mp123 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Η κατάσταση όσο πάει και χειροτερεύει. Παιδιά σε δρόμο οδηγάμε δεν πάμε να οδηγήσουμε στο rally acropolis. Ερασιτέχνες είμαστε. 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nik0laus Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, mp123 είπε Η κατάσταση όσο πάει και χειροτερεύει. Παιδιά σε δρόμο οδηγάμε δεν πάμε να οδηγήσουμε στο rally acropolis. Τι να μας πουν κι αυτοί οι μυρωδιάδες από τα rally acropolis και τα WRC .... Αν τους δεις στο δρόμο πάνε πολύ σιγά Α , έχουν και ενεργό το ABS στα προσωπικά οχήματά τους . Μιλάμε πρόκειται για εντελώς "γατάκια" Αλλά είπαμε: Άτιμη κοινωνία , άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους ρίχνεις στα τάρταρα... Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2018 από nik0laus 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Να σας πω εγώ όλα αυτά τα βαρέθηκα. Έπαιρνα αυτοκίνητα γρήγορα έφτασα ως το rx8 ( παραπάνω λεφτά δεν λέει για αυτοκίνητο). Τα χάρηκα τώρα μου πέρασε........ πήρα αυτόματο μικρό. Τώρα μαθαίνω μηχανή. Πιο πολύ χαρά νιώθω με το σκουτερ πάρα με το αυτοκίνητο. Πιστεύω σε κάνα χρόνο να είμαι οκ να πάρω μηχανή. Άλλη χάρη οι μηχανές. Υγ μέχρι και το σκούτερ το πήρα με abs και στους δύο τροχούς συν ubs. Μήπως έπρεπε να πάρω χωρίς ABS; Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2018 από mp123 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eliasjuve Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ξεκίνησε όλη η κουβέντα για το ότι θα πρέπει ο άλλος να έχει ταχύτητα μέσα όταν κατεβαίνει την κατηφόρα αντί να πατάει συμπλέκτη και από τον εγωισμό του μας πήγε στα φρένα πανικού για να αντικρούσει τη συμβουλή του φρεναρίσματος του κινητήρα. Πασσάκα μου, που λέει και ο Κουτσόπουλος, εννοείται ότι θα πλακώσεις τα φρένα όταν συμβεί κάτι μπροστά σου και δεν υπάρχει χρόνος. Και φυσικά το ABS βοηθάει. Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2018 από eliasjuve 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 Το abs βοηθάει παντού σε αμάξια - μηχανές. Ένταξη είμαι και λίγο αμπαλος με τα φρενα . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
webparts Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 5 ώρες πριν, eliasjuve είπε Ξεκίνησε όλη η κουβέντα για το ότι θα πρέπει ο άλλος να έχει ταχύτητα μέσα όταν κατεβαίνει την κατηφόρα αντί να πατάει συμπλέκτη και από τον εγωισμό του μας πήγε στα φρένα πανικού για να αντικρούσει τη συμβουλή του φρεναρίσματος του κινητήρα. Πασσάκα μου, που λέει και ο Κουτσόπουλος, εννοείται ότι θα πλακώσεις τα φρένα όταν συμβεί κάτι μπροστά σου και δεν υπάρχει χρόνος. Και φυσικά το ABS βοηθάει. Η αληθεια ειναι αυτη,το σκεφτομουν και εγω τις προαλλες.. Ειμαστε ο ορισμος του offtopic. Απλα μπλεξαμε με κατι ειρωνικους πονηριδιδες εδω μεσα που δεν ξερουν ουτε να μιλησουν σαν ανθρωποι και κατρακυλησε το θεμα λιγο.. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nik0laus Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μα αυτού του τύπου τα θέματα ,και με τον τίτλο που τίθενται , είναι εξ' ορισμού off-topic με την έννοια ότι η κουβέντα θα οδηγηθεί σιγά σιγά και προς άλλες κατευθύνσεις από το αρχικό ερώτημα του νηματοθέτη. Το καλό είναι ότι ανταλλάσονται απόψεις . Επειδή όμως ο γραπτός λόγος δεν μπορεί να αποτυπώσει πλήρως τις σκέψεις και κυρίως τις αντιδράσεις μας, ακόμα και με τη χρήση των διάφορων εικονιδίων κατάστασης, δημιουργούνται και εσφαλμένες εντυπώσεις. Εγώ πιστεύω ότι από έναν διάλογο, οιασδήποτε μορφής, πάντα βγαίνουν κάποια συμπεράσματα τα οποία μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε στο μέλλον , ο καθένας μας βέβαια από τη μεριά του, κατά το δοκούν. Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2018 από nik0laus Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, webparts είπε Η αληθεια ειναι αυτη,το σκεφτομουν και εγω τις προαλλες.. Ειμαστε ο ορισμος του offtopic. Απλα μπλεξαμε με κατι ειρωνικους πονηριδιδες εδω μεσα που δεν ξερουν ουτε να μιλησουν σαν ανθρωποι και κατρακυλησε το θεμα λιγο.. δεν είναι ειρωνεία. Πρέπει να έχουμε στην ζωή και λίγο χιούμορ. Αλλιώς δεν παλεύεται..... συν το ότι δεν προσβάλλουμε κανένα. Διάλογο κάνουμε. Δώσε μου επιχειρήματα να καταλάβω πως είμαι λάθος. Μην ανυσυχεις είμαι άνθρωπος που παραδέχομαι αν είμαι λάθος. Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2018 από mp123 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Χάρης Μυλωνίδης Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Τα νεκροταφεία είναι γεμάτα με οδηγάρες που το παίζανε σουμάχερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
funbreaker Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 On 2/16/2018 at 2:21 AM, eliasjuve said: Ξεκίνησε όλη η κουβέντα για το ότι θα πρέπει ο άλλος να έχει ταχύτητα μέσα όταν κατεβαίνει την κατηφόρα αντί να πατάει συμπλέκτη και από τον εγωισμό του μας πήγε στα φρένα πανικού για να αντικρούσει τη συμβουλή του φρεναρίσματος του κινητήρα. Πασσάκα μου, που λέει και ο Κουτσόπουλος, εννοείται ότι θα πλακώσεις τα φρένα όταν συμβεί κάτι μπροστά σου και δεν υπάρχει χρόνος. Και φυσικά το ABS βοηθάει. Ποιον εγωισμό ρε; Εγωισμός είναι να ξεκινάω το θέμα παραδεχόμενος πως κάνω κάτι λάθος και ζητώντας συμβουλές; Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν ζήτησα εξηγήσεις για τις συμβουλές και διευκρινίσεις για τις εξηγήσεις. Κάποιοι ήθελαν να δεχτώ τις συμβουλές τους ως δόγματα χωρίς καμία διευκρίνιση ή σχόλιο. Εγώ όμως όταν μαθαίνω κάτι θέλω να ξέρω και το γιατί με όση περισσότερη λεπτομέρεια μπορώ να καταλάβω. Αν ο άλλος βαριέται να εξηγήσει πρόβλημά του. Αν ο άλλος μεταφράζει τις ερωτήσεις μου ως αμφισβήτηση της παντογνωσίας του, μάντεψε ποιος είναι ο εγωιστής. Προσπερνώνταςτα συμπλέγματα των Σουμάχερ επιστρέφω στην ουσία του θέματος αναρωτούμενος: Τελικά πότε έχουμε μεγαλύτερη απώλεια ενέργειας με την τριβή στα λάστιχα; Με μπλοκαρισμένο τροχό ή μη; Η διαίσθηση μου μου λέει με μπλοκαρισμένο. Άρα έχει τόση μεγάλη διαφορά η απώλεια ενέργειας στα τακάκια (που αυξάνεται με μη μπλοκαρισμένο τροχό) που το συνολικό αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερη απώλεια ενέργειας με μη μπλοκαρισμένο τροχό λογω τακακιων; Και μου κάνει εντύπωση να έχουμε μεγαλύτερη απώλεια στα τακάκια λόγω εμβαδού. Αλλά οκ άλλο υλικό. Σχόλια; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christopher0016 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, funbreaker είπε Ποιον εγωισμό ρε; Εγωισμός είναι να ξεκινάω το θέμα παραδεχόμενος πως κάνω κάτι λάθος και ζητώντας συμβουλές; Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν ζήτησα εξηγήσεις για τις συμβουλές και διευκρινίσεις για τις εξηγήσεις. Κάποιοι ήθελαν να δεχτώ τις συμβουλές τους ως δόγματα χωρίς καμία διευκρίνιση ή σχόλιο. Εγώ όμως όταν μαθαίνω κάτι θέλω να ξέρω και το γιατί με όση περισσότερη λεπτομέρεια μπορώ να καταλάβω. Αν ο άλλος βαριέται να εξηγήσει πρόβλημά του. Αν ο άλλος μεταφράζει τις ερωτήσεις μου ως αμφισβήτηση της παντογνωσίας του, μάντεψε ποιος είναι ο εγωιστής. Προσπερνώνταςτα συμπλέγματα των Σουμάχερ επιστρέφω στην ουσία του θέματος αναρωτούμενος: Τελικά πότε έχουμε μεγαλύτερη απώλεια ενέργειας με την τριβή στα λάστιχα; Με μπλοκαρισμένο τροχό ή μη; Η διαίσθηση μου μου λέει με μπλοκαρισμένο. Άρα έχει τόση μεγάλη διαφορά η απώλεια ενέργειας στα τακάκια (που αυξάνεται με μη μπλοκαρισμένο τροχό) που το συνολικό αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερη απώλεια ενέργειας με μη μπλοκαρισμένο τροχό λογω τακακιων; Και μου κάνει εντύπωση να έχουμε μεγαλύτερη απώλεια στα τακάκια λόγω εμβαδού. Αλλά οκ άλλο υλικό. Σχόλια; το θεμα ξεκινησε για τα λαθη που καταλαβαινεις οτι κανεις πατωντας συμπλεκτη σε κατηφορες.. οταν διαβασα τα πρωτα ποστ σου δεν γυρισα να σε πω ασχετο κουλομαρια αμπαλο κτλπ.. αντιθετως με μερικους εδω μεσα που λενε για οδηγαρες και σουμαχερ και διαφορα αλλα χαζα κοροιδευοντας καποια μελη . το θεμα λοιπον εφτασε σε ενα σημειο να συζηταμε για κατεβασματα και εαν βοηθανε σε συνδιασμο με φρενα.. εσυ βαση των αναλυσεων σου γυρισες και ειπες οτι δεν βοηθανε τα κατεβασματα με συνδιασμο φρενων . ...ΟΚΕΥ.. και ξανα . ...ΟΚΕΥ.. Το θεμα γυρισε στο ΑΒS.. καποιοι προσπαθησαν να πουνε οτι η αισθηση του ΑΒS τους κανει να πιστευουν οτι σε αποσταση φρεναρισματος υστερει.. καποιοι αλλοι μιλησαν πολυ σωστα για συστηματα 1ης 2ης 3ης 4ης 5ης γενιας ABS εγω σε αμαξι του 2002 που οδηγουσα το abs του ειναι ΑΘΛΙΟ γιαυτο και το εχω απενεργοποιημενο. εαν ειχα αμαξι του 2010 προφανως θα το ειχα ενεργοποιημενο. σε skoda 5 αρι που ειχα για ενα μικρο διαστημα το abs του ηταν αξιολογο σε σχεση με το avensis του 2002. η μερα με την νυχτα. εαν και παντα προσπαθουσα να αποφυγω την επεμβαση του abs. Οσο για την τριβη και την απωλεια φυσικα με μπλοκαρισμενο τροχο εχεις μεγαλυτερη τριβη . το abs σε γλυτωνει απο μπλοκαρισμα και την απωλεια προσφυσης. εγω ξαναλεω οτι πιστευω με την σωστη τεχνικη φρεναρισματος χωρις να ανοιξει το abs η χωρις abs μπορεις να εχεις μηδενικη απωλεια προσφυσης σε μια εντονη ακινητοποιηση . Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2018 από christopher0016 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nik0laus Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Τί εννοείς με τον όρο "πρόσφυση" ; Πως γίνεται με μπλοκαρισμένο τροχό να έχεις μεγαλύτερη τριβή τη στιγμη που το abs σε γλυτώνει από μπλοκάρισμα του τροχού και απωλεια πρόσφυσης ; Η τριβή είναι άσχετη με την πρόσφυση ; Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2018 από nik0laus Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 3 ώρες πριν, christopher0016 είπε Οσο για την τριβη και την απωλεια φυσικα με μπλοκαρισμενο τροχο εχεις μεγαλυτερη τριβη . το abs σε γλυτωνει απο μπλοκαρισμα και την απωλεια προσφυσης. εγω ξαναλεω οτι πιστευω με την σωστη τεχνικη φρεναρισματος χωρις να ανοιξει το abs η χωρις abs μπορεις να εχεις μηδενικη απωλεια προσφυσης σε μια εντονη ακινητοποιηση . Αντε παλι... Οχι δεν ισχυει αυτο, το παμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christopher0016 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Αντε παλι... Οχι δεν ισχυει αυτο, το παμε. μεγαλυτερη τριβη στο λαστιχο απο τον μπλοκαρισμενο τροχο . μα δεν ειναι αυτονοητο αυτο που λεω ? 1 ώρα πριν, nik0laus είπε Τί εννοείς με τον όρο "πρόσφυση" ; Πως γίνεται με μπλοκαρισμένο τροχό να έχεις μεγαλύτερη τριβή τη στιγμη που το abs σε γλυτώνει από μπλοκάρισμα του τροχού και απωλεια πρόσφυσης ; Η τριβή είναι άσχετη με την πρόσφυση ; μα λεω για αυτοκινητα με abs και χωρις abs Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2018 από christopher0016 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nik0laus Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Αν ποτέ μπορέσεις κάνε το εξής πείραμα . Κάνε δυο φρενάρισματα με την ίδια ταχύτητα πχ 60 χλμ/ω σε έντονη κατηφόρα (1) με ABS και (2)χωρίς ABS με μπλοκαρισμένο τροχό , θα εκπλαγείς από το αποτέλεσμα . Αν μπορέσεις κατόπιν να επαναλάβεις το πείραμα στον ιδιο δρόμο άλλά βρεγμένο θα εκπλαγείς ακόμα περισσότερο . Στο λέω γιατί η Τριβή(δυναμη) μεταξύ ελαστικού και οδοστρώματος είναι μικρότερη υπό κλίση από ότι η Τριβή(δύναμη) μεταξύ ελαστικού και οδοστρώματος στην ευθεία . Ενώ η Τριβή (δύναμη) μεταξύ τακακιών και δισκων είναι σταθερή , είτε σε ευθεια είτε σε κλίση είτε σε στεγνό είτε σε βροχή ´Οταν όμως ο τροχός μπλοκάρει πάυει το τακάκι να τρίβεται με τον δίσκο οπότε σταματάει να μετατρέπει κινητική ενέργεια σε θερμότητα με αποτέλεσμα όλη την ενέργεια πρέπει να την "ελαττώσει" το τριβόμενο ελαστικό. Κι όταν κάποιος με την "σωστή τεχνική φρεναρίσματος" προσπαθεί να προσομοιώσει την λειτουργία του abs ( ή καλύτερα να μην ενεργοποιήσει καν το συστημα, σε περίπτωση που αυτό υπάρχει) πόσο σίγουρος είσαι ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να επιτύχει το βέλτιστο αποτέλεσμα φρεναρίσματος( είτε είναι κουρασμένος είτε όχι ,είτε ο δρόμος είναι καλός είτε όχι , είτε τα ελαστικά είναι καινούργια είτε παλιά είτε συνδυασμός όλων αυτών) το οποίο είναι "τη στιγμή ακριβώς, το χιλιοστό του δευτερολέπτου δηλαδή, πριν αρχίσει να μπλοκάρει ο τροχός - αρχίσει να επεμβαίνει το σύστημα ; Είναι πολύ δύσκολο να το επιτύχουμε αυτό το βέλτιστο φρενάρισμα σε συνθήκες καθημερινής μετακίνησης ή για να το πω καλύτερα πάρα πολύ σπάνιο να το επιτύχουμε ... Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2018 από nik0laus Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις