funbreaker Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Μπορεί πολλοί από μας να είμαστε παλιοί οδηγοί αλλά ταυτόχρονα να έχουμε κακές συνήθειες που ξεκίνησαν στα χρόνια απειρίας και τις κουβαλάμε ακόμα και τεχνικά να είναι λάθος. Έχω παρατηρήσει π.χ. στον ευατό μου, σε κατηφόρα να πατάω μόνιμα τον συμπλέκτη και να κατεβαίνω έτσι με νεκρά έχοντας όμως μέσα ταχύτητα, κάτι που με κάνει να νιώθω ασφάλεια. Άλλο λάθος που έχω παρατηρήσει να κάνω είναι όταν είμαι ανάμεσα στην επιλογή 2 σχέσεων ταχύτητας και η στροφές δεν είναι ακόμα κατάλληλες για την αλλαγή, να πιέζω τον μοχλό στην μεγαλύτερη μέχρι να την πάρει. Πόσο επιβλαβή είναι αυτά για το αυτοκίνητο; Εσείς κάνετε αντίστοιχα λάθη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 12 λεπτά πριν, funbreaker είπε Έχω παρατηρήσει π.χ. στον ευατό μου, σε κατηφόρα να πατάω μόνιμα τον συμπλέκτη και να κατεβαίνω έτσι με νεκρά έχοντας όμως μέσα ταχύτητα, κάτι που με κάνει να νιώθω ασφάλεια. Τρως το δίσκο, λογικά και τα τακάκια, αφού φαντάζομαι θα πατάς περισσότερο φρένο απ' ότι θα πατούσες αν κατέβαινες π.χ. με πρώτη ή δευτέρα. 14 λεπτά πριν, funbreaker είπε Άλλο λάθος που έχω παρατηρήσει να κάνω είναι όταν είμαι ανάμεσα στην επιλογή 2 σχέσεων ταχύτητας και η στροφές δεν είναι ακόμα κατάλληλες για την αλλαγή, να πιέζω τον μοχλό στην μεγαλύτερη μέχρι να την πάρει. Δεν το έπιασα. Μήπως εννοείς το ανάποδο, ότι κατεβάζεις σχέση με αρκετές στροφές και ταχύτητα; Κάτι που εγώ μάλλον κάνω λάθος και πρέπει να το διορθώσω, είναι οι γρήγορες/κοφτές αλλαγές ταχύτητας. Ναι μεν σε μια ζόρικη ανηφόρα ένα γρήγορο κατέβασμα μπορεί να βοηθήσει να μην πέσουν οι στροφές τόσο ώστε να χρειαστεί να κατεβάσεις κι άλλη σχέση, αλλά έχω την εντύπωση ότι ταλαιπωρώ το σαζμάν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
funbreaker Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Just now, phanispal said: Τρως το δίσκο, λογικά και τα τακάκια, αφού φαντάζομαι θα πατάς περισσότερο φρένο απ' ότι θα πατούσες αν κατέβαινες π.χ. με πρώτη ή δευτέρα. Δεν το έπιασα. Μήπως εννοείς το ανάποδο, ότι κατεβάζεις σχέση με αρκετές στροφές και ταχύτητα; Κάτι που εγώ μάλλον κάνω λάθος και πρέπει να το διορθώσω, είναι οι γρήγορες/κοφτές αλλαγές ταχύτητας. Ναι μεν σε μια ζόρικη ανηφόρα ένα γρήγορο κατέβασμα μπορεί να βοηθήσει να μην πέσουν οι στροφές τόσο ώστε να χρειαστεί να κατεβάσεις κι άλλη σχέση, αλλά έχω την εντύπωση ότι ταλαιπωρώ το σαζμάν. Ναι αυτό εννοώ, πως όταν δεν την παίρνει ακόμα εγώ πιέζω τον μοχλό μέχρι να νιώσω πως την παίρνει και τότε την βάζω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Καλό δεν κάνεις πάντως, αν δε θέλει να την πάρει εύκολα, υπάρχει λόγος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Το επόμενο αυτοκίνητο σου πάρτο αυτόματο να μην ασχολήσε με τέτοια πραγματα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
funbreaker Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 1 hour ago, mp123 said: Το επόμενο αυτοκίνητο σου πάρτο αυτόματο να μην ασχολήσε με τέτοια πραγματα. Συμφωνώ απόλυτα πως τα αυτόματα αυτοκίνητα προσφέρουν άνεση και ασφάλεια. Από την άλλη βέβαια υπάρχουν οι αυτοκινητοκαυλοι που λένε "α ρε αμα δεν βάζεις την ταχύτητα δεν την νιώθεις την οδήγηση", πράγμα που έχει μια άποψη αλλά προτιμώ την άνεσή μου. Όπως και να χει όμως πρέπει κανείς να μπορεί να οδηγήσει σωστά και με μη αυτόματο κιβώτιο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
webparts Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 10 ώρες πριν, funbreaker είπε Έχω παρατηρήσει π.χ. στον ευατό μου, σε κατηφόρα να πατάω μόνιμα τον συμπλέκτη και να κατεβαίνω έτσι με νεκρά έχοντας όμως μέσα ταχύτητα, κάτι που με κάνει να νιώθω ασφάλεια. Δεν εχεις μεσα ταχυτητα και ειναι οτι χειροτερο μπορεις να κανεις πραγματικα. Εχει συζητηθει και το εχω αναλυσει οσο δεν παει,αλλα βαριεμαι να ψαξω τωρα. Στα γρηγορα,οταν κατεβαινεις μια κατηφορα πρεπει να εχεις μια ταχυτητα ισα ισα να ακουγεται λιγο το μοτερ οτι ζοριζεται ( οχι να γκαριζει,να ακουγεται ). Αν κατεβεις ετσι 10 χλμ κατηφορα δε θα καψεις ουτε σταγονα.Αντιθετως με πατημενο συμπλεκτη ( νεκρα ) το αμαξι καιει καυσιμο για να κρατησει ρελαντι. Σε περιπτωση στραβης με πατημενο συμπλεκτη το αμαξι θα ειναι ακυβερνητο,καθως δε θα εχει το φρενο του κινητηρα. Τελος,ξεφτυλιζεις τους δισκους οταν κινεισαι με το συμπλεκτη πατημενο μονιμα. 5 ώρες πριν, funbreaker είπε Συμφωνώ απόλυτα πως τα αυτόματα αυτοκίνητα προσφέρουν άνεση και ασφάλεια. Δεν εχεις την ιδια ασφαλεια που θα ειχες με χειροκινητο σε περιπτωση που χρειαζεται φρενα πανικου,αλλαγη πορειας και κατεβασμα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 24 λεπτά πριν, webparts είπε Δεν εχεις μεσα ταχυτητα και ειναι οτι χειροτερο μπορεις να κανεις πραγματικα. Εχει συζητηθει και το εχω αναλυσει οσο δεν παει,αλλα βαριεμαι να ψαξω τωρα. Στα γρηγορα,οταν κατεβαινεις μια κατηφορα πρεπει να εχεις μια ταχυτητα ισα ισα να ακουγεται λιγο το μοτερ οτι ζοριζεται ( οχι να γκαριζει,να ακουγεται ). Αν κατεβεις ετσι 10 χλμ κατηφορα δε θα καψεις ουτε σταγονα.Αντιθετως με πατημενο συμπλεκτη ( νεκρα ) το αμαξι καιει καυσιμο για να κρατησει ρελαντι. Σε περιπτωση στραβης με πατημενο συμπλεκτη το αμαξι θα ειναι ακυβερνητο,καθως δε θα εχει το φρενο του κινητηρα. Τελος,ξεφτυλιζεις τους δισκους οταν κινεισαι με το συμπλεκτη πατημενο μονιμα. Δεν εχεις την ιδια ασφαλεια που θα ειχες με χειροκινητο σε περιπτωση που χρειαζεται φρενα πανικου,αλλαγη πορειας και κατεβασμα. Λένε ότι κατεβαίνεις με την ταχύτητα που θα ανέβαινες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
webparts Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 6 λεπτά πριν, zio10 είπε Λένε ότι κατεβαίνεις με την ταχύτητα που θα ανέβαινες. Πολυ αοριστη θεωρια,αλλα ναι,καπως ετσι. Οταν κατεβαινεις μαχαιρι κατηφορα παντως δε βαζεις πανω απο 2α,βουιζει λιγο αλλα εχεις απολυτο ελεγχο οταν θα χρειαστει. Καλυτερα λιγο ανεβασμενες στροφες,αλλιως και θα καψει καυσιμο και θα ειναι πιο δυσκολο να ελεγχθει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Νομίζω σε γενικές ισχύει. Ούτε σε απότομη ανηφόρα θα βάλεις πάνω από δευτέρα συνήθως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
webparts Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 4 λεπτά πριν, zio10 είπε Νομίζω σε γενικές ισχύει. Ούτε σε απότομη ανηφόρα θα βάλεις πάνω από δευτέρα συνήθως. Απλα ειναι γενικευμενος κανονας. Δε διαφωνω παρ'ολα αυτα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
funbreaker Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 11 hours ago, webparts said: Δεν εχεις μεσα ταχυτητα και ειναι οτι χειροτερο μπορεις να κανεις πραγματικα. Εχει συζητηθει και το εχω αναλυσει οσο δεν παει,αλλα βαριεμαι να ψαξω τωρα. Στα γρηγορα,οταν κατεβαινεις μια κατηφορα πρεπει να εχεις μια ταχυτητα ισα ισα να ακουγεται λιγο το μοτερ οτι ζοριζεται ( οχι να γκαριζει,να ακουγεται ). Αν κατεβεις ετσι 10 χλμ κατηφορα δε θα καψεις ουτε σταγονα.Αντιθετως με πατημενο συμπλεκτη ( νεκρα ) το αμαξι καιει καυσιμο για να κρατησει ρελαντι. Σε περιπτωση στραβης με πατημενο συμπλεκτη το αμαξι θα ειναι ακυβερνητο,καθως δε θα εχει το φρενο του κινητηρα. Τελος,ξεφτυλιζεις τους δισκους οταν κινεισαι με το συμπλεκτη πατημενο μονιμα. Δεν εχεις την ιδια ασφαλεια που θα ειχες με χειροκινητο σε περιπτωση που χρειαζεται φρενα πανικου,αλλαγη πορειας και κατεβασμα. Ναι λες και ξέρει κανείς να τα κάνει αυτα. Εγώ δεν κατάλαβα καν τι είναι αυτά που λες, εκτός αν είναι απλό και γνωστό αλλά δεν το κατάλαβα λόγω ορολογίας. Αν λοιπόν ο μέσος οδηγός δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το κιβώτιο για αύξηση της ασφάλειας με τους τρόπους που λες σε ειδικές καταστάσεις λόγω άγνοιας, τότε το χειροκίνητο κιβώτιο δεν τον βοηθάει για την ασφάλεια του. Επιπλέον οι περιπτώσεις που λες είναι μη συχνές. Αντίθετα το αυτόματο κιβώτιο αφαιρεί έναν παράγοντα ενασχόλησης για τον οδηγό και τον συγκεντρώνει καλύτερα στον δρόμο. Ειδικά για μη έμπειρους οδηγούς που έχουν και τα συχνότερα προβλήματα ασφαλείας είναι σημαντικό. Επιπλέον βοηθάει στην καθημερινότητα και όχι μόνο σε ειδικές περιπτώσεις. Επί της ευκαιρίας όμως, δεν μας λες τι είναι αυτα που λες να μάθουμε και τίποτα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Τι εννοείς δεν ξέρει κανείς να τα κάνει αυτά, και δεν κατάλαβες καν τι εννοεί ο webparts; Φαντάζομαι γνωρίζεις ότι όταν κατεβάζεις σχέσεις το αυτοκίνητο επιβραδύνει (εννοείται χωρίς να έχεις μονίμως το συμπλέκτη πατημένο).Υπό προϋποθέσεις μπορείς και να σταματήσεις εντελώς το αυτοκίνητο χωρίς να πατήσεις καν φρένο. Κινείσαι σε ένα δρόμο π.χ. με τρίτη και ετοιμάζεσαι να μπεις σε κατηφόρα στην οποία ξέρεις ότι λογικά θα χρειαστεί να σταματήσεις ας πούμε για να στρίψεις (δεν είσαι σε μεγάλο δρόμο, όπως μια επαρχιακή εθνική οδό π.χ.). Κατεβάζεις σε δευτέρα πριν αρχίσεις να κατηφορίζεις, εννοείται ότι αφήνεις το συμπλέκτη, πατάς ελαφρώς φρένο, και αν η κατηφόρα είναι πολύ απότομη, μπορεί να χρειαστεί να κατεβάσεις και πρώτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
webparts Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 58 λεπτά πριν, funbreaker είπε Επιπλέον οι περιπτώσεις που λες είναι μη συχνές. Ειναι πολυ συχνες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eliasjuve Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Νύχτα το δίπλωμα....αυτά κάνει το σύστημα του λαδώματος. Να μην ξέρεις να επιβραδύνεις το όχημα με την μηχανή και πολλά άλλα. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2018 από eliasjuve 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις