sattack Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε @Ather Τσάμπα χαίρονται μερικοί. Πάλι θα γελάμε όταν θα βγουν τα αποτελέσματα. Τα οποία φυσικά θα είναι "απάτη" γιατί "έτσι μας συμφέρει". Ετσι. Πονος. https://www.cnbc.com/amp/2018/11/02/tesla-expects-to-invest-up-to-6-billion-over-next-two-years.html Οχι οτι ηταν κατι δυσκολο να το λεω. Ο Musk το προγραμμα του το εχει κανει γνωστο εδω και χρονια. Το τηρει κατα γραμμα. Ειπε οτι θα παρουσιασει κερδη στα δυο τελευταια τριμηνα του 2018. Το εκανε. Δεν ηθελε και πολυ φαντασια να καταλαβεις τι γινεται. Δυο τριμηνα κερδων αρκουν για να πειστει ο ασχετος κοσμος οτι η εταιρεια παει καλα και μετα συνεχιζεται το προγραμμα της επεκτασης. Οπως δεν εμεινε στο S για να ειναι μια κερδοφορα μικροσκοπικη εταιρεια, ουτε τωρα θα μεινει στο 3 για να ειναι μια κερδοφορα μικρομεσαια εταιρεια. Θα επεκταθει, θα φτιαξει περισσοτερα εργοστασια για να παραγει περισσοτερα κομματια και περισσοτερα μοντελα. Και οι επενδυτες θα θελουν να συμμετεχουν γιατι εχουν δει ηδη αποτελεσματα. Βεβαια το χουι δεν κοβεται, το CNBC ακομα burning cash λεει τις επενδυσεις σε μοναδες παραγωγης. Δεν πειραζει, θα μαθουν σιγα σιγα... Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από sattack
YourTrueLegend Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, sattack said: Ετσι ακριβως ειναι. Στις αρχες καθε τριμηνου φευγουν τα αυτοκινητα για μακρινους προορισμους και στο τελος μονο για κοντινους, ωστε να εχει το maximum σε deliveries μεσα στο τριμηνο. Πχ στη Νορβηγια, τη μεγαλυτερη αναλογικα αγορα EVs στον κοσμο (ηδη 6% των κυκλοφορουντων αυτοκινητων ειναι EV) πρακτικα model S και Χ παραδιδονται μονο τον πρωτο 1-1.5 μηνα του τριμηνου. Μετα τιποτα. Απο τη στιγμη που οι ειδησεις και η αξια των μετοχων επηρεαζονται απο των αριθμο των πωλησεων(=παραδοσεων) καθε τριμηνου, αυτος ειναι ο πιο αποδοτικος τροπος για να εχεις τα λιγοτερα in transit αυτοκινητα τη στιγμη που ληγει το τριμηνο και πρεπει να παρουσιασεις τον αριθμο πωλησεων=παραδοσεων. Koιταξε επειδη εγω παντα ειμαι καλοπροαιρετος θα ηθελα να δεχθω την εξηγηση σου, περι Νορβηγιας και πρωτου 1-1,5 μηνα του τριμηνου. Και απλα να σου απαντουσα τη γνωμη μου επ'αυτου. Ομως ξερεις τι γινεται; Το εταιρο fanboy της παρεας μου τα 'μαθε αλλιως πριν λιγες εβδομαδες οταν μου ειχε κανει κατι περισπουδαστες αναλυσεις σαν αυτην, λεγοντας μου ακριβως τα αντιθετα απο αυτα που λες εσυ σημερα: https://www.insomnia.gr/forums/topic/668908-το-thread-της-tesla/?page=52&tab=comments#comment-56680032 Συνεπως, απλα πειτε μου ποιος απ'τα 2 σας εχει δικιο και σαν ανταλλαγμα λεω πως θα συμφωνησω, σας το υποσχομαι. ΥΓ. Επειδη ως συνηθως βλεπω απο τους 2 γνωστους, τις γνωστες ατακες τυπου "χαιρονται", "πονανε", "τσουζει" κλπ, να υπενθυμισω οτι στο ποστ που ανεφερα μειωμενες πωλησεις για τον Οκτωβρη, δεν εκανα τιποτε περισσοτερο απο το να αναφερω το γεγονος, χωρις να κανω τον παραμικρο σχολιασμο/εκτιμηση. Προφανως βεβαια για αυτους τους γνωστους 2 του τοπικ το να αναφερουμε ειδησεις που αφορουν την Tesla , αν δεν ειναι θετικες, σημαινει οτι ποναμε...Η επιτομη του θρησκου/fanboy/ανικανου για να κρινει εστω και τα βασικα. Δεν μου κανει εντυπωση. 4 hours ago, Ather said: Αυτό με τα δολλάρια τι δείχνει επειδή δεν καταλαβαίνω; Check total. Προκειται περι επισημου εγγραφου της Tesla και φυσικα το ποστ μου ειναι χιουμοριστικο γιατι κατι τετοιο μονο χιουμοριστικα μπορει να τα παρει κανεις αν και δε θα πρεπε... Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από YourTrueLegend
sattack Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Κατανοηση κειμενου? Εγω γραφω πως παραδιδονται τα αυτοκινητα μεσα στο τριμηνο στη Νορβηγια (λογω αποστασης και επιλεκτικης αποστολης οι παραδοσεις ειναι συγκεντρωμενες σε ενα χρονικο διαστημα του τριμηνου και το υπολοιπο διαστημα δεν παραδιδεται σχεδον τιποτα). Ο Droulas13 γραφει τι ποσοστο πωλησεων της Tesla παει στη Νορβηγια και πως αυξηθηκαν οι πωλησεις απο το 17 στο 18 συγκρινοντας εξαμηνα. Τι σχεση εχει το ενα θεμα με το αλλο, για να πει καποιος οτι αντικρουονται??? Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από sattack 1
Whargoul Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, sattack είπε Δυο τριμηνα κερδων αρκουν για να πειστει ο ασχετος κοσμος οτι η εταιρεια παει καλα και μετα συνεχιζεται το προγραμμα της επεκτασης. Για ποιο λόγο ο άσχετος κόσμος να νοιάζεται για τα οικονομικά της Τεσλα? Εκτός εάν με το άσχετος, εννοείς από οικονομικά άσχετος, δλδ αυτούς πως νομίζουν ότι με κέρδη δυο τριμήνων, του Q3 και Q4 κέρδισε την οικονομική της ανεξαρτησία, και αγνοούν ότι από το Q1 2019 θα παραδίδει αυτοκίνητα με $3500 λιγότερη κρατική επιδότηση, ότι δεν θα έχει τη πίεση στους αγοραστές αγοράστε τώρα το ακριβό γιατί θα είναι σχεδόν το ίδιο με το φθηνό σε 1 μήνα, ότι δεν θα έχει τα $3000 καθαρά κέρδη από το Self driving πακέτο, ότι το RWD έχει μειωμένη τιμή ή ότι η ραχοκοκαλιά των μελλοντικών πωλήσεων, το μοντέλο των $35000 ακόμα δεν φάνηκε.
sattack Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) ΥΓ. απαντησα με βαση το λινκ που εβαλες που αναφερεται σε αλλα θεματα. Μετα διαβασα πιο κατω ποστ που οντως ο droulas13 αναφερεται στο ιδιο θεμα. Εγω εγραψα τωρα απο μνημης και πιθανον εκανα λαθος το ποτε ακριβως παραδιδονται. Ομως και οι δυο λεμε το ιδιο πραγμα: οι αποστολες προγραμματιζονται αναλογα με την αποσταση ωστε οι παραδοσεις να μεγιστοποιουνται μεσα στο τριμηνο για να φαινεται λογιστικα μεγαλυτερες πωλησεις(που ειναι μονο οι παραδοσεις και μικροτερος αριθμος in transit (που δεν μετρανε ως πωλησεις στα λογιστικα). Ειναι ο τροπος που λειτουργει η οικονομια και οι επιχειρησεις. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από sattack
YourTrueLegend Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 8 minutes ago, sattack said: ΥΓ. απαντησα με βαση το λινκ που εβαλες που αναφερεται σε αλλα θεματα. Μετα διαβασα πιο κατω ποστ που οντως ο droulas13 αναφερεται στο ιδιο θεμα. Εγω εγραψα τωρα απο μνημης και πιθανον εκανα λαθος το ποτε ακριβως παραδιδονται. Ομως και οι δυο λεμε το ιδιο πραγμα: οι αποστολες προγραμματιζονται αναλογα με την αποσταση ωστε οι παραδοσεις να μεγιστοποιουνται μεσα στο τριμηνο για να φαινεται λογιστικα μεγαλυτερες πωλησεις(που ειναι μονο οι παραδοσεις και μικροτερος αριθμος in transit (που δεν μετρανε ως πωλησεις στα λογιστικα). Ειναι ο τροπος που λειτουργει η οικονομια και οι επιχειρησεις. Οχι γραφετε ακριβως το αντιθετο. Εσυ μιλας για τον πρωτο μηνα του τριμηνου και ο αλλος για τον τελευταιο. Το κλειδωνουμε οτι αυτος που γραφει οτι του ρθει στο κεφαλι, εισαι εσυ; Οτι πειτε εσεις παιδια, δεν εχω θεμα εγω.
sattack Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Υποτιθεται οικονομικοι συντακτες και αναλυτες γραφουν burning cash τα λεφτα που ξοδευουν κατι gig economy στυλ uber για να δωσουν δωρεαν προιοντα ή να αγορασουν πχ αυτοκινητα και να τα χαρισουν σε οδηγους που θα δολευουν για την εταιρεια, με σκοπο να δημιουργησουν κλιμα ζητησης για το προιον τους. Και μετα πανε και γραφουν επισης burning cash για τα λεφτα που επενδυει η Tesla για να φτιαξει νεες γραμμες παραγωγης και να παραγει νεο μοντελο! Ειναι εξωφρενικο. Και εχει επιδραση γιατι ο ασχετος που θελει να αγοραδει μετοχες λεει ιδια κατηγορια η gig economy τρελλα, ιδια και η Tesla. Εχει επιδραση γιατι ο fund manager δεν μπορει να προτεινει την εταιρεια που "is burning cash". Εχει επιδραση γιατι ο αλλος αγοραζει Tesla και ακουει να του λενε, μα δεν χρεωκοπησε αυτη? Γι αυτο χρειαζεται να φαινεται το θετικο αποτελεσμα ωστε να αναγκαζοβται ολα τα ΜΜΕ να το μεταδοσουν. Αλλα δεν ειναι στα αληθεια το πρωτευον. Η Tesla πρεπει να επεκταθει οσο το δυνατον γρηγοροτερα και το κανει. Καθε χρονο παραγει και περισσοτερο. Και αποδεικνυεται οτι η ζητηση παραμενει πολλαπλασια. Αρα κατι κανει σωστα. 12 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε Οχι γραφετε ακριβως το αντιθετο. Εσυ μιλας για τον πρωτο μηνα του τριμηνου και ο αλλος για τον τελευταιο. Το κλειδωνουμε οτι αυτος που γραφει οτι του ρθει στο κεφαλι, εισαι εσυ; Οτι πειτε εσεις παιδια, δεν εχω θεμα εγω. Ντινγκ! Εγω εγραψα τον μηνα αναποδα αρα λεμε αντιθετα πραγματα. Κι εσυ κερδιζεις στη λογομαχια. Παρε το λουκουμι σου.
YourTrueLegend Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν ψαχνω καποιο λουκουμι, αντιθετα με εσενα που με του που ειδες την ειδηση για πτωση πωλησεων, εφηυρες μια φανταστικη ιστορια και αρχισες να μιλας για πονους και τσουξιματα. Οποτε, τωρα παρε αλλη μια ευκαιρια και πες μας την εξηγηση σου για τις πτωσεις στις πωλησεις. Απλως Καντην να μοιαζει και λιγο πιο κοντινη στην αληθεια με την οποια εισαι μαλωμενος οπως αποδειχθηκε και στα παραπανω ποστ. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από YourTrueLegend
sattack Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ακομα κανεις πως δεν καταλαβαινεις? Λεμε, τα αυτοκινητα ειναι in transit για μακρινους προορισμους (ανατολικη ακτη, Ασια, Ευρωπη) και τα in transit δεν μετρανε λογιστικα σαν πωλησεις. Μονο η παραδοση μετραει και καταχωρειται στα λογιστικα βιβλια. Οι εκτιμησεις της παραγωγης λενε για 30.000 συνολο (S,3,X) τον Οκτωβριο. Αν αποδειχτουν σωστες και αν συνεχιστουν τους αλλους 2 μηνες, θα ειναι 90.000 το τριμηνο. Λιγο πανω λιγο κατω δεν εχει σημασια. Σημασια εχει οτι η Tesla οτι παραγει το πουλαει. Και εχει πολυ ακομα για να καλυψει τη ζητηση. Δε χρειαζεται ουτε διαφημιση να κανει ουτε τιποτα. Περιμενε εσυ και οι αλλοι ποτε θα ερθει η πτωση των πωλησεων και ποτε θα αποκαλυφθει η απατεωνια του Musk και ποτε θα χρεωκοπησει η Tesla...και τα ξαναλεμε σε 3 μηνες, σε 6 μηνες, σε ενα χρονο. Παρεπιπτοντως, οταν ξεκινησε το thread η Tesla δεν μπορουσε να παραγει το model 3 και "εκαιγε μετρητα" και τα 2.2 δις που ειχε μετρητα δε θα της εφταναν ουτε μεχρι το καλοκαιρι. Παρτε καμμια καρεκλα μονο να μην περιμενετε ορθιοι. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από sattack 1
YourTrueLegend Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Κατακυρωνεται η νεα σου θεωρια για την πτωση πωλησεων. Και οπως υποσχεθηκα οτι θα την δεχτω, οτι κι αν λεει, ετσι θα κανω.
Whargoul Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, sattack είπε τα in transit δεν μετρανε λογιστικα σαν πωλησεις. Μονο η παραδοση μετραει και καταχωρειται στα λογιστικα βιβλια. Τα in-transit θα γίνουν πωλήσεις το επόμενο τρίμηνο. Δεν χάνονται. Μια εταιρεία που έχει σταθερή παραγωγή και πωλήσεις δεν χρειάζεται κολπάκια του στυλ, στέλνω τώρα τα μακρινά, και μετά τα κοντινά για να φαίνεται ότι τον τελευταίο μήνα του τρίμηνου κάναμε ρεκόρ πωλήσεων. Αυτό το κάνουν εταιρείες που έχουν πρόβλημα ρευστού. Από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες μόνο η Tesla διπλασιάζει και τριπλασιάζει τις πωλήσει πάντα τον τελευταίο μήνα σε σχέση με τον πρώτο και ακολουθεί sawtooth πορεία. Ακόμα και στα S, X που έχει σταθερές πωλήσεις εδώ και καιρό + οι πωλήσεις που αναφέρει (κάνει estimations βασικά) το insideevs είναι για ΗΠΑ, οπότε Νορβηγίες Κίνες, διεθνές πωλήσεις κλπ που λέτε δεν παίζουν ρόλο. Η Tesla δεν αναφέρει πωλήσεις του μήνα αλλά συνολικού τριμήνου. 1 ώρα πριν, sattack είπε Δε χρειαζεται ουτε διαφημιση να κανει ουτε τιποτα. Τα καθημερινά tweets από τον Musk και τα advertorial από τα green blogs και τις τυφλές τους επαναδημοσιέυσεις από το κάθε καμένο site (πχ insomnia) υποθέτω δεν μετρούν για διαφήμιση. Μόνο οι αγγελίες στις εφημερίδες και στα δελτία ειδήσεων είναι διαφήμιση. Εξάλλου είναι γνωστό ότι οι υποψήφιοι αγοραστές των Tesla διαβάζουν εφημερίδες και δεν ασχολούνται με το ιντερνέτ. 1 ώρα πριν, sattack είπε Παρεπιπτοντως, οταν ξεκινησε το thread η Tesla δεν μπορουσε να παραγει το model 3 και "εκαιγε μετρητα" και τα 2.2 δις που ειχε μετρητα δε θα της εφταναν ουτε μεχρι το καλοκαιρι. Τα 2.2 δις το καλοκαίρι της έμειναν, μετά τα οικονομικά του Q2, δηλαδή για Ιούλη και μετά. Κάπως δύσκολο να είπε κάποιος ότι δεν θα της φτάσουν για ούτε μέχρι το καλοκαίρι αφού ανακοινώθηκαν τον Αύγουστο............. Κάποιος κακοπροαίρετος θα έλεγε ότι λόγω τυφλού bias ότι θέλεις διαβάζεις, ότι θέλεις επιλέγεις να θυμάσαι, τα κάνεις όλα ένα αχταρμά και μετά τα παρουσιάζεις με όποιο τρόπο σε βολεύει
sattack Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 1ον) Καλα λες "μια εταιρεια που εχει σταθερη παραγωγη". Η Tesla δεν εχει σταθερη, ειναι διαρκως σε αναπτυξη. Συνεχεια παραγει ολο και περισσοτερο. Ξεκινησε απο startup που την κοροιδευανε οτι δεν μπορει να παραγει 100 roadster, πριν 1 χρονο παρηγαγε 26.000 το τριμηνο και φετος εφτασε το 80.000. Και θα συνεχισει να τα αυξανει, λιγοτερο φυσικα τωρα πια, πολυ περισσοτερο οταν φτιαξει νεες γραμμες παραγωγης. 2ον) ναι θα πωληθουν τα in transit του προηγουμενου τριμηνου αλλα θα εχεις αλλα τοσα (ή και περισσοτερα εφοσον η παραγωγη αυξανεται) στο τελος του επομενου. Οποτε? Ο σκοπος ειναι να εχεις οσο το δυνατον λιγοτερα in transit τη στιγμη που πρεπει να ανακοινωσεις αριθμους. Για αυτους τους 2 λογους η Tesla επικεντρωνεται στο τελος του τριμηνου να πουλαει οσο γινεται πιο τοπικα. Οι αλλοι εχουν πολλα εργοστασια ανα τον κοσμο εδω και δεκαετιες και σταθερη ζητηση απο χρονο σε χρονο. Μαλιστα αν τυχει και πεφτει η ζητηση, κλεινουν το εργοστασιο για καποιες εβδομαδες. Εδω μιλαμε για ενα τοπικο μαγαζακι που σε 5 χρονια εγινε Walmart και προσπαθει να γινει amazon. Αν ειχε ηδη τα δεκαδες εργοστασια που εχουν οι παλιες αυτοκινητοβιομηχανιες και μπορουσε να παραγει ολα τα μοντελα που εχει ηδη σχεδιασει σε οποιονδηποτε αριθμο χρειαζοταν για να καλυψει τη ζητηση, ουτε ψυλλος στον κορφο των υπολοιπων. Δεν καταλαβαινεις το νοημα του οτι ο κοσμος περιμενει στην ουρα να αγορασει. Οτι η Tesla ειναι production constrained ενω οι παλιοι ειναι demand constrained. Το εχω ξαναπει, εδω δεν εχουν ξεκινησει να πουλανε το 3 σε Ασια και Ευρωπη και εσεις νομιζετε οτι πεφτουν οι πωλησεις και παραγουν αυτοκινητα που μενουν απουλητα. Γεμιζουν τα παρκινγκ γυρω απο το εργοστασιο, λεγανε το καλοκαιρι, απουλητα τους μενουν...Παλι καλα που τα tweet και τα insideevs πεισανε τον κοσμο να τα αγορασει και να μην μενουν στα παρκινγκ και σκουριαζουν. 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Τα 2.2 δις το καλοκαίρι της έμειναν, μετά τα οικονομικά του Q2, δηλαδή για Ιούλη και μετά. Κάπως δύσκολο να είπε κάποιος ότι δεν θα της φτάσουν για ούτε μέχρι το καλοκαίρι αφού ανακοινώθηκαν τον Αύγουστο............. Κάποιος κακοπροαίρετος θα έλεγε ότι λόγω τυφλού bias ότι θέλεις διαβάζεις, ότι θέλεις επιλέγεις να θυμάσαι, τα κάνεις όλα ένα αχταρμά και μετά τα παρουσιάζεις με όποιο τρόπο σε βολεύει Σωστα. 2.7 ηταν στο τελος του 1ου τριμηνου, 2.2 ηταν στο τελος του δευτερου. Λοιπον εσυ δεν κοιταζεις το φεγγαρι (δηλ τη διαφορα στο που ηταν τα πραγματα τοτε και που ειναι τωρα, ποσα αυτοκινητα παρηγαγε , ποσα ειχε να κυκλοφορουν στο δρομο και να καθιερωνουν την αντιληψη του κοσμου, ποσα εσοδα παρουσιαζε, και τι ελεγε ο κοσμος τοτε και τι τωρα) αλλα το δαχτυλο. Ντιγκ! Το πετυχες κι εσυ. Παρε κι εσυ ενα λουκουμι. Ειπαμε, παρτε καμμια καρεκλα να μην περιμενετε ορθιοι και τα ξαναλεμε. 1 1
Vagosman Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Πραγματικά πάντως είναι ξεκάθαρο πλέον οτι οι οικονομολόγοι εχουν καταστρέψει τον πλανήτη, τη βιομηχανία και γενικότερα την αγορά. Ανήκουν στις κοινωνικές επιστήμες και η βάση τους ειναι η θεωρεία. Η GM οταν σταμάτησε να οδηγείται απο μηχανικούς και ανέλαβαν οι φωστήρες πιτσιρικάδες οικονομολόγοι με πληρωμένα πτυχία του μπαμπά καταστράφηκε, η GE ακολουθεί το ίδιο μονοπάτι, εταιρείες με ιστορία και καινοτομία μέσα σε μια νύκτα γίνονται παρελθόν με μια υπογραφή. Αυτοι λοιπόν οι οικονομολόγοι που βασίζονται στη θεωρεία και όχι στην πράξη, προδιαγράφουν το μέλλον άλλων. Το ίδιο γίνεται με την Τέσλα. Συμφωνώ απόλυτα με τον Σαττακ, άλλο να σκορπάς χρήμα και άλλο να αναπτύσσεις τις παραγωγικές σου δυνατότητες που στο μέλλον θα σου προσφέρουν τα μέγιστα. 1
Whargoul Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 10 ώρες πριν, sattack είπε 1ον) Καλα λες "μια εταιρεια που εχει σταθερη παραγωγη". Η Tesla δεν εχει σταθερη, ειναι διαρκως σε αναπτυξη. Συνεχεια παραγει ολο και περισσοτερο. Ξεκινησε απο startup που την κοροιδευανε οτι δεν μπορει να παραγει 100 roadster, πριν 1 χρονο παρηγαγε 26.000 το τριμηνο και φετος εφτασε το 80.000. Και θα συνεχισει να τα αυξανει, λιγοτερο φυσικα τωρα πια, πολυ περισσοτερο οταν φτιαξει νεες γραμμες παραγωγης. 2ον) ναι θα πωληθουν τα in transit του προηγουμενου τριμηνου αλλα θα εχεις αλλα τοσα (ή και περισσοτερα εφοσον η παραγωγη αυξανεται) στο τελος του επομενου. Οποτε? Ο σκοπος ειναι να εχεις οσο το δυνατον λιγοτερα in transit τη στιγμη που πρεπει να ανακοινωσεις αριθμους. Για αυτους τους 2 λογους η Tesla επικεντρωνεται στο τελος του τριμηνου να πουλαει οσο γινεται πιο τοπικα. Οι αλλοι εχουν πολλα εργοστασια ανα τον κοσμο εδω και δεκαετιες και σταθερη ζητηση απο χρονο σε χρονο. Μαλιστα αν τυχει και πεφτει η ζητηση, κλεινουν το εργοστασιο για καποιες εβδομαδες. Εδω μιλαμε για ενα τοπικο μαγαζακι που σε 5 χρονια εγινε Walmart και προσπαθει να γινει amazon. Αν ειχε ηδη τα δεκαδες εργοστασια που εχουν οι παλιες αυτοκινητοβιομηχανιες και μπορουσε να παραγει ολα τα μοντελα που εχει ηδη σχεδιασει σε οποιονδηποτε αριθμο χρειαζοταν για να καλυψει τη ζητηση, ουτε ψυλλος στον κορφο των υπολοιπων. Δεν καταλαβαινεις το νοημα του οτι ο κοσμος περιμενει στην ουρα να αγορασει. Οτι η Tesla ειναι production constrained ενω οι παλιοι ειναι demand constrained. Το εχω ξαναπει, εδω δεν εχουν ξεκινησει να πουλανε το 3 σε Ασια και Ευρωπη και εσεις νομιζετε οτι πεφτουν οι πωλησεις και παραγουν αυτοκινητα που μενουν απουλητα. Γεμιζουν τα παρκινγκ γυρω απο το εργοστασιο, λεγανε το καλοκαιρι, απουλητα τους μενουν...Παλι καλα που τα tweet και τα insideevs πεισανε τον κοσμο να τα αγορασει και να μην μενουν στα παρκινγκ και σκουριαζουν. Μιλάς για Θα θα θα, τα οποία θεωρείς δεδομένα ότι θα ισχύουν κιόλας.... Η ικανότητα σου να ξεχωρίζεις τα facts από τα θαθαθα τείνει στο μηδέν. Όπως και την πραγματικότητα. Σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες η αγορά έχει συγκεκριμένο νούμερο. Όταν το υπερκαλύπτεις οι top sellers θα είναι είναι περιορισμένοι από την αγορά. Πως θα πωλήσουν περισσότερα? Θα φέρουν άλλους ανθρώπους από άλλους πλανήτες για να δημιουργήσουν ζήτηση? Όταν είσαι στην κορυφή απλά δεν υπάρχει πιο πάνω! Η τέσλα αρνείται να δείχνει πόσες παραγγελίες έχει, άλλα εσύ ξέρεις σχετικά με τη ζήτηση και τη θεωρείς δεδομένη μέχρι των αιώνα τον άπαντα, ότι κάνουν και ουρά! Τα μόνα στοιχεία-ενδείξεις για το μέλλον που υπάρχουν πάντως (αυτά του site του Droula) δείχνουν το αντίθετο. + το τοπικό μαγαζάκι σε περίπτωση που δεν το καταλάβεις, τοπικό μαγαζάκι συνεχίζει να είναι, ακόμα και αν αφαιρέσουμε όλο τον υπόλοιπο κόσμο και επικεντρωθούμε στην αγορά των ΗΠΑ που είναι η μητρική της βάση. Ούτε καν supermarket δεν είναι. Όχι wall-mart και αμαζον. 10 ώρες πριν, sattack είπε Σωστα. 2.7 ηταν στο τελος του 1ου τριμηνου, 2.2 ηταν στο τελος του δευτερου. Λοιπον εσυ δεν κοιταζεις το φεγγαρι (δηλ τη διαφορα στο που ηταν τα πραγματα τοτε και που ειναι τωρα, ποσα αυτοκινητα παρηγαγε , ποσα ειχε να κυκλοφορουν στο δρομο και να καθιερωνουν την αντιληψη του κοσμου, ποσα εσοδα παρουσιαζε, και τι ελεγε ο κοσμος τοτε και τι τωρα) αλλα το δαχτυλο. Ντιγκ! Το πετυχες κι εσυ. Παρε κι εσυ ενα λουκουμι. Ειπαμε, παρτε καμμια καρεκλα να μην περιμενετε ορθιοι και τα ξαναλεμε. Δεύτερη φορά σε μια σελίδα που παραδέχεσαι ότι άλλα γράφεις και άλλα δήθεν εννοείς. Εσύ γράφεις αρλούμπες, εγώ κοιτάζω το δάκτυλο? Εσύ είπες ότι έλεγαν στο φόρουμ ότι τα 2.2 δις (που ανακοίνωσε τον Άυγουστο) δεν θα τις φτάσουν για μέχρι το καλοκαίρι. Ούτε για τα 2.7 που ανακοίνωσε τον Απρίλη/Μάη είπαν ότι δεν θα την φτάσουν μέχρι το καλοκαίρι. 0.7 δις ζημιές κατέγραφε εκείνο τον καιρό. Ακόμα και αν συνεχίζονταν οι ζημιές ρεκόρ των 0.7 δις, κάνε την διαίρεση (αν μπορείς) και δες πόσο χρόνος θα της έμενε. Η απάντηση σίγουρα δεν είναι 1 τρίμηνο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα