Xero1991 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Θέλω να ρωτήσω κάτι, γιατί έχει πέσει πολύ ασυνεννοησία και άκρη δεν βγαίνει. Είδα στην περιοχή μου ότι ο ΟΤΕ δίνει VDSL. Από περιέργεια πήρα να ρωτήσω τι διαδικασίες θα γίνουν. Τι ισχύει: 1) Έχω ένα πακέτο ADSL - ΟΤΕ πάνω στην γραμμή Α, το οποίο μπορεί να διακοπεί χωρίς να πληρώσω κάτι. 2) Θέλω να το αναβαθμίσω σε VDSL. 3) Θέλω νέα σύνδεση για να πληρώνω το 37ευρώ τον μήνα, και όχι τα 49. Τι με είπαν διαφορετικοί υπάλληλοι: 1) Θα πρέπει να καταργηθεί η γραμμή Α(άρα πάει και το νούμερο) και να γίνει νέα αίτηση(από μαγαζί Γερμανό). 2) Θα πρέπει να καταργηθεί το ADSL στην Α και να γίνει νέα αίτηση για VDSL, πράγμα που σημαίνει 10-20 εργάσιμες χωρίς στάλα Ίντερνετ(από τηλεφωνικό ΟΤΕ) Και ρωτάω εγώ. Τι από τα δύο ισχύει? Λογικά αυτό του ΟΤΕ, αλλά, υπάρχει όντως τόσο μεγάλο διάστημα χωρίς Ίντερνετ? Δεν γίνεται να προτείνω κάτι(ή αν έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία), ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι μέρες χωρίς Ίντερνετ σε 3-4? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2018 από Xero1991
manos256 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Κατι βασικο δεν μας λες, τωρα εισαι στον ΟΤΕ? Αν ναι απλα τα τζιμανια απο τον γερμανο δεν πιανουν στοχο και βρηκαν να σε εκμεταλευτουν.. Απλα αναβαθμιση θα κανεις και θα σου πουν αν βγαζει καποια προσφορα στο νουμερο σου γιατι διαφορετικα θα ειναι πολυ πιο ακριβα.. Δοκιμασε να καλεσεις απο το σταθερο σου στο 13888 να δεις τι θα σου πουν και κει,..
Xero1991 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 2 λεπτά πριν, manos256 είπε Κατι βασικο δεν μας λες, τωρα εισαι στον ΟΤΕ? Αν ναι απλα τα τζιμανια απο τον γερμανο δεν πιανουν στοχο και βρηκαν να σε εκμεταλευτουν.. Απλα αναβαθμιση θα κανεις και θα σου πουν αν βγαζει καποια προσφορα στο νουμερο σου γιατι διαφορετικα θα ειναι πολυ πιο ακριβα.. Δοκιμασε να καλεσεις απο το σταθερο σου στο 13888 να δεις τι θα σου πουν και κει,.. Thx. Ναι ΟΤΕ. Έκανα και edit το αρχικό. Ξέρω ότι αν κάνω με την μια αναβάθμιση είναι κοντά στα 49 οπότε θέλω να "εκμεταλλευτώ" το ότι τα νέα συμβόλαια πάνε με 37, αλλά δεν είναι τόσο εύκολο τελικά.
