Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απο αυτα που γραφονται εδω ανα καιρους το συγκεκριμενο ειναι ισως οντως ενα απο τα μεγαλα προωληματα που πρεπει να λυθει. Και για οικονομικους λογους και για πρακτικους φυσικα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

25 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Οι πρώτες γκρίνιες που λέγαμε:

1.jpg.bfaeb2f2969b4562c3f9b3b82b8ee449.jpg

Τα Model S/X είχαν ένα υποτυπώδες σύστημα προθέρμανσης της μπαταρίας με αντιστάσεις.

Στο Model 3, για να κρατηθεί το κόστος χαμηλά δέν υπάρχει ούτε αυτό, με αποτέλεσμα η μπαταρία να παγώνει και να υπολειτουργεί. Χάνει μεγάλο ποσοστό του range, δέν δουλεύει το regen, δέν μπορεί να φορτίσει γρήγορα, δέν επιταγχύνει το αυτοκίνητο.

Το πρόβλημα θα είναι εντονότερο στο Medium range λόγω μικρότερης μπαταρίας, και ακόμα πιό έντονο στο Short range όταν και αν ποτέ βγεί στην παραγωγή

Όλα τα νέας γενιάς ηλεκτρικά των άλλων κατασκευαστών έχουν αντλία θερμότητας για τον έλεγχο της θερμοκρασίας. Δέν λύνει εντελώς το πρόβλημα, αλλά το αυτοκίνητο θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί με λίγους συμβιβασμούς.

Οπα κάτσε και το Mdl3 εχει προθερμανση μεσω του ηλεκτρομοτέρ που στελνει ρεύματα (οχι για κινηση) απλά για να καούν σε θερμότητα.

Εχει δλδ προθερμαντήρα ισως ομως οχι τοσο αποδοτικό σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Δεν ειναι θέμα κόστους (στην τελική μια αντίσταση δεν κοστίζει τίποτα) αλλα θέμα engineering και απόδοσης. Πιστεύω θα βρουν την καλύτερη τομή, είναι ο πρώτος χειμώνας. Το θέμα με τα παράθυρα ειναι τραγικό κ μάλλον θα το πάρουν πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Απο αυτα που γραφονται εδω ανα καιρους το συγκεκριμενο ειναι ισως οντως ενα απο τα μεγαλα προωληματα που πρεπει να λυθει. Και για οικονομικους λογους και για πρακτικους φυσικα...

 

Τα προβλήματα αυτά υπήρχαν απο πάντα, αλλά για διάφορους λόγους δέν έβγαιναν στην επιφάνεια.

Για παράδειγμα, οι πρώτοι κάτοχοι S/X ήταν λεφτάδες, που πάρκαραν το αυτοκίνητο σε κλειστό γκαράζ, είχαν τζάμπα supercharging και είχαν και άλλα 5 αυτοκίνητα στη διάθεση τους για να χρησιμοποιήσουν αν για κάποιο λόγο το Tesla δέν λειτουργούσε.

Τώρα αυτοί που παίρνουν το Model 3 είναι της μεσαίας τάξης, ενδεχομένως είναι το μοναδικό τους αυτοκίνητο, το παρκάρουν έξω και πληρώνουν για το supercharging.

Τον συγκεκριμένο τον έτσουξε ιδιαίτερα, γιατι περίμενε μες το κρύο μιάμιση ώρα για μερική φόρτιση και νομίζω μετά το πρώτο μισάωρο πληρώνεις με το λεπτό.

Κλείνει το μήνυμα με Still love the car, γιατι όταν κάποιος έχει δώσει ένα σκασμό λεφτά του είναι δύσκολο να παραδεχτεί οτι τον πιάσανε κότσο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Whargoul είπε

Καταλάβετε τι διαβάζετε ή φαντασιώνεστε τι μπορεί να  είπε και να εννοεί ο καθένας? Βρες μου που σύγκρινα την Blue-origin με την Space-X και θα πεις ότι εκτίθομαι κιόλας και ότι το μίσος θολώνει την κρίση μου (λες και χέστηκα για τον musk κλπ αλλά anw.). 

Μίλησε για προσεδαφίσεις! Αυτές σχολίασα όχι τι κουβαλά ο καθένας και για ποιο σκοπό. Ούτε για δορυφόρους μίλησα, ούτε σύγκρινα τον Α με τον Β. Ανάφερα ότι προσεδαφίσεις κάνει και ο Β, από πριν τον Α Όπως ανάφερες και εσύ ακριβώς. Μετά ανάφερε ικανότητα να θέσεις δορυφόρους σε τροχιά. Του είπα ότι και η Blue-origin έβαλε σε τροχιά δορυφόρους χωρίς να ασχολείται με φορτίαμ και ότι το κάνουμε εδώ και 60 χρόνια! Και δορυφόροι να μην ήταν μπορεί απλά να πεις χωρίς να σκίζεσαι σαν την Ελένη Λουκά, ότι δεν ήταν δορυφόροι, ήταν πειραματικές συσκευές. Αυτό που θίγεστε με το παραμικρό πρέπει κάποτε να το κοιτάξετε! 

Δεν εισαι ικανος ουτε αυτα που γραφεις να διαβασεις, πεταγεσαι να πεις οτι τα ιδια εκανε και η blue origin και μετα μας λες που τη συγκρινες? Ευτυχως που κανεις repost απο κατω ολο το διαλογο για να γινεσαι ρεζιλι μεσα στο ιδιο σου το ποστ...

Θα στο εξηγησω παλι σα να εισαι 3χρονο, τελευταια σου ευκαιρια.

Λεω οτι ο Μusk ειναι ιδιωτης που μονος του εφτιαξε "737 και 747" που ξανα χρησιμοποιουνται κατα τα 2/3 ενω μεχρι τωρα τα εφτιαχναν μιας χρησεως οι κρατικοι υπεροργανισμοι και μονο η ενωση Boeing (edit) Lockheed Martin απο ιδιωτικους.

Και πεταγεσαι να μας πεις τι, οτι δεν ανεφερα οτι και η Blue origin εκανε το ιδιο που εφτιαξε επαναχρησιμοποιουμενο "hand glider"?

Τελος, ο Baumgartner της redbull που πηδηξε απο το μπαλονι στα 40km, δεν ηταν δορυφορος. Και δεν ηταν δορυφορος οχι γιατι ηταν ανθρωπος, δεν ηταν δορυφορος γιατι δεν μπηκε σε τροχια και δεν εκανε περιστροφες γυρω απο τη γη. Για τον ιδιο λογο δεν ηταν δορυφοροι και οι συσκευες 10κιλων που αφησε απλως να πεσουν απο τα 100km προς τα κατω (για πειραματα) το New Shepard (οπως αφησε να πεσει και η δοκιμαστικη του καψουλα). H Blue Origin δεν εβαλε ποτε τιποτα σε τροχια. Οι δορυφοροι μπαινουν σε τροχια που σημαινει γυριζουν γυρω απο τη γη και το κανουν αυτο στα 400km, στα 2.000km, στα 8.000km, στα 38.000km... Και τους πανε εκει "737 και 747" οχι "hand gliders".

anoitos.jpg

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Οπα κάτσε και το Mdl3 εχει προθερμανση μεσω του ηλεκτρομοτέρ που στελνει ρεύματα (οχι για κινηση) απλά για να καούν σε θερμότητα.

Εχει δλδ προθερμαντήρα ισως ομως οχι τοσο αποδοτικό σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Δεν ειναι θέμα κόστους (στην τελική μια αντίσταση δεν κοστίζει τίποτα) αλλα θέμα engineering και απόδοσης. Πιστεύω θα βρουν την καλύτερη τομή, είναι ο πρώτος χειμώνας. Το θέμα με τα παράθυρα ειναι τραγικό κ μάλλον θα το πάρουν πίσω.

 

Ναί, έμμεση θέρμανση μέσω μοτέρ/inverter χρησιμοποιεί και το S/X στα λίγα κρύα, αλλά στο πολύ κρύο ενεργοποιεί τις αντιστάσεις. Επομένως δέν είναι οτι δέν γνωρίζανε για το πρόβλημα. Επι τούτου τις αφαιρέσανε για μείωση κόστους - ευκολία συναρμολόγησης.

Εδώ άλλη μία αναφορά του προβλήματος:

1.jpg.61f5ca7c067ef264adcb86a70bba70b0.jpg

 

2.jpg.2358584e33bc7138a0a6d9f01d880469.jpg

 

Στο S/X το άφηνες σε απλή πρίζα τη νύχτα για να κρατάει την μπαταρία προθερμασμένη. Στο Model 3 αυτό δέν λειτουργεί. Ο συγκεκριμένος τύπος δέν είναι σαν τον προηγούμενο και παραδέχεται οτι τον κοροιδεψαν.

