NickTG Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μάλιστα. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2018 από NickTG
webparts Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 23 λεπτά πριν, NickTG είπε Μάλιστα. Τι αλλο να ειχες γραψει αραγε και το αλλαξες σε ενα σκετο μαλιστα;
nik0laus Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Με το ΑΒS φρενάρεις-ακινητοποιείς το όχημα στο 90% των περιπτώσεων σε μικρότερη απόσταση από ότι χωρίς αυτό. Πάντα εννοούμε σε φρενάρισμα πανικού όπου "τσαρουχώνουμε" το φρένο , σε άλλη περίπτωση δεν έχει διαφορά αφού δεν μπλοκάρουν οι τροχοί. Ειδικά όταν η άσφαλτος είναι "ελληνική" .... Μόνο σε φρέσκο χιόνι και παχύ χωματόδρομο φρενάρεις γρηγορότερα καθώς εκεί με το μπλοκάρισμα των τροχών δημιουργείται ένα "φράγμα" από τη συσσώρευση υλικού εμπρός από τους τροχούς .... (τη καλύτερη πρόσφυση στο χιόνι την έχει το ίδιο το χιόνι και αυτή την ιδιότητα εκμεταλλεύονται τα χειμερινά ελαστικά M+S) Επίσης σε στεγνό οδόστρωμα με πολύ καλά λάστιχα και με πολύ μικρές ταχύτητες <40 χλμ/ω Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις η απόσταση ακινητοποίησης με ABS είναι πιο μικρή Σε φρενάρισμα σε στροφή υπερέχει σαφώς το ABS... Υπό βροχή υπερέχει το ABS. Mε χάλια λάστιχα υπερέχει το ABS. Και με το βασικό πλεονέκτημα ότι έχεις τον έλεγχο του οχήματος πάντα καθώς οι τροχοί κυλάνε και δεν σέρνονται .... 5
christopher0016 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Μόλις τώρα, nik0laus είπε Με το ΑΒS φρενάρεις-ακινητοποιείς το όχημα στο 90% των περιπτώσεων σε μικρότερη απόσταση από ότι χωρίς αυτό. Πάντα εννοούμε σε φρενάρισμα πανικού όπου "τσαρουχώνουμε" το φρένο , σε άλλη περίπτωση δεν έχει διαφορά αφού δεν μπλοκάρουν οι τροχοί. Ειδικά όταν η άσφαλτος είναι "ελληνική" .... Μόνο σε φρέσκο χιόνι και παχύ χωματόδρομο φρενάρεις γρηγορότερα καθώς εκεί με το μπλοκάρισμα των τροχών δημιουργείται ένα "φράγμα" από τη συσσώρευση υλικού εμπρός από τους τροχούς .... (τη καλύτερη πρόσφυση στο χιόνι την έχει το ίδιο το χιόνι και αυτή την ιδιότητα εκμεταλλεύονται τα χειμερινά ελαστικά M+S) Επίσης σε στεγνό οδόστρωμα με πολύ καλά λάστιχα και με πολύ μικρές ταχύτητες <40 χλμ/ω Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις η απόσταση ακινητοποίησης με ABS είναι πιο μικρή Σε φρενάρισμα σε στροφή υπερέχει σαφώς το ABS... Υπό βροχή υπερέχει το ABS. Mε χάλια λάστιχα υπερέχει το ABS. Και με το βασικό πλεονέκτημα ότι έχεις τον έλεγχο του οχήματος πάντα καθώς οι τροχοί κυλάνε και δεν σέρνονται .... εγω εχω την αισθηση οτι με το ABS η αποσταση ακινητοποιησης ειναι μεγαλυτερη και οχι μικροτερη. 1
