Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, aionnou είπε

9000 πανω απο το τωρινό μοντέλο

Είναι η launch έκδοση και η διαφορά τιμής είναι μικρότερη καθώς δίνει κοτσαδόρο, χρώμα (μαύρο ή quicksilver),acceleration boost (αυτό δεν είναι επιβεβαιωμένο) και στυλιστικά στοιχεία που δείχνουν την αρχική έκδοση.

  • Like 2
  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, aionnou είπε

Εμφανίστηκε το juniper στο ελληνικό site για παγγελια στα 62Κ το AWD.

9000 πανω απο το τωρινό μοντέλο. Εάν δεν υπάρξει και ΚΗ4 λαμε στα +18Κ από τη φετινή τιμή.

Ακόμα δεν υπάρχει επιλογή για το απλό SR RW.

Δεν ειναι ακριβως 9000 η διαφορα.

Περιλαμβανει αρκετα εξτρα, οπως χρωμα και κοτσαδορο απ οτι ειδα.

Το παλιο με τα ιδια εξτρα με μια γρηγορη ματια μου το βγαζει καπου 58-59

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 23/1/2025 στις 8:36 ΠΜ, Ntinaras είπε

Απο τη στιγμη που στην αμερικοι οι περισσοτεροι φανατικοι τραμπικοι ειναι συντηρητικοι και δε γουσταρουν ηλεκτρικα, λογικα δεν θα πανε σε ηλεκτρικα.

Οι υπολοιποι που δε γουσταρουν τον μασκ και τον τραμπ θα αποφυγουν τα τεσλα, ειδικα απο τη στιγμη που πλεον υπαρχουν εναλλακτικες.

Στην Ευρωπη ακομα περισσοτερο θεωρω πως θα μειωθει το μεριδιο της τεσλα.

Στην Ευρωπη ηδη το 2024 ειχε μειωση πανω απο 10%, σε δυο απο τις μεγαλυτερες αγορες Γερμανια και Γαλλια ηταν ακομα μεγαλυτερο το ποσοστο. Και ολα αυτα πριν τα τελευταια τερτιπια, καταλαβαινει κανεις οτι ακομα και για να διατηρησει τα ηδη πεσμενα νουμερα το 2025 τα περιθωρια κερδους θα πανε στα ταρταρα.

Στην Κινα φαινεται να ανακαμπτει αλλα και εκει με πολλες μειωσεις και προσφορες που θα μειωσουν το περιθωριο κερδους. Αλλα και εκει δεν φαινεται φως στο τουνελ με τοσους εγχωριους ανταγωνιστες που εχουν ξεπηδησει.

Πρεπει να κανει update το Model S για να σωσει την παρτιδα, φημες οτι θα ονομαστει SS εξεταζονται ακομα ως ανακριβεις.

  • Haha 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, shikabalas είπε

Στην Ευρωπη ηδη το 2024 ειχε μειωση πανω απο 10%, σε δυο απο τις μεγαλυτερες αγορες Γερμανια και Γαλλια ηταν ακομα μεγαλυτερο το ποσοστο. Και ολα αυτα πριν τα τελευταια τερτιπια, καταλαβαινει κανεις οτι ακομα και για να διατηρησει τα ηδη πεσμενα νουμερα το 2025 τα περιθωρια κερδους θα πανε στα ταρταρα.

Στην Κινα φαινεται να ανακαμπτει αλλα και εκει με πολλες μειωσεις και προσφορες που θα μειωσουν το περιθωριο κερδους. Αλλα και εκει δεν φαινεται φως στο τουνελ με τοσους εγχωριους ανταγωνιστες που εχουν ξεπηδησει.

Πρεπει να κανει update το Model S για να σωσει την παρτιδα, φημες οτι θα ονομαστει SS εξεταζονται ακομα ως ανακριβεις.

Νομιζω οτι η φαση του Μασκ με τον Τραμπ ειναι πως θελουν να αποκλεισουν την Αμερικη τελειως.

Πηρε πρεφα ο Μασκ οτι οι κινεζοι ειναι ασταματητοι, και ξερει οτι θα χασει και την κινα και την ευρωπη συντομα, οποτε παει να κλειστει στις ΗΠΑ και να εχει εστω εκει μονοπωλιο. Το προτιμαει απο το να ρισκαρει να χωθει κι αλλο ευρωπη και κινα, και να εχει πιθανοτητες να χασει και ηπα.

 

Tesla model SS, δεν ειναι επειδη ειναι ναζι, ειναι επειδη ειναι ατμοπλοιο :P

Επεξ/σία από Ntinaras
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Α ναι, απο ολα τα παπαταζιλικια του μεγαλομανη ναρκισου αυτο ειναι το αγαπημενο μου:

 In December 2015, Musk first pledged to develop self-driving cars with “full autonomy” by 2017.

In June 2016, Musk claimed: “The Model S and Model X at this point can drive autonomously with greater safety than a person, right now.”  "I really consider autonomous driving a solved problem, I think we are less than two years away from complete autonomy, safer than humans, but regulations should take at least another year," Musk said.

In 2016, Musk posted a video of a Tesla navigating near the company’s offices, tweeting: “Tesla drives itself (no human input at all) through urban streets to highway to streets, then finds a parking spot.”

“I feel very confident predicting autonomous robotaxis for Tesla next year,” Musk said in 2019. They won’t be “in all jurisdictions, because we won’t have regulatory approval everywhere, but I am confident we will have at least regulatory approval somewhere, literally next year,” he added. Musk’s bold prediction came with a specific target: he envisioned deploying a million robotaxis on the streets.

Dec 1, 2020: “I am extremely confident of achieving full autonomy and releasing it to the Tesla customer base next year. But I think at least some jurisdictions are going to allow full self-driving next year.”

December 5th 2020: "I'm extremely confident that Tesla will have level five next year, extremely confident, 100%"

Φυσικα οταν τα ελεγε αυτα και αφου μετακινουσε τα γκολποστ χρονο με το χρονο, αντι να κανετε κριτικη σε αυτον, την πεφτατε ομαδικα σε οποιον τονιζε τα ψεμματα του (οπως θα κανετε και τωρα, δεν εχω καμια αμφιβολια).

Και μετα απο ολα αυτα τα βαρυγδουπα, φτασαμε 2025 και μας βαζετε περηφανοι βιντεακια που πηγαινει το αμαξι μονο του απο το εργοστασιο στο χωρο φορτωσης, πραγμα που κανουν ηδη σε εναν βαθμο και αλλες εταιριες.

Επεξ/σία από shikabalas
Δημοσ.

Εδώ είναι ο κατάλογος των αλλαγών:

• 4% περισσότερο αεροδυναμικό

• 2,8% περισσότερο εύρος σε μεγάλη απόσταση AWD (τώρα 320 μίλια)

• Το 50% των τμημάτων του αυτοκινήτου είναι νέα

• Η γυάλινη οροφή έχει 7x καλύτερη διάθλαση θερμότητας έναντι του παλιού μοντέλου Y μέσω νέας ασημένιας επίστρωσης. Αυτό θα μειώσει επίσης το φορτίο στο σύστημα HVAC, καθώς αυτό βελτιώνει την αποτελεσματικότητα, αφού δεν θα χρειαστεί να κρυώσει τόσο πολύ

• Μπροστινή κάμερα προφυλακτήρα (πρώτη για το μοντέλο Υ) με ψεκαστήρα για να καθαρίσετε τα συντρίμμια

• Ταχύτερα πτυσσόμενα πίσω καθίσματα στον κλάδο

• Το μεγάλο εύρος είναι 28 λίβρες βαρύτερο από πριν

• 0.2 'Κάτω από την εκκαθάριση του εδάφους έναντι του παλιού y

• 51% λιγότερη δόνηση σε τραχούς δρόμους έναντι παλαιού μοντέλου Y, 22% συνολική μείωση του θορύβου του δρόμου και 20% λιγότερο θόρυβος ανέμου

• 66% καλύτερη ποιότητα κλήσης μέσω βελτιωμένων μικροφώνων καμπίνας

• 3% σκληρότερη δομή σώματος

• Βελτιωμένη απόδοση πέδησης για περισσότερη ανάκτηση ενέργειας

• Νέο σύστημα ήχου ηχείων 16 (από 14 πριν). Πιο έντονη και πολύ καλύτερη απόδοση μεσαίας τάξης

• Ο ενοχλητικός τόνος βαθιάς συντονισμού από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχει εξαλειφθεί

• Βελτιωμένη σφραγίδα πόρτας και σφραγίδες πόρτας. Περισσότερο ήχος κλεισίματος Premium Door 'Thunk'

• 27% more downforce on rear tires

• New gearing in powertrain for slight efficiency improvement

• Changed lubrication in powertrain for reduced frictional losses

• The front seats automatically move forward so the rear seat headrests don't hit the front seats when folding down

• Redesigned interior with new door cards

• New metal looking speaker housing trim

• Περισσότερα εσωτερικά υλικά premium. Το ύφασμα είναι πιο μαλακό στην αφή και ραμμένη με μια πιο εκλεπτυσμένη διαδικασία για να παρουσιάσει μια καλύτερη συνολική υφή. Διπλό σχέδιο ραφής στο Dash (το νέο μοντέλο 3 δεν έχει αυτό)

• Δεν υπάρχει πλέον μίσος ταχύτητας. Οδηγήστε, αντίστροφη, πάρκο κ.λπ. ελέγχεται μέσω της οθόνης. Το μίσχο σήματος στρέψτε εξακολουθεί να υπάρχει (σε αντίθεση με το νέο μοντέλο 3)

• Το νέο τιμόνι περιέχει χειριστήρια φωτός, νέο κουμπί κάμερας, χειριστήρια υαλοκαθαριστήρων και έλεγχο μικροφώνου.

• Νέος σχεδιασμός παύλας με υφή/υφαντό υλικό

• Εσωτερικός φωτισμός LED με πολύχρωμο περιβάλλον που εκτείνεται από τις πόρτες των πίσω καθισμάτων

• Ενημερώθηκε περισσότερη κονσόλα Premium Center

• Ακουστικό γυαλί διπλού παραθύρου σε πίσω παράθυρα και πίσω παράθυρο (ήταν μόνο στα μπροστινά παράθυρα πριν). «360º ακουστικό γυαλί»

• Η κεντρική οθόνη αφής είναι τώρα φωτεινότερη, έχει μικρότερες στεφάνες, υψηλότερη αντίθεση και ανταποκρίνεται περισσότερο. Μεγαλύτερη 15.4 «Κύρια οθόνη (VS 15» για παλιό y)

• Περισσότερη ηχομόνωση για μια πιο ήσυχη διαδρομή

• Αναβαθμισμένη αναστολή για μια μαλακότερη βόλτα

• Το εμπρόσθιο σημείο παραλαβής ζώνης ασφαλείας είναι χαμηλότερο 27mm για να φιλοξενήσει μεγαλύτερα μεγέθη σώματος

• Μηχανή σήματος λεπτότερου σήματος

• Νέα τρύπα στο κάτω μέρος του τιμονιού για να ξεκουραστείτε δάχτυλα

• Νέο ασημένιο περιθώριο γύρω από την περιοχή φόρτισης ασύρματου τηλεφώνου (το μοντέλο 3 δεν έχει αυτό)

• Νέο τετράγωνο από το πίσω μέρος του κορμού

• Σύστημα εξαερισμού Airwave 2.0 επόμενης γενιάς. Ο επιβάτης μπορεί τώρα να απενεργοποιήσει μόνο την πλευρά του.

• Το Vanity Mirror έχει δείκτη CRI άνω του 90% για πιο ακριβή αναπαράσταση μακιγιάζ κ.λπ.

• Μειωμένη τελική ταχύτητα 125mph (από 155 μίλια / ώρα) λόγω πιο αποτελεσματικών ελαστικών

• Καλύτερος χειρισμός

• Οι επιβάτες προστατεύονται περισσότερο από τις επιπτώσεις της πόρτας λόγω νέας μανδάλωσης στο κάτω μέρος της πόρτας

• πιο ήσυχο αυτόματο κορμό κλεισίματος

• Η πίσω οπίσθια μπάρα είναι το πρώτο έμμεσο αντανακλαστικό πάνελ Bode Tailling του είδους του

• Το Frunk έχει τώρα μια τρύπα αποστράγγισης για άδειο υγρά

• Τα μαξιλάρια πίσω πίσω καθισμάτων είναι 0,6 '(1,5 εκατοστά) μεγαλύτερα για βελτιωμένη άνεση. Headrests are 0.7' (1.7cm) wider.

• Συντελεστής σύρετε 0,22 (έναντι 0,23 στο παλιό μοντέλο Υ)

• επανασχεδιασμένος κατώτερος πίσω προφυλακτήρας

• Front seats are now ventilated & heated. Όλα τα καθίσματα καμπίνας είναι τώρα διάτρητα

• Δεν φώτα ομίχλης πια. Οι προβολείς βρίσκονται κάτω από τη νέα μπροστινή μπάρα

• 8 'οθόνη αφής για τους πίσω επιβάτες στο πίσω μέρος για να ελέγξουν το κλίμα και να απολαύσετε ψυχαγωγία. Μπορείτε να συνδέσετε δύο ακουστικά ταυτόχρονα

• Τρεις φορτιστές USB-C 65W. Μπορείτε να φορτίσετε ένα φορητό υπολογιστή

• Βελτιωμένο Bluetooth

• 50% βελτιωμένη κυτταρική συνδεσιμότητα. 2x μεγαλύτερη περιοχή WiFi (διπλής ζώνης)

• Η βελτίωση της σύνδεσης 10x στο τηλέφωνο, ώστε το αυτοκίνητο να αναγνωρίσει το τηλέφωνό σας από μακρύτερα μακριά

• Δύο νέα σχέδια τροχών που βελτιστοποιούν καλύτερα τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας

• Τα νέα γράμματα Tesla αντικαθιστούν το πίσω σήμα λογότυπου Tesla

• Το αυτοκίνητο είναι 1,6 'μακρύτερο συνολικά

• Μπροστινή μπάρα με ένα συνολικό πιο αδύνατο και πιο κομψό σχεδιασμό μπροστινού αυτοκινήτου

• Νέο λογότυπο 'Tesla' στο τιμόνι
204

  • Like 1
Δημοσ.
23 hours ago, QuantumWanderer said:

Επανήρθε η συζήτηση για το μικρότερο Tesla.

https://www.drive.gr/news/o-elon-musk-anakoinose-oti-katafthanei-pio-prosito-tesla

Δεν εχω δει κατι επισημο. Επισης πιο φθηνο σημαινει μεγαλυτερη παραγωγη. Που ακριβως. Δεν εχει ανοιξει καινουργιο εργοστασιο. Ουτε καν εχει κανει τις σχεδιασμενες επεκτασεις στα υπαρχοντα.

Δημοσ.

Θα γίνει κάτι ενδιάμεσο.

Η παραγωγή σήμερα είναι κοντά στα 1.800.000, όμως η δυνατότητα παραγωγής είναι στα 2.450.000 (ενδεχομένως και παραπάνω γιατί Βερολίνο και Τέξας εμφανίζουν χαμηλή δυνατότητα παραγωγής συγκριτικά με Κίνα και φρεμοντ).

Θα προσπαθήσει να εκμεταλλευθεί τις υπάρχουσες γραμμές παραγωγής για πιο φθηνές εκδοχές των model 3/y.

Screenshot_2025-01-31-19-33-17-603_com.dropbox.android-edit.jpg.e669a16c183e46212f3145e791358446.jpg

 

 

Δημοσ.

Με τα 40 δις που πήρε ο Έλον στην τσέπη πόσα εργοστάσια μπορούσε να φτιάξει? Θα έβγαζε το μικρό μοντέλο πρώτος και θα καθιερωνόταν στην αγορά πριν προλάβουν οι κινέζοι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...