Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dancer είπε

Καθως εχω μαγαζι και συνεργαζομαι με αρκετες μεγαλες εταιριες του χωρου της πληροφορικης εχω να πω οτι το σκρουτζ οπως πολυ σωστα εχουν πει καποιοι ειναι η κατατροφη των φυσικων μαγαζιων και θα εξηγησω με επιχειρηματα.

 

1) τιμη. στην ελλαδα πλεον ολοι κοιταζουμε την τιμη τωρα το πως βγαινει ενα μαγαζι να πουλαει σε τιμη κατωτερη απο αυτην που το αγοραζει με φπα με παραξενευει ή να πουλαει με συνολικο κερδος 2 η 3 ευρω. επιχειρηματικα να το δει καποιος δεν εχει καποια ουσια για τον πολυ απλο λογω οτι ουσιαστικο κερδος δεν εχει γιατι ο χρονος που θα χρειαστει για να ολοκληρωθουν οι παραπανω παραγγελιες δεν ισομεριζεται. ενδεικτικα κινητο που το φερνει συγκεκριμενος προμηθευτης εχει χονδρικη τελικη τιμη συμπεριλαμβανομενου φπα 70€, στο σκρουτζ υπαρχει καταστημα που το πουλαει 67€ +εξοδα αποστολης και αντικαταβολης φτανει τα 73. παρακαλω καποιον φωστηρα να μου εξηγησει πως γινεται αυτο με βαση αυτα που εχω γραψει. προτεινομενη λιανικη  τιμη προμηθευτη εχει 80€ που ειναι και το λογικο.

 

2)σερβις. στην ελλαδα αφου πλεον αγοραζουμε απο το φθηνοτερο περιμενουμε κιολας να μας εξυπηρετησουν σαν βασιλιαδες. ετσι λοιπον αγοραζουμε κατι απο το σκρουτζ απο ενα μαγαζι στην ροδο, ερχεται ωραια κανονικα με το κουριερ μετα απο δυο μηνες χαλαει, ε ναι περιμενουμε τοτε να το στειλουμε πισω στο καταστημα απο οπου το αγορασαμε και περιμενουμε στην καλυτερη καμια δεκαρια μερες να δουμε αμα θα φτιαχτει αντικατασταθει κτλ. τελικα μας παιρνουν τηλεφωνο οτι φτιαχνεται. τελικα μας το στελνουν ξανα πισω και μπλα μπλα. ηδη εχουμε χασει ποσες μερες μονο για να ταξιδεψει το ποριον ειτε πληρωνουμε εμεις τα μεταφορικα γιατι πολυ απλα θα μας πουνε,αυτη ειναι η αντιπροσωπεια στειλτε το εκει. με λιγα λογια το καταστημα σου λεει εγω στο πουλησα, σερβις αλλου. αρα ξαφνικα απο εκει που κατι τοα γορασαμε φθηνα αρχιζει και ανεβαζει την αξια του αν προσθεσουμε τα εξτρα μεταφορικα που προεκυψαν κατα τη διαδικασια επιδιορθωσης. Αλλα τι γινεται στη περιπτωση που το συγκεκριμενο ακταστημα μονο εκανε εισαγωγη το προιον χωρις να υπαρχει αντιπροσωπεια και ανταλλακτικα? ε τοτε εκει ξεκιναει ο γολγοθας, τη συνεχεια τη ξερετε.

 

3)φυσικη παρουσια στο χωρο. ενα καταστημα στο σκρουτζ σημερα ειναι αυριο δεν ειναι, το αποτελεσμα ειναι ξαφνικα εσυ να εχεις μια πατατα στο χερι αμα χαλασει εντος εγγυησης, ψαξε να το βρεις μετα, αμα εχει κανει αρπαχτη για το φπα. επισης διαφορετικα μιλας με καποιον που τον βλεπεις και διαφορετικα οταν εισαι μονο απο το τηλεφωνο. υπαρχουν εννοειτε καταστηματα που ειναι σοβαρα και μπορεις να εισαι σιγουρος για αυτο που αγοραζεις αλλα και παλι ειναι διαφορετικο να βαλουν ενα προιον σε τιμη κοστους και αλλο ολα σε τιμες κοστους.

 

Γενικα ο καθενας ειναι υπολογος για τις πραξεις του και στην ελλαδα λογω της ελλειπους προστασιας του καταναλωτη το σκρουτζ βοηθαει στο να υπαρχουν αρπαχτες απο επιτηδειους και κοροιδα καταναλωτες να μενουν με μια καυτη πατατα στο χερι να ψαχνουν να βρουν το δικιο τους μεσω εγγυησεων κτλ. Οποιος θελει ας συνεχιζει να κανει μονο απο εκει τις αγορες του και να ευχεται να μην του χαλασει κατι να δει τι γλυκα.

