phanispal Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Εντάξει, δεν είπε κανείς ότι αφήνουμε το συμπλέκτη απότομα. Το εξασκείς.
funbreaker Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 1 minute ago, phanispal said: Εντάξει, δεν είπε κανείς ότι αφήνουμε το συμπλέκτη απότομα. Το εξασκείς. Θα το δοκιμάσω να δω κατά πόσο γίνεται μη απότομο φρενάρισμα με αυτόν τον τρόπο.
phanispal Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Το θέμα είναι και πόση σημασία έχει αν το φρενάρισμα θα είναι απότομο. Αν είσαι στην περίπτωση που είπα πιο πάνω, στη λεωφόρο που πας με αρκετά, δεις ξαφνικά το πορτοκαλί (δεν έχει παντού τα προειδοποιητικά φανάρια πιο πριν) και μπροστά σου είναι ο κλασικός τύπος που περνάει για πλάκα χωρίς κίνδυνο και κοκαλώνει επειδή είδε πορτοκαλί κι ας είναι στα δύο μέτρα απ' το φανάρι, το αν θα «κλοτσήσει» το αυτοκίνητο και ζοριστούν οι συνεπιβάτες σου θα σε νοιάξει;
funbreaker Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 15 minutes ago, phanispal said: Το θέμα είναι και πόση σημασία έχει αν το φρενάρισμα θα είναι απότομο. Αν είσαι στην περίπτωση που είπα πιο πάνω, στη λεωφόρο που πας με αρκετά, δεις ξαφνικά το πορτοκαλί (δεν έχει παντού τα προειδοποιητικά φανάρια πιο πριν) και μπροστά σου είναι ο κλασικός τύπος που περνάει για πλάκα χωρίς κίνδυνο και κοκαλώνει επειδή είδε πορτοκαλί κι ας είναι στα δύο μέτρα απ' το φανάρι, το αν θα «κλοτσήσει» το αυτοκίνητο και ζοριστούν οι συνεπιβάτες σου θα σε νοιάξει; Μα είπαμε πως σε έκτακτες καταστάσεις δεν προλαβαίνεις να κατεβάσεις. Αν είναι ο υποψήφιος νεκρός στα 2 μέτρα, δηλαδή κάποια ms πριν τον σκοτώσω σιγά μην προλάβω να κατεβάσω ταχύτητα. Θα πατήσω τέρμα φρένα και αν μετά απ αυτό προλάβω να κατεβάσω και ταχύτητα οκ, αλλά δεν το νομίζω. Εγώ αναφέρομαι στις περιπτώσεις που έχεις χρόνο είσαι στο δίλλημα φρένα ή κατέβασμα και αναλογιζόμενος 1. Τι προκαλεί μεγαλύτερη φθορά, 2. Τι είναι πιο ομαλό για τους συνεπιβάτες. Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2018 από funbreaker
christopher0016 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 9 λεπτά πριν, funbreaker είπε Εγώ αναφέρομαι στις περιπτώσεις που έχεις χρόνο είσαι στο δίλλημα φρένα ή κατέβασμα και αναλογιζόμενος 1. Τι κάνει μεγαλύτερη 2. Τι είναι πιο ομαλό για τους συνεπιβάτες. μα τι διλλημα φρενα η κατεβασμα? μιλαμε για συνδιασμο φρενων με κατεβασμα ταχυτητων. τι κανει μεγαλυτερη τι ? φθορα? καποιος εμπειρος οδηγος που το χει χωρις abs σε αποτομο φρεναρισμα μπορει να το κοκαλωσει χωρις να μπλοκαρει τους τροχους .
funbreaker Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 1 minute ago, christopher0016 said: μα τι διλλημα φρενα η κατεβασμα? μιλαμε για συνδιασμο φρενων με κατεβασμα ταχυτητων. τι κανει μεγαλυτερη τι ? φθορα? καποιος εμπειρος οδηγος που το χει χωρις abs σε αποτομο φρεναρισμα μπορει να το κοκαλωσει χωρις να μπλοκαρει τους τροχους . Αν το κατέβασμα σου φθείρει εξαρτήματα γιατί να μπεις στην διαδικασία του συνδυασμού απ την στιγμή που έχεις χρόνο για φρενάρισμα με φρένα. Και υποθέτω πως τα εξαρτήματα που φθείρονται με τα κατέβασμα είναι πολύ πιο ακριβά απ τα φρένα.
eliasjuve Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Το φρενάρισμα του κινητήρα δεν ισχύει μόνο για την κατηφόρα. Πες ότι τρέχεις με 4η ταχύτητα και 80 χλμ και έρχεται κλειστή στροφή που πρέπει να πάρεις με 40 χλμ. Τι κάνεις δηλαδή, πατάς φρένο και συμπλέκτη μέχρι να μπεις στην στροφή;
christopher0016 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, christopher0016 είπε μιας που λες για μηχανακι οταν εχεις παραγγειλει τον ντιλιβερα πριν σου χτυπησει το κουδουνι η πατησει την κορνα για να βγεις , τον ακους απο τα κατεβασματα χαχα εγω τα συνδιαζω πολλες φορες κατεβασμα με φρεναρισμα αναλογως παντα της συνθηκες τι σχεση εχω μεσα τι φρενα θα χρειαστω κτλπ σε κατηφορικους δρομους το καλυτερο φρενο ειναι η σχεση στο κιβωτιο βασικα κραταει μια σταθερη ταχυτητα , με το να ειχες νεκρα.. εννοειται με κατεβασματα συντηρεις τα φρενα σου καλυτερα , βεβαια σε ολα υπαρχει και καποιο οριο , τα κατεβασματα εαν ειναι τυπου ραλιστα και βογκαει πολυ το μοτερ τοτε αντι να ταλαιπωρεις τα φρενα σου ταλαιπωρεις πλατο σασμαν μοτερ. εννοειται με καποιο οριο.
funbreaker Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 minutes ago, eliasjuve said: Το φρενάρισμα του κινητήρα δεν ισχύει μόνο για την κατηφόρα. Πες ότι τρέχεις με 4η ταχύτητα και 80 χλμ και έρχεται κλειστή στροφή που πρέπει να πάρεις με 40 χλμ. Τι κάνεις δηλαδή, πατάς φρένο και συμπλέκτη μέχρι να μπεις στην στροφή; Πατάς πρώτα φρένο και μειώνεται η ταχύτητα του οχήματος και μετά κατεβάζεις σχέση χωρίς να τρανταχτεί το αυτοκίνητο και να συμβάλει η αλλαγή στο φρενάρισμα. Το εναλλακτικό είναι να κατεβάσεις σχέση από τα 80km/h και να νιώσεις το τράνταγμα. Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2018 από funbreaker
eliasjuve Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Μόλις τώρα, funbreaker είπε Πατάς πρώτα φρένο και μειώνεται η ταχύτητα του οχήματος και μετά κατεβάζεις σχέση χωρίς να τρανταχτεί το αυτοκίνητο και να συμβάλει η αλλαγή στο φρενάρισμα. Μπράβο, το ίδιο να κάνεις και στην κατηφόρα και παντού. Η μεγαλύτερη φθορά γίνεται όταν κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη και όταν πατινάρεις, όταν κουμπώσουν οι ταχύτητες δεν υπάρχει φθορά στο σασμάν.
funbreaker Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Just now, eliasjuve said: Μπράβο, το ίδιο να κάνεις και στην κατηφόρα και παντού. Η μεγαλύτερη φθορά γίνεται όταν κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη και όταν πατινάρεις, όταν κουμπώσουν οι ταχύτητες δεν υπάρχει φθορά στο σασμάν. Μα άμα φτάσεις στο σημείο να κουμπώνει η ταχύτητα έχεις ήδη φρενάρει με τα φρένα και έχεις ήδη μειώσει την ταχύτητα του αυτοκινήτου στο επίπεδο που θες άρα μοιραία έρχεται και η αλλαγή σχέσης που δεν συμβάλει στο φρενάρισμα.
christopher0016 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, funbreaker είπε Μα άμα φτάσεις στο σημείο να κουμπώνει η ταχύτητα έχεις ήδη φρενάρει με τα φρένα και έχεις ήδη μειώσει την ταχύτητα του αυτοκινήτου στο επίπεδο που θες άρα μοιραία έρχεται και η αλλαγή σχέσης που δεν συμβάλει στο φρενάρισμα. εχεις 4αρτη με 4,5 χιλ στροφες με 110 χιλιομετρα ξαφνικα χρειαζεσαι "φρενα πανικου" πατας το φρενο σου και κατεβαζεις βαζεις 3η βαζεις 2αρα οι δυο σχεσης που εχεις κατεβασει ΒΟΗΘΟΥΝ στο φρεναρισμα.... νομιζω ειναι τοσο απλο. Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2018 από christopher0016
eliasjuve Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, funbreaker είπε Μα άμα φτάσεις στο σημείο να κουμπώνει η ταχύτητα έχεις ήδη φρενάρει με τα φρένα και έχεις ήδη μειώσει την ταχύτητα του αυτοκινήτου στο επίπεδο που θες άρα μοιραία έρχεται και η αλλαγή σχέσης που δεν συμβάλει στο φρενάρισμα. Με το φρενάρισμα του κινητήρα δεν καις καύσιμο, δεν φθείρεις τα φρένα και το αμάξι είναι "δεμένο" όχι ανεξέλεγκτο. Την αλλαγή σχέσης την κάνουμε πριν την στροφή για να ελαττώσουμε την ταχύτητα (αν πατήσεις μόνο φρένο χωρίς να κατεβάσεις το αμάξι μπορεί να σου φύγει με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο) και για να δώσουμε στο μοτέρ μεγαλύτερη ροπή ώστε να επιταχύνει βγαίνοντας. Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2018 από eliasjuve
mindtrapper Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, phanispal είπε και μπροστά σου είναι ο κλασικός τύπος που περνάει για πλάκα χωρίς κίνδυνο και κοκαλώνει επειδή είδε πορτοκαλί κι ας είναι στα δύο μέτρα απ' το φανάρι Σωστός οδηγός λέγεται ο τύπος. Καλά όχι να κοκαλώνει επικίνδυνα και πολύ πίσω από το φανάρι, αλλά δεν θα πεις εσύ ο πίσω περνάει για πλάκα με πορτοκαλί ο μπροστά. Από την στιγμή που βλέπεις πορτοκαλί να πιστεύεις de facto ότι τα πάντα μπροστά σου θα σταματήσουν άμεσα για να είσαι πάντα safe. 1
zio10 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Εγώ με πορτοκάλι όταν είμαι κάτω από το φανάρι περνάω, αν είμαι μακριά σταματάω. Το άλλο που λέτε για τα κατεβάσματα ακούγεται πολύ πιο πολύπλοκο γραπτά απ'ό,τι είναι στην πράξη!
Προτεινόμενες αναρτήσεις