Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 245
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 minute ago, phanispal said:

Εντάξει, δεν είπε κανείς ότι αφήνουμε το συμπλέκτη απότομα. Το εξασκείς.

Θα το δοκιμάσω να δω κατά πόσο γίνεται μη απότομο φρενάρισμα με αυτόν τον τρόπο.

Δημοσ.

Το θέμα είναι και πόση σημασία έχει αν το φρενάρισμα θα είναι απότομο.

Αν είσαι στην περίπτωση που είπα πιο πάνω, στη λεωφόρο που πας με αρκετά, δεις ξαφνικά το πορτοκαλί (δεν έχει παντού τα προειδοποιητικά φανάρια πιο πριν) και μπροστά σου είναι ο κλασικός τύπος που περνάει για πλάκα χωρίς κίνδυνο και κοκαλώνει επειδή είδε πορτοκαλί κι ας είναι στα δύο μέτρα απ' το φανάρι, το αν θα «κλοτσήσει» το αυτοκίνητο και ζοριστούν οι συνεπιβάτες σου θα σε νοιάξει;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, phanispal said:

Το θέμα είναι και πόση σημασία έχει αν το φρενάρισμα θα είναι απότομο.

Αν είσαι στην περίπτωση που είπα πιο πάνω, στη λεωφόρο που πας με αρκετά, δεις ξαφνικά το πορτοκαλί (δεν έχει παντού τα προειδοποιητικά φανάρια πιο πριν) και μπροστά σου είναι ο κλασικός τύπος που περνάει για πλάκα χωρίς κίνδυνο και κοκαλώνει επειδή είδε πορτοκαλί κι ας είναι στα δύο μέτρα απ' το φανάρι, το αν θα «κλοτσήσει» το αυτοκίνητο και ζοριστούν οι συνεπιβάτες σου θα σε νοιάξει;

Μα είπαμε πως σε έκτακτες καταστάσεις δεν προλαβαίνεις να κατεβάσεις.

Αν είναι ο υποψήφιος νεκρός στα 2 μέτρα, δηλαδή κάποια ms πριν τον σκοτώσω σιγά μην προλάβω να κατεβάσω ταχύτητα.

Θα πατήσω τέρμα φρένα και αν μετά απ αυτό προλάβω να κατεβάσω και ταχύτητα οκ, αλλά δεν το νομίζω.

 

Εγώ αναφέρομαι στις περιπτώσεις που έχεις χρόνο είσαι στο δίλλημα φρένα ή κατέβασμα και αναλογιζόμενος

1. Τι προκαλεί μεγαλύτερη φθορά,

2. Τι είναι πιο ομαλό για τους συνεπιβάτες.

Επεξ/σία από funbreaker
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, funbreaker είπε

Εγώ αναφέρομαι στις περιπτώσεις που έχεις χρόνο είσαι στο δίλλημα φρένα ή κατέβασμα και αναλογιζόμενος

1. Τι κάνει μεγαλύτερη

2. Τι είναι πιο ομαλό για τους συνεπιβάτες.

μα τι διλλημα  φρενα η κατεβασμα?  μιλαμε για  συνδιασμο φρενων με κατεβασμα ταχυτητων.      τι κανει μεγαλυτερη τι ? φθορα?   καποιος εμπειρος οδηγος που το χει  χωρις abs  σε αποτομο φρεναρισμα μπορει να το κοκαλωσει χωρις να  μπλοκαρει τους τροχους .  

Δημοσ.
1 minute ago, christopher0016 said:

μα τι διλλημα  φρενα η κατεβασμα?  μιλαμε για  συνδιασμο φρενων με κατεβασμα ταχυτητων.      τι κανει μεγαλυτερη τι ? φθορα?   καποιος εμπειρος οδηγος που το χει  χωρις abs  σε αποτομο φρεναρισμα μπορει να το κοκαλωσει χωρις να  μπλοκαρει τους τροχους .  

Αν το κατέβασμα σου φθείρει εξαρτήματα γιατί να μπεις στην διαδικασία του συνδυασμού απ την στιγμή που έχεις χρόνο για φρενάρισμα με φρένα.

Και υποθέτω πως τα εξαρτήματα που φθείρονται με τα κατέβασμα είναι πολύ πιο ακριβά απ τα φρένα.

Δημοσ.

Το φρενάρισμα του κινητήρα δεν ισχύει μόνο για την κατηφόρα. Πες ότι τρέχεις με 4η ταχύτητα και 80 χλμ και έρχεται κλειστή στροφή που πρέπει να πάρεις με 40 χλμ. Τι κάνεις δηλαδή, πατάς φρένο και συμπλέκτη μέχρι να μπεις στην στροφή;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, christopher0016 είπε

μιας που λες για μηχανακι οταν εχεις παραγγειλει τον ντιλιβερα   πριν σου χτυπησει το κουδουνι η πατησει την κορνα για να βγεις ,     τον ακους  απο τα κατεβασματα χαχα 

εγω τα συνδιαζω  πολλες φορες κατεβασμα με φρεναρισμα   αναλογως παντα της συνθηκες   τι σχεση εχω μεσα τι φρενα θα χρειαστω κτλπ   σε κατηφορικους δρομους   το καλυτερο φρενο ειναι η σχεση στο κιβωτιο   βασικα  κραταει μια σταθερη ταχυτητα  , με το να  ειχες νεκρα..  εννοειται με κατεβασματα  συντηρεις  τα φρενα σου καλυτερα ,   βεβαια σε ολα υπαρχει και καποιο οριο , τα κατεβασματα εαν ειναι τυπου ραλιστα   και βογκαει πολυ το μοτερ   τοτε αντι να ταλαιπωρεις τα φρενα σου ταλαιπωρεις  πλατο σασμαν  μοτερ.  

 

εννοειται με καποιο οριο.  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 minutes ago, eliasjuve said:

Το φρενάρισμα του κινητήρα δεν ισχύει μόνο για την κατηφόρα. Πες ότι τρέχεις με 4η ταχύτητα και 80 χλμ και έρχεται κλειστή στροφή που πρέπει να πάρεις με 40 χλμ. Τι κάνεις δηλαδή, πατάς φρένο και συμπλέκτη μέχρι να μπεις στην στροφή;

Πατάς πρώτα φρένο και μειώνεται η ταχύτητα του οχήματος και μετά κατεβάζεις σχέση χωρίς να τρανταχτεί το αυτοκίνητο και να συμβάλει η αλλαγή στο φρενάρισμα.

Το εναλλακτικό είναι να κατεβάσεις σχέση από τα 80km/h και να νιώσεις το τράνταγμα.

Επεξ/σία από funbreaker
Δημοσ.
Μόλις τώρα, funbreaker είπε

Πατάς πρώτα φρένο και μειώνεται η ταχύτητα του οχήματος και μετά κατεβάζεις σχέση χωρίς να τρανταχτεί το αυτοκίνητο και να συμβάλει η αλλαγή στο φρενάρισμα.

Μπράβο, το ίδιο να κάνεις και στην κατηφόρα και παντού.

Η μεγαλύτερη φθορά γίνεται όταν κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη και όταν πατινάρεις, όταν κουμπώσουν οι ταχύτητες δεν υπάρχει φθορά στο σασμάν.

Δημοσ.
Just now, eliasjuve said:

Μπράβο, το ίδιο να κάνεις και στην κατηφόρα και παντού.

Η μεγαλύτερη φθορά γίνεται όταν κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη και όταν πατινάρεις, όταν κουμπώσουν οι ταχύτητες δεν υπάρχει φθορά στο σασμάν.

Μα άμα φτάσεις στο σημείο να κουμπώνει η ταχύτητα έχεις ήδη φρενάρει με τα φρένα και έχεις ήδη μειώσει την ταχύτητα του αυτοκινήτου στο επίπεδο που θες άρα μοιραία έρχεται και η αλλαγή σχέσης που δεν συμβάλει στο φρενάρισμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, funbreaker είπε

Μα άμα φτάσεις στο σημείο να κουμπώνει η ταχύτητα έχεις ήδη φρενάρει με τα φρένα και έχεις ήδη μειώσει την ταχύτητα του αυτοκινήτου στο επίπεδο που θες άρα μοιραία έρχεται και η αλλαγή σχέσης που δεν συμβάλει στο φρενάρισμα.

εχεις 4αρτη με 4,5 χιλ  στροφες  με 110 χιλιομετρα    ξαφνικα χρειαζεσαι  "φρενα πανικου"    πατας το φρενο σου και κατεβαζεις   βαζεις 3η  βαζεις 2αρα   οι δυο σχεσης που εχεις κατεβασει  ΒΟΗΘΟΥΝ  στο  φρεναρισμα....   νομιζω ειναι τοσο απλο.

Επεξ/σία από christopher0016
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, funbreaker είπε

Μα άμα φτάσεις στο σημείο να κουμπώνει η ταχύτητα έχεις ήδη φρενάρει με τα φρένα και έχεις ήδη μειώσει την ταχύτητα του αυτοκινήτου στο επίπεδο που θες άρα μοιραία έρχεται και η αλλαγή σχέσης που δεν συμβάλει στο φρενάρισμα.

Με το φρενάρισμα του κινητήρα δεν καις καύσιμο, δεν φθείρεις τα φρένα και το αμάξι είναι "δεμένο" όχι ανεξέλεγκτο.

Την αλλαγή σχέσης την κάνουμε πριν την στροφή για να ελαττώσουμε την ταχύτητα (αν πατήσεις μόνο φρένο χωρίς να κατεβάσεις το αμάξι μπορεί να σου φύγει με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο) και για να δώσουμε στο μοτέρ μεγαλύτερη ροπή ώστε να επιταχύνει βγαίνοντας.

 

 

Επεξ/σία από eliasjuve
Δημοσ.
1 ώρα πριν, phanispal είπε

και μπροστά σου είναι ο κλασικός τύπος που περνάει για πλάκα χωρίς κίνδυνο και κοκαλώνει επειδή είδε πορτοκαλί κι ας είναι στα δύο μέτρα απ' το φανάρι

 

Σωστός οδηγός λέγεται ο τύπος. :) Καλά όχι να κοκαλώνει επικίνδυνα και πολύ πίσω από το φανάρι, αλλά δεν θα πεις εσύ ο πίσω περνάει για πλάκα με πορτοκαλί ο μπροστά. Από την στιγμή που βλέπεις πορτοκαλί να πιστεύεις de facto ότι τα πάντα μπροστά σου θα σταματήσουν άμεσα για να είσαι πάντα safe.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ με πορτοκάλι όταν είμαι κάτω από το φανάρι περνάω, αν είμαι μακριά σταματάω.

Το άλλο που λέτε για τα κατεβάσματα ακούγεται πολύ πιο πολύπλοκο γραπτά απ'ό,τι είναι στην πράξη! :)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...