webparts Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 5 ώρες πριν, eliasjuve είπε Νύχτα το δίπλωμα....αυτά κάνει το σύστημα του λαδώματος. Να μην ξέρεις να επιβραδύνεις το όχημα με την μηχανή και πολλά άλλα. Αυτο ξεκιναει απο τη στιγμη που παει ο καθε παιχτης και ρωταει το δασκαλο: Δασκαλε ποσα θες για να παρω το διπλωμα; Η ερωτηση που επρεπε να κανουμε ειναι η εξης: Δασκαλε ποσα θες για να με μαθεις να οδηγαω; 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elpaso1 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) On 2/7/2018 at 2:10 PM, funbreaker said: Έχω παρατηρήσει π.χ. στον ευατό μου, σε κατηφόρα να πατάω μόνιμα τον συμπλέκτη και να κατεβαίνω έτσι με νεκρά έχοντας όμως μέσα ταχύτητα, κάτι που με κάνει να νιώθω ασφάλεια. Ακριβως το ιδιο εκανα και εγω με το παλιο μου αμαξι, επειδη αν κατεβαινα κατηφορα με ταχυτητα (1η,2α) εκανε τρελο θορυβο και νομιζα οτι θα γινοταν ζημια στο αμαξι.. Δυστυχως το ιδιο εκανα και τους πρωτους μηνες με το καινουριο αμαξι, αν και αθορυβο, απο συνηθεια τοσων ετων.. Πλεον προσπαθω παντα να εχω ταχυτητα στις κατηφορες.. Ενα λαθος που κανω και δε μπορω ακομα να συνηθισω, ειναι να ανεβαινω τις ανηφορες, ενω ειμαι σταματημενος.. Ισως επειδη ειναι 1000αρι μονο ( turbo ), ενω το παλιο ηταν 1400, ισως η συνηθεια με το παλιο αμαξι, δυσκολευομαι αρκετα.. Μαλιστα 2,3 φορες πρεπει να εκανα και ζημια στο αμαξι, καθως πρεπει να πατησα γκαζι μαζι με τον συμπλεκτη και ακουστηκε ενα δυνατον θορυβος κατω απο το κιβωτιο ταχυτητων, λες και πατησα καμια κοτρωνα απο κατω.. Παρολο που φαινεται πιο ευκολο, καθως εχει το συστημα το αμαξι να κοκκαλωνει οταν ειμαι σε ανηφορα, δυσκολευομαι αρκετα για να ξεκινησω.. Παταω περισσοτερο συμπλεκτη απ'οσο θα επρεπε και αργω παρα πολυ να τον αφησω.. Το ford focus 1000αρι 125 αλογα εχω, το καινουριο. 6 hours ago, eliasjuve said: Νύχτα το δίπλωμα....αυτά κάνει το σύστημα του λαδώματος. Να μην ξέρεις να επιβραδύνεις το όχημα με την μηχανή και πολλά άλλα. Κανενα λαδωμα φιλε μου, απλα το παλιο μου αμαξι, 15ετιας, εκανε ζημια στον τροπο που εμαθα να οδηγαω.. Πολυ ατσαλα.. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2018 από elpaso1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 19 λεπτά πριν, elpaso1 είπε Κανενα λαδωμα φιλε μου, απλα το παλιο μου αμαξι, 15ετιας, εκανε ζημια στον τροπο που εμαθα να οδηγαω.. Πολυ ατσαλα.. Το διαβάσαμε κι αυτό. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 19 ώρες πριν, zio10 είπε Λένε ότι κατεβαίνεις με την ταχύτητα που θα ανέβαινες. Δηλαδή αν είσαι σε κατηφόρα και τρέχεις με 110χλμ/ώρα βάζεις 1η/2η; Εκτός και αν μιλάμε για κατηφόρα τεράστιας κλίσης. 7 ώρες πριν, eliasjuve είπε Νύχτα το δίπλωμα....αυτά κάνει το σύστημα του λαδώματος. Να μην ξέρεις να επιβραδύνεις το όχημα με την μηχανή και πολλά άλλα. Η εξέταση γίνεται στο παρκάρισμα, στις οπισθογωνίες κυρίως. Τα θεωρητικά-μηχανολογικά, είναι απλά θεωρητικά, αν δεν τα δει κάποιος στον δρόμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, GenesisX είπε Δηλαδή αν είσαι σε κατηφόρα και τρέχεις με 110χλμ/ώρα βάζεις 1η/2η; Εκτός και αν μιλάμε για κατηφόρα τεράστιας κλίσης. Η εξέταση γίνεται στο παρκάρισμα, στις οπισθογωνίες κυρίως. Τα θεωρητικά-μηχανολογικά, είναι απλά θεωρητικά, αν δεν τα δει κάποιος στον δρόμο. Με την ταχύτητα που θα μπορούσε να ανέβει το αμάξι την ίδια ανηφόρα. Αν υπολογίζεις ότι θα την έβγαζες με δευτέρα πχ κατεβαίνεις με δευτέρα για να ελέγχεις το αμάξι, κάπως έτσι. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2018 από zio10 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, elpaso1 είπε Ενα λαθος που κανω και δε μπορω ακομα να συνηθισω, ειναι να ανεβαινω τις ανηφορες, ενω ειμαι σταματημενος.. Ισως επειδη ειναι 1000αρι μονο ( turbo ), ενω το παλιο ηταν 1400, ισως η συνηθεια με το παλιο αμαξι, δυσκολευομαι αρκετα.. Μαλιστα 2,3 φορες πρεπει να εκανα και ζημια στο αμαξι, καθως πρεπει να πατησα γκαζι μαζι με τον συμπλεκτη και ακουστηκε ενα δυνατον θορυβος κατω απο το κιβωτιο ταχυτητων, λες και πατησα καμια κοτρωνα απο κατω.. Οταν είσαι σε ανηφόρα σταματημένος τράβα τον συμπλέκτη. Μετά ξεκίνα να παίζεις με γκάζι/συμπλέκτη μέχρι να βρεις το κατάλληλο σημείο όπου νιώθεις ότι το αυτοκίνητο "κινείται" .Τότε αφήνεις το χειρόφρενο και προχωράς. Το 1000άρι με 125 άλογα μια χαρά είναι! Εγώ παλιά οδηγούσα 1000άρι με 50 άλογα αλλά δεν είχα κανένα πρόβλημα σε ανηφόρες, μετά από μερικούς μήνες εξοικίωσης ως νέος οδηγός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 2 ώρες πριν, elpaso1 είπε Ακριβως το ιδιο εκανα και εγω με το παλιο μου αμαξι, επειδη αν κατεβαινα κατηφορα με ταχυτητα (1η,2α) εκανε τρελο θορυβο και νομιζα οτι θα γινοταν ζημια στο αμαξι.. Δυστυχως το ιδιο εκανα και τους πρωτους μηνες με το καινουριο αμαξι, αν και αθορυβο, απο συνηθεια τοσων ετων.. Πλεον προσπαθω παντα να εχω ταχυτητα στις κατηφορες.. Ενα λαθος που κανω και δε μπορω ακομα να συνηθισω, ειναι να ανεβαινω τις ανηφορες, ενω ειμαι σταματημενος.. Ισως επειδη ειναι 1000αρι μονο ( turbo ), ενω το παλιο ηταν 1400, ισως η συνηθεια με το παλιο αμαξι, δυσκολευομαι αρκετα.. Μαλιστα 2,3 φορες πρεπει να εκανα και ζημια στο αμαξι, καθως πρεπει να πατησα γκαζι μαζι με τον συμπλεκτη και ακουστηκε ενα δυνατον θορυβος κατω απο το κιβωτιο ταχυτητων, λες και πατησα καμια κοτρωνα απο κατω.. Παρολο που φαινεται πιο ευκολο, καθως εχει το συστημα το αμαξι να κοκκαλωνει οταν ειμαι σε ανηφορα, δυσκολευομαι αρκετα για να ξεκινησω.. Παταω περισσοτερο συμπλεκτη απ'οσο θα επρεπε και αργω παρα πολυ να τον αφησω.. Το ford focus 1000αρι 125 αλογα εχω, το καινουριο. Κανενα λαδωμα φιλε μου, απλα το παλιο μου αμαξι, 15ετιας, εκανε ζημια στον τροπο που εμαθα να οδηγαω.. Πολυ ατσαλα.. Ειδικά με το hill holder που έχουν τα περισσότερα καινούργια είναι παιχνιδάκι ρε συ! Αλλιώς κάνε αυτό που λέει ο Genesis με το συμπλέκτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eliasjuve Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, GenesisX είπε Η εξέταση γίνεται στο παρκάρισμα, στις οπισθογωνίες κυρίως. Τα θεωρητικά-μηχανολογικά, είναι απλά θεωρητικά, αν δεν τα δει κάποιος στον δρόμο. Η εξέταση δεν είναι μόνο παρκάρισμα. Αυτά που λέμε για το φρένο κινητήρα δεν είναι θεωρητικά είναι βασικές γνώσεις. Αν δεν έχεις φρένα σε κατηφόρα και δεν το γνωρίζεις είσαι τελειωμένος. Πολύ απλά δεν ξέρει πότε να αλλάζει ταχύτητες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, GenesisX είπε Δηλαδή αν είσαι σε κατηφόρα και τρέχεις με 110χλμ/ώρα βάζεις 1η/2η; Εκτός και αν μιλάμε για κατηφόρα τεράστιας κλίσης. Δηλαδή εσύ όταν ανέβαινες είχες 1η/2α και έτρεχες με 110χλμ/ω? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
webparts Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 4 ώρες πριν, GenesisX είπε Δηλαδή αν είσαι σε κατηφόρα και τρέχεις με 110χλμ/ώρα βάζεις 1η/2η; Το'χασες λιγο,παρτο αλλιως. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnTehGreek Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Συμφωνώ και εγώ με τον φίλο πιο πάνω Ο τρόπος εξέτασης φταίει και όχι το λάδωμα (αν λάδωσε είναι ακόμα χειρότερα βέβαια). Η εξέταση είναι παρκάρισμα, οπισθογωνία και μια πορεία σε ήσυχη Flat (συνήθως) περιοχή. Αυτό με τις ταχύτητες και τις κατηφόρες αν δεν μου το έλεγε ο δάσκαλος στην σχολή που πήγα να παρακολουθήσω όλα τα θεωρητικά μαθήματα φυσικά και δεν θα είχα την παραμικρή ιδέα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Πώς γίνεται να λες ότι δε θα είχες την παραμικρή ιδέα; Έστω εμπειρικά σιγά-σιγά θα το έπιανες πώς γίνεται. Δηλαδή τι, απλά μπαίνετε στο αυτοκίνητο, βάζετε μπρος, βάζετε 1-2-3, πατάτε γκάζι και αν χρειαστεί να σταματήσετε βάζετε νεκρά και πατάτε φρένο και πάλι απ' την αρχή; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 5 ώρες πριν, JohnTehGreek είπε Συμφωνώ και εγώ με τον φίλο πιο πάνω Ο τρόπος εξέτασης φταίει και όχι το λάδωμα (αν λάδωσε είναι ακόμα χειρότερα βέβαια). Η εξέταση είναι παρκάρισμα, οπισθογωνία και μια πορεία σε ήσυχη Flat (συνήθως) περιοχή. Αυτό με τις ταχύτητες και τις κατηφόρες αν δεν μου το έλεγε ο δάσκαλος στην σχολή που πήγα να παρακολουθήσω όλα τα θεωρητικά μαθήματα φυσικά και δεν θα είχα την παραμικρή ιδέα. Στη σχολή οδηγών απλα ερχεσαι σε επαφη με την οδήγηση, αποκτας μια μικρή εξοικείωση με το αμάξι. Σε καμμία περίπτωση όταν πάρει κάποιος δίπλωμα ξερει να οδηγάει.Ιδεα δεν εχει.Απλα του δίνεται πλεον η άδεια απο το κράτος να αρχίσει να μαθαίνει να οδηγάει. Μετα απο χρόνια οδήγησης,σε διάφορους δρόμους,εντός και κυρίως εκτός πολης,σε διάφορες καιρικές συνθήκες,μπορεί να πει κάποιος οτι ξέρει λιγο να οδηγάει. Ελλάδα βέβαια λογω της χαμηλής νοημοσύνης και του σταρχιδισμου του μεσου Έλληνα αρκετά σπάνιο να το δεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pontez2 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Αυτά κατ εμέ ειναι πταίσματα. Τα βασικά ειναι αυτό που ονομάζουμε οδηγική παιδεία και που δημιουργεί τα τροχαία σε μεγάλο ποσοστό. 1. Ταχύτητα 2. Μέθη 3. Επιθετική οδήγηση 4. Μη παραχώρηση προτεραιότητας σε πεζούς 5. Παραβίαση σηματοδοτών Η κυρά Κούλα απέναντι, δεν ξέρει ούτε λάστιχο να φουσκώσει. Ομως όταν μπαίνω στο αμάξι της νιώθω σα να οδηγάει ένας Ανθρωπος και όχι ένα ζωντόβολο. Καταλήγω πως ειναι προτιμότερο να οδηγάς νόμιμα, να είσαι ευγενικός οδηγός κοκ παρά να εισαι άσος των μηχανολογικών. Στο φινάλε στο 90% των περιπτώσεων που ένα αμάξι παθαίνει βλάβη, καλούμε οδική βοήθεια. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ναι, απλά εδώ συζητάμε για χειρισμό απ' ότι κατάλαβα, όχι για το αν περνάμε με κόκκινο. Ούτε είναι άσσος των μηχανολογικών όποιος επιβραδύνει με κατέβασμα ταχύτητας. Εδώ ο άλλος σου λέει ότι κατεβαίνει την κατηφόρα με πατημένο συμπλέκτη. Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2018 από phanispal 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις