Προς το περιεχόμενο

Σωστός τρόπος οδήγησης


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 245
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, Panos_G2 είπε

Ναι φιλε μου σειριακο και το κανω παραπολυ συχνα να παραλειπω ταχυτητες και να ελαττωνω ταχυτητα με αυτες. Αλλωστε για αυτο ειπα να κατεβαζα 3η ταχυτητα θεωρωντας στο μυαλο μου οτι θα πηγαινα με 5η στα 100 χιλιομετρα και θα κατεβαζα μια 3η για να ειχε υψηλες στροφες ο κινητηρας. 

Εντάξει πήρα την απάντησή μου, ευχαριστώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, zio10 said:

Ποια αυτοκίνητα δεν αφήνουν; Τα πολύ καινούργια;

Και εμενα μονο με συμπλεκτη ξεκιναει το αμαξι. Ford Focus το καινουριο.

Επεξ/σία από elpaso1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, zio10 είπε

Ποια αυτοκίνητα δεν αφήνουν; Τα πολύ καινούργια;

Όχι δεν έχει σχέση.Θυμάμαι το προηγούμενο αυτοκίνητό μου HUNDAI  exhel  του 1993 δεν έπαιρνε μπροστά αν δεν είχες πατημένο συμπλέκτη.

Πολύ καλό γιατί μου τυχαίνει κάποιος φορές με άλλα αυτοκίνητα να γυρίσω διακόπτη να βάλω μπροστά και να έχει ταχύτητα.Μακάρι να το είχα όλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να είναι χρήσιμο το να παίρνει με ταχύτητα. πχ άμα μείνεις πάνω σε γραμμές τρένου μπορείς να προχωρήσεις σχετικά γρήγορα 3-4 μέτρα ώστε να γλυτώσεις. (ναι ξέρω σούπερ σπάνιο)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, sal123 είπε

Σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να είναι χρήσιμο το να παίρνει με ταχύτητα. πχ άμα μείνεις πάνω σε γραμμές τρένου μπορείς να προχωρήσεις σχετικά γρήγορα 3-4 μέτρα ώστε να γλυτώσεις. (ναι ξέρω σούπερ σπάνιο)

Εκτός από σούπερ σπάνιο δεν προχωράει 3-4 μέτρα, ένα κλώτσημα κάποιων εκατοστών κάνει. Οπότε και στην περίπτωση που λες πρέπει να το προχωρήσεις κανονικά, δεν κερδίζεις κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, λοιπόν δεν μπορώ να κρατηθώ άλλο με αυτά που διαβάζω εδώ - όπως και με το παρόμοιο θέμα με το rev matching - κάποιοι πρέπει να ξανακάνουν τα βασικά μαθήματα οδήγησης πριν πιάσουν το πληκτρολόγιο...

 

Κάποιοι που εντυπωσιάζονται τόσο πολύ με μια απλή idiot proof δικλείδα ασφαλείας που προσθέτουν οι κατασκευαστές τα τελευταία χρόνια (να μην δίνει ρεύμα ο διακόπτης στην μίζα αν δεν πατάς συμπλέκτη ή δεν έχεις νεκρά)...

Κάποιοι που θα κατέβαιναν την Πάρνηθα ή τον Μερκούρη με νεκρά και φρένα γιατί τα σύγχρονα συστήματα φρένων είναι υπεραρκετά και δεν χρειάζονται βοήθεια από την επιβράδυνση του κινητήρα...

Κάποιοι που δεν μπορούν να καταλάβουν πως με την σωστή χρήση του κιβωτίου μπορείς να επιβραδύνεις εντυπωσιακά και με ασφάλεια το αυτοκίνητο σου ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΣΗ ΦΡΕΝΩΝ και χωρίς να πάρεις το σασμάν στα χέρια...

 

Όπως και στο θέμα με το rev matcing δεν θα μπω στην ουσία του θέματος (δεν θα αναφέρω συγκεκριμένες οδηγίες) γιατί δεν είμαι εκπαιδευτής οδήγησης και δεν θέλω εξαιτίας μου να καρφώσει κανένας πιτσιρικάς το αμάξι της οικογένειας σε κανένα τοίχο, όμως δεν θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε... 

Η οδήγηση είναι ικανότητα σημαντικότατη στην καθημερινότητα μας γιατί έχει να κάνει με την ασφάλεια μας (και αυτή των τριγύρω μας) και έχει σημασία να την εξελίσσουμε και "προπονούμε" συνεχώς!

Προσπαθήστε κάποιοι να εμβαθύνετε περισσότερο στην τέχνη της οδήγησης (ξέρω είναι δύσκολο μέσα στο σάπιο ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης υποψήφιων οδηγών) και μην βιάζεστε να δίνετε συμβουλές στα φόρουμ...

 

ΥΓ/  Α,.... και όσο και αν σας εκπλήσσει, με την μίζα και μια καλή μπαταρία το αμάξι το κινείς για πολλές δεκάδες μέτρα και προς τα εμπρός και όπισθεν. Το έχω κάνει πολλές φορές στο παρελθόν είτε όταν πιτσιρικάς έμενα από βενζίνη στη μέση του δρόμου (οπότε το πάρκαρα) είτε για να μετακινήσω αμάξια στο συνεργείο.

Μην το κάνετε βέβαια σε καταλυτικό αμάξι γιατί θα φτάσει άκαυτη βενζίνη στον καταλύτη και μπορεί να τον καταστρέψει, αλλά σε περίπτωση ανάγκης...    

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού, αν το αυτοκίνητο έχει ABS η καλύτερη τεχνική είναι το φρενάρισμα με δύναμη και καλό κράτημα του τιμονιού. 

Ούτε κατέβασμα ταχύτητας ούτε χειρόφρενα κλπ... Ορισμένοι τα έχουν μπλέξει λίγο λόγω ενασχόλησης με παλιά αυτοκίνητα. Με το κατέβασμα ταχυτητας χάνεις υπερβολικά πολυ χρόνο. 

Η τεχνική με το κατέβασμα γενικά είναι ξεπερασμένη νομίζω σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/2/2018 στις 2:24 ΜΜ, zio10 είπε

Εκτός από σούπερ σπάνιο δεν προχωράει 3-4 μέτρα, ένα κλώτσημα κάποιων εκατοστών κάνει. Οπότε και στην περίπτωση που λες πρέπει να το προχωρήσεις κανονικά, δεν κερδίζεις κάτι.

Υπαρχει και τροπος βεβαια να ξεκινησεις κανονικα,οχι μονο να κλωτσησει.
Πολυ χρησιμο,ειδικα αν εχει κοπει ο συμπλεκτης.
Φυσικα με τα νεα αμαξια το ξεχνας.

3 ώρες πριν, GenesisX είπε

Σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού, αν το αυτοκίνητο έχει ABS η καλύτερη τεχνική είναι το φρενάρισμα με δύναμη και καλό κράτημα του τιμονιού. 

 

Να υποθεσω οτι οδηγας λιγους μηνες;
Για αλλιως δεν εξηγειται να λες τετοια πραματα ρε φιλε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, webparts είπε

Υπαρχει και τροπος βεβαια να ξεκινησεις κανονικα,οχι μονο να κλωτσησει.
Πολυ χρησιμο,ειδικα αν εχει κοπει ο συμπλεκτης.
Φυσικα με τα νεα αμαξια το ξεχνας.

Να υποθεσω οτι οδηγας λιγους μηνες;
Για αλλιως δεν εξηγειται να λες τετοια πραματα ρε φιλε..

Ποιον τρόπο εννοείς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, webparts said:

Να υποθεσω οτι οδηγας λιγους μηνες;

Για αλλιως δεν εξηγειται να λες τετοια πραματα ρε φιλε..

 

Άρα με το ABS σταματάει πιο αργά? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, NickTG είπε

Άρα με το ABS σταματάει πιο αργά? 

Αυτυ τη φορα θα σου απαντησω.

Nαι.To abs δε σε βοηθαει να σταματησεις πιο αμεσα,αλλα να μη χασεις τον ελεγχο μπλοκαροντας τους τροχους πανω στον πανικο σου.

Μολις πατησεις με το βαρυ ποδι σου το φρενο τερμα,ο τροχος μπλοκαρει και το abs τον ελευθερωνει και τον ξαναπιανει μολις μπλοκαρει παλι.

Επειδη ομως εσυ συνεχιζεις να ξεφτιλιζεις το φρενο,το abs δουλευει υπερωριες αφηνοντας τα φρενα,με αποτελεσμα το αυτοκινητο να συνεχιζει να κινειται.

Εαν η προσφυση ειναι καλη,τοτε το abs δε δουλευει τοσο πολυ,μιας και ο τροχος δε μπλοκαρει τοσο πολυ.

Επειδη λοιπον στους δρομους της ελλαδιτσας η προσφυση ειναι.. ανυπαρκτη και ο ελληναρας δε γνωριζει τα βασικα,το abs δε σταματαει το αμαξι.

Το abs δεν ειναι καποια μαγικη δυναμη που σταματαει το οχημα σου την ωρα που πας με 60 σε κατοικημενη περιοχη και ταυτοχρονα κοιτας το κινητο σου .

Το abs ειναι ενα συστημα υποβοηθησης,για να κρατησεις τον ελεγχο και να αποφυγεις το εμποδιο αν γινεται,η για να σε αποτρεψει απο το να μπλοκαρεις τους τροχους και να καταληξεις στο γκρεμο.


 

Επεξ/σία από webparts
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...