Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όταν παρουσίασε το μοντέλο με αρχική τιμή 35.000 δεν περίμενε τόση ζήτηση. Ο αρχικός σχεδιασμός ήταν για 250.000. Αν ήξερε ότι θα είχε τόση ζήτηση μπορεί να είχε ανακοινώσει αρχική 45.000 με την μεγάλη μπαταρία μόνο.

Τώρα είναι αναγκασμένος να παρουσιάσει και όσο πιο σύντομα μπορεί το 35.000, αλλά δεν είναι αναγκασμένος να το δίνει και σε φουλ παραγωγή.

Κοίτα είναι προφανές ότι δεν πιστεύεις ότι το μοντελο θα πουλάει 500.000 το χρόνο, οπότε είναι φυσιολογικό να μην το χωράει ο νους σου ότι όχι μόνο θα πουλάει αλλά θα πουλάει και κοντά στα 50.000 μέσο όρο.

Εδώ θα είμαστε σε ένα χρόνο και θα τα αναλύουμε.

Για την ώρα πουλάει μόνο στη Βόρεια Αμερική με ρυθμό κοντά στις 250.000/χρόνο και κοντά στις 60.000 μέσο όρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Sorry, αλλά εγώ κρίνω με τα δεδομένα που υπάρχουν, και απ' ότι φαίνεται ούτε η ίδια η Tesla φαίνεται να μην πιστεύει το νούμερο των 500 000. Αλλιώς θα έκανε τα πάντα για να αυξήσει την παραγωγή και δεν θα άφηνε για κανένα λόγο να μειωθεί. Βασικά δεν φαίνεται να πιστεύει ούτε το νούμερο των 5000/εβδομάδα. 

Υποτίθεται έφτασε τις 5000 παραγωγή τον Ιούνη, και ότι τον Αύγουστο θα είχε 6000, και Δεκέμβρη 10 000. Τι βλέπουμε σήμερα? Όχι απλά δεν κατάφερε να σταθεροποιήσει την παραγωγή στις 5000 (δεν το κατάφερε ούτε και μισή βδομάδα εδώ και 4 μήνες που υποτίθεται την έφτασε), αλλά το 6000 έμεινε μια φαντασία που σημαίνει δυο πράγματα. Είτε ο Musk έλεγε παπαριές είτε όντως έχουν την ικανότητα αλλά δεν υπάρχει η ζήτηση. Ποιο πιθανό το πρώτο λόγω του δεύτερου. Η παραγωγή τις τελευταίες 3 βδομάδες είναι ~4280 δλδ 30% λιγότερη από αυτό που ανέμενε τον Αυγουστο. 

+ Άλλαξε η παραγωγή και αντί ακριβά AWD, ξεκίνησε τα φτηνιάρικα RWD. (Πράγμα που σου είπα ότι θα γίνει αν θυμάσαι καλά)

+ Σε σχέση με το Q3, πουλώντας μέχρι στιγμής 71% AWD + perfomance η μέση τιμή έπεσε ήδη $500. Aκόμα δεν άρχισαν να παραδίδονται ούτε τα RWD που παράγει τώρα, ούτε τα perfomance με τo Free πακέτο των $5000, ούτε και αυτά χωρίς το Full self driving που ανέβασε το προηγούμενο τρίμηνο τη μέση τιμή κατά $700. Σε σχέση με το Q3, το μόνο που παρατηρώ μέχρι τώρα είναι μειώσεις σε όλα τα έξτρα! Ακόμα και αυτοί που βάζουν εξτρα μπογιά μειώθηκαν.  Το μόνο που κρατά τη μέση τιμή πάνω από πλευράς extra είναι στην κυριολεξία οι αυξήσεις που έβαλε στις βαφές και τα rims!  Στα καθαρά εξτρα (όχι εκδόσεις) χάνει $1424. ($7142 vs $5718 to Q4 μέχρι στιγμής).

