Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, kxtsao είπε

σκεπή αρχικά με πέτσωμα για τις μεγάλες απώλειες και υγρασίες που τραβάει

τους πλαϊνούς τοίχους τους μονώνω αρχικά με νάυλον μπρος πισω

Σκεπή υγρομόνωση και μετά θερμομόνωση με εξηλασμένη.

Πλαϊνά πλάκες διογκωμένης

  • Απαντ. 699
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, kxtsao είπε

εννοείς μόνο την πλάκα να μονώσω και όχι κεραμίδια?

το εξηλασμένη δεν κτλβα

Εννοώ κάτω από τα κεραμίδια. Εξηλασμένη είναι το dow μπλε.

  • Like 1
Δημοσ.

άρα, βγαίνουν κεραμίδια, μπαίνει πέτσωμα ξανά κεραμίδια και από κάτω εξηλασμένη με το υλικό που λες

και στην πλάκα η υγρομόνωση 

σωστα?

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, kxtsao είπε

άρα, βγαίνουν κεραμίδια, μπαίνει πέτσωμα ξανά κεραμίδια και από κάτω εξηλασμένη με το υλικό που λες

και στην πλάκα η υγρομόνωση 

σωστα?

Ένα αδιάβροχο ύφασμα πάνω από το πετσωμα βάζουν συνήθως από πάνω η μόνωση και στο τέλος τα κεραμίδια, οι σκεπαδες τα ξέρουν καλά.

3 λεπτά πριν, verlemakos είπε

Ένα αδιάβροχο ύφασμα πάνω από το πετσωμα βάζουν συνήθως από πάνω η μόνωση και στο τέλος τα κεραμίδια, οι σκεπαδες τα ξέρουν καλά.

Η σκεπή είναι ξύλινη και η πλάκα από σκυρόδεμα?

Δημοσ.
Στις 21/2/2025 στις 11:57 ΜΜ, verlemakos είπε

Με λέβητα 20ετιας είσαι καλά, ένας σύγχρονος θα σου μείωνε την κατανάλωση ως και 30 ίσως και 40 τοίς εκατό.

Σημερινή κατανάλωση 1,457 κυβικά μέτρα αερίου, 180 λεπτά διάρκεια συνολικής λειτουργίας σε 9 μεσοδιαστήματα.

Θερμοκρασία χώρου 20,4-20,8. Πιο τσουχτερό κρύο σήμερα.

22-02-2025: Κατανάλωση 1,592 κυβικά μέτρα αερίου, 180 λεπτά διάρκεια συνολικής λειτουργίας σε 9 μεσοδιαστήματα.

Θερμοκρασία χώρου 20,4-20,6. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, verlemakos είπε

22-02-2025: Κατανάλωση 1,592 κυβικά

Κατανάλωση σε 24 ώρες ανοιχτός ο λέβητας; 

Επεξ/σία από giannnis122
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, kxtsao είπε

σκεπή ξύλινη και πλάκα μπετόν ναι 

θα μιλήσω με σκεπατζή όταν είναι να γίνει η δουλειά 

Καλά το σκέφτεσαι. Αν γίνεται εύκολα και δεν εμποδίζει η ξυλεία της σκεπής, ένα καλό ελαστομερες πάνω στο μπετόν και αφού στεγνώσει τοποθετείς το θερμομονωτικό υλικό τουλάχιστον 8-10 εκ. πάχος, μην το λυπηθείς γιατί το μεγαλύτερο κόστος είναι στα εργατικά και στις κόλλες και όχι στο υλικό. Το πάχος θα σου δώσει την μεγάλη διαφορά, μια φορά θα το κάνεις. Τον σωστό τρόπο τοποθέτησης θα σου τον υποδείξει ένας έμπειρος τεχνίτης. Εσύ στο μοναδικό σημείο που θα έχεις άποψη και θα επιμένεις θα είναι στο πάχος της μόνωσης. Μπορεί να ακούσεις "Έλα μωρέ, 4-5 πόντοι φτάνουν και περισσεύουν, τι τους θέλεις τους παραπάνω?". Μην τσιμπήσεις, να επιμένεις.

6 λεπτά πριν, giannnis122 είπε

Κατανάλωση σε 24 ώρες ανοιχτός ο λέβητας; 

Συνολικά μέσα σε ένα 24ωρο ήταν ανοιχτός για 3 ώρες διακοπτόμενα σε 9 μεσοδιαστήματα 

9 λεπτά πριν, verlemakos είπε

Καλά το σκέφτεσαι. Αν γίνεται εύκολα και δεν εμποδίζει η ξυλεία της σκεπής, ένα καλό ελαστομερες πάνω στο μπετόν και αφού στεγνώσει τοποθετείς το θερμομονωτικό υλικό τουλάχιστον 8-10 εκ. πάχος, μην το λυπηθείς γιατί το μεγαλύτερο κόστος είναι στα εργατικά και στις κόλλες και όχι στο υλικό. Το πάχος θα σου δώσει την μεγάλη διαφορά, μια φορά θα το κάνεις. Τον σωστό τρόπο τοποθέτησης θα σου τον υποδείξει ένας έμπειρος τεχνίτης. Εσύ στο μοναδικό σημείο που θα έχεις άποψη και θα επιμένεις θα είναι στο πάχος της μόνωσης. Μπορεί να ακούσεις "Έλα μωρέ, 4-5 πόντοι φτάνουν και περισσεύουν, τι τους θέλεις τους παραπάνω?". Μην τσιμπήσεις, να επιμένεις.

Συνολικά μέσα σε ένα 24ωρο ήταν ανοιχτός για 3 ώρες διακοπτόμενα σε 9 μεσοδιαστήματα 

 

Screenshot_2025-02-23-14-24-21-33_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

Screenshot_2025-02-23-14-24-02-58_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδή είχες ζεστό το σπίτι με  20,5 βαθμούς ένα εικοσιτετράωρο με μόνο 1,6 κυβικά αέριο; Με αυτές τι εξωτερικές θερμοκρασίες μου φαίνονται πολύ λίγο, σε ήπιο καιρό ποσό καις, 0,3-0,5; Δηλαδή με μείωση της απόδοσης το λέβητα στο 40% περίπου έχεις αυτές τις αποδόσεις; Θα ήθελα να μου πεις πως γίνεται να το δοκιμάσω γιατί πειραματίζομαι και εγώ με τις θερμοκρασίες αλλά όχι με την απόδοση του. Έχω την δυνατότητα να παίξω με την απόδοση kw  και και με την απόδοση του κυκλοφορητή, τώρα είναι όλα στο auto 

Επεξ/σία από giannnis122
Δημοσ.
1 ώρα πριν, giannnis122 είπε

Δηλαδή είχες ζεστό το σπίτι με  20,5 βαθμούς ένα εικοσιτετράωρο με μόνο 1,6 κυβικά αέριο; Με αυτές τι εξωτερικές θερμοκρασίες μου φαίνονται πολύ λίγο, σε ήπιο καιρό ποσό καις, 0,3-0,5; Δηλαδή με μείωση της απόδοσης το λέβητα στο 40% περίπου έχεις αυτές τις αποδόσεις;

Χρειάζεσαι απαραίτητα κέλυφος (περιμετρικά και σε μεγάλο πάχος), και νέα κουφώματα με κατάλληλους ενεργειακούς υαλοπίνακες, ώστε να επιτύχεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για το προφίλ του σπιτιού σου. Μόνο με τη ρύθμιση της ισχύος δεν μπορείς να δεις νούμερα σε αυτό το εύρος. Σίγουρα, όμως, είναι η οικονομικότερη μέθοδος, για αρχή. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, giannnis122 είπε

Δηλαδή είχες ζεστό το σπίτι με  20,5 βαθμούς ένα εικοσιτετράωρο με μόνο 1,6 κυβικά αέριο; Με αυτές τι εξωτερικές θερμοκρασίες μου φαίνονται πολύ λίγο, σε ήπιο καιρό ποσό καις, 0,3-0,5; Δηλαδή με μείωση της απόδοσης το λέβητα στο 40% περίπου έχεις αυτές τις αποδόσεις; Θα ήθελα να μου πεις πως γίνεται να το δοκιμάσω γιατί πειραματίζομαι και εγώ με τις θερμοκρασίες αλλά όχι με την απόδοση του. Έχω την δυνατότητα να παίξω με την απόδοση kw  και και με την απόδοση του κυκλοφορητή, τώρα είναι όλα στο auto 

Και εγώ πριν πειραματιστω δεν θα το πίστευα, υπάρχουν τόσα πολλά που παίζουν ρόλο στην εξοικονόμηση και νομίζω ότι στα σημαντικότερα έχω επέμβει σε ικανοποιητικό βαθμό.

Το σημαντικότερο όλων (και με διαφορά) είναι ο περιορισμός των απωλειών. Χωρίς αυτό δεν καταφέρνεις και τίποτα σημαντικό, οποιοδήποτε σύστημα θέρμανσης και να έχεις.

Τουλάχιστον 8-10εκ πάχος μόνωσης, σπάσιμο και πέταμα όλα τα μάρμαρα που βαζανε οι εργολάβοι γύρω από τα πλαίσια σε παράθυρα και πόρτες (δεν φαντάζεσαι πόσο κρύο είναι ικανά να μεταφέρουν μέσα στο σπίτι τον χειμώνα, το ίδιο και με την κάψα το καλοκαίρι), ενεργειακα κουφώματα pvc τοποθετημένα "πρόσωπο" με τον εξωτερικό τοίχο για να ακυρωθεί η θερμογεφυρα των πλαϊνών των κουφωμάτων (αρκετά σημαντική και αυτή η απώλεια), έλεγχος αεροστεγανοτητας με την βοήθεια τεχνίτη κουφωμάτων.

Από εδώ και μετά ξεκινάει η επιλογή συστήματος θέρμανσης, και πλέον όλα συμφέρουν αν έχεις χαμηλές απώλειες (άρα και χαμηλές θερμιδικές απαιτήσεις). 

Ακόμη και η ενδοδαπεδια έχει από κάτω περίπου 7εκ μόνωση, ώστε όσο το δυνατόν οι περισσότερες θερμίδες να οδεύουν στα δωμάτια και όχι στο υποκείμενο σκυρόδεμα.

Φίλος που μένει σε μονοκατοικία λίγο έξω από την Θεσσαλονίκη και έχει κάνει net metering με αποθήκευση ενέργειας θερμαίνεται με ενδοδαπεδια και ηλεκτρικό λέβητα 8kw, και μόνο όταν έχει κάτω από -5 ανάβει το ενεργειακό τζάκι με κανάλια. Αλλά, οι απώλειες του είναι  περίπου 4kw για 100-105τμ (16εκ γραφιτουχα και τριπλά ενεργειακά κουφώματα με αέριο αργκον και αποστάτες από πολυαμιδιο).

Πάρε και την συμβουλή ενός τεχνικού πριν αρχίσεις να επεμβαίνεις στις ρυθμίσεις, εκτός και αν το κατέχεις.

Εγώ τον λειτουργώ στο 20-25% της μέγιστης ισχύος του, αλλά ο τεχνικός προσάρμοσε και κάποιες επιπλέον παραμέτρους σε αυτήν την ρύθμιση.

Επίσης ο λέβητας βρίσκεται σε εσωτερικό χώρο (μικρή αποθήκη) και είναι τοποθετημένος σε απόσταση ενός μέτρου από τους συλλέκτες.

Πολλά πράγματα παίζουν ρόλο (έστω και μικρό), αλλά όταν τα αθροίσεις η διαφορά στο αποτέλεσμα είναι μεγάλη.

Πριν από 15 χρόνια στο ίδιο σπίτι έδινα 200-300 ευρώ κάθε μήνα τον χειμώνα με κεντρική θέρμανση πετρελαίου και τιμή λίτρου 0,6-0,8 ευρώ.

Νομίζω πως ήμουν σαφής.

6 λεπτά πριν, verlemakos είπε

Και εγώ πριν πειραματιστω δεν θα το πίστευα, υπάρχουν τόσα πολλά που παίζουν ρόλο στην εξοικονόμηση και νομίζω ότι στα σημαντικότερα έχω επέμβει σε ικανοποιητικό βαθμό.

Το σημαντικότερο όλων (και με διαφορά) είναι ο περιορισμός των απωλειών. Χωρίς αυτό δεν καταφέρνεις και τίποτα σημαντικό, οποιοδήποτε σύστημα θέρμανσης και να έχεις.

Τουλάχιστον 8-10εκ πάχος μόνωσης, σπάσιμο και πέταμα όλα τα μάρμαρα που βαζανε οι εργολάβοι γύρω από τα πλαίσια σε παράθυρα και πόρτες (δεν φαντάζεσαι πόσο κρύο είναι ικανά να μεταφέρουν μέσα στο σπίτι τον χειμώνα, το ίδιο και με την κάψα το καλοκαίρι), ενεργειακα κουφώματα pvc τοποθετημένα "πρόσωπο" με τον εξωτερικό τοίχο για να ακυρωθεί η θερμογεφυρα των πλαϊνών των κουφωμάτων (αρκετά σημαντική και αυτή η απώλεια), έλεγχος αεροστεγανοτητας με την βοήθεια τεχνίτη κουφωμάτων.

Από εδώ και μετά ξεκινάει η επιλογή συστήματος θέρμανσης, και πλέον όλα συμφέρουν αν έχεις χαμηλές απώλειες (άρα και χαμηλές θερμιδικές απαιτήσεις). 

Ακόμη και η ενδοδαπεδια έχει από κάτω περίπου 7εκ μόνωση, ώστε όσο το δυνατόν οι περισσότερες θερμίδες να οδεύουν στα δωμάτια και όχι στο υποκείμενο σκυρόδεμα.

Φίλος που μένει σε μονοκατοικία λίγο έξω από την Θεσσαλονίκη και έχει κάνει net metering με αποθήκευση ενέργειας θερμαίνεται με ενδοδαπεδια και ηλεκτρικό λέβητα 8kw, και μόνο όταν έχει κάτω από -5 ανάβει το ενεργειακό τζάκι με κανάλια. Αλλά, οι απώλειες του είναι  περίπου 4kw για 100-105τμ (16εκ γραφιτουχα και τριπλά ενεργειακά κουφώματα με αέριο αργκον και αποστάτες από πολυαμιδιο).

Πάρε και την συμβουλή ενός τεχνικού πριν αρχίσεις να επεμβαίνεις στις ρυθμίσεις, εκτός και αν το κατέχεις.

Εγώ τον λειτουργώ στο 20-25% της μέγιστης ισχύος του, αλλά ο τεχνικός προσάρμοσε και κάποιες επιπλέον παραμέτρους σε αυτήν την ρύθμιση.

Επίσης ο λέβητας βρίσκεται σε εσωτερικό χώρο (μικρή αποθήκη) και είναι τοποθετημένος σε απόσταση ενός μέτρου από τους συλλέκτες.

Πολλά πράγματα παίζουν ρόλο (έστω και μικρό), αλλά όταν τα αθροίσεις η διαφορά στο αποτέλεσμα είναι μεγάλη.

Πριν από 15 χρόνια στο ίδιο σπίτι έδινα 200-300 ευρώ κάθε μήνα τον χειμώνα με κεντρική θέρμανση πετρελαίου και τιμή λίτρου 0,6-0,8 ευρώ.

Νομίζω πως ήμουν σαφής.

Ακριβώς πίσω από τον τοίχο που μπαίνει ο σωλήνας βρίσκονται οι συλλέκτες της ενδοδαπεδιας. Δεν θερμαινω ούτε ένα λίτρο παραπάνω από αυτά που μου χρειάζονται για θέρμανση.

Screenshot_2025-02-23-16-05-47-38_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

20 λεπτά πριν, verlemakos είπε

Και εγώ πριν πειραματιστω δεν θα το πίστευα, υπάρχουν τόσα πολλά που παίζουν ρόλο στην εξοικονόμηση και νομίζω ότι στα σημαντικότερα έχω επέμβει σε ικανοποιητικό βαθμό.

Το σημαντικότερο όλων (και με διαφορά) είναι ο περιορισμός των απωλειών. Χωρίς αυτό δεν καταφέρνεις και τίποτα σημαντικό, οποιοδήποτε σύστημα θέρμανσης και να έχεις.

Τουλάχιστον 8-10εκ πάχος μόνωσης, σπάσιμο και πέταμα όλα τα μάρμαρα που βαζανε οι εργολάβοι γύρω από τα πλαίσια σε παράθυρα και πόρτες (δεν φαντάζεσαι πόσο κρύο είναι ικανά να μεταφέρουν μέσα στο σπίτι τον χειμώνα, το ίδιο και με την κάψα το καλοκαίρι), ενεργειακα κουφώματα pvc τοποθετημένα "πρόσωπο" με τον εξωτερικό τοίχο για να ακυρωθεί η θερμογεφυρα των πλαϊνών των κουφωμάτων (αρκετά σημαντική και αυτή η απώλεια), έλεγχος αεροστεγανοτητας με την βοήθεια τεχνίτη κουφωμάτων.

Από εδώ και μετά ξεκινάει η επιλογή συστήματος θέρμανσης, και πλέον όλα συμφέρουν αν έχεις χαμηλές απώλειες (άρα και χαμηλές θερμιδικές απαιτήσεις). 

Ακόμη και η ενδοδαπεδια έχει από κάτω περίπου 7εκ μόνωση, ώστε όσο το δυνατόν οι περισσότερες θερμίδες να οδεύουν στα δωμάτια και όχι στο υποκείμενο σκυρόδεμα.

Φίλος που μένει σε μονοκατοικία λίγο έξω από την Θεσσαλονίκη και έχει κάνει net metering με αποθήκευση ενέργειας θερμαίνεται με ενδοδαπεδια και ηλεκτρικό λέβητα 8kw, και μόνο όταν έχει κάτω από -5 ανάβει το ενεργειακό τζάκι με κανάλια. Αλλά, οι απώλειες του είναι  περίπου 4kw για 100-105τμ (16εκ γραφιτουχα και τριπλά ενεργειακά κουφώματα με αέριο αργκον και αποστάτες από πολυαμιδιο).

Πάρε και την συμβουλή ενός τεχνικού πριν αρχίσεις να επεμβαίνεις στις ρυθμίσεις, εκτός και αν το κατέχεις.

Εγώ τον λειτουργώ στο 20-25% της μέγιστης ισχύος του, αλλά ο τεχνικός προσάρμοσε και κάποιες επιπλέον παραμέτρους σε αυτήν την ρύθμιση.

Επίσης ο λέβητας βρίσκεται σε εσωτερικό χώρο (μικρή αποθήκη) και είναι τοποθετημένος σε απόσταση ενός μέτρου από τους συλλέκτες.

Πολλά πράγματα παίζουν ρόλο (έστω και μικρό), αλλά όταν τα αθροίσεις η διαφορά στο αποτέλεσμα είναι μεγάλη.

Πριν από 15 χρόνια στο ίδιο σπίτι έδινα 200-300 ευρώ κάθε μήνα τον χειμώνα με κεντρική θέρμανση πετρελαίου και τιμή λίτρου 0,6-0,8 ευρώ.

Νομίζω πως ήμουν σαφής.

Ακριβώς πίσω από τον τοίχο που μπαίνει ο σωλήνας βρίσκονται οι συλλέκτες της ενδοδαπεδιας. Δεν θερμαινω ούτε ένα λίτρο παραπάνω από αυτά που μου χρειάζονται για θέρμανση.

Screenshot_2025-02-23-16-05-47-38_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

Ξεκινάει ο λέβητας στην αρχή με λίγο κάτω από 30 βαθμούς (28-29) και λίγο πριν σβήσει φτάνει περίπου 33-34. Φουλ συμπύκνωση. Πολύ σημαντική και η ενδοδαπεδια ξηράς δόμησης, 15-20% πιο οικονομική από την συμβατική, ιδίως σε σπίτια με χαμηλές απώλειες.

Screenshot_2025-02-23-17-21-10-04_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

Screenshot_2025-02-23-17-21-31-21_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

2 ώρες πριν, giannnis122 είπε

Δηλαδή είχες ζεστό το σπίτι με  20,5 βαθμούς ένα εικοσιτετράωρο με μόνο 1,6 κυβικά αέριο; Με αυτές τι εξωτερικές θερμοκρασίες μου φαίνονται πολύ λίγο, σε ήπιο καιρό ποσό καις, 0,3-0,5; Δηλαδή με μείωση της απόδοσης το λέβητα στο 40% περίπου έχεις αυτές τις αποδόσεις; Θα ήθελα να μου πεις πως γίνεται να το δοκιμάσω γιατί πειραματίζομαι και εγώ με τις θερμοκρασίες αλλά όχι με την απόδοση του. Έχω την δυνατότητα να παίξω με την απόδοση kw  και και με την απόδοση του κυκλοφορητή, τώρα είναι όλα στο auto 

Αν ξέρεις τίς συνολικές σου απώλειες, κατέβασε την ισχύ κοντά σε αυτήν την τιμή. Για τις υπόλοιπες παραμέτρους ζήτησε βοήθεια από έναν θερμουδραυλικο που έχει γνώση του λέβητα σου. Πολύ σπάνια θα βρεις κάποιον που γνωρίζει ρυθμίσεις για όλες τις μάρκες.

Όχι τίποτα άλλο, αλλά να μην βρεθείς χωρίς θέρμανση μέσα στο καταχείμωνο.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, verlemakos είπε

Και εγώ πριν πειραματιστω δεν θα το πίστευα, υπάρχουν τόσα πολλά που παίζουν ρόλο στην εξοικονόμηση και νομίζω ότι στα σημαντικότερα έχω επέμβει σε ικανοποιητικό βαθμό.

Το σημαντικότερο όλων (και με διαφορά) είναι ο περιορισμός των απωλειών. Χωρίς αυτό δεν καταφέρνεις και τίποτα σημαντικό, οποιοδήποτε σύστημα θέρμανσης και να έχεις.

Τουλάχιστον 8-10εκ πάχος μόνωσης, σπάσιμο και πέταμα όλα τα μάρμαρα που βαζανε οι εργολάβοι γύρω από τα πλαίσια σε παράθυρα και πόρτες (δεν φαντάζεσαι πόσο κρύο είναι ικανά να μεταφέρουν μέσα στο σπίτι τον χειμώνα, το ίδιο και με την κάψα το καλοκαίρι), ενεργειακα κουφώματα pvc τοποθετημένα "πρόσωπο" με τον εξωτερικό τοίχο για να ακυρωθεί η θερμογεφυρα των πλαϊνών των κουφωμάτων (αρκετά σημαντική και αυτή η απώλεια), έλεγχος αεροστεγανοτητας με την βοήθεια τεχνίτη κουφωμάτων.

Από εδώ και μετά ξεκινάει η επιλογή συστήματος θέρμανσης, και πλέον όλα συμφέρουν αν έχεις χαμηλές απώλειες (άρα και χαμηλές θερμιδικές απαιτήσεις). 

Ακόμη και η ενδοδαπεδια έχει από κάτω περίπου 7εκ μόνωση, ώστε όσο το δυνατόν οι περισσότερες θερμίδες να οδεύουν στα δωμάτια και όχι στο υποκείμενο σκυρόδεμα.

Φίλος που μένει σε μονοκατοικία λίγο έξω από την Θεσσαλονίκη και έχει κάνει net metering με αποθήκευση ενέργειας θερμαίνεται με ενδοδαπεδια και ηλεκτρικό λέβητα 8kw, και μόνο όταν έχει κάτω από -5 ανάβει το ενεργειακό τζάκι με κανάλια. Αλλά, οι απώλειες του είναι  περίπου 4kw για 100-105τμ (16εκ γραφιτουχα και τριπλά ενεργειακά κουφώματα με αέριο αργκον και αποστάτες από πολυαμιδιο).

Πάρε και την συμβουλή ενός τεχνικού πριν αρχίσεις να επεμβαίνεις στις ρυθμίσεις, εκτός και αν το κατέχεις.

Εγώ τον λειτουργώ στο 20-25% της μέγιστης ισχύος του, αλλά ο τεχνικός προσάρμοσε