29 λεπτά πριν, sattack είπε

Λεω οτι ο Μusk ειναι ιδιωτης που μονος του εφτιαξε "737 και 747" που ξανα χρησιμοποιουνται κατα τα 2/3 ενω μεχρι τωρα τα εφτιαχναν μιας χρησεως οι κρατικοι υπεροργανισμοι και μονο η ενωση Boeing Northrop Grumman απο ιδιωτικους.

 

Οι υπεροργανισμοί όπως λές πειραματίστηκαν δεκαετίες πρίν με την επαναχρησιμοποίηση και κατέληξαν οτι οικονομικά συμφέρει καλύτερα να πετάνε τον πύραυλο παρά να μπαίνουν στη διαδικασία επαναχρησιμοποίησης.

Ο Musk ισχυρίζεται οτι κάνει οικονομία με την επαναχρησιμοποίηση, όμως κάθε τρείς και λίγο βγαίνει στη γύρα για ζητιανιά και νέα δάνεια.

Η ULA έχει προτείνει ένα σύστημα οπου θα επιστρέφουν με αλεξίπτωτα μόνο οι μηχανές και τα avionics, που είναι και τα πιό ακριβά τμήματα του πυραύλου. Ημίμετρα κατα τους fans του Musk.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα δανεια ειναι για να φτιαξει το BFR. Το falcon9/falcon heavy εχει εξελιχθει πληρως και δεν χρειαζεται αλλο R&D. Αν ηταν σκοπος του το οικονομικο αποτελεσμα θα καθοταν στα αυγα του και με λιγα οχηματα θα εκανε 30-50-100 εκτοξευσεις το χρονο και θα μαζευε κερδη.

Ο ανθρωπος εχει στοχο να παει στον Αρη και αυτο προσπαθει να κανει με το BFR και γι αυτο ζηταει δανεια. 

Και αποτυχημενος να ηταν, θα του οφειλες σεβασμο για το που πηγε κα πεταξε τα εκατομμυρια που κερδισε απο τo PayPal αντι να κατσει να πινει κοκταιλ στην Καραιβικη, οχι που τα καταφερνει κι ολας και εχει τους τιποτε να βγαζουν τα κομπλεξ τους πανω του.

ΥΓ. τελικα οι υπεροργανισμοι κατεληξαν οριστικα οτι το fully expendable ειναι οικονομικοτερο ή θα πειραματιστουν με μπαλονια και αλεξιπτωτα? Ας καταληξουν καπου, τα διλληματα και το αγχος κανουν κακο στην υγεια...

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Vagosman είπε

.. Πιστεύω θα βρουν την καλύτερη τομή, είναι ο πρώτος χειμώνας. ....

 

Μακάρι να είχαν οι κατασκευαστές την δυνατότητα να κάνουν δοκιμές σε κρύα κλίματα να δουν πως λειτουργούν τα αμάξια τους... :(

https://jalopnik.com/all-the-crazy-ways-automakers-test-cars-so-they-can-han-1754833626

https://media.ford.com/content/fordmedia/fna/us/en/news/2015/08/13/going-to-extremes-fords-cold-weather-testing.html

κ.τ.λ.

🤷‍♂️

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, sattack είπε

Δεν εισαι ικανος ουτε αυτα που γραφεις να διαβασεις, πεταγεσαι να πεις οτι τα ιδια εκανε και η blue origin και μετα μας λες που τη συγκρινες? Ευτυχως που κανεις repost απο κατω ολο το διαλογο για να γινεσαι ρεζιλι μεσα στο ιδιο σου το ποστ...

anoitos.jpg

Εκτός του ότι δεν προορίζετουν σε σένα η προηγούμενη απάντηση, ίσως το φαντασιώθηκες και αυτό, Ξαναδιάβασε τι λέω. ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΥΡΑYΛΟ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕ ΚΑΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΠΗΓΕ. 

Αυτό το έκανε πρώτη η Blue-origin και το έκανε και 5 φορές με τον ίδιο πύραυλο. Βλέπεις να συγκρίνονται φορτία? Ή τι πηγαίνει η κάθε εταιρεία στο διάστημα? Εάν έβαλε κάτι σε τροχιά ή σε πιο ύψος? Η σύγκριση είναι μέσα στο μυαλό σου! 

2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

[...] Εδώ άλλη μία αναφορά του προβλήματος: [...]

Εγώ τυφλώνω και πουλώ, εσύ βλέπε και αγόραζε.

Στο θέμα του κρύου και της μείωσης του Range, ειδικά στα extreme κρύα, σήμερα φταίνε περισσότερο οι αγοραστές. Πληροφορίες στο Ίντερνετ και στα forums της Tesla υπάρχουν άπειρες για τη μείωση του range και άλλων "προβλημάτων" στα BEV. Η Tesla δεν δίνει all-weather εγγύηση range οπότε τουλάχιστο εάς κρατούσαν μια υποψία πριν αγοράσουν. Αυτά που είναι αυτονόητα για τα τυπικά αμάξια, δεν είναι για τα BEV, ή για οποιαδήποτε άλλη τεχνολογία. 

 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/11/2018 στις 12:35 ΜΜ, NT1G είπε

Μακάρι να είχαν οι κατασκευαστές την δυνατότητα να κάνουν δοκιμές σε κρύα κλίματα να δουν πως λειτουργούν τα αμάξια τους... :(

https://jalopnik.com/all-the-crazy-ways-automakers-test-cars-so-they-can-han-1754833626

https://media.ford.com/content/fordmedia/fna/us/en/news/2015/08/13/going-to-extremes-fords-cold-weather-testing.html

κ.τ.λ.

🤷‍♂️

Μόνο που οι υπόλοιποι δεν έχουν δυνατότητα ΟΤΑ όταν εσύ κοιμασαι. Θα μείνεις με το πρόβλημα για πάντα η με κάποια ανάκληση που θα έρθει μετά από χρόνια.

Είπαμε η εταιρεία είναι software oriented και μπορεί να δώσει λύσεις μέσα από αυτό το κανάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Vagosman είπε

Μόνο που οι υπόλοιποι δεν έχουν δυνατότητα ΟΤΑ όταν εσύ κοιμασαι. Θα μείνεις με το πρόβλημα για πάντα η με κάποια ανάκληση που θα έρθει μετά από χρόνια.

Είπαμε η εταιρεία είναι software oriented και μπορεί να δώσει λύσεις μέσα από αυτό το κανάλι.

Οποιοδήποτε ΟΤΑ δεν δινει λύσεις σε κακοσχεδιασμένο ή προβληματικό hardware, διοτι δεν γινεται να αλλαχτεί το hardware.

Τελευταίο παραδειγμα το OTA για το μη προ-δοκιμασμένο σχεδιαστικό προβλημα που να κολλανε τα παραθυρα, η πορτα και το χερουλι σε πολύ κρύα κλίματα. Εβγαλε ota που τα παραθυρα να μην κλείνουν τελείως, που πρακτικά δημιουργεί και αλλα υποπροβληματα και δεν έλυσε το προβλημα γιατί ειναι σχεδιαστικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, isay είπε

Οποιοδήποτε ΟΤΑ δεν δινει λύσεις σε κακοσχεδιασμένο ή προβληματικό hardware, διοτι δεν γινεται να αλλαχτεί το hardware.

Τελευταίο παραδειγμα το OTA για το μη προ-δοκιμασμένο σχεδιαστικό προβλημα που να κολλανε τα παραθυρα, η πορτα και το χερουλι σε πολύ κρύα κλίματα. Εβγαλε ota που τα παραθυρα να μην κλείνουν τελείως, που πρακτικά δημιουργεί και αλλα υποπροβληματα και δεν έλυσε το προβλημα γιατί ειναι σχεδιαστικό.

Συμφωνούμε αλλα το πρόβλημα ειναι οι ακραίες θερμοκρασίες. Θεωρητικά όλα τα αυτοκίνητα με μονο τζάμι απο πάνω θα αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα.

Θα ήθελα δηλαδή να τονίσω οτι τόσο το θέμα με τα παράθυρα αλλα και τα χερούλια δεν ειναι της Τεσλα αποκλειστικό πρόβλημα. Λέξεις κακοσχεδιασμός και προβληματικό hardware δεν κολλάνε εδώ. Οι γνώμες που ακούγονται εδω οτι τους έπιασαν κορόιδο ειναι απλά υπερβολικές. Εσκεμμένα δηλαδή η Τέσλα κοροιδεύει τον καταναλωτή.

Στην τελική ο πελάτης ας μιλήσει. Ο δυσαρεστημένος θα το πεί σε 10, ο ικανοποιημένος σε μόνο έναν. Ο χρόνος θα δείξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μιλάμε μονο για κακο σχεδιασμο, αλλά για κακή ποιοτητα παραγωγής, ελλιπείς ελέγχους, προβλήματα εγγυησης και προβλήματα τυπου "παιδικές ασθένειες" που δεν δικαιολογουνται σε τετοια κοστη αγοράς. Και μην πάμε στα θέματα logistics, υποστηριξης, fake παραγγελιών, παραδόσεων, διαθεσιμοτητα. διαθεσιμοτητα ανταλακτικών, και πολλα αλλα. Ειναι δεδομένο οτι ο supreme leader κοροιδευει και τους υποψηφιους πελάτες του, αλλα και αυτους που τον πιστευουν και του τα ακουμπησαν. Αυτά δεν τα λεω απο το κεφάλι μου, μπες στα forums της tesla (για να μη λεμε οτι τα αλλα sites ειναι κατευθυνομενα) και διάβασε τι γράφουν αυτοι που παρέλαβαν και χρησιμοποιούν. Αν πάμε και στα μεγάλα σαλονια των μετοχών, zevs, πιστολιές, επιδοτήσεις, εκει να δεις πανηγύρια. Από όπου κι αν πιάσεις την εταιρεία αυτη, θα λερωθείς. 

Τέσπα ξεφύγαμε. Σοβαρα σχεδιαστικά προβλήματα δεν λυνονται με ota updates

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Vagosman είπε

Μόνο που οι υπόλοιποι δεν έχουν δυνατότητα ΟΤΑ όταν εσύ κοιμασαι. Θα μείνεις με το πρόβλημα για πάντα η με κάποια ανάκληση που θα έρθει μετά από χρόνια.

Το ΟΤΑ είναι δίκοπο μαχαίρι. Με την ίδια ευκολία που νομίζεις ότι διόρθωσες κάτι ταυτόχρονα δημιουργείς και Bugs. Παραδείγματα άπειρα, και από εταιρείες που δουλειά τους είναι τα λογισμικά. Apple, Microsoft, Google κλπ. Πλέον φτάσαμε στο σημείο να γίνεται ένας φαύλος κύκλος με τα updates, που το ένα βγαίνει για να διορθώσει το άλλο. Αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θες σε ένα αμάξι, ειδικά εάν μπορούν να πειραχτούν φρένα κλπ (που στα Tesla μπορούν καθώς η ίδια η Tesla είπε ότι διόρθωσε το πρόβλημα που βρήκε η CR με ΟΤΑ). 

+ Updates σου κάνουν τα συνεργεία κατά το service, + εάν βρεθεί κάτι σημαντικό κάνουν ανάκληση. Δεν έχει δημιουργηθεί ποτέ πρόβλημα λόγω προβληματικού λογισμικού που δεν αναβαθμίστηκε αμέσως, γιατί οι εταιρείες ξέρουν ότι πρέπει να το χιλιοελέγξουν. 

Από την άλλη, από τον καιρό που βγήκε η δυνατότητα των updates, αντί να χρησιμοποιείται για να βελτιωθούν τα πράγματα, τελικά είναι αφορμή για να πωλούνται μισοτελειωμένες δουλειές που μετά βίας δουλεύουν. Από τα σύγχρονα παιχνίδια, τα OS, τα κινητά. Δεν υπάρχει κάτι που να λέει ότι τα OTA στα αυτοκίνητα είναι αναγκαίο ή θα είναι κάτι θετικό στο τέλος.   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια απορια που εχω ειναι η εξης:

δεκαετιες τωρα το Hollywood βαζει σε ολες τις ταινιες και τις σειρες του σχεδον αποκλειστικα το Prius για να περασει και καλα το μηνυμα του ενδιαφεροντος για το περιβαλλον. 

Τωρα που εχουν τα Tesla που και 100% ηλεκτρικα ειναι και 100%  Αμερικανικα, ποτε θα τα βαλουν στο Hollywood οπως εβαζαν το prius?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...