Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γεμισαμε αναμαρτητους στα σχολια.
Η αληθεια ειναι καπου στη μεση. Με αυτο το μετρο δεν βλεπω παντως να θελουν να δωσουν λυση, μαλλον να εισπραξουν θελουν.
Ας αρχισει η Γαλλικη κυβερνηση να υποχρεωνει τις γαλλικες αυτοκινητοβιομηχανιες να πουλανε αυτοκινητα χωρις εξοπλισμο που να μπορει να αποσπαση την προσοχη :)

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, nectons είπε

135 ευρώ κοστολογούν μια ανθρώπινη ζωή σε ένα θανατηφόρο ατύχημα? Μαύρα χάλια. ΑΥΤΟΦΟΡΟ αφαίρεση πινακίδων για 2 μήνες και πρόστιμο 1000+ ευρώ μόνο έτσι θα βάλουμε μυαλό. Όχι ότι κοστολογείται 1000 ευρώ μια ανθρώπινη ζωή αλλά για τον κάθε ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ που χρησιμοποιεί το κινητό του στο αυτοκίνητο είμαι σίγουρος ότι θα τον πονέσει περισσότερο και θα τον κάνει να σκεφτεί διπλά προτού κάνει την παράβαση. 

Και δεν φτάνει μόνο το μέτρο. ΠΡΕΠΕΙ να τηρείτε κιόλας από τα όργανα. Και για να γίνει ακόμη ποιο σοφιστικέ θα πρέπει να έχει δικαίωμα να προσκομίσει οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (βίντεο από dashcam για παράδειγμα η φωτογραφία από το κινητό του αν είναι πεζός) και να κάνει μήνυση και ο απλός πολίτης.

Μακάρι να εφαρμοστούν όλα αυτά μια μέρα.

 

Στην Ελλάδα την κοστολογούν €700. Πιο ευχαριστημένος;

Επίσης πουθενά δεν λέει ότι κοστολόγησαν την ανθρώπινη ζωή €135. Αυτά είναι δικά σου άλματα λογικής. Το πρόστιμο όταν μιλάς στο κινητό είναι €135.

  • Like 3
Δημοσ.
Μόλις τώρα, NT1G είπε

Στην Ελλάδα την κοστολογούν €700. Πιο ευχαριστημένος;

Επίσης πουθενά δεν λέει ότι κοστολόγησαν την ανθρώπινη ζωή €135. Αυτά είναι δικά σου άλματα λογικής. Το πρόστιμο όταν μιλάς στο κινητό είναι €135.

Να φανταστώ ότι είσαι από "αυτούς" και μιλάς ειρωνικά?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω αν συμφωνώ ή οχι με τους γάλλους, αλλά θα προτιμουσα ειδήσεις οτι ΣΤΟ ΕΛΛΑΝΤΑ εφαρμόζονται και πέφτουν γερα μη αντιστρέψιμα προστιμα για αλλα πολύ πιο σοβαρα θέματα. Ενδεικτικά :

  1. Παραβίαση stop/κοκκινο φαναρι
  2. Κίνηση αναποδα σε μονοδρομο
  3. Οδήγηση υπο μέθη/επήρεια αλκοόλ)
  4. Οδηγηση χωρίς δίπλωμα (καθολου ή εχει αφαιρεθεί)
  5. Οδηγηση χωρίς κράνος/ζώνη
  6. Επαγγελματικα φορτηγα με επικίνδυνη φόρτωση
  7. Οδηγηση με ανασφάλιστο οχημα/χωρις πινακίδες
  8. Καρακουγκαρισμένα οχήματα με ηχοσύστημα και προβολείς για αντιεροπορικα
  9. Μη σταση σε διάβαση πεζών
  10. Φώτα xenon σε οχχήματα που δεν εχουν αναλογα φαναρια ή κακοτοποθετημένα
  11. Τριπλο-διπλοπαρκάρισμα (εντάξει μωρε, δυο λεπτα εκανα πως κανεις ετσι)
  12. κ.α.

Ειδικά για τα 1-4 για μενα το προστιμο θα επρεπε να ειναι εξοντωτικό, μη αντιστρέψιμο και με πραγματικη αφαιρεση διπλώματος (με τη μια) για επανεξέταση.

Επεξ/σία από isay
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γελοιότητα το μέτρο υπό τις συνθήκες που αναφέρει. Απλή απαγόρευση χρήσης με το χέρι αρκεί και είναι λογική, εν ώρα οδήγησης.
Όλα τα άλλα είναι επιπέδου "γιατί έχει Αθηναϊκές πινακίδες".

Επεξ/σία από makridis
  • Like 2
  • Thanks 2
  • Sad 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nectons είπε

Να φανταστώ ότι είσαι από "αυτούς" και μιλάς ειρωνικά?

Φαντάσου ότι θες.

Το ελληνικό πρόστιμο για παραβίαση ΣΤΟΠ είναι €700 ή €350 αν το πληρώσεις νωρίς.

Μπορείς να κάνεις το άλμα λογικής όπως πριν και να γράψεις ότι το ελληνικό κράτος κοστολογεί την ανθρώπινη ζωή €700.

 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, georgetsl said:

το  σκεπτικο μαλλον εχει να κανει με την προσυλωση στην οδηγηση .....ισως καποιο νεο ασχημο ταραξει τον οδηγο και τα κανει μανταρα ολα στον δρομο.....γινονται και αυτα !

Ενω το ραδιόφωνο ή ένας συνεπιβάτης (το χειρότερο) δεν μπορεί να το κάνει αυτό? Μπορώ να σου πω ότι ΟΛΕΣ οι φορές που πήγε να γίνει μλκία στο αμάξι ήταν επειδή συνεπιβάτης μου έπρηζε τα @@ ενώ οδηγούσα...

Προφανώς δεν λέω να μιλάμε με το κινητό στο χέρι/αυτί, αλλά μέσω του ηχοσυστήματος που δεν αφήνεις καν τα χέρια από το τιμόνι...

Επεξ/σία από ThReSh
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θεώρησα στην αρχή κάπως υπερβολικό αλλά μετά έκανα μια βόλτα στους ελληνικούς δρόμους, κι αν εξαιρέσω το γεγονός πως πολλοί μιλούσαν και οδηγούσαν ταυτόχρονα (όχι με hands free) υπήρχαν και αρκετοί, περισσότερο "υπεύθυνοι" που καβαλούσαν πεζοδρόμια ή στάθμευαν προσωρινά στην ΛΕΑ ή πιάναν απλά στην άκρη, σε σημείο που θα μπορουσε να προκαλέσει ατύχημα, προκειμένου να μιλήσουν στο τηλέφωνο.
Συνεπώς... πολύ σωστά πράττει η Γαλλία. Μακάρι να κάνουν κάτι αντίστοιχο κι εδώ αλλά να το εφαρμόσουν ομως και να μην το καταντήσουν σαν τον νόμο για το κάπνισμα, οπου ο κάθε δήμος κάνει... ότι του καπνίσει!

Επεξ/σία από _filippos_
  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, NT1G είπε

Φαντάσου ότι θες.

Το ελληνικό πρόστιμο για παραβίαση ΣΤΟΠ είναι €700 ή €350 αν το πληρώσεις νωρίς.

Μπορείς να κάνεις το άλμα λογικής όπως πριν και να γράψεις ότι το ελληνικό κράτος κοστολογεί την ανθρώπινη ζωή €700.

Δεν κάνω κανένα άλμα. Δεν είπα πόσο κοστολογεί το ελληνικό κράτος τίποτε. Είπα πόσο ΘΑ έπρεπε να είναι μεγάλη η τιμωρία για μια τέτοια παράβαση. Μήπως μπερδεύτηκες?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ThReSh είπε

Ενω το ραδιόφωνο ή ένας συνεπιβάτης (το χειρότερο) δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Μπορώ να σου πω ότι ΟΛΕΣ οι φορές που πήγε να γίνει μλκία στο αμάξι ήταν επειδή συνεπιβάτης μου έπρηζε τα @@ ενώ οδηγούσα...

Συμφωνω. Με την '' λογικη'' των γαλλων να απαγορευτουν οι συνεπιβατες, ο καθενας μονος του στο αμαξι. Επισης να υποχρεωθουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες να κατασκευαζουν μονο μονοθεσια οχηματα! Ολοκληρη η  Ευρωπη ρεπει στην ηλιθιοτητα πια... 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, nectons είπε

Δεν κάνω κανένα άλμα. Δεν είπα πόσο κοστολογεί το ελληνικό κράτος τίποτε. Είπα πόσο ΘΑ έπρεπε να είναι μεγάλη η τιμωρία για μια τέτοια παράβαση. Μήπως μπερδεύτηκες?

 

30 λεπτά πριν, nectons είπε

135 ευρώ κοστολογούν μια ανθρώπινη ζωή σε ένα θανατηφόρο ατύχημα? Μαύρα χάλια. ...

 

Όντως δεν είπες το ελληνικό (εγώ έγραψα ότι το ελληνικό χρεώνει πιο πολύ) είπες το γαλλικό. Έχει διαφορά;

Επεξ/σία από NT1G
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, ThReSh είπε

%Ενω το ραδιόφωνο ή ένας συνεπιβάτης (το χειρότερο) δεν μπορεί να το κάνει αυτό? Μπορώ να σου πω ότι ΟΛΕΣ οι φορές που πήγε να γίνει μλκία στο αμάξι ήταν επειδή συνεπιβάτης μου έπρηζε τα @@ ενώ οδηγούσα...

δεν ξερω να σου πω στατιστικα τι ισχυει απο ολα τυπε ,αυτο που ξερω και βλεπω καθημερινα ειναι οτι το πρωι στατιστικα το 80% των οδηγων ειναι με το κινητο στο αυτι νωρις το πρωι και μαλιστα και σε αυτοκινητα καινουρια  που εχουν ανοιχτη ακροαση στο ραδιοφωνο και παραταυτα χρησιμοποιουν το κινητο στο αυτι....με αυτα απο εδω και απο εκει σημασια εχει οτι εμενα με εχουν ριξει 2 φορες με την μηχανη απο απροσεξια σε φαναρια γιατι αφαιρεθηκαν ενω μιλουσαν και το αμαξι του ενος επεσε επανω μου απο πισω και με πηγε βολτα στο παρμπριζ αερατα ...και ο αλλος ενω ημουν σταματημενος σε κοκκινο στην δεξια μερια του δρομου και αυτος αριστερα και διπλα μου ,οταν αναψε το πρασινο εστριψε αποτομα δεξια στα φαναρια χτυπωντας με προτου καν ξεκινησω.....μιλουσε στο τηλεφωνο και δικαιολογηθηκε οτι δεν με ειδε καν διπλα την ωρα που με εχωνε σε ενα βενζιναδικο διπλα μου......τωρα τι λες εσυ περι ραδιοφωνο τα ακουω βερεσε....το τηλεφωνο αποσπαει την προσοχη περισσοτερο απο καθε αλλο ακουστικο μεσο στο αμαξι κατα την οδηγηση.....ναι μεν υπερβολικςο στο συνολο του ο νομος στην γαλλια για τα τηλεφωνα ,αλλα δεν παυει το τηλεωνο στο αυτι να ειναι ενα δυνατο στοιχειο ατυχηματων στο δρομο......

Επεξ/σία από georgetsl
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, NT1G είπε

Όντως δεν είπες το ελληνικό (εγώ έγραψα ότι το ελληνικό χρεώνει πιο πολύ) είπες το γαλλικό. Έχει διαφορά;

what ever

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...