darkman Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2018 43 λεπτά πριν, phanispal είπε Άρα είναι άτοπο το «μπρος-πίσω» (στα προσθιοκίνητα) που κάνουν και προτείνουν πολλοί. To σωστό ειναι ολα, αν θες ομως να παρατεινεις λιγο την ζωη του για οικονομικους λογους και δεν εισαι και κανενας καγκουρας , στα μισα χιλιομετρα της ζωης τους τα πας πισω παλια τα κανανε χιαστί τωρα με τα καινούργια πέλματα αυτο δεν γίνετε , αν η κινηση ειναι στους μπροστά τροχους τα φθαρμενα θα ειναι παντα τα εμπρος , εκει λoιπών εχεις αυτες της δυο επιλογές που σου ειπα . για να εχεις παντα καλα πισω που διαβασα ποιο πανω πρεπει οταν πας να τα αλλαξεις να φερεις τα πισω μπροστα και να πας τα καινουργια πισω αλλα με αυτον το τροπο θα εχεις μια ζωη φθαρμένα τα εμπρος ελαστικα σου μιας και αυτα που θα φερεις θα εχουν κανει αρκετα χιλιόμετρα και θα εχεις θεμα και στις στροφές και στα φρενα και στης ενκινησεις , κανενα αμαξι δεν δουλευει μονο με της δυο ροδες 10 ώρες πριν, simply88 είπε πισω, σε πισωκινητο αυτοκινητο 20 χιλιαδες χιλιομετρα. Αν ειναι σε σπορ οδήγηση και ειναι και πισω καλο ειναι να παρεις και τα αλλα τρια αν δεν εχεις λεφτα παρε ακομα ενα αν κανεις drift βαλε τα καλα μπροστα αν οχι βαλτα πισω αλλα κανονικα θελουν ολα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2018 Πρωτον.Να αλλαζεις μονο το ενα λάστιχο είναι λάθος,πρεπει να είναι ζευγαρι,ή αν όχι πρεπει να βαλεις ενα άλλο,ιδιας μάρκας και μοντελου με ίδιο ή σχεδόν ίδιο προφίλ, πράγμα πολύ δύσκολο να βρεθεί. Εκτός αν κυκλοφορεις μονο με ταχύτητες μέχρι 50χλμ. Δεύτερον. Το να αλλαζεις ελαστικά κάθε 3 χρόνια εφόσων αυτά έχουν ακόμα προφίλ,δηλαδή πάνω απο 3 χιλιοστά,και δεν τα έχει φάει ο ήλιος,είναι καθαρά σπατάλη χρηματων.Μιλάμε καθαρά για καλοκαιρινά λάστιχα..Η φθορά είναι ανάλογη με την χρήση που κανεις,κυρίως την ταχύτητα. Ένας αλλάζει ελαστικά μετα από 20.000 χλμ επειδή πάει τσίτα τα γκαζια και άλλος μετα απο 50.000χλμ. Γερμανία υπάρχει νομοθεσία,1.5 χιλιοστά μίνιμουμ για καλοκαιρινά,4 χιλιοστά για χειμερινά λάστιχα,η ανα 5 με 6 χρονια,ασχετα αν υπαρχει ακομα προφιλ.Στο κάθε λάστιχο θα βρείτε ακριβώς αυτες τις διαστάσεις μέσα στις αυλακιές. Τρίτον.Σχετικα με την αλλαγή μπρος πίσω, αυτό γίνεται φυσικά όταν και τα 4 λάστιχα και οι 4 ζάντες έχουν τις ίδιες διαστάσεις.Τα λάστιχα καινούρια έχουν 8 χιλιοστά προφίλ,όλα τα λάστιχα.Μετα απο κάποια χλμ,ας πούμε σε αμάξι με διαφορικό μπροστά,τα μπροστινά λάστιχα θα έχουν κάπου 4 χιλιοστά προφίλ,τα πίσω κάπου 5 με 5.5 χιλιοστά,τοτε κανεις την τραμπα,και φτάνουν και τα τέσσερα λάστιχα μαζί κάπου στα 2 χιλιοστά προφίλ και τα αλλαζεις. Ξαναλεω,μιλάω για καλοκαιρινά λάστιχα. Υπάρχουν μικροι μετρητές που μετράνε το προφίλ, έτσι έχετε μια ιδέα για την φθορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 16 ώρες πριν, phanispal είπε Άρα είναι άτοπο το «μπρος-πίσω» (στα προσθιοκίνητα) που κάνουν και προτείνουν πολλοί. Όχι μόνο δεν είναι άτοπο, αλλά προβλέπεται κιόλας, αυτό ακριβώς προτείνουν όλες οι εταιρείες ελαστικών. Με την προϋπόθεση ότι η εναλλαγή θα γίνεται κάθε 10.000 χλμ, ή και νωρίτερα αν με τη χρήση που του κάνεις φθείρονται γρηγορότερα από ότι