Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε ρώτησα συγκεκριμένα πράγματα που βασίστηκαν σε συγκεκριμένα γραφόμενα σου και δεν απαντησες ουτε σε ένα απο αυτα, αλλά μαρκετιστικά πετάς πάλι την μπάλα στην εξέδρα. Εχουμε καταλάβει οτι εργάζεσαι για ένα σκοπο.

24 λεπτά πριν, sattack είπε

Η Tesla ηδη πουλαει περισσοτερα αυτοκινητα απο  οτι η Porsche ή η Jaguar παγκοσμιως, ή απο οτι η Mercedes  η BMW η Audi στην αμερικη, οποτε παρε οση πραξη θελεις.

Παιρνω σαν πηγες τα carsalesbase.com και goodcarbadcar.net και για να MH φανώ οτι παιζω μαρκετιστικα κολπα ας δουμετα νουμερα για το παραπάνω σημειωμένο βασιζόμενοι μονο σε Αυγουστο-Σεπτ-Οκτ-Νοε 2018 (γιατί το YTD δεν το θες). Τα νουμερα τα ξέρεις ήδη αλλα τα γράφω για αλλους για να μην τρώνε αμασητα κάποια πραγματα

Mercedes :

  • Αυγ 24.084
  • Σεπ 30.617
  • Οκτ 31.719
  • Νοε 32.879
  • Σύνολο Mercedes 119.299

ΒΜW :

  • Αυγ 23.789
  • Σεπ 25.908
  • Οκτ 23.262
  • Νοε 28.330
  • Σύνολο bmw 101.289

Tesla :

  • Αυγ 23.175
  • Σεπ 29.975
  • Οκτ 20.325
  • Νοε 24.600
  • Σύνολο tesla 98.075

Audi

  • Αυγ 23.175
  • Σεπ 19.350
  • Οκτ 16.056
  • Νοε 17.082
  • Σύνολο audi 73.395

Αν δεν με απατουν τα μαθηματικά δημοτικου η συγκριση δείχνει 73.395 < 98075 < 11289 < 119299

Πηγές :

Πάμε τώρα σε μερικά mind games.

  • Προβλέπω οτι στην επομενη απάντηση σου θα προσπαθήσεις να διαχωρίσεις τις κατηγορίες οχημάτων ανα μάρκα και μοντέλο. Μην το κάνεις γιατί ετσι και πάλι θα αναιρέσεις τα quoted λεγόμενα σου. 
  • Βάζεις συγκριση tesla με bmw/mercedes/audi θέλοντας να περάσεις το μηνυμα οτι εφοσον τα νουμερα πωλήσεων ειναι συγκρισιμα, αρα και το προϊόν ειναι συγκρισιμο. Κ-Α-Μ-Ι-Α σχέση συν οτι ακομα και αν "φάμε" υποσυνείδητα το καρότο, σκαλώνει στο οτι ΠΡΕΠΕΙ οι εταιρίες ford, toyota, nissan, Hyundai, Kia να είναι καλύτερες εταιρίες απο bmw/mercedes/audi γιατί ΑΝΑ μήνα πουλησαν στην αμερική περιπου 180.000/160.000/95.000/55.000/45.000 αντιστοιχα για την ίδια περιοδο. Υπολογισε μονος σου τα νουμερα στο συνολο των 4 μηνών.
  • Τέλος μου αρέσει που το marketing της tesla οπου συμφερει μιλάτε για παγκοσμιες πωλήσεις και οπου πονάει το γυριζετε σε τοπικο επιπεδο. Βάλε παγκοσμια νουμερα για jag/porc αλλά βάλε και παγκοσμια νουμερα για mercedes/bmw/audi. Καταλαβαίνω όμως οτι ετσι χαλάει η εικονα. Η κινέζικη Wuling Motors πουλησε το Σεπτ 2018 περιπου 94.000 κομμάτια, αρα με βαση την προσεγγιση σου, εχει πολύ καλυτερα προϊόντα απο Porsche και Jaguar, σωστά;
1 ώρα πριν, sattack είπε

Ακομα και στα χρονοδιαγραμματα, παλι μεσα ειναι,

Εδώ γελάνε και οι υπάλληλοι της tesla. Για να μην πω "Ουτε ΕΝΑ χρονοδιάγραμμα δεν εχει πιάσει στην ώρα του" θα πω οτι εχει πιάσει 1/10 και αυτό χωρίς να ειναι σημαντικο. Απο ΘΑ και υποσχέσεις ειναι Νο1, αλλά οταν ερχεται το πλήρωμα του χρόνου, ειτε παιρνει παράταση ή αποσιωπάται το γεγονός και στην άκρα καλύτερη περιπτωση παραδίδει κατι ημιτελές ή προβληματικο (πχ 5000 gated cars)

1 ώρα πριν, sattack είπε

ηδη παραγει σε ετησια βαση 320k και ανεβαινει. 

To YTD το βλέπεις πάνω στο year, οχι με βαση hypes. Και εγω κάποιο καλοκαιρι που πήγα διακοπές εκανα sex με 6 γυναίκες μεσα σε 3 ημέρες, αλλά στο ytd το αντιστοιχα 730 ουτε σαν ιδέα δεν εγινε. 

1 ώρα πριν, sattack είπε

Ακομα μυαλο δε βαλατε, το κομπλεξ που εχετε με τον Musk δε κρυβεται. Που ηταν η Tesla πριν 1 μολις ετος και που ειναι τωρα. Αντε, αλλος 1 μηνας να ξαναβγουνε νουμερα, να γελαμε παλι.

Η αλήθεια ειναι οτι τον supreme leader τον εχω αφοδευμένο, ειδικά εφόσον τρώει λεφτά μόνο αμερικάνων φορολογουμενων, αλλά δεν αντέχω (πες το κομπλεξ) ντοπιους υποστηρικτές που ερχονται και προσπαθούν να πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Υποχρεωση μου ο αντιλογος σε διάλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, isay είπε

To YTD το βλέπεις πάνω στο year, οχι με βαση hypes. Και εγω κάποιο καλοκαιρι που πήγα διακοπές εκανα sex με 6 γυναίκες μεσα σε 3 ημέρες, αλλά στο ytd το αντιστοιχα 730 ουτε σαν ιδέα δεν εγινε. 

χαχαχαχα με επνιξες πρωι πρωι, εφυγε ολος ο καφες στο πληκτρολογιο!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Tesla πουλαει αυτοκινητα 50-150.000 δολλαρια, γι αυτο και η συγκριση με porsche jaguar merc BMW Audi. Και πουλαει ολα οσα παραγει. Ανα μοντελο εχει φτασει να συγκρινεται σε πωλησεις με τα γιαπωνεζικα που κοστιζουν 25-35.000 δολλαρια. Τα ξαναλεμε παλι στα αποτελεσματα τριμηνου. Αναπροσαρμοστε τις προφητειες σας, απο εκει που λεγατε οτι θα χρεοκωπησει, μετα οτι θα πεσει η ζητηση, τωρα θα λεμε ποιον περναει και ποιον οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν ο κοσμος έλεγε οτι η tesla ειναι ένα βήμα πριν τη χρεοκοπία , ο supreme leader twitαρε οτι η tesla δεν θα χρεωκοπήσει και οι "ακολουθοι" χαρακτηριζαν τους σκεπτικιστές ως σορτάκηδες και οτι δεν θελουν το καλό της ανθρωπότητας (που είναι αλλο μεγαλο θεμα συζητησης), αλλά πριν μερικές εβδομάδες ο ιδιος ο supreme leader ειπε σε συνέντευξη οτι έκαιγαν λεφτά και οτι ήταν λίγες εβδομάδες απο τη χρεωκοπία. Το οτι ειναι παπατζας και ψεύτης, είναι πλέον αυταποδεικτο, αλλά με ξεπερνά που εχει ακομα φανατικους υποστηρικτές χωρίς κριτική σκέψη, γιατί οι πληρωμένοι υπάλληλοι απλά κάνουν τη δουλειά τους.

Και οι άλλοι πουλάνε τα αυτοκίνητα που παραγουν (χωρίς να τα κρύβουν σε υπαίθρια και υπογεια γκαράζ) και μάλιστα ειναι ποιοτικά, με σοβαρή υποστηριξη/ανταλλακτικά, όπως τα παράγγειλε ο πελάτης, χωρίς δούλεμα στις καθυστερήσεις/παραδόσεις, χωρίς εικονικές διπλοπωλήσεις και χωρίς υποβιβασμους στην ποιότητα λόγω παραγωγής στο ποδι που δεν δικαιολογείται στα ζητουμενα χρήματα. Αυτα δεν ειναι στη φαντασία κάποιων αλλά γραφονται στα fora της tesla απο πελάτες που ακουμπησαν τα ωραία και πολλά αναλογικα λεφτουδάκια τους. Υποσχέθηκε οτι θα παραγει iphones σε τιμές πώλησης κινέζικου και τελικά πουλά κινεζιΑ σε τιμές iphone. Μπράβο του που το καταφέρνει γιατί ειναι εκπληκτικός πωλητης, αλλά το μεγαλύτερο προβλημα του τώρα ειναι οτι πουλησε μαζικά και φάνηκε η πραγματικότητα. 

Για τα αποτελέσματα τριμήνου, εχω γράψει αρκετα σχολια σε παλιοτερη αναρτηση μου. Συνοπτικά επαναλαμβάνω οτι ειναι με διαφορους τρόπους μαγειρεμένα και οτι δε γινεται να βλέπεις οτι ερχονται τετοια νουμερα και να φεύγουν σαν τα ποντικια σοβαρά στελέχη σε οικονομικα, παραγωγή, ποιοτητα, logistics, κλπ. Αν είχε τη ζητηση που λένε τα πληρωμένα sites ή ειχε ποιοτικό προίον, δεν θα ειχε καμια αναγκη για λαικά παζάρια πωλήσεων, εκπτώσεις στις τιμές και κολπα με παροχές τύπου "πάρε τώρα αλλιώς το έχασες", refunds που δε δινονται ποτέ, κλπ. 

Και πάλι δεν απαντησες στα προ-προηγουμενα γραφόμενα μου, οπως και τώρα δε σχολιασες σοβαρα τα νουμερα που παρέθεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν προκειται να απανταω σε καθε γραμμη που γραφεις εσυ ή ο οποιοσδηποτε, γι αυτο σας εχω πει, γραψτε ατελειωτα να παρουν φωτια τα πληκτρολογια μπας και καταφερετε να την χρεωκοπησετε την tesla, γιατι προς το παρον εχετε πεσει εξω. 

Ο Musk ειπε οτι ΑΝ δεν καταφερναν να παραγουν το model 3 σε μεγαλες ποσοτητες θα χρεωκοπουσαν, αυτο δεν ηταν κατι καινουργιο, απο την αρχη ειχε πει οτι "he is betting the company on model 3". Εσεις 10 χρονια στη σειρα περιμενετε ποτε θα χρεωκοπησει. Οι υποστηρικτες της Tesla παντα λεγαμε, πως καθε φορα που παει να φτιαξει νεο μοντελο ξοδευει πολλα λεφτα και μολις αρχισει η παραγωγη εχει εσοδα. Ποιος επεσε μεσα και ποιος δεν ηξρε τι του γινοταν?

Οι συγκρισεις με αλλες μαρκες γινονται για να δωθει ενα στιγμα του που βαδιζει η Tesla. Και τωρα πλεον δεν γινονται ουτε με leaf oυτε καν με Prius, που παροτι πολυ φτηνοτερα πουλανε πολυ λιγοτερο. Γινονται πλεον με porsche jaguar merc BMW Audi γιατι αυτα ειναι τα πολυτελη ICE που εχουν παρομοιες τιμες και η Tesla πλεον πουλαει στα δικα τους επιπεδα. Παρομοιες τιμες, ακομα και εκει ιδιες δεν ειναι γιατι οι BMW merc audi ακομα εχουν τα βασικα τους μοντελα να ξεκινουν απο φτηνοτερες τιμες, και παλι η Tesla τα ξεπερναει σε πωλησεις.

Φυσικα και γινονται συγκρισεις αλλου παγκοσμια και αλλου ανα περιοχη, γιατι οι συγκρισεις γινονται για να δωθει μια ταξη μεγεθους που βαδιζει η Tesla. Η οποια ταξη μεγεθους αυξανεται με τρελλους ρυθμους. Τα εχουμε πει 100 φορες, αλλα εισαι ανεπιδεκτος. Η Tesla ειναι ακομα production constrained ενω οι αλλες εταιρειες που εχουν ετοιμα δεκαδες εργοστασια ειναι demand constrained.

Τα εχουμε πει επανειλημμενα, η Tesla τωρα αυξησε την παραγωγη, εδω και 2-3-4-5 μηνες, και εσυ θελεις YTY αποτελεσματα? Δηλαδη οταν φτιαχνει 80-90.000 αυτοκινητα το τριμηνο τωρα, τι θες να μας πεις, οτι το επομενο τριμηνο θα φτιαχνει τα μισα και θα πεσει η ετησια παραγωγη της?

Με ουτε μισο ετος της μεγαλης παραγωγης που πετυχε εχει ηδη περασει τις ετησιες πωλησεις της Jaguar και της Porsche που παραγουν εξισου ακριβα αυτοκινητα, αλλα εσενα δε σου λεει κατι αυτο, κανεις αστειακια για το ποσα πουλανε οι κινεζοι που πουλανε κατι κουβαδακια του ταληρου? Η συγκριση γινεται για να δειξει το μεγεθος που εχει ηδη η Tesla, οτι εχει ξεπερασει στο συνολο αυτες τις εταιρειες. 

Περιοχικα γινεται η συγκριση με merc BMW Audi διοτι αυτες ειναι στο συνολο πολυ μεγαλυτερες, δεν εχει βεβαια φτασει ακομα το μεγεθος της παγκοσμιας δυνατοτητας παραγωγης τους. Ομως γινεται η συγκριση στην Αμερικη για να δειξει οτι ακριβο σενταν της Tesla πουλαει πολυ περισσοτερο απο των αλλων, το ακριβο SUV επισης και το μικροτερο sedan επισης, ακομα και αν οι αλλοι πουλανε φτηνοτερες βασικες εκδοσεις και τα βαλεις ολα μαζι. Αν αυτο δεν ειναι συγκριση στην πραξη για το τι απηχηση εχει η Tesla τοτε τι ειναι?

Και σου λεω οτι "η Tesla πουλαει περισσοτερο απο αυτες στην αμερικη" ως ενδειξη απηχησης και η δικια σου αντιδραση ποια ειναι? Να μας πεις οτι στο συνολο και με ολα τα μοντελα ολων των κατηγοριων μαζι, πουλαει ακομα λιγες χιλιαδες περισσοτερα η Mercedes? Δηλαδη τι νομιζεις οτι αποδεινκυεις? Μονος σου το ξερεις και λες μετα "μην προσπαθήσεις να διαχωρίσεις τις κατηγορίες οχημάτων ανα μάρκα και μοντέλο."  Σωωωπα.... Δηλαδη δεν ειναι συγκριση στην πραξη για το τι απηχηση εχει η Tesla το οτι το καθε μοντελο της πουλαει πολλαπλασια απο τα αντιστοιχα μοντελα των αλλων, νομιζεις οτι αποδεικνυεις κατι αντιθετο με το να λες οτι στο συνολο η Merc πουλησε 120k και η Tesla 100K?  Δε σε ταρακουναει οτι πλεον η Tesla παιζει στις κατηγοριες των ακριβων ICE, δεν σε ταρακουναει οτι στην καθε κατηγορια που πουλαει η Tesla τις αλλες τις κερδιζει κατα κρατος, εισαι πολυ ικανοποιημενος που εχεις σαν επιχειρημα οτι η Merc πουλησε σε ολο το συνολο 120Κ και η Tesla 100K. Μπραβο, παρε ενα λουκουμακι.

Και ξαναλεω, δεν κοιτατε που ηταν η Tesla το 2016 που πουλαγε μονο το S, δεν κοιτατε που ηταν η Tesla περυσι που πουλαγε μονο τα S και Χ και δεν ειχε ακομα αρχισει με το 3, και δεν βλεπετε που ειναι τωρα και φυσικα δεν μπορειτε να δειτε που θα ειναι μολις μεγαλωσει την παραγωγη του 3 και κυριως οταν αρχισει και το Υ. Σας τυφλωνει το κομπλεξ απεναντι στον Musk γι αυτο ψαχνετε τι θα βρειτε να πειτε για την Tesla και τη SpaceX αλλα κι αυτο κατι ειναι. Καποιος πρεπει να γραφει τα ανεκδοτα του για να τα βλεπουμε μετα και να γελαμε. Το τελευταιο ειναι οτι μαγειρευουνε τα νουμερα. Εμαθα οτι σε ψαχνει η SEC να δωσεις καταθεση να τους κλεισουν ολους μεσα. Τα ξαναλεμε στο 3μηνο, στο 6μηνο, στο ετος.

 

Επεξ/σία από sattack
ορθογραφια
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@isay Θα σου πω πώς το έβλεπα εγώ. Ότι η Tesla ήταν (και είναι σε μικρότερο βαθμό) κοντά στη χρεωκοπία και ότι θα τα κατάφερνε 50-50 (με τα δεδομένα του καλοκαιριού). Αντίθετα οι σορτάκηδες (περί αυτού δεν πρόκειται;) έλεγαν ότι θα χρεοκοπήσει κατά 99%. Οι του Elon έλεγαν χαλαρά ότι θα βγει η επιχείρηση. Για μένα το τοπίο θα ξεκαθαρίσει το Μάρτιο. Δίνω 60-40 ότι θα τα καταφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το χρηματιστήριο κάποτε ήταν για μακροχρόνιους επενδυτές που πίστευαν σε εταιρεία και στο όραμα. Πλέον μιλάμε για τζογαδόρους που με μια είδηση ανεβοκατεβαζουν εταιρείες λες και είναι στριπτιτζου σε μπάρα.

Δεν υπάρχει λογική πλέον σε αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H συγκριση της Tesla με τη Porsche δεν πρεπει να γινει στο συνολο τους παρα μονο μεταξη των μοντελων S k X και των αντιστοιχων Panamera, Macan k των τελευταιων Cayenne. Ακομα και εκει ομως τα price points τους δεν καλυπτονται παρα μονο σε λιγα μοντελα της porsche στα βασικα και μεσαια το πολυ trim (το roadster εκτος του οτι δεν πουλαει πολυ πλεον ειναι και παλιο σε σχεση με τα αλλα οποτε ξεμενει ετσι και αλλιως). Σε jaguar τωρα μονο τις xe, xf, xj και fpace μπορεις να συγκρινεις και στα υψηλα trim τους για xj-xf-fpace και τις xe για τo model3 ολλα τα αλλα δεν εχουν αντιστοιχια. Λεω μονο αυτα τα μοντελα γιατι αυτα αντιστοιχουν στο lineup της Tesla. Ακομα και απο κει ομως δεν μπρεις να βγαλεις αξιοπιστα συμπερασματα γιατι το αγοραστικο κοινο της Αμερικης δεν εχει καμια σχεση με το υπολοιπο αγοραστικο κοινο στον κοσμο καθως εχουν γαλουχηθει με τελειως αλλα προτυπα οσον αφορα τα αυτοκινητα. Μπορεις ομως να δεις δυναμικη για την εν λογο αγορα και μονο (καθως προκοιτε για ιδιαζουσα περιπτωση , οπως και η Αυστραλια πχ.).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Το χρηματιστήριο κάποτε ήταν για μακροχρόνιους επενδυτές που πίστευαν σε εταιρεία και στο όραμα. Πλέον μιλάμε για τζογαδόρους που με μια είδηση ανεβοκατεβαζουν εταιρείες λες και είναι στριπτιτζου σε μπάρα.

Δεν υπάρχει λογική πλέον σε αυτό.

Μετά τα κρυπτονομίσματα (Δεκέμβρης του '17) πολλοί κατάλαβαν, κατά ένα μέρος, πώς βγαίνουν τα φράγκα (δηλαδή όχι με δουλειά) και είπαν να τζογάρουν (το εξηγώ μετά) στο χρηματιστήριο που ανεβαίνει. Φυσικά αυτό που περιγράφεις είναι ο ορισμός του τζόγου και έτσι παίζουν οι περισσότεροι (για αυτό χάνει το 90%). Να το σορτάρισμα, να η μόχλευση, να και το δάνειο από την τράπεζα. Αν πιστεύεις στην ηλεκτροκίνηση, στο crispr, στη ρομποτική χειρουργική κλπ. μπαίνεις στο παιχνίδι και περιμένεις. Αν δεις κάτι που αλλάζει τα μακροπρόθεσμα σχέδια φεύγεις. Τώρα πάμε σε μία μικρή και άσχετη ιστορία. Έχουν βρει τρόπο να τηλεμεταφέρουν ηλεκτρική ενέργεια με μορφή ηλεκτρομαγνητικού κύματος (ή κάτι τέτοιο). Αν έχεις ένα διαστημικό σταθμό σε γεωστατική τροχιά έχει Ήλιο συνέχεια, χωρίς σύννεφα, χωρίς ατμόσφαιρα. Οπότε ΑΝ βρεις τρόπο να στείλεις χιλιάδες τέτοιες κατασκευές (μετατροπή ηλιακής σε ηλεκτρική ενέργεια) σε τροχιά και έχεις βρει αυτοματοποιημένο τρόπο για να τις φτιάξεις, μένει να βάλεις ένα οπτικά αόρατο δίχτυ επάνω από την επιφάνεια της Γης (που κάνει το ηλεκτρομαγνητικό κύμα πάλι ρεύμα) για να λύσεις το ενεργειακό σου πρόβλημα. Δεν μπορώ να γνωρίζω τι έχει ο Mr Musk στα μυαλό του, σαν σενάριο ακούγεται ωραίο πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Ather είπε

Μετά τα κρυπτονομίσματα (Δεκέμβρης του '17) πολλοί κατάλαβαν, κατά ένα μέρος, πώς βγαίνουν τα φράγκα (δηλαδή όχι με δουλειά) και είπαν να τζογάρουν (το εξηγώ μετά) στο χρηματιστήριο που ανεβαίνει.

Δεν είναι από το 17, αλλά από πολύ πιο παλιά. Από την δεκαετία του 1990 γίνεται! Γι αυτό και εκείνο τον καιρό είχαν "δημιουργηθεί" οι νέοι αλλά υπερβολικά πλούσιοι "φαντασιόπλικτοι" χρηματιστές και αυτό ήταν το American dream της εποχής (πχ δες την ταινία American Psycho του 2000). Φυσικά λόγω του τζόγου και της φούσκας, σε κάποια φάση το σύστημα κρασάρει (πχ dotcom bubble ~2000), και αυτοί αρχίζουν να πηδούν από τα παράθυρα των γραφείων τους στο εκατοστό έβδομο όροφο. Μόλις ξεχαστεί το όλο shock και μπει η νέα φουρνιά χρηματιστών που θέλουν να γίνουν εκατομμυριούχοι σε 3 μήνες, ξαναρχίζει από την αρχή μέχρι το επόμενο crash. 

 

Αυτό με την μεταφορά ενέργειας από το διάστημα, είναι ιστορία φαντασίας από τον καιρό του Tesla. Είναι ανούσιο και οικονομικά άτοπο, χωρίς καν να λάβεις υπόψη τις απώλειες από την απορρόφηση στην ατμόσφαιρα της γης και τις όποιες περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις τις. Ta panel του ISS έχουν ισχύ λιγότερο από 100kW. Κάθε πολυκατοικία ουσιαστικά θα θέλει και έναν "διαστημικό" σταθμό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και είναι από πολύ παλιά. Το `17 είναι πιο πρόσφατο. Με ένα κινητό στο χέρι αγόραζες bitcoin και κέρδιζες στο λεπτό. Για το άλλο θέμα , είχα δει αυτό :  στο 36:00 και μετά 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χθες είδα ένα Τέσλα από κοντά. Μπορώ να πω, ότι δεν με εντυπωσίασε καθόλου! Σε σχεδιασμό, σε σουλούπι, σε γραμμή...περίμενα ότι, αν δω από κοντά ένα μοντέλο, θα μου κινούσε το ενδιαφέρον! Τελικά, σαν να έβλεπα ένα Toyota ή ένα Ford μου φάνηκε! Ψιλοαδιάφορο :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το X είδες; Στην Κηφισιάς που είδα ένα δεν μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση (εκτός του μεγέθους του). Αλλά ένα S που είχα δει (πάλι στην Κηφισιάς) ήταν πολύ όμορφο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...