Το αναμενόμενο πέσιμο στα AWD φαίνεται από εδώ, με 15 000 in transit, λογικά θα αρχίσουν να φαίνονται στις πωλήσεις σε 2 βδομάδεςimage.png.2c70748d8f0c0b383df1f8a662981461.png

 

Συγκρίσεις για τα Extra, (με κοκκινο του Q3, μπλε το Q4), Κίτρινο τα καθαρά extra χωρίς τις εκδόσεις και τα Doc Fee  $7142 vs $5718 to Q4 , Στις μπογιές φαίνεται το άθροισμα στις εκδόσεις, single coat, και multi-coat

Untitled.jpg.20742743f91d56f9e1e9263a73c70674.jpg

 

***** Weighted στις εκδόσεις, η Μέση τιμή του αμαξώματος (χωρίς εξτρά) ήταν $52219 το Q3 και $52432 $53532 το Q4 μέχρι στιγμής (αναμείνετε πέσιμο λόγω των RWD). Οι αγοραστές, έδωσαν επιπρόσθετα για έξτρα,  13.7% ($7142) το Q3, και 11% 10.7%($5718) το Q4 μέχρι στιγμής. 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για beta αυτοκίνητο πρόσεξα τα ένα κοκκινισμενο φρένο στην όπισθεν που ίσως σημαίνει φρένα από τη μια πλευρά για καλύτερο στρίψιμο; Αν και φρενάροντας τις δεξιά Ρόδες στην όπισθεν θα έπρεπε να πάει δεξιά ο κωλος.

Τα φώτα στα σκαλοπάτια αλλά και φώτα στην πλάτη του φορτηγού κατά το κούμπωμα του αέρα.

Πολύ γρήγορο κούμπωμα καροτσας πιθανά από κάποιον αυτοματισμό;

Ήσυχο, χωρίς ντουμάνι. Άντε να δουμε

Επεξ/σία από Vagosman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Για beta αυτοκίνητο πρόσεξα τα ένα κοκκινισμενο φρένο στην όπισθεν που ίσως σημαίνει φρένα από τη μια πλευρά για καλύτερο στρίψιμο; Αν και φρενάροντας τις δεξιά Ρόδες στην όπισθεν θα έπρεπε να πάει δεξιά ο κωλος.

Ο τράκτορας μόνος του, λόγω των μπροστινών τροχών που στρίβουν σε μεγάλες γωνίες, μανουβράρεται πιό εύκολα και απο αυτοκίνητο. Δέν χρειάζεται κάποια υποβοήθηση.

Ούτε όταν είναι κοτσαρισμένο το τρέηλερ χρειάζεται κάτι επιπλέον.

Ίσα ίσα, στις κλειστές στροφές φθείρονται πολύ τα ελαστικά, αν χρησιμοποιούνταν και τα φρένα θα χειροτέρευε η φθορά.

 

58 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Πολύ γρήγορο κούμπωμα καροτσας πιθανά από κάποιον αυτοματισμό;

Η διαδικασία είναι η εξής: Πρώτα ρυθμίζεις το ύψος του τράκτορα με την αερανάρτηση ωστε να έρθει στο ίδιο ύψος με το τρέηλερ.

Μετά κάνεις πίσω έτσι ωστε ο πείρος του τρέηλερ να έρθει και να μπεί στην εγκοπή του πέταλου. Ο μηχανισμός είναι παρόμοιος με τον τρόπο που κλείνει το μάνταλο μίας πόρτας αυτοκινήτου.

Το βίντεο δείχνει πως γίνεται το κούμπωμα.

 

Μετά συνδέεις τις χούφτες των σπιράλ αέρα και ρεύματος, σηκώνεις την αερανάρτηση του τράκτορα και τέλος μαζεύεις τα ποδαρικά του τρέηλερ.

Το βίντεο του Tesla Semi δέν δείχνει όλη τη διαδικασία, όμως δέν θα μπορούσε να είναι διαφορετική, καθώς θα πρέπει να είναι συμβατό με όλα τα υπάρχοντα τρέηλερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, sattack είπε

Αυτα βλεπουνε εκει στη Γερμανια και αρχιζουνε να τραγουδανε Judas Priest .... Lol

 

Ενώ στην πολύ μπροστά ΗΠΑ, που χαίρεστε για τα BEV βλέπουνε αυτό: Shale gas production - 2050

 

Σε περίπτωση που "μορφώνεσαι" μόνο από τo Ινσομνια, και τα αμερικάνικα "Green (Β)EV sites", μάθε και τι βλέπουνε στην Ευρώπη:

  • Στην Ευρώπη βλέπουνε αυτό: Nikola unveils Tre, a hydrogen truck made just for Europe  -05.11.2018. Δεν χρειάζονται να τραγουδούν Judas Priest με ένα prototype που δεν δικαιούται καν να κυκλοφορεί στους Ευρωπαϊκούς δρόμους λόγω διαστάσεων.  
Spoiler

nikola_tre1.jpg.773ec27e247777ad308512cbd4051438.jpg

Και σε άσχετο με την ηλεκτροκίνηση,

 

Σας το είπα αλλά αρνείστε να το πιστέψετε. Η Ευρώπη ξεκίνησε να το γυρίζει στο υδρογόνο. Αεροδρόμια, σταθμούς ανεφοδιασμού, λεωφορεία, τρένα,  20-30% Η2 σε φυσικό αέριο θέρμανσης. Τα BEV και PHEV είναι η εύκολη λύση για να ρίχνουν τους ρύπους στο portfolio, και ότι προλάβουν να αρπάξουν από το hype για καμιά δεκαριά χρόνια μέχρι να δημιουργηθούν οι υποδομές υδρογόνου για mass consumption που χρειάζονται. Οι επενδύσεις στις μπαταρίες που κάνουν είναι για τα hybrids (που όλα θα είναι τουλάχιστο mild- hybrids μέχρι το 2025) και τα μελλοντικά FCEV. Γι αυτό και επενδύουν κυρίως στις Solid State του 2030 και δεν στήνουν μετά μανίας Li-On εργοστάσια για το 2020.  

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Whargoul

Η άποψη μου για τα έξτρα που θα διαμορφώσουν την μέση τιμή του model 3 όταν θα σταθεροποιηθεί στις 10000/εβδομάδα είναι η εξής:

- 3000 για χρώμα/ζάντες/καθίσματα/Premium upgrade package

- 3000 για performace

- 3000 για autopilot

- 1200 για μεταφορικά

Φτάνουμε περίπου στα 45.000 χωρίς έξτρα μπαταρία και διπλό κινητήρα.

Για πολύ καιρό πιστεύω η μέση θα είναι εύκολα 50.000+ δολάρια. Ίσως μετά από αρκετά τρίμηνα πέσει προς τα 48-49.000. Πιο κάτω το θεωρώ πολύ δύσκολο έως αδύνατο. Θα εξαρτηθεί από την ζήτηση σε έξτρα μπαταρία και διπλό κινητήρα. Έχει ένα σωρό κόλπα για να κρατάει την τιμή προς τα πάνω. Πχ όπως τώρα σου δίνει τον διπλό κινητήρα μόνο αν επιλέξεις την μεγάλη μπαταρία, το ίδιο θα μπορεί να κάνει αργότερα όταν θα δώσει το 35.000. Μπορεί να σου λέει ότι αν θες διπλό κινητήρα θα πρέπει να επιλέξεις τουλάχιστον την μεσαία μπαταρία. Όσο η ζήτηση για μεγάλη/μεσαία μπαταρία και τον διπλό κινητήρα θα είναι μεγάλη τόσο θα κρατάει περιορισμένη την παραγωγή του φθηνού μοντέλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακαρι.

Εγω δεν δεν ειμαι κομπλεξικος να χαλιεμαι με τις επιτυχιες του οποιουδηποτε.

Ελευθερη αγορα εχουμε, ο καθενας ειναι ελευθερος να κανει την προσπαθεια του και μπραβο σε οσους προσπαθουν και τα καταφερνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

@Whargoul

Η άποψη μου για τα έξτρα που θα διαμορφώσουν την μέση τιμή του model 3 όταν θα σταθεροποιηθεί στις 10000/εβδομάδα είναι η εξής:

- 3000 για χρώμα/ζάντες/καθίσματα/Premium upgrade package

- 3000 για performace

- 3000 για autopilot

- 1200 για μεταφορικά

Φτάνουμε περίπου στα 45.000 χωρίς έξτρα μπαταρία και διπλό κινητήρα.

Μα αυτά που λες είναι η τιμή εάν σχεδόν όλοι τα βάλουν. Μέχρι στιγμής, στην μέση τιμή του αυτοκινήτου, αυτά τα extra που λες συνεισφέρουν ως εξής:

Χρώματα: $1250

Ζάντες: $432

Performance (στο Q4 άρχισε να το κάνει δώρο, απότε ας πάρουμε την τιμή για το Q3): $627

Enhanced Autopilot: $3357

Μεταφορικά & Fees (δεν είναι έξτρα αφού είσαι υποχρεωμένος να το πάρεις αλλά anw) $1200

ΣΥΝΟΛΟ $6866 όχι $10200  Εάν υποθέσουμε ότι και η αναλογία θα μείνει σταθερή και ότι θα βγάλει από το performance όσα έβγαλε το Q3.

ANW. Τελος Νοεμβρίου & τελος Δεκεμβρίου, θα ξαναδούμε αυτό τον πίνακα να δεις πως θα κινηθούν οι τιμές. 

Χωρίς να παραδώσει σημαντικό αριθμό medium, και από την παραγωγή που δείχνει το site, μέχρι το τέλος του Q4 η μέση τιμή θα πάει $58800-$59000 δλδ θα πέσει σε σχέση με το Q3 ενώ το ποσοστό των AWD θα είναι μεγαλύτερο από το Q3 κιόλας.

Αν και το Q1 είναι μακρυά, πιστεύω ότι η μέση τιμή πώλησης στις ΗΠΑ θα πάει κοντά ή κάτω από τις $55000, εκτός εάν η παραγωγή του τριμήνου κρατηθεί κάτω από τις 55000 αμάξια. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Performance (στο Q4 άρχισε να το κάνει δώρο, απότε ας πάρουμε την τιμή για το Q3): $627

Όταν λέω performance και βάζω 3000, δεν εννοώ το πακέτο που τώρα το έκανε δώρο. Εννοώ το performance που κάνει 64.000 μείον τα 35.000 του βασικού μοντέλου, δηλαδή 29.000 διαφορά, και υπολογίζω ένα 10% στις πωλήσεις. Μας κάνει περίπου 3000.
Επίσης μπορεί να έχασε 600 γιατί έδωσε δώρο το έξτρα πακέτο των 5.000 που ήταν έξτρα στο performance αλλά αφενός απλοποίησε την διαδικασία και αφετέρου αν ανεβάσει κατά 2% τις πωλήσεις του βασικού performance τότε δεν χάνει τίποτα.

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

ΣΥΝΟΛΟ $6866 όχι $10200  Εάν υποθέσουμε ότι και η αναλογία θα μείνει σταθερή και ότι θα βγάλει από το performance όσα έβγαλε το Q3.

Επίσης αν υπολογίσεις ένα 20% στις πωλήσεις του premium upgrade package των 5.000 που μέχρι τώρα το έχει υποχρεωτικό, έχεις άλλο ένα 1000 από εκεί.

Αν κάνεις την σούμα βγαίνει το 10.000 που υπολόγισα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Όταν λέω performance και βάζω 3000, δεν εννοώ το πακέτο που τώρα το έκανε δώρο. Εννοώ το performance που κάνει 64.000 μείον τα 35.000 του βασικού μοντέλου, δηλαδή 29.000 διαφορά, και υπολογίζω ένα 10% στις πωλήσεις. Μας κάνει περίπου 3000.
Επίσης μπορεί να έχασε 600 γιατί έδωσε δώρο το έξτρα πακέτο των 5.000 που ήταν έξτρα στο performance αλλά αφενός απλοποίησε την διαδικασία και αφετέρου αν ανεβάσει κατά 2% τις πωλήσεις του βασικού performance τότε δεν χάνει τίποτα.

Επίσης αν υπολογίσεις ένα 20% στις πωλήσεις του premium upgrade package των 5.000 που μέχρι τώρα το έχει υποχρεωτικό, έχεις άλλο ένα 1000 από εκεί.

Αν κάνεις την σούμα βγαίνει το 10.000 που υπολόγισα.

Τα πράγματα που σου λέω είναι εκδόσεις + εξτρα με βάση την πραγματικότητα σήμερα. Σου θεωρώ και δεδομένο το premium κιόλας. Εσύ μετράς τα πράγματα 2 φορές. Από την μια θεωρείς την τιμή του performance $64000 που συμπεριλαμβάνει και το premium package, από την άλλη ξαναπροσθέτεις ποσοστό από το premium package. Για να ισχύσει το μοντέλο σου, πρέπει να θεωρήσεις αρχικές τιμές. 35000 το SR, $40000 το MR, 48000 το AWD, και $59000 to performance ή να ξεκινήσεις από τις $35000 και να βάλεις όλα τα extra, ένα-ένα weighted στο ποσοστό, πράγμα ουσιαστικά αδύνατο χωρίς πληροφορίες εκ των εσσο γιατί θα έχεις 15-20 μεταβλητές που με ελάχιστες διακυμάνσεις η κάθε μια θα σου βάζει τεράστιο διάστημα. 

Αυτό που μπορείς να κάνεις και να βγάλεις κάτι αισιόδοξο αλλά και ρεαλιστικό, είναι να βρεις το ποσοστό που ξοδεύει ο αγοραστής στα καθαρά εξτρά, μπογιές, καθίσματα, ζάντες κλπ, (όχι εκδόσεις), το οποίο είναι ~11% σήμερα + αναλογικά τα $1000 που υποθέτεις από το premium=%13.85,   μετά να πολλαπλασιάσεις weighted τις 4-5 εκδόσεις με τις βασικές τιμές τους και στο τέλος να προσθέσεις τις $1200 του delivery που είναι standard τιμή,

Δλδ και πχ.   (τιμή SR * 0.1385*%SR/100 + τιμή MR *0.1385)*%MR/100 + τιμή AWD* ....... ) + $1200 ,   όπου τιμή SR=35000, τιμή MR=40000, Τιμή AWD= 48000,  και %SR/100 το ποσοστό που πιστεύεις ότι θα έχει στις πωλήσεις η κάθε έκδοση (SR=standard range). 

+10% performance είναι υπεραισιόδοξο. Αυτό το τρίμηνο, μέχρι τώρα που η παραγωγή ήταν εστιασμένη σε AWD και performance το ποσοστό του είναι 11%. Να παραμείνει ~10% ενώ θα έχει από κάτω του δυο φθηνά μοντέλα δεν στέκει. Εάν καταφέρουν και παραμείνουν οι αριθμοί σταθεροί, σε παραγωγή 10k την εβδομάδα το ποσοστό θα πέσει τουλάχιστο στο μισό. Αλλιώς ουσιαστικά λές ότι στο μέλλον θα παραδίδει διπλάσια performance απ ότι σήμερα που ήδη η ζήτηση σου πέφτει σύμφωνα με τα spreadsheets. +  Αυτό δεν μπορεί να σταθεί χωρίς να καννιβαλλίσει και τις πωλήσεις από το S και Χ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Droulas13

Έκατσα και είδα λίγο τα δεδομένα από το Spreadsheet με το model 3, που είναι τα μόνα δεδομένα που  υπάρχουν. 

In general, από την αρχή του κόσμου, το ποσοστό των trims που είναι απαράδοτα έχει ως εξής:  MR=25%, LR=10%, AWD=53%, Perf=0.12%

Comments. Τα περισσότερα AWD και Perf είναι παλιές παραγγελίες του καλοκαιριού που αναμένεται να παραδοθούν μέσα στις επόμενες 2 βδομάδες. Κάποια από αυτά φαίνονται να είναι και ξεχασμένες καταχωρήσεις. 

 

Τώρα, στις νέες παραγγελίες (από 1 Oct 2018) που είναι αυτό που δείχνει κάπως τι αναμένετε στο μέσο μέλλον, δλδ 1.1.2019+

To ποσοστό του trim και τα εξτρά τους (19Rims, Paint, seats, Autopilot + $1200 Delivery Fees) έχουν ως εξής. 

                    %               Extra      Base Price       Extra/Base               * Base price includes Premium Upgrade Package

MR          75%            $5415       ~$45500              12%

AWD       19.5%         $6734       ~$53500              12.6%

Perf        5.5%           $8975          $64000              14%

 

-----> Σύμφωνα με τα υπάρχων δεδομένα, στο μέσο μέλλων (προς Q1 δλδ), η μέση τιμή αγοράς του Model 3 θα είναι $53913

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραιτηθηκε ο Vice President του νομικου τμηματος της εταιρειας κι ενω οι ερευνες του SEC, του DoJ και του FBI βρισκονται σε εξελιξη. Ηταν στην Tesla απο το 2011, ενω παλιοτερα εργαζοταν για το SEC.

https://www.bloomberg.com/amp/news/articles/2018-11-12/tesla-is-said-to-lose-vp-of-legal-department-with-sec-experience?__twitter_impression=true

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχει πολλους VP στο νομικο τμημα η Tesla? Γιατι το αρθρο λεει "Phil Rothenberg, a vice president in Tesla’s legal department", αν μεταφραζω καλα, "ενας" VP...και οχι "o" VP του νομικου τμηματος 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...