Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 λεπτά πριν, sattack είπε

Και ξαναλεω: αυτο ειναι ενα θεμα που εσυ μονος σου το εχεις κανει τεραστιο, κανεις αλλος πουθενα δεν εχει σσχοληθει, ολες οι ειδησεις και τα promotion βιντεο δειχνουν μια κανονικη εξελιξη των πραγματων και μετα ζητας απο εμας να αποδειξουμε οτι καποιος αλλος δεν ελεφαντας. Ε οχι, η δικη σου λογικη εχει παει περιπατο. Δεν ειναι δικη μας δουλεια να αποδειξουμε τιποτα. Οπως παντα η αποδειξη θα ερθει μονη της, την ωρα που θα πρεπει να γινουν οι παραδοσεις. Κι αν εχεις πεσει μεσα να πας για το Πουλιτζερ. Αν οχι... παλι για πουλιτζερ το βλεπω...

Απαντάς χαριτωμένα αλλα απο τηγανιτα τιποτα. Σε όλες τις αναλογες απαντησεις υπεκφυγών έβαλα επιχειρήματα και το γυρισες σε κουκουρουκου απαντησεις

Το θεματάκι αρχικά το τσίμπησα απο γαλλικο φορουν συζητησης περι τεσλα και αρχιζοντας το σκάλισμα βρήκα πολλά αναλογα σε διαφορες συζητησεις σκεπτικιστων. Το κυριοτερο εύνασμα μου το εδωσε Ολλανδος που εγραψε ξεκάθαρα οτι στο ολλανδικο τμήμα των πιστοποιήσεων υπάρχουν καταχωρήσεις για model S και Χ αλλά για model 3 ακομα τιποτα. Το επιβεβαιωσα με τα ματια μου. Το θεμα τεχνικης επάρκειας του model 3 στην ευρώπη ειναι παλιο, αλλά εγω ήθελα τα uptodate data και δεν υπάρχει τιποτα χειροπιαστο. Μπορώ άνετα να σου παραθέσω σειρα απο links που συζητείται το προβλημα της τεχνικης επάρκειας για εμποριο, δεν είναι δική μου φαντασία

5 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Με λίγα λόγια ΕΣΥ φέρνεις ένα καινούριο θέμα στο τραπέζι, ΕΣΥ ισχυρίζεσαι ότι δεν υπάρχει άδεια και ότι αυτό είναι μεγάλο θέμα και όταν σου ζητάω λινκ για όλους αυτούς τους ισχυρισμούς σου τότε ζητάς από εμένα στοιχεία για να σε διαψεύσω.

Droulas διαβάζεις τι γράφεις; Το σκέφτηκες καθολου πριν πατήσεις το post; Αν δηλαδή εγώ αυριο γράφω οτι δεν εχεις πάρει πτυχιο απο τη σχολή σου, τι ειναι πιο λογικό και αυτονοητο; Να μου τρίψεις το πτυχιο στη μουρη ή να μου ζητάς εμένα να επικοινωνήσω με το πανεπιστημιο σου και να σου δείξω επιστολές αλληλογραφίας που να μου απαντα το πανεπιστημιο οτι ποτε δεν πήρες πτυχίο; Επέκταση αυτόυ ειναι οτι το πανεπιστημιο σου εχει open data, διαθεσιμα online για τους κατοχους των πτυχιων, και ενω σου λεω οτι το ονομα σου ΔΕΝ ειναι στους πτυχιουχους, εσύ μου απαντας, φέρε μου αποδειξη οτι δεν είναι. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΛΙΣΤΑ ΡΕ ΦΙΛΕ!

9 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Στη συνέχεια σου την λέμε γιατί πόσταρες άσχετο screenshot με το θέμα και δεν απέδειξες τίποτα και συνεχίζεις:

Συνειδητά δεν απάντησα σε εκεινη την απάντηση γιατί ήξερα οτι εκει θα καταλήξει η απελπιδα προσπάθεια υπεράσπισης του supreme leader. Ενω οι αποφάσεις τεχνικης επάρκειας ειναι open προσβάσιμες, αντιθετα δεν ειναι προσβάσιμη η χαρτουρα δοκιμών για την πιστοποιηση, οποτε δεν μπορώ να ξέρω ολους τους λογους που τρώει πορτα το μοδελ 3 και τι αλλαγές πρεπει να κάνει για να πάρει την επάρκεια. Μπορει να ειναι ένας, δυο, 30 λογοι, αλλά το σημαντικο ειναι ενα και μοναδικό. Οταν ο supreme leader παραδέχεται δημοσια οτι για ενα απο αυτα περιμένει πιστοποιηση, τοτε απλά δεν εχει καθολου πιστοποιηση για ολο το πακέτο. Αν είχε πιστοποιηση για τα υπολοιπα θα εγραφε οτι παραγουμε και παραδιδουμε πακετο (ειδική εκδοση EU) χωρίς αυτο το feature αλλά οχι μονο δεν το γράφει αλλα δεν εχει καταχωρηθεί κάτι διαφορετικό. Οπως σου λεω εδω και 3-4 απαντησεις, η ανυπαρξία μιας μια πιστοποίησης διαψευδεται με την ύπαρξη αυτής. Οριστε λοιπον και η εξήγηση του αυτονοητου της απάντησης του supreme leader.

Το αν θα την έχει μεχρι το Φεβρουάριο (που εχει υποσχεθει - λεμε τωρα- οτι θα αρχισει τις παραδόσεις στην ΕΕ), λεω και πάλι οτι δεν μπορώ να το ξέρω, αλλά αυτο που ξερω, κρίνω και διαβαζω και αλλου, ειναι οτι αυτή τη στιγμή δεν την έχει, οποτε οι κρατήσεις ειναι απλά ενα διαφημιστικό τρικ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 λεπτά πριν, isay είπε

Droulas διαβάζεις τι γράφεις; Το σκέφτηκες καθολου πριν πατήσεις το post; Αν δηλαδή εγώ αυριο γράφω οτι δεν εχεις πάρει πτυχιο απο τη σχολή σου, τι ειναι πιο λογικό και αυτονοητο; Να μου τρίψεις το πτυχιο στη μουρη ή να μου ζητάς εμένα να επικοινωνήσω με το πανεπιστημιο σου και να σου δείξω επιστολές αλληλογραφίας που να μου απαντα το πανεπιστημιο οτι ποτε δεν πήρες πτυχίο; Επέκταση αυτόυ ειναι οτι το πανεπιστημιο σου εχει open data, διαθεσιμα online για τους κατοχους των πτυχιων, και ενω σου λεω οτι το ονομα σου ΔΕΝ ειναι στους πτυχιουχους, εσύ μου απαντας, φέρε μου αποδειξη οτι δεν είναι. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΛΙΣΤΑ ΡΕ ΦΙΛΕ!
 

Το πρόβλημα με το ποστ σου είναι ότι δεν περιορίζεσαι στο ότι δεν έχει πάρει ακόμα άδεια. Αλλά το αναγάγεις και σε μέγα ζήτημα ενώ πχ μπορεί να είναι ένα τυπικό/διαδικαστικό θέμα που θα προηγηθεί της πρώτης ευρωπαϊκής πώλησης. Πάμε πάλι τι έγραψες:

Στις 12/12/2018 στις 3:32 ΜΜ, isay είπε

Για ψάξε το λιγο. Μέχρι και σήμερα δεν εχει πάρει άδεια και παραλληλα υπάρχει απολυτη σιωπή απο την tesla (και ξέρεις οτι οταν εχει θετικές ειδήσεις, μικρες ή μεγάλες τις καραφωνάζει). Δεν ξέρω τι παιζει με νορβηγία και ελβετία, αλλά για ΕΕ υπάρχει θέμα

Για να σου παραλληλίσω λίγο την κατάσταση. Έστω ότι εγώ δεν έχω δίπλωμα αυτοκινήτου και θέλω να κάνω roadtrip στην Ελλάδα το Φεβρουάριο. Έρχεσαι εσύ και μου λες ότι υπάρχει μεγάλο θέμα γιατί δεν έχω δίπλωμα και δεν θα καταφέρω να το βγάλω. Και σε ρωτάω εγώ από που και ως που αυτό είναι θέμα; Ξέρεις ότι είμαι τυφλός; Ξέρεις ότι είμαι διαταραγμένος και δεν θα μου το δώσουν; Έχεις κάποιο λινκ για αυτό;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Για να σου παραλληλίσω λίγο την κατάσταση. Έστω ότι εγώ δεν έχω δίπλωμα αυτοκινήτου και θέλω να κάνω roadtrip στην Ελλάδα το Φεβρουάριο. Έρχεσαι εσύ και μου λες ότι υπάρχει μεγάλο θέμα γιατί δεν έχω δίπλωμα και δεν θα καταφέρω να το βγάλω. Και σε ρωτάω εγώ από που και ως που αυτό είναι θέμα; Ξέρεις ότι είμαι τυφλός; Ξέρεις ότι είμαι διαταραγμένος και δεν θα μου το δώσουν; Έχεις κάποιο λινκ για αυτό;

Η άρνηση σου ειναι τεράστια. Στο δικό σου παραδειγμα

  • Εσυ : Κολλητέ το Φλεβάρη εγώ θα γυρίσω με αυτοκινητο ολη την ευρώπη, θα παρω το αμαξι μου και θα πάω παντου, θα γυρισω ολους τους δρομους. Οποιος θελει να ερθει μαζί μου να μου δώσει 100 ευρω προκαταβολή
  • Εγω : Ναι αλλά μεχρι τώρα δεν εχεις διπλωμα, αρα πως μπορεις να εισαι σίγουρος οτι το Φλεβάρη θα έχεις, γιατί ξερεις οτι αν δεν εχεις διπλωμα δεν μπορεις να οδηγησεις πουθενα στην ΕΕ.
  • Εσύ : Αφου εγώ ξέρω να οδηγώ, να κοιτα και ενα βιντεο που οδηγουσα το αμαξι του μπαρμπα μου στο παρκινγ του σπιτιου του
  • Εγω : Εγώ δε σου ειπα οτι δεν ξέρεις να οδηγείς, αλλά σου λεω παλι οτι χωρίς διπλωμα δεν μπορεις να κάνεις το ταξίδι. Αυτή τη στιγμή δεν έχεις και επειδη και στο παρελθόν απειρες φορές αλλα ελεγες και αλλα γινονταν, αμφισβητώ σοβαρα οτι το Φεβρουάριο θα εχεις διπλωμα, αρα αμφισβητω σοβαρα οτι θα οδηγέίς.
  • Εσύ : Αποδειξε μου ΕΣΥοτι ΕΓΩ δεν εχω διπλωμα
  • Εγώ : Είσαι στοκος; Ουτε στη λίστα του υπουργείου εισαι (-εστω οτι υπήρχε) αλλά αντι να ζητάς απο εμενα να σου αποδειξω οτι δεν εχεις, δειξε μου εσυ το διπλωμα σου
  • Εσυ : Οχι, εσυ να μου αποδειξεις οτι εγω δεν εχω διπλωμα, γιατί εσύ το ισχυριζεσαι
  • Εγω : Αν εχεις διπλωμα δείξε μου το ΤΩΡΑ και αν το εχεις θα παραδεχτω οτι εσφαλα
  • Εσυ : Δεν ξερω τι λες, αλλά εγω "μπιτσες" το Φλεβάρη θα οδηγήσω ολη την Ευρώπη, θα φάνε τη σκονη μου ολοι οι οδηγοί και οποιος θελει να μου δώσει 100 ευρω προκαταβολή
  • Εγώ : Αν το έχεις το Φλεβάρη, μπράβο σου και καμάρι σου, αλλά αυτή τη στιγμή το έχεις; Αν όχι πως εισαι σιγουρος οτι θα το εχεις το Φλεβάρη;
  • Εσύ : είμαι σιγουρος γιατί ειπα οτι θα οδηγησω
  • Εγω : Και στο παρελθον εχεις δώσει πολλες υποσχεσεις και δεν τις τήρησες, αρα πες μου ενα λογο να το κανεις τώρα ή το φλεβάρη. Επισης το να δώσεις εξετάσεις και να περάσεις δεν ειναι θεμα 5 λεπτων, άρα στα ισια αμφισβητώ οτι το φλεβάρη θα εχεις διπλωμα, οποτε τώρα 100 ευρω δεν παιρνεις με τιποτα απο μενα και θα πω και στους υπολοιπους τι συμβαινει γιατί μου φαινεται πας πάλι να φας λεφτα. Αν το έχεις, βλέπουμε τοτε αν αξιζει να σου σκάσω χρήματα ή αν το ταξιδι ειναι μεχρι τη Λειβαδιά και πισω. 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επαναλαμβάνω: Από που προκύπτει ότι είναι μεγάλο θέμα η άδεια (είτε την έχει ήδη πάρει είτε δεν την έχει πάρει ακόμα) του model 3;

Αν εξαιρέσεις κάποια ανώνυμα πόστ σε forum, που κάλλιστα μπορεί να ανήκουν σε σορτάκιδες που θέλουν να δημιουργούν κλίμα, υπάρχει τίποτα άλλο;

Υπάρχει κάποιο σοβαρό δημοσίευμα να επικαλεστείς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τη στιγμή που πωλούνται ήδη ηλεκτροκίνητα οχήματα στην Ευρώπη για ποιο συγκεκριμένο λόγο είναι δύσκολο να πάρει άδεια;

Επεξ/σία από Ather
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Ather είπε

Τη στιγμή που πωλούνται ήδη ηλεκτροκίνητα οχήματα στην Ευρώπη για ποιο συγκεκριμένο λόγο είναι δύσκολο να πάρει άδεια;

 

Κυκλοφορεί εδώ και καιρό παραφιλολογία σχετικά με την ευρωπαική εγκριση του Model 3.

Ο βασικός λόγος είναι οτι εδώ και καιρό υπάρχουν στην Ευρώπη συζητήσεις για τη θέσπιση αυστηρότερων κανόνων σχετικά με τα συστήματα infotainment των αυτοκινήτων, καθώς αναμφισβήτητα προκαλούν απόσπαση προσοχής.

Όταν λοιπόν σε αυτό το κλίμα συζητήσεων έρχεται ένας κατασκευαστής και παρουσιάζει ένα αυτοκίνητο με ακόμα μεγαλύτερη οθόνη, στην οποία βρίσκονται όλα τα βασικά όργανα (ταχύμερο, οδόμετρο κτλ) και μέσω της οποίας ελέγχονται βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου (φωτα, υαλοκαθαριστήρες κτλ) λογικά αναρωτιέται κάποιος αν θα πάρει έγκριση ή όχι.

Στο παραπάνω συντελούν οτι μέχρι τώρα όπως λέει και ο @isay και σύμφωνα με τις δημόσιες βάσεις δεδομένων δέν φαίνεται να έχει πάρει έγκριση, ενώ λιγότερο απο ένα μήνα πρίν η Tesla είχε βάλει αγγελίες για EU homologation engineers.

Απο τα παραπάνω φαίνεται οτι το θέμα της έγκρισης είναι ακόμα ανοιχτό.

Το οτι έχουν βγεί κάποια Model 3 για test drive δέν αποδεικνύει τίποτα. Υπάρχουν διατάξεις που επιτρέπουν την κυκλοφορία αυτοκινήτων χωρίς επίσημη έγκριση τύπου.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που φαίνεται στο βίντεο έχει πινακίδες Ολλανδίας. Λογικά σαν εργοστάσιο (Tilburg) έχουν επιπλέον δικαιώματα να πινακιδώσουν και να κυκλοφορούν κανονικά αυτοκίνητα για δοκιμαστικούς λόγους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To "ανύπαρκτο θεματάκι" άρχισε να εμφανιζεται και σε φίλια sites

https://www.greentechmedia.com/articles/read/is-the-tesla-bear-case-dead-have-the-tesla-bulls-prevailed

Η αναρτηση έγινε προχτες και το σχετικό "ζουμι" στην παρακάτω παράγραφο

Αναφορά σε κείμενο

European Model 3 sales have yet to contribute to demand. Tesla is still in the process of EU homologation, with estimates of completion in mid-next year.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει ήδη ολοκληρωθεί ένα κομμάτι της αδειοδότησης: "Both models are expected use a 75kWh battery pack, and have been homologated under the new WLTP testing procedure with an official range of up to 338 miles on a single charge. "

https://www.autoexpress.co.uk/tesla/model-3/87867/new-tesla-model-3-prices-specs-news

Και μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου απομένουν τουλάχιστον δύο ολόκληροι μήνες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Μετά τις προβλέψεις εδώ μέσα για χρεωκοπία της τεσλα μέχρι το τέλος του 2018 μένει να δούμε αν θα είναι εξίσου επιτυχημένες και οι προβλέψεις για την άδεια πώλησης του model 3 στην Ευρώπη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω προσωπικα θεωρω ότι είναι δεδομενη η καθυστερηση...Αλλα αδεια θα παρει. Δεν ξερω αν 2 μηνες είναι ικανο χρονικο διάστημα μες στις γιορτες για να τακτοποιηθεί το ζητημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η κεντρική touch κονσόλα με όλες τις λειτουργίες ενσωματωμένες σε αυτή πάντως, είναι ό,τι χειρότερο από πλευράς εργονομίας!
Έβλεπα χθες ένα βίντεο παρουσίαση στο youtube, και για να ανοίξεις το ντουλαπάκι του συνοδηγού ας πούμε, πρέπει να ανοίξεις το μενού στην οθόνη αφής...

Επεξ/σία από mechpanos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Έχει ήδη ολοκληρωθεί ένα κομμάτι της αδειοδότησης: "Both models are expected use a 75kWh battery pack, and have been homologated under the new WLTP testing procedure with an official range of up to 338 miles on a single charge. "

https://www.autoexpress.co.uk/tesla/model-3/87867/new-tesla-model-3-prices-specs-news

Και μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου απομένουν τουλάχιστον δύο ολόκληροι μήνες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Μετά τις προβλέψεις εδώ μέσα για χρεωκοπία της τεσλα μέχρι το τέλος του 2018 μένει να δούμε αν θα είναι εξίσου επιτυχημένες και οι προβλέψεις για την άδεια πώλησης του model 3 στην Ευρώπη.

Με εκπλήσσεις! Τώρα αναγνωρίζεις οτι όντως υπάρχει "θεματάκι",  οτι μέχρι τώρα δεν έχει πάρει επάρκεια για την ΕΕ και οτι δεν ειναι φαντασια των σορτάκηδων; Αν παραδεχτείς και οτι το "420 funds secured" ήταν fake θα σου πω μπράβο.

Τρεις βασικές λεπτομέρειες :

  1. Πρώτον έκανες quote για WLTP, ενω το προβλημα υπάρχει με το WVTA και πιο συγκεκριμένα με το EUWVTA. Μιλάμε για διαφορετικά πράγματα. To WLTP αχολείται με το τμήμα κατανάλωσης ενεργειας
  2. Δευτερον κανεις δεν απεκλεισε την πιθανοτητα να έχει πάρει την άδεια, μεχρι το Φεβρουάριο, αλλά αυτή τη στιγμή που μιλάμε κανεις δεν ξέρει αν θα την έχει πάρει, ποτε θα την πάρει και αν χρειαστει να κάνει τροποποιήσεις ΑΛΛΑ άνοιξε κανονικά τις κρατησεις με προκαταβολές και έδωσε ημερομηνιές παράδοσης. Χωρίς τεχνική επάρκεια δεν μπορει να πουλήσει σε χώρες της ΕΕ.
  3. Τρίτον το βασικό προβλημα ειναι η μοναδική all in one touch κεντρική οθόνη (βλ πολύ καλή αναρτηση του fubar νωρίτερα). Αν υποχρεωθεί να βγάλει EU έκδοση με διαφορετικά ή επιπλέον οργανα/κουμπια, μονο μια νεα τέντα θα βοηθήσει μπας και προλάβει το 2020
Επεξ/σία από isay
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eίμαι και εγω σκεπτικός ως προς το θέμα των αδειοδοτήσεων.

Το μόνο φυσικό κουμπί ειναι για τα alarm όπου το απαίτησε η Αμερική.

Η ευρώπη αν θα απαιτήσει κάτι διαφορετικό εδω θα είμαστε να τα λέμε. Πάντως το θεωρώ δύσκολο να μην πάρει άδεια αλλα δεν ειναι δεδομένο κιόλας με τους χαρτογιακάδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, isay είπε
  1. Δευτερον κανεις δεν απεκλεισε την πιθανοτητα να έχει πάρει την άδεια, μεχρι το Φεβρουάριο, αλλά αυτή τη στιγμή που μιλάμε κανεις δεν ξέρει αν θα την έχει πάρει, ποτε θα την πάρει και αν χρειαστει να κάνει τροποποιήσεις ΑΛΛΑ άνοιξε κανονικά τις κρατησεις με προκαταβολές και έδωσε ημερομηνιές παράδοσης. Χωρίς τεχνική επάρκεια δεν μπορει να πουλήσει σε χώρες της ΕΕ.

Το ότι δεν ξέρουμε εγώ, εσυ και όλοι εδώ μέσα στο φορουμ δεν σημαίνει ότι δεν ξέρουν αυτοί που πρέπει να ξέρουν. Όταν το model 3 υπάρχει εδώ και 1.5 χρόνο και ανακοινώνεται ότι θα πουληθεί σε δύο μήνες στην Ευρώπη, θεωρώ ότι το πιο πιθανό είναι ότι όλα τα προβλήματα της άδειας θα έχουν λυθει και απομένουν διαδικαστικές λεπτομέριες.

Εσύ, που θεωρείς τον μασκ και εν γένει την τεσλα απατεώνες, προφανώς και θεωρείς ότι η άδεια είναι κάτι το εντελώς αβέβαιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Εσύ, που θεωρείς τον μασκ και εν γένει την τεσλα απατεώνες, προφανώς και θεωρείς ότι η άδεια είναι κάτι το εντελώς αβέβαιο.

Μεταξύ μας ... εσύ δεν τον θεωρείς απατεώνα, μεγαλομανή, νάρκισσο και φαλφατά; 

Θα έκανες μαζί του business αν τα λεφτά σου κρέμονταν απο την αξιοπιστία του σαν επιειρηματία και άνθρωπο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...