Πριν χρόνια τα κέρδη στα μαγαζιά τεχνολογίας ήταν μεγάλα. Επειδή τα κέρδη ήταν μεγάλα σιγά σιγά έμπαιναν και άλλοι παίκτες με αποτέλεσμα οι τιμές να συμπιέζονται. Τώρα φτάσαμε στο 2018 όπου υπάρχει πληθώρα επιλογών με αποτέλεσμα τα περιθώρια κέρδους να είναι ελάχιστα. Είναι φυσική συνέπεια.

Εφόσον βέβαια είσαι έξυπνος επιχειρηματίας έπρεπε να το προβλέψεις και να αποχωρήσεις από την αγορά αυτή και να αναζητήσεις την τύχη σου σε άλλους τομείς.

  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Όταν τα ίδια προϊόντα, σε διαφορετικά καταστήματα έχουν ακριβώς την ίδια τιμή, μέχρι και το τελευταίο σεντ, υγιές δεν το λες ακριβώς. Και έχω πετυχει δεκάδες περιπτώσεις ανα διαστήματα λόγω δουλειας.

Επίσης στο παιδι που αναφέρεται σε RMA, μια χαρά εξυπηρετούν καταστήματα με καλές κριτικές.

Οι καταναλωτές μονο κέρδος στην τσέπη τους έχουν δει από το skroutz.

Στα λόγια μου έρχεσαι, για να έχουν ίδιες τιμές διαφορετικά καταστήματα 2 τινά μπορεί να συμβαίνουν 

α) Την τιμή την έχει καθορίσει ο προμηθευτής και υποχρεώνει όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα να πουλάνε το ίδιο (σωστό για μένα)

ή 

β) Όπως έγραψα και σε άλλο μου Post τα μαγαζιά στην προσπάθεια τους να είναι πρώτα στην κατάταξη του skroutz ακολουθούν το ένα το άλλο στην τιμή ακόμα και στο cents χωρίς να υπολογίζουν αν τελικά θα κερδίσουν ή όχι από μια πώληση. 

10 λεπτά πριν, chrismamalos είπε

Πριν χρόνια τα κέρδη στα μαγαζιά τεχνολογίας ήταν μεγάλα. Επειδή τα κέρδη ήταν μεγάλα σιγά σιγά έμπαιναν και άλλοι παίκτες με αποτέλεσμα οι τιμές να συμπιέζονται. Τώρα φτάσαμε στο 2018 όπου υπάρχει πληθώρα επιλογών με αποτέλεσμα τα περιθώρια κέρδους να είναι ελάχιστα. Είναι φυσική συνέπεια.

Εφόσον βέβαια είσαι έξυπνος επιχειρηματίας έπρεπε να το προβλέψεις και να αποχωρήσεις από την αγορά αυτή και να αναζητήσεις την τύχη σου σε άλλους τομείς.

Μία παρατήρηση να κάνω μόνο. Τα ποσοστά κέρδους στην πληροφορική ποτέ δεν ήταν μεγάλα όπως ακούς σε άλλους κλάδους πχ ρουχισμός απλά τα μεγάλα κέρδη προέρχονταν από τον μικρότερο ανταγωνισμό. Το παράδοξο είναι ότι σήμερα με ποσοστό κέρδους στην πληροφορική από 0 ΄έως 10% στο skroutz τα τελευταία 2 χρόνια έχουν ανοίξει δεκάδες μαγαζιά πληροφορικής και με τιμές που δεν δικαιολογούνται για μένα.

Δημοσ.

Απο οσο καταλαβαινω με κυκλο εργασιων 7,4εκ και κερδη 0,7εκ σημαινει οτι εχει εξοδα 6,7εκ; Πως γινεται να εχει τοσα πολλα εξοδα μια τετοια εταιρια;
Παντως μπραβο σε αυτους που το σκεφτηκαν και το υλοποιησαν, πηγαν πολυ καλα.

Δημοσ.
1 hour ago, dj_aggelos said:

Στα λόγια μου έρχεσαι, για να έχουν ίδιες τιμές διαφορετικά καταστήματα 2 τινά μπορεί να συμβαίνουν 

α) Την τιμή την έχει καθορίσει ο προμηθευτής και υποχρεώνει όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα να πουλάνε το ίδιο (σωστό για μένα)

ή 

β) Όπως έγραψα και σε άλλο μου Post τα μαγαζιά στην προσπάθεια τους να είναι πρώτα στην κατάταξη του skroutz ακολουθούν το ένα το άλλο στην τιμή ακόμα και στο cents χωρίς να υπολογίζουν αν τελικά θα κερδίσουν ή όχι από μια πώληση. 

Μία παρατήρηση να κάνω μόνο. Τα ποσοστά κέρδους στην πληροφορική ποτέ δεν ήταν μεγάλα όπως ακούς σε άλλους κλάδους πχ ρουχισμός απλά τα μεγάλα κέρδη προέρχονταν από τον μικρότερο ανταγωνισμό. Το παράδοξο είναι ότι σήμερα με ποσοστό κέρδους στην πληροφορική από 0 ΄έως 10% στο skroutz τα τελευταία 2 χρόνια έχουν ανοίξει δεκάδες μαγαζιά πληροφορικής και με τιμές που δεν δικαιολογούνται για μένα.

Απλά τα περισσότερα προϊόντα είναι παραεισαγωγής, δεν έχουν ενοίκιο, ΙΚΑ κλπ έξοδα , οπότε έχουν μεγαλύτερο περιθώριο να ρίξουν τις τιμές! Αλίμονο αν δεν υπήρχαν και κράχτες να μειώνουν τις τιμές. Οι αλυσίδες θα μας είχαν στο καρτέλ μόνιμα και περαστικά μας.

Δημοσ.

 

28 λεπτά πριν, cambo99 είπε

Απλά τα περισσότερα προϊόντα είναι παραεισαγωγής, δεν έχουν ενοίκιο, ΙΚΑ κλπ έξοδα , οπότε έχουν μεγαλύτερο περιθώριο να ρίξουν τις τιμές! Αλίμονο αν δεν υπήρχαν και κράχτες να μειώνουν τις τιμές. Οι αλυσίδες θα μας είχαν στο καρτέλ μόνιμα και περαστικά μας.

Είναι λάθος αυτό. Παραεισαγωγή σημαίνει αγορά από το εξωτερικό, και αυτό δεν είναι παρανομο. Υπόκεινται κανονικά σε όλες τις επιβαρύνσεις.

Αλλο παραεισαγωγή και άλλα παράνομη εισαγωγή (δηλαδή αποφυγή του εκτελωνισμού).

 

 

Στις 2/8/2018 στις 9:05 ΠΜ, dj_aggelos είπε

Για μένα θεωρώ ότι υπηρεσίες τύπου skroutz είναι ο καρκίνος του "υγιές" εμπορίου. 

 

20 ώρες πριν, Agony είπε

Το σκρουτζ είναι η καταστροφή των μαγαζιών.  (Κατά την γνώμη) μου θα το δουν στο μέλλον  ακόμα και αυτά που βγαίνουν πρώτα. 

 

Ως συνιδρυτής δύο καταστημάτων που δούλευαν και μέσω skroutz (νομίζω ότι ήμουν το κατάστημα 114 - τώρα έχει 2700), θα σας μεταφέρω λίγη από την εμπειρία μου.

Καταρχήν ξεκινώ με την ελληνική νοοτροπία που ταυτίζει το κέρδος με την αισχροκέρδεια. Θεωρούμε ότι αν κάποιος έμπορος βγάλει 100€ από μια τηλεόραση 800€ είναι αυτόματα κλέφτης. Αυτά τα 100€ θα ήταν το μεικτό του κέρδος, από το οποίο θα αρχισαν να αφαιρούνται ενοίκια, ΦΠΑ, φόροι εισοδήματος, τελη επιτηδεύματος, εισφορές αλληλεγγύης, ασφαλιστικές εισφορές, κλπ. Για να μην αναφέρω και τα δευτερεύονται έξοδα (Μια τηλεοραση που εχει στην βιτρίνα, στοκ που δεν θα πουληθεί, έξοδα για το ίδιο το μαγαζί, κ.α.

Με βαση τα παραπάνω, ο έμπορος πρέπει να έχει ένα αξιοπρεπές μέσο ποσοστό κέρδους, για να μην κλείσει καταρχήν. Παλιά, ένα τέτοιο ποσοστό ήταν κάπου στο 20-30% (φυσικά μπορεί να είναι και 200% σε ρούχα ή σκελετους γυαλιών, αναφέρομαι σε ηλεκτρικά είδη).

Τα ποσοστά κέρδους, λοιπόν, με την έλευση του skroutz, έπεσαν στα τάρταρα (δεν κατηγορώ το skroutz, βλ. παρακάτω). Έφτασες να πουλάς μια τηλεόραση 800€, όχι με 100 αλλά  με -μεικτό !- κέρδος 15€, δηλαδή 2-3%, και έχεις να αντιμετωπήσεις και τον πελάτη που έπαιρνε και ζητούσε χαμηλότερη τιμή, άτοκες δόσεις, κλπ. Η δε τιμή κατρακυλούσε κάθε μέρα (είχα φτιάξει μηχανισμό για να τσεκάρω τις αλλαγές των ανταγωνιστών και να προσαρμόζομαι κι εγω). Ξυπνούσες και έβλεπες να σε έχει περάσει κάποιος για 2 cents, και άντε να το ξαναρίξεις κι εσύ για να βγεις πρώτος-δευτερος.

Επιπλέον προβληματα είχαμε και από το ότι οι εταιρίες έδιναν πολύ μεγαλύτερες εκπτώσεις σε κάποια καταστήματα (πιθανόν λόγω μεγαλύτερου τζίρου), και καταλήγαμε να βλέπουμε τιμές λιανικής στο σκρουτζ που ήταν χαμηλότερες από τις τιμές χονδρικής που αγοράζαμε εμείς.

 

Συμπέρασμα: δεν είναι το σκρουτζ ο καρκίνος του υγιές εμπορίου. Όλα τα παραπάνω είναι η απλή αποτύπωση στην πράξη του ... "καπιταλισμού". Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, στον καπιταλισμό νικάει ο ισχυρότερος. Αυτός που μπορεί να κάνει μεγαλύτερες παραγγελίες για να πετυχει χαμηλότερη τιμή,  αυτός που μπορεί να αντέξει με πολύ χαμηλότερα κέρδη (που ισοδυναμεί με μισθό πείνας), αυτός που έχει τη δυνατότητα να διατηρεί στοκ για άμεση αποστολή, αυτός θα επιβιώσει.

Τα περισσότερα από τα 2700 σκρουτζομάγαζα έχουν πολύ χαμηλές πωλήσεις, ή υψηλές πωλήσεις με πολύ χαμηλό κέρδος, και δεν καταλαβαίνω πώς επιβιώνουν. Ίσως θεωρούν ότι είναι καλύτερο να ψιλοβγαίνεις με ένα κερδος 500€ από το να είσαι άνεργος. Πάντως ο ανταγωνισμός (που όπως είπα δεν είναι αποτέλεσμα του skroutz αλλά απλά γίνεται πιο εύκολος λόγω τετοιων μηχανισμών), είναι απίστευτα άγριος, και καθόλου αντιληπτός από όλους μας, που σερφάρουμε από τον καναπέ μας.

 

Φυσικά, το αντίθετο θα ήταν μια "ρυθμισμενη" αγορά, με τιμές ίδιες σε όλους, επιβαλλόμενες από τις εταιρίες. Αυτό όμως είναι καρτέλ, και δεν μπορεί να θεωρηθεί υγιές κι αυτό.

 

Είναι δύσκολο να βρεις τη χρυσή τομή.

 

  • Like 6
Δημοσ.

Σιγουρα το σκρουτζ προσεφερε πολλα στον καταναλωτη, αλλα η αγιοποιηση του ειναι υπερβολικη. Βασικα δεν φταιει το ιδιο, αλλα τα σκρουτσομαγαζα.
Δεν ξερω σε τι προιοντα βρισκετε τις μεγαλες διαφορες στις τιμες, αλλα εγω σπανια βρισκω κατι σημαντικα φτηνοτερο σε σκρουτζομαγαζο.
Αν υπολογισουμε και τα μεταφορικα ή την αντικαταβολη , το οτι δεν κανουν ατοκες δοσεις και την οποια ανασφαλεια της παραεισαγωγης οι περιπτωσεις που βρισκεις κατι σημαντικα φτηνοτερο, ΤΕΛΙΚΑ ειναι λιγες.
Για να μην αναφερω τις ψευτικες διαθεσιμοτητες και το κυριοτερο την αγενεια προς στον πελατη με την δικαιολογια "το βρηκες φτηνοτερο, μην περιμενεις και πολλα απο πανω".

Καταννοω οτι καποιος που ειναι 15χρονων ή ειναι και προερχεται απο περιβαλλον ιδιωτικων/δημοσιων υπαλληλων δεν μπορει να καταλαβει οτι καποιες τιμες χωμα που βρισκει ειναι αδυνατον να βγουν με νομοτυπο τροπο (βλεπε e-pharmacies) και στην τελικη δεν τον ενδιαφερει αφου κοιταει μονο την τσεπη του. Αλλα ολα στη ζωη αργα ή γρηγορα τελικα πληρωνονται εμμεσα ή αμεσα.

YΓ: δεν θα ξεχασω ποτε που ειχα παει ο ιδιος να παραλαβω το προιον απο γνωστο σκρουτζομαγαζο με καλες κριτικες, τον προηγουμενο μου στην ουρα που ειχε παει να επιστρεψει προιον λογω λαθους περιγραφης απο το καταστημα, με τι εξοργιστικη ειρωνια και αγενεια τον αντιμετωπιζαν και ποσο δεν ιδρωνε το αυτι τους οταν τους ενημερωνε για την κακη κριτικη που θα τους κανει επειδη αρνουνται την επιστροφη.

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, nikosgalis είπε

Θεωρούμε ότι αν κάποιος έμπορος βγάλει 100€ από μια τηλεόραση 800€ είναι αυτόματα κλέφτης. Αυτά τα 100€ θα ήταν το μεικτό του κέρδος, από το οποίο θα αρχισαν να αφαιρούνται ενοίκια, ΦΠΑ, φόροι εισοδήματος, τελη επιτηδεύματος, εισφορές αλληλεγγύης, ασφαλιστικές εισφορές, κλπ. Για να μην αναφέρω και τα δευτερεύονται έξοδα (Μια τηλεοραση που εχει στην βιτρίνα, στοκ που δεν θα πουληθεί, έξοδα για το ίδιο το μαγαζί, κ.α.θεωρηθεί υγιές κι αυτό.


Εστω οτι πουλας μια τηλεοραση στα 800 τελικη με την αποδειξη, ουσιαστικα πουλας την τηλεοραση στα 645ευρω, τα υπολοιπα 154ευρω ειναι ενας φορος που βαζει το κρατος, τον πληρωνει 100% ο πελατης και η μοναδικη υποχρεωση του εμπορου ειναι να μην τον παντελονιασει (ας μην το σχολιασουμε αυτο) και να τον αποδωσει στο κρατος. Ετσι δεν ειναι τα πραγματα; Τοτε γιατι αφαιρεις τον ΦΠΑ σαν εξοδο σου, ηταν κατι δικο σου που σου το περνει το κρατος; Τι ακριβως εννοεις οτι τα 100ευρω ειναι το μικτο κερδος; Εγω καταλαβαινω οτι αγορασες την τηλεοραση στα 545ευρω. Μετα φυσικα πρεπει να πληρωσεις τα παγια εξοδα του καταστηματος οπως παντου.

Δευτερευοντα εξοδα σε σκρουτζομαγαζο δεν ξερω, εχει τυχει να παω σε κατι σημεια που ελεγα "τι ζωο που ειμαι που για να γλιτωσω 5ευρω τρεχω στο Μενιδι και στις Κουκουβαουνες μεσα στις ερημιες να βρω το μαγαζακι" (τις περισσοτερες φορες ενα διαμερισμα ρημαδι, αποθηκες μεσα σε αμπελια και διαφορα τετοια). Ειναι λιγα τα σκρουτζομαγαζα που εχουν βιτρινα.  Αλλα και οσα εχουν δεν δεχομαι οτι θα πεταξουν το εμπορευμα εκθεσης στα σκουπιδια, αντε στην χειροτερη να το δωσουν στην τιμη που το αγορασαν σαν προιον εκθεσης (οσοι τουλαχιστον δεν το ξαναβαζουν απλα στην κουτα του και δεν λενε τιποτα).

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
3 hours ago, dancer said:

Καθως εχω μαγαζι και συνεργαζομαι με αρκετες μεγαλες εταιριες του χωρου της πληροφορικης εχω να πω οτι το σκρουτζ οπως πολυ σωστα εχουν πει καποιοι ειναι η κατατροφη των φυσικων μαγαζιων και θα εξηγησω με επιχειρηματα.

1) τιμη. στην ελλαδα πλεον ολοι κοιταζουμε την τιμη τωρα το πως βγαινει ενα μαγαζι να πουλαει σε τιμη κατωτερη απο αυτην που το αγοραζει με φπα με παραξενευει ή να πουλαει με συνολικο κερδος 2 η 3 ευρω. επιχειρηματικα να το δει καποιος δεν εχει καποια ουσια για τον πολυ απλο λογω οτι ουσιαστικο κερδος δεν εχει γιατι ο χρονος που θα χρειαστει για να ολοκληρωθουν οι παραπανω παραγγελιες δεν ισομεριζεται. ενδεικτικα κινητο που το φερνει συγκεκριμενος προμηθευτης εχει χονδρικη τελικη τιμη συμπεριλαμβανομενου φπα 70€, στο σκρουτζ υπαρχει καταστημα που το πουλαει 67€ +εξοδα αποστολης και αντικαταβολης φτανει τα 73. παρακαλω καποιον φωστηρα να μου εξηγησει πως γινεται αυτο με βαση αυτα που εχω γραψει. προτεινομενη λιανικη  τιμη προμηθευτη εχει 80€ που ειναι και το λογικο.

2)σερβις. στην ελλαδα αφου πλεον αγοραζουμε απο το φθηνοτερο περιμενουμε κιολας να μας εξυπηρετησουν σαν βασιλιαδες. ετσι λοιπον αγοραζουμε κατι απο το σκρουτζ απο ενα μαγαζι στην ροδο, ερχεται ωραια κανονικα με το κουριερ μετα απο δυο μηνες χαλαει, ε ναι περιμενουμε τοτε να το στειλουμε πισω στο καταστημα απο οπου το αγορασαμε και περιμενουμε στην καλυτερη καμια δεκαρια μερες να δουμε αμα θα φτιαχτει αντικατασταθει κτλ. τελικα μας παιρνουν τηλεφωνο οτι φτιαχνεται. τελικα μας το στελνουν ξανα πισω και μπλα μπλα. ηδη εχουμε χασει ποσες μερες μονο για να ταξιδεψει το ποριον ειτε πληρωνουμε εμεις τα μεταφορικα γιατι πολυ απλα θα μας πουνε,αυτη ειναι η αντιπροσωπεια στειλτε το εκει. με λιγα λογια το καταστημα σου λεει εγω στο πουλησα, σερβις αλλου. αρα ξαφνικα απο εκει που κατι τοα γορασαμε φθηνα αρχιζει και ανεβαζει την αξια του αν προσθεσουμε τα εξτρα μεταφορικα που προεκυψαν κατα τη διαδικασια επιδιορθωσης. Αλλα τι γινεται στη περιπτωση που το συγκεκριμενο ακταστημα μονο εκανε εισαγωγη το προιον χωρις να υπαρχει αντιπροσωπεια και ανταλλακτικα? ε τοτε εκει ξεκιναει ο γολγοθας, τη συνεχεια τη ξερετε.

3)φυσικη παρουσια στο χωρο. ενα καταστημα στο σκρουτζ σημερα ειναι αυριο δεν ειναι, το αποτελεσμα ειναι ξαφνικα εσυ να εχεις μια πατατα στο χερι αμα χαλασει εντος εγγυησης, ψαξε να το βρεις μετα, αμα εχει κανει αρπαχτη για το φπα. επισης διαφορετικα μιλας με καποιον που τον βλεπεις και διαφορετικα οταν εισαι μονο απο το τηλεφωνο. υπαρχουν εννοειτε καταστηματα που ειναι σοβαρα και μπορεις να εισαι σιγουρος για αυτο που αγοραζεις αλλα και παλι ειναι διαφορετικο να βαλουν ενα προιον σε τιμη κοστους και αλλο ολα σε τιμες κοστους.

Γενικα ο καθενας ειναι υπολογος για τις πραξεις του και στην ελλαδα λογω της ελλειπους προστασιας του καταναλωτη το σκρουτζ βοηθαει στο να υπαρχουν αρπαχτες απο επιτηδειους και κοροιδα καταναλωτες να μενουν με μια καυτη πατατα στο χερι να ψαχνουν να βρουν το δικιο τους μεσω εγγυησεων κτλ. Οποιος θελει ας συνεχιζει να κανει μονο απο εκει τις αγορες του και να ευχεται να μην του χαλασει κατι να δει τι γλυκα.

Διαφωνώ. Το skroutz είναι μια υπηρεσία που συγκεντρώνει και καταγράφει τα προϊόντα και τις τιμές τους. Το αν ένα κατάστημα δεν λειτουργεί σωστά, δεν προσφέρει σωστές υπηρεσίες, φοροδιαφεύγει, κλπ κλπ, δεν είναι θέμα του skroutz αλλά των αρμόδιων αρχών που πρέπει να κάνουν σωστούς ελέγχους κλπ. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, orck είπε


Εστω οτι πουλας μια τηλεοραση στα 800 τελικη με την αποδειξη, ουσιαστικα πουλας την τηλεοραση στα 645ευρω, τα υπολοιπα 154ευρω ειναι ενας φορος που βαζει το κρατος, τον πληρωνει 100% ο πελατης και η μοναδικη υποχρεωση του εμπορου ειναι να μην τον παντελονιασει (ας μην το σχολιασουμε αυτο) και να τον αποδωσει στο κρατος. Ετσι δεν ειναι τα πραγματα; Τοτε γιατι αφαιρεις τον ΦΠΑ σαν εξοδο σου, ηταν κατι δικο σου που σου το περνει το κρατος; Τι ακριβως εννοεις οτι τα 100ευρω ειναι το μικτο κερδος; Εγω καταλαβαινω οτι αγορασες την τηλεοραση στα 545ευρω. Μετα φυσικα πρεπει να πληρωσεις τα παγια εξοδα του καταστηματος οπως παντου.

Αυτό που λέω είναι ότι τα 100€ που ο κοσμος νομιζει ότι είναι κέρδος που μπαίνει στην τσέπη του εμπρόρου, δεν ισχύει. Αν θες να μιλήσουμε χωρίς ΦΠΑ, τότε το κέρδος ήταν 80€ και έπειτα έγινε 12€.

Από αυτό το 12άρι, πρέπει να αφαιρέσεις τα έξοδα του καταστήματος (βλ. παρακάτω), και έπειτα όλες τις άλλες επιβαρύνσεις που ανέφερα (ασφαλιστικές εισφορες, φόρο εισοδήματος, τελη επιτηδεύματος).  Το 12άρι καταλήγει να είναι 5άρι. (μιλάω για προϊόν με λιανική τιμή 800€ - Κάνε τον υπολογισμό σου για ένα κινητό των 120€)
Υπολόγισε πόσες τηλεορασεις (ή κινητά) πρέπει να πουλήσει κάποιος, για να βγει αξιοπρεπής μισθός.

 

10 λεπτά πριν, orck είπε


Δευτερευοντα εξοδα σε σκρουτζομαγαζο δεν ξερω, εχει τυχει να παω σε κατι σημεια που ελεγα "τι ζωο που ειμαι που για να γλιτωσω 5ευρω τρεχω στο Μενιδι και στις Κουκουβαουνες μεσα στις ερημιες να βρω το μαγαζακι" (τις περισσοτερες φορες ενα διαμερισμα ρημαδι, αποθηκες μεσα σε αμπελια και διαφορα τετοια). Ειναι λιγα τα σκρουτζομαγαζα που εχουν βιτρινα.  Αλλα και οσα εχουν δεν δεχομαι οτι θα πεταξουν το εμπορευμα εκθεσης στα σκουπιδια, αντε στην χειροτερη να το δωσουν στην τιμη που το αγορασαν σαν προιον εκθεσης (οσοι τουλαχιστον δεν το ξαναβαζουν απλα στην κουτα του και δεν λενε τιποτα).

 

Είναι προφανές ότι δεν έχεις καμία εικόνα για τα έξοδα μιας επιχείρισης. Ακόμη και ένα μικρό μαγαζάκι ξεκινάει με 1 χιλιάρικο έξοδα (ενοίκια, ρεύματα, υπολογιστές, software, λογιστές, συνδρομές στο skroutz, web development, κλπ, κλπ).

 

 

 

Επεξ/σία από nikosgalis
  • Like 4
Δημοσ.

Μάλιστα το αστείο της υπόθεσης είναι ότι το skroutz πλέων αρχίσει να επιβάλει και τιμές στα καταστήματα.κατά κάποιο τρόπο με τη μη εισαγωγή προιόντων σε περίπτωση αρκετά χαμηλής τιμής σε συγκεκριμένα αντικείμενα. Η μη εισαγωγή προιόντων που κατά τη γνώμη του δεν παρουσιάζουν ενδιαφέρων.  πχ 

https://www.skroutz.gr/search?cf=Armaggeddon+Scarlet+Blade&keyphrase=armaggeddon+scarlett+blade   0 αποτέλεσμα

https://www.bestprice.gr/item/2155252045/armaggeddon-scarlet-blade-red-120mm.html   6 αποτελέσματα

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dj_aggelos είπε

Μάλιστα το αστείο της υπόθεσης είναι ότι το skroutz πλέων αρχίσει να επιβάλει και τιμές στα καταστήματα.κατά κάποιο τρόπο με τη μη εισαγωγή προιόντων σε περίπτωση αρκετά χαμηλής τιμής σε συγκεκριμένα αντικείμενα. Η μη εισαγωγή προιόντων που κατά τη γνώμη του δεν παρουσιάζουν ενδιαφέρων.  πχ 

https://www.skroutz.gr/search?cf=Armaggeddon+Scarlet+Blade&keyphrase=armaggeddon+scarlett+blade   0 αποτέλεσμα

https://www.bestprice.gr/item/2155252045/armaggeddon-scarlet-blade-red-120mm.html   6 αποτελέσματα

Μήπως δεν τα έχουν δώσει οι εταιρείες το συγκεκριμένο στο skroutz; 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dj_aggelos είπε

Μάλιστα το αστείο της υπόθεσης είναι ότι το skroutz πλέων αρχίσει να επιβάλει και τιμές στα καταστήματα.κατά κάποιο τρόπο με τη μη εισαγωγή προιόντων σε περίπτωση αρκετά χαμηλής τιμής σε συγκεκριμένα αντικείμενα. Η μη εισαγωγή προιόντων που κατά τη γνώμη του δεν παρουσιάζουν ενδιαφέρων.  πχ 

https://www.skroutz.gr/search?cf=Armaggeddon+Scarlet+Blade&keyphrase=armaggeddon+scarlett+blade   0 αποτέλεσμα

https://www.bestprice.gr/item/2155252045/armaggeddon-scarlet-blade-red-120mm.html   6 αποτελέσματα

Αυτό αποκλείεται να ισχύει, αλλιώς δεν θα υπήρχε προϊόν στο skroutz με τιμή χαμηλότερη από τα 4€

Άλλωστε το skroutz δεν ασχολείται με την τιμή του προϊόντος. Τον ενδιαφέρει να γίνονται κλικ, γιατι πληρώνεται με βαση τα κλικ στα προϊόντα. Θα ήταν τρελό να αφαιρέσει από τα κέρδη του τα προϊόντα με χαμηλή τιμή.

 

Δεν έχει καμία λογική αυτό που λες.

 

 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, nikosgalis είπε

Αυτό που λέω είναι ότι τα 100€ που ο κοσμος νομιζει ότι είναι κέρδος που μπαίνει στην τσέπη του εμπρόρου, δεν ισχύει. Αν θες να μιλήσουμε χωρίς ΦΠΑ, τότε το κέρδος ήταν 80€ και έπειτα έγινε 12€.

Από αυτό το 12άρι, πρέπει να αφαιρέσεις τα έξοδα του καταστήματος (βλ. παρακάτω), και έπειτα όλες τις άλλες επιβαρύνσεις που ανέφερα (ασφαλιστικές εισφορες, φόρο εισοδήματος, τελη επιτηδεύματος).  Το 12άρι καταλήγει να είναι 5άρι. (μιλάω για προϊόν με λιανική τιμή 800€ - Κάνε τον υπολογισμό σου για ένα κινητό των 120€)
Υπολόγισε πόσες τηλεορασεις (ή κινητά) πρέπει να πουλήσει κάποιος, για να βγει αξιοπρεπής μισθός.

Είναι προφανές ότι δεν έχεις καμία εικόνα για τα έξοδα μιας επιχείρισης. Ακόμη και ένα μικρό μαγαζάκι ξεκινάει με 1 χιλιάρικο έξοδα (ενοίκια, ρεύματα, υπολογιστές, software, λογιστές, συνδρομές στο skroutz, web development, κλπ, κλπ).

Ειναι προφανες οτι δεν διαβασες καν τι γραφω, να τα ξαναπω;
1)γιατι υπολογιζεις το ΦΠΑ σαν εξοδο; Δεν εινα κατι δικο σου που στο περνουν, ειναι φορος που πληρωνει ο πελατης και εσυ απλα τον μεταφερεις, εχεις να απαντησεις σε αυτο;
2)ποσα σκρουτζομαγαζα εχουν βιτρινα; Ποσοι πετανε τα προιοντα βιτρινας (οποτε ειναι πληρη χασουρα), ποσοι τα συσκευαζουν και τα στελνουν σαν καινουργια η με μια μικρη εκπτωση;

Δημοσ.

Δεν φταίει το Σκρουτζ βέβαια για την πολιτική που ακολουθούν τα μαγαζιά αν και επιτείνει προφανώς το πρόβλημα. 

Για μένα πάντως ποτέ δεν ήταν μοναδικό κριτήριο η τιμή.

Τιμή είναι το ένα.

Καλές κριτικές είναι το άλλο

και διαθεσιμότητα προϊόντων είναι το τρίτο. 

Πάντα κοιτάζω σε ένα μαγαζί πόσα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα γιατί από αυτό φαίνεται αν το μαγαζί είναι κανονικό ή περιμένει παραγγελίες για να τα παραγγείλει.

Δημοσ.

Δε ξερω τι λετε για το Κωτσοβολο και το σκρουτζ παντως εγω που ηθελα μια οθονη ολοι στο σκρουτζ την ειχανε 350+ ευρω και ο Κωτσοβολος 300 σε προφορα φυλλαδιου, την αγορασα και ειναι μια χαρα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...