συνήθως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Το αμάξι έχει ελεχθεί στο σύστημα διεύθυνσης, μήπως θέλει αντικατάσταση κάποιο ψαλίδι, μπαλάκι ψαλιδιών; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Μισό, εσύ είπες: Στις 5/2/2018 στις 8:37 ΜΜ, Joshua21 είπε τα καινούργια ή λιγότερο μεταχειρισμένα λάστιχα τοποθετούνται ΠΑΝΤΑ πίσω Απ' όσο θυμάμαι, τα εμπρός ελαστικά φθείρονται πιο γρήγορα από τα πίσω, επειδή είναι αυτά που αλλάζουν κατεύθυνση συνεχώς, και ειδικά στα αυτοκίνητα που έχουν μπροστά την κίνηση και τη μηχανή. Αν ισχύει αυτό, πώς γίνεται να προτείνεται να κάνεις το εμπρός-πίσω; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adsl2+ Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Δεν το ισχυρίζομαι εγώ αυτό, διότι από το να τοποθετήσεις διαφορετικά φθαρμένα μπροστινά ελαστικά πίσω είναι λάθος, υπάρχει θέμα ασφάλειας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Moderators Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 52 minutes ago, phanispal said: Μισό, εσύ είπες: Απ' όσο θυμάμαι, τα εμπρός ελαστικά φθείρονται πιο γρήγορα από τα πίσω, επειδή είναι αυτά που αλλάζουν κατεύθυνση συνεχώς, και ειδικά στα αυτοκίνητα που έχουν μπροστά την κίνηση και τη μηχανή. Αν ισχύει αυτό, πώς γίνεται να προτείνεται να κάνεις το εμπρός-πίσω; Όντως, κι εγώ ενδιαφέρομαι να μάθω. Το καλοκαίρι, δεκαπενταύγουστο συγκεκριμένα, μου σχίστηκε το πίσω δεξί. Ήμουν τυχερός που 16 Αυγούστου βγήκα ανοιχτό βουλκανιζατέρ, το οποίο μάλιστα είχε έτοιμο ελαστικό ίδιας μάρκας-τύπου-χρονολογίας με το δικό μου! Είχε DOT μερικές μόνο εβδομάδες μεταγενέστερο από το σχισμένο! Τόσους μήνες μετά, δεν έχω παρατηρήσει απολύτως καμία απρόβλεπτη, πόσο μάλλον επικίνδυνη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Και δεν οδηγώ πολιτισμένα πολλές φορές... Δεν σκοπεύω να τα αλλάξω πριν την προγραμματισμένη αλλαγή, κάποια στιγμή το φθινόπωρο-χειμώνα που μας έρχεται. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 4 ώρες πριν, phanispal είπε Μισό, εσύ είπες: Απ' όσο θυμάμαι, τα εμπρός ελαστικά φθείρονται πιο γρήγορα από τα πίσω, επειδή είναι αυτά που αλλάζουν κατεύθυνση συνεχώς, και ειδικά στα αυτοκίνητα που έχουν μπροστά την κίνηση και τη μηχανή. Αν ισχύει αυτό, πώς γίνεται να προτείνεται να κάνεις το εμπρός-πίσω; Όπως έγραψα και πριν, προτείνεται να κάνεις το εμπρός-πίσω κάθε 10.000 χλμ το πολύ. Αν το κάνεις με αυτή τη συχνότητα τα εμπρός πίσω δεν έχουν προλάβει να αποκτήσουν μεγάλη διαφορά φθοράς, με αυτό το τρόπο εξασφαλίζεις ότι δεν θα αποκτήσουν ποτέ(μεγάλη διαφορά φθοράς δλδ). Πάρε και ένα link τυχαίου κατασκευαστή ελαστικών που εξηγεί γιατί πρέπει να το κάνεις: https://www.dunlop.eu/el_gr/consumer/learn/rotating-your-tires.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darkman Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 3 ώρες πριν, GeorgeMan είπε Όντως, κι εγώ ενδιαφέρομαι να μάθω. Το καλοκαίρι, δεκαπενταύγουστο συγκεκριμένα, μου σχίστηκε το πίσω δεξί. Ήμουν τυχερός που 16 Αυγούστου βγήκα ανοιχτό βουλκανιζατέρ, το οποίο μάλιστα είχε έτοιμο ελαστικό ίδιας μάρκας-τύπου-χρονολογίας με το δικό μου! Είχε DOT μερικές μόνο εβδομάδες μεταγενέστερο από το σχισμένο! Τόσους μήνες μετά, δεν έχω παρατηρήσει απολύτως καμία απρόβλεπτη, πόσο μάλλον επικίνδυνη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Και δεν οδηγώ πολιτισμένα πολλές φορές... Δεν σκοπεύω να τα αλλάξω πριν την προγραμματισμένη αλλαγή, κάποια στιγμή το φθινόπωρο-χειμώνα που μας έρχεται. Και δεν θα παρατηρήσεις μια χαρα εκανες ,φτανει τα λαστιχα σου να εχουν ενα φυσιολογικό επίπεδο φθοράς και να μην ειναι χρεπια σωστές πιέσεις στα λαστιχα ,οπτικό ελενχο για φθορές και εισαι πενα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christopher0016 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 8 ώρες πριν, meletis_m είπε Το αμάξι έχει ελεχθεί στο σύστημα διεύθυνσης, μήπως θέλει αντικατάσταση κάποιο ψαλίδι, μπαλάκι ψαλιδιών; σωστος! και αλλος κυριως λογος που τρωει τα λαστιχα ειναι η ευθυγραμμηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Joshua21 είπε Όπως έγραψα και πριν, προτείνεται να κάνεις το εμπρός-πίσω κάθε 10.000 χλμ το πολύ. Αν το κάνεις με αυτή τη συχνότητα τα εμπρός πίσω δεν έχουν προλάβει να αποκτήσουν μεγάλη διαφορά φθοράς, με αυτό το τρόπο εξασφαλίζεις ότι δεν θα αποκτήσουν ποτέ(μεγάλη διαφορά φθοράς δλδ). Πάρε και ένα link τυχαίου κατασκευαστή ελαστικών που εξηγεί γιατί πρέπει να το κάνεις: https://www.dunlop.eu/el_gr/consumer/learn/rotating-your-tires.html Αν το εξετάσω απόλυτα αυτό που εξέφρασες πιο πάνω, «τι 1», τι 1.000, τι 10.000, τα εμπρός είναι (έστω και ελάχιστα στη «χειρότερη») περισσότερο φθαρμένα από τα πίσω, τέλος. Οπότε δε μπαίνουν πίσω για κανένα λόγο. Μετά από 5.000 χλμ. σίγουρα υπάρχει μεγαλύτερη φθορά στα εμπρός, και δεν ξέρεις και τι άλλο μπορεί να συμβαίνει με τα ελαστικά σου. Αλλά επειδή νομίζω πως καταλαβαίνω τι θες να πεις εν τέλει, εσύ λες ποιο είναι το ιδανικό, που στην πράξη απλά δεν εφαρμόζεται ποτέ, άρα από ένα σημείο και μετά δεν έχει νόημα να αναφέρεται καν. Κρατάμε το ότι ο μέσος χρήστης δεν πρέπει να κάνει την εναλλαγή και κομπλέ. Αν κάποιος έχει το χρόνο, τη διάθεση, το μεράκι να ασχολείται ανά 3-6 μήνες με το πόσο φαγώθηκε το κάθε λάστιχο, καλώς να μπει σε αυτή τη διαδικασία. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2018 από phanispal Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Παιδιά cool.σε λίγο όπως τα λέτε θα πρέπει να κάνουμε αλλαγές ελαστικών όπως στην f1. Πχ βρέχει πάμε στα Πιτ για βρόχινο η ανάλογος τι καιρό έχει τι γόμα να φοράμε. Ερασιτέχνες είμαστε αλλαγή κάθε τρία χρόνια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darkman Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Τα σενάρια συνήθως ειναι δυο,οσοι εχουν λεφτα ολα ,και οσοι δεν εχουν στα μισα χιλιομετρα τα πανε πισω δεν νομιζω οτι καθετε κανενας να κανει καθε 10.000 αλλαγές στα λαστιχα ασε που θελουν και κανα 20αρικο για να σου τα αλλαξουν 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 32 λεπτά πριν, phanispal είπε Αν το εξετάσω απόλυτα αυτό που εξέφρασες πιο πάνω, «τι 1», τι 1.000, τι 10.000, τα εμπρός είναι περισσότερο φθαρμένα από τα πίσω, τέλος. Οπότε δε μπαίνουν πίσω για κανένα λόγο. Μετά από 5.000 χλμ. σίγουρα υπάρχει μεγαλύτερη φθορά στα εμπρός, και δεν ξέρεις και τι άλλο μπορεί να συμβαίνει με τα ελαστικά σου. Αλλά επειδή νομίζω πως καταλαβαίνω τι θες να πεις εν τέλει, εσύ λες ποιο είναι το ιδανικό, που στην πράξη απλά δεν εφαρμόζεται ποτέ, άρα από ένα σημείο και μετά δεν έχει νόημα να αναφέρεται καν. Κρατάμε το ότι ο μέσος χρήστης δεν πρέπει να κάνει την εναλλαγή και κομπλέ. Αν κάποιος έχει το χρόνο, τη διάθεση, το μεράκι να ασχολείται ανά 3-6 μήνες με το πόσο φαγώθηκε το κάθε λάστιχο, καλώς να μπει σε αυτή τη διαδικασία. Αυτό στα bold είναι αυθαίρετο και λανθασμένο συμπέρασμα. Σε 10.000 χλμ(δλδ κατά μέσο όρο το 1/5 των χιλιομέτρων που αντέχουν τα λάστιχα) έχουμε μια πολύ μικρή διαφορά φθοράς μεταξύ μπροστά και πίσω ελαστικών, η οποία δίνει αμελητέα διαφορά στην πρόσφυση. Αν τα αλλάζεις κάθε 10k δεν θα χάσεις τίποτα(είπαμε, αμελητέα διαφορά), αλλά θα πετύχεις ομοιόμορφη φθορά άρα τη μέγιστη διάρκεια ζωής των ελαστικών. Δεν σε ενδιαφέρει να πετύχεις κάτι τέτοιο? Κανένα πρόβλημα, μπορείς να μην πράξεις το ιδανικό, μην μου κάνεις παρατήρηση όμως επειδή ανάφερα ποιο ακριβώς είναι, άλλοι πιθανόν να το βρουν χρήσιμο. Επίσης το "να ασχολείται ανά 3-6 μήνες με το πόσο φαγώθηκε το κάθε λάστιχο" που το είδες? Εγώ για αλλαγή εμπρός-πίσω στις 10.000 χλμ μίλησα, που ούτε μεράκι χρειάζεται ούτε χρήμα, αν πας στο βουλκανιζατέρ που σου πούλησε τα λάστιχα κατά 99% δεν θα πληρώσεις τίποτα για να σου βάλει τους μπροστά τροχούς πίσω. 46 λεπτά πριν, darkman είπε Τα σενάρια συνήθως ειναι δυο,οσοι εχουν λεφτα ολα ,και οσοι δεν εχουν στα μισα χιλιομετρα τα πανε πισω δεν νομιζω οτι καθετε κανενας να κανει καθε 10.000 αλλαγές στα λαστιχα ασε που θελουν και κανα 20αρικο για να σου τα αλλαξουν Για μένα πάλι υπάρχουν δύο τύποι οδηγών, αυτοί που προσέχουν/συντηρούν τα αυτοκίνητα τους, και αυτοί που... πέρα βρέχει. Προσωπικά κάνω κάπου 10.000 χλμ το χρόνο, έτσι την αλλαγή εμπρός-πίσω την κάνω στο συνεργείο μαζί με το ετήσιο σέρβις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Έγραψες: 4 ώρες πριν, Joshua21 είπε Όπως έγραψα και πριν, προτείνεται να κάνεις το εμπρός-πίσω κάθε 10.000 χλμ το πολύ. Αυτό το «το πολύ» στη δική μου γλώσσα σημαίνει «το μέγιστο», «ιδανικά αρκετά λιγότερο από 10.000», «κάπου 5.000-8.000», κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Πιο πάνω είπες: Αναφορά σε κείμενο Αυτή η άποψη είναι αρχαία, έχει ξεπεραστεί εδώ και δεκαετίες, τα καινούργια ή λιγότερο μεταχειρισμένα λάστιχα τοποθετούνται ΠΑΝΤΑ πίσω. Εγώ μαζί σου, σύμφωνο με βρίσκουν αυτά που λες, η μόνη ένστασή μου είναι αυτή η απολυτότητά σου σε μερικά posts, που αν δε γίνει ανάλυση, ο απέναντι είτε θα πρέπει να μυρίσει τα νύχια του για να καταλάβει πού θες να καταλήξεις, είτε θα ακολουθήσει το πρώτο που του λες (στην προκειμένη «Αυτή η άποψη είναι αρχαία, έχει ξεπεραστεί εδώ και δεκαετίες, τα καινούργια ή λιγότερο μεταχειρισμένα λάστιχα τοποθετούνται ΠΑΝΤΑ πίσω» και τελικά θα πράξει λάθος. Δηλαδή εγώ (και απ' ότι φάνηκε δεν ήμουν ο μοναδικός) αυτό κατάλαβα έτσι όπως το έθεσες, μιας και σέβομαι τις απόψεις σου γενικότερα, ότι επουδενί δεν μπαίνει περισσότερο φθαρμένο ελαστικό πίσω. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2018 από phanispal Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα