Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή είναι σαν να συγκρίνεις τους Black Sabbath  με κάποιον MTV propelled wannabe rockstar. 

To Prius ήταν αυτό που ξεκίνησε την κουλτούρα περί "περιβαλλοντικής αυτοκίνησης". Το impact του ήταν τεράστιο. Όλο το σκεπτικό της California σε σχέση με τον περιβαλλοντισμό, τις επιχορηγήσεις, τις φορολογίες, τις απαγορεύσεις ξεκίνησε από το Prius.  Τα Tesla απλά χτίζουν στο legacy του και την ιδεολογία που δημιούργησε.  

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ε τότε εξήγα μας και γιατί θα πρέπει να ενδιαφέρει τότε το Χόλιγουντ εάν ένα εργαλείο είναι πέτρινο ή σιδερένιο ή φτιαγμένο από φελιζόλ. Εκτός εάν το Χόλιγουντ αντί για στούντιο πλέον έχει ορυχεία και δεν το πείρα χαμπάρι! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.teslarati.com/tesla-effect-gets-validated-posche-audi-jaguar-hyundai-bugatti-mercedes-benz/amp/

Ενδιαφερον αρθρο που μαζεψε ολες τις δηλωσεις στελεχων απο αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες για την Tesla.

Συνηθως αποφευγει κανεις να μιλησει ονομαστικα για ανταγωνιστη του. Το γεγονος οτι αναγκαστηκαν τωρα να το κανουν κατι δειχνει.

Εμενα παντως πιο πολυ μου αρεσε η φωτο με τα Semi και το next gen roadster πρωτοτοτυπο. 

tesla-roadster-design-studio-semi-truck.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η tesla ξεκίνησε να στέλνει email για configuration στους Ευρωπαίους που έχουν κάνει κράτηση:

https://electrek.co/2018/12/05/tesla-model-3-europe-configure/

Σε άλλα νέα η VW ανακοίνωσε ότι η επόμενη και τελευταία γενιά των μηχανών εσωτερικής καύσης της θα είναι το 2026:

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-12-04/vw-says-the-next-generation-of-combustion-cars-will-be-its-last

Η πόρσε εκθειάζει τα μέχρι τώρα επιτεύγματα της τεσλα:

https://insideevs.com/teslas-achievements-called-astonishing-by-porsche/

Και η Jaguar αντιμετωπίζει θέματα με τα φρένα του ipace. Αναρωτιέμαι αν θα καταφέρει να τα λύσει εντός λίγων ωρών/ημερών με ΟΤΑ update όπως έκανε σε αντίστοιχη περίτπωση η τέλσα:

https://insideevs.com/jaguar-i-pace-ranks-dead-last-in-emergency-braking-test/

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για μενα το κομβικο σημειο ηταν η 31 Μαρτιου 2016, οταν παρουσιαστηκε επισημα το model 3, εχοντας ηδη 115.000 πληρωμενες κρατησεις πριν καν το δουν, 180.000 την πρωτη μερα, 232.000 τη δευτερη, 320.000 την πρωτη βδομαδα και μεσα σε 2-3 μηνες σχεδον 400.000. Πληρωμενες κρατησεις. Και μαλιστα για σενταν μεσα στην εποχη των SUV. Αυτο ταραξε συθεμελα την αυτοκινητοβιομηχανια. Εδω ουτε καν η ιδια η Tesla δεν το περιμενε. Οι υπολοιποι ταρακουνηθηκαν απο το σεισμο.

Τωρα βλεπουμε τα επακολουθα αυτου του event horizon. Δεν υπαρχει γυρισμος πλεον. Επομενος σταθμος η παρουσιαση του model Y. Εκει οι κρατησεις θα σπασουν νεα ρεκορ. Αλλα θα ειναι κατι αναμενομενο πλεον. 

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Vagosman είπε

Παίδες όπως έχουμε πει ήδη πολλές φορες οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν μετρημένα χρόνια. Δεν γυρίζει πίσω όλη αυτή η δυναμική.

Μετρημένες δεκαετίες εννοείς. 

Στο άρθρο της VW μέσα άλλα λέει από τον τίτλο τους. Χαρακτηριστικά αναφέρει " Our colleagues are working on the last platform for vehicles that aren’t CO2 neutral [...] VW will continue to modify its combustion engine technology after the new platform is introduced next decade. After 2050, there may still be some gasoline and diesel models in regions where there is insufficient charging infrastructure...." 

Τώρα πως από αυτό, έφτασαν στο συμπέρασμα του τίτλου ότι "VW Says the Next Generation of Combustion Cars Will Be Its Last", ένας θεός ξέρει! 

H Πλατφόρμα btw, δεν είναι το μοντέλο. Μια πλατφόρμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για δεκαετίες και για μεγάλο αριθμό μοντέλων αυτοκινήτων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

After 2050, there may still be some gasoline and diesel models in regions where there is insufficient charging infrastructure.. .."

 

Εμένα αυτό ξέρεις τι μου λέει; Υπάρχει μέσα το may και το εφόσον δεν υπάρξει επαρκεία σταθμών επαναφόρτισης.

Γνωρίζω επίσης ότι μέχρι το 50 η Αγγλία έχει νομοθετήσει να μην υπάρχει ice πάνω στο νησί.

Το ice πέθανε. Ας μιλήσουν τα εναλλακτικά καύσιμα κ οι μορφές ενέργειας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κατσετε και σκεφτητε ποσο μακρυνο ειναι το 2050 που λετε (32 χρονακια) θα δειτε οτι εχει μελλον για αλλα 5-6 golfακια μεχρι τοτε (σχεδον οσα εχεο βγαλει ως τωρα). Οποτε ναι το 50 ειναι αρκετα μακρυα για ολους , τοσο μακρυα οσο το να φτασει να οριμασει σε ολους τους τομεις η ηλεκτροκινηση για ολους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, sattack είπε

Για μενα το κομβικο σημειο ηταν η 31 Μαρτιου 2016, οταν παρουσιαστηκε επισημα το model 3, εχοντας ηδη 115.000 πληρωμενες κρατησεις πριν καν το δουν, 180.000 την πρωτη μερα, 232.000 τη δευτερη, 320.000 την πρωτη βδομαδα και μεσα σε 2-3 μηνες σχεδον 400.000. Πληρωμενες κρατησεις. Και μαλιστα για σενταν μεσα στην εποχη των SUV. Αυτο ταραξε συθεμελα την αυτοκινητοβιομηχανια. Εδω ουτε καν η ιδια η Tesla δεν το περιμενε. Οι υπολοιποι ταρακουνηθηκαν απο το σεισμο.

Τωρα βλεπουμε τα επακολουθα αυτου του event horizon. Δεν υπαρχει γυρισμος πλεον. Επομενος σταθμος η παρουσιαση του model Y. Εκει οι κρατησεις θα σπασουν νεα ρεκορ. Αλλα θα ειναι κατι αναμενομενο πλεον. 

Θυμησε μας λιγο για ποιο μοντέλο έγιναν οι κρατήσεις, σε τι τιμή και με τι χρονοδιάγραμμα παράδοσης; 

Επισης κάνε μας τώρα μια πρακτική συγκριση με τα απτά αποτελέσματα, σε νουμερα, τιμές, παραδόσεις, κρατήσεις.κλπ

Ο supreme leader ειναι κορυφαίος στο να δινει υποσχέσεις και χρονοδιαγράμματα, αλλά 9/10 φορες πέφτει έξω. Επισης για τις κρατήσεις οποιουδήποτε επομενου μοντέλου κρατα πάρα πολύ μικρο καλάθι γιατί απαξ και αρχισαν οι μαζικές παραδόσεις, αφενος ο κόσμος έμαθε την πραγματικότητα (τη διαφορά μεταξύ του θεωρητικου και του πρακτικου), αφετερου κάθε μέρα που περνά ο ανταγωνισμος (που ειναι σοβαρός πλέον) γινεται ολο και μεγαλύτερος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο ανταγωνισμος γινεται μεγαλυτερος γιατι ειδε ποσος κοσμος ενδιαφερθηκε τοσο πολυ ωστε να καταθεσει προκαταβολη, ταρακουνηθηκε, και τρεχει τωρα.

Ο Musk αυτο ηθελε, να ακολουθησουν και οι αλλοι με ηλεκτρικα, οποτε και σε αυτο πετυχε.

Η Tesla ηδη πουλαει περισσοτερα αυτοκινητα απο  οτι η Porsche ή η Jaguar παγκοσμιως, ή απο οτι η Mercedes  η BMW η Audi στην αμερικη, οποτε παρε οση πρακτικη συγκριση θελεις.

Ακομα και στα χρονοδιαγραμματα, παλι μεσα ειναι, για το 2020 πηγαινε αρχικα για να πιασει μεγαλο αριθμο αυτοκινητων ανα ετος, ειδε την απιστευτη ζητηση του m3 και δανειστηκε για να το πετυχει νωριτερα, ζοριστηκε αλλα το καταφερε, ηδη παραγει σε ετησια βαση 320k και ανεβαινει. 

Ακομα μυαλο δε βαλατε, το κομπλεξ που εχετε με τον Musk δε κρυβεται. Που ηταν η Tesla πριν 1 μολις ετος και που ειναι τωρα. Αντε, αλλος 1 μηνας να ξαναβγουνε νουμερα, να γελαμε παλι.

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...