jkoukos Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Δεν κατάλαβα στο 3, γιατί υπάρχει διαφορά μεταξύ νέας σύνδεσης VDSL (49€) από το να αναβαθμίσεις την ADSL (37€); Μπορείς να το αναλύσεις, διότι συνήθως οι τιμές είναι παραπλήσιες. Καταργώντας την γραμμή, ο αριθμός χάνεται μετά από 6 μήνες. Εντός αυτού του χρονικού διαστήματος, ο προηγούμενος χρήστης μπορεί να τον αιτηθεί και παραλάβει πάλι. Προϋπόθεση ωστόσο είναι να το κάνει στον πάροχο που ανήκει ο αριθμός. Π.χ. αν είσαι στον ΟΤΕ, αλλά έχεις αριθμό που τον έφερες σε αυτόν με φορητότητα από άλλον πάροχο και ανήκει σε αυτόν (π.χ. Vodafone από 213XXXXXXX), τότε καταργώντας τον, επιστρέφει υποχρεωτικά από τον ΟΤΕ σε αυτόν τον πάροχο και σε αυτόν πρέπει πάλι να τον αιτηθείς κι ενεργοποιήσεις. Σωστά στα είπε ο υπάλληλος του ΟΤΕ. Κι όχι μόνο αυτό. Υπάρχει περίπτωση αν είσαι σε περιοχή κορεσμένη και με έλλειψη πορτών ή ακραίου δικτύου, ενδέχεται να μην μπορείς να κάνεις σύνδεση και να υποχρεωθείς να μπεις σε λίστα προτεραιότητας μέχρι να βρεθεί ελεύθερο ζεύγος. 1
bill2015 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σε φίλο μου απο adsl κάλεσε στο πακέτο με απ.σταθερά 30 κινητά και δώρο 120 σύνολο 150 κινητά και 50 internet στα 32 ευρώ το μήνα αλλά όταν κάνεις αναβάθμιση σε vdsl δεν χάνεις το νούμερο είσαι με το 24 και την ημέρα της αλλαγής μένεις κάποιες ώρες η και σχεδόν χωρίς υπηρεσίες και μετά όλα επανέρχονται Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2018 από bill2015
manos256 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Δυστυχως στον ΟΤΕ επικρατει το παραδοξο να δινουνε καλυτερες τιμες σε νεους πελατες και φορητοτητες και στους υφισταμενους να κανουν εκπτωσεις της πλακας.. Αν θες καλυτερη τιμη η μονη λυση ειναι να κανεις φορητοτητα σε αλλη εταιρεια μπας και σου κανει αντιπροσφορα ο οτε.
Xero1991 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 7 λεπτά πριν, jkoukos είπε Δεν κατάλαβα στο 3, γιατί υπάρχει διαφορά μεταξύ νέας σύνδεσης VDSL (49€) από το να αναβαθμίσεις την ADSL (37€); Μπορείς να το αναλύσεις, διότι συνήθως οι τιμές είναι παραπλήσιες. Καταργώντας την γραμμή, ο αριθμός χάνεται μετά από 6 μήνες. Εντός αυτού του χρονικού διαστήματος, ο προηγούμενος χρήστης μπορεί να τον αιτηθεί και παραλάβει πάλι. Προϋπόθεση ωστόσο είναι να το κάνει στον πάροχο που ανήκει ο αριθμός. Π.χ. αν είσαι στον ΟΤΕ, αλλά έχεις αριθμό που τον έφερες σε αυτόν με φορητότητα από άλλον πάροχο και ανήκει σε αυτόν (π.χ. Vodafone από 213XXXXXXX), τότε καταργώντας τον, επιστρέφει υποχρεωτικά από τον ΟΤΕ σε αυτόν τον πάροχο και σε αυτόν πρέπει πάλι να τον αιτηθείς κι ενεργοποιήσεις. Σωστά στα είπε ο υπάλληλος του ΟΤΕ. Κι όχι μόνο αυτό. Υπάρχει περίπτωση αν είσαι σε περιοχή κορεσμένη και με έλλειψη πορτών ή ακραίου δικτύου, ενδέχεται να μην μπορείς να κάνεις σύνδεση και να υποχρεωθείς να μπεις σε λίστα προτεραιότητας μέχρι να βρεθεί ελεύθερο ζεύγος. Σε νέα συμβόλαια ο ΟΤΕ δίνει 37ευρώ το πρώτο 24μηνο και μετά κάπου στα 49, οπότε επειδή εγώ δεν θα είμαι νέο συμβόλαιο αλλά υπάρχον με αναβάθμιση με είπε μια υπάλληλος κανονικά για τα ~49ευρώ. Οπότε πάει το καημένο το Ίντερνετ για τόσο διάστημα ε? Κρίμας :/ 3 λεπτά πριν, bill2015 είπε Σε φίλο μου απο adsl κάλεσε στο πακέτο με απ.σταθερά 30 κινητά και δώρο 120 σύνολο 150 κινητά και 50 internet στα 32 ευρώ το μήνα Ποιος τι? Και κυρίως πως? Απλά τους είπε ότι είναι ήδη και του έδωσαν τέτοια προσφορά?
