Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδω και για τα πραγματα που υπαρχουν δεδομενα λεει αλλα αντι αλλων...

Στο προηγουμενο σεντονι του εφραψε στην πρωτη προταση οτι η παραγωγη δεν ειναι σταθερη επειδη ειναι συνεχως αυξανομενη. Αν ειχα σαδιστικες διαθεσεις αφενος μεν θα διαβαζα και το υπολοιπο του ποστ, αφεταιρου δε θα τον εβαζα να παραδεχεται για πολλοστη φορα οτι γραφει αρλουμπες.

Αλλα ειπα να μεινω στο οτι παραγει συνεχως ολο και περισσοτερο...Που και οι αδαεις ξερουν οτι ανεβοκατεβαινει εδω και μηνες, σε εβδομαδιαια βαση και φυσικα κινειται εδω και πολλους μηνες εκτος στοχων.

Αλλα επειδη εδω τα fanboys ειναι μαλωμενα με καθε ενοια αληθειας δεν μου κανει ουτε αυτο εντυπωση..

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

-----------------------------------------------------

Σε σχέση με την σίγουρη Super ζήτηση (και τα μελλοντικά κέρδη), αυτό που είναι παράξενο είναι γιατί ενώ υπάρχει τόση ζήτηση, ουρές να το περιμένουν κλπ. 

1. Έβγαλε πιο φθηνό RWD πριν 2 βδομάδες  - αφού το ακριβό μοσχοπουλάει γιατί να βγάλει φθηνό? 

2. Δίνει τώρα δωρεάν το performance πακέτο των $5000 (εξοργίζοντας και αυτούς που τα έσκασαν για να το αγοράσουν). - Αφού πάλι τα έξτρα μοσχοπουλάνε (και αφήνουν και τα net profits) γιατί να τα δώσεις δωρεάν??? 

 

Όσο για το Tesla Cult, ο τύπος στην Electrek,  τα λέει όλα.

Αναφορά σε κείμενο

I can’t square this in any other way except to feel that Tesla used the package to take a much higher margin on the car during the last quarter and now they are changing it back after achieving profitability.

Update: I am truly disappointed by the type of reactions I got from Tesla fans over this. You can love what a company is trying to do and still recognize when they do something wrong. [...] It’s crazy the amount of hate I got just for calling them out on this.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, sattack είπε

 

Περιμενε εσυ και οι αλλοι ποτε θα ερθει η πτωση των πωλησεων και ποτε θα αποκαλυφθει η απατεωνια του Musk και ποτε θα χρεωκοπησει η Tesla...και τα ξαναλεμε σε 3 μηνες, σε 6 μηνες, σε ενα χρονο.

Παρεπιπτοντως, οταν ξεκινησε το thread η Tesla δεν μπορουσε να παραγει το model 3 και "εκαιγε μετρητα" και τα 2.2 δις που ειχε μετρητα δε θα της εφταναν ουτε μεχρι το καλοκαιρι.

Παρτε καμμια καρεκλα μονο να μην περιμενετε ορθιοι.

Θα το ξαναπω σαν να το λεω σε 6χρονο μηπως και το καταλαβεις.

Εδω και χρονια ολοι οι haters περιμενετε ποτε θα "σκασει η φουσκα" και θα "αποκαλυφθει η απατεωνια".

Την ανοιξη που ξεκινησε αυτο το thread τα μοτο των απανταχου ξερολων ηταν:  Tesla δεν μπορει να παραγει το model 3, " καιει λεφτα", τα ταμειακα της διαθεσιμα μειωνονται και σε λιγους μηνες θα μηδενιστουν. Ναι, αυτο ελεγαν και εγραφαν τοτε και οι haters και οι διαφοροι δηθεν οικονομικοι αναλυτες.

Απο αυτο το σημειο εχουμε φτασει στο σημερα. Τωρα εχετε βρει αλλες εξυπναδες να περιμενετε. Σου ειπα, παρτε καρεκλα.

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/11/2018 στις 1:45 ΜΜ, sattack είπε

Θα το ξαναπω σαν να το λεω σε 6χρονο μηπως και το καταλαβεις.

Εδω και χρονια ολοι οι haters περιμενετε ποτε θα "σκασει η φουσκα" και θα "αποκαλυφθει η απατεωνια".

Την ανοιξη που ξεκινησε αυτο το thread τα μοτο των απανταχου ξερολων ηταν:  Tesla δεν μπορει να παραγει το model 3, " καιει λεφτα", τα ταμειακα της διαθεσιμα μειωνονται και σε λιγους μηνες θα μηδενιστουν. Ναι, αυτο ελεγαν και εγραφαν τοτε και οι haters και οι διαφοροι δηθεν οικονομικοι αναλυτες.

Απο αυτο το σημειο εχουμε φτασει στο σημερα. Τωρα εχετε βρει αλλες εξυπναδες να περιμενετε. Σου ειπα, παρτε καρεκλα.

Θα πάρω το ρίσκο (ακόμη μένουν ανοιχτά μέτωπα) να πω ότι το θέμα tesla vs shorts τελειώνει κάπου εδώ.  Πλέον κινείται σε θετικό πρόσημο, έχουν ρίξει το ρυθμό εργασίας σε πιο ανθρώπινα όρια και τα πράγματα ρέουν ομαλά. Συνεπώς δε φαίνεται εύκολη η υπόθεση χρεωκοπίας. Τώρα ξεκινά η αλλαγή, από όλες της εταιρίες, προς την ηλεκτροκίνηση. Haters δεν υπάρχουν, υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ποντάρει χρήματα και θέλουν να κερδίσουν και όχι να χάσουν, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Εκτός αν μιλάμε για τους μηχανικούς που σχεδιάζουν και έχουν αντιπαλότητα λόγω ζήλιας με αντίπαλες εταιρίες αν και αμφιβάλλω αν αυτά τα άτομα θα κάτσουν να γράφουν ειδήσεις. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Ather είπε

"Είναι Δευτέρα" δεν έχω ακούσει ξανά την έκφραση.

Χρησιμοποιείται κυρίως στα Αγγλικά. It's just another "........." . Την λεν όταν συμβεί κάτι σημαντικό/παράξενο (για του περισσότερους) αλλά για αυτόν που του συνέβηκε είναι κάτι σύνηθες/φυσιολογικό. Λες και είναι μια τυπική μέρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, Ather είπε

"Είναι Δευτέρα" δεν έχω ακούσει ξανά την έκφραση.

Το πιο γνωστό είναι με Τρίτη.

https://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/ButForMeItWasTuesday

https://knowyourmeme.com/memes/the-greatest-day-of-your-life-tuesday

All time classic.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 χρόνια μετά την πρώτη κυκλοφορία του model x, η jaquar παρουσίασε ένα μοντέλο το οποίο υστερεί στην αυτονομία κατά 32% (72->95 MPGe) στους αυτοκινητόδρομους και κατά 14% (80->91 MPGe) μέσα στην πόλη, παρόλο που είναι 9% πιο ελαφρύ. Με αποτέλεσμα παρόλο που του έβαλε 20% μεγαλύτερη μπαταρία να έχει λίγο χειρότερη αυτονομία από το μικρής μπαταρίας model x.

 

image.thumb.png.10dba64854f5a0f4f3f413e74b2fb3cd.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να καταλάβετε ότι για να μπορεί να βγει κερδοφόρο ένα αμάξι, πρέπει η τεχνολογία να είναι ανάλογη του κέρδους για την εταιρία. Η κάθε εταιρεία μπορεί να κάνει το κάθε αμάξι όσο γαμιστερό θέλει με όσο high tech τεχνολογία θέλει. Ανθρακονήματα, aerospace aluminum κλπ κλπ. Το όλο point είναι να είναι βγάζει κέρδος στην κατηγορία πώλησης του και όχι να διαφημίζει νούμερα και τεχνολογία βγάζοντας ζημιές.

Αυτό που θάβουν, είναι ότι το I-pace, είναι πιο φθηνό αμάξι, μπορεί να έβαλε πχ άλλες μπαταρίες για να τις είναι οικονομικά συμφέρων, και να βγάζει η Jaguar κέρδος  για να είναι οικονομικά βιώσιμο αμέσως και όχι μετά από 3+ χρόνια ή ποτέ. Στο τέλος ακόμα και με την χειρότερη κατανάλωση, πάλι είναι συνολικά πιο συμφέρων για τον καταναλωτή. Θές 10+ χρόνια να καλύψεις την διαφορά από την κατανάλωση στην αρχική τιμή (~$2000).

Αυτό που έχει σημασία είναι ότι in real life τα δυο αμάξια έχουν ίδια αυτονομία, αλλά το Ipace είναι συνολικά φθηνότερο. Η "τεχνολογική ανωτερότητα" των μπαταριών της Τesla, ουσιαστικά είναι άχρηστη σε σχέση με την τιμή τους. Είναι μόνο για να λες, κάνω την ίδια δουλεία αλλά πιο ακριβά με 75kwh και εσύ με 90kwh. Εφαρμόσιμη τεχνολογική ανωτερότητα θα υπήρχε εάν οι δυο τεχνολογίες είχαν ίδια τιμή kwh - kwh, και κέρδιζε από την μικρότερη χωρητικότητα. 

+ το I-pace είναι και track capable, κάτι που δεν είναι το Model X, οπότε αυτό μπορεί να παίζει ρόλο και στην κατασκευή των μπαταριών και την ανάγκη μεγαλύτερης χωρητικότητας και στην απόδοση του όλου drivetrain. Και αυτό φυσικά θάβεται από τα διάφορα teslo-sites που συγκρίνουν μόνο τα νούμερα που τους ενδιαφέρουν. 

+ είναι και κατασκευασμένο για για off-road χρήση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το φθηνότερο model x κοστίζει 83.000 δολάρια (86.000 αν το κάνεις 7θέσιο) και το φθηνότερο ipace 59.000 λίρες, δηλαδή 77.000 δολάρια. Δηλαδή με μόλις 6.000 παραπάνω έχεις ένα πολύ μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Με τα πίσω καθίσματα όρθια το model x έχει 2,7 φορές μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ!!

Όσο για το θέμα του off road το ipace έχει ground clearance 5,6 in ενώ το model x 5,4 έως 8,3 in.

Όσο για αυτό που λες για το κέρδος που πρέπει να είναι ανάλογο της τεχνολογίας έχεις δίκιο. Για αυτό και πρέπει να μας ανησυχεί το γεγονός, ότι την ίδια ώρα που η tesla γυρίζει σε θετικό αποτέλεσμα, η jaguar παρουσιάζει την ακριβώς αντίθετη πορεία, με αποτέλεσμα να γυρίσει από κέρδη σε ζημίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Droulas13 ο @Whargoul λέει μια μεγάλη αλήθεια. Πρέπει να υπάρχει κερδοφορία. Μπορεί το αμερικανικό κράτος να δίνει μεγάλες επιδοτήσεις στην Tesla γιατί έχει συμφέρον να το κάνει και ίσως η tesla να παίζει μόνη της μπάλα για τα επόμενα 2-3 χρόνια. Όταν όμως σφίξει ο ανταγωνισμός μπορεί να αλλάξουν πολλά πράγματα. Μη θεωρείς δεδομένο ότι το μέλλον των ηλεκτροκίνητων (δλδ μετά από 3 χρόνια) θα είναι τα tesla. Προς το παρόν περιμένουμε αμάξια πιο κοντά στις 20000€ για το κοινό εκτός Αμερικής.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θετικό αποτέλεσμα προς το παρόν είναι για ένα συγκεκριμένο τρίμηνο, και αυτό, με απ ότι φαίνεται διάφορα tricks. H Jaguar είναι επιρρεπής στην παγκόσμια αγορά, πράγμα που δεν είναι η Tesla γιατί απλά δεν βασίζεται σε διεθνείς πωλήσεις. Πουλά κυρίως στην Motherland ΗΠΑ. 

Το πόσες καρέκλες έχει, η το πόσο μεγάλο πορτμπαγκαζ πάλι τίποτα δεν σημαίνει. Το αν πιστεύεις ότι αξίζουν τις έξτρα 6Κ μεγαλύτερο αυτοκίνητο και περισσότερες καρέκλες, είναι προσωπικό γούστο. Με τέτοια λογική κάλλιστα κάποιος συγκρίνει το model X και με mini-van. Σύγκριναν την δήθεν ανωτερότητα της Tesla, και αυτό δεν φαίνεται πουθενά εκτός από τα χαρτιά. Είναι πιο φθηνό αμάξι, με ίδια εμβέλεια. Η μεγαλύτερη απόδοση του model X δεν θα φανεί in-real life, όπως δεν θα φανεί και ο πετρελαιοκινητήρας σε κάποιον που δεν κάνει μεγάλες αποστάσεις. Οι hight tech 75kwh της τεσλα, οικονομικά δεν υπερτερούν τις 90kwh της Jaguar. Όπως δεν υπερτερούν οι Li-On έναντι των μπαταριών μολύβδου στα αυτοκίνητα, δεν αξίζουν την τιμή τους, και κάνεις την δουλειά σου φθηνότερα. 

Γενικά έχει νόημα εάν μπορείς να έχεις καλύτερο προϊόν στην ίδια τιμή. Όχι καλύτερο προϊόν αλλά πιο ακριβό. 

Τα δυο αυτοκίνητα είναι διαφορετικά οπότε οποιαδήποτε direct σύγκριση είναι τουλάχιστο ανούσια, ειδικά για την κατανάλωση. Όπως δεν θα συγκρίνεις ένα Evoque με ένα Juke. Το model X είναι κατασκευασμένο αποκλειστικά για δρόμο, με μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση για να δείχνει μειωμένη κατανάλωση κλπ. To Jaguar είναι all around. Από πίστα μέχρι off-road. Με αεραγωγούς ψύξης κλπ. Δεν έγινε κανένας συμβιβασμός ούτε για το σχήμα του, ούτε για την ψύξη για να έχει μειωμένο CdA factor και να δείχνει μειωμένη κατανάλωση.

+Για το off-rοad δεν είναι μόνο το ground clearance (που btw και to I-pace έχει + 3"). μιλάμε για off-road λαγκάδια και ποτάμια, όχι μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους (προφανώς όχι σε επίπεδο Defender ή των παλιών Land-cruiser) . Παίζουν ρόλο από αναρτήσεις, μέχρι τα διαφορικά, και τα final drives.  Όλα αυτά παίζουν ρόλο στις απώλειες. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την μία λες ότι δεν πρέπει να συγκρίνονται στο θέμα της κατανάλωσης γιατί είναι διαφορετικά αυτοκίνητα.

Από την άλλη διατυμπανίζεις την διαφορά 6.000 δολαρίων στην τιμή ενώ το model x είναι μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Και παραδοσιακά τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα έχουν και μεγαλύτερη τιμή.

+ Ότι η αεροδυναμική δεν παίζει ρόλο στην κατανάλωση πόλης. Εκεί παίζει ρόλο το βάρος και μάντεψε, το ipace αν και 8% ελαφρύτερο έχει 14% μεγαλύτερη κατανάλωση.

Επεξ/σία από Droulas13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...