Προς το περιεχόμενο

Διαφορετική φθορά ελαστικών / Αλλαγή


simply88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Για μένα πάλι υπάρχουν δύο τύποι οδηγών, αυτοί που προσέχουν/συντηρούν τα αυτοκίνητα τους, και αυτοί που... πέρα βρέχει.

Προσωπικά κάνω κάπου 10.000 χλμ το χρόνο, έτσι την αλλαγή εμπρός-πίσω την κάνω στο συνεργείο μαζί με το ετήσιο σέρβις. 

Οκ, εσενα σου εκατσε κουτι κανεις 10.000 και με το service στα λαδια φαντάζομαι αλλαζεις και τα λαστιχα οκ :) αλλα εισαι πολυ κατω απο το μέσο ορο που κανει καποιος :(  τα 10.000 ειναι λιγα εκτος και ειναι το δευτερο σου αυτοκίνητο :)  μια οικογενια που εχει ενα ,και με αυτο κανει και τα ταξιδια της, και της διακοπες ,της βολτες ,και δουλεια ,δεν παει κατω απο τα 13.000. 14.000 οποτε εκει πρεπει να βαλεις και προγραμμα στα λαστιχα :) δεν το κανει καποιος γιατι δεν εχει και κανενα νόημα :)  μια αλλαγη στα μισα ,και αν δεν εισαι καγκουρας ,ειναι οκ ,γιατι τα λαστιχα στους μπροστα τροχους εχουν μια φθορα παραπανω,αλλα δεν παει να πει οτι δεν κρατανε ;) το απολυτο στην φθορα δεν το ψανχει κανεις εκτος και αν ειναι ψείρας :D η αν κανει αυτο που κανεις εσυ και σου καθετε μαζι με το σερβις οπότε μια χαρα :) αλλα δεν κανουν ολοι 10.000 ουτε αλλαζουν λαδι στα 10.000 ;)

Επεξ/σία από darkman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, phanispal είπε

Έγραψες:

Αυτό το «το πολύ» στη δική μου γλώσσα σημαίνει «το μέγιστο», «ιδανικά αρκετά λιγότερο από 10.000», «κάπου 5.000-8.000», κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

Πιο πάνω είπες:

Εγώ μαζί σου, σύμφωνο με βρίσκουν αυτά που λες, η μόνη ένστασή μου είναι αυτή η απολυτότητά σου σε μερικά posts, που αν δε γίνει ανάλυση, ο απέναντι είτε θα πρέπει να μυρίσει τα νύχια του για να καταλάβει πού θες να καταλήξεις, είτε θα ακολουθήσει το πρώτο που του λες (στην προκειμένη «Αυτή η άποψη είναι αρχαία, έχει ξεπεραστεί εδώ και δεκαετίες, τα καινούργια ή λιγότερο μεταχειρισμένα λάστιχα τοποθετούνται ΠΑΝΤΑ πίσω» και τελικά θα πράξει λάθος.

Δηλαδή εγώ (και απ' ότι φάνηκε δεν ήμουν ο μοναδικός) αυτό κατάλαβα έτσι όπως το έθεσες, μιας και σέβομαι τις απόψεις σου γενικότερα, ότι επουδενί δεν μπαίνει περισσότερο φθαρμένο ελαστικό πίσω.

Αυτό το "το πολύ" το εξήγησα αναλυτικά παραπάνω, επίσης το εξηγεί αναλυτικά και το link που έκανα παράθεση, ανά 10.000 χλμ με κανονική χρήση και πιο σύντομα με πιο σκληρή χρήση. Δεν φταίω εγώ που έπιασες μόνο 2 λέξεις από όσα έγραψα και τις έκανες μετάφραση "στη δική σου γλώσσα" αγνοώντας όλα τα υπόλοιπα.

Επίσης πάλι δεν φταίω εγώ που μπέρδεψες/σου φαίνονται ίδια 2 εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα που έγραψα, την εναλλαγή εμπρός-πίσω ελαστικών στις 10.000 χλμ και την απαγόρευση τοποθέτησης των καινούργιων ή πιο μεταχειρισμένων ελαστικών πίσω. Αν κάτσεις και το σκεφτείς λίγο χωρίς να βλέπεις τα πάντα "απόλυτα" και χωρίς να μεταφράζεις τυχαίες φράσεις "στη δική σου γλώσσα", θα διαπιστώσεις πόσο ξεκάθαρα είναι όσα έγραψα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, mp123 είπε

Παιδιά cool.σε λίγο όπως τα λέτε θα πρέπει να κάνουμε αλλαγές ελαστικών όπως στην f1. Πχ βρέχει πάμε στα Πιτ για βρόχινο η ανάλογος τι καιρό έχει τι γόμα να φοράμε. Ερασιτέχνες είμαστε αλλαγή κάθε τρία χρόνια. 

Νωρίς δεν είναι στα 3 χρόνια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, darkman είπε

Οκ, εσενα σου εκατσε κουτι κανεις 10.000 και με το service στα λαδια φαντάζομαι αλλαζεις και τα λαστιχα οκ :) αλλα εισαι πολυ κατω απο το μέσο ορο που κανει καποιος :(  τα 10.000 ειναι λιγα εκτος και ειναι το δευτερο σου αυτοκίνητο :)  μια οικογενια που εχει ενα ,και με αυτο κανει και τα ταξιδια της, και της διακοπες ,της βολτες ,και δουλεια ,δεν παει κατω απο τα 13.000. 14.000 οποτε εκει πρεπει να βαλεις και προγραμμα στα λαστιχα :) δεν το κανει καποιος γιατι δεν εχει και κανενα νόημα :)  μια αλλαγη στα μισα ,και αν δεν εισαι καγκουρας ,ειναι οκ ,γιατι τα λαστιχα στους μπροστα τροχους εχουν μια φθορα παραπανω,αλλα δεν παει να πει οτι δεν κρατανε ;) το απολυτο στην φθορα δεν το ψανχει κανεις εκτος και αν ειναι ψείρας :D η αν κανει αυτο που κανεις εσυ και σου καθετε μαζι με το σερβις οπότε μια χαρα :) αλλα δεν κανουν ολοι 10.000 ουτε αλλαζουν λαδι στα 10.000 ;)

Δεν είναι στάνταρ οι 10k, αν κάνω λιγότερα το κάνω με το σέρβις, ενώ αν τύχει να κάνω περισσότερα πηγαίνω και το κάνω την εναλλαγή στο βουλκανιζατέρ πριν έρθει η ώρα του σέρβις.

Όσο για το αν έχει νόημα, επέτρεψε μου να έχω διαφορετική άποψη. Όπως έγραψα και πριν με το εμπρός-πίσω κάθε 10.000 καταφέρνω να έχουν ομοιόμορφη φθορά = περισσότερη ζωή = κερδίζω χρήματα. Όποιον τον νοιάζει η τσέπη του και δεν είναι αμελής το κάνει, ακόμα και στην περίπτωση των 15.000/έτος χρειάζεται μια επίσκεψη στο βουλκανιζατέρ ανά 8 μήνες, ούτε κόστος έχει, ούτε είναι κάτι τρομερό.

Όσο για τα λάδια άστο καλύτερα, μη λες τέτοια γιατί θα πλακώσουν εδώ αυτοί που επιμένουν χωρίς λόγο να τα αλλάζουν κάθε 5 ή 6.000 χλμ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

θα συμφωνήσω με τον Joshua για την αλλαγή των ελαστικών μπρος = πίσω κάθε 10Κ περίπου. Και μιάς και μου το θυμήσατε πρόσεξα ότι έχω 13 μήνες που άλλαξα τα λάστιχα μου και έχω κάνει 13.000km.....Άρα ήρθε η ώρα της αλλαγής.

Παρεπιπτόντως μήπως ξέρετε πόσο χρεώνουν τα βουλκανιζατέρ;

Επεξ/σία από Green Dragon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tελικά βρήκαμε άκρη ή όχι ;

Τα καινούργια ή λιγότερο μεταχειρισμένα λάστιχα πρέπει να τοποθετούνται μπροστά ή  πίσω ;

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Green Dragon είπε

Παρεπιπτόντως μήπως ξέρετε πόσο χρεώνουν τα βουλκανιζατέρ;

Το έγραψα και παραπάνω, αυτό που στα έχει πουλήσει το πιθανότερο είναι να μην πάρει λεφτά. Αλλιώς κανά 5ευρο.

6 ώρες πριν, nik0laus είπε

Tελικά βρήκαμε άκρη ή όχι ;

Τα καινούργια ή λιγότερο μεταχειρισμένα λάστιχα πρέπει να τοποθετούνται μπροστά ή  πίσω ;

Αφού δεν μπόρεσες να βγάλεις άκρη μετά από τόσα που γράφτηκαν, δοκίμασε διαβάζοντας το παρακάτω:

http://www.drive.gr/posts/symvoyles/empros-i-piso-ta-dyo-kainoyrgia-lastiha

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε κάνετε αυτά που λέτε να αλλάζετε τα λάστιχα μπρος πίσω χιαστί η δεν ξέρω εγώ τι άλλο, ζυγόσταθμιση ευθυγράμμιση κάνετε; 

Αλλά δεν νομίζω γιατί πάει κανένα 50ρικο.

Κανονικα πρέπει να γίνετε κάθε χρόνο. Το κάναμε το θέμα επιστήμη και κανένας δεν λέει ότι όταν αλλάζουμε λάστιχα αλλάζουν τα πατήματα. Άρα για να είμαστε σωστοί να τα λέμε όλα πρέπει να κάνουμε ζυγόσταθμιση ευθυγράμμιση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, mp123 είπε

Οπότε κάνετε αυτά που λέτε να αλλάζετε τα λάστιχα μπρος πίσω χιαστί η δεν ξέρω εγώ τι άλλο, ζυγόσταθμιση ευθυγράμμιση κάνετε; 

Αλλά δεν νομίζω γιατί πάει κανένα 50ρικο.

Κανονικα πρέπει να γίνετε κάθε χρόνο. Το κάναμε το θέμα επιστήμη και κανένας δεν λέει ότι όταν αλλάζουμε λάστιχα αλλάζουν τα πατήματα. Άρα για να είμαστε σωστοί να τα λέμε όλα πρέπει να κάνουμε ζυγόσταθμιση ευθυγράμμιση. 

 ζυγοσταθμιση  χρειαζεται  οταν υπαρχει   τρεμουλο  στο φρεναρισμα   συνηθως μετα τα 90 km/h  νιωθεις το τρεμουλο.  η ευθυγραμμηση  οταν  στην ευθια τραβαει το  αμαξι δεξια αριστερα . ενα αμαξι που θελει ευθυγραμμιση  ΤΡΩΕΙ μεχρι αηδιας τα λαστιχα  συνηθως στο εσωτερικο πλαινο του λαστιχου    που μετα απο 5χιλιαδες χιλιομετρα    η φθορα αρχισει να φτανει σε σημειο που  κοβει λαστιχο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

 ζυγοσταθμιση  χρειαζεται  οταν υπαρχει   τρεμουλο  στο φρεναρισμα   συνηθως μετα τα 90 km/h  νιωθεις το τρεμουλο.  η ευθυγραμμηση  οταν  στην ευθια τραβαει το  αμαξι δεξια αριστερα . ενα αμαξι που θελει ευθυγραμμιση  ΤΡΩΕΙ μεχρι αηδιας τα λαστιχα  συνηθως στο εσωτερικο πλαινο του λαστιχου    που μετα απο 5χιλιαδες χιλιομετρα    η φθορα αρχισει να φτανει σε σημειο που  κοβει λαστιχο. 

Ζυγοστάθμιση 
Το ζύγισμα, δηλαδή η ισομερής κατανομή του βάρους σε κάθε τροχό, διασφαλίζει ότι αυτός κατά την περιστροφή του δεν θα δημιουργεί κραδασμούς(φαινόμενο κοσκινίσματος στο τιμόνι). Το κοσκίνισμα μεταξύ 90 και 120 km/h προέρχεται από το λάθος ζύγισμα των εμπρός τροχών, ενώ σε μεγαλύτερη ταχύτητα προέρχεται από τους πίσω.

Η ζυγοστάθμιση επιβάλλεται ύστερα από κάθε αλλαγή ή επισκευή λάστιχου. Και για τέλειο αποτέλεσμα προτείνουμε αρχικά ζυγοστάθμιση με τον τροχό πάνω στο wheel balancer και στη συνέχεια πάνω στο αυτοκίνητο.

Ευθυγράμμιση 

Κάθε πότε; Θεωρητικά ο έλεγχος και η ευθυγράμμιση των τροχών χρειάζεται να γίνεται κάθε 10.000 km ή μια φορά το χρόνο. Επειδή όμως στην Ελλάδα, οι λακκούβες και οι έντονες ανωμαλίες καραδοκούν, ο έλεγχος κάθε έξι μήνεςδεν θα ήταν υπερβολή. Ειδικά σήμερα που ακόμα και τα μικρά αυτοκίνητα είναι σαν «παπουτσωμένοι γάτοι» με φαρδιά και χαμηλά λάστιχα που είναι ευπαθέστερα. Εξάλλου κατά τη διάρκεια του ελέγχου θα αποκαλυφθούν και τυχόν άλλες φθορές(ψαλίδια, ακρόμπαρα κ.λπ.).

Αρα λόγω των πιο πάνω που τα βρήκα από έγκυρη πηγή καλό είναι να τηρούνται και όχι βάζουμε τα μπρος πίσω και καθαρίσαμε είμαστε οδηγάρες και γνωστές του αυτοκινήτου. 

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μου καλο το copy paste σου .εγω γραφω βαση εμπειριας μου οταν εκανα 50 με 70 χιλιαδες χιλιομετρα τον χρονο.   και πχ  αμορτισερ αμα αλαξεις χρειαζεσαι ευθυγραμμιση.  και επισης γραφω τους  ΕΜΦΑΝΗΣ   λογους  που σε προειδοποιουν οτι χρειαζεσαι ευθυγραμμιση η ζυγοσταθμιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

φιλε μου καλο το copy paste σου .εγω γραφω βαση εμπειριας μου οταν εκανα 50 με 70 χιλιαδες χιλιομετρα τον χρονο.   και πχ  αμορτισερ αμα αλαξεις χρειαζεσαι ευθυγραμμιση.  και επισης γραφω τους  ΕΜΦΑΝΗΣ   λογους  που σε προειδοποιουν οτι χρειαζεσαι ευθυγραμμιση η ζυγοσταθμιση.

Ότι γράφω δεν είναι κακόπροαιρετα.Απλώς να ξέρουν ότι μετά από τα μπρος πίσω πρέπει να κάνουν και ευθυγράμμιση ζυγόσταθμιση και όχι μια ξερή αλλαγή και είμαι ένταξη τα ξέρω ολα.ολοι ερασιτέχνες είμαστε και πάντα μαθαίνουμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν είναι στάνταρ οι 10k, αν κάνω λιγότερα το κάνω με το σέρβις, ενώ αν τύχει να κάνω περισσότερα πηγαίνω και το κάνω την εναλλαγή στο βουλκανιζατέρ πριν έρθει η ώρα του σέρβις.

Όσο για το αν έχει νόημα, επέτρεψε μου να έχω διαφορετική άποψη. Όπως έγραψα και πριν με το εμπρός-πίσω κάθε 10.000 καταφέρνω να έχουν ομοιόμορφη φθορά = περισσότερη ζωή = κερδίζω χρήματα. Όποιον τον νοιάζει η τσέπη του και δεν είναι αμελής το κάνει, ακόμα και στην περίπτωση των 15.000/έτος χρειάζεται μια επίσκεψη στο βουλκανιζατέρ ανά 8 μήνες, ούτε κόστος έχει, ούτε είναι κάτι τρομερό.

Όσο για τα λάδια άστο καλύτερα, μη λες τέτοια γιατί θα πλακώσουν εδώ αυτοί που επιμένουν χωρίς λόγο να τα αλλάζουν κάθε 5 ή 6.000 χλμ

Θα σου πω γιατι δεν εχει, το λαστιχο εχει συγκεκριμένα χιλιόμετρα η χρονια που πρεπει να τα αλλαξεις, πχ αν εχει 30.000 και κανεις αλλαγη στα 15.000 στα 30000 μετα τα αλλαζεις ;) αν κανεις καθε 10.000 τα λαστιχα παλι 30.000 θα μαζεψουν απλα εκανες 3 αλλαγες ;) δεν βλεπω καπου να κανεις οικονομία, και μην περνεις απο τον δικο σου μάστορα που μπορει το να κάτσει να σου κανει αλλαγες στα λαστιχα και να μην στο βαζει στην τιμη, η στο συνολο τον εργασιών που κάνεις :) αν βλεπω κατι (που σου ειπα αν δεν εισαι κανενας καγκουρας ειναι αμελητέο) ειναι η ομοιομορφία :) 

55 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

 ζυγοσταθμιση  χρειαζεται  οταν υπαρχει   τρεμουλο  στο φρεναρισμα   συνηθως μετα τα 90 km/h  νιωθεις το τρεμουλο.  η ευθυγραμμηση  οταν  στην ευθια τραβαει το  αμαξι δεξια αριστερα . ενα αμαξι που θελει ευθυγραμμιση  ΤΡΩΕΙ μεχρι αηδιας τα λαστιχα  συνηθως στο εσωτερικο πλαινο του λαστιχου    που μετα απο 5χιλιαδες χιλιομετρα    η φθορα αρχισει να φτανει σε σημειο που  κοβει λαστιχο. 

 Φιλε μου , οταν το αμαξι πατας φρένο και τρέμει δεν θες ζυγοστάθμιση αλλα εχεις στραβιες δισκοπλακες :P αν ειχες αυτο το θεμα που λες ,θα στο εκανε και στην πορεία χωρις τα φρενα ;)

Επεξ/σία από darkman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αλλάζουν λάστιχα στα μπρος πίσω,ρόδες αλλάζουν.Γιαυτό και δεν υπάρχει λογος για ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση.Τα λάστιχα παραμένουν τα ίδια.Προϋπόθεση φυσικά οτι και τα 4 ζαντολαστιχα έχουν ίδια διασταση ακριβως σε ολους τους τομείς.

Σε αλλαγή ελαστικών, αναρτήσεων,τρέμουλο στο τιμόνι, τράβηγμα προς δεξια ή αριστερά,ανομοιόμορφη φθορά στο ελαστικό μεταξύ εξω και μέσα πλευράς,εκεί ναι χρειαζεται,αλλά όχι σε αλλαγή μπρος πίσω.

Όσοι θέλετε να πεταξετε λεφτά για την αλλαγη μπρος πισω κάντε και ζυγοστάθμιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ότι γράφω δεν είναι κακόπροαιρετα.Απλώς να ξέρουν ότι μετά από τα μπρος πίσω πρέπει να κάνουν και ευθυγράμμιση ζυγόσταθμιση και όχι μια ξερή αλλαγή και είμαι ένταξη τα ξέρω ολα.ολοι ερασιτέχνες είμαστε και πάντα μαθαίνουμε. 

και εγω δεν γραφω κακοπροαιρετα .αποψεις ανταλαζουμε  :)

 

16 λεπτά πριν, darkman είπε

Καμιά σχέσει φιλε μου , οταν το αμαξι πατας φρένο και τρέμει δεν θες ζυγοστάθμιση αλλα εχεις στραβιες δισκοπλακες :P αν ειχες αυτο το θεμα που λες ,θα στο εκανε και στην πορεία χωρις τα φρενα ;)

 μετα τα 90 ΚΜ/Η γραφω..  οι δισκοπλακες που λες  θα στο κανει σε καθε φρεναρισμα .   σε τροχους που θελουν ζυγοσταθμιση    πατησε φρενο μετα τα 90km/h και θα καταλαβεις ;)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...