Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Οι μπαταρίες εξελίσσονται εδώ και πολλές δεκαετίες, αυτό είναι αναμφισβήτητο. Όμως όταν η τέσλα μόνη της θα παράξει το 2019 όσο περίπου ήταν η παγκόσμια παραγωγή το 2013, καταλαβαίνει κανείς εύκολα ότι η εξέλιξη έχει επιταχυνθεί σε μεγάλο βαθμό. Σημειώνεται τα τελευταία χρόνια ραγδαία πτώση της τιμής της μπαταρίας ανά Kwh; Σίγουρα. Ξέρουμε, ότι σίγουρα θα δημιουργηθεί κάποια καινούρια τεχνολογία που θα εκτοξεύσει την απόδοση; Όχι. Αλλά όταν το RnD πολλαπλασιάζεται, τόσο πολλαπλασιάζονται και οι πιθανότητες. Άλλες δυνατότητες είχε η τέσλα να επενδύσει στο RnD των μπαταριών όταν είχε τζίρο 4 δις, άλλες τώρα που ανέβηκε στα 30 δις, άλλες σε λίγα χρόνια που θα ξεπεράσει τα 100 δις.

 

Μήν κρατάτε την αναπνοή σας περιμένοντας τις νέες θαυματουργές τεχνολογίες μπαταριών που έρχονται, αυτά τα ακούμε εδω και δεκαετίες.

Το ίδιο και για τα φαραωνικά εργοστάσια, τις συνεργασίες δισεκατομμυρίων κτλ κτλ.

Απο το πρόσφατο παρελθόν: https://en.wikipedia.org/wiki/A123_Systems#History

Μεγαλεπίβολα σχέδια αλλά η εταιρία οδηγήθηκε στη χρεωκοπία. Δέν είναι η μοναδική, πολλές άλλες εταιρίες μπαταριών είχαν αντίστοιχη πορεία απο το hype στην κατάρρευση.

Το Gigafactory της Tesla είναι μία βιτρίνα. Εδώ λέγανε το 2016 οτι στόχος είναι να παράγει 105 GWh ετησίως σε κελιά. Αυτό αντιστοιχεί σε 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα το χρόνο και τα ρέστα στατικές μπαταρίες.

Τα Model 3 που έχουν φτιαχτεί μέχρι τώρα χρειάστηκαν λιγότερο απο 15 GWh, και φαίνεται οτι έχουν εξαντλήσει το backlog στην Αμερική. Οπότε ακόμα και οι αναθεωρημένοι στόχοι για 30-35 GWh παραγωγή είναι υπερβολικοί.

Όσο για τα κόστη των μπαταριών που υποτίθεται πέφτουν συνεχώς, αυτά προέρχονται απο μισόλογα των PR των διαφόρων εταιριών, οι οποίες έχουν συμφέρον να δείχνουν οτι οι τιμές πέφτουν. Η Panasonic γράφει ζημιές εδώ και αρκετά τρίμηνα, όπως και η Tesla.

Πολύ απλά δέν υπάρχει η αγορά για τόσα αυτοκίνητα οπότε δέν υπάρχει και λόγος ύπαρξης φαραωνικών εργοστασίων ούτε απο την Tesla ούτε απο άλλους κατασκευαστές. Τα ηλεκτρικά πωλούνται κατα κύριο λόγο σε περιοχές που επιδοτούνται, όπως η Καλιφόρνια και η Νορβηγία. Όπου κόπηκαν οι επιδοτήσεις έπεσαν κατακόρυφα και οι πωλήσεις. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα διαμορφωθούν οι πωλήσεις στην Αμερική απο το νέο έτος που κόβεται στο μισό η βασική επιδότηση των $7500, γιατι φαίνεται πως ήδη έχουν χτυπήσει τοίχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Elon Musk’s New Boring Co. Faced Questions Over SpaceX Financial Ties

The investors questioned SpaceX about why their investment dollars into a company ostensibly devoted to launching satellites and carrying humans to Mars were instead partly used to start a separate company that principally benefited Mr. Musk. When the Boring Co. was earlier this year spun into its own firm, more than 90% of the equity went to Mr. Musk and the rest to early employees, the company has said.

Η Boring Company δέν είναι τίποτα άλλο απο άλλη μία εταιρία-βιτρίνα χωρίς πραγματικό αντικείμενο, οπου η μόνη χρησιμότητα είναι να εκτελεί περίεργες συναλλαγές με τις άλλες εταιρίες του Musk. Αλλιώς γνωστό και ώς incestuous dealing.

Να θυμηθούμε οτι πρίν λίγους μήνες υπάλληλοι της SpaceX παρίσταναν τους απλούς πολίτες σε δημόσια διαβούλευση σχετικά με την προώθηση του τούνελ:

Elon Musk accused of astroturfing after SpaceX employees expressed support for Boring Co. project

Απάτη σε όλα τα επίπεδα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Elon Musk's first tunnel is finished. Here's what it's like to ride in it

Νταξει, ο τυπος ειναι πολυ μπροστα. Φοβερο το προτζεκτ.

 

Επεξ/σία από ManFromEarth
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, ManFromEarth είπε

Elon Musk's first tunnel is finished. Here's what it's like to ride in it

Νταξει, ο τυπος ειναι πολυ μπροστα. Φοβερο το προτζεκτ.

γελάνε ολοι οι μηχανικοί με το φοβερό αυτο τούνελ. Ας πουλήσει κανα φλογοβόλο γιατι μέχρι εκεί φτάνει.

Οσο ο οδηγός μπορεί να βάλει μπροστα κ να βγει απο τις ράγες, μπορεί να ανοίξει καταλάθος την πόρτα/παράθυρα κτλπ δεν υπάρχει περίπτωση να δωθεί σε κοινό. Δεν αναφέρω καν οτι ακόμα δεν μας έχει πει με πιο μαγικό τρόπο θα μπαίνουν τα αμάξια στις ράγες θα γίνονται merge κτλπ.

Αν πιάσουμε το οικονομικό, κατασκευαστικό κτλπ κλάμα απλά.

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, bilya είπε

γελάνε ολοι οι μηχανικοί με το φοβερό αυτο τούνελ. Ας πουλήσει κανα φλογοβόλο γιατι μέχρι εκεί φτάνει.

Οσο ο οδηγός μπορεί να βάλει μπροστα κ να βγει απο τις ράγες, μπορεί να ανοίξει καταλάθος την πόρτα/παράθυρα κτλπ δεν υπάρχει περίπτωση να δωθεί σε κοινό. Δεν αναφέρω καν οτι ακόμα δεν μας έχει πει με πιο μαγικό τρόπο θα μπαίνουν τα αμάξια στις ράγες θα γίνονται merge κτλπ.

Αν πιάσουμε το οικονομικό, κατασκευαστικό κτλπ κλάμα απλά.

ο φθονος γενναει περιεργες συμπεριφορες. μην το παρεις προσωπικα , για τους γελαδερους μηχανικους λεω

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, ManFromEarth είπε

ο φθονος γενναει περιεργες συμπεριφορες. μην το παρεις προσωπικα , για τους γελαδερους μηχανικους λεω

φθόνος? δλδ εσυ θεωρείς οτι μηχανικοί που ασχολούνται με tunneling ζούνε κ αναπνέουν για τετοιο έργο? 

βέβαια αν είχες βρεθεί έστω κ μία φορά στη ζωή σου σε εργοτάξιο για τούνελ θα καταλάβαινες οτι ακόμη κ η εξοικονόμηση που παρουσιάζει ειναι εντελώς πλασματική κ μετρά το κόστος μόνο του boring παραβλέποντας τα γύρω γύρω που σε πολλές περιοχές μπορεί να κοστίζουν 3-4 φορές πάνω. 

Πως να το κάνουμε η γη δεν είναι κούφια.

Το χω ξαναγράψει στο παρελθόν οτι το σύστημα με τα τούνελ που παρουσιάζει είναι ανέφικτο με τους κανονισμούς ασφαλείας που υπάρχουν.

Επίσης πάψτε να αντιμετωπίζετε μερικοί καθε τι λες κ ειναι πληροφορική.

edit: ακόμα κ στο link που παρεθεσες αναφέρει οτι απο το Σικάγο εφαγε άκυρο μιας κ δεν είναι ξεκάθαρο τι κοστολογούν ακριβώς κ πιο είναι το πλάνο ακριβώς.

 

Επεξ/σία από bilya
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, bilya είπε

Οσο ο οδηγός μπορεί να βάλει μπροστα κ να βγει απο τις ράγες, μπορεί να ανοίξει καταλάθος την πόρτα/παράθυρα κτλπ δεν υπάρχει περίπτωση να δωθεί σε κοινό.

Όλα αυτά που είπες λύνονται με ένα software update μέσα σε μία εβδομάδα. Αλήθεια, το μετρό δεν έχει παράθυρα; Πως και έχει παραδοθεί με παράθυρα στο κοινό;

4 ώρες πριν, bilya είπε

Αν πιάσουμε το οικονομικό, κατασκευαστικό κτλπ κλάμα απλά.

10 εκ για 1,8χλμ στην πρώτη τους προσπάθεια δεν το λες και κακό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πηρες φορα και λες πολλα και εκτιθεσαι...

Βαζω λιγο μαζεμενα σε ενοτητες οσα ειπες:

 

Στις 17/12/2018 στις 12:05 ΠΜ, Fubar.gr είπε

Τί ακριβώς θα είναι αυτός ο στύλος? Αν είναι απλή πρίζα τότε έχεις όλα τα προβλήματα αργής φόρτισης. Αν είναι κάποιος ταχυφορτιστής, εκτός του οτι δέν είναι φτηνός σαν μηχάνημα δέν θα είναι φτηνό ούτε το ρεύμα φόρτισης, καθώς η μεγάλη ισχύς που απαιτείται εχει επιπλέον χρεώσεις.

Και φυσικά θέλουν συντήρηση. Ήδη πολλοί superchargers της Tesla δέν λειτουργούν γιατι δέν έχουν λεφτά για να τους επισκευάσουν.

Γενικά το ζητημα δέν είναι τόσο απλό όσο το βλέπετε, μόλις ξεκαθαρίσει το οικονομικό μοντέλο (γιατι αυτη τη στιγμή πολλοί δίνουν το ρεύμα τζάμπα ή κάτω του κόστους για λόγους promotion) το κόστος της φόρτισης θα είναι αντίστοιχο με της βενζίνης, και αυτό χωρίς καν να υπολογίσουμε τους φόρους, που αργά ή γρήγορα θα ενσωματωθούν στο ρεύμα φόρτισης αυτοκινήτων.

Και με τους έξυπνους μετρητές τα επιπλέον κόστη θα μπούν και στη φόρτιση στο σπίτι, η οποία για την ώρα είναι η πιό οικονομική επιλογή.

 

Πηρες φορα να απαντησεις, το επομενο ποστ με τις φωτο δεν το ειδες? Αυτοι οι στυλοι υπαρχουν, και οχι τωρα, εδω και χρονια. Και δεν ειναι του Musk  και της Tesla, ειναι απο ανεξαρτητες εταιρειες. Και δεν ειναι "απλες μπριζες" αλλα ουτε και "ταχυφορτιστες" DC. Για τη φορτιση των EV υπαρχουν οι AC παροχες που ξεκινανε απο την απλη πριζα των Αμερικανικων σπιτιων των 110V με 12Α που δινει 1,4ΚW, και μετα παμε στις παροχες 240V με διάφορα Αmp ωστε να δινουν 7.7KW, 9.6KW ή 19.2 KW. Προφανως καποια τετοια των 7-9KW θα ειναι και αυτα που υπαρχουν τωρα και αυτα που θα εγκατασταθουν στη συνεχεια σχεδον παντου. Εσυ λες να εχει μεγαλο κοστος αυτος ο στυλος που το μονο που κανει ειναι να δινει AC ρευμα με μια μεγαλουτσικη σε Αmp ασφαλεια? Δεν βλεπεις ηδη αυτη η μια και μονο εταιρεια που ποσταρα ποσους εχει ηδη εγκαταστησει?

Και δεν ειναι της Tesla, ειναι ανεξαρτητη εταιρεια για ολα τα ηλεκτρικα. Λες να δινει ρευμα ηδη σε χιλιαδες σημεια σε ολη την Ευρωπη κατω του κοστους για την ψυχη της μανας της?

Τωρα το νοημα ειναι να προσθεσει μερικα Km ενας την ωρα που κανει τα ψωνια του. Αργοτερα που θα ειναι παντου στις πολεις, το νοημα θα ειναι ακομα και να φορτιζει ολη τη νυχτα ενας που δεν εχει δικο του παρκινγκ. Το νοημα δεν ειναι να ειναι φτηνοτερο απο βενζινη (που ειναι). Το νοημα ειναι να μην εχεις καυσαερια, να μην εξαρτασαι απο εισαγωγες για πετρελαιο και να ειναι τοσο ευκολο να "γεμισεις" παντου, που το να πας στο βενζιναδικο θα σου φαινεται χασιμο χρονου πλεον. Ηδη οσοι χρησμοποιουν EV και φορτιζουν σπιτι τους, το λενε αυτο.

IMG_20181216_02.jpg

Στις 18/12/2018 στις 12:16 ΠΜ, Fubar.gr είπε

Τα περι μαζικής παραγωγής είναι άλλος ένας αντιπερισπασμός που χρησιμοποιούν οι απατεώνες. Οι μπαταρίες παράγονται μαζικά εδώ και δεκαετίες. Όπως και στην εξέλιξη της τεχνολογίας υπάρχουν hard limits και diminishing returns, έτσι και με την παραγωγή το κόστος δέν θα πέσει κάτω απο το κόστος των υλικών. Όποιος υπόσχεται οτι τα πράγματα θα φτιάξουν με την επιπλέον μαζική παραγωγή σας κοροιδεύει.

.......

Μήν κρατάτε την αναπνοή σας περιμένοντας τις νέες θαυματουργές τεχνολογίες μπαταριών που έρχονται, αυτά τα ακούμε εδω και δεκαετίες.

Το ίδιο και για τα φαραωνικά εργοστάσια, τις συνεργασίες δισεκατομμυρίων κτλ κτλ.

Απο το πρόσφατο παρελθόν: https://en.wikipedia.org/wiki/A123_Systems#History

Μεγαλεπίβολα σχέδια αλλά η εταιρία οδηγήθηκε στη χρεωκοπία. Δέν είναι η μοναδική, πολλές άλλες εταιρίες μπαταριών είχαν αντίστοιχη πορεία απο το hype στην κατάρρευση.

Όσο για τα κόστη των μπαταριών που υποτίθεται πέφτουν συνεχώς, αυτά προέρχονται απο μισόλογα των PR των διαφόρων εταιριών, οι οποίες έχουν συμφέρον να δείχνουν οτι οι τιμές πέφτουν. Η Panasonic γράφει ζημιές εδώ και αρκετά τρίμηνα, όπως και η Tesla.

 

Καλα, που ζεις, δεν εχεις παρει ειδηση οτι τα κοστη των μπαταριων πεφτουν και οι χωρητικοτητες αυξανονται?

Δεν χρειαζεται καν νεα θαυματουργη τεχνολογια. Αυτα που υπαρχουν σημερα ειναι ηδη αρκετα. Αν βελτιωθουν κι αλλο τοσο το καλυτερο.

Να εδω, παρε λιγο economist για να μην λες οτι ειναι και απο οπαδικα site.

 

0001.png

Στις 17/12/2018 στις 12:05 ΠΜ, Fubar.gr είπε

Το άλλο πολύ σημαντικό πρόβλημα είναι οτι η μπαταρίες είναι αναλώσιμες. Είτε τη χρησιμοποιείς είτε όχι, στα 8 χρόνια περίπου θα πεθάνει, καθώς μη αναστρέψιμες χημικές διεργασίες καταναλώνουν τα υλικά των ηλεκτροδίων 24/7. Όποτε το έχω αναφέρει αυτό πάλι μου λέτε για μαγικές μελλοντικές τεχνολογίες που θα τις κάνουν φτηνές και πιό ανθεκτικές.

......

Το Gigafactory της Tesla είναι μία βιτρίνα. Εδώ λέγανε το 2016 οτι στόχος είναι να παράγει 105 GWh ετησίως σε κελιά. Αυτό αντιστοιχεί σε 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα το χρόνο και τα ρέστα στατικές μπαταρίες.

Τα Model 3 που έχουν φτιαχτεί μέχρι τώρα χρειάστηκαν λιγότερο απο 15 GWh, και φαίνεται οτι έχουν εξαντλήσει το backlog στην Αμερική. Οπότε ακόμα και οι αναθεωρημένοι στόχοι για 30-35 GWh παραγωγή είναι υπερβολικοί.

....

Πολύ απλά δέν υπάρχει η αγορά για τόσα αυτοκίνητα οπότε δέν υπάρχει και λόγος ύπαρξης φαραωνικών εργοστασίων ούτε απο την Tesla ούτε απο άλλους κατασκευαστές. Τα ηλεκτρικά πωλούνται κατα κύριο λόγο σε περιοχές που επιδοτούνται, όπως η Καλιφόρνια και η Νορβηγία. Όπου κόπηκαν οι επιδοτήσεις έπεσαν κατακόρυφα και οι πωλήσεις. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα διαμορφωθούν οι πωλήσεις στην Αμερική απο το νέο έτος που κόβεται στο μισό η βασική επιδότηση των $7500, γιατι φαίνεται πως ήδη έχουν χτυπήσει τοίχο.

....

Μία απο τις λύσεις είναι οτι όταν δέν τραβάει μια συγκεκριμένη τεχνολογία πολύ απλά την αφήνουμε στην άκρη και χρησιμοποιούμε διαφορετική προσέγγιση.

Αυτό όμως δέν μπορείτε να το δεχτείτε γιατι δοξάζετε τον Musk σαν μεσσία, και ότι λέει σαν την απόλυτη αλήθεια. Και κατα συνέπεια όποιον διαφωνεί σαν κομπλεξικό ή οτι έχει συμφέρον.

Οι θρησκείες είναι πλέον ντεμοντέ, αλλά η ανάγκη για πίστη υπάρχει ακόμα. Η Tesla έχει πολύ ενδιαφέρον και απο κοινωνιολογικής άποψης γιατι είναι ότι πιό κοντινό σε σύγχρονη αίρεση που υπάρχει.

Εγω να το δεχτω οτι υπαρχει κινδυνος οι μπαταριες να πεθανουν. Αλλα γιατι το χτυπας στον Musk? Δηλαδη η Nissan? η Μercedes? η Audi? η BMW?  η VW? κλπ κλπ κλπ ? Που ειτε εχουν το leaf εδω και καποια χρονια, ειτε τωρα τρεχουν να βγαλουν νεα μοντελα και ετοιμαζουν και εργοστασια και αγοραζουν και μπαταριες ή αγοραζουν εταιρειες μπαταριων για να φτιαξουν δικες τους? Ολοι αυτοι κοροιδευουν τον κοσμο?

Και ειναι σιγουρα τα 8 χρονια που λες? Μηπως ειναι 10? ή 12? ή 14? Μα 10-14 χρονια ειναι ετσι κι αλλιως η ζωη του αυτοκινητου. Και επισης σε 8-10 χρονια μπορει το κοστος μιας νεας μπαταριας (που θα συνεχισει να πεφτει) να ειναι τοσο πολυ μικροτερο που να ειναι στο ιδιο επιπεδο με μια μεγαλη επισκευη μηχανης τωρα. Οποτε οι οικονομικες επιπτωσεις δεν φαινονται και τοσο τραγικες.

Βασικα μαλλον εισαι λιγο μονος στο να προσπαθεις να αποδειξεις την καταστροφη των EV, την ιδια ωρα που πλεον και ολοκληρες Mercedes και VW εχουν αρχισει να αλλαζουν τροπαριο.

Καλα να ειμαστε να δουμε τι θα γινει τελικα. Αν σε καμποσα χρονια περπατας στο δρομο και σε καθε θεση παρκινγκ βλεπεις ενα τετοιο στυλο φορτισης και ολα τα αυτοκινητα στην πολη ειναι ηλεκτρικα και το diesel και η βενζινη εχουν απαγορευτει, να τη θυμηθεις αυτη εδω τη συζητηση.

 

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

1. Όλα αυτά που είπες λύνονται με ένα software update μέσα σε μία εβδομάδα. Αλήθεια, το μετρό δεν έχει παράθυρα; Πως και έχει παραδοθεί με παράθυρα στο κοινό;

2. 10 εκ για 1,8χλμ στην πρώτη τους προσπάθεια δεν το λες και κακό.

1. Άρα μιλάμε για οχήματα όπου θα "κλειδώνουν" αυτόματα όταν αντιλαμβάνονται οτι μπαίνουν στο τούνελ κ θα ξεκλειδώνουν αυτόματα σε περίπτωση κινδύνου. Τα παράθυρα του μετρό δεν χωράνε άνθρωπο κ μετα βίας μπορεί κάποιος να πετάξει κάτι έξω.

2. Αδιάφορο εφόσον για να δοθεί σε κοινό θα πρέπει να χει escape route/paths, σύστημα εξαερισμού κ.α.  Για να βάλουν μονοπάτια θα πρέπει να μεγαλώσουν την διάμετρο άρα κ το κόστος. Επίσης αυτό είναι one way system άρα θα φτιάξει κ άλλο ένα τούνελ για το γύρνα κ τότε αν κάνεις τα μαθηματικά θα δεις οτι η μεγαλοφυές οικονομική ιδέα ότι ένα τούνελ με διάμετρο 10μέτρα κοστίζει χ άρα με 5 θα κοστίζει χ/2 πάει περίπατο. Επίσης τα 10 μυρια δεν λένε τίποτα.  Μόνο τα γεωτεχνικά που παίζουν στα τούνελ μπορούν να πάνε ένα έργο σε αστρονομικά νούμερα. 

Επίσης η είσοδος κ η έξοδος που παρουσίασε είναι απλά για γέλια. Για να θεωρηθεί ασφαλής η λειτουργία τους θα  πρέπει να είναι μη προσβάσιμες απο επιβατικό κοινό, να υπάρχει μηχανισμός ετσι ώστε να μην βρίσκεται τίποτα απο πάνω όταν ανοίγει η καταπακτή κτλπ. Κ εδώ τα φρεάτια θα πρέπει να έχουν escape routes/paths.

Με όλα τα παραπάνω κ άλλα πολλά το κόστος θα είναι ίδιο με ένα κλασικό τούνελ. 

 

image.png

Επεξ/σία από bilya
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, bilya είπε

γελάνε ολοι οι μηχανικοί με το φοβερό αυτο τούνελ. Ας πουλήσει κανα φλογοβόλο γιατι μέχρι εκεί φτάνει.

Δε γελάνε απλώς οι μηχανικοι και οικονομολόγοι, έχουν πέσει κάτω και χτυπιούνται απο τα γέλια και αν τους πεις οτι αυτο ειναι το νεο προτεινόμενο mass transport εκει να δεις γέλια.  Επισης διαβάζω ολο και πιο συχνά οτι το κόστος που ανακοινώθηκε  δεν περιλαμβάνει τεράστια κόστη (απαλλοτριώσεις, εργατικά, έρευνα, παγιο εξοπλισμο, μελέτες, ασανσερ, σταθμους, κλπ). 

Οσοι παρακολουθούν τον Μάσκα καιρό, η όλη παρουσιαση ήταν αντίγραφο παλιοτερης παρουσιασης της solarcity, που σκοπό έχει να εντυπωσιάσει τις μάζες, αλλά στην πράξη άλλο ένα hype.

2016-11-0213-23-13musk5.jpg?itok=MjcnpH-

Μερικές ακομα ενδιαφέρουσες εικόνες που δειχνους τις hype/μαρκετιστικές ανακοινώσεις και το real αποτέλεσμα

Spoiler

TBC-watchtower-Pauline-Acalin-121418-5-1

hyperloop%20musk.jpeg

BBR9Y2e.img?h=417&w=624&m=6&q=60&o=f&l=f

battery-1_1.JPG

 

tesla-gigafactory-solar-array-aug-29-e15

 

@Droulas13/ @ManFromEarth / @sattack / @Omnigeek / alloaccount φτιάξε ένα νεο θέμα, για την boring οπως έφτιαξες για την spacex, να τα γράφουμε εκει μαζεμένα

 

 

Επεξ/σία από isay
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, isay είπε

 

@Droulas13/ @ManFromEarth / @sattack / @Omnigeek / alloaccount φτιάξε ένα νεο θέμα, για την boring οπως έφτιαξες για την spacex, να τα γράφουμε εκει μαζεμένα

Η αληθεια είναι οτι δεν με ενδιαφερει τοσο πολυ το θεμα της boring, απλα μου αρεσε η ειδηση και ηθελα να την ποσταρω στο πιο καταλληλο thread που βρηκα.

Βεβαια. εσφαλα καθοτι στο παρον thread δεν γινεται συζητηση. Οπως επεσημανε ο @bilya δεν εχω βρεθει οντως ποτε σε εργοταξιο (δεν ειναι η δουλεια μου εξαλλου) οποτε απ οτι φαινεται δεν εχω καποιο δικαιωμα σχολιασμου.

Καλη συνεχεια!

Επεξ/σία από ManFromEarth
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δικαίωμα σχολιασμου έχουμε ολοι μα ολοι ( αυτο ειναι αναφαίρετο ) αλλά αυτό ισοδυναμεί οτι εχουμε και αποδοχή στην κριτική και το διάλογο. 

Εφοσον δεν εχεις ασχοληθεί με το θεμα Μασκας (ή αλλιως supreme leader) ειναι μια καλη ευκαιρία να διαβάσεις μερικά πραγματα για να κατανοήσεις τι πραγματικά συμβαίνει και πως με μαρκετιστικές μεθόδους πουλά κινεζιές σε τιμές 10xIphone. Θα βοηθήσει και εσένα να αναγνωριζεις στο μέλλον τέτοιους "επιχειρηματίες" (και τους υπαλλήλους του) και να προστατεύεις την τσέπη σου απο "εξευγενισμένη" κλοπή

Κερδισμένος θα βγεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...