nik0laus Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Όχι ρε φίλε ,εσύ έχεις δίκιο σε όλα Τι να κάνουμε ,δε μπορούμε να σου αλλάξουμε γνώμη... Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2018 από nik0laus Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christopher0016 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 16 ώρες πριν, mp123 είπε Εγώ έβαλα το esp δίπλα στο abs για να πω ότι εφόσον το abs είναι άχρηστο για κάποιους που θεωρούν τον εαυτό τους οδηγάρες και δεν χρειάζονται βοηθήματα στην οδήγηση ας βγάλουν και το esp. Το τι κάνει το κάθε ένα δόξα το θεό το ξέρω. 9 αυτοκίνητα έχουν περάσει από τα χέρια μου όλα καινούργια στην τριετία πενταετία τα άλλαζα. Από BMW ως rx8. ας μην μπερδευουμε τα μπουτια μας.. δεν ειπε κανεις για το esp αλλο ABS αλλο ΕSP .. το τοσο μην το κανεις ΤΟΟΟΣΟΟ ρε φιλε. σε λιγο θα μας πειτε οτι εμεις οι "οδηγαρες" ειμαστε κατα μεχρι και των ηλεκτρικων παραθυρων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nik0laus Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Γιατί το λες; Δεν ήμαστε ; Ηλεκτρικά παράθυρα ; Τζάμπα βάρος ...... Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2018 από nik0laus Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Το air condition ξεχάσατε η' δεν παίζει αυτό; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nik0laus Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Τρώει αλόγατα.... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Οι λαικοί μύθοι του παλιού οδηγού -που οδηγάει από το από 80 οπότε "ξέρει καλύτερα" να οδηγάει χωρίς ABS-ESP και ζώνη-καλά κρατούν στην Ελλάδα. Επίσης το επιχείρημα ότι οι ελληνικοί δρόμοι δεν ευνοούν τα ηλεκτρονικά με έστειλε. Λες και τα ηλεκτρονικά χρειάζονται μόνο σε σε ευθείες και autobahn. Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2018 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Οδηγαρες...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 3 λεπτά πριν, GenesisX είπε Οι λαικοί μύθοι του παλιού οδηγού -που οδηγάει από το από 80 οπότε "ξέρει καλύτερα" να οδηγάει χωρίς ABS-ESP και ζώνη-καλά κρατούν στην Ελλάδα. Επίσης το επιχείρημα ότι οι ελληνικοί δρόμοι δεν ευνοούν τα ηλεκτρονικά με έστειλε. Λες και τα ηλεκτρονικά χρειάζονται μόνο σε σε ευθείες και autobahn. Δε χρειαζεται ζωνη, κρατιεται με το τιμονι. Λογικο αλλωστε, γιατι στο γυμναστηριο που δεν πηγε ποτε, κανει bench press 750 κιλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Από αύριο θα βγαλω το ABS εκτός στο αμάξι. Τόσα χρόνια τόσα αυτοκίνητα με abs τώρα κατάλαβα πόσο λάθος είμαι. Ευχαριστώ τα παιδιά για τις χρήσιμες συμβουλές. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nik0laus Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Τόσα χρόνια κυκλοφορείς με το ΑBS ενεργό ; Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2018 από nik0laus 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, webparts είπε Ωχ παναγια μου. Εχετε δικιο σε ολα παιδια,δε μπορω να σας αλλαξω τη γνωμη.. Μισό, γιατί μπορεί όντως να είσαι λάθος στο συγκεκριμένο. Αν υποθέσουμε ότι όντως στην Ελλάδα (ίσως όχι μόνο, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα), πολλοί δρόμοι είναι «γυαλί» (που όντως είναι), ένα δυνατό φρενάρισμα χωρίς ABS λογικά θα οδηγήσει σε γλίστρημα, κάτι που με τη σειρά του θα αυξήσει το χρόνο πέδησης. Αν γινόταν το ίδιο σε ολόφρεσκη και σοβαρή άσφαλτο, φαντάζομαι ότι θα εκμηδενίζονταν σχεδόν οι πιθανότητες για γλίστρημα. Οπότε μάλλον (έστω και μόνο) από αυτή την άποψη, σε τέτοιους (κακούς) δρόμους το ABS ενδεχομένως να βοηθάει στη μείωση του χρόνου πέδησης. Απ' την άλλη, σε ιδανικότερες συνθήκες (καιρικές, ελαστικά, οδόστρωμα, φρένα) και ένα δυνατό φρενάρισμα χωρίς ABS, ίσως η απόσταση πέδησης να είναι μικρότερη απ' ότι με ABS. Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2018 από phanispal Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 19 λεπτά πριν, nik0laus είπε Τόσα χρόνια κυκλοφορείς με το ΑBS ενεργό ; Ναι. Λάθος μου. Αύριο θα το ξήλωσω.να μην υπάρχει αυτό το εξάρτημα του εξ-αποδω. Απεταξαμην abs. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
webparts Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 7 λεπτά πριν, phanispal είπε Μισό, γιατί μπορεί όντως να είσαι λάθος στο συγκεκριμένο. Αν υποθέσουμε ότι όντως στην Ελλάδα (ίσως όχι μόνο, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα), πολλοί δρόμοι είναι «γυαλί» (που όντως είναι), ένα δυνατό φρενάρισμα χωρίς ABS λογικά θα οδηγήσει σε γλίστρημα, κάτι που με τη σειρά του θα αυξήσει το χρόνο πέδησης. Αν γινόταν το ίδιο σε ολόφρεσκη και σοβαρή άσφαλτο, φαντάζομαι ότι θα εκμηδενίζονταν σχεδόν οι πιθανότητες για γλίστρημα. Οπότε μάλλον (έστω και μόνο) από αυτή την άποψη, σε τέτοιους (κακούς) δρόμους το ABS ενδεχομένως να βοηθάει στη μείωση του χρόνου πέδησης. Απ' την άλλη, σε ιδανικότερες συνθήκες (καιρικές, ελαστικά, οδόστρωμα, φρένα) και ένα δυνατό φρενάρισμα χωρίς ABS, ίσως η απόσταση πέδησης να είναι μικρότερος απ' ότι με ABS. Το abs οταν δει οτι ο τροχος μπλοκαρει αυτοματως αφηνει το φρενο,οποτε σε ολισθηρο οδοστρωμα θα πιανει και θα αφηνει,δε θα σταματησει ποτε. Δε μιλαω για αυτοκινητα χωρις abs και μιλαω μονο για Ελλαδα,σε χαλια δρομους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, webparts είπε οποτε σε ολισθηρο οδοστρωμα θα πιανει και θα αφηνει,δε θα σταματησει ποτε Αυτό μπορεί να ισχύει σε δρόμο με σχεδόν μηδενική πρόσφυση, π.χ. σε δρόμο με πάγο. Αλλά το ίδιο θα ισχύει και χωρίς ABS. Σε οποιοδήποτε άλλο δρόμο με μικρή πρόσφυση, απ' το να γλιστρήσεις (δε συζητάμε για ασφάλεια και το πού μπορεί να βρεθείς αν χάσεις τον έλεγχο, μόνο για απόσταση πέδησης), μάλλον καλύτερα να μη γλιστρήσεις καθόλου και να «καθυστερήσεις» ας πούμε (σε σχέση με ιδανικές συνθήκες). Εξάλλου όπως είπα και πιο πάνω, το θέμα δεν είναι μόνο να σταματήσεις, αλλά και να μη βρεθείς αλλού γι' αλλού. Κι εμένα δε μου πολυαρέσουν τα ABS και τα λοιπά ηλεκτρονικά συστήματα γιατί (αισθάνομαι ότι) παρεμβαίνουν στις εντολές μου, αλλά σε πολλές περιπτώσεις μάλλον βοηθούν. Να στο πω αλλιώς, όντως ένα αυτοκίνητο χωρίς ABS σου δίνει την εντύπωση ότι σταματάει πιο άμεσα, και ένα με ABS ότι καθυστερεί. Αλλά σε δρόμο με μικρή πρόσφυση, τι να την κάνω την αμεσότητα άμα αρχίσω να ολισθαίνω (και άρα να μη σταματάω καν); Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2018 από phanispal Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 19 λεπτά πριν, webparts είπε Το abs οταν δει οτι ο τροχος μπλοκαρει αυτοματως αφηνει το φρενο,οποτε σε ολισθηρο οδοστρωμα θα πιανει και θα αφηνει,δε θα σταματησει ποτε. Δε μιλαω για αυτοκινητα χωρις abs και μιλαω μονο για Ελλαδα,σε χαλια δρομους. Ενω αμα μπλοκαρου οι τροχοι, και σερνεται το οχημα κατω νομιζεις θα σταματησει γρηγοροτερα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις