sal123 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 3 ώρες πριν, eliasjuve είπε Μπράβο, το ίδιο να κάνεις και στην κατηφόρα και παντού. Η μεγαλύτερη φθορά γίνεται όταν κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη και όταν πατινάρεις, όταν κουμπώσουν οι ταχύτητες δεν υπάρχει φθορά στο σασμάν. Όταν πατιναρεις έχεις αυξημένη τριβή σε δισκο-πλατο άρα φθορά. Όταν πατάς τέρμα το συμπλέκτη η φθορά από πού προέρχεται;
webparts Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, funbreaker είπε Μα είπαμε πως σε έκτακτες καταστάσεις δεν προλαβαίνεις να κατεβάσεις. Μα το κατεβασμα ειναι για εκτακτες περιπτωσεις,τι δεν καταλαβαινεις; Μονο με τα φρενα δε σταματαει το αμαξι. Βλεπω οτι αντιδρας πολυ σε αυτα που σου λεμε,ενω δεν εχεις εμπειρια. Εαν θες τα δεχεσαι,εαν οχι κανενα προβλημα,απλα πεστο μας να μη σπαταλαμε και εμεις χρονο για να σε βοηθησουμε. Οδηγαω απο τα 14 μου,εχω οδηγησει λογης λογης συμβατικα οχηματα και μηχανες και απεχω πολυ απο συντηρητικη οδηγηση. Οσα σου λεω ειναι δοκιμασμενα και αποδεδειγμενα. edit Τωρα ειδα το παρακατω.. 4 ώρες πριν, funbreaker είπε Θα πατήσω τέρμα φρένα και αν μετά απ αυτό προλάβω να κατεβάσω και ταχύτητα οκ, αλλά δεν το νομίζω. Omg.. Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2018 από webparts
phanispal Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 3 ώρες πριν, mindtrapper είπε Σωστός οδηγός λέγεται ο τύπος. Καλά όχι να κοκαλώνει επικίνδυνα και πολύ πίσω από το φανάρι, αλλά δεν θα πεις εσύ ο πίσω περνάει για πλάκα με πορτοκαλί ο μπροστά. Από την στιγμή που βλέπεις πορτοκαλί να πιστεύεις de facto ότι τα πάντα μπροστά σου θα σταματήσουν άμεσα για να είσαι πάντα safe. Τυπικά ναι, έτσι είναι. Προσωπικά το θεωρώ υπερβολή, έτσι όπως το διατύπωσα εγώ τουλάχιστον. @funbreaker, το αυτοκίνητο με πέμπτη (ή 6η) δε φρενάρει όπως πρέπει, δεν πα να πατάς τέρμα το φρένο. Πρέπει να κατεβάσεις αν θες σωστή πέδηση.
Χάρης Μυλωνίδης Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μιας και μιλάμε για κακές συνήθειες Μια κακιά συνήθεια που έχει ο περισσότερος κόσμος είναι να μιλάει στο κινητό και να οδηγεί ταυτόχρονα το έχω δει πολλές φορές στους δρόμους, όπως επίσης το παρκάρισμα σε πεζοδρόμια. Εγώ εννοείται δεν κάνω τίποτα απο αυτά Να μην πω για τις προτεραιότητες σου δίνουν μόνο όταν θέλουν να παρκάρουν στο σημείο απο όπου βγαίνεις Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2018 από Χάρης Μυλωνίδης
funbreaker Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 22 minutes ago, webparts said: Μα το κατεβασμα ειναι για εκτακτες περιπτωσεις,τι δεν καταλαβαινεις; Μονο με τα φρενα δε σταματαει το αμαξι. Βλεπω οτι αντιδρας πολυ σε αυτα που σου λεμε,ενω δεν εχεις εμπειρια. Εαν θες τα δεχεσαι,εαν οχι κανενα προβλημα,απλα πεστο μας να μη σπαταλαμε και εμεις χρονο για να σε βοηθησουμε. Οδηγαω απο τα 14 μου,εχω οδηγησει λογης λογης συμβατικα οχηματα και μηχανες και απεχω πολυ απο συντηρητικη οδηγηση. Οσα σου λεω ειναι δοκιμασμενα και αποδεδειγμενα. edit Τωρα ειδα το παρακατω.. Omg.. Τι τι δεν καταλαβαίνω, σε πολλά διαφορετικά posts μου είπα πως οι έκτακτες περιπτώσεις χρειάζονται αντιδράσεις σε ms και δεν προλαβαίνεις παρά να πατήσεις φρένο. Δεν αντιδράω, ρωτάω. Όταν κάποιος μου εξηγεί κάτι γενικά έχω απορίες και θέλω να καταλαβαίνω, όχι απλά να ακούω κάτι. Δεν έχω πρόβλημα να δεχτώ κάτι. Ίσα ίσα γι αυτό το άνοιξα το θέμα, για να μάθω. Αλλά απαγορεύεται να ρωτάω ως προς αυτά που μαθαίνω; Όσα λες ίσως είναι δοκιμασμένα και αποδεδειγμένα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορώ να ρωτάω διευκρίσεις. Αν πάλι θες οι άλλοι να ακούνε ότι λες χωρίς την παραμικρή λέξη τι να σου πω. Ως προς το omg, θα ήταν πιο χρήσιμο να σχολιάσεις το λάθος μου απ το να απαξιώνεις. Και γενικά το να αρχίσουμε την μίρλα για τους άσχετους οδηγούς και το πόσο γαμάτος και έμπειρος είναι ο καθένας από μας δεν προσφέρει και πολλά στην συζήτηση.
teddy71 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, funbreaker είπε Exουν αναλωθει τόσες σελιδες να σου εξηγουν και εσυ συνεχιζεις να επιμενεις , τι αλλο να κανει ο αλλος αμα δεν θες να καταλαβεις???? Το κατεβασμα ταχυτητας για να μειωθει η ταχυτητα γινεται αντανακλαστικα, αν εχεις εμπειρια, οπως πατας και το φρενο, δεν θελει καποια σκεψη και να μετρας ms και δευτερολεπτα. Τον ιδιο χρονο θες για να κανεις και τα δυο αν εισαι εμπειρος και εχεις πιο αποτελεσματικη μειωση ταχυτητας εχοντας σε πληρη ελεγχο το αυτοκίνητο. Μονο με το φρενο μπλοκαρεις τους τροχους ενω με κατέβασμα συνεχιζεις να εχεις το ελεγχο του και να μπορεις να κατευθυνεις το αυτοκινητο Ποσα χρονια οδηγας και ποσα χλμ εχεις κανει??? Απο το να επιμενεις καλυτερα θα ηταν μια μερα να βγεις σε ανοιχτο δρομο χωρις κινηση και να δοκιμασεις να μειωσεις ταχυτητα μονο με φρενο και με παραλληλη χρηση κατεβασματος ταχυτητας και να μας πεις τα συμπερασμα σου παρα να επιμενεις και να ξεχασουμε οτι ξερουμε. Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2018 από teddy71 2
eliasjuve Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 2 ώρες πριν, sal123 είπε Όταν πατιναρεις έχεις αυξημένη τριβή σε δισκο-πλατο άρα φθορά. Όταν πατάς τέρμα το συμπλέκτη η φθορά από πού προέρχεται; Φθείρεται το ρουλεμάν του συμπλέκτη, το εξάρτημα δηλαδή που ρυθμίζει το πόσο θα πατινάρει ο συμπλέκτης ανάλογα με το πόσο πατάς το πεντάλ. Δεν είναι φτιαγμένο για να δουλεύει παρατεταμένα. Πατάμε το πεντάλ του συμπλέκτη, κουμπώνουμε ταχύτητα και τέλος. 1
phanispal Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δε χρειάζεται να υπάρχει επιθετικότητα, ο TS δεν είναι εριστικός, συζητάμε κόσμια, δεν υπάρχει λόγος να τρελαινόμαστε. 3
funbreaker Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 1 hour ago, teddy71 said: Exουν αναλωθει τόσες σελιδες να σου εξηγουν και εσυ συνεχιζεις να επιμενεις , τι αλλο να κανει ο αλλος αμα δεν θες να καταλαβεις???? Δεν επιμένω σε τίποτα. Κάτσε και διάβασε τα ποστς μου. Ερωτήσεις κάνω και ζητώ διευκρινήσεις. Όποιου η γνώμη και η εμπειρία είναι μόνο ανακοινώσιμη και μη συζητήσιμη δεν με ενδιαφέρει. Μαθαίνεις όταν καταλαβαίνεις γιατί ισχύει κάτι, όχι επειδη στο είπαν. 2
eliasjuve Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Στις 7/2/2018 στις 2:10 ΜΜ, funbreaker είπε Μπορεί πολλοί από μας να είμαστε παλιοί οδηγοί αλλά ταυτόχρονα να έχουμε κακές συνήθειες που ξεκίνησαν στα χρόνια απειρίας και τις κουβαλάμε ακόμα και τεχνικά να είναι λάθος. Έχω παρατηρήσει π.χ. στον ευατό μου, σε κατηφόρα να πατάω μόνιμα τον συμπλέκτη και να κατεβαίνω έτσι με νεκρά έχοντας όμως μέσα ταχύτητα, κάτι που με κάνει να νιώθω ασφάλεια. Άλλο λάθος που έχω παρατηρήσει να κάνω είναι όταν είμαι ανάμεσα στην επιλογή 2 σχέσεων ταχύτητας και η στροφές δεν είναι ακόμα κατάλληλες για την αλλαγή, να πιέζω τον μοχλό στην μεγαλύτερη μέχρι να την πάρει. Πόσο επιβλαβή είναι αυτά για το αυτοκίνητο; Εσείς κάνετε αντίστοιχα λάθη; Μόνος σου το θεωρείς λάθος αλλά το υποστηρίζεις. Άρα μάλλον τρολλάρεις.
webparts Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 6 ώρες πριν, funbreaker είπε Τι τι δεν καταλαβαίνω, σε πολλά διαφορετικά posts μου είπα πως οι έκτακτες περιπτώσεις χρειάζονται αντιδράσεις σε ms και δεν προλαβαίνεις παρά να πατήσεις φρένο. Και εγω σου εξηγω πως η σωστη αντιδραση ειναι φρενο ΚΑΙ κατεβασμα. Μπορει να πιστευεις οτι η αποσταση γκαζι-φρενο ειναι μικρη,αλλα θα εκπλαγεις με το ποσο γρηγορα και αμεσα μπορεις να κατεβασεις ταχυτητα την ωρα που το αμαξι ξεκιναει να φρεναρει. Κανουμε και τα 2 για να επιβραδυνουμε η να αλλαξουμε πορεια πιο αμεσα και με μεγαλυτερο ελεγχο. Στα 19 μου οδηγουσα ενα παλιο αυτοκινητο με μανα και αδερφη μεσα.Σε ενα κωλοδρομο πηγα να πατησω φρενο και επειδη ειχε γλιτσα μπλοκαραν οι τροχοι και το αμαξι τραβηξε μια δικη του πορεια. Απο 3η εβαλα πρωτη,εκοψα τιμονι και προλαβα να τραβηξω και χειροφρενο.Το αποτελεσμα ηταν απλα να χτυπησω στη μπαριερα.Εαν δεν ειχα κανει ολα αυτα ΑΚΑΡΙΑΙΑ πιθανοτατα θα ειχαμε πεσει στο γκρεμο. Ενα πραμα που θα σου ειναι δυσκολο να επεξεργαστεις ειναι οτι αν μπλοκαρουν οι τροχοι απο αποτομο φρεναρισμα σε ολισθηρο οδοστρωμα τοτε το αμαξι αναπτυσσει ταχυτητα καθως εχει χαθει μαζι με την προσφυση και το φρενο του κινητηρα ( ναι εκεινο που λεμε οτι κραταει το αμαξι σταθερο ) . Πλεον ολα τα αμαξια εχουν ABS,που οσοι δε γνωριζουν νομιζουν οτι ειναι σουπερ,αλλα η αληθεια ειναι οτι το abs δε βοηθαει τοσο στο σταματημα,καθως η λειτουργια του ειναι να μην αφηνει τον τροχο να μπλοκαρει. Δεν αναλυω περισσοτερο το θεμα του ABS,ας ξεμπλεξουμε με τα βασικα. Εαν εξοικιωθεις λιγο με το κατεβασμα και φρεναρισμα πανικου,το οποιο σημαινει οτι ΔΕΝ ΚΟΚΚΑΛΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ,μπορεις να κανεις μερικες δοκιμες και να μετρησεις την αποσταση που διήνυσε το οχημα και στις 2 περιπτωσεις,στο τσαρουχωμα δηλαδη των φρενων και στο ελεγχομενο φρεναρισμα μετα κατεβασματος. 1
Panos_G2 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 Πως μερικοι απο εδω μεσα θα βρεθουν με 100 χιλιομετρα, θα χρειαστει να πατησουν φρενο για να μην πεσουν πανω σε σταθερο εμποδιο και θα κατεβασουν 1-2-3(!) ταχυτητες μεσα σε αυτο το χρονικο περιθωριο δεν μπορω να το καταλαβω. Η δικη μου αντιδραση θα ηταν φρενο, συμπλεκτη και να προσπαθησω να το αποφυγω με το τιμονι, αν γινεται. Ισως αν μιλαμε για φρεναρισμα 60-80 μετρων να κατεβαζα και μια τριτη στην αρχη του γεγονοτος. Δεν θεωρω λαθος την λογικη, αλλα λεω σε περιπτωση αυτης την καταστασης. Οσο αφορα τα υπολοιπα σε κατηφορες, κοψιμο ταχυτητας και επιπλεον, ειμαι συμφωνος με τις αποψεις σας. Προσοχη στους δρομους, οχι τρεξιμο και βιασυνη. Ας φαμε κανα δισκο και κανα τακακι παραπανω, τι θα κανου τα συνεργεια; Κλεφτες θα γινουν; Το κεφαλι μας μην φαμε. Peace And Love 1
webparts Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 52 λεπτά πριν, Panos_G2 είπε Πως μερικοι απο εδω μεσα θα βρεθουν με 100 χιλιομετρα, θα χρειαστει να πατησουν φρενο για να μην πεσουν πανω σε σταθερο εμποδιο και θα κατεβασουν 1-2-3(!) ταχυτητες μεσα σε αυτο το χρονικο περιθωριο δεν μπορω να το καταλαβω. Η δικη μου αντιδραση θα ηταν φρενο, συμπλεκτη και να προσπαθησω να το αποφυγω με το τιμονι, αν γινεται. Ισως αν μιλαμε για φρεναρισμα 60-80 μετρων να κατεβαζα και μια τριτη στην αρχη του γεγονοτος. Δεν θεωρω λαθος την λογικη, αλλα λεω σε περιπτωση αυτης την καταστασης. Οσο αφορα τα υπολοιπα σε κατηφορες, κοψιμο ταχυτητας και επιπλεον, ειμαι συμφωνος με τις αποψεις σας. Προσοχη στους δρομους, οχι τρεξιμο και βιασυνη. Ας φαμε κανα δισκο και κανα τακακι παραπανω, τι θα κανου τα συνεργεια; Κλεφτες θα γινουν; Το κεφαλι μας μην φαμε. Peace And Love Στο εγγυωμαι οτι το εχω κανει πολλες φορες με πολυ περισσοτερα χιλιομετρα,με αμαξια και μηχανες. Σκοπος ειναι να κρατησεις τον ελεγχο,στα 100 χλμ το οχημα διανυει 27 μετρα ανα δευτερολεπτο,οποτε δεν σταματας οτι και να κανεις. Κατεβαζεις και αποφευγεις. 1 ώρα πριν, Panos_G2 είπε Η δικη μου αντιδραση θα ηταν φρενο, συμπλεκτη Τεραστιο λαθος ο συμπλεκτης. Διαβασε παλι οσα εχουμε πει για το φρενο του κινητηρα. 1
phanispal Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 Διαβάζοντας κάποια πράγματα χθες, και όχι απαραίτητα πολύ μακριά, μάλλον πρέπει να αναθεωρήσω κάποια πράγματα. Η απόσταση πέδησης τελικά φαίνεται να είναι ίδια, καθώς εξαρτάται από το συντελεστή τριβής μεταξύ ελαστικού και οδοστρώματος. Εκτός δηλαδή από τις περιπτώσεις όπου μπορεί να έχουμε ολίσθηση των τροχών (γλίστρημα), η απόσταση που διανύει το όχημα δεν αλλάζει. Αυτό που αλλάζει στην περίπτωση που κάποιος συνδυάζει φρένο με κατέβασμα, σε σχέση με το να πατάει μόνο φρένο, είναι η λιγότερη καταπόνηση του συστήματος πέδησης, αφού δε θα χρειαστεί να το πατήσει τόσο πολύ, απ' τη στιγμή που θα βοηθήσει η τριβή του κινητήρα. Εντάξει, αυτό το έχουμε πει ήδη. Και το άλλο βέβαια, που επίσης έχουμε ήδη πει, είναι ότι με νεκρά (ή με σχέση στο κιβώτιο αλλά πατημένο το συμπλέκτη) δεν έχεις τον έλεγχο του οχήματος, που έχεις όταν υπάρχει σύμπλεξη. 1
christopher0016 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, webparts είπε Στο εγγυωμαι οτι το εχω κανει πολλες φορες με πολυ περισσοτερα χιλιομετρα,με αμαξια και μηχανες. Σκοπος ειναι να κρατησεις τον ελεγχο,στα 100 χλμ το οχημα διανυει 27 μετρα ανα δευτερολεπτο,οποτε δεν σταματας οτι και να κανεις. Κατεβαζεις και αποφευγεις. Τεραστιο λαθος ο συμπλεκτης. Διαβασε παλι οσα εχουμε πει για το φρενο του κινητηρα. οσο και να τους το εξηγησεις φιλε web δεν υπαρχει περιπτωση να το καταλαβουν . 300 σελιδες να τους εξηγουν καποια πραγματα και τον χαβα τους.. απλα δεν θελουν να το δεχτουν. 7 ώρες πριν, Panos_G2 είπε Πως μερικοι απο εδω μεσα θα βρεθουν με 100 χιλιομετρα, θα χρειαστει να πατησουν φρενο για να μην πεσουν πανω σε σταθερο εμποδιο και θα κατεβασουν 1-2-3(!) ταχυτητες μεσα σε αυτο το χρονικο περιθωριο δεν μπορω να το καταλαβω. Η δικη μου αντιδραση θα ηταν φρενο, συμπλεκτη και να προσπαθησω να το αποφυγω με το τιμονι, αν γινεται. Ισως αν μιλαμε για φρεναρισμα 60-80 μετρων να κατεβαζα και μια τριτη στην αρχη του γεγονοτος. Δεν θεωρω λαθος την λογικη, αλλα λεω σε περιπτωση αυτης την καταστασης. Οσο αφορα τα υπολοιπα σε κατηφορες, κοψιμο ταχυτητας και επιπλεον, ειμαι συμφωνος με τις αποψεις σας. Προσοχη στους δρομους, οχι τρεξιμο και βιασυνη. Ας φαμε κανα δισκο και κανα τακακι παραπανω, τι θα κανου τα συνεργεια; Κλεφτες θα γινουν; Το κεφαλι μας μην φαμε. Peace And Love νταξει φιλε υπαρχουν οδηγοι και οδηγοι .. εσυ πατα συμπλεκτη ασε το τιμονι και κανε τον σταυρο σου. που ξερεις γινονται και θαυματα θα σωθεις! Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2018 από christopher0016 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις