yannis27gr Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2004 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2004 Τι λέτε να φτιάξουμε ένα sticky topic με χρήσιμες συμβουλές για το Photoshop? Είμαι αρχάριος στο θέμα, ωστόσο έμαθα να κάνω μερικά πράγματα με αυτό το εργαλείο και έχω μείνει έκθαμβος με τις δυνατότητές του. Θολές φωτογραφίες που ήταν για πέταμα κατάφεραν να αποκτήσουν ευκρίνεια, φωτογραφία του '50, σκισμένη και γεμάτη σημάδια από σελοτέιπ έγινε σαν καινούργια, κ.τ.λ. Δε λέω να γράψουμε ολόκληρα εγχειρίδια χρήσης, τέτοια άλλωστε είναι ευκολο να βρεθούν στο δίκτυο. Απλά, μερικά χρήσιμα και εύκολα βήματα που μπορούν να γίνουν από ένα αρχάριο. Ας ξεκινήσω εγώ και θα δούμε αν θα έχει απήχηση η ιδέα μου. Tip 1: Κάθε φορά που ανοίγουμε μια φώτο, κάνουμε απαραίτητα τα εξής βήματα (σε περίπτωση που ενδιαφερόμαστε για εκτύπωση): Image - Image size διαλέγουμε resolution 300dpi, width/height ανάλογα με την εκτύπωση (σύνηθες μέγεθος το 10/15) Tip 2: Image - Adjust διαλέγουμε πρώτα το Auto Levels και μετά το Auto Contrast. Θα δείτε (ανάλογα με τη φωτογραφία) μικρή έως μεγάλη βελτίωση των χρωμάτων Tip 3: Filter - Sharpen - Unsharp mask Εδώ δίνουμε τις εξής τιμές: Amount 50% - Radius 1,5 pixel - Threshold 0 και πατάμε ΟΚ. Αρχικά θα δείτε μικρή βελτίωση. Ξαναπατήστε Ctrl + F (ή κάντε τη διαδικασία από την αρχή). Υπάρχει κάποιο σημείο όπου η φωτογραφία θα αποκτήσει εξαιρετική ευκρίνεια. Περαιτέρω πάτημα θα τη χαλάσει. Μερικές φωτογραφίες δε το χρειάζονται καν αλλά οι περισσότερες θα γίνουν πολύ καλύτερες με 2-3 φορές επιλογής. Αυτά προς το παρόν. Αν υπάρξει ενδιαφέρον και συμμετοχή, ίσως να γίνουμε όλοι μας πολύ καλοί ερασιτέχνες. Σε κάθε περίπτωση είναι εργαλείο απολύτως απαραίτητο για κάθε χρήστη ψηφιακής φωτογραφικής κι αν σας τρομάζει η πολυπλοκότητά του, ελπίζω αυτό το ποστ να διώξει τον ...τρόμο. Τα λέμε!!