Προς το περιεχόμενο

Σωστός τρόπος οδήγησης


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η κατάσταση όσο πάει και χειροτερεύει. Παιδιά σε δρόμο οδηγάμε δεν πάμε να οδηγήσουμε στο rally acropolis. 

Ερασιτέχνες είμαστε. 

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 245
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

18 λεπτά πριν, mp123 είπε

Η κατάσταση όσο πάει και χειροτερεύει. Παιδιά σε δρόμο οδηγάμε δεν πάμε να οδηγήσουμε στο rally acropolis. 

 

Τι να μας πουν κι αυτοί οι μυρωδιάδες από   τα rally acropolis και τα WRC ....

Αν τους δεις στο δρόμο πάνε πολύ σιγά

Α , έχουν και ενεργό το ABS στα προσωπικά οχήματά τους .

Μιλάμε πρόκειται για εντελώς "γατάκια"

Αλλά είπαμε:  Άτιμη κοινωνία , άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους ρίχνεις στα τάρταρα...

Επεξ/σία από nik0laus
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να σας πω εγώ όλα αυτά τα βαρέθηκα. Έπαιρνα αυτοκίνητα γρήγορα έφτασα ως το rx8 ( παραπάνω λεφτά δεν λέει για αυτοκίνητο). Τα χάρηκα τώρα μου πέρασε........ πήρα αυτόματο μικρό. Τώρα μαθαίνω μηχανή. Πιο πολύ χαρά νιώθω με το σκουτερ πάρα με το αυτοκίνητο. Πιστεύω σε κάνα χρόνο να είμαι οκ να πάρω μηχανή. Άλλη χάρη οι μηχανές. 

Υγ μέχρι και το σκούτερ το πήρα με abs και στους δύο τροχούς συν ubs. Μήπως έπρεπε να πάρω χωρίς ABS; 

Επεξ/σία από mp123
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεκίνησε όλη η κουβέντα για το ότι θα πρέπει ο άλλος να έχει ταχύτητα μέσα όταν κατεβαίνει την κατηφόρα αντί να πατάει συμπλέκτη και από τον εγωισμό του μας πήγε στα φρένα πανικού για να αντικρούσει τη συμβουλή του φρεναρίσματος του κινητήρα.

Πασσάκα μου, που λέει και ο Κουτσόπουλος, εννοείται ότι θα πλακώσεις τα φρένα όταν συμβεί κάτι μπροστά σου και δεν υπάρχει χρόνος. Και φυσικά το ABS βοηθάει.

Επεξ/σία από eliasjuve
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, eliasjuve είπε

Ξεκίνησε όλη η κουβέντα για το ότι θα πρέπει ο άλλος να έχει ταχύτητα μέσα όταν κατεβαίνει την κατηφόρα αντί να πατάει συμπλέκτη και από τον εγωισμό του μας πήγε στα φρένα πανικού για να αντικρούσει τη συμβουλή του φρεναρίσματος του κινητήρα.

Πασσάκα μου, που λέει και ο Κουτσόπουλος, εννοείται ότι θα πλακώσεις τα φρένα όταν συμβεί κάτι μπροστά σου και δεν υπάρχει χρόνος. Και φυσικά το ABS βοηθάει.

Η αληθεια ειναι αυτη,το σκεφτομουν και εγω τις προαλλες..
Ειμαστε ο ορισμος του offtopic.
Απλα μπλεξαμε με κατι ειρωνικους πονηριδιδες εδω μεσα που δεν ξερουν ουτε να μιλησουν σαν ανθρωποι και κατρακυλησε το θεμα λιγο..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα αυτού του τύπου τα θέματα ,και με τον τίτλο που τίθενται , είναι εξ' ορισμού off-topic  με την έννοια ότι η κουβέντα θα οδηγηθεί σιγά σιγά και προς άλλες κατευθύνσεις από το αρχικό ερώτημα του νηματοθέτη.

Το καλό είναι ότι ανταλλάσονται απόψεις .

Επειδή όμως ο γραπτός λόγος δεν μπορεί να αποτυπώσει πλήρως τις σκέψεις και κυρίως τις αντιδράσεις μας, ακόμα και με τη χρήση των διάφορων εικονιδίων κατάστασης, δημιουργούνται και εσφαλμένες εντυπώσεις.

Εγώ πιστεύω ότι από έναν διάλογο, οιασδήποτε μορφής, πάντα βγαίνουν κάποια συμπεράσματα τα οποία μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε στο μέλλον , ο καθένας μας βέβαια από τη μεριά του, κατά το δοκούν.:)

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, webparts είπε

Η αληθεια ειναι αυτη,το σκεφτομουν και εγω τις προαλλες..
Ειμαστε ο ορισμος του offtopic.
Απλα μπλεξαμε με κατι ειρωνικους πονηριδιδες εδω μεσα που δεν ξερουν ουτε να μιλησουν σαν ανθρωποι και κατρακυλησε το θεμα λιγο..

:P δεν είναι ειρωνεία. Πρέπει να έχουμε στην ζωή και λίγο χιούμορ. Αλλιώς δεν παλεύεται.....   συν το ότι δεν προσβάλλουμε κανένα. Διάλογο κάνουμε. Δώσε μου επιχειρήματα να καταλάβω πως είμαι λάθος. Μην ανυσυχεις είμαι άνθρωπος που παραδέχομαι αν είμαι λάθος. 

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 2/16/2018 at 2:21 AM, eliasjuve said:

Ξεκίνησε όλη η κουβέντα για το ότι θα πρέπει ο άλλος να έχει ταχύτητα μέσα όταν κατεβαίνει την κατηφόρα αντί να πατάει συμπλέκτη και από τον εγωισμό του μας πήγε στα φρένα πανικού για να αντικρούσει τη συμβουλή του φρεναρίσματος του κινητήρα.

Πασσάκα μου, που λέει και ο Κουτσόπουλος, εννοείται ότι θα πλακώσεις τα φρένα όταν συμβεί κάτι μπροστά σου και δεν υπάρχει χρόνος. Και φυσικά το ABS βοηθάει.

Ποιον εγωισμό ρε; Εγωισμός είναι να ξεκινάω το θέμα παραδεχόμενος πως κάνω κάτι λάθος και ζητώντας συμβουλές; Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν ζήτησα εξηγήσεις για τις συμβουλές και διευκρινίσεις για τις εξηγήσεις.

Κάποιοι ήθελαν να δεχτώ τις συμβουλές τους ως δόγματα χωρίς καμία διευκρίνιση ή σχόλιο. Εγώ όμως όταν μαθαίνω κάτι θέλω να ξέρω και το γιατί με όση περισσότερη λεπτομέρεια μπορώ να καταλάβω. Αν ο άλλος βαριέται να εξηγήσει πρόβλημά του.

Αν ο άλλος μεταφράζει τις ερωτήσεις μου ως αμφισβήτηση της παντογνωσίας του, μάντεψε ποιος είναι ο εγωιστής.

Προσπερνώνταςτα συμπλέγματα των Σουμάχερ επιστρέφω στην ουσία του θέματος αναρωτούμενος:

Τελικά πότε έχουμε μεγαλύτερη απώλεια ενέργειας με την τριβή στα λάστιχα; Με μπλοκαρισμένο τροχό ή μη; Η διαίσθηση μου μου λέει με μπλοκαρισμένο. Άρα έχει τόση μεγάλη διαφορά η απώλεια ενέργειας στα τακάκια (που αυξάνεται με μη μπλοκαρισμένο τροχό) που το συνολικό αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερη απώλεια ενέργειας με μη μπλοκαρισμένο τροχό λογω τακακιων; Και μου κάνει εντύπωση να έχουμε μεγαλύτερη απώλεια στα τακάκια λόγω εμβαδού. Αλλά οκ άλλο υλικό. Σχόλια;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, funbreaker είπε

Ποιον εγωισμό ρε; Εγωισμός είναι να ξεκινάω το θέμα παραδεχόμενος πως κάνω κάτι λάθος και ζητώντας συμβουλές; Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν ζήτησα εξηγήσεις για τις συμβουλές και διευκρινίσεις για τις εξηγήσεις.

Κάποιοι ήθελαν να δεχτώ τις συμβουλές τους ως δόγματα χωρίς καμία διευκρίνιση ή σχόλιο. Εγώ όμως όταν μαθαίνω κάτι θέλω να ξέρω και το γιατί με όση περισσότερη λεπτομέρεια μπορώ να καταλάβω. Αν ο άλλος βαριέται να εξηγήσει πρόβλημά του.

Αν ο άλλος μεταφράζει τις ερωτήσεις μου ως αμφισβήτηση της παντογνωσίας του, μάντεψε ποιος είναι ο εγωιστής.

Προσπερνώνταςτα συμπλέγματα των Σουμάχερ επιστρέφω στην ουσία του θέματος αναρωτούμενος:

Τελικά πότε έχουμε μεγαλύτερη απώλεια ενέργειας με την τριβή στα λάστιχα; Με μπλοκαρισμένο τροχό ή μη; Η διαίσθηση μου μου λέει με μπλοκαρισμένο. Άρα έχει τόση μεγάλη διαφορά η απώλεια ενέργειας στα τακάκια (που αυξάνεται με μη μπλοκαρισμένο τροχό) που το συνολικό αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερη απώλεια ενέργειας με μη μπλοκαρισμένο τροχό λογω τακακιων; Και μου κάνει εντύπωση να έχουμε μεγαλύτερη απώλεια στα τακάκια λόγω εμβαδού. Αλλά οκ άλλο υλικό. Σχόλια;

το θεμα ξεκινησε  για τα λαθη που καταλαβαινεις οτι κανεις πατωντας συμπλεκτη σε κατηφορες..    οταν διαβασα τα πρωτα ποστ σου δεν γυρισα να σε πω ασχετο κουλομαρια    αμπαλο  κτλπ..    αντιθετως με μερικους εδω μεσα που λενε για οδηγαρες και σουμαχερ και  διαφορα αλλα χαζα  κοροιδευοντας καποια μελη .  το θεμα λοιπον εφτασε σε ενα σημειο να  συζηταμε για κατεβασματα και εαν βοηθανε σε συνδιασμο με φρενα..  εσυ βαση των αναλυσεων σου γυρισες και ειπες  οτι δεν βοηθανε τα κατεβασματα με συνδιασμο φρενων . ...ΟΚΕΥ..   και ξανα  . ...ΟΚΕΥ..

Το θεμα γυρισε στο ΑΒS.. καποιοι προσπαθησαν να πουνε οτι η αισθηση    του ΑΒS   τους κανει να πιστευουν οτι σε αποσταση φρεναρισματος υστερει..  καποιοι αλλοι  μιλησαν πολυ σωστα για συστηματα 1ης 2ης 3ης 4ης 5ης  γενιας ABS        εγω σε αμαξι του 2002 που οδηγουσα  το abs του ειναι  ΑΘΛΙΟ   γιαυτο και το εχω απενεργοποιημενο.  εαν ειχα αμαξι του 2010  προφανως θα το ειχα ενεργοποιημενο.  σε  skoda 5 αρι που ειχα για ενα μικρο  διαστημα  το    abs του ηταν αξιολογο σε σχεση με το avensis του 2002.  η μερα με την νυχτα.    εαν και παντα προσπαθουσα να αποφυγω  την επεμβαση του abs.   

Οσο για την τριβη και την απωλεια   φυσικα με μπλοκαρισμενο τροχο  εχεις μεγαλυτερη τριβη  . το abs σε γλυτωνει απο μπλοκαρισμα και την απωλεια   προσφυσης.  εγω ξαναλεω  οτι πιστευω  με την σωστη τεχνικη φρεναρισματος    χωρις να ανοιξει το abs η χωρις abs   μπορεις να εχεις μηδενικη απωλεια προσφυσης σε  μια εντονη ακινητοποιηση . 

 

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από christopher0016
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τί εννοείς με τον όρο "πρόσφυση" ;

Πως γίνεται με μπλοκαρισμένο τροχό να έχεις μεγαλύτερη τριβή τη στιγμη που το abs σε γλυτώνει από μπλοκάρισμα του τροχού και απωλεια πρόσφυσης ;

Η τριβή είναι άσχετη με την πρόσφυση ;

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, christopher0016 είπε

 

Οσο για την τριβη και την απωλεια   φυσικα με μπλοκαρισμενο τροχο  εχεις μεγαλυτερη τριβη  . το abs σε γλυτωνει απο μπλοκαρισμα και την απωλεια   προσφυσης.  εγω ξαναλεω  οτι πιστευω  με την σωστη τεχνικη φρεναρισματος    χωρις να ανοιξει το abs η χωρις abs   μπορεις να εχεις μηδενικη απωλεια προσφυσης σε  μια εντονη ακινητοποιηση . 

Αντε παλι...

Οχι δεν ισχυει αυτο, το παμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Αντε παλι...

Οχι δεν ισχυει αυτο, το παμε.

μεγαλυτερη τριβη στο λαστιχο απο τον μπλοκαρισμενο τροχο  . μα δεν ειναι αυτονοητο αυτο που λεω   ?   

 

1 ώρα πριν, nik0laus είπε

Τί εννοείς με τον όρο "πρόσφυση" ;

Πως γίνεται με μπλοκαρισμένο τροχό να έχεις μεγαλύτερη τριβή τη στιγμη που το abs σε γλυτώνει από μπλοκάρισμα του τροχού και απωλεια πρόσφυσης ;

Η τριβή είναι άσχετη με την πρόσφυση ;

μα λεω για αυτοκινητα με  abs και χωρις abs  

Επεξ/σία από christopher0016
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν ποτέ μπορέσεις κάνε το εξής  πείραμα  .

Κάνε δυο φρενάρισματα   με την ίδια ταχύτητα πχ 60 χλμ/ω σε έντονη κατηφόρα (1) με ABS και (2)χωρίς ABS με μπλοκαρισμένο τροχό ,  θα εκπλαγείς από το αποτέλεσμα .

Αν μπορέσεις κατόπιν να επαναλάβεις το πείραμα στον ιδιο   δρόμο άλλά βρεγμένο   θα εκπλαγείς ακόμα περισσότερο .

Στο λέω γιατί η  Τριβή(δυναμη) μεταξύ ελαστικού και οδοστρώματος  είναι  μικρότερη υπό κλίση από ότι η Τριβή(δύναμη) μεταξύ ελαστικού και οδοστρώματος στην ευθεία .

Ενώ η Τριβή (δύναμη) μεταξύ τακακιών και δισκων είναι σταθερή , είτε σε ευθεια είτε σε κλίση είτε σε στεγνό είτε σε βροχή

´Οταν όμως ο τροχός μπλοκάρει πάυει το τακάκι να τρίβεται με τον δίσκο οπότε σταματάει να μετατρέπει κινητική ενέργεια σε θερμότητα με αποτέλεσμα όλη την ενέργεια πρέπει να την "ελαττώσει" το τριβόμενο ελαστικό.

Κι  όταν κάποιος με την "σωστή τεχνική φρεναρίσματος" προσπαθεί να προσομοιώσει την λειτουργία του abs ( ή καλύτερα να μην ενεργοποιήσει καν το συστημα, σε περίπτωση που αυτό υπάρχει) πόσο σίγουρος είσαι ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να επιτύχει το βέλτιστο αποτέλεσμα  φρεναρίσματος( είτε είναι κουρασμένος είτε όχι ,είτε ο δρόμος είναι καλός είτε όχι , είτε τα ελαστικά είναι καινούργια είτε παλιά είτε συνδυασμός όλων αυτών) το οποίο  είναι "τη στιγμή ακριβώς, το χιλιοστό του δευτερολέπτου δηλαδή, πριν αρχίσει   να μπλοκάρει ο τροχός - αρχίσει να επεμβαίνει το σύστημα  ;

Είναι πολύ δύσκολο να το επιτύχουμε αυτό το βέλτιστο φρενάρισμα σε συνθήκες καθημερινής μετακίνησης ή για να το πω καλύτερα  πάρα πολύ σπάνιο να το επιτύχουμε ...

 

 

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...