Προς το περιεχόμενο

Διαφορετική φθορά ελαστικών / Αλλαγή


simply88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Εχω την εξης απορια.

 Ειναι ασφαλες να μην εχουμε ιδια φθορα ελαστικων στα 4 λαστιχα;

Άλλαξα με καινουργιο το 1 απο 4 λογω του οτι δεν ηταν σωστο να μπει μπαλωμα στα πλαγια που ειχε τρυπησει. Αν ειναι το 1 του 18' και τα υπολοιπα  χρονολογια του 15' αν και σε καλη κατασταση παιζει προβλημα;

Προφανως και επομενη αλλαγη αν εκανα θα εκανα στα υπολοιπα 3.Γενικα ρωταω σε "σπορ συνθηκες" οχι για μεσα στην πολη που λογικα δεν εχει σημασια με το σκεπτικο να κρατησουν καλυτερα αυτα που ειναι ολοκαινουργια και να επιβαρυνει το αμαξι στους αξονες με τα παλιοτερα.


 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

52 λεπτά πριν, simply88 είπε

Καλησπέρα. Εχω την εξης απορια.

 Ειναι ασφαλες να μην εχουμε ιδια φθορα ελαστικων στα 4 λαστιχα;

Άλλαξα με καινουργιο το 1 απο 4 λογω του οτι δεν ηταν σωστο να μπει μπαλωμα στα πλαγια που ειχε τρυπησει. Αν ειναι το 1 του 18' και τα υπολοιπα  χρονολογια του 15' αν και σε καλη κατασταση παιζει προβλημα;

Προφανως και επομενη αλλαγη αν εκανα θα εκανα στα υπολοιπα 3.Γενικα ρωταω σε "σπορ συνθηκες" οχι για μεσα στην πολη που λογικα δεν εχει σημασια με το σκεπτικο να κρατησουν καλυτερα αυτα που ειναι ολοκαινουργια και να επιβαρυνει το αμαξι στους αξονες με τα παλιοτερα.


 

Στα μπροστά ειναι η στα πίσω  ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα δεν είναι και το ασφαλέστερο για την οδήγηση αλλά όπως και να έχει φρόντισε τα μπροστά να είναι καλά και ομοιόμορφα και βάλε τα διαφορετικά πίσω.

Εμένα μια φορά που σκίστηκε στο πλάι το ένα πέταξα και το άλλο πήρα δύο καινούργια ίδια μάρκα τα έβαλα μπροστά και τα παλαιότερα πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Σίγουρα δεν είναι και το ασφαλέστερο για την οδήγηση αλλά όπως και να έχει φρόντισε τα μπροστά να είναι καλά και ομοιόμορφα και βάλε τα διαφορετικά πίσω.

Αυτή η άποψη είναι αρχαία, έχει ξεπεραστεί εδώ και δεκαετίες, τα καινούργια ή λιγότερο μεταχειρισμένα λάστιχα τοποθετούνται ΠΑΝΤΑ πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σεβαστή η άποψή σου φίλε μου,ειδικός δεν είμαι άποψη εκφράζω,αλλά θεωρείς σωστό να έχεις μπροστά δύο διαφορετικά ελαστικά το ένα καινούργιο το άλλο φαγωμένο με διαφορετική τελείως πρόσφυση;;;;;

Εγώ δεν θα έβαζα ποτέ δύο τέτοια ελαστικά μπροστά αλλά πίσω και μπροστά τα καινούργια ή τα ίδια με ομοιόμορφο φάγωμα ώστε να μην έχω τράβηγμα δεξιά ή αριστερά και όχι σταθερό τιμόνι σε ευθείες ή στροφές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Σεβαστή η άποψή σου φίλε μου,ειδικός δεν είμαι άποψη εκφράζω,αλλά θεωρείς σωστό να έχεις μπροστά δύο διαφορετικά ελαστικά το ένα καινούργιο το άλλο φαγωμένο με διαφορετική τελείως πρόσφυση;;;;;

Εγώ δεν θα έβαζα ποτέ δύο τέτοια ελαστικά μπροστά αλλά πίσω και μπροστά τα καινούργια ή τα ίδια με ομοιόμορφο φάγωμα ώστε να μην έχω τράβηγμα δεξιά ή αριστερά και όχι σταθερό τιμόνι σε ευθείες ή στροφές.

Σωστό μπροστά δεν βάζουμε ποτέ διαφορετικά λάστιχα , συνήθως είναι η κινητήριοι τροχοί και θα υπάρχει θέμα και στο φρενάρισμα αλλα και στην πορεία :( φαντάσου να είσαι σταματημένος σε ανηφόρα και να πας να ξεκινήσεις απότομα Με διαφορετικά λάστιχα μπροστά :( στην περίπτωση του φίλου μας δεν έχει βάλει ένα παλιο, αλλά ένα καινούργιο :) αν το έχει βάλει πίσω και δεν έχει τετρακίνηση δεν θα έχει κανένα θέμα ίσα ίσα που από την μεριά που είναι το καινούργιο θα κρατά περισσότερο :) ότι κρατήματα είχε πριν θα έχει και τώρα :) 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Σεβαστή η άποψή σου φίλε μου,ειδικός δεν είμαι άποψη εκφράζω,αλλά θεωρείς σωστό να έχεις μπροστά δύο διαφορετικά ελαστικά το ένα καινούργιο το άλλο φαγωμένο με διαφορετική τελείως πρόσφυση;;;;;

Εγώ δεν θα έβαζα ποτέ δύο τέτοια ελαστικά μπροστά αλλά πίσω και μπροστά τα καινούργια ή τα ίδια με ομοιόμορφο φάγωμα ώστε να μην έχω τράβηγμα δεξιά ή αριστερά και όχι σταθερό τιμόνι σε ευθείες ή στροφές.

Μα δεν πρόκειται για προσωπική μου άποψη,  αλλά για κανόνα του συνόλου των κατασκευαστών ελαστικών. Η απώλεια πρόσφυσης στους πίσω τροχούς είναι πιο εύκολο να μετατραπεί σε απώλεια ελέγχου του αυτοκινήτου, και αυτό είναι ότι χειρότερο μπορεί να πάθει ένας οδηγός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, darkman είπε

Στα μπροστά ειναι η στα πίσω  ?

πισω, σε πισωκινητο αυτοκινητο

 

3 ώρες πριν, teddy71 είπε

Ποσα χιλιομετρα εχουν κανει τα υπολοιπα 3??

20 χιλιαδες χιλιομετρα.

Γενικα να πω ειναι σε καλη κατασταση, γινονται ζυγοσταθμιση καθε συγκεκριμενο διαστημα για αποφυγη φθορας και πιο στιβαρο τιμονι μαζι με τα service και ολα τα υπολοιπα.

Επεξ/σία από simply88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λιγότερο φθαρμένα πρέπει να τοποθετούνται μόνο πίσω , οποίος διαφωνεί ας ρωτήσει μηχανολόγο η οδηγό αγώνων η εταιρία ελαστικών , με φθαρμένα πίσω ελαστικά αν χάσεις τη πρόσφυση θα γίνει περιστροφή γύρω από το άξονα του οχήματος !  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30-40000 χλμ η κάθε 3 περίπου χρόνια για αυτοκίνητο. 5000 χλμ η κάθε χρόνο στην μηχανή. Εγώ αυτό κάνω να έχω το κεφαλή μου ήσυχο. Τώρα με 20000 χλμ λάστιχα 3 χρόνων άλλαξες μόνο ένα εσύ ξέρεις καλύτερα. Εγώ χωρίς παρεξήγηση θα τα άλλαζα όλα. Ούτε μπρος πίσω.δεξια αριστερά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@phanispal 

Τεχνικώς ,ναι είναι

Αυτό το προτείνουν και το κάνουν για να έχουν ομοιόμορφη ποσοτικώς φθορά όσον αφορά το βάθος του πέλματος του ελαστικού αλλά ειδικά αμέσως μετά την αλλαγή αυτή τα ελαστικά "πατάνε" εντελώς λάθος σχετικά με τις γωνίες της ανάρτησης, καθώς έχουν "παραμορφωθεί - φθαρεί ανάλογα" σύμφωνα με το πως λειτουργούσαν πριν την αλλαγή, με αποτέλεσμα την μειωμένη πρόσφυση .

Η σωστή κίνηση είναι η αλλαγή όλων των ελαστικών μετά το πέρας της 4ετίας ανεξαρτήτως χιλιομέτρων καθώς τα ελαστικά έχουν γίνει πλέον ξύλινα , εκτός εάν η φθορά βάσει των αντίστοιχων δεικτών στο πέλμα έχει έρθει νωρίτερα oπότε και πρέπει να αντικατασταθούν.

Για τον άπειρο και μέσο οδηγό καλύτερα είναι να υποστρέφει το αυτοκίνητο παρά να υπερστρέφει , οπότε καλό είναι η "ουρά" να είναι σταθερή....

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...