gbras Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Κατσε μαζι με τον NT1G να τα βρειτε μονοι σας. Θα σας κανει καλο. Και αντε να σας βοηθησω στην αρχη 54 λεπτά πριν, Whargoul είπε Μόνη της είναι οπότε λίγο δύσκολο να μην είναι κορυφαία ότι και αν σημαίνει αυτό. Μονη της ; Δηλαδη καμια αλλη εταιρια δεν εχει ηλεκτρικα μοντελα τωρα που μιλαμε; Nissan, Volkswagen, Opel (GM) ειναι μερικες που μου ερχονται στο μυαλο που πουλανε ηλεκτρικα αυτοκινητα και στην Ελλαδα.. 2
Whargoul Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Σαν κύριο μοντέλο πώλησης? Όχι καμιά. Μόνο η Nissan και η Chevrolet έχουν ένα μοντέλο που το πωλούν "μαζικά" σαν ηλεκτρικό αλλά είναι πολύ μικρό ποσοστό οι πωλήσεις σε σχέση με τα υπόλοιπά τους. + είναι άλλης κατηγορίας αμάξια σε σχέση με αυτά που έβγαζα μέχρι στιγμής η Tesla. Δεν είναι Luxury ούτε στοιχίζουν $80-120000. Τώρα αρχίζουν να βγαίνουν σοβαρά μοντέλα ηλεκτρικών BEV με πρώτο το i-pace της Jaguar. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2018 από Whargoul
Fubar.gr Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Θυμάστε αυτό απο το Δεκέμβριο του 2017? Tesla loses EV subsidies in Germany after being accused of gaming the system Πολύ χοντρικά, η Γερμανία έδινε κάποιες επιδοτήσεις με την προυπόθεση οτι η τιμή του αυτοκινήτου θα είναι κάτω απο κάποιο όριο. Η Tesla είχε μία βασική έκδοση που πληρούσε τις προυποθέσεις στον κατάλογο, όμως δέν υπήρχε διαθέσιμη για παραγγελία. Τώρα απ ότι φαίνεται το Γερμανικό κράτος ζητά τις επιδοτήσεις πίσω απο όσους τις πήραν παράτυπα 🤣 https://translate.google.gr/translate?hl=el?sl=auto&tl=en&u=https%3A//www.kfz-betrieb.vogel.de/recht/articles/734525/ Μάλιστα, σύμφωνα με το άρθρο υπηρξε επικοινωνία των γερμανικών αρχών με την Tesla ωστε να λυθεί το ζήτημα χωρίς να επιβαρυνθούν οι πελάτες. Η Tesla όμως απ ότι φαίνεται τους πούλησε, και τώρα θα πρέπει αυτοί να πληρώσουν απο την τσέπη τους Ενδιαφέρον επίσης έχει το οτι αυτό αφορά μόνο 800 πελάτες, οπότε η Tesla θα ζημιωνόταν με μόλις 1,6 εκατομμύρια αν αποφάσιζε να καλύψει αυτή το ποσό. 2
Droulas13 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Ενδιαφέρον επίσης έχει το οτι αυτό αφορά μόνο 800 πελάτες, οπότε η Tesla θα ζημιωνόταν με μόλις 1,6 εκατομμύρια αν αποφάσιζε να καλύψει αυτή το ποσό. Ενδιαφέρον επίσης έχει, ότι ενώ η είδηση κυκλοφόρησε μαζί με την επισήμανση, ότι η Tesla θα βάλει από την τσέπη της τα έξτρα χρήματα μέχρι να τα πάρει από την αγωγή που θα κάνουν η πελάτες της, παρ' όλα αυτά κατά ένα περίεργο τρόπο σου διέφυγε να το γράψεις. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2018 από Droulas13 1
gbras Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Σαν κύριο μοντέλο πώλησης? Όχι καμιά. Μόνο η Nissan και η Chevrolet έχουν ένα μοντέλο που το πωλούν "μαζικά" σαν ηλεκτρικό αλλά είναι πολύ μικρό ποσοστό οι πωλήσεις σε σχέση με τα υπόλοιπά τους. + είναι άλλης κατηγορίας αμάξια σε σχέση με αυτά που έβγαζα μέχρι στιγμής η Tesla. Δεν είναι Luxury ούτε στοιχίζουν $80-120000. Τώρα αρχίζουν να βγαίνουν σοβαρά μοντέλα ηλεκτρικών BEV με πρώτο το i-pace της Jaguar. Τι παει να πει κυριο μοντελο πωλησης; Λενε πουθενα οι εταιριες εχουμε και αυτα τα μοντελα ετσι για να λεμε οτι εχουμε ηλεκτρικα και αν θελετε παρτε? Ελεος, προσπαθηστε να γραφετε λιγο σοβαρα.. Το model 3 ειναι στην ιδια κατηγορια με τα Nissan leaf, GM Bolt, hyundai Kona κλπ.. Και τελος παντων αυτο εννοουμε οταν λεμε οτι τρεχουν να φτασουν! Fubar απολυμενος της tesla εισαι και εχεις τοσο μενος? 1 1
Fubar.gr Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 17 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Ενδιαφέρον επίσης έχει, ότι ενώ η είδηση κυκλοφόρησε μαζί με την επισήμανση, ότι η Tesla θα βάλει από την τσέπη της τα έξτρα χρήματα μέχρι να τα πάρει από την αγωγή που θα κάνουν η πελάτες της, παρ' όλα αυτά κατά ένα περίεργο τρόπο σου διέφυγε να το γράψεις. Ευχαριστώ για την επισήμανση. Όταν έκανα χθές bookmark τη σελίδα, η είδηση τελείωνε στο "Tesla himself was not able to reach an opinion on Tuesday." Η επόμενη πρόταση που λέει οτι η Tesla θα καλύψει το κόστος συμπληρώθηκε αργότερα και δέν την είδα. 1
Whargoul Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, gbras είπε Τι παει να πει κυριο μοντελο πωλησης; Λενε πουθενα οι εταιριες εχουμε και αυτα τα μοντελα ετσι για να λεμε οτι εχουμε ηλεκτρικα και αν θελετε παρτε? Ελεος, προσπαθηστε να γραφετε λιγο σοβαρα.. Το model 3 ειναι στην ιδια κατηγορια με τα Nissan leaf, GM Bolt, hyundai Kona κλπ.. Και τελος παντων αυτο εννοουμε οταν λεμε οτι τρεχουν να φτασουν! Fubar απολυμενος της tesla εισαι και εχεις τοσο μενος? Εσύ προσπάθα να γράφεις σοβαρά. Λες ότι μια εταιρεία, που πουλά μόνο ηλεκτρικά high performance luxury BEV αυτοκίνητα είναι κορυφαία. Το Model 3, φέτος ουσιαστικά κυκλοφόρησε οπότε σίγουρα δεν την βοήθησε στο κορυφαίο ειδικά με τα προβλήματα που βρήκε η Consumer reports και το πρώτο thumbs down (φρενάρισμα σαν αγροτικό αν σου λέει κάτι). Ακόμα και έτσι, το πιο φθηνό model 3 σήμερα είναι $45000. Το Bolt είναι $37500 hatchback. Το Leaf είναι $30000 αυτοκίνητο για νοικοκυρές. Καμιά από αυτές τις εταιρείες δεν προωθεί τα ηλεκτρικά της αμάξια πάνω από τα υπόλοιπα, και καμιά από αυτές τις εταιρείες δεν διαφημίζει τεχνολογική ανωτερότητα για selling point. Είναι απλά ακόμα ένα μοντέλο που συμπληρώνει την υπόλοιπη γκάμα τους. Αν θέλεις τα παίρνεις, εάν όχι έχουν και άλλα να σου προσφέρουν. Btw οι εταιρείες αυτές δεν είναι καν κορυφαίες στα τυπικά αμάξια και βγάζουν medium - low cost αμάξια, αλλά ΟΚ. δικές σου φαντασιώσεις, ότι τις βολεύει περισσότερο Αν θέλεις να συγκρίνεις κορυφή σε όμοια πράγματα, σύγκρινε την Τεσλα με το Jaguar I-Pace που βγήκε, σύγκρινε το με τα Mercedes, Audi, BMW και Porsche που θα βγουν. Το τρέχουν να φτάσουν μόνο εσύ και ο Omnegeek το λέτε. Τι τρέχουν να φτάσουν? Tις Li-On μπαταρίες της Panasonic? Την απροβλημάτιστη γραμμή συναρμολόγησης μπαταριών? την απίστευτα αποδοτική και ταχύτατη γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων? την τέντα κάτω από την οποία φτιάχνει τα αμάξια των $80000? ή τα κέρδη δισεκατομμυρίων που κάνει η Tesla κάθε χρόνο? H daimler ετοιμάζει λεωφορείο με solid-state μπαταρίες και hydrogen range extender, και η Toyota έχει συνεργασία με τηv Panasonic και αναπτύσσει solid-state μπαταρίες για δικούς της σκοπούς. Σίγουρα δεν τις λες τρέχουν και δεν φτάνουν στο θέμα μπαταριών. Ένα βήμα μπροστά μάλλον τις λες Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2018 από Whargoul 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Ο Musk εχει δημιουργησει στρατο μουτζαχεντιν που θα τον υποστηριζουν ακομα και αν πει οτι ο ηλιος βγαινει απο τη Δυση. Εδω και αρκετα χρονια ακουμε για την Tesla που θα διαλυσει τις παραδοσιακες αυτοκινητοβιομηχανιες, θα τους παρει τα σωβρακα, θα γινει η Νο1 μαρκα αυτοκινητων κ.ο.κ. Τελικα φτασαμε σε ενα σημειο οπου η Tesla χανει λεφτα με εκπληκτικο ρυθμο, τα αυτοκινητα της δεν εχουν κατακλυσει τους δρομους κι ο Musk κανει την μια πατατα μετα την αλλη. Επισης, οσο δεν επιλυεται το θεμα της φορτισης, τα ηλεκτρικα αυτοκινητα δε θα αντικαταστησουν τα αυτοκινητα με ΜΕΚ. Τα υβριδικα οντως μπορει να επεκταθουν πολυ γιατι προσφερουν τα καλα και των δυο κοσμων. Τα plug-in ηλεκτρικα ομως με τιποτα... 1
Fubar.gr Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 5 ώρες πριν, gbras είπε 2) Ολοι λενε οτι το μελλον ειναι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα και αυτο εγινε χαρις την Tesla ( και ολιγον toyota με τα υβριδικα της) Τι ακριβώς σημαίνει αυτό? Οτι τα ηλεκτρικά θα εκτοπίσουν όλα τα υπόλοιπα? Σε τί χρονικό ορίζοντα? 10-20-50 χρόνια? Και λέγοντας ηλεκτρικά τί ακριβώς εννοούν? BEV, PHEV, hybrid, fuel cell, range extender, συνδιασμό των παραπάνω?
Jiakometi Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 17/7/2018 στις 2:19 ΜΜ, Whargoul είπε Καταρχήν πρέπει να καταλάβεις ποια είναι η αγορά για κάθε εταιρεία, αλλιώς θα παραθέτεις νούμερα χωρίς ουσιαστικό νόημα και δεν έχω όρεξη να συζητώ φαντασιώσεις. Η Τέσλα απευθύνεται μόνο σε άτομα με υψηλή εώς πολύ υψηλή οικονομική δυνατότητα. Βγάζει 2.5 μοντέλα μόνο, στοχευμένα στις κατηγορίες με το μεγαλύτερο κέρδος, και με μηδέν ανταγωνισμό μέχρι τώρα στην κατηγορία τους (ηλεκτρικά). Δεν βγάζει super-mini, δεν βγάζει hatchback, δεν βγάζει station-wagon. Το κέρδος της το βγάζει στις καλύτερες δυνατές συνθήκες ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες σε πλήρη ανταγωνισμό. Σωστό. Λέγεται market niche targeting. Και την τελεταία φορά που κοιταξα δεν απαγορευόταν...... Υπ.αρχει κάποιο πρόβλημα στο που στοχεύει η κάθε εταιρία ? Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2018 από Jiakometi 1
isay Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 14 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Σωστό. Λέγεται market niche targeting. Και την τελεταία φορά που κοιταξα δεν απαγορευόταν...... Υπ.αρχει κάποιο πρόβλημα στο που στοχεύει η κάθε εταιρία ? Υπάρχει, οταν οι μουτζαχεντίν υποστηρικτές, κάνουν ανόμοιες συγκρίσεις με την πραγματικότητα, γιατί θεωρουν τους άλλους ηλίθιους. Σε κάτι τετοιο απαντουσε ο Whargoul. Οι μέν κάνουν τη δουλειά τους, οι δεν αρνουνται να καταπιουν αμασητο κουτοχορτο, συν οτι εχουν φιλοτιμο να υποδειξουν σε τρίτους τι πρεπει να τρώνε. Εστω οτι εγώ φτιάχνω μπισκότα απο συνδυασμό πατάτας, αγγουριού, κάρδαμου, μελιτζάνας και καφέ αράμπικα, γιατί όντως υπάρχει κάποιο target group που αγοράζει τα μπισκότα μου (ασχετο αν καθυστερω να παραδώσω, αν εχουν προβλημα στη συσκευσια, αν αν αν) και τους αρέσουν ΑΛΛΑ το να βγαίνω να αυτο-συγκρίνομαι με τα μπισκότα παπαδοπουλου είναι είτε αστείο ή μαρκετίστικο κόλπο. Τιποτα απο τα παραπάνω δεν ειναι παρανομο, είναι η διαπραγμάτευση ιδεων που υπάρχει απο ύπαρξης ανθρώπου. 1
Omnigeek Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, gbras είπε Fubar απολυμενος της tesla εισαι και εχεις τοσο μενος? Απλά όλοι οι κακομοίρηδες haters έχουν φάει τετοιο "ξυλο" από τον Musk τα τελευταία 10 χρόνια που τους έχει γίνει τρελό κόλλημα! - Το roadster ήταν το αυτοκίνητο που λυγάγανε ότι δεν θα έπιανε ποτέ τα 1000 αυτοκίνητα, ότι είναι απάτη για να τα αρπάξει ο Musk. Το αυτοκίνητο έφτασε τους στόχους, η Tesla επέζησε. Τρελή ήττα νο.1. - Το S ήταν το απόλυτο vaporware (έτσι το βάφτισε πρώτο το jalopnick και το είχε συνεχώς πρωτοσέλιδο για 2+ χρόνια, είχαν φτιάξει μέχρι καθημερινά countdown που μετρούσαν αντίστροφα για την καταστροφή της Tesla) που δεν επρόκειτο να φτιαχτεί ποτέ μαζικά, η Tesla είναι ponzi για να φάει τα λεφτά των επενδυτών μας έπρηζαν όλη μέρα, και ακόμα και αν φτιαχνόταν σε λίγα κομμάτια θα ήταν ένα κακοφτιαγμένο deathtrap, θα κόστιζε μερικές φορές παραπάνω από την τιμή αγοράς, η μπαταρίες θα χάλαγαν στα 3 χρόνια, θα το έτρωγαν λάχανο οι "μεγάλοι" που έρχονται, και όλα τα άλλα που λένε για το 3 σήμερα. Τελικά το '12 έφαγαν την τρελή ήττα νο.2. - Το X μια από τα ίδια, 2-3 χρόνια υστεριαζαν για τις καθυστερήσεις, το αυτοκίνητο ήταν αδύνατο να φτιαχτεί σε αυτό το κόστος και με αυτές τις προδιαγραφές κατά τους "ειδικούς" και η Tesla ήταν μια ανάσα από την χρεοκοπία στα maintream μέσα. Τελικά το 3 βγήκε, κυριάρχησε στην αγορά, και τους έβγαλε όλους ψεύτες. Τρελή ήττα νο.3. - Το 3 το ζούμε σήμερα. Μέχρι στιγμής έχουν διαψευστεί 80% από τις ανοησίες και τα ψέμματα, πολύ σύντομα αναμένεται η τρελή ήττα νο.4. Όταν έχεις φάει τέτοιο τρελό ξύλο και έχεις βγει ψεύτης τόσες φορές τότε είτε αρχίζεις να μαθαίνεις να κρατάς μια πισινή και να μην ξαναλές τα ίδια copy-paste (αν είσαι λογικός, αμερόληπτος και ειλικρινής), ή δείχνεις πόσο δογματικός, κλειστόμυαλος, προκατειλημμένος είσαι και συνεχίζεις ακάθεκτος να λες τις ίδιες ακριβώς βλακείες (εκτός αν έχεις προσωπικό συμφέρον να προπαγανδίζεις στους ανόητους). Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2018 από Omnigeek 3
Fubar.gr Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Σεμνά! Κανονίστε να μου κλειδώσετε το τόπικ! 2
AtiX Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Βρε παιδιά σας παρακολουθώ σχεδόν καθημερινά... ως κάποιος που δεν έχει σχέση με τα αυτοκίνητα και πόσο μάλλον τα ηλεκτρονικά... γιατί τόσο μένος για μια εταιρία που προσπαθεί να δημιουργήσει και να εδραιωθεί σε μια κατηγορία που οι υπόλοιπες πάμε με ρυθμούς χελώνας??? Καταλαβαίνω ότι ο τύπος είναι περισσότερο μπλα-μπλα και λιγότερο ουσία... Αλλά αυτή η, μικρή, ουσία είναι περισσότερη από τις άλλες εταιρίες... Δεν μου αρέσει να παίρνω το μέρος κάποιου, ειδικά όταν δεν γνωρίζω το αντικείμενο, αλλά πραγματικά αν καταφέρει και παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο που να μην έχει τις παιδικές αρρώστιες και συναγωνίζεται τα υπόλοιπα βενζινοκίνητα... όλοι μας δεν θα ήμαστε κερδισμένοι??? 4
isay Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Omnigreek ευχαριστώ που έμμεσα επιβεβαιώνεις αυτό που ειχα γράψει πάνω απο εσένα. "Καταλάθος" (λέμε τώρα) ξέχασες να αναφέρεις (για να μην πω αποσιώπησες) κάποια αλλα πράγματα για την tesla, οπως τους ρυθμους παραγωγής, τα projects που ανακοινώηθηκαν αλλά μετά εξαφανίστηκαν, τις αλλαγές στα κόστη των προϊοντων, αλλά projects (solarcity) που πάνε φουντο, κλπ κλπ Αυτό επειδή έθιξες την έννοια των haters και τις ήττες. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2018 από isay 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα