Προς το περιεχόμενο

Σωστός τρόπος οδήγησης


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι ρε φίλε ,εσύ έχεις δίκιο σε όλα

Τι να κάνουμε ,δε μπορούμε να σου αλλάξουμε γνώμη...:-)

 

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 245
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

16 ώρες πριν, mp123 είπε

Εγώ έβαλα το esp δίπλα στο abs για να πω ότι εφόσον το abs είναι άχρηστο για κάποιους που θεωρούν τον εαυτό τους οδηγάρες και δεν χρειάζονται βοηθήματα στην οδήγηση ας βγάλουν και το esp. Το τι κάνει το κάθε ένα δόξα το θεό το ξέρω. 9 αυτοκίνητα έχουν περάσει από τα χέρια μου όλα καινούργια στην τριετία πενταετία τα άλλαζα. Από BMW ως rx8. 

ας μην μπερδευουμε τα μπουτια μας..   δεν ειπε κανεις για το esp     αλλο ABS αλλο ΕSP .. το τοσο μην το κανεις ΤΟΟΟΣΟΟ ρε φιλε.   σε λιγο θα μας πειτε οτι  εμεις οι "οδηγαρες"  ειμαστε κατα μεχρι και των ηλεκτρικων παραθυρων :huh:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι λαικοί μύθοι του παλιού οδηγού -που οδηγάει από το από 80 οπότε "ξέρει καλύτερα" να οδηγάει χωρίς ABS-ESP και ζώνη-καλά κρατούν στην Ελλάδα.

Επίσης το επιχείρημα ότι οι ελληνικοί δρόμοι δεν ευνοούν τα ηλεκτρονικά με έστειλε. Λες και τα ηλεκτρονικά χρειάζονται μόνο σε σε ευθείες και autobahn.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, GenesisX είπε

Οι λαικοί μύθοι του παλιού οδηγού -που οδηγάει από το από 80 οπότε "ξέρει καλύτερα" να οδηγάει χωρίς ABS-ESP και ζώνη-καλά κρατούν στην Ελλάδα.

Επίσης το επιχείρημα ότι οι ελληνικοί δρόμοι δεν ευνοούν τα ηλεκτρονικά με έστειλε. Λες και τα ηλεκτρονικά χρειάζονται μόνο σε σε ευθείες και autobahn.

Δε χρειαζεται ζωνη, κρατιεται με το τιμονι.

Λογικο αλλωστε, γιατι στο γυμναστηριο που δεν πηγε ποτε, κανει bench press 750 κιλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από αύριο θα βγαλω το ABS εκτός στο αμάξι.  Τόσα χρόνια τόσα αυτοκίνητα με abs τώρα κατάλαβα πόσο λάθος είμαι. Ευχαριστώ τα παιδιά για τις χρήσιμες συμβουλές. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, webparts είπε

Ωχ παναγια μου.
Εχετε δικιο σε ολα παιδια,δε μπορω να σας αλλαξω τη γνωμη..

Μισό, γιατί μπορεί όντως να είσαι λάθος στο συγκεκριμένο.

Αν υποθέσουμε ότι όντως στην Ελλάδα (ίσως όχι μόνο, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα), πολλοί δρόμοι είναι «γυαλί» (που όντως είναι), ένα δυνατό φρενάρισμα χωρίς ABS λογικά θα οδηγήσει σε γλίστρημα, κάτι που με τη σειρά του θα αυξήσει το χρόνο πέδησης.

Αν γινόταν το ίδιο σε ολόφρεσκη και σοβαρή άσφαλτο, φαντάζομαι ότι θα εκμηδενίζονταν σχεδόν οι πιθανότητες για γλίστρημα.

Οπότε μάλλον (έστω και μόνο) από αυτή την άποψη, σε τέτοιους (κακούς) δρόμους το ABS ενδεχομένως να βοηθάει στη μείωση του χρόνου πέδησης.

Απ' την άλλη, σε ιδανικότερες συνθήκες (καιρικές, ελαστικά, οδόστρωμα, φρένα) και ένα δυνατό φρενάρισμα χωρίς ABS, ίσως η απόσταση πέδησης να είναι μικρότερη απ' ότι με ABS.

Επεξ/σία από phanispal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Τόσα χρόνια κυκλοφορείς με το ΑBS ενεργό ;   :o

Ναι. Λάθος μου. Αύριο θα το ξήλωσω.να μην υπάρχει αυτό το εξάρτημα του εξ-αποδω. Απεταξαμην abs. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, phanispal είπε

Μισό, γιατί μπορεί όντως να είσαι λάθος στο συγκεκριμένο.

Αν υποθέσουμε ότι όντως στην Ελλάδα (ίσως όχι μόνο, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα), πολλοί δρόμοι είναι «γυαλί» (που όντως είναι), ένα δυνατό φρενάρισμα χωρίς ABS λογικά θα οδηγήσει σε γλίστρημα, κάτι που με τη σειρά του θα αυξήσει το χρόνο πέδησης.

Αν γινόταν το ίδιο σε ολόφρεσκη και σοβαρή άσφαλτο, φαντάζομαι ότι θα εκμηδενίζονταν σχεδόν οι πιθανότητες για γλίστρημα.

Οπότε μάλλον (έστω και μόνο) από αυτή την άποψη, σε τέτοιους (κακούς) δρόμους το ABS ενδεχομένως να βοηθάει στη μείωση του χρόνου πέδησης.

Απ' την άλλη, σε ιδανικότερες συνθήκες (καιρικές, ελαστικά, οδόστρωμα, φρένα) και ένα δυνατό φρενάρισμα χωρίς ABS, ίσως η απόσταση πέδησης να είναι μικρότερος απ' ότι με ABS.

Το abs οταν δει οτι ο τροχος μπλοκαρει αυτοματως αφηνει το φρενο,οποτε σε ολισθηρο οδοστρωμα  θα πιανει και θα αφηνει,δε θα σταματησει ποτε.
Δε μιλαω για αυτοκινητα χωρις abs και μιλαω μονο για Ελλαδα,σε χαλια δρομους.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, webparts είπε

οποτε σε ολισθηρο οδοστρωμα  θα πιανει και θα αφηνει,δε θα σταματησει ποτε

Αυτό μπορεί να ισχύει σε δρόμο με σχεδόν μηδενική πρόσφυση, π.χ. σε δρόμο με πάγο. Αλλά το ίδιο θα ισχύει και χωρίς ABS.

Σε οποιοδήποτε άλλο δρόμο με μικρή πρόσφυση, απ' το να γλιστρήσεις (δε συζητάμε για ασφάλεια και το πού μπορεί να βρεθείς αν χάσεις τον έλεγχο, μόνο για απόσταση πέδησης), μάλλον καλύτερα να μη γλιστρήσεις καθόλου και να «καθυστερήσεις» ας πούμε (σε σχέση με ιδανικές συνθήκες).

Εξάλλου όπως είπα και πιο πάνω, το θέμα δεν είναι μόνο να σταματήσεις, αλλά και να μη βρεθείς αλλού γι' αλλού.

Κι εμένα δε μου πολυαρέσουν τα ABS και τα λοιπά ηλεκτρονικά συστήματα γιατί (αισθάνομαι ότι) παρεμβαίνουν στις εντολές μου, αλλά σε πολλές περιπτώσεις μάλλον βοηθούν.

Να στο πω αλλιώς, όντως ένα αυτοκίνητο χωρίς ABS σου δίνει την εντύπωση ότι σταματάει πιο άμεσα, και ένα με ABS ότι καθυστερεί. Αλλά σε δρόμο με μικρή πρόσφυση, τι να την κάνω την αμεσότητα άμα αρχίσω να ολισθαίνω (και άρα να μη σταματάω καν);

Επεξ/σία από phanispal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, webparts είπε

Το abs οταν δει οτι ο τροχος μπλοκαρει αυτοματως αφηνει το φρενο,οποτε σε ολισθηρο οδοστρωμα  θα πιανει και θα αφηνει,δε θα σταματησει ποτε.
Δε μιλαω για αυτοκινητα χωρις abs και μιλαω μονο για Ελλαδα,σε χαλια δρομους.

Ενω αμα μπλοκαρου οι τροχοι, και σερνεται το οχημα κατω νομιζεις θα σταματησει γρηγοροτερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...