Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 9/2/2024 στις 2:49 ΜΜ, sattack είπε

Το Cybertruck θα πουλάει 300-500Κ έως και 1εκ. Το Semi που έχει καθυστερήσει, θα πουλάει σε τζίρο εξίσου. Το "model2" θα πουλάει 3-4-5 εκ ή και περισσότερα. Ένα βαν? Ένα λεωφορείο?

 

Ε οχι και δεν πιστευει κανεις οτι θα γινει mainstream, εδω ο συμφορουμιτης αποπανω πιστευε οτι θα πουλαει εως και 1εκ. το χρονο. Τωρα θα μου πεις οτι ειχε ονειρα για 5εκ. και περισσοτερα για ενα κυριολεκτικα ανυπαρκτο μοντελο..

Γενικα το παραμυθακι με το unlimited demand μας τελειωσε, ηρθε η σκληρη πραγματικοτητα αγκαζε με τον ανταγωνισμο και οχι αναπτυξη με το ρυθμο που γραφανε κατι φαντασιοπληκτοι δεν υπαρχει, με το ζορι και με απειρα price cuts παλευει να κρατησει ιδια νουμερα με την προηγουμενη χρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 hours ago, kostasgr78 said:

Το ότι η Tesla στην Ελλάδα έχει πρόβλημα με το presales κομμάτι το ξέραμε.

Χτες, αυτό αποδείχτηκε με μια παραβίαση προσωπικών δεδομένων, με το γεγονός ότι η ίδια η Tesla απέστειλε τη διαφήμιση για το πρόγραμμα των δωρεάν χιλιομέτρων φόρτισης, σε 500 περίπου αποδέκτες μέσω e-mail, με ορατά τα e-mails των αποδεκτών.

 

13 hours ago, teodor_ch said:

τους έστειλα άμεσα να με σβήσουν απο τις λίστες τους

και το εμαιλ φουλ παράνομο

ούτε είχα δηλώσει ότι θέλω να μου στέλνουν διαφημιστικά ούτε υπάρχει λινκ για σβήσιμο απο τη λίστα

είχα καλέσει να ρωτήσω κάτι και μου ζήτησαν το εμαιλ μου προφανώς για να το προσθέσουν στις λίστες τους χωρίς τη συγκατάθεση μου


πολυ τυχεροί είστε αν το κυνηγήσετε έχει τρομερές κυρώσεις κάτι στα 20.000.000€ ή 4% του παγκοσμιου τζίρου της εταιρείας !! Μιλάμε για αστρονομικά ποσά ! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

8 ώρες πριν, shikabalas είπε

Γενικα το παραμυθακι με το unlimited demand μας τελειωσε, ηρθε η σκληρη πραγματικοτητα αγκαζε με τον ανταγωνισμο και οχι αναπτυξη με το ρυθμο που γραφανε κατι φαντασιοπληκτοι δεν υπαρχει, με το ζορι και με απειρα price cuts παλευει να κρατησει ιδια νουμερα με την προηγουμενη χρονια.

 

Ok ας μην καταφεύγουμε στα άκρα σε κάθε περίπτωση. 
Κι εγώ πίστευα ότι το Cybertruck θα πουλούσε πολύ περισσότερο αλλά η συντηρητική ως πει το πλείστον αμερικανική αγορά (Texas, αγκαζέ με πετρελαϊκές ) ακόμη προτιμούν F150/F250. 
Γι αυτό και μια ακόμη πολύ καλή πρόταση σε light truck (το Rivian) πούλησε κι αυτό σχετικά λίγο. . 
 

Τώρα  για παραμυθάκια κλπ, εντάξει όλοι ξέρουμε από ένα. 
Η δική μου γιαγιά πάντως, μου έλεγε το παραμυθάκι με τα κινέζικα που επιδοτούνται στο κόστος από μια κυβέρνηση, πράγμα ανήκουστο στον υπόλοιπο κόσμο, που μένουν  παρκαρισμένα και απούλητα σε αποβάθρες λιμανιών, και άλλα τέτοια ωραία.  
Αλλά ναι αυτά είναι παραμύθια  η υπέρτατη αλήθεια είναι να πάρει ο Έλληνας αυτοκίνητο με 12.000 € κι ας είναι ότι είναι …..

Επίσης τα Σαββατοκύριακα μου ‘έλεγε ‘άλλο ένα παραμύθι για τους premium ευρωπαίους κατασκευαστές …. που θα την έσβηναν. 
 

Η Tesla έβαλε τα ηλεκτρικά στο χάρτη, τους ενσωμάτωσε δυνατότητες ειδικά σε επίπεδο software που όλοι οι άλλοι κατασκευαστές θα κάνουν χρόνια να φτάσουν, και σαφώς έχει σκαμπανεβάσματα στα αποτελέσματα της ανάλογα με την πορεία της αγοράς, χωρίς όμως να απειλείται πραγματικά από αυτή.

θα είμαστε εδώ να συζητάμε (θεού θέλοντος) και μετά από  μερικά χρόνια, όπως είμαστε εδώ τώρα και συζητάμε 6 χρόνια μετά το ξεκίνημα του νήματος που όλοι ξέρουμε με τι τρόπο ξεκίνησε, τι έλεγε, και πόσο μέσα έπεσε. 
 

 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, shikabalas είπε

Ε οχι και δεν πιστευει κανεις οτι θα γινει mainstream, εδω ο συμφορουμιτης αποπανω πιστευε οτι θα πουλαει εως και 1εκ. το χρονο. Τωρα θα μου πεις οτι ειχε ονειρα για 5εκ. και περισσοτερα για ενα κυριολεκτικα ανυπαρκτο μοντελο..

Γενικα το παραμυθακι με το unlimited demand μας τελειωσε, ηρθε η σκληρη πραγματικοτητα αγκαζε με τον ανταγωνισμο και οχι αναπτυξη με το ρυθμο που γραφανε κατι φαντασιοπληκτοι δεν υπαρχει, με το ζορι και με απειρα price cuts παλευει να κρατησει ιδια νουμερα με την προηγουμενη χρονια.

Το cybertruck πως κρίνεις τώρα πόσο θα πουλάει, όταν η παραγωγή μόλις έχει ξεκινήσει, παραγει λίγα και πουλιούνται προφανώς όλα? Ας αυξηθεί η παραγωγή,  να έρθει ένα σημείο που θα του μένουν απούλητα, να τα ξαναπούμε τότε. 

Το επιχείρημα σου για το "model2" που εγώ είπα ότι μπορεί να φτάσει να πουλάει μέχρι 5εκ παγκοσμίως,  ποιο ακριβώς είναι?

Ότι δεν το εχει ακομα φτιάξει? Τι λογική είναι αυτή? Αφού δεν το έχει φτιάξει, πως θα δούμε πόσα θα πουλάει? Και φι νομίζεις εσύ ότι είναι η παραγωγή αυτοκινητων και μάλιστα σε τέτοιες τεράστιες ποσότητες? Νομίζει ότι είναι εφημερίδες ή περιοδικά που θα πει κάποιος νομίζω ότι θα πουλήσω 100χιλ. αλλά άμα δω και το αγοράζουν όλοι θα πατήσω ένα κουμπί και θα εκτυπώσω 1εκ έτσι για πλάκα? Η κατασκευή αυτοκινητων σε μαζικές ποσότητες ειναι το πιο capital intensive και το πιο δύσκολο βιομηχανικό προϊόν μαζικής παραγωγής, με την πιο δύσκολη εφοδιαστική αλυσίδα. Εσύ κάνεις κουβέντα καφενείου,  "έλα μωρέ... κλπ".

Unlimited/limited demand, ανταγωνισμος, παλεύει να κρατήσει τα περυσινό νουμερα....

Και έτσι να είναι, μιλάμε ότι παλεύει να κρατήσει νουμερα 1.8εκ μοντέλα τύπου Audi A4 και Audi Q5. Όχι μοντέλα τύπου Dacia ή Fiat Panda. Ξέρεις εσύ πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες που να πουλάνε 1.8εκ μοντέλα κατηγοριας Q5 και Α4? Ή μήπως ξέρεις πολλές αυτοκινητοβιομηχανιες που να πουλούσαν μοντέλο κατηγορίας Audi Q5 και να το πούλησαν σε 1.2εκ κομμάτια πιάνοντας την 1η θέση σε παγκόσμιες πωλήσεις, εκτοπίζοντας το Toyota Corolla που κάνει τα μισά λεφτά και είχε την 1η θεση για δεκαετίες? 

Κάθε 2 χρόνια πετάγεσαι και λες την εξυπνάδα σου και μετά η πραγματικότητα σε διαψεύδει πανηγυρικά. Και στα 500χιλ τα ίδια έλεγες και στα 700 και στο 1εκ. 

Άσε τώρα να μην αρχίσω και κάνω πάλι quote τι έλεγες τότε, που έλεγα ότι τρέχει με ετησιοποιημενο ρυθμό 700χιλ και κοροιδευες την αναγωγη τριμηνου σε ετήσιο ρυθμό και σε χρόνο dt έπιασε τα διπλά και τα τριπλά. 

Με λίγα λόγια, όλα αυτά που έγραψα και έκανες quote, ισχύουν ακόμα,  έχει να φτιάξει cybertruck , έχει να φτιάξει semi, έχει να φτιαξει model 2, έχει να φτιάξει βανάκι. Και θα τα φτιάξει οπότε μπορέσει,  όχι οπότε θέλεις εσύ που ξύπνησες ένα πρωί και ρωτάς γιατί δεν έχει φτιάξει ακόμα 15 εργοστάσια. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκπληκτικη απαγγελια του ποιηματος, ο Μασκ θα ηταν περηφανος. Μονο τα ρομποταξι σου ξεφυγαν, που θα φερουν τρισεκατομυρια στο ταμειο.

Το cybertruck ηταν μια γελοιοτητα εξαρχης θα το αγορασουν μερικοι χιλιαδες rednecks αμερικανοι και τελος. Ακομα και αυτοι δηλαδη δεν ειναι πολυ ευχαριστημενοι ως τωρα. Εσυ ονειρεψου 1εκ. τετοια κουτια το χρονο, τζαμπα ειναι τα ονειρα αλλωστε.

Το model 2 απαντας μονος σου, τι συζητηση να κανουμε για κατι που κυριολεκτικα δεν υπαρχει. Και μονο που εχει επικεντρωθει σε διαφορες αλλες μπαρουφες ο Μασκ αντι για αυτο, καταλαβαινεις οτι δεν βγαινει οικονομικα να φτιαξει τετοιο μοντελο.

Τελος παντων, κανε οσα quote θελεις, καλα να ειμαστε και θα κρινουμε στο μελλον ποιος ειχε δικιο και ποιος οχι. Ειναι μαραθωνιος και οχι σπριντ αλλωστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, enlightened είπε

 


πολυ τυχεροί είστε αν το κυνηγήσετε έχει τρομερές κυρώσεις κάτι στα 20.000.000€ ή 4% του παγκοσμιου τζίρου της εταιρείας !! Μιλάμε για αστρονομικά ποσά ! 

Μα τί λές? Τί κατάλαβες?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο σημαντικό νέο για την εταιρεία σήμερα είναι, ότι ο Μασκ θα συνεχίσει να ασχολείται με την Τεσλα και δεν θα μαζέψει τα μπογαλάκια του για άλλες παραλίες, μετά την (επανα-)ψήφιση του μπόνους του 2018, το οποίο ακύρωσε δικαστήριο μετά από αγωγή μικρομετόχου, ότι δήθεν οι μέτοχοι δεν κατάλαβαν το 2018 τι ψήφιζαν.

Μια χαρά είχαν καταλάβει. Ψήφισαν αυτό που όλοι οι αναλυτές του πλανήτη κορόιδευαν. Ότι ο Μασκ θα πληρωνόταν με μετοχές μόνο αν η εταιρεία κατάφερνε να 10πλασιάσει τα έσοδα, το ebitda και την κεφαλαιοποίηση της Τεσλα. Και το κατάφερε.

Τώρα το μοντέλο άλλαξε και έχει στραφεί 100% προς την αυτόνομη οδήγηση και την εκπαίδευση του neural net του FSD. Παράλληλα θα συνεχίσει να εξελίσσει και να πουλάει μερικά εκατομμύρια τεσλα το χρόνο.

Πάλι ο σικαμπαλας θα γελάει, θα τον λέει τσαρλατάνο κλπ.

Ξέρουμε βέβαια τι θα πάρει ο σικαμπάλας και ο κάθε σικαμπάλας σε μερικά χρόνια από σήμερα.

 

image.jpeg.a16c12871859996e085b16654f7179d9.jpeg

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/6/2024 στις 7:31 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Γνωρίζουμε τυχόν ποιά είναι η εξέλιξη του ανοίγματος κάθετης μονάδας Tesla στη Θεσσαλονίκη (έκθεση και Service), που υπήρχε η εικασία ότι θα είχε ανοίξει μέχρι το Δεκέμβριο του 2023;

Μια υπενθύμιση, αν τυχόν γνωρίζει κανείς, επειδή χάνονται αυτά τα ερωτήματα σε ένα πολυσέλιδο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, το Tesla Model 3 Highlander έχει πράγματι αυτονομία 513 χιλιομέτρων, γιατί με μια πλήρη φόρτιση δεν καταφέρνει να τα φτάσει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, newbie70 είπε

Καλησπέρα, το Tesla Model 3 Highlander έχει πράγματι αυτονομία 513 χιλιομέτρων, γιατί με μια πλήρη φόρτιση δεν καταφέρνει να τα φτάσει;

Εξαρτάται την έκδοση και τι διαδρομή κάνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Εξαρτάται την έκδοση και τι διαδρομή κάνεις.

Η απλή έκδοση, όταν το φορτίζεις 100% πρέπει να γράφει 513km/100% battery, M3 highland

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, newbie70 είπε

Η απλή έκδοση, όταν το φορτίζεις 100% πρέπει να γράφει 513km/100% battery, M3 highland

Ποτέ δεν πρόκειται να σου γράφει πάντα 513χλμ αυτονομία. Εξαρτάται από το προφίλ οδήγησης, αν κινήσε στην πόλη ή ανοικτό δρόμο, την εξωτερική θερμοκρασία κλπ. Υπάρχουν χρήστες που τα υπερβαίνουν αυτά τα χιλιόμετρα και χρήστες που τους δείχνει λιγότερο. Αν κινήσε στην πόλη και είσαι στην κίνηση με ήπιες εξωτερικές θερμοκρασίες αυτά τα χιλιόμετρα και ίσως ακόμα περισσότερα μπορείς να τα επιτύχεις. Συνήθως στην πόλη ~450 χλμ να υπολογίζεις αν δεν έχεις βαρύ πόδι. και +-370 χλμ εθνική με τα όρια. Ο μέσος όρος είναι στα 415 χλμ αυτονομίας.

Σύμφωνα και με το ev database με ωφέλιμη μπαταρία 57,5 kw και με μέση κατανάλωση 135 kwh μας βγάζει 415 αυτονομίας

M3H SR

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

H Tesla θα αυξήσει τις τιμές του Model 3 εξαιτίας των δασμών της Ευρώπη

https://www.autoblog.gr/2024/06/13/h-tesla-tha-afxisei-tis-times-tou-model-3-exaitias-ton-dasmon-tis-evropi/

Λογικό …..

Αν και φαντάζομαι ότι θα αναδιαρθρώσει την παραγωγή στο Βερολίνο ώστε να καλύπτει το μεγαλύτερο τουλάχιστο μέρος της Ευρωπαϊκής ζήτησης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα με τους δασμούς στην ΕΕ για τα αυτοκίνητα που κατασκευαζονται στην Κίνα είναι εξαιρετικά σημαντικό,  τόσο για την αγορά αυτοκινήτου όσο και συνολικά για την ίδια την ΕΕ.

Αν η Ευρώπη ξεκινήσει τέτοιο εμπορικό πόλεμο με την Κίνα,  ετοιμάζεται για πολλά δεινά. 

Και εγώ που παρήγγειλα το M3 ετοιμάζομαι για 2χ€ επιπλέον. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...