bill2015 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 συνήθως τιμή δεν μειώνουν απλά δίνουν δώρο επιταγή για το Γερμανό ,κάποια λεπτά σε κινητο cosmote η έκπτωση στο συμβόλαιο σου και το πολύ πολύ δώρο κάποια πάγια 1 λεπτό πριν, Xero1991 είπε Σε νέα συμβόλαια ο ΟΤΕ δίνει 37ευρώ το πρώτο 24μηνο και μετά κάπου στα 49, οπότε επειδή εγώ δεν θα είμαι νέο συμβόλαιο αλλά υπάρχον με αναβάθμιση με είπε μια υπάλληλος κανονικά για τα ~49ευρώ. Οπότε πάει το καημένο το Ίντερνετ για τόσο διάστημα ε? Κρίμας :/ Ποιος τι? Και κυρίως πως? Απλά τους είπε ότι είναι ήδη και του έδωσαν τέτοια προσφορά? Συνδέθηκε στο my account είδε τη προσφορά και τη δέκτηκε
jkoukos Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Κάτι λάθος έχεις καταλάβει. Μια χαρά δίνουν προσφορά και στις ανανεώσεις, Προφανώς ρώτησες σε κατάστημα Γερμανός. Για πάρε τηλέφωνο στο 13888 και ρώτα τι θα σου δώσουν σε ανανέωση και αναβάθμιση της σύνδεσης. Τα 49€ που αναφέρεις είναι η επίσημη τιμή καταλόγου, εφόσον έχει τελειώσει το υποχρεωτικό 24μηνο δέσμευσηε. Μετά από αυτό κι αν δεν μας έχει κάνει προσφορά η εταιρεία, παίρνουμε εμείς τηλέφωνο και ζητάμε σχετική προσφορά. Αν δεν το κάνεις είναι απόλυτα φυσιολογικό να έχεις την μεγάλη τιμή του παγίου. Πήγαινε εδώ και δες αν έχεις κάποια προσφορά, διαφορετικά πάρε τηλέφωνο και ζήτα σχετικές πληροφορίες. Εμένα μου δίνει τώρα το Double Play 30L στα 34€, ενώ πριν από 4 μήνες το αντίστοιχο 50άρι στα ίδια λεφτά. Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2018 από jkoukos 1
bill2015 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 σωστά καλύτερα κάλεσε στο 13888 και ζήτα είτε να μιλήσεις με το τμήμα προσφορών
Xero1991 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 5 λεπτά πριν, jkoukos είπε Κάτι λάθος έχεις καταλάβει. Μια χαρά δίνουν προσφορά και στις ανανεώσεις, Προφανώς ρώτησες σε κατάστημα Γερμανός. Για πάρε τηλέφωνο στο 13888 και ρώτα τι θα σου δώσουν σε ανανέωση και αναβάθμιση της σύνδεσης. Τα 49€ που αναφέρεις είναι η επίσημη τιμή καταλόγου, εφόσον έχει τελειώσει το υποχρεωτικό 24μηνο δέσμευσηε. Μετά από αυτό κι αν δεν μας έχει κάνει προσφορά η εταιρεία, παίρνουμε εμείς τηλέφωνο και ζητάμε σχετική προσφορά. Αν δεν το κάνεις είναι απόλυτα φυσιολογικό να έχεις την μεγάλη τιμή του παγίου. Πήγαινε εδώ και δες αν έχεις κάποια προσφορά, διαφορετικά πάρε τηλέφωνο και ζήτα σχετικές πληροφορίες. To 13888, ή τουλάχιστον μια υπάλληλος εκεί, μου είπε ότι δεν έχω προσφορά
bill2015 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 χαχα σου έτοιμασανε μόνο τηλεόραση τότε κάλεσε στο 13888 η συνδέσου στο myote και δες αν σου έχει κάποια προσφορά 1
jkoukos Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Πόσο καιρό έχει λήξει η υποχρεωτική περίοδος παραμονής; Παίρνεις τηλέφωνο και ζητάς το τμήμα προσφορών. Αν κι εκεί δεν σου δώσουν κάποια προσφορά (απίθανο), ζητάς να σε συνδέσουν με το τμήμα διακοπών. Εκεί τους αναφέρεις ότι επιθυμείς να παραμείνεις αλλά από την στιγμή που δεν σου δίνουν κάποια προσφορά εξαναγκάζεσαι να διακόψεις την συνεργασία και να κάνεις φορητότητα σε άλλον πάροχο. Προσοχή δεν ζητάς επί τούτου διακοπή, αλλά απλά τους αναφέρεις ότι προτίθεσαι να διακόψεις. Συνήθως εδώ λήγει το θέμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα