Droulas13 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 38 λεπτά πριν, Ather είπε μήπως αναφέρεται στο auto pilot? Ακριβώς. Αλλά άλλοι βλέπουν φαντάσματα. Σε δύο μήνες θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις του 3 και κάποιοι θα ψάχνουν για άδειες. Ότι να ναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Aυτο που παραθετεις αναφερεται αποκλειστικα σε μια συγκεκριμενη release του Autopilot συστηματος, προφανως την τελευταια αφου λεει 9 Δεκ. Δηλαδη το πιο ευκολο πραγμα στον κοσμο οταν μιλαμε για softrware, και απειρως πιο ευκολο για την Tesla που οτι software αλλαγες θελει μπορει και τις κανει εκ των υστερων με ΟΤΑ χωρις να χρειαζεται να ανακαλεσει οχηματα. Απο που κι ως που τωρα φαντασιωνεσαι εσυ προβληματα με συγκεκριμενο μοντελο, προβληματα hardware, αβυσσος... Ουτε καν τη στοιχειωδη αυτοσυγκρατηση δηλαδη δεν εχεις να περιμενεις μηπως και το πουν εστω 2-3 απο τα δεκαδες site που θα χαιροντουσαν να βγαλουν ενα click-bait αρθρο με κατηγοριες εναντιον της Tesla ακομα και με την παραμικρη ασημαντη αφορμη. Πλησιαζει το τελος του 3μηνου και του ετους και τα πρωτα μηνυματα που κυκλοφορουν ειναι οτι τα νουμερα της παραγωγης (και ακολουθως και των πωλησεων) θα ειναι τουλαχιστον παρομοια αλλα μαλλον και καλυτερα απο το προηγουμενο τριμηνο (οπως ελεγα κι εγω απο τοτε). Πολλοι και διαφοροι πρωην αρνητικοι ή αδιαφοροι εχουν τωρα αρχισει να επισημαινουν τη θετικη πορεια της Tesla. Η μετοχη της Tesla αντανακλα αυτες τις αισιοδοξες προβλεψεις και εχει ανεβει στα 360τοσα δολλαρια, εχει ενα κερδος 30% απο τις αρχες του χρονου την ωρα που σχεδον ολες οι υπολοιπες πεφτουν και γιαυτο ο δεικτης NASDAQ εχει απωλειες 7%. Αυτα δεν παιρνανε απαρατηρητα, τωρα οσοι ασχολουνται με τα χρηματηστηρια αρχιζει να τους χτυπαει πως μια μετοχη παρουσιαζεται ως "αστερι" την ωρα που οι αλλες πεφτουν. Οταν συνεχιστουν τα καλα αποτελεσματα και οι χρηματιστες βλεπουν συνεχιζομενες εισροες μετρητων απο τις συνεχιζομενες καλες πωλησεις, πιθανον να σπρωξουν τη μετοχη ακομα ψηλοτερα (αν εξαιρεσουμε ενα γενικευμενο κραχ). Οι short υποφερουν ηδη, θα υποφερουν ακομα περισσοτερο αν η μετοχη πλησιασει το ιστορικο υψηλο του 2017 στα 390$ και θα παθουν ανυπολογιστη ζημια αν το ξεπερασει. Τα πληρωμενα τρολ στις ΗΠΑ θα παψουν να πληρωνονται (ειναι κοινος τοπος πλεον οτι τους πληρωναν οι short χρηματιστες και οχι για παραδειγμα οι αντιπαλες αυτοκινητοβιομηχανιες) και θα πανε αλλου. Θα μεινουν μονο οι πικραμενοι που εχουν κολλημα με τον Musk και τρολλαρουν μονο για το "γουστο" τους. Κανας isay δηλαδη που θα προσπαθει να πεισει το SEC οτι τα νουμερα που ανακοινωνει η Tesla ειναι πλαστα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ather Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Επειδή έχω και κάποια ηλικία μπορεί να μειωθεί η θρησκευτική διένεξη; Ένα πράγμα που δε μου αρέσει είναι το στίψιμο που ρίχνει σε αυτούς που δουλεύουν εκεί. Κατά τα αλλά ο Trump θα εξανάγκασει σε σύμπραξη ηλεκτροκίνητων τον όμιλο daimler με αμερικανικές εταιρίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 47 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Ακριβώς. Αλλά άλλοι βλέπουν φαντάσματα. Σε δύο μήνες θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις του 3 και κάποιοι θα ψάχνουν για άδειες. Ότι να ναι. 45 λεπτά πριν, sattack είπε Aυτο που παραθετεις αναφερεται αποκλειστικα σε μια συγκεκριμενη release του Autopilot συστηματος, προφανως την τελευταια αφου λεει 9 Δεκ. Δηλαδη το πιο ευκολο πραγμα στον κοσμο οταν μιλαμε για softrware, και απειρως πιο ευκολο για την Tesla που οτι software αλλαγες θελει μπορει και τις κανει εκ των υστερων με ΟΤΑ χωρις να χρειαζεται να ανακαλεσει οχηματα. Απο που κι ως που τωρα φαντασιωνεσαι εσυ προβληματα με συγκεκριμενο μοντελο, προβληματα hardware, αβυσσος... Ουτε καν τη στοιχειωδη αυτοσυγκρατηση δηλαδη δεν εχεις να περιμενεις μηπως και το πουν εστω 2-3 απο τα δεκαδες site που θα χαιροντουσαν να βγαλουν ενα click-bait αρθρο με κατηγοριες εναντιον της Tesla ακομα και με την παραμικρη ασημαντη αφορμη. Κοπέλια, ειναι γνωστός ο ρόλος σας σχετικά με την tesla, οποτε σας προκαλώ στα ίσια να μας κοινοποιήσετε οποιαδήποτε επισημη αποδειξη οτι το model 3 εχει λάβει μεχρι σήμερα εγκριση κυκλοφορίας στην ΕΕ. Σας δίνεται η ευκαιρία να αποδειξετε οτι εχετε δικιο και με βάλετε στη θεση μου όταν λεω οτι ο supreme leader ειναι ένας πωλητης φουσκας. Εγω έχω τα παντελόνια (για να μην γράψω κάτι αλλο) να παραδέχομαι τα λάθη μου, χωρίς να παιζω mind games και να πετώ τη μπάλα στην εξέδρα. Αν μας δειξετε οτι κάνω λάθος, θα το παραδεχτώ δημοσια,, χωρίς να απαιτήσω να πάτε και εσείς να σβήσετε αλλα δικά σας παλιοτερα γραφόμενα που αποδειχτηκαν αέρας. Στη διάθεση σας για διευκρινήσεις. Για να βοήθησω τον αγώνα σας, οι καλύτερες κατευθύνσεις αναζήτησης (με την έννοια των πιο φρεσκων ενημερώσεων) βασίζονται στις παρακάτω εκφράσεις: EU Whole Vehicle Type-Approval System (WVTA) ή όλο μαζί ECWVTA To ολλανδικό τμήμα του παραπάνω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 αχαχαχα, μας προκαλεις να αποδειξουμε εμεις τι πιστοποιητικα εχει παρει η Tesla? καλα κρασια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, sattack είπε αχαχαχα, μας προκαλεις να αποδειξουμε εμεις τι πιστοποιητικα εχει παρει η Tesla? καλα κρασια Τα eu approvals ειναι open data, οποτε αντι να χαχανιζεις και να γράφεις mind games, σου δινω μια εκπληκτική ευκαιρία να αποδείξεις σε ολους που διαβάζουν το νήμα οτι πρώτον κάνω λάθος και δευτερον και σημαντικοτερο οτι η tesla ΕΧΕΙ ΗΔΗ eu regulation approval για να διαθέσει το model 3 στην αγορά της ΕΕ. Πιο ευθεία προκληση δεν μπορεις να εχεις. Δεν μπορώ να ξέρω αν θα το έχει μεχρι το Φεβρουάριο, αλλά αυτή τη στιγμή που άνοιξε τα registrations για Βέλγιο, Ολλανδία, Γαλλία, χωρίς να εχει approval, στα ματιά ενος σκεπτικιστή 'δειχνει επανάληψη του αμερικάνικου σεναρίου "δώστε μας τα λεφτά σας και βλέπουμε πότε και αν και πως πάρετε το αμαξι". Το σενάριο "αφου τις άνοιξε αρα πιστευει οτι θα εχει συντομα το approval" στην περιπτωση της tesla ΔΕΝ μπορει να ισχύει, γιατί οι κρατήσεις του model 3 στην αμερική άνοιξαν μαζικα με την ανακοινωση για το μοντέλο των 35κ-tax αλλά πλέον ειναι ξεκάθαρο οτι αυτο δεν θα γινει ποτε αυτοι που εκαναν αυτες τις κρατησεις δεν θα παραλάβουν ποτε αυτό το πακέτο. Επεξ/σία 13 Δεκεμβρίου 2018 από isay Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Έχουμε την τεσλα που έχει ήδη εισάγει επισήμως δεκάδες model 3 στην Ευρώπη και τα έχει για επίδειξη στις εκθέσεις της. Έχουν ξεκινήσει ήδη επισήμως τα test drive. Έχει περάσει μια εβδομάδα που δέχεται configurations από Ευρώπη με χρόνο παράδοσης Φεβρουάριο χωρίς καμία αντίδραση από κανένα ευρωπαϊκό κράτος ή την ίδια την ευρωπαϊκή ένωση. Συν του ότι ένα χρόνο τώρα έχουν γίνει δεκάδες ανεπίσημες εισαγωγές model 3 από ιδιοκτήτες στην Ευρώπη και το οδηγούν νομιμότατα. (Πώς τους το επιτρέπουν άραγε αφού υπάρχει πρόβλημα με την οθόνη και τα άλλα κουλα που λες!) Και έρχεσαι εσύ και ισχυρίζεσαι ότι η τεσλα έχει πρόβλημα και δεν μπορεί να πουλήσει το model 3 με το παρόν hardware και ζητάς από εμάς πηγές που να διαψεύδουν τον ισχυρισμό σου; Όχι αγορίνα μου δεν πάει έτσι το πράγμα. Εσύ θα αποδείξεις τον ισχυρισμό σου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Το επιχειρημα σου ειναι το ιδιο επιχειρημα που λένε οι βαθιά θρησκευόμενοι προς τους αγνωστικιστές, δηλαδη "Επειδή εμείς δεν εχουμε αποδείξεις οτι υπάρχει ο θεος, δώστε μας εσείς αποδείξεις οτι ο θεός δεν υπάρχει". Πάμε καλα; Ασε λοιπον αυτά τα κόλπα και δες μονος σου (ειναι open data) αν μέχρι και σήμερα το model 3 έχει πάρει τεχνικη επάρκεια για πώληση σε χώρες της ΕΕ. Εγω σου λεω, ΔΕΝ εχει, οποτε αν εσυ βρεις οτι εχει, εδω ειμαστε. Απο εκει και πέρα: Οι εισαγωγές για εκθέσεις δεν εχουν καμια σχέση με την πώληση για χρήση στους δρομους της ΕΕ. Τα αυτοκινητα εκθέσεων πάνε και έρχονται με τρακτορες, εκτος αν θες να μας πεις οτι μαζί με το model 3 θα πρεπει να εχουμε και νταλικα για να πηγαίνουμε στη δουλειά μας. Ξέρεις ποσο δυσκολο ειναι να παρκάρω νταλίκα εκει που δουλευω; Γιατί κάποιο κράτος να αντιδράσει στο configuration; Δεν ειναι παρανομο να ζητάς κρατήσεις. Θα υπάρξει προβλημα οταν ερθει η ώρα να το παραλάβεις, να πάρεις πινακίδες, να το ασφαλίσεις (καμια ασφαλιστική δεν το κάνει χωρις τεχνικη επάρκεια) και να το οδηγήσεις. Εκει απλά το κράτος δεν θα δώσει τις πινακίδες και σταματάει η δουλειά του, δεν υφίσταται παρανομια, απλα ηλιθιοτητα εκ μέρους του αγοραστη. Απο την άλλη ειναι μαρκετιστικά ανηθικο να δεχεσαι κρατήσεις και να τσιμπας προκαταβολές για θεωρητικά χρονικά παραδόσεις, ποσο μάλλον αν δεν εχεις εξασφαλίσει και την τεχνικη επάρκεια. Επειδη μιλάμε όμως για την tesla και τον Μασκαρα, οι λέξεις ανήθικο και μαρκετινγ δεν συνυπάρχουν. Στη σχετική νομοθεσία υπάρχει δυνατοτητα να εισάγω αυτοκινητο ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ, να το εκτελωνισω ΜΟΝΟΣ μου και να το κυκλοφορώ υπο κάποιες προυποθέσεις και περιορισμους (χρονικους και τοπικους) κάποιο αυτοκινητο, ακομα κι αν δεν εχει τεχνικη επάρκεια. Το μονος μου συμπεριλαμβάνει και αυτοκινητα δοκιμών με προσωρινές πινακίδες. Αυτό όμως δεν εχει καμια σχεση με τη μαζική/νομιμη διαθεση και κυκλοφορία ενος μοντελου αυτοκινητου. Αυριο μπορώ σαν ιδιώτης να παω να αγοράσω απο ευρωπαικό πωλητη, ένα modex S ή ένα VW tiguan, να πάρω πινακιδες, να το ασφαλίσω και να πάω ταξίδι απουδηποτε στην ΕΕ. Με τις παρουσες όμως συνθηκες ΔΕΝ μπορώ να κάνω το ιδιο με ένα model 3, αλλά αν το εχω ταξινομισει σε αλλη χώρα (π.χ. αμερική, Ρωσσία, Τουρκια), μπορω να το κυκλοφορήσω στην ΕΕ, υπο περιορισμους στο χρόνο κυκλοφορίας. Το concept ειναι το ιδιο με την διαθεση στην ευρώπη ενος κινεζικου κινητου χωρίς πιστοποιητικό CE. Μπορω να το φέρω μονος μου απο χώρα εκτος ΕΕ και να το χρησιμοποιώ, μπορώ επισημα να το εισαγω για δοκιμές/promotion/επιδειξεις, αλλά σε καμια περιπτωση δεν μπορώ να το εισαγω και να το πουλώ στην ΕΕ με παραστατικά, αν δεν κάνω ματσακονιές. Δεν μπορώ να ξέρω τι θα γινει μεχρι το Φεβρουάριο, αλλά αν πάρει άδεια, είμαι σιγουρος θα το καραφροντωφωνάξει μεσω twitter και μεσω των πληρωμένων blogs. Εδω θα ειμαστε και το φεβρουάριο (γιατί εγω δεν εχω σκοπό να σβήσω το λογαριασμο μου ή να τον αντικαταστήσω με αλλον πιο φρέσκο) και συζητάμε τοτε για τις παραδοσεις εντος ΕΕ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Tesla surprises European owners with Model 3 test drives Επεξ/σία 13 Δεκεμβρίου 2018 από sattack 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, sattack είπε Tesla surprises European owners with Model 3 test drives Σου έχω άνετα τρολοεπιχειρημα: εσύ που ισχυρίζεσαι ότι αυτό το βίντεο είναι αληθινό να μας αποδείξεις ότι δεν είναι cgi! Το ίδιο ισχύει για τον άνθρωπο που πάτησε στη σελήνη. Κλπ κλπ Επεξ/σία 13 Δεκεμβρίου 2018 από Droulas13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, sattack είπε Tesla surprises European owners with Model 3 test drives 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Σου έχω άνετα τρολοεπιχειρημα: εσύ που ισχυρίζεσαι ότι αυτό το βίντεο είναι αληθινό να μας αποδείξεις ότι δεν είναι cgi! Το ίδιο ισχύει για τον άνθρωπο που πάτησε στη σελήνη. Κλπ κλπ Είστε και οι δυο σας σε τόση άρνηση για το τι πραγματικά συμβαίνει που άλλα σας γράφονται, άλλα διαβάζετε, άλλα θελετε να κατανοήσετε και αλλα απαντάτε. Ερώτηση : Παιδιά μέχρι και αυτή τη στιγμή η τεσλα δεν εχει πάρει τεχνική επάρκεια για εμπορική διάθεση του model 3 στην Ευρωπαική Ένωση, παρολο που άνοιξε τις εγγραφές (για να μαζεψει προκαταβολές) . Ψάχτε και μονοι σας Απάντηση : Αφου ο supreme leader είπε οτι θα παραδώσει το Φεβρουάριο Ερώτηση : Ο supreme leader είναι αποδεδειγμένα γνωστός για την αφερεγγυότητα του, αλλά οι τεχνικές επάρκειες είναι open data, οποτε ψάχτε και μονοι σας να δειτε οτι δεν υπάρχει μεχρι στιγμής τεχνικη επάρκεια. Απαντηση : Δείξε μας εσύ οτι δεν υπάρχει (εδω αρχιζει η λογική να πηγαινει περιπατο) Ερώτηση : Τι ειναι πιο λογικό; Η αποδειξη της ανυπαρξίας ή η αποδειξη της ύπαρξης; Η ευρωπαική νομοθεσία επιτρέπει εξαιρέσεις για σκοπους promotion, δοκιμών, συλλεκτες, αλλά ακομα και τώρα δεν εχει δωθεί τεχνικη επάρκεια για εμπορική διαθεση. Είναι τελειως διαφορετικά πραγματα Απάντηση : Μα κοιτα, η tesla εχει βγάλει και διαφημιστικό βιντεο με test drive στην Ευρώπη, άρα έχει τεχνικη επάρκεια για εμπορική διάθεση στην ΕΕ. (εδώ η λογική αυτοκτόνησε γιατί δεν άντεχε άλλο) TIP : Οι πινακίδες του διαφημιστικου εχουν ολλανδικο αριθμο (και αυτό μπορειτε να το βρειτε μονοι σας) αλλά ΔΕΝ ειναι οι κλασσικές επισημες κίτρινες πινακίδες των ολλανδικών αυτοκινητων. Πινακίδες προσωρινές μπορει να πάρει οποιοσδήποτε για λογους promotion (σε ολες τις χώρες της ΕΕ μπορει να γινει αυτο), αλλά σε καμια περιπτωση αυτό ΔΕΝ ισοδυναμει με τεχνικη επάρκεια για εμπορια του στην Ε.Ε. Τα γυρισματα εγιναν σε Γερμανια και Ολλανδία. Σταματήστε λοιπον να εκτείθεστε ακομα περισσότερο. Εχουμε ολοι καταλάβει οτι θελετε να προμοτάρετε την tesla, αλλά μην προκαλείτε την κοινη λογική. TIP2 : Αν δεν μπορειτε μόνοι σας σε επιχειρηματολογία, ζητήστε μου βοήθεια. Εχω να σας δώσω φωτογραφίες με tesla 3 με πινακίδες απο Γερμανία, Ολλανδία και Γαλλία, αλλά ειναι πινακιδες που πήραν για αλλους σκοπους και δεν αποδεικνύουν την υπαρξη τεχνικής επάρκειας για εμπορική διαθεση του μοντέλου στην ΕΕ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sal123 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Άρα η μία πλευρά λέει ότι δεν έχει ακόμα άδεια να πουλαει και η άλλη πλευρά λέει ότι θα αποκτήσει άδεια για να πουλάει. Μήπως λέτε το ίδιο πράγμα λίγο πολύ?? Επεξ/σία 13 Δεκεμβρίου 2018 από sal123 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Οχι ακριβως. Η μια πλευρα λεει, οτι μεχρι στιγμής δεν εχει άδεια για εμπορική διαθεση στην ΕΕ και η άλλη πλευρά λεει οτι πρεπει να εχει αφου ανοιξε τις κρατήσεις και κάνει test drives. Αν το δουμε απο την πλευρα του απλού καταναλωτή (ουτε δηλαδη σκεπτικιστή, ουτε fan boy) το πιο πιθανο σενάριο (βασιζομενοι στο ιστορικό της tesla και του supreme leader πάντα) θα ακουμπήσει τα λεφτουδάκια του για κράτηση και θα περιμένει πάρα πολύ για να παραλάβει (εκτος βεβαια αν ειναι κάποιο δημοσιο προσωπο που θα διαφημιστει η παραλαβή του). Απο την άλλη, σκεπτομενος και πάλι σαν απλος καταναλωτης, βλεποντας τι γινεται με τις κρατησεις και τα παζάρια διαθεσης (έλα δες και ψωνισε) στην αμερικη, δε βλέπω λογο γιατί να δωσω λεφτα για κράτηση. Το ιδιο θα γινει και στην Ευρώπη μετα απο λιγους μηνες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Και ξαναλεω: αυτο ειναι ενα θεμα που εσυ μονος σου το εχεις κανει τεραστιο, κανεις αλλος πουθενα δεν εχει ασχοληθει, ολες οι ειδησεις και τα promotion βιντεο δειχνουν μια κανονικη εξελιξη των πραγματων και μετα ζητας απο εμας να αποδειξουμε οτι καποιος αλλος δεν ειναι ελεφαντας. Ε οχι, η δικη σου λογικη εχει παει περιπατο. Δεν ειναι δικη μας δουλεια να αποδειξουμε τιποτα. Οπως παντα η αποδειξη θα ερθει μονη της, την ωρα που θα πρεπει να γινουν οι παραδοσεις. Κι αν εχεις πεσει μεσα να πας για το Πουλιτζερ. Αν οχι... παλι για πουλιτζερ το βλεπω... Επεξ/σία 13 Δεκεμβρίου 2018 από sattack Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, isay είπε Είστε και οι δυο σας σε τόση άρνηση για το τι πραγματικά συμβαίνει που άλλα σας γράφονται, άλλα διαβάζετε, άλλα θελετε να κατανοήσετε και αλλα απαντάτε. Ερώτηση : Παιδιά μέχρι και αυτή τη στιγμή η τεσλα δεν εχει πάρει τεχνική επάρκεια για εμπορική διάθεση του model 3 στην Ευρωπαική Ένωση, παρολο που άνοιξε τις εγγραφές (για να μαζεψει προκαταβολές) . Ψάχτε και μονοι σας Απάντηση : Αφου ο supreme leader είπε οτι θα παραδώσει το Φεβρουάριο Ερώτηση : Ο supreme leader είναι αποδεδειγμένα γνωστός για την αφερεγγυότητα του, αλλά οι τεχνικές επάρκειες είναι open data, οποτε ψάχτε και μονοι σας να δειτε οτι δεν υπάρχει μεχρι στιγμής τεχνικη επάρκεια. Απαντηση : Δείξε μας εσύ οτι δεν υπάρχει (εδω αρχιζει η λογική να πηγαινει περιπατο) Ερώτηση : Τι ειναι πιο λογικό; Η αποδειξη της ανυπαρξίας ή η αποδειξη της ύπαρξης; Η ευρωπαική νομοθεσία επιτρέπει εξαιρέσεις για σκοπους promotion, δοκιμών, συλλεκτες, αλλά ακομα και τώρα δεν εχει δωθεί τεχνικη επάρκεια για εμπορική διαθεση. Είναι τελειως διαφορετικά πραγματα Απάντηση : Μα κοιτα, η tesla εχει βγάλει και διαφημιστικό βιντεο με test drive στην Ευρώπη, άρα έχει τεχνικη επάρκεια για εμπορική διάθεση στην ΕΕ. (εδώ η λογική αυτοκτόνησε γιατί δεν άντεχε άλλο) Δεν χρειάζεται να κάνεις υποθετικό διάλογο, πάμε σιγά σιγά τον κανονικό: Στις 11/12/2018 στις 7:56 ΜΜ, sattack είπε Στην Ευρωπη τα S ειναι παντου, τα Χ πολυ λιγοτερα, λογικο βεβαια. Φανταζομαι οτι σε λιγο θα γινεται χαμος με τα 3. Στις 12/12/2018 στις 3:22 ΠΜ, isay είπε Έχεις κάποια εσωτερική πληροφορία για την εξέλιξη της τεχνικής αδειοδότησης του model3 στην Ε.Ε; Σε ρωτώ γιατί χωρίς αυτή, δε επιτρέπονται να γινουν πωλήσεις σε χώρες της ΕΕ και μοου κάνει εντυπωση (λέμε τώρα) οτι άνοιξαν οι κρατήσεις και ανακοινώθηκαν εκτιμώμενες ημερομηνίες παραδόσεων αλλά κανενα φως στον οριζοντα για την αδειοδότηση. Στις 12/12/2018 στις 11:07 ΠΜ, sattack είπε Δεν το ξερω το θεμα (επισης δεν εχω εσωτερικες tesla πληροφοριες...) και δεν του δινω και σημασια, απο τη στιγμη που το 3 παρουσιαζεται σε ολες τις ευρωπαικες εκθεσεις και κυκλοφορει ηδη, εχουν κανει και βιντεο με surprise test drive για ηδη κατοχους αλλων μοντελων Tesla που θα το παραλαβουν πρωτοι, δεν πιστευω οτι υπαρχει κανενα τετοιο θεμα. Στις 12/12/2018 στις 3:32 ΜΜ, isay είπε Για ψάξε το λιγο. Μέχρι και σήμερα δεν εχει πάρει άδεια και παραλληλα υπάρχει απολυτη σιωπή απο την tesla (και ξέρεις οτι οταν εχει θετικές ειδήσεις, μικρες ή μεγάλες τις καραφωνάζει). Δεν ξέρω τι παιζει με νορβηγία και ελβετία, αλλά για ΕΕ υπάρχει θέμα 21 ώρες πριν, Droulas13 είπε Λινκ; 17 ώρες πριν, isay είπε Κανονικά επρεπε εσυ να μου δώσεις link οτι εχει πάρει την άδεια, αλλά επειδή δε θα βρεις, δες παρακάτω τι έγραψε ο supreme frauder. Δεν μπορώ να μαντέψω αν θα την έχει μεχρι το φεβρουάριο που θεωρητικά θα αρχίσει τις παραδόσεις, αλλά αν κρίνω απο το ιστορικό του σε κρατήσεις-διαθεσιμότητα-παραδόσεις, βλέπω οι fans στην ΕΕ, να εχουν θεματάκια. Στη συνέχεια σου την λέμε γιατί πόσταρες άσχετο screenshot με το θέμα και δεν απέδειξες τίποτα και συνεχίζεις: 16 ώρες πριν, isay είπε Κυκλοφορουν S και Χ, αλλα για το model 3 θεωρώ πολύ δυσκολο να πάρει άδεια, αν δεν κάνει ριζικές αλλαγες και στη χειροτερη θα την πάρει με μεγάλη καθυστερηση. Ήδη το παλεύει sobar;a απο το Μάιο, αλλά φως ακομα δεν εχει δει (γιατί αν ειχε δει θα το ειχε γράψει πάνω στον πυραυλο falcon). Βασικά προβλήματα (και οχι μονο) ειναι το software και η κεντρική οθονη all in one touch. Στα S και Χ δεν εχεις το θεμα με την κεντρικη οθονη. Δεν ξέρω (και βαριέμαι να ψάξω) αν η νορβηγία και ελβετία αντιγράφουν τη σχετική νομοθεσία της ΕΕ. Αν οχι τοτε θα παραδίδει μονο εκει μέχρι να πάρει approval απο ΕΕ. Να το πω πιο ωμά. Πιο πιθανό θεωρώ να βγάλει κάποια έκδοση model 3EU με διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά και hardware παρα να πάρει άδεια για την παρουσα έκδοση του model 3. Με λίγα λόγια ΕΣΥ φέρνεις ένα καινούριο θέμα στο τραπέζι, ΕΣΥ ισχυρίζεσαι ότι δεν υπάρχει άδεια και ότι αυτό είναι μεγάλο θέμα και όταν σου ζητάω λινκ για όλους αυτούς τους ισχυρισμούς σου τότε ζητάς από εμένα στοιχεία για να σε διαψεύσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα