nik0laus Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2018 Σε ένα πράγμα συμφωνώ με τον webparts σε όλη αυτή την ιστορία . Θα μπορούσαν να λείπουν οι ειρωνίες ... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2018 Στις 2/18/2018 στις 6:50 ΜΜ, funbreaker είπε Αν έχουμε μεγαλύτερη τριβή, άρα και απώλεια ενέργειας με μπλοκαρισμένο τροχό τότε γιατί με το abs το αυτοκίνητο σταματάει πιο αργά; Επίσης σε αυτή την περίπτωση δεν έχουμε τριβή στα τακάκια, γι αυτό και ρώτησα ποια τριβή είναι πιο ισχυρή. Εννοείς πως η χειροκίνητη (ποδοκίνητη για την ακρίβεια) αυτή τεχνική θα είναι καλύτερη του abs ή απλά θα το μιμείται; Το αυτοκίνητο σταματά πιό γρήγορα με ABS. Στατική τριβή vs τριβή ολίσθησης: https://en.wikipedia.org/wiki/Friction#Static_friction Το ABS κρατά το λάστιχο λίγο πρίν το σημείο του μπλοκαρίσματος, άρα κοντά στην κορυφή του διαγράμματος. Αν μπλοκάρει ο τροχός και σέρνεται στην άσφαλτο τότε πάει στο δεξί τμήμα του διαγράμματος (kinetic friction - τριβή ολίσθησης) 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2018 Σοβαρά εγώ απορώ γιατί υπάρχει η διαφωνία το αν φρεναρει καλύτερα ένα αμάξι με abs η χωρίς. Ολοι οι ειδικοί, όπου να διαβάσεις από έμπειρους οδηγούς που κάνουν τεστ τα αυτοκίνητα όλοι λένε πως το abs βοηθάει πάρα πολύ. Εδώ εμείς διαφωνούμε αν είναι καλό ή όχι το abs από την στιγμή που είναι υπόχρεωτικο μαζί με το esp σε όλα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ευρώπη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2018 1 λεπτό πριν, Fubar.gr είπε Το αυτοκίνητο σταματά πιό γρήγορα με ABS. Στατική τριβή vs τριβή ολίσθησης: https://en.wikipedia.org/wiki/Friction#Static_friction Το ABS κρατά το λάστιχο λίγο πρίν το σημείο του μπλοκαρίσματος, άρα κοντά στην κορυφή του διαγράμματος. Αν μπλοκάρει ο τροχός και σέρνεται στην άσφαλτο τότε πάει στο δεξί τμήμα του διαγράμματος (kinetic friction - τριβή ολίσθησης) Το χα γραψει κι εγω 2-3 φορες, αλλα δενε... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
webparts Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 59 λεπτά πριν, nik0laus είπε Σε ένα πράγμα συμφωνώ με τον webparts σε όλη αυτή την ιστορία . Θα μπορούσαν να λείπουν οι ειρωνίες ... Προφανως και δε θα μπορουσαν,γιατι αυτη ειναι η ποιοτητα τους. Αυτο που με μπερδευει ειναι που μου κανουν παραθεση στα γραπτα μου, τους γραφω στα @@ μου και συνεχιζουν να κανουν παραθεσεις ολο ειρωνια. Επεξ/σία 20 Φεβρουαρίου 2018 από webparts Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2018 12 hours ago, webparts said: γιατι αυτη ειναι η ποιοτητα τους. 12 hours ago, webparts said: τους γραφω στα @@ μου 19 hours ago, webparts said: θα είχατε φαει πολλες μπουνιες. 12 hours ago, webparts said: η ποιοτητα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις