Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα μισά κατάλαβες, και τραβάς το θέμα αλλού. 

Στη σύγκριση που κάναν περί τεχνολογικής ανωτερότητας γιατί βγάζει την ίδια εμβέλεια με μικρότερη χωρητικότητα, αυτό δεν ισχύει γιατί απλά δεν υπάρχει σύγκριση λόγω του ότι είναι αυτοκίνητα με τελείως διαφορετικές προδιαγραφές και ικανότητες. Το ένα είναι για δρόμο με full προσεγμένο αεροδυναμικό συντελεστή, το άλλο είναι all - around. Τα All around έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση.

Στο θέμα τιμής, το πιο μεγάλο αυτοκίνητο που λές, πάλι δεν στέκει. Το Ι-pace των 90kwh στις ΗΠΑ είναι $69500 (είναι και εισαγόμενο αλλά anw). To Τεσλα 75D με το οποίο συγκρίνετε είναι $83000.  Εάν η τιμή των μπαταριών της Τεσλα ήταν 1:1, θα είχε ανάλογη τιμή γιατί από την μια θα ήταν μεγαλύτερο αυτοκίνητο αλλά από την άλλη θα γλίτωνε από τις ~15% λιγότερες μπαταρίες. Έχει όμως $13 000 διαφορά, τιμή λογική για το μεγαλύτερο αυτοκίνητο, αλλά όχι τις λιγότερες μπαταρίες. Το Χ100D, μεγαλύτερο αυτοκίνητο με παρόμοια χωρητικότητα μπαταριών είναι $99500. Δλδ σύμφωνα με τη δική σου σκέψη, το πιο μεγάλο αυτοκίνητο αξίζει ~$30 000. Η ~15% μεγαλύτερη αυτονομία είναι κέρδος λόγω της τεχνολογικής υπεροχής της Tesla, αφού στην ίδια τιμή σου δίνει καλύτερες μπαταρίες. (υποθέτοντας πάντα ότι η διαφορά οφείλεται στην τεχνολογία και όχι στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι χωρίς την επιδότηση. Τιμή MSRP από το site της Jaguar.

Μόνο η Tesla δίνει τιμές με estimate κέρδη από κάυσιμα, και επιδοτήσεις που δεν μπορείς να πιάσεις. Στο site τους ακόμα δίνουν την τιμή για full επιδοτήσεις, και αναφέρουν ταυτόχρονα 6-10 εβδομάδες παράδοση

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ipace δεν εχει καμμια σχεση με το modelX, ειναι τελειως διαφορετικα αυτοκινητα. Ο μονος λογος που τα συγκρινουν ειναι απο τη μια γιατι δεν υπαρχει κατι αλλο και απο την αλλη για να συγκρινουν τις τεχνολογιες και τις προσεγγισεις της καθε εταιρειας. 

Το modelX ειναι flagship/halo effect, τεραστιο σε μεγεθος και σε βαρος. Ουτε το ipace ουτε και τα merc & Audi μπαινουν σε αυτη την κατηγορια. Αυτα ειναι μεσαια SUV. Αυτα ολα θα συγκριθουν με το model Y, οταν ερθει η ωρα να κυκλοφορησουν ολα μαζι στην αγορα. 

Η Tesla εφτιαξε (3 χρονια πριν...) το modelX ως top flagship μοντελο, που θα μπορει να παιζει το ρολο του βασικου οικογενειακου αυτοκινητου που θα κανει τα παντα, θα ανταγωνιζεται τα αντιστοιχα μεγαλα ICE SUVs και θα ταξιδευει παντου χαρη στο supercharger network. 

H jaguar (οπως και οι αλλοι) αυτο δεν μπορουσε να το ανταγωνιστει εξ αρχης. Στοχευσε σε μικροτερο μεγεθος, σε ομορφια παρα αεροδυναμικη και σε πολυτελεια. Και απο οτι ψιθυριζεται, και σε πιο συντηρητικη χρηση της μπαταριας για να μη βρεθει εκτεθημενη με προβληματα, μαλλον γιατι δεν εχει ουτε την εμπειρια ουτε την δυναμικη  του να φτιαχνει τις δικες της μπαταριες.

Εγω πιστευω οτι και η jaguar  αλλα και η merc & Audi, διαπιστωσαν οτι δεν μπορουν να ανταγωνιστουν το SC network και την καθετοποιημενη μαζικη παραγωγη μπαταριων, και δεν μπηκαν καν στη συγκριση. 

Εφτιαξαν μικροτερα soccermom's SUVs. Δηλ κατα βαση για καθημερινη χρηση κοντα στο σπιτι. 

Δεν ειναι flagship μοντελα, αν το σκεφτει κανεις, δεν μπαινουν καν σε συγκριση με το F pace ή το Q7. 

Επισης αμφιβαλλω για το ποσο θελουν (λογω στρατηγικης) αλλα και ποσο μπορουν(αποκλειστικα λογω μπαταριων)  να παραγουν μεγαλους αριθμους. 

O Musk πρωτα παει για το halo effect (και στο pickup το ιδιο θα κανει). Που ειναι απο ολες τις πλευρες και το λογικο. 1ον, το κανουν ολες οι εταιρειες (και στα αυτοκινητα και στα ηλεκτρονικα) για να δειξουν την υπεροχη τους, 2ον)ειναι ακομα πιο πολυ επιβεβλημενο απο τη στρατηγικη του να καθιερωσει τα EVs ως ισα ή και καλυτερα των ice για να παει σε πληρη ανταγωνισμο (κι οχι για να πει προτιμηστε τα λογω green παρολο που δεν ειναι ισαξια) και 3ον λογω κατασκευαστικης ικανοτητας. Οταν δεν εχεις ετοιμα μεγαλα εργοστασια απο παλια, πως αλλιως να ξεκινησεις?

Οι αλλοι ακομα ειναι στο concept vehicles. Οτι μπορει ο καθενας κανει...

Το 2019-2020 θα ειναι καθοριστικη διετια. Αν η Tesla καταφερει να παραγει τα μοντελα που ηδη εχει σχεδιασει (ειδικα το Υ, αλλα και το pickup), και αρχισει να παραγει και στην Κινα, θα φερει τα πανω κατω παγκοσμια.

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν τα θέματα εκει έξω (βλέπε BMW που τρεντάρει σήμερα στο ινσόμνια) είναι γεμάτα απο ανενημέρωτα άτομα σε βαθμό ηλιθιότητας, οπου είναι και βέβαιοι κιόλας για τις γνώσεις τους, μου αρέσει να επιστρέφω σε αυτό το θρεντ οπου είναι όαση μπροστά σε όλα τα άλλα. Εδω τουλάχιστον έχει άτομα με γνώσεις και παραθέτουν στοιχεία, απλά σε διαφορετικά στρατόπεδα.

Στο θέμα μας τώρα

Η Τέσλα

Συνεχώς αναθεωρεί το σχεδιασμό των αυτοκινήτων της με στόχο την τεχνική βελτίωση (είναι άξιο συγχαρητηρίων)

Ακόμα και οι σκεπτόμενοι εχουν πει οτι εχει το καλύτερο BMS που κυκλοφορεί στην αγορά με διαφορά είναι αυτο της Τ. Υποστηρίζουν οτι οι μπαταρίες δεν πρόκειται να χαλάσουν στη ζωή του αυτοκινήτων. Είναι τόσο ψαγμένο με ασφάλειες και monitoring σε επίπεδο κυψέλης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Η Τέσλα

Συνεχώς αναθεωρεί το σχεδιασμό των αυτοκινήτων της με στόχο την τεχνική βελτίωση (είναι άξιο συγχαρητηρίων)

Αυτό θα το έλεγε κάποιος και μισές δουλειές κατά τον σχεδιασμό.... Φιλοσοφία του στυλ ξεκινάτε να το φτιάχνουμε και το διορθώνουμε σαν πάμε. 

 

Και ο "κακός σχεδιασμός" - planning, δεν είναι μόνο στην κατασκευή... Σε 6 μήνες άλλαξε 3 φορές τιμές στο perfomance, awd, αλλάζει συνεχώς τις τιμές για extra, αλλάζει τις τιμές για να βάλεις τα extra μετά την παραλαβή, αποφάσισε σε μια νύχτα να βάλει έξτρα $5000 στην βασική έκδοση, ακύρωσε και άλλαξε έτσι στα ξαφνικά ολόκληρη έκδοση αυτοκινήτου - μείωσε τις μπαταρίες στο RWD. 

 

Αυτοκίνητα πουλάς, δεν είναι προσφορές από τα λιντλ για να αλλάζεις τιμές όποτε σου καπνίσει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η φιλοσοφία της Τέσλα οπως και της SpaceX που "τρεχουν" απο τον Μασκ ειναι software based. Συνεχώς βελτιώνεται και αλλάζει. Επειδη βγήκε κάτι πρέπει να συνεχίσεις να το παράγεις με τον ίδιο τρόπο ενω θα μπορούσες να το κάνεις καλύτερο; Απότι φαίνεται δεν υπάρχει διάθεση να αλλάξουν μοντέλα οπως κάνουν οι άλλες εταιρείες. Θα υπάρχει μια σταθερή γκάμα αυτοκινήτων οπου θα βελτιώνεται συνεχώς.

Είναι πάντα πως το κοιτάς, εσυ το βλέπεις αρνητικά εγω το βλέπω θετικά. Δεν μίλησα για κακό σχεδιασμό, μίλησα για συνεχή βελτίωση του. Εχει μια διαφορά.

Είναι άλλο το καλό να γίνεται καλύτερο και άλλο το κακό να γίνει μέτριο.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Vagosman said:

Η φιλοσοφία της Τέσλα οπως και της SpaceX που "τρεχουν" απο τον Μασκ ειναι software based. Συνεχώς βελτιώνεται και αλλάζει. Επειδη βγήκε κάτι πρέπει να συνεχίσεις να το παράγεις με τον ίδιο τρόπο ενω θα μπορούσες να το κάνεις καλύτερο; Απότι φαίνεται δεν υπάρχει διάθεση να αλλάξουν μοντέλα οπως κάνουν οι άλλες εταιρείες. Θα υπάρχει μια σταθερή γκάμα αυτοκινήτων οπου θα βελτιώνεται συνεχώς.

Είναι πάντα πως το κοιτάς, εσυ το βλέπεις αρνητικά εγω το βλέπω θετικά. Δεν μίλησα για κακό σχεδιασμό, μίλησα για συνεχή βελτίωση του. Εχει μια διαφορά.

Είναι άλλο το καλό να γίνεται καλύτερο και άλλο το κακό να γίνει μέτριο.

Το να εχεις ιδια μοντελα που απλα θα τα "βελτιωνεις" σε επιπεδο και καλα software ή extras ή features σε ενα τοσο ανταγωνιστικο περιβαλλον σαν της αυτοκινησης σημαινει οτι ειτε δεν μπορεις να ακολουθησεις τον ανταγωνισμο (πχ για λογους οικονομικους), ειτε οι βελτιωσεις που θα γινονται θα ειναι μονιμως τοσο σπουδαιες και τρομακτικες ωστε να σε διατηρουν ψηλα σε σχεση με την φρεσκαδουρα του ανταγωνιστη.

Το 2ο κοστιζει πολυ περισσοτερο απο το 1ο. Ειναι επισης πιο δυσκολο εως ανεφικτο να κανεις σε συντομο χρονικο διαστημα τετοιες δεκαδες υπερσπουδαιων αλματων . Και για την Tesla ακομα πιο δυσκολο που ουτως η αλλως χανει στοχους τον εναν πισω απο τον αλλον.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατ αρχήν όλα τα αυτοκίνητα βελτιώνονται. Δεν τα βγάζουν και τα ξεχνούν οι κατασκευαστές. Απλά δες ένα κατάλογο να δεις τα revisions των εξαρτημάτων, τις μηχανές που αλλάζουν κατά τη ζωή ενός μοντέλου κλπ.

Εσύ μπορεί να λες ότι δεν μιλάς για κακό σχεδιασμό, αλλά όλες αυτές οι μισοδουλειές του σχεδιασμού φαίνονται από τις επισκέψεις των καινούργιων αυτοκινήτων στο συνεργείο! Το 66% παρουσίασε προβλήματα τις πρώτες 30 μέρες, τα μισά σχεδόν χρειάστηκαν να πάνε στο service, ενώ το 20% κρατήθηκε και μέσα. Ολοκαίνουργια αυτοκίνητα με πείρα παραγωγής 1+ έτους.

Αναφορά σε κείμενο

Δεδομένα αρχών Οκτωβρίου, δλδ 1+ χρόνο από τον καιρό που άρχισε να παραδίδεται

  • 34% of Model 3s had no defects during the first 30 days of ownership.
  • 53% of Model 3s had no service visits during the first 30 days of ownership.
  • 79% of Model 3s had no out of service days during the first 30 days of ownership.

 

Και ούτε οι άλλες εταιρείες αρέσκονται στο να αλλάζουν μοντέλα διαρκώς. Αλλά είναι αναγκασμένοι λόγω ανταγωνισμού, και κόπωσης της αγοράς. To bmw 3 series, κυκλοφορεί από το 2011 και του χρόνου θα αλλάξει γενιά. Το είδες καθόλου να μην εξελίσσεται από το 2011? Απλά δεν διορθώνεται κάθε τρεις και λίγο. 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα model s/x μετά από 2 χρόνια σταθερές πωλήσεις στα 100.000/έτος έχουν μέση τιμή πώλησης (εξαιρουμένου του FSD) 99.600/107.800 αντίστοιχα με αρχικές τιμές 78.200/84.200 αντίστοιχα. Δηλαδή πωλούνται κατά μέσο όρο 27%/28% πάνω από την αρχική τιμή πώλησης. Κατά αντιστοιχία το model 3 θα πωλείται κατά μέσο όρο σε μέση τιμή 46.000 (συμπεριλαμβανομένων του destination fee). Με την σημείωση, ότι τα model s/x έχουν 2 σημαντικά έξτρα ενσωματωμένα στην βασική έκδοση, τον διπλό κινητήρα (4.000) και τα premium upgrades (5.000). Υπολογίζοντας ένα 50% στο διπλό κινητήρα (2.000) και ένα 20% στα premium upgrades (1.000), η τιμή ανεβαίνει στα 49.000, δηλαδή περίπου στο μισό της τιμής στη οποία πωλείται το model s.

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1p5vN-xTC5yM0siwdP9XCldds2b_CGV36yuJvs1PHp48/edit#gid=1225085873

Average sale price of the Model X in Q4 2018 based on deliveries
Options
Price
Take rate in
Q4 2018
Contribution per unit in Q4 2018
Model X 75D $83,000 47.2% $39,213
Model X 100D $99,500 50.4% $50,142
Model X P100D $140,000 2.4% $3,307
Non-black single coat paint $1,500 46.5% $697
Pearl White Multi-Coat paint $2,000 29.1% $583
Red Multi-Coat paint $2,500 11.8% $295
20 inch Sonic Carbon Wheels $2,000 23.6% $472
22 inch Onyx Black Wheels $5,500 13.4% $736
Premium Interior* $3,300 84.3% $2,780
Carbon Fiber Décor* $250 43.7% $109
6 Seat $6,000 33.1% $1,984
6 Seat +console $6,000 10.2% $614
7 Seat $3,000 38.6% $1,157
Enhanced Autopilot $5,000 90.6% $4,528
Full Self-Driving $3,000 33.9% $1,016
Destination & Doc Fee $1,200 100.0% $1,200
    Total $108,834

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1p5vN-xTC5yM0siwdP9XCldds2b_CGV36yuJvs1PHp48/edit#gid=1824046799

Average sale price of the Model S in Q4 2018 based on deliveries
Options
Price
Take rate in
Q4 2018
Contribution per unit in Q4 2018
Model S 75D $77,000 55.6% $42,778
Model S 100D $96,500 38.9% $37,528
Model S P100D $135,000 5.6% $7,500
Non-black single coat paint $1,500 54.3% $814
Pearl White Multi-Coat paint $2,000 11.4% $229
Red Multi-Coat paint $2,500 17.1% $429
Sunroof $2,000 42.9% $857
19 inch Sonic Carbon Slipstream Wheels $1,500 25.0% $375
21 inch Black Arachnid Wheels $4,500 5.6% $250
21 inch Sonic Carbon Twin Turbine Wheels $4,500 8.3% $375
Premium Interior* $3,300 75.0% $2,475
Carbon Fiber Décor* $250 37.1% $93
Enhanced Autopilot $5,000 88.9% $4,444
Full Self-Driving $3,000 27.8% $833
Rear Facing Seats $4,000 5.7% $229
Destination & Doc Fee $1,200 100.0% $1,200
    Total

$100,408

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Τα model s/x μετά από 2 χρόνια σταθερές πωλήσεις στα 100.000/έτος έχουν μέση τιμή πώλησης (εξαιρουμένου του FSD) 99.600/107.800 αντίστοιχα με αρχικές τιμές 78.200/84.200 αντίστοιχα. Δηλαδή πωλούνται κατά μέσο όρο 27%/28% πάνω από την αρχική τιμή πώλησης. Κατά αντιστοιχία το model 3 θα πωλείται κατά μέσο όρο σε μέση τιμή 46.000 (συμπεριλαμβανομένων του destination fee). Με την σημείωση, ότι τα model s/x έχουν 2 σημαντικά έξτρα ενσωματωμένα στην βασική έκδοση, τον διπλό κινητήρα (4.000) και τα premium upgrades (5.000). Υπολογίζοντας ένα 50% στο διπλό κινητήρα (2.000) και ένα 20% στα premium upgrades (1.000), η τιμή ανεβαίνει στα 49.000, δηλαδή περίπου στο μισό της τιμής στη οποία πωλείται το model s.

 

 

Δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή την αντιστοιχία γιατί τα model S, X πάνε σε ένα κοινό με τελείως διαφορετικές οικονομικές δυνατότητες, high, upper high και πάνω. Το 3, και ειδικά η φθηνή έκδοση (όταν κάποτε βγει) θα είναι για κοινό που οι οικονομικές του δυνατότητες θα είναι περιορισμένες. Σκοπός του model 3 είναι να πωλούνται 500 000 τον χρόνο, και αυτά από το εργοστάσιο στις ΗΠΑ. Τελείως διαφορετική αγορά. Η πρώτη έχει personal εισόδημα της τάξης των $250 000 και πάνω! $20 000 για έξτρα είναι peanuts.

+ Ακόμα περισσότερο, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις εκείνη την αντιστοιχία, και μετά να προσθέσεις κι άλλα 10% της αρχικής τιμής λόγω ελλείπον έξτρα. Δλδ λες, οι πλούσιοι δίνουν ~28% σε έξτρα, αλλά οι μεσαίοι θα δώσουν 40%.

Το προηγούμενο τρίμηνο, που ήταν η παραγωγή full εστιασμένη στα AWD, δόθηκαν κατά μέσο όρο, 22% σε έξτρα, πάνω από την ελάχιστη τιμή πώλησης που ήταν οι $49 000. Αν ακολουθηθεί αυτή η αναλογία, η μέση τιμή πώλησης του model 3 όταν βγει το 35k μοντέλο, θα είναι $43 000. Χωρίς καν να υπολογίζουμε μειώσεις λόγω του επιδόματος. Από τον Γενάρη θα φύγουν από το budget του αγοραστή $3500  (δλδ το 8% από την βασική έκδοση των 45k που θα κυκλοφορεί εκείνο τον καιρό) και τον Ιούλη θα χάσουν $5250, δλδ 15% από την βασική των $35 000 (εάν βγει μέχρι τότε). 

Από το Q1 και μετά μπορείς να βγάλεις στοιχεία σε σχέση με την μελλοντική κίνηση της αγοράς (κυρίως από τις αμερικάνικες πωλήσεις) γιατί 1) θα αρχίσει να φεύγει το επίδομα που είναι σημαντικό ποσοστό στο model 3,  2) θα φύγει το όποιο peak παραγγελιών λόγω του hype και της όποιας ζήτησης για να προλάβεις το επίδομα και 3) δεν θα μπορείς να καννιβαλίζεις την μια έκδοση για την άλλη για να δείξεις κέρδη για ένα συγκεκριμένο τρίμηνο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τρεχάτε ποδαρακια μου...

https://mobile.reuters.com/article/amp/idUSKCN1NE0K1

Οι Γερμανοι αποφασισαν οτι πρεπει να παραγουν μπαταριες EV γιατι εχουν μεινει πισω.

Τι διαολο, ελληνες γινανε κι αυτοι? Ολα στο και 5' ?

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέχασες το κομμάτι που λέει

Αναφορά σε κείμενο

and plans to fund a research facility to develop next-generation solid-state batteries, 

Δεν δώσαν λεφτά για να στήσουν εργοστάσια για τις ανούσιες Li-On που υπάρχουν σήμερα για να επιταχύνουν τις πωλήσεις ηλεκτρικών (που ως γνωστών τρέχουν και δεν φτάνουν). Αυτό είναι έρευνα με εφαρμογές το 2030+++

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον υπάρχει αγορά 100.000 για τα αυτοκίνητα των 100.000 δολαρίων, το βρίσκω πολύ φυσιολογικό να υπάρχει 10πλασια αγορά για των 50.000 δολαρίων.

Προφανώς η αγορά των 35.000 δολαρίων είναι πολύ μεγαλύτερη και θα παρασέρνει την μέση τιμή προς τα κάτω, αλλά αυτό ρυθμίζεται αν μειώσεις την παραγωγή των 35.000 σε ένα ποσοστό πχ 20% της συνολικής σου παραγωγής, αναγκάζοντας τον αγοραστή είτε να περιμένει περισσότερους μήνες είτε να αγοράσει ένα πιο ακριβό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Προφανώς η αγορά των 35.000 δολαρίων είναι πολύ μεγαλύτερη και θα παρασέρνει την μέση τιμή προς τα κάτω, αλλά αυτό ρυθμίζεται αν μειώσεις την παραγωγή των 35.000 σε ένα ποσοστό πχ 20% της συνολικής σου παραγωγής, αναγκάζοντας τον αγοραστή είτε να περιμένει περισσότερους μήνες είτε να αγοράσει ένα πιο ακριβό.

Μαγική λέξη... Αναγκάζοντας... Το αναγκάζοντας κατ αρχήν είναι απλά ασχολίαστο να το λέει και να "χαίρετε" ένας που είναι καταναλωτής. 

Πέρα από αυτό. 

α) Εάν υπήρχε επ άπειρον η αγορά για τις 50+ χιλιάδες, δεν θα έβγαζε των 35, και δεν θα έβγαζε προχθές το RWD με τις 45. Θα το άφηνε 49 αφού μοσχοπουλάει. Κανείς δεν αντικαθιστά ένα ακριβό μοντέλο με ένα πιο φθηνό εάν η ζήτηση υπερκαλύπτει την προσφορά. Εάν υπάρχει τόση ζήτηση είτε θα ακριβύνεις τις τιμές, είτε απλά θα ανοίξεις εργοστάσια για να παράγεις όγκο χωρίς να σε νοιάζει η μέση τιμή. Όσο για τις τιμές, το αντίθετο βλέπουμε, με δωρεάν πακέτα που πριν χρέωνε 5000. 

β) Δεν μπορείς να αναγκάζεις 500 000 αγοραστές να περιμένουν ή να σου δίνουν λεφτά που δεν έχουν. Αυτό το μοντέλο θα καταρρεύσει. Μιλάμε για προϊόν που κοστίζει όσο το οικογενειακό ακαθάριστο χρονιαίο εισόδημα για τους περισσότερους. Δεν είναι κινητό που το παίρνεις με τις προσφορές του παρόχου.   + υπάρχει/ θα υπάρχει ανταγωνισμός. Απλά θα πάρουν κάτι άλλο. Δεν προσκυνάνε όλοι το όνομα Tesla. Στις μάζες απευθύνεσαι πλέον και η περισσότεροι @@ τους για την Tesla. Από του χρόνου θα έχουν access στα φθηνά Kia e-Nero, Hyundai Kona. και ενας θεός ξερει τι αλλο θα βγεί.

+ Μην ξεχνάς ότι λίαν συντόμως, θα αρχίσουν να καννιβαλίζουν τις πωλήσεις της Τεσλα, τα μεταχειρισμένα τα Τεσλα. 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...