Προς το περιεχόμενο

Σωστός τρόπος οδήγησης


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 hours ago, phanispal said:

Τι εννοείς δεν ξέρει κανείς να τα κάνει αυτά, και δεν κατάλαβες καν τι εννοεί ο webparts;

Φαντάζομαι γνωρίζεις ότι όταν κατεβάζεις σχέσεις το αυτοκίνητο επιβραδύνει (εννοείται χωρίς να έχεις μονίμως το συμπλέκτη πατημένο).Υπό προϋποθέσεις μπορείς και να σταματήσεις εντελώς το αυτοκίνητο χωρίς να πατήσεις καν φρένο.

Κινείσαι σε ένα δρόμο π.χ. με τρίτη και ετοιμάζεσαι να μπεις σε κατηφόρα στην οποία ξέρεις ότι λογικά θα χρειαστεί να σταματήσεις ας πούμε για να στρίψεις (δεν είσαι σε μεγάλο δρόμο, όπως μια επαρχιακή εθνική οδό π.χ.).

Κατεβάζεις σε δευτέρα πριν αρχίσεις να κατηφορίζεις, εννοείται ότι αφήνεις το συμπλέκτη, πατάς ελαφρώς φρένο, και αν η κατηφόρα είναι πολύ απότομη, μπορεί να χρειαστεί να κατεβάσεις και πρώτη.

Εννοώ ότι δεν κατάλαβα τι εννοούσε με την συγκεκριμένη ορολογία "φρενα πανικού, αλλάγή πορείας, κατέβασμα".

Ναι προφανώς και ξέρω την επιβράδυνση με το κατέβασμα ταχύτητας αλλά συνεχίζω να μην καταλαβαίνω σε τι εξυπηρετεί.

Γιατί να κάτσω επιβραδύνω το αυτοκίνητο σταδιακά με αυτό τον τρόπο και να μην το σταματήσω με τα φρένα; Αν με αυτόν τον τρόπο το κάνεις απότομα σίγουρα πάλι θα έχεις φθορά. Αν το κάνεις αργά θα σταματήσεις σε 800 χρόνια.

Από την άλλη προσπαθώ να καταλάβω σε τι βοηθάει το χειροκίνητο κιβώτιο σε περίπτωση ανάγκης.
Στα ms που έχεις για να σταματήσεις θα προλάβεις να κατεβάσεις ταχύτητα και να πατήσεις και φρένο; Ή θα κατεβάσεις ταχύτητα ενώ φρενάρεις κι αυτό θα βοηθήσει στην πιο γρήγορη ακινητοποίηση του αυτοκινήτου?

Επίσης αν στο φρενάρισμα ανάγκης έχεις τον χρόνο για κατέβασμα ταχύτητας, τότε μπορείς να κάνεις το ίδιο και με το αυτόματο κιβώτιο σε χειροκίνητο mode.

Επεξ/σία από funbreaker
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 245
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, funbreaker είπε

Ναι προφανώς και ξέρω την επιβράδυνση με το κατέβασμα ταχύτητας αλλά συνεχίζω να μην καταλαβαίνω σε τι εξυπηρετεί.

Γιατί να κάτσω επιβραδύνω το αυτοκίνητο σταδιακά με αυτό τον τρόπο και να μην το σταματήσω με τα φρένα; Αν με αυτόν τον τρόπο το κάνεις απότομα σίγουρα πάλι θα έχεις φθορά. Αν το κάνεις αργά θα σταματήσεις σε 800 χρόνια.

Πρώτ' απ' όλα το να κατεβαίνεις μια κατηφόρα με πατημένο συμπλέκτη, εκτός απ' το ότι σου τρώει το δίσκο και τα τακάκια (αφού απ' τη στιγμή που δεν έχεις την «υποβοήθηση« της πέδησης μέσω του μοτέρ αναγκάζεσαι να πατήσεις περισσότερο το φρένο), έχεις ένα «ανεξέλεγκτο» αυτοκίνητο.

Όπως όταν παίρνεις μια στροφή (σε αυτοκινητόδρομο περισσότερο, όχι σε στενάκια), και απαγορεύεται να έχεις νεκρά, και το σωστό είναι να πατάς συνεχώς ελαφρώς το γκάζι, όχι να το έχεις αφήσει.

Νομίζω ότι είναι κανόνας το ότι πρέπει να έχεις ΠΑΝΤΑ σχέση στο κιβώτιο, και να βάζεις νεκρά ΜΟΝΟ όταν σταματάς εντελώς.

Στο «Αν με αυτόν τον τρόπο το κάνεις απότομα σίγουρα πάλι θα έχεις φθορά. Αν το κάνεις αργά θα σταματήσεις σε 800 χρόνια.» σε έχασα.

21 λεπτά πριν, funbreaker είπε

Στα ms που έχεις για να σταματήσεις θα προλάβεις να κατεβάσεις ταχύτητα και να πατήσεις και φρένο; Ή θα κατεβάσεις ταχύτητα ενώ φρενάρεις κι αυτό θα βοηθήσει στην πιο γρήγορη ακινητοποίηση του αυτοκινήτου?

Αυτό είναι άλλο θέμα. Σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού προφανώς και είναι δύσκολο να κατεβάσεις σχέσεις. Δεν είναι απίθανο όμως, και εξαρτάται και από άλλους παράγοντες. Μπορεί για παράδειγμα να κινείσαι σε εθνική οδό με αρκετή ταχύτητα και να δεις εμπόδιο σε απόσταση τέτοια, που να μην είναι υποχρεωτικό το τέρμα πάτημα φρένου, αλλά ένα δυνατό φρενάρισμα, που σε συνδυασμό με σωστά κατεβάσματα μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Μπορεί να κινείσαι σε μια λεωφόρο με αρκετά χιλιόμετρα ας πούμε, και να δεις ν' ανάβει πορτοκαλί που δε σε παίρνει να περάσεις (επειδή ας πούμε κινείται κι άλλο όχημα μπροστά από εσένα, που βλέπεις ότι έχει την πρόθεση να σταματήσει). Με σωστά κατεβάσματα μειώνεις το χρόνο πέδησης.

Είναι και θέμα εμπειρίας, αλλά και πολλών άλλων παραγόντων.

Επεξ/σία από phanispal
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, phanispal said:

1

Πρώτ' απ' όλα το να κατεβαίνεις μια κατηφόρα με πατημένο συμπλέκτη, εκτός απ' το ότι σου τρώει το δίσκο και τα τακάκια (αφού απ' τη στιγμή που δεν έχεις την «υποβοήθηση« της πέδησης μέσω του μοτέρ αναγκάζεσαι να πατήσεις περισσότερο το φρένο), έχεις ένα «ανεξέλεγκτο» αυτοκίνητο.

Όπως όταν παίρνεις μια στροφή (σε αυτοκινητόδρομο περισσότερο, όχι σε στενάκια), και απαγορεύεται να έχεις νεκρά, και το σωστό είναι να πατάς συνεχώς ελαφρώς το γκάζι, όχι να το έχεις αφήσει.

Νομίζω ότι είναι κανόνας το ότι πρέπει να έχεις ΠΑΝΤΑ σχέση στο κιβώτιο, και να βάζεις νεκρά ΜΟΝΟ όταν σταματάς εντελώς.

Στο «Αν με αυτόν τον τρόπο το κάνεις απότομα σίγουρα πάλι θα έχεις φθορά. Αν το κάνεις αργά θα σταματήσεις σε 800 χρόνια.» σε έχασα.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2

Αυτό είναι άλλο θέμα. Σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού προφανώς και είναι δύσκολο να κατεβάσεις σχέσεις. Δεν είναι απίθανο όμως, και εξαρτάται και από άλλους παράγοντες. Μπορεί για παράδειγμα να κινείσαι σε εθνική οδό με αρκετή ταχύτητα και να δεις εμπόδιο σε απόσταση τέτοια, που να μην είναι υποχρεωτικό το τέρμα πάτημα φρένου, αλλά ένα δυνατό φρενάρισμα, που σε συνδυασμό με σωστά κατεβάσματα μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Μπορεί να κινείσαι σε μια λεωφόρο με αρκετά χιλιόμετρα ας πούμε, και να δεις ν' ανάβει πορτοκαλί που δε σε παίρνει να περάσεις (επειδή ας πούμε κινείται κι άλλο όχημα μπροστά από εσένα, που βλέπεις ότι έχει την πρόθεση να σταματήσει). Με σωστά κατεβάσματα μειώνεις το χρόνο πέδησης.

Είναι και θέμα εμπειρίας, αλλά και πολλών άλλων παραγόντων.

Για το 1 συμφωνώ κι επειδή καταλάβαινα το λάθος που κάνω από συνήθεια άνοιξα το θέμα.

Για τα 800 χρόνια αναφερόμουν στο 2 και έλεγα ότι αν υπάρξει ανάγκη απότομου φρεναρίσματος

α. Ότι δεν θα προλάβεις να κατεβάσεις ταχύτητα πριν το φρενάρισμα οπότε δεν έχουν νόημα όλα αυτά που λέμε

β. Αν βοηθάει το να κατεβάσεις ταχύτητα και ενώ φρενάρεις οπότε ξανααποκτούν νόημα αυτά που λέμε.

γ. Αν σε περίπτωση πιο χαλαρού φρεναρίσματος που επικαλείσαι έχεις τον χρόνο για κατέβασμα ταχύτητας, τί προκαλεί λίγότερη φθορά στο αυτοκίνητο; Το φυσιολογικό φρενάρισμα με τα φρένα ή το κατέβασμα ταχυτήτων;

δ. Για τις περιπτώσεις β και γ μπορείς να κατεβάσεις ταχύτητα και με την χειροκίνητη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου, οπότε δεν προσφέρει τελικά κάτι το χειροκίνητο άρα το αυτόματο είναι πιο ασφαλές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, funbreaker είπε

γ. Αν σε περίπτωση πιο χαλαρού φρεναρίσματος που επικαλείσαι έχεις τον χρόνο για κατέβασμα ταχύτητας, τί προκαλεί λίγότερη φθορά στο αυτοκίνητο; Το φυσιολογικό φρενάρισμα με τα φρένα ή το κατέβασμα ταχυτήτων;

Εδώ δε γνωρίζω να σου απαντήσω, αν και έτσι όπως το ρωτάς, στην πρώτη περίπτωση νομίζω πως τρως μόνο τακάκια, στη δεύτερη δουλεύεις και δίσκο-σαζμάν.

Απλά η διαφορά είναι στο χρόνο πέδησης.

14 λεπτά πριν, funbreaker είπε

δ. Για τις περιπτώσεις β και γ μπορείς να κατεβάσεις ταχύτητα και με την χειροκίνητη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου, οπότε δεν προσφέρει τελικά κάτι το χειροκίνητο άρα το αυτόματο είναι πιο ασφαλές.

Δε γνωρίζω αν με το αυτόματο επιβραδύνεις όπως με το χειροκίνητο. Θεωρώ ότι με το αυτόματο θα υπάρχει έστω και μικρή καθυστέρηση, αλλά η άποψή μου είναι εντελώς αυθαίρετη.

Επεξ/σία από phanispal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, phanispal said:

1

Εδώ δε γνωρίζω να σου απαντήσω, αν και έτσι όπως το ρωτάς, στην πρώτη περίπτωση νομίζω πως τρως μόνο τακάκια, στη δεύτερη δουλεύεις και δίσκο-σαζμάν.

Απλά η διαφορά είναι στο χρόνο πέδησης.

2

Δε γνωρίζω αν με το αυτόματο επιβραδύνεις όπως με το χειροκίνητο. Θεωρώ ότι με το αυτόματο θα υπάρχει έστω και μικρή καθυστέρηση, αλλά η άποψή μου είναι εντελώς αυθαίρετη.

1. Για να καταλάβω, με το κιβώτιο πιθανώς να φθείρεις περισσότερο το αυτοκίνητο όμως αν χρησιμοποιήσεις μόνο το κιβώτιο για φρενάρισμα σταματάς πιο γρήγορα απ ότι με φρένο; Δεν μου κολλάει.

2. Αν είσαι στην χειροκίνητη λειτουργία δεν έχει ίδια συμπεριφορά με ένα κοινό χειροκίνητο κιβώτιο; Αν ξέρει κάποιος ας μας πει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, funbreaker είπε

1. Για να καταλάβω, με το κιβώτιο πιθανώς να φθείρεις περισσότερο το αυτοκίνητο όμως αν χρησιμοποιήσεις μόνο το κιβώτιο για φρενάρισμα σταματάς πιο γρήγορα απ ότι με φρένο; Δεν μου κολλάει.

Όχι, δεν είπα ποτέ ότι όταν επιβραδύνεις μόνο με κατεβάσματα, το κάνεις πιο γρήγορα απ' ότι μόνο με φρένο.

Είπα ότι όταν συνδυάζεις φρένο και κατεβάσματα, έχεις γρηγορότερη πέδηση.

32 λεπτά πριν, funbreaker είπε

2. Αν είσαι στην χειροκίνητη λειτουργία δεν έχει ίδια συμπεριφορά με ένα κοινό χειροκίνητο κιβώτιο; Αν ξέρει κάποιος ας μας πει.

Ακριβώς ίδια δε νομίζω, η μεν είναι (και) ηλεκτρονική, η δε είναι αμιγώς μηχανική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, phanispal said:

Όχι, δεν είπα ποτέ ότι όταν επιβραδύνεις μόνο με κατεβάσματα, το κάνεις πιο γρήγορα απ' ότι μόνο με φρένο.

Είπα ότι όταν συνδυάζεις φρένο και κατεβάσματα, έχεις γρηγορότερη πέδηση.

Ναι αλλά αυτά τα λέμε για τις μη έκτακτες περιπτώσεις που έχεις χρόνο να κατεβάσεις ταχύτητα άρα έχεις έτσι κι αλλιώς χρόνο για να φρενάρεις μόνο με το φρένο.

Στις έκτακτες περιπτώσεις που έχεις λίγα ms έτσι κι αλλιώς δεν προλαβαίνεις να κατεβάσεις ταχύτητα.

Εκτός κι αν τελικά βοηθάει και το να κατεβάσεις ταχύτητα στα μέτρα που έχεις πατημένο το φρένο και το αυτοκίνητο φρενάρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ, αλλά στα αρχικό post δεν ανέφερες πουθενά φρενάρισμα πανικού, είπες ότι κατεβαίνεις την κατηφόρα με πατημένο το συμπλέκτη, και σου είπαμε ότι το σωστό είναι να έχεις σχέση στο κιβώτιο και να μην κατεβαίνεις με νεκρά.

Για φρενάρισμα πανικού που δεν έχεις χρόνο για να κάνεις οτιδήποτε άλλο απ' το να πατήσεις φρένο, δεν έχει νόημα να συζητάμε, εκεί απλά προσεύχεσαι να τη βγάλεις καθαρή.

7 λεπτά πριν, funbreaker είπε

Εκτός κι αν τελικά βοηθάει και το να κατεβάσεις ταχύτητα στα μέτρα που έχεις πατημένο το φρένο και το αυτοκίνητο φρενάρει.

Και σου είπα, ότι αν έχεις τον απαιτούμενο χρόνο (διαφορετικός για τον καθένα και για την κάθε περίπτωση), προφανώς και βοηθάει το να κατεβάσεις ταχύτητα παράλληλα με φρενάρισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, funbreaker είπε

Ναι αλλά αυτά τα λέμε για τις μη έκτακτες περιπτώσεις που έχεις χρόνο να κατεβάσεις ταχύτητα άρα έχεις έτσι κι αλλιώς χρόνο για να φρενάρεις μόνο με το φρένο.

Στις έκτακτες περιπτώσεις που έχεις λίγα ms έτσι κι αλλιώς δεν προλαβαίνεις να κατεβάσεις ταχύτητα.

Εκτός κι αν τελικά βοηθάει και το να κατεβάσεις ταχύτητα στα μέτρα που έχεις πατημένο το φρένο και το αυτοκίνητο φρενάρει.

αναλογος  της συνθηκες πχ εαν εισαι  στον κηφισο με 100 km/h  με πεμπτη σχεση στο κιβωτιο  και  ξαφνικα κοκαλουνουν μπροστα     αναβεις αλαρμ  φρεναρεις δυνατα και κατεβαζεις ταχυτητες . εαν εισαι με 2αρα και 40 χιλιομετρα   απλα φρεναρεις δυνατα.  

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, phanispal είπε

Πώς γίνεται να λες ότι δε θα είχες την παραμικρή ιδέα;

Έστω εμπειρικά σιγά-σιγά θα το έπιανες πώς γίνεται.

Δηλαδή τι, απλά μπαίνετε στο αυτοκίνητο, βάζετε μπρος, βάζετε 1-2-3, πατάτε γκάζι και αν χρειαστεί να σταματήσετε βάζετε νεκρά και πατάτε φρένο και πάλι απ' την αρχή;

Δε θελω να θιξω το φιλο,αλλα ενα τεραστιο ποσοστο εκει εξω δεν ξερει σχεδον ουτε τα βασικα.

Απλα νομιζουν οτι επειδη μπορουν να παρκαρουν μαθαν και να οδηγουν.

Και μιλαω για τα ΒΑΣΙΚΑ,για πραματα κοινης λογικης που μας γλυτωνουν απο το να μη σκοτωθουμε.

Ο μονος λογος που αυτα τα ατομα δεν εχουν τρακαρει ακομα ειναι επειδη ειναι ΤΥΧΕΡΟΙ και προσεχει ο απεναντι.

Αυτα τα παραπερα,για φρενα κινητηρα και κατεβασματα για να σταματησει πιο αμεσα και πιο ελεγχομενα το οχημα ειναι επιστημονικης φαντασιας για αυτους.

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπου στο δευτερόλεπτο νομίζω είναι ο χρόνος που έχεις και όχι ms. Το αυτοκίνητο χωρίς ταχύτητα είναι "πιο ακυβέρνητο". Για παράδειγμα σε κατηφόρα αν δεχτείς απότομα πλευρικό άνεμο υπάρχει περίπτωση να χάσεις τον έλεγχο. Αν έχεις νεκρά αυξάνονται οι πιθανότητες.  Επίσης Σκέψου ότι μπορεί να χρειαστεί να επιταχύνεις κιολας, όχι μόνο να φρενάρεις σε ορισμένες περιπτώσεις. Μερικές φορές στα αυτόματα δεν δέχεται το κατέβασμα ταχύτητας (σε παράδειγμα bmw ενός φίλου που έτυχε μια φορά να το παρατηρήσω). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

Ναι αλλά αυτά τα λέμε για τις μη έκτακτες περιπτώσεις που έχεις χρόνο να κατεβάσεις ταχύτητα άρα έχεις έτσι κι αλλιώς χρόνο για να φρενάρεις μόνο με το φρένο.

 

Καλο θα ειναι να προπονηθεις στο κατεβασμα,σοβαρα τωρα.

Εστω απο 3η σε 2α,που ειναι το πιο στανταρ,καθως απο 4η σε 3η δε θα βοηθησει και τοσο και απο 2α σε 1η δεν εχεις και χιλιομετρα για να πεις οτι ειναι απαραιτητο.

Μπορει να σου ακουγεται κουλο,αλλα εμενα το κατεβασμα μου ερχεται πιο φυσικα απο το φρεναρισμα και πλεον τα κανω και τα 2 ακαριαια.

Το ποσες φορες φυσικα με εχει σωσει,ειδικα οταν οδηγουσα μηχανακι κατ'επαγγελμα δε φανταζεσαι.

Επισης οταν χρησιμοποιεις το  κατεβασμα για να μειωσεις ταχυτητα βοηθας και το οχημα,καθως δε λιωνεις τα φρενα.

Καντο συνηθεια,σοβαρα..

 

 

Επεξ/σία από webparts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μιας που λες για μηχανακι οταν εχεις παραγγειλει τον ντιλιβερα   πριν σου χτυπησει το κουδουνι η πατησει την κορνα για να βγεις ,     τον ακους  απο τα κατεβασματα χαχα 

εγω τα συνδιαζω  πολλες φορες κατεβασμα με φρεναρισμα   αναλογως παντα της συνθηκες   τι σχεση εχω μεσα τι φρενα θα χρειαστω κτλπ   σε κατηφορικους δρομους   το καλυτερο φρενο ειναι η σχεση στο κιβωτιο   βασικα  κραταει μια σταθερη ταχυτητα  , με το να  ειχες νεκρα..  εννοειται με κατεβασματα  συντηρεις  τα φρενα σου καλυτερα ,   βεβαια σε ολα υπαρχει και καποιο οριο , τα κατεβασματα εαν ειναι τυπου ραλιστα   και βογκαει πολυ το μοτερ   τοτε αντι να ταλαιπωρεις τα φρενα σου ταλαιπωρεις  πλατο σασμαν  μοτερ.  

Επεξ/σία από christopher0016
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, phanispal είπε

Πώς γίνεται να λες ότι δε θα είχες την παραμικρή ιδέα;

Έστω εμπειρικά σιγά-σιγά θα το έπιανες πώς γίνεται.

Δηλαδή τι, απλά μπαίνετε στο αυτοκίνητο, βάζετε μπρος, βάζετε 1-2-3, πατάτε γκάζι και αν χρειαστεί να σταματήσετε βάζετε νεκρά και πατάτε φρένο και πάλι απ' την αρχή;

Δεν θα είχα ρε παιδί μου την παραμικρή ιδέα μέχρι να το βρω μπροστά μου στο δρόμο.

Και τότε μπορεί να ήταν και αργά.

Το Point μου είναι ότι αυτά τα βασικά δεν στα μαθαίνουν στην σχολή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, phanispal said:

Συμφωνώ, αλλά στα αρχικό post δεν ανέφερες πουθενά φρενάρισμα πανικού, είπες ότι κατεβαίνεις την κατηφόρα με πατημένο το συμπλέκτη, και σου είπαμε ότι το σωστό είναι να έχεις σχέση στο κιβώτιο και να μην κατεβαίνεις με νεκρά.

Για φρενάρισμα πανικού που δεν έχεις χρόνο για να κάνεις οτιδήποτε άλλο απ' το να πατήσεις φρένο, δεν έχει νόημα να συζητάμε, εκεί απλά προσεύχεσαι να τη βγάλεις καθαρή.

Και σου είπα, ότι αν έχεις τον απαιτούμενο χρόνο (διαφορετικός για τον καθένα και για την κάθε περίπτωση), προφανώς και βοηθάει το να κατεβάσεις ταχύτητα παράλληλα με φρενάρισμα.

Ναι, αυτό ήταν άλλο ζήτημα στο οποίο έχοντας καταλάβει την λάθος συνήθειά μου το ανέφερα.

Στην συνέχεια τέθηκε το θέμα αν το αυτόματο κιβώτιο είναι πιο ασφαλές και υποστήριξα αυτή την άποψη κι έτσι άνοιξε το ζήτημα που συζητάμε τώρα κι απ ότι φαίνεται όντως το αυτόματο τελικά είναι πιο ασφαλές.

1 hour ago, webparts said:

Καλο θα ειναι να προπονηθεις στο κατεβασμα,σοβαρα τωρα.

Εστω απο 3η σε 2α,που ειναι το πιο στανταρ,καθως απο 4η σε 3η δε θα βοηθησει και τοσο και απο 2α σε 1η δεν εχεις και χιλιομετρα για να πεις οτι ειναι απαραιτητο.

Μπορει να σου ακουγεται κουλο,αλλα εμενα το κατεβασμα μου ερχεται πιο φυσικα απο το φρεναρισμα και πλεον τα κανω και τα 2 ακαριαια.

Το ποσες φορες φυσικα με εχει σωσει,ειδικα οταν οδηγουσα μηχανακι κατ'επαγγελμα δε φανταζεσαι.

Επισης οταν χρησιμοποιεις το  κατεβασμα για να μειωσεις ταχυτητα βοηθας και το οχημα,καθως δε λιωνεις τα φρενα.

Καντο συνηθεια,σοβαρα..

Οκ, θενκς για τις συμβουλες,

αν και εγώ είχα την εντύπωση πως το φρενάρισμα με κατέβασμα ταχύτητας προκαλεί μεγαλύτερη φθορά στο αυτοκίνητο απ ότι με τα φρένα

και πως μόνο για εξαιρετικές περιπτώσεις το χρησιμοποιούμε.

 

Για περιπτώσεις που δεν είναι έκτακτες και θες απλά να μειώσεις την ταχύτητα του αυτοκινήτου το φρενάρισμα με κατέβασμα σχέσης δεν είναι και απότομο; Με τα φρένα το ελέγχεις και φρενάρεις σταδιακά. Με το κατέβασμα σχέσης γίνεται απότομα και τρομάζεις τους συνεπιβάτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...