nik0laus Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ναι γιατί όταν αρχίζει να δουλεύει το ΑΒS και τραντάζεται το πετάλι ασυναίσθητα ελαττώνειςτην πίεση στο πεντάλ , θέλει εξοικείωση και να συνεχίζεις να πιέζεις με όλη σου τη δύναμη το πενταλ του φρένου. Δοκίμασε σε ελεγχόμενο χώρο να φρενάρεις με ABS και χωρίς (αφαιρόντας την ασφάλεια ώστε να βγει εκτος λειτουργίας) και αυτό που θα δεις δεν θα το πιστεύεις ... Επειδή λόγω της εργασίας μου το έχω κάνει και μάλιστα με συστήματα 2ης γενιάς και όχι 6ης όπως τα σημερινά έγραψα αυτά που έγραψα. Όποιος διαφωνεί με τα αποτελέσματα δοκιμών όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών μπορεί να αφαιρέσει την ηλεκτρική ασφάλεια του συστήματος και να έχει "συμβατικά" φρένα..... Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2018 από nik0laus
cuspid Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Όχι, σε καμία περίπτωση δεν "νικάς" το ABS , εκτός και αν είσαι ο Ραικόνεν . Θυμάμαι τα πρώτα ABS στις αρχες της δεκαετίας του 90 (σε κάτι μεγάλα BMW και MERCEDES) που ήταν "αργά" και σου "κλωτσούσαν" το πόδι σαν μουλάρια.... Τότε είχα πει ότι δεν θα αγόραζα ποτέ αμάξι με αυτόν τον διάολο (όπως και με αυτόματο σασμάν...), αλλά από τότε έχει κυλίσει πολύ νερό στο αυλάκι και ακόμα και τα αυτοκίνητα πόλης σήμερα φρενάρουν πολύ πιο αξιόπιστα με το "τρεμοπέταλο". Επίσης και για τα αυτόματα σασμάν έχω καταπιεί τα λόγια μου αφού είναι πλέον εξαιρετικά (ειδικά στα ακριβά αυτοκίνητα). Βέβαια δεν είναι όλα ρόδινα, τα τιμόνια (τα ηλεκτρικά συνήθως - και μερικά φθηνά υδραυλικά) δεν είναι όπως παλιά (που έκανες και μπράτσα ), το βάρος σε κάποια αυτοκίνητα έχει ξεφύγει (και δεν κρύβεται) και κάποιες ηλεκτρονικές παπαριές τύπου traction control μου έχουν κάνει την ζωή δύσκολη στα σύγχρονα αυτοκίνητα...
mp123 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Εφόσον δεν αρέσει σε κάποιους το abs και λένε πως δεν είναι καλό ας το απενεργοποιησουν μαζί με το esp. Αλλά δεν νομίζω κανεις να το κάνει. Μόνο λόγια.
christopher0016 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μόλις τώρα, nik0laus είπε Ναι γιατί όταν αρχίζει να δουλεύει το ΑΒS και τραντάζεται το πετάλι ασυναίσθητα ελαττώνειςτην πίεση στο πεντάλ , θέλει εξοικείωση και να συνεχίζεις να πιέζεις με όλη σου τη δύναμη το πενταλ του φρένου. Δοκίμασε σε ελεγχόμενο χώρο να φρενάρεις με ABS και χωρίς (αφαιρόντας την ασφάλεια ώστε να βγει εκτος λειτουργίας) και αυτό που θα δεις δεν θα το πιστεύεις ... Επειδή λόγω της εργασίας μου το έχω κάνει και μάλιστα με συστήματα 2ης γενιάς και όχι 6ης όπως τα σημερινά έγραψα αυτά που έγραψα. Όποιος διαφωνεί με τα αποτελέσματα δοκιμών όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών μπορεί να αφαιρέσει την ηλεκτρική ασφάλεια του συστήματος και να έχει "συμβατικά" φρένα..... θα ηθελα καπου να τα δω αυτα τα αποτελεσματα . οτι δηλαδη με abs η ακινητοποιηση ειναι πιο γρηγορη δηλαδη λιγοτερα μετρα. εγω ξερω οτι το abs εχει το καλο να μην μπλοκαρουν οι τροχοι και να στριβεις φρεναροντας , αλλα αυτο υστερει σε "δυναμη φρεναρισματος" επισης να πω κανενα αγωνιστικο δεν εχει αυτα τα συστηματα ασφαλειας abs esp κτλπ , θελουν ενα καθαρο αυτοκινητο που ολα κρινονται στον οδηγο. αυτο βεβαια δεν σημενει οτι στην καθημερινοτητα μας δεν ειναι απαραιτητα καποια συστηματα ασφαλειας.. Μόλις τώρα, mp123 είπε Εφόσον δεν αρέσει σε κάποιους το abs και λένε πως δεν είναι καλό ας το απενεργοποιησουν μαζί με το esp. Αλλά δεν νομίζω κανεις να το κάνει. Μόνο λόγια. ειναι μονιμα απενεργοποιημενο Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2018 από christopher0016
mp123 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, christopher0016 είπε θα ηθελα καπου να τα δω αυτα τα αποτελεσματα . οτι δηλαδη με abs η ακινητοποιηση ειναι πιο γρηγορη δηλαδη λιγοτερα μετρα. εγω ξερω οτι το abs εχει το καλο να μην μπλοκαρουν οι τροχοι και να στριβεις φρεναροντας , αλλα αυτο υστερει σε "δυναμη φρεναρισματος" επισης να πω κανενα αγωνιστικο δεν εχει αυτα τα συστηματα ασφαλειας abs esp κτλπ , θελουν ενα καθαρο αυτοκινητο που ολα κρινονται στον οδηγο. αυτο βεβαια δεν σημενει οτι στην καθημερινοτητα μας δεν ειναι απαραιτητα καποια συστηματα ασφαλειας.. ειναι μονιμα απενεργοποιημενο Μπράβο. Εγώ στα αμάξια πότε δεν το είχα εκτός. Μόνο στο rx8 όταν ήθελα (να κάνω βλακειες) παίξω σε καμία αλάνα. Στον δρόμο όλα τα συστήματα πάντα on. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2018 από mp123
cuspid Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, christopher0016 είπε θα ηθελα καπου να τα δω αυτα τα αποτελεσματα . οτι δηλαδη με abs η ακινητοποιηση ειναι πιο γρηγορη δηλαδη λιγοτερα μετρα. εγω ξερω οτι το abs εχει το καλο να μην μπλοκαρουν οι τροχοι και να στριβεις φρεναροντας , αλλα αυτο υστερει σε "δυναμη φρεναρισματος" επισης να πω κανενα αγωνιστικο δεν εχει αυτα τα συστηματα ασφαλειας abs esp κτλπ , θελουν ενα καθαρο αυτοκινητο που ολα κρινονται στον οδηγο. αυτο βεβαια δεν σημενει οτι στην καθημερινοτητα μας δεν ειναι απαραιτητα καποια συστηματα ασφαλειας.. ειναι μονιμα απενεργοποιημενο Ρε φίλος, δεν έχεις δίκιο.... Το δίλημμα ABS or NOT ABS έχει ξεπεραστεί με άπειρες δοκιμές εδώ και πολλά χρόνια. Δεν σου λέω ότι όλες οι υλοποιήσεις ABS είναι τέλειες, όπως και τα συστήματα πέδησης δεν είναι όλα το ίδιο αποτελεσματικά στα σημερινά αυτοκίνητα . Έχω οδηγήσει καινούργια μοντέλα με ανεπαρκή φρένα (σε δύναμη και σε αντοχή ) με το ABS να είναι το κερασάκι στην τούρτα, κάνοντας μια αποτυχημένη συνταγή, απλά τραγική..... Από την άλλη όταν έχεις φρενούμπες και λαστιχάρες και σωστό ABS είσαι "άρχοντας" : Έχεις δύναμη στο φρενάρισμα, έχεις αντοχή στην παρατεταμένη και σκληρή χρήση, έχεις αίσθηση στο πετάλι και έχεις και έναν φύλακα - άγγελο που μπαίνει στην μέση όταν πραγματικά χρειάζεται και σε σώζει... Το "σωστό" ABS δεν το καταλαβαίνεις ότι είναι εκεί μέχρι να το χρειαστείς (εκτός αν οδηγάς ένα - δύο χρόνια και ακόμα "τσαρουχώνεις") και όταν ενεργοποιηθεί σημαίνει ότι εσύ έχεις αποτύχει να φρενάρεις αποτελεσματικά. Μου έχει τύχει να οδηγώ για πολλές μέρες κάποιο αυτοκίνητο και να μην έχω "νιώσει" το ABS ακόμα και σε σκληρά φρεναρίσματα, όταν πίεζα το αμάξι στα όρια του (είναι λογικό αφού ασυναίσθητα είχα το ABS του μυαλού μου σε εγρήγορση...) αλλά μου έχει τύχει δυστυχώς και "ενοχλητικό" ABS που όμως ήταν πακέτο με χάλια σε αίσθηση φρένα (άρα πάλι μάλλον εγώ ήμουν ο αδύναμος κρίκος στο σύστημα, που δεν μπορούσα να καταλάβω πότε έχαναν πρόσφυση οι τροχοί). Στην καθημερινή οδήγηση και για τον μέσο οδηγό το ABS είναι πολύ χρήσιμο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι πανάκεια και ότι οι "κουλοί" θα γίνουν οδηγάρες...., μπα, κουλοί θα παραμείνουν.... Όσον αφορά τους αγώνες μην την ψάχνεις, εκεί τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά: Μην ξεχνάς ότι οι ομάδες δεν εξελίσσουν αγωνιστικά αυτοκίνητα σύμφωνα με την απόλυτη επίδοση αλλά σε συνδυασμό με τους εκάστοτε κανονισμούς της FIA. Το αν θα βάλουν ή όχι ABS εξαρτάται από τους κανονισμούς. Επίσης αν θες να εμβαθύνουμε στα "αγωνιστικά" θέματα (χα, χα...) δεν θα έπαιρνα και όρκο ότι δεν παίζουν κάποια τέτοια συστήματα και στα αγωνιστικά (τόσο στην F1 όσο και στο WRC) με όλα αυτά τα εξελιγμένα ηλεκτρονικά και "έξυπνα" - προγραμματιζόμενα διαφορικά. Κατά καιρούς έχουν βγεί πολλά άπλυτα στην φόρα...(ακόμα και εκεί παράγκα)
Zaknafein Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, christopher0016 είπε θα ηθελα καπου να τα δω αυτα τα αποτελεσματα . οτι δηλαδη με abs η ακινητοποιηση ειναι πιο γρηγορη δηλαδη λιγοτερα μετρα. εγω ξερω οτι το abs εχει το καλο να μην μπλοκαρουν οι τροχοι και να στριβεις φρεναροντας , αλλα αυτο υστερει σε "δυναμη φρεναρισματος" επισης να πω κανενα αγωνιστικο δεν εχει αυτα τα συστηματα ασφαλειας abs esp κτλπ , θελουν ενα καθαρο αυτοκινητο που ολα κρινονται στον οδηγο. αυτο βεβαια δεν σημενει οτι στην καθημερινοτητα μας δεν ειναι απαραιτητα καποια συστηματα ασφαλειας.. Υστερούσαν τα παλαιότερα (1η-2ης γενιάς, τώρα είμαστε στην 5η-6η;). Το θέμα όμως δεν είναι το θεωρητικό κομμάτι, αλλά το πρακτικό - ακόμα και ένας έμπειρος οδηγός (από αγώνες-πίστα κ γενικότερα εξοικειωμένος με οριακές καταστάσεις πρόσφυσης), δεν είναι βέβαιο ότι σε πραγματικό φρενάρισμα πανικού θα χρησιμοποιήσει την βέλτιστη τεχνική πέδησης, φρενάροντας ακριβώς στο όριο πριν μπλοκάρουν οι τροχοί. Για τον μέσο οδηγό, αυτή η πιθανότητα, είναι σχεδόν βεβαιότητα - ή ακόμα χειρότερα, απλά δεν φρενάρουν με αρκετή δύναμη. Σε σχέση με μπλοκαρισμένους τροχούς, το ABS είναι πάντα καλύτερο (πλην των εξαιρέσεων άνωθεν - πάγο/φρέσκο χιόνι/κάποιους χωματόδρομους) στο θέμα της πέδησης. Επίσης, τα σύγχρονα που έχουν και EBD, έχουν καλύτερο φρενάρισμα σε περιπτώσεις που δεν έχουν όλοι οι τροχοί την ίδια πρόσφυση, επειδή μπορούν να φρενάρουν τον κάθε τροχό ξεχωριστά, πράγμα απλά αδύνατο για τον όποιο οδηγό. Απλά έχει μείνει η φιλολογία από άρθρα του ειδικού τύπου, κυρίως από παλαιότερα συστήματα. Υπάρχουν πολλά επιστημονικά άρθρα και μελέτες με στατιστικά για το ABS, το EBD και το (E)BA, αλλά είναι βαρετά, ενώ τα βιντεάκια στο Youtube είναι πιο ευκολοχώνευτα. Τα αγωνιστικά είναι εκτός θέματος - δεν έχουν γιατί τα θεωρούνε βοηθητικά συστήματα για τον οδηγό και τα απαγορεύουν οι κανονισμοί - όχι γιατί δυνητικά δεν θα μπορούσαν να συντελέσουν σε καλύτερους χρόνους κτλ. 1
christopher0016 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 η αληθεια ειναι οτι ποτε δεν συμπαθησα το abs , εχω οδηγησει αυτοκινητα παλιοτερης γενιας abs και δεν μου αρεσαν καθολου. σαν αισθηση και αποτελεσμα. τωρα για πιο νεες γενιες δεν εχω ιδεα πραγματικα το τι γινεται .
tsofras Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 'Οποιος γνωρίζει Αγγλικά και έχει όρεξη ας διαβάσει το παρακάτω https://physics.stackexchange.com/questions/69936/does-abs-shorten-stopping-distance-of-a-car Εξηγεί γιατί θεωρητικά θα σταματήσει το αμάξι σε λιγότερη απόσταση με το ABS. Κατα τα άλλα πριν διαβάσω και εγώ άρθρα σαν και αυτό είχα την εντύπωση ότι με το ABS έπαιρνε παραπάνω μέτρα να σταματήσω. Είχα πετύχει κάπου και μετρήσεις σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα , στο στεγνό ήταν το ABS με την λιγότερη απόσταση στο βρεγμένο χωρίς , αλλά δεν το βρίσκω για να το ποστάρω. Τέλος , υπάρχει κουμπί για απενεργοποίηση του ABS? Μόνο για το ESP / ASR ( και όπως αλλιώς το λέει κάθε εταιρεία ) γνωρίζω ....
mp123 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Καλά μπλέξαμε. Σε λίγο θα μας πούνε να οδηγάμε αυτοκίνητα με τιμόνι χωρίς υποβοήθηση, γιατί έτσι πρέπει να είναι τα αληθινά αυτοκίνητα. Το αμαξι το θέλω να πάω από ένα σημείο α σε ένα σημείο β με ασφάλεια και ξεκούραστα. Άμα δεν ήταν καλό το abs δεν θα ήταν υποχρεωτικό στα αυτοκίνητα. Αλλά τι να λέμε τώρα. Την έχουν δει όλοι Loeb. 2
Ntinaras Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Ειτε σας αρεσει, ειτε οχι, το abs φρεναρει καλυτερα το οχημα. Ειναι φυσικη 5ης δημοτικου. Η στατικη τριβη ειναι παντα μεγαλυτερη της τριβης ολισθησεως. Η αποψη του κυρ μητσου απο εκεινο το χωριο εξω απο την κοζανη, που "ξερει" απο αυτοκινητα, γιατι ειναι παλιος μαστορας, εχει ιδια αξια με την πατημενη κουραδα του σκυλου στο απεναντι πεζοδρομιο. 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις