Droulas13 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 19 λεπτά πριν, vastegial_74 είπε Αν βρεθει καποιος που του πηγε συσκευη απο σκρουτζομαγαζο ανοιγμενη και να να την πηραν πισω για να του δωσουν καινουργια σφραγισμενη ας το πει. Δεν ειναι λογος επιστροφης αυτος, δεν ειναι ας πουμε DOA. Μια ματια να ριξεις σε σχολια μαγαζιων ειναι πολυ συνηθες παραπονο αυτο. Για αυτό και φροντίζεις να αγοράζεις από καταστήματα που έχουν αρκετές και καλές κριτικές και προφανώς θέλουν να συνεχίζουν να έχουν καλές κριτικές. Αφενός διασφαλίζεις, ότι δεν θα σου έρθει ανοιχτό κουτί, αφετέρου αν τυχόν σου έρθει τότε έχεις μεγάλες πιθανότητες να ακούσουν τα παράπονά σου. Περί ανοιχτού κουτιού να πω τη δική μου εμπειρία. Σε πολύ γνωστή αλυσίδα μου έτυχε να αγοράσω wifi extender από το ράφι. Πήγα στο γραφείο, το άνοιξα και το προιόν έλειπε!! Πήγα αμέσως στο κατάστημα, μέσα σε 20 λεπτά, και τελικώς μου έδωσαν άλλο κουτί. Δεν ξέρω βέβαια τι θα συνέβαινε αν πήγαινα την επόμενη μέρα...
akiz90 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, dj_aggelos είπε Για μένα θεωρώ ότι υπηρεσίες τύπου skroutz είναι ο καρκίνος του "υγιές" εμπορίου. Δεν φταίει μόνο το Skroutz φίλε μου... το ξερό μας το κεφάλι φταίει που δεν μπορεί να καταλάβει πως δουλεύει το εμπόριο. Έρχεται ο άλλος σε εταιρία με 10 υπαλλήλους να ρωτήσει "γιατί στο Internet το έχουν πιο φθηνά?" χωρίς να βάζει το μυαλό του να δουλέψει. Μάθαμε να κοιτάμε μόνο την τιμή, και καλά κάνουμε στην τελική αλλά η φτήνια πολλές φορές πληρώνεται ακριβά γιατί κάποιοι κάνουν "εταιρίες" με έδρα το σπίτι τους και αποθήκη το υπόγειο τους, δίχως λειτουργικά έξοδα και δίχως προσωπικό με οτι αυτό συνεπάγεται (μισθούς, ΙΚΑ κτλ.). Στη συνέχεια βγαίνουν στο Skroutz και επόμενο είναι λοιπόν να μην μπορούν να σε υποστηρίξουν , να τσινάνε στα RMA, να μην έχουν τεχνικό τμήμα, και να σου κάνουν τη ζωή δύσκολη. Αυτά δεν φαίνονται στο Skroutz. Μια τιμή βλέπεις μόνο. Όταν τα πράματα δουλεύουν όλοι καλοί είναι... στη βλάβη ξεχωρίζουν τα σωστά καταστήματα και εκεί είναι που μπορεί να μετανιώσεις τα 10 ευρώ που γλίτωσες σε σχέση με κάποιο άλλο κατάστημα. Βλέπω κόσμο να κλαίγεται στις κριτικές που του ήρθε ελαττωματικό προϊόν και δεν του το αλλάζουν ή άλλους που δεν έχουν υποστήριξη. Τι περιμένατε? Αγοράζετε απο κατάστημα που σε 20 σελίδες κριτικών δεν έχει καταφέρει να βγάλει ούτε μια με μονο θετικά σχόλια, γιατί σας ένοιαζε μόνο η τιμή. Καλοφάγωτα λοιπόν. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2018 από akiz90 13 2
Retromaniac Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 4 ώρες πριν, NickTG είπε Από πότε? Απο το 2004. http://globalsustain.org/en/member/216 Αναφορά σε κείμενο Dixons Retail is the majority stakeholder of the company since September 2004. 3 ώρες πριν, ThReSh είπε Ένας από τους ιδρυτές ήταν moderator. Είσαι πιο παλιός και από τον χρόνο 1 ώρα πριν, vastegial_74 είπε Αν βρεθει καποιος που του πηγε συσκευη απο σκρουτζομαγαζο ανοιγμενη και να να την πηραν πισω για να του δωσουν καινουργια σφραγισμενη ας το πει. Δεν ειναι λογος επιστροφης αυτος, δεν ειναι ας πουμε DOA. Μια ματια να ριξεις σε σχολια μαγαζιων ειναι πολυ συνηθες παραπονο αυτο. Εμ μου έχει τύχει μερικές φορές. Και απλά τα έδωσα πίσω και μου δώσανε άλλα. Αν και δεν έχω φοβερό κόλλημα. Δηλαδή αν μου δίνανε ανοικτή ram δεν θα την έδινα πίσω. Αλλά ανοικτό πληκτρολόγιο που μου έτυχε (σιχαμάρα), το έδωσα πίσω. Αν τους πας με την λογική, στο 99% δεν θα έχεις πρόβλημα. Μόνο τα λεφτά που γλιτώνεις από τα μεγάλα μαγαζιά, αντέχεις και μία στραβή στο τόσο, αν και ξαναλέω δεν μου έχει κάτσει να χάσω λεφτά. Και πρέπει να έχω κάνει εκατοντάδες αγορές.
NickTG Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 14 minutes ago, Retromaniac said: Απο το 2004. http://globalsustain.org/en/member/216 Στον όμιλο Dixons. Το θέμα λέει για τον όμιλο Dionic. http://www.dionicgroup.com 1 1
Agony Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Το σκρουτζ είναι η καταστροφή των μαγαζιών. (Κατά την γνώμη) μου θα το δουν στο μέλλον ακόμα και αυτά που βγαίνουν πρώτα. 2
Retromaniac Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 19 λεπτά πριν, NickTG είπε Στον όμιλο Dixons. Το θέμα λέει για τον όμιλο Dionic. http://www.dionicgroup.com Μου το έλεγε ένας καταστηματάρχης που είναι στο skroutz και νόμιζα ότι είναι το ίδιο. Αλλά τώρα που το ψάχνω δεν βρίσκω καμία συσχέτιση.
mrmasave Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Ένα πράγμα πρέπει να αλλάξουν οι ιδιοκτήτες. Την τιμολογιακή πολιτική, γι αυτό έφυγαν ένας-ένας οι μεγάλοι (πρώτα E-shop μετά YOU έπειτα Πλαίσιο) και όχι για μη ανταγωνιστικές τιμές που λέτε μερικοί. Πέραν του click που χρεώνει στους μικρούς, στους μεγάλους ζητάει ετήσια τεράστια ποσά και καλά κάνουν και φεύγουν. 2
gakost Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, akiz90 είπε Δεν φταίει μόνο το Skroutz φίλε μου... το ξερό μας το κεφάλι φταίει που δεν μπορεί να καταλάβει πως δουλεύει το εμπόριο. Έρχεται ο άλλος σε εταιρία με 10 υπαλλήλους να ρωτήσει "γιατί στο Internet το έχουν πιο φθηνά?" χωρίς να βάζει το μυαλό του να δουλέψει. Μάθαμε να κοιτάμε μόνο την τιμή, και καλά κάνουμε στην τελική αλλά η φτήνια πολλές φορές πληρώνεται ακριβά γιατί καιποιοι κάνουν "εταιρίες" με έδρα το σπίτι τους και αποθήκη το υπόγειο τους, δίχως λειτουργικά έξοδα και δίχως προσωπικό με οτι αυτό συνεπάγεται (μισθούς, ΙΚΑ κτλ.). Στη συνέχεια βγαίνουν στο Skroutz και επόμενο είναι λοιπόν να μην μπορούν να σε υποστηρίξουν , να τσινάνε στα RMA, να μην έχουν τεχνικό τμήμα, και να σου κάνουν τη ζωή δύσκολη. Αυτά δεν φαίνονται στο Skroutz. Μια τιμή βλέπεις μόνο. Όταν τα πράματα δουλεύουν όλοι καλοί είναι... στη βλάβη ξεχωρίζουν τα σωστά καταστήματα και εκεί είναι που μπορεί να μετανιώσεις τα 10 ευρώ που γλίτωσες σε σχέση με κάποιο άλλο κατάστημα. Βλέπω κόσμο να κλαίγεται στις κριτικές που του ήρθε ελαττωματικό προϊόν και δεν του το αλλάζουν ή άλλους που δεν έχουν υποστήριξη. Τι περιμένατε? Αγοράζετε απο κατάστημα που σε 20 σελίδες κριτικών δεν έχει καταφέρει να βγάλει ούτε μια με μονο θετικά σχόλια, γιατί σας ένοιαζε μόνο η τιμή. Καλοφάγωτα λοιπόν. Έτσι είναι. Κάνεις μια έναρξη και ένα σκρουτζομάγαζο και πουλάς με τιμές χώμα. Όταν αρχίσει η εφορία και όοοοολοι οι δημόσιοι φορείς να σε μαθαίνουν και έρχονται τα μπιλιετάκια να πληρώσεις εκεί πολύ το κλείνουν και πάλι από την αρχή ή αρχίζουν τις κομπίνες με τον ΦΠΑ. Το να έχεις ένα σοβαρό μαγαζί και να προσπαθείς να είσαι συνεπής στις υποχρεώσεις σου και στο προσωπικό είναι ακριβό και ΔΕΝ βγαίνει με τα ποσοστά που δουλεύουν πολλοί αεριτζήδες στο σκρουτζ. Το ίδιο ισχύει και για την σύγκριση στα ψιλολόγια μεταξύ ebay και κινεζοπολυκαστημάτων με το σκρούτζ. Σου λέει ο άλλος στο ebay το τάδε πράγμα κάνει 1€ στο σκρουτζ €10 και δεν καταλαβαίνει ότι κανένας δεν δουλεύει για την ψυχή της μάνας του. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2018 από gakost 6
~mxls~ Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 8 ώρες πριν, dj_aggelos είπε Για μένα θεωρώ ότι υπηρεσίες τύπου skroutz είναι ο καρκίνος του "υγιές" εμπορίου. Όταν τα ίδια προϊόντα, σε διαφορετικά καταστήματα έχουν ακριβώς την ίδια τιμή, μέχρι και το τελευταίο σεντ, υγιές δεν το λες ακριβώς. Και έχω πετυχει δεκάδες περιπτώσεις ανα διαστήματα λόγω δουλειας. Επίσης στο παιδι που αναφέρεται σε RMA, μια χαρά εξυπηρετούν καταστήματα με καλές κριτικές. Οι καταναλωτές μονο κέρδος στην τσέπη τους έχουν δει από το skroutz.
akiz90 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε Όταν τα ίδια προϊόντα, σε διαφορετικά καταστήματα έχουν ακριβώς την ίδια τιμή, μέχρι και το τελευταίο σεντ, υγιές δεν το λες ακριβώς. Και έχω πετυχει δεκάδες περιπτώσεις ανα διαστήματα λόγω δουλειας. Επίσης στο παιδι που αναφέρεται σε RMA, μια χαρά εξυπηρετούν καταστήματα με καλές κριτικές. Οι καταναλωτές μονο κέρδος στην τσέπη τους έχουν δει από το skroutz. Δεν είπαμε ότι όποιος είναι στο Skroutz δεν είναι σωστός. Σαφώς και υπάρχουν πολύ αξιόλογα καταστήματα και μάλιστα συνδυάζουν και καλές τιμές. Όπως είπες και μόνος σου όμως "τα καταστήματα με τις καλές κριτικές".... Γιατί υπάρχουν και αυτοί που όπως είπα πιο πάνω σε 20 σελίδες κριτικών δεν έχουν καταφέρει να γεμίσουν ούτε μια με μόνο θετικές. Ονόματα δεν λέμε αλλά στη διάθεσή σας είναι να τα δείτε. Όσο για τον καταναλωτή δεν αμφισβητεί κάνεις πως βγαίνει κερδισμένος, αλλά το να σφάζονται καταστήματα για το cent είναι τουλάχιστον κατάντια. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2018 από akiz90 1
Tsene Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 11 hours ago, ThReSh said: Ένας από τους ιδρυτές ήταν moderator. 1
what_if Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 8 ώρες πριν, Agony είπε Το σκρουτζ είναι η καταστροφή των μαγαζιών. (Κατά την γνώμη) μου θα το δουν στο μέλλον ακόμα και αυτά που βγαίνουν πρώτα. οχι φιλτατε ,εργαλεια οπως το σκρουτζ κανουν καλο στον ανταγωνισμο κ την αγορα ,ξερεις πλεον το ιντερνετ εχει εξαφανισει τα γεωγραφικα ορια ,οσο ευκολα μπορω να αγορασω απο ελλαδα αλλο τοσο ευκολο μπορω κ απο εξωτερικο κ ετσι πιεζονται ολοι σε καλυτερες τιμες κ after sales k εξυπηρετηση κ ο σωστος μακροπροθεσμα θα επιβραβευθει δεν φταιει ομως το σκρουτζ οταν σαν χανοι πεφτουμε στην φθηνοτερη τιμη αγνοοντας τα παντα ολα ,υπαρχει κατι που λεγεται καταναλωτικη συνειδηση που στην ελλαδα το αγνοουμε παντελως ετσι ο καθε επιτηδειος θα ανοιξει ενα σκρουτζομαγαζο ,θα σκοτωσει τις τιμες κ θα γινει αναρπαστος χωρις κανεις να αναρωτηθει πως καποιος που δεν τον ξερει κανεις εχει τετοιες τιμες ενδεικτικα θα θυμισω τα κλεμμενα dell laptop τις παραεισαγωγες χωρις ουσιαστικη εγγυηση τον αλλο που επαιρνε παραγγελιες σε ειχε στο περιμενε μεχρι να μαζεψει κεφαλαιο κ να κανει παραγγελια στον προμηθευτη του το οτι σημερα ειναι αυριο δεν ειναι πολλοι απο αυτους με αποτελεσμα μετα την αγορα να εισαι απροστατευτος κ διαφορα τετοια ωραια στα φθηνοτερα του σκρουτζ με λιγα λογια οπως ολα στην ζωη μην κατηγορουμε το μεσο αλλα την χρηση που του κανουμε 4
MTX Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 16 ώρες πριν, satsok2 είπε Μόνο εμένα με απασχόλησε ποια ειναι αυτή η Dionic, γιατί ειχε το 50% και γιατί αναγκάζεται να το πουλήσει; Η Dionic φίλε μου είναι μια εταιρία που αν ήτανε σε άλλο κράτος όχι χρηματιστήριο δεν θα έμπαινε ούτε να αναλάβει τον καθαρισμό στις τουαλέτες του χρηματιστηρίου δεν θα μπορούσε να φέρει εις πέρας , αυτός ο όμιλος αποτελείται από τα σωστά κοράκια , με πλάτες τράπεζες και πολιτικά πρόσωπα από πίσω που τις εποχές του χρηματιστηρίου κάνανε πάρτι στη παράλληλη αγορά με τι μετοχή τους να είχε φτάσει 35 ευρώ , ίσος η μεγαλύτερη φούσκα όλον τον εποχών ,παρα πολλά άτομα κλάψανε τις περιουσιες τους , μια εταιρία με 6 θυγατρικές τις πλακας , που ο σκοπός ήτανε μονο να φανεί τεραστια για να ανεβεί η μετοχή τις και σιγά σιγά τις έκλεισε όλες αφού τα αρπάξανε από το χρηματιστήριο , όταν η Dionic μπήκε με 50% στο Skroutz η συνολική αξια του skroutz δεν θα ήτανε ούτε 30000 ευρώ , μην κοιτάς τα σημερινά νούμερα , που και πάλι κάποια βρωμιά είναι από πίσω είμαι σίγουρος , όσο για το skroutz τώρα γιατί να πάρει δανεισμό σιγά τα κεφαλαια που χρειάζεται μια τέτοια εταιρία αφού δεν ρισκάρει τίποτα , είναι σαν τι μάνα στα χαρτιά τα παίρνει απόλους , οι άνθρωποι ανταμείφθηκαν για την πρωτότυπη για τα ελληνικά δεδομένα ιδέα που είχανε όχι γιατί χώσανε χρήματα και περιμένανε να έρθει το όφελος από την επένδυση 1
kage Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Κυριολεκτικα απο τα δανεικα στα δανεικά απλα εμμεσα...;) Μολις ανεβηκαν ενα value level πιο πανω απο την mls που την εχει ενα αλλο fund... καλα εκει παιζει σιγουρα ευελικτη φορολογηση Μην ξεχασουμε και τα σχεδον 50μυρια πωλησης του taxibeat! Μπραβο σε ολα τα παιδια του gr silicon valley που βγαλαν λεφτα απο sw Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2018 από kage
dancer Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Καθως εχω μαγαζι και συνεργαζομαι με αρκετες μεγαλες εταιριες του χωρου της πληροφορικης εχω να πω οτι το σκρουτζ οπως πολυ σωστα εχουν πει καποιοι ειναι η κατατροφη των φυσικων μαγαζιων και θα εξηγησω με επιχειρηματα. 1) τιμη. στην ελλαδα πλεον ολοι κοιταζουμε την τιμη τωρα το πως βγαινει ενα μαγαζι να πουλαει σε τιμη κατωτερη απο αυτην που το αγοραζει με φπα με παραξενευει ή να πουλαει με συνολικο κερδος 2 η 3 ευρω. επιχειρηματικα να το δει καποιος δεν εχει καποια ουσια για τον πολυ απλο λογω οτι ουσιαστικο κερδος δεν εχει γιατι ο χρονος που θα χρειαστει για να ολοκληρωθουν οι παραπανω παραγγελιες δεν ισομεριζεται. ενδεικτικα κινητο που το φερνει συγκεκριμενος προμηθευτης εχει χονδρικη τελικη τιμη συμπεριλαμβανομενου φπα 70€, στο σκρουτζ υπαρχει καταστημα που το πουλαει 67€ +εξοδα αποστολης και αντικαταβολης φτανει τα 73. παρακαλω καποιον φωστηρα να μου εξηγησει πως γινεται αυτο με βαση αυτα που εχω γραψει. προτεινομενη λιανικη τιμη προμηθευτη εχει 80€ που ειναι και το λογικο. 2)σερβις. στην ελλαδα αφου πλεον αγοραζουμε απο το φθηνοτερο περιμενουμε κιολας να μας εξυπηρετησουν σαν βασιλιαδες. ετσι λοιπον αγοραζουμε κατι απο το σκρουτζ απο ενα μαγαζι στην ροδο, ερχεται ωραια κανονικα με το κουριερ μετα απο δυο μηνες χαλαει, ε ναι περιμενουμε τοτε να το στειλουμε πισω στο καταστημα απο οπου το αγορασαμε και περιμενουμε στην καλυτερη καμια δεκαρια μερες να δουμε αμα θα φτιαχτει αντικατασταθει κτλ. τελικα μας παιρνουν τηλεφωνο οτι φτιαχνεται. τελικα μας το στελνουν ξανα πισω και μπλα μπλα. ηδη εχουμε χασει ποσες μερες μονο για να ταξιδεψει το ποριον ειτε πληρωνουμε εμεις τα μεταφορικα γιατι πολυ απλα θα μας πουνε,αυτη ειναι η αντιπροσωπεια στειλτε το εκει. με λιγα λογια το καταστημα σου λεει εγω στο πουλησα, σερβις αλλου. αρα ξαφνικα απο εκει που κατι τοα γορασαμε φθηνα αρχιζει και ανεβαζει την αξια του αν προσθεσουμε τα εξτρα μεταφορικα που προεκυψαν κατα τη διαδικασια επιδιορθωσης. Αλλα τι γινεται στη περιπτωση που το συγκεκριμενο ακταστημα μονο εκανε εισαγωγη το προιον χωρις να υπαρχει αντιπροσωπεια και ανταλλακτικα? ε τοτε εκει ξεκιναει ο γολγοθας, τη συνεχεια τη ξερετε. 3)φυσικη παρουσια στο χωρο. ενα καταστημα στο σκρουτζ σημερα ειναι αυριο δεν ειναι, το αποτελεσμα ειναι ξαφνικα εσυ να εχεις μια πατατα στο χερι αμα χαλασει εντος εγγυησης, ψαξε να το βρεις μετα, αμα εχει κανει αρπαχτη για το φπα. επισης διαφορετικα μιλας με καποιον που τον βλεπεις και διαφορετικα οταν εισαι μονο απο το τηλεφωνο. υπαρχουν εννοειτε καταστηματα που ειναι σοβαρα και μπορεις να εισαι σιγουρος για αυτο που αγοραζεις αλλα και παλι ειναι διαφορετικο να βαλουν ενα προιον σε τιμη κοστους και αλλο ολα σε τιμες κοστους. Γενικα ο καθενας ειναι υπολογος για τις πραξεις του και στην ελλαδα λογω της ελλειπους προστασιας του καταναλωτη το σκρουτζ βοηθαει στο να υπαρχουν αρπαχτες απο επιτηδειους και κοροιδα καταναλωτες να μενουν με μια καυτη πατατα στο χερι να ψαχνουν να βρουν το δικιο τους μεσω εγγυησεων κτλ. Οποιος θελει ας συνεχιζει να κανει μονο απο εκει τις αγορες του και να ευχεται να μην του χαλασει κατι να δει τι γλυκα. 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα