nik0laus Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Τρίτες στη shell , ωραίο αστείο, χωρίς να έχει ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας σε αυτοκίνητο με 45 λίτρα ρεζερβουάρ μου έβαλαν 46 λίτρα και μου λέει ο φωστήρας ότι το γέμισε μέχρι πάνω και το παραπάνω είναι η χωρητικότητα του σωλήνα πλήρωσης λες και το αυτοκίνητο το κουβάλαγα στον ώμο και δεν είχε καθόλου βενζίνη μέσα. Στο ίδιο πρατήριο , προηγούμενη φορά όχι σε μέρα προσφοράς , με αναμένο λαμπακι για αρκετά χιλιόμετρα 42 λίτρα .... Εννοείται δεν ξαναπάτησα . 2 1 1
phanispal Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, nik0laus είπε 1. Οι συνθήκες που οδηγείς είναι οι ίδιες, το ίδιο δρομολόγιο με την ίδια κίνηση , τα ίδια βάρη και την ίδια οδηγική συμπεριφορά εκ μέρους σου ; Κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό το αυτοκίνητο διανύει τις ίδιες διαδρομές στην πόλη, ίδιες ώρες, με την ίδια κίνηση σε γενικές γραμμές. Όταν τυχαίνει να οδηγήσω διαφορετικά (π.χ. πιο νευρικά/γρήγορα), δε λαμβάνω υπόψη μου αυτό το γέμισμα (νταξ δε λέμε να το ζορίσω για μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων, σε σύνολο 400, εκεί δε θ' αλλάξουν και πολύ τα νούμερα). Επίσης μετράω όλα τα ταξίδια που κάνω, στην πλειοψηφία τους είναι ίδιες διαδρομές. 29 λεπτά πριν, nik0laus είπε 2. Άλλο η αντικροτική συμπεριφορά του καυσίμου και άλλο η θερμιδομετρική απόδοση του καυσίμου. Την κατοστάρα πού την κατατάσσεις, γιατί μπερδεύτηκα τώρα. Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2018 από phanispal
nik0laus Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ο αριθμός οκτανίου έχει να κάνει κυρίως με την αντικροτική (αντίσταση στην προανάφλεξη aka πυρράκια) ικανότητα του καυσίμου και όχι την θερμιδομετρική του ικανότητα . Δεν ξέρω τη χημική σύσταση της Χ κατοστάρας σε σχέση με την αντίστοιχη σύσταση της Ψ ενενηνταπεντάρας για να σου πω ποια θα σου βγάλει περισσότερα χλμ ανά λίτρο . Για παράδειγμα ας πούμε ότι αν βάλεις 95αρα στο Βέλγιο(που υποτίθεται ότι δεν νοθευουν κλπ κλπ λέμε τώρα) πιθανόν να βγάλεις περισσότερα χλμ από την ελληνική 100αρα ανά λίτρο , αλλά ένα αυτοκίνητο που δουλευει με 100άρα με την βέλγικη 95αρα θα βαράει πυράκια ενώ με την ελληνική 100αρα πιθανά όχι. Τοιαύτη περίπτωση η βελγική 95αρα έχει καλύτερη θερμιδομετρική ικανότητα από την ελληνική 100αρα. Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2018 από nik0laus
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Η 100αρα κατατάσσεται σε βενζινες που για το 90% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν είναι παντελώς αχρειαστη.Μονο στην Ελλάδα υπάρχει η αντίληψη οτι με την 100αρα βγαζεις παραπανω χλμ,κάποιοι λένε ότι δίνει και άλογα,το ανέκδοτο του αιωνα,επειδή πολύ απλα πέφτει απίστευτη νοθεία στις 95αρες.Η ελληνική 100αρα αντιστοιχεί σχεδόν στην αυστριακή ή γερμανική 95αρα,και παλι δεν την φτάνει. Για την νοθεία, βάζουν νερό μέσα,να το πω έτσι απλα,παλια οι νταλικερηδες βαζανε κουβέρτες στα ντεποζιτα όταν βγαινανε εξωτερικο επειδή το βράδυ με μείον 20 το ελληνικό πετρέλαιο πάγωνε,επειδή είχε νερό μεσα.
nik0laus Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Ναι βάζανε και τις γυναίκες της οικογένειας να πλέξουν και κανα ζιπουνάκι για το ρεζερβουάρ ..... Το πετρέλαιο δεν πάγωνε επειδή είχε νερό , πάγωνε επειδή δεν είχε αντιπαγωτικά πρόσθετα για τους -20 της βόρειας Ευρώπης καθώς ήταν καύσιμο για την Ελλάδα που, όπως λένε και οι Λοκομόντο, δεν κάνει κρύο. Δεν νοθεύονται τα μείγματα υδρογονανθράκων με νερό , αλλά με άλλους υδρογονάνθρακες , πχ στους 100 τόνους βενζίνη ρίχνεις μέσα 1 τόνο παλιόλαδα ... 5 1
NT1G Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 41 λεπτά πριν, jmmys είπε Η 100αρα κατατάσσεται σε βενζινες που για το 90% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν είναι παντελώς αχρειαστη.Μονο στην Ελλάδα υπάρχει η αντίληψη οτι με την 100αρα βγαζεις παραπανω χλμ,κάποιοι λένε ότι δίνει και άλογα,το ανέκδοτο του αιωνα,επειδή πολύ απλα πέφτει απίστευτη νοθεία στις 95αρες.Η ελληνική 100αρα αντιστοιχεί σχεδόν στην αυστριακή ή γερμανική 95αρα,και παλι δεν την φτάνει. Για την νοθεία, βάζουν νερό μέσα,να το πω έτσι απλα,παλια οι νταλικερηδες βαζανε κουβέρτες στα ντεποζιτα όταν βγαινανε εξωτερικο επειδή το βράδυ με μείον 20 το ελληνικό πετρέλαιο πάγωνε,επειδή είχε νερό μεσα. Δεδομένου ότι το νερό είναι βαρύτερο από την βενζίνη και δεν αναμειγνύεται με την βενζίνη, βγάλε 2-3 λίτρα από το νοθευμένο ντεπόζιτο σου και άστα στην άκρη. Πρέπει να χωρίσουν στα 2 σαν νερό με λάδι, με το νερό στο κάτω μέρος... 1
spyros007 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Ολες οι βενζινες οταν βγαίνουν απο τα διυλιστήρια ειναι ίδιες .Μετα καθε εταιρεια βαζει τα δικα της προσθετα και το καθε βενζινάδικο την αναλογη νοθεια....... 4 1
mp123 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, nik0laus είπε Ο αριθμός οκτανίου έχει να κάνει κυρίως με την αντικροτική (αντίσταση στην προανάφλεξη aka πυρράκια) ικανότητα του καυσίμου και όχι την θερμιδομετρική του ικανότητα . Δεν ξέρω τη χημική σύσταση της Χ κατοστάρας σε σχέση με την αντίστοιχη σύσταση της Ψ ενενηνταπεντάρας για να σου πω ποια θα σου βγάλει περισσότερα χλμ ανά λίτρο . Για παράδειγμα ας πούμε ότι αν βάλεις 95αρα στο Βέλγιο(που υποτίθεται ότι δεν νοθευουν κλπ κλπ λέμε τώρα) πιθανόν να βγάλεις περισσότερα χλμ από την ελληνική 100αρα ανά λίτρο , αλλά ένα αυτοκίνητο που δουλευει με 100άρα με την βέλγικη 95αρα θα βαράει πυράκια ενώ με την ελληνική 100αρα πιθανά όχι. Τοιαύτη περίπτωση η βελγική 95αρα έχει καλύτερη θερμιδομετρική ικανότητα από την ελληνική 100αρα. Ότι να 'ναι. Εύγε. 1
palawiaris Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, jmmys είπε Η 100αρα κατατάσσεται σε βενζινες που για το 90% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν είναι παντελώς αχρειαστη.Μονο στην Ελλάδα υπάρχει η αντίληψη οτι με την 100αρα βγαζεις παραπανω χλμ,κάποιοι λένε ότι δίνει και άλογα,το ανέκδοτο του αιωνα,επειδή πολύ απλα πέφτει απίστευτη νοθεία στις 95αρες.Η ελληνική 100αρα αντιστοιχεί σχεδόν στην αυστριακή ή γερμανική 95αρα,και παλι δεν την φτάνει. Για την νοθεία, βάζουν νερό μέσα,να το πω έτσι απλα,παλια οι νταλικερηδες βαζανε κουβέρτες στα ντεποζιτα όταν βγαινανε εξωτερικο επειδή το βράδυ με μείον 20 το ελληνικό πετρέλαιο πάγωνε,επειδή είχε νερό μεσα. Γενικά όλα αυτά δεν τα πιστεύω. Σε τεστ που κάνανε μεγάλες αυτοκινητολέσχες όπως η γερμανική ADAC,υπάρχουν αυτοκίνητα που όντως με 100άρα κάνουν κάποιες διαφορές.Σε πολλά όμως όχι,μηδαμινές διαφορές. Η Ελληνική 100άρα αν είναι καθαρή είναι το ίδιο καλή με την Αυστριακή κτλ. Οι νταλικιέρηδες μάλλον βάζανε ή πετρέλαιο θερμανσης παλιότερα ή και καλοκαιρινό πετρέλαιο και κρυστάλλωνε η παραφίνη,Έξω υπάρχει χειμερινό ντίζελ,αντέχει πιο πολύ και βρωμάει επίσης πιο πολύ. Εγώ πάντως βάζω μόνο diesel Aral ultimate (Γερμανία) <--- κορυφαίο,και σπανίως v-power της Shell<--λίγο κατώτερο ποιοτικά.Τίποτε άλλο. Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2018 από palawiaris 1
nik0laus Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) @mp123 Τι εννοείς με το ότι να'ναι ; Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2018 από nik0laus
spyros007 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μην μπλέκεται το πετρέλαιο με την βενζινα.Στο πετρέλαιο εκτός απο τα προσθετά ενα ποσοστό ειναι υποχρεωτικά πλέων βιοντιζελ.Εαν δείτε ρεζερβουάρ απο πετρελαιοκινητο αυτοκινητο εινα μες την γλίτσα.Εχει μεγαλη σημασια λοιπον και η αναλογία αλλα και η ποιότητα που χρησιμοποιεί η καθε εταιρία για το τελικό μιγμα.Εξου και το διπλο φιλτραρισμα της ΕΚΟ . Δεν φιλτραρει μονο τα σκουπίδια της δεξαμενής....... Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2018 από spyros007
mp123 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 9 λεπτά πριν, nik0laus είπε @mp123 Τι εννοείς με το ότι να'ναι ; Επειδή τυχαίνει να είναι η δουλειά μου σχετική το ίδιο κλέψιμο πέφτει και έξω μην σου πω και παραπάνω.
nik0laus Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 18 λεπτά πριν, mp123 είπε Επειδή τυχαίνει να είναι η δουλειά μου σοσχετική το ίδιο κλέψιμο πέφτει και έξω μην σου πω και παραπάνω. Όσον αφορά την ποιότητα ή την ποσότητα ;
mp123 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 41 λεπτά πριν, nik0laus είπε Όσον αφορά την ποιότητα ή την ποσότητα ; Και τα δύο. Παιδιά τα ίδια είναι και στο εξωτερικό. Παντού υπάρχουν οι καλοί και οι κακοί επαγγελματίες. Τα λαμογια είναι παντού.
nik0laus Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εμ καλά τα λέω εγώ τόσα χρόνια..... Σιγά μη γίνουμε Ευρώπη , αυτούς θα τους κάνουμε Ελλάδα και να που σιγά σιγά τα καταφέρνουμε. Απλά ή όλη ιστορία με τα μνημόνια γίνεται επειδή δεν θέλουν να μας πληρώσουν τα αναλογούντα πνευματικά δικαιώματα ... Αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά , τόσα δικά μας παιδιά έχουν μεταναστευσει στα εξωτερικά θα τους αλλοτριώσουμε πλήρως. Ο καιρός γαρ εγγύς , αθάνατε Λιακό ... Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2018 από nik0laus 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα