Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειχε 2 executives με το βαθμο VP στο legal, εφυγε ο ενας (αυτος με την προυπηρεσια και εμπειρια στο SEC και με 7 χρονια στην Tesla).

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Thanks 1
  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Another close call with Autopilot today - merging truck not recognized

 

Είναι γνωστό εδώ και καιρό οτι το AEB των Tesla μπερδεύεται υπο συγκεκριμένες συνθήκες, συνήθως όταν πλησιάζει σε overpass, και φρενάρει απότομα χωρίς λόγο. Γνωστό και ώς ghost braking.

Και επειδή δέν μπορούν να διορθώσουν το πρόβλημα, το κουκουλώνουν απενεργοποιώντας το AEB όταν το αυτοκίνητο πλησιάζει σε overpass!

Πραγματικά απίστευτο. Τί άλλα τέτοια προβλήματα να έχουν κουκουλώσει άραγε?

Δημοσ.

Ο τύπος δεν έβγαλε καν φλας. Πολύ ειδική περίπτωση να μπει αριστερά ακριβώς κάτω από τη γέφυρα. Ίσως όντως να είναι δύσκολο να ανιχνευθεί υπό τέτοιες συνθήκες.

Δεν ανέφεραν αν ο οδηγός πήρε τον έλεγχο η το αμάξι έκοψε μόνο του.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Vagosman είπε

Ο τύπος δεν έβγαλε καν φλας.

Είχε αρχικά αναμμένο το φλάς και στη συνέχεια ορθώς το έσβησε, καθώς αν το άφηνε αναμμένο θα υποδήλωνε οτι έχει πρόθεση να μπεί σε κάποια απο τις πιό αριστερές λωρίδες.

Σε κάθε περίπτωση, για το AEB το φλάς δέν θα έπρεπε να έχει σημασία.

5 ώρες πριν, Vagosman είπε

Πολύ ειδική περίπτωση να μπει αριστερά ακριβώς κάτω από τη γέφυρα. Ίσως όντως να είναι δύσκολο να ανιχνευθεί υπό τέτοιες συνθήκες. 

Το πρόβλημα είναι παλιό και γνωστό και δέν έχει να κάνει με το φορτηγό. Το AEB μπερδεύεται στις υπέργειες διαβάσεις και κάνει φρενάρισμα πανικού, ακόμα και σε άδειο δρόμο.

https://forums.tesla.com/forum/forums/hard-braking-when-approaching-overpass

Αυτό που είναι καινούριο είναι η συγκάλυψη του προβλήματος με το να απενεργοποιούν το AEB κοντά στις διαβάσεις.

 

Δημοσ.

Συννεφάκια και στη SpaceX: Πρίν κανα μήνα έμεινε έξω απο το νέο γύρο κυβερνητικών συμβολαίων.

SpaceX left out of next stage in Air Force’s next-generation rocket program

Πρίν μερικές ημέρες βγήκε στις αγορές για νέο δάνειο ύψους 750 εκατ. Τελικά και κατάφερε να πάρει πολύ λιγότερα (250 εκατ), και με πολύ κακούς όρους.

Elon Musk's SpaceX Cuts Loan Deal by $500 Million

Επίσης αυτό: SpaceX drops plans to make Falcon 9 rockets more reusable

Και τέλος αυτό: NASA to launch safety review of SpaceX and Boeing after video of Elon Musk smoking pot rankled agency leaders

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα με την απόφαση να μην εξελίξει άλλο τον Falcon 9. Και στο άρθρο λέει οτι είναι πύραυλος με περιορισμένη διάρκεια ζωής που θα αντικατασταθεί με τον BFR οπότε δεν έχει νόημα να ξοδέψει χρήματα.

Επεξ/σία από Silverage
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Silverage είπε

Δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα με την απόφαση να μην εξελίξει άλλο τον Falcon 9. Και στο άρθρο λέει οτι είναι πύραυλος με περιορισμένη διάρκεια ζωής που θα αντικατασταθεί με τον BFR οπότε δεν έχει νόημα να ξοδέψει χρήματα.

Υεαπ ακριβώς αυτό. Το είχαν αναφέρει αλλα ο fubar προτιμά να τα παραθέτει υπο συγκεκριμένα πρίσματα.

Επίσης το να καπνίζει κάποιος νόμιμα ρίγανη και να εγείρει ερωτήματα ως προς την ποιότητα και ασφάλεια μιας ολόκληρης εταιρείας με ξεπερνά. Πιθανά και οι πηγές να είναι οι κλασσικά αξιόπιστες απο διάφορους hater που επίσης χρησιμοποιούν πρίσμα στην οπτική τους.

Μισοάδειο ή μισογεμάτο εχουν ίδιο αποτέλεσμα αλλα διαφορετική οπτική προσέγγιση.

Δημοσ.

Παιδια η ακυρωση της εξέλιξης του f9 και η φουντα (που εχει λογους η nasa για να το κυνηγα) ειναι πταίσματα στις αλλες ειδήσεις που εβαλε ο fubar. Το κακό και πετσοκομμένο δάνειο σε μια εταιρεία που υποτιθεται πηγαινε μπάλα, ειναι σε αναλογιες κακουργημα με δις ισοβια 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Silverage είπε

Δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα με την απόφαση να μην εξελίξει άλλο τον Falcon 9. Και στο άρθρο λέει οτι είναι πύραυλος με περιορισμένη διάρκεια ζωής που θα αντικατασταθεί με τον BFR οπότε δεν έχει νόημα να ξοδέψει χρήματα.

Αυτό που λες δεν έχει νόημα. 

α) Ο Falcon 9 είναι ακόμα σε νηπιακό στάδιο. Ακόμα δεν βγήκε από το αυγό. Το μισό γαμάτος να είναι από αυτά που δηλώνει ο Musk, σημαίνει έχει τρομερό μέλλον. To Boeing 737 κυκλοφόρησε το 1967, είναι 51 χρονών, και ακόμα εξελίσσεται. To Soyuz των Ρώσσων από το 1966. Ο Falcon 9 του 2012 έφτασε στην τελειότητα σε 6 χρόνια?

β) Κανένας δεν σταματά να εξελίσσει την οικονομική ραχοκοκαλιά του για ένα project που δεν έχει καν φτάσει στο πρωτότυπο στάδιο. Εκτός εάν έπεσε τόσο έξω και ο Falcon 9 δεν έχει να του προσφέρει οικονομικά τίποτα στο μέλλον και είναι χαμένα λεφτά και χρόνος. 

γ) Ο Falcon 9 και ο BFR είναι τελείως διαφορετικές κατηγορίες. Ο ένας είναι για μικρά φορτία σε τροχιά γύρω από την Γή, και ο άλλος για να στέλνει τεράστια φορτία στον Αρη και πίσω. Είναι σαν να λες ότι θα σταματήσουν τα αγροτικά/φορτηγάκια γιατί υπάρχουν οι μεγάλες νταλίκες. 

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Vagosman είπε

Υεαπ ακριβώς αυτό. Το είχαν αναφέρει αλλα ο fubar προτιμά να τα παραθέτει υπο συγκεκριμένα πρίσματα.

Επίσης το να καπνίζει κάποιος νόμιμα ρίγανη και να εγείρει ερωτήματα ως προς την ποιότητα και ασφάλεια μιας ολόκληρης εταιρείας με ξεπερνά. Πιθανά και οι πηγές να είναι οι κλασσικά αξιόπιστες απο διάφορους hater που επίσης χρησιμοποιούν πρίσμα στην οπτική τους.

Μισοάδειο ή μισογεμάτο εχουν ίδιο αποτέλεσμα αλλα διαφορετική οπτική προσέγγιση.

Ναί, είναι αλήθεια οτι βλέπω κάποια πράγματα υπο συγκεκριμένο πρίσμα και σε συνδυασμό με κάποια άλλα πράγματα.

Συμφωνώ οτι αν δείς το κάπνισμα μεμονωμένα δέν είναι τίποτα. Και πιστεύω οτι αν το έκανε κάποιος CEO άλλης εταιρίας ή και ο ίδιος ο Musk κάποια άλλη χρονική περίοδο, θα περνούσε εντελώς απαρατήρητο.

Όμως πάνω απ όλα έχει σημασία το context. Το κάπνισμα του Musk ήρθε σαν κερασάκι στην τούρτα ενώ είχαν προηγηθεί:

  • άρθρα που ανέφεραν οτι κάνει χρήση ουσιών
  • στο investors call για το Q2 ήταν εμφανώς μαστουρωμένος
  • περίεργη συμπεριφορά και αχρείαστοι τσακωμοί στο twitter
  • διάφορες αναφορές για συγκάλυψη ατυχηματων στα εργοστάσια του
  • αναφορές οτι γίνεται corner cutting σε βασικά συστήματα ασφαλείας στα αυτοκίνητα (καταργηση brake test)

 

Όλα αυτά δέν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα και σε κάνει να αναρωτιέσαι αν φαίνονται όλα αυτά στην επιφάνεια, τότε τί άλλο κρύβεται κάτω απο αυτή?

Αμέσως μετά το κάπνισμα βγήκε η παρακάτω είδηση: Air Force is looking into how to handle Elon Musk's pot smoking

Και τώρα η Air Force δέν ανανέωσε το συμβόλαιο με τη SpaceX που έχουν επιτυχημένη συνεργασία τόσα χρόνια, και δώσανε στους "πουθενάδες" της Blue Origin.

Μετά και την είδηση σχετικά με το δάνειο, φαίνεται οτι τόσο η κυβέρνηση όσο και οι επενδυτές έχουν χάσει την πίστη τους στο Musk και τη SpaceX. Τα tweet περι BFR και Starship δέν είναι τίποτα παρα απέλπιδες προσπάθειες αναστροφής του αρνητικού κλίματος.

14 ώρες πριν, Silverage είπε

Δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα με την απόφαση να μην εξελίξει άλλο τον Falcon 9. Και στο άρθρο λέει οτι είναι πύραυλος με περιορισμένη διάρκεια ζωής που θα αντικατασταθεί με τον BFR οπότε δεν έχει νόημα να ξοδέψει χρήματα.

 

Είναι κλασσική τακτική του αεριτζή. Υπόσχομαι κάτι που δέν μπορώ να καταφέρω και όταν έρθει η ώρα να το παραδώσω υπόσχομαι κάτι ακόμα καλύτερο για να κερδίσω χρόνο.

Αυτό γίνεται και εδώ. Όλο το business case της SpaceX είναι σαθρό. Το πολυδιαφημισμένο reusability δέν ρίχνει τα κόστη και η εταιρία δέν έχει καταφέρει ποτέ να βγάλει λεφτά.

Απο εδώ: After Goldman Balks, Musk Turns to BofA to Handle SpaceX Loan

While SpaceX is burning through cash, disclosures to potential lenders showed the company had positive earnings before interest, taxes, depreciation and amortization of around $270 million for the twelve months through September, people with knowledge of the matter said. But that’s because it included amounts that customers had prepaid and because it excluded costs related to non-core research and development, the people said. Without those adjustments, earnings for the period were negative, they said.

Υπόσχεται οτι θα βγάζει λεφτά με ουρά στο μέλλον βασιζόμενη σε δύο παραδοχές, η πρώτη είναι οτι ο αριθμός των ιδιωτικών εκτοξεύσεων θα αυξηθεί δραματικά τα επομενα χρόνια και η δεύτερη το δορυφορικό internet Starlink.

Το πρώτο δέν ισχύει, καθώς οι προγραμματισμένες εκτοξεύσεις μειώθηκαν αντι να αυξηθούν. Το δεύτερο είναι αποτυχημένη και ξαναζεσταμένη ιδέα απο τα 2000s, δέν έχει καμία πιθανότητα να πετύχει, ειδικά σήμερα.

Γι αυτό τώρα υπόσχεται ακόμα πιό μεγαλεπίβολα σχέδια με το BFR.

Το ίδιο clusterfuck έχει γίνει και με το Full Self Driving.

Υπόσχεση οτι το Autopilot 2.0 θα είναι ικανό για FSD. Τελικά είναι χειρότερο απο το 1.0, αλλά υπόσχεται οτι με το 2.5 με επιπλέον  κάμερες και αισθητήρες, το FSD είναι 3-6 μήνες μακρυά.

Το FSD πουθενά στον ορίζοντα, όμως υπόσχεται οτι θα έρθει σε 6-9 μήνες, με το νέο chip που θα είναι 10 φορές πιό γρήγορο απο αυτό της Nvidia.

Όταν περάσουν οι 6-9 μήνες, κάπου στο 2019, θα αρχίσει να αναπτύσει δικές του κάμερες γιατι αυτές του εμπορίου βρωμάνε.

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Fubar.gr είπε
  • διάφορες αναφορές για συγκάλυψη ατυχηματων στα εργοστάσια του

During the third quarter earnings call, Laurie Shelby noted that the CAL-OSHA investigation lasted four months, and the organization found no misreporting on Tesla’s part.

“The company here had a 4-month long Cal-OSHA investigation. And it basically proves that we are recording properly and doing as we should be. So it’s much different than what you would read about in the press,” she said.

In her safety update, Shelby added that after an extensive review of Tesla’s legally mandated records, injury logs, and safety policies, CAL-OSHA identified only two minor issues. One was an extension cord connected to a fan that created a potential trip hazard, and another was a date of injury that was incorrectly logged. Tesla promptly addressed the extension cord issue, while the incorrectly logged date of injury was immediately clarified and confirmed by a medical provider.

https://www.teslarati.com/tesla-releases-workers-safety-update/

 

13 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Το δεύτερο είναι αποτυχημένη και ξαναζεσταμένη ιδέα απο τα 2000s, δέν έχει καμία πιθανότητα να πετύχει, ειδικά σήμερα.

Να σου θυμίσω μια άλλη αποτυχημένη και ξαναζεσταμένη ιδέα από τα 2000s; Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Ather είπε

Η spacex ειδικά δε βλέπω να κλείνει ούτε με έλλειμμα 1000% military–industrial complex .

Όχι κατ ανάγκη. Το όλο USA private corporation space μπούρδα, ξεκίνησε και υπάρχει λόγω του αμερικανικού στρατού που ξέκοψε πίσω. Αλλά δεν είναι μόνη της η Space-X. Συναγωνίζεται μεταξύ άλλων την Blue-origin, Boeing, ULA, Northrop.  Πριν ένα μήνα έδωσε 2,3δις για ανάπτυξη νέων πυραύλων σε 3 εταιρείες και η Space-X δεν ήταν ανάμεσα σε αυτές. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...