Προς το περιεχόμενο

Επιτυχημένη η εκτόξευση του γιγαντιαίου πύραυλου Falcon Heavy από την Space X


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, HALF EVIL είπε

Ποτε εγινε η εκτόξευση και το Τεσλα έφτασε ήδη στον Άρη;  Με τι ταχυτητα κινειται;

Δεν εφτασε, θα κανει μηνες να φτασει. Οταν λεμε τροχια του Αρη, εννοουμε την τροχια του γυρω απο τον ηλιο, οχι να μπει σε τροχια γυρω απο τον Αρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Απίστευτος ο Musk για άλλη μια φορά!

Περιμένουμε εντός του έτους:

1) Την τελευταία και τελική έκδοση (Block 5) του πυραύλου Falcon 9, ακόμα και πριν το καλοκαίρι 

2) Την επόμενη αποστολή του Falcon Heavy, με λειτουργικό φορτίο αυτή τη φορά, το καλοκαίρι  

3) Την πρώτη δοκιμαστική μη-επανδρωμένη αποστολή του Dragon 2, του διαστημοπλοίου που θέλει ο Elon Musk να αναλάβει τις επανδρωμένες αποστολές στον διεθνή διαστημικό σταθμό (ISS), τέλος καλοκαιριού με αρχές φθινοπώρου 

4) Δοκιμή του σύστηματος εγκατάλειψης αποστολής μετά την εκτόξευση του Dragon 2, εντός της ατμόσφαιρας. Το φθινόπωρο. 

5) Πρώτη επανδρωμένη αποστολή του Dragon 2, στην διεθνή διαστημικό σταθμό! Τον χειμώνα, ίσως εντός του 2018!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Whargoul είπε

Κάνε μια επανάληψη τα αγγλικά σου για αρχή, γιατί προφανώς δεν έχεις ιδέα τι διαβάζεις, και δεν είναι και η πρώτη φορά που γίνεται αυτό. Σου γράφω, σε ελληνικά ακριβώς ότι γράφει η ΠΗΓΗ ΠΟΥ ΕΣΥ ΠΑΡΑΘΕΣΕΣ. Σου έκανα και copy τις προτάσεις ακριβώς όπως είναι γραμμένες στα αγγλικά.

Πως δλδ μεταφράζεις εσύ αυτό:  " federal agencies provided only 44% of the $86 billion spent on basic research in 2015,...., The U.S. pharmaceutical industry is the major driver behind the recent jump in corporate basic research,..., Drug company investment in basic research soared from $3 billion in 2008 to $8.1 billion in 2014,..., Spending on basic research by all U.S. businesses nearly doubled over that same period, from $13.9 billion to $24.5 billion ,...., The NSF data capture another notable trend: a slow but steady rise in spending on basic research by universities and private foundations. Their combined $22 billion investment in 2015 represents a 25% share of the U.S.  

σε αυτό " Σήμερα μάλιστα στην Αμερική την πλειοψηφία της βασικής έρευνας την κάνουν ιδιωτικές επενδύσεις"

βοήθεια Νο 1: 44%+25% > από αυτό που μένει

βοήθεια Νο 2: 22δις (πανεπιστήμια + ιδιωτικά ιδρύματα) ≈ 24.5δις (συνολικές επενδύσεις από τις εταιρείες)

βοήθεια Νο 3: 8.1δις (φαρμακευτικές επενδύσεις) / 24.5δις (συνολικές επενδύσεις από ετερείες ) = 1/3

Προφανώς και η έρευνα  θα χρηματοδοτείτε είτε από κρατικά, είτε από ιδιωτικά, είτε από ιδια έσοδα των πανεπιστημίων. Από ποιον άλλο μένει να χρηματοδοτηθεί? Από εξωγήνους? 

Και όταν κάνεις την επανάληψη στα αγγλικά, και αν ακόμα έχεις ενδοιασμούς σχετικά με το έλλειμμα κονδυλιών στη βασική έρευνα, διάβασε και αυτό από το MIT: THE FUTURE POSTPONED Why Declining Investment in Basic Research Threatens a U.S. Innovation DeficitA Report by the MIT Committee to Evaluate the Innovation Deficit

Βοήθεια Νο 4: Μετάφραση στα ελληνικά για ευκολία σου:  ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ, Πως η μείωση των επενδύσεων στη βασική έρευνα, απειλεί με έλλειμμα καινοτομίας τις ΗΠΑ

Όταν τα διαβάσεις όλα αυτά, έλα να μας εξηγήσεις πως αυτά που γράφω είναι ανακρίβειες, και πως δεν υπάρχει πρόβλημα στην βασική έρευνα, και ότι οι ιδιωτικές επενδύσεις καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες όπως αναφέρεις εσύ.. 

Κρατικές επενδύσεις (public funding) στην βασική ερευνά 2015: 44%

Ιδιωτικές επενδύσεις (private funding) στην βασική ερευνά 2015: 56%

14 ώρες πριν, Ihavetheanswers είπε

Απίστευτος ο Musk για άλλη μια φορά!

Περιμένουμε εντός του έτους:

1) Την τελευταία και τελική έκδοση (Block 5) του πυραύλου Falcon 9, ακόμα και πριν το καλοκαίρι 

2) Την επόμενη αποστολή του Falcon Heavy, με λειτουργικό φορτίο αυτή τη φορά, το καλοκαίρι  

3) Την πρώτη δοκιμαστική μη-επανδρωμένη αποστολή του Dragon 2, του διαστημοπλοίου που θέλει ο Elon Musk να αναλάβει τις επανδρωμένες αποστολές στον διεθνή διαστημικό σταθμό (ISS), τέλος καλοκαιριού με αρχές φθινοπώρου 

4) Δοκιμή του σύστηματος εγκατάλειψης αποστολής μετά την εκτόξευση του Dragon 2, εντός της ατμόσφαιρας. Το φθινόπωρο. 

5) Πρώτη επανδρωμένη αποστολή του Dragon 2, στην διεθνή διαστημικό σταθμό! Τον χειμώνα, ίσως εντός του 2018!

Ίσως περιμένουμε ακόμα και εκτόξευση Bigelow B330 με FH!

Δυστυχώς η πτήση του Dragon στον ISS δεν βλέπω να γίνεται στο '18, η Boeing είναι μακριά ακόμα και κάπως θα βρει πάλι να στήσει το παιχνίδι για να προλάβει. Μια εταιρία με πολλαπλάσιο μέγεθος και ιστορία, που παίρνει 2 φορές παραπάνω χρήματα για το ίδιο ακριβώς έργο (wikileaks), με λιγότερες απαιτήσεις πιστοποίησης (δεν της ζητάνε να κάνει δοκιμή του συστήματος εγκατάλειψης αποστολής μετά την εκτόξευση εντός της ατμόσφαιρας για παράδειγμα) που τα δίνει όλα για να σώσει το κύρος της (π.χ. ακύρωση του retropropulsive landing) και δεν τα καταφέρνει ούτε με όλο το κονγρεσο να την σπρώχνει!

Επεξ/σία από Omnigeek
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Κρατικές επενδύσεις (public funding) στην βασική ερευνά 2015: 44%

Ιδιωτικές επενδύσεις (private funding) στην βασική ερευνά 2015: 56%

https://www.aip.org/fyi/2016/us-rd-spending-all-time-high-federal-share-reaches-record-low 

"According to the NSF data, the federal government remains the nation’s foremost sponsor of basic research, funding 45 percent of the national total while businesses funded 27 percent. Much of the federal funding for basic research goes to universities and other institutions of higher education. Overall, higher education conducts about half of U.S basic research, while businesses conduct just over one-quarter."

ΟΙ ιδιωτικές επενδύσεις δεν πάει μαζί, άθροισμα corporate investment + funding από πανεπιστήμια - private foundations. Δεν έχουν καμια σχέση αυτές οι δυο κατηγορίες, Γι΄αυτό είναι χωρισμένο στα 3! Μπορείς να το χωρίσεις στα 2, μιλώντας για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς (κράτος, ίδια έσοδα πανεπιστήμίων, foundations,  και κερδοσκοπικούς οργανισμούς - Corporate. 

Να βάζεις στο ίδιο καλάθι, κερδοσκοπικές εταιρείες και πανεπιστήμια-ινστιτούτα-foundations είναι απλά άτοπο!  Όταν ένας ερευνητής κερδίσει ένα εξωτερικό πρόγραμμα, το πανεπιστήμιο του κατακρατεί ένα ποσοστό, 20%+. Το ποσό αυτό επιστρέφει πίσω στη εσωτερική έρευνα του πανεπιστημίου, με εσωτερικά προγράμματα, μέσω κονδυλιών από ίδια έσοδα. Επίσης όταν κερδίσεις εξωτερικό πρόγραμμα, συνήθως το πανεπιστήμιο συμμετέχει, αναγκαστικά πολλές φορές όταν είναι από κρατικά ή ευρωπαϊκά κονδύλια (δεν ξέρω τι ακριβώς παίζει στην Αμερική, αλλά λογικά κάτι παρόμοιο πρέπει να ισχύει) ,  και με ένα ποσοστό, 25-50%. Μπορεί να κερδίσεις εσύ πρόγραμμα, και το πανεπιστήμιο να μη δεχτεί, γιατί απλά δεν έχει το budget να συμπληρώσει. Έχει συμβεί πολλές φορές αυτό, ειδικά σε μικρά πανεπιστήμια με μεγάλα προγράμματα των 300-500 000! 

Οι ιδιωτικές εταιρείες, που είναι ο τελικός χρήστης και εκμεταλλεύονται οικονομικά τα αποτελέσματα από την βασική έρευνα, στις ΗΠΑ συνεισφέρουν μόνο 27-28%, με $24.5 δις σύνολο, και το ποσοστό είναι ανεβασμένο γιατί απλά η ομοσπονδιακή κυβέρνηση μείωσε τον προϋπολογισμό για βασική έρευνα. Γι' αυτό και το ΜΙΤ έβγαλε το report συγεκριμένα για τη βασική έρευνα, όχι γενικά για το R&D, για μελλοντικό πρόβλημα καινοτομίας λόγο προβλημάτων στη βασική έρευνα στις ΗΠΑ. 

ΑΝ δεν κάνω λάθος, στη Γερμανία, το 90+% της βασικής έρευνας, προέρχεται από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση και τα επιμέρους κρατίδια
 

Anw, το θέμα είναι off-topic, οπότε δεν έχει νόημα η περαιτερω συζήτηση εδώ

 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/2/2018 στις 7:56 ΜΜ, Omnigeek είπε

Ίσως περιμένουμε ακόμα και εκτόξευση Bigelow B330 με FH!

Δυστυχώς η πτήση του Dragon στον ISS δεν βλέπω να γίνεται στο '18, η Boeing είναι μακριά ακόμα και κάπως θα βρει πάλι να στήσει το παιχνίδι για να προλάβει. Μια εταιρία με πολλαπλάσιο μέγεθος και ιστορία, που παίρνει 2 φορές παραπάνω χρήματα για το ίδιο ακριβώς έργο (wikileaks), με λιγότερες απαιτήσεις πιστοποίησης (δεν της ζητάνε να κάνει δοκιμή του συστήματος εγκατάλειψης αποστολής μετά την εκτόξευση εντός της ατμόσφαιρας για παράδειγμα) που τα δίνει όλα για να σώσει το κύρος της (π.χ. ακύρωση του retropropulsive landing) και δεν τα καταφέρνει ούτε με όλο το κονγρεσο να την σπρώχνει!

Και φυσικά στο τέλος η SpaceX πάλι θα προσφέρει μια τιμή ανά επιβάτη τουλάχιστον 50% χαμηλότερη από την Boeing. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Ihavetheanswers είπε

Και φυσικά στο τέλος η SpaceX πάλι θα προσφέρει μια τιμή ανά επιβάτη τουλάχιστον 50% χαμηλότερη από την Boeing. 

50% διαφορά θα είναι μόνο η κάψουλα θεωρητικά αν τα καταφέρει ποτέ η Boeing και αν δεν πέσει έξω στο κόστος 2-3x όπως κάνει συνήθως. Αν υπολογίσουμε το κόστος του φορέα εκτόξευσης η διαφορά πολλαπλασιάζεται. Για μη επανδρωμένες πτήσεις ο Falcon 9 κοστίζει ~$60 εκ., ο DeltaIV ~$400εκ. Για επανδρωμένες πιστοποιημένες πτήσεις το κόστος μπορεί να πολλαπλασιαστεί ιδιαίτερα μετά τις νέες παράλογες απαιτήσεις ασφαλείας της NASA που έβγαλε κάτι νούμερα που είναι πρακτικά αδύνατο να επιβεβαιωθούν. Ζητάει για παράδειγμα από ολοκαίνουργια οχήματα σχεδίαση με 1-in-270 LOC (Loss Of Crew) requirement, 400% παραπάνω από το Space Shuttle που δεν είχε καν σύστημα εγκατάλειψης και 3,6 φορές παραπάνω από το soyouz (1/73 με τα ατυχήματα στις πρώτες πτήσεις)! Αυτές οι πιστοποιήσεις είναι απολύτως βέβαιο ότι θα κοστίσουν πολύ παραπάνω στην Boeing/ULA από ότι στην SpaceX (παρότι η NASA είναι πολύ περισσότερο διαλλακτική με την Boeing).

Η NASA αναγκάζεται (από την πολιτική διοίκηση της) να κρατάει πίσω την SpaceX παρότι ξέρει ότι μπορεί να προσφέρει πολύ καλύτερες υπηρεσίες σε ένα κλάσμα του κόστους. Η SX διαθέτει τα πιο δυνατά software εργαλεία εξομοίωσης που έχουν υπάρξει και τους πιο δοκιμασμένους και αξιόπιστους κινητήρες στην ιστορία του διαστήματος. Ο Falcon 9 έχει 9 κινητήρες x 50 πτήσεις και 50 πλήρεις στατικές δοκιμές ενώ έχει προηγηθεί πριν την συναρμολόγηση 1 τουλάχιστον δοκιμή σε stand ανά κινητήρα δηλαδή >1350 full time δοκιμές και χιλιάδες δευτερεύουσες πυροδοτήσεις. Και, το σημαντικότερο, διαθέτει τους μοναδικούς στην ιστορία ανέπαφους προσγειωμένους κινητήρες και από τα δεδομένα που συλλέγει κάνει άμεσες βελτιώσεις στους κινητήρες. Ο DeltaIV έχει όλες και όλες 36 πτήσεις με x1 RS-68 μιας χρήσης και χωρίς κανέναν να έχει επιστρέψει ποτέ από το διάστημα ανέπαφος, αλλά είναι πιο αξιόπιστο legacy hardware για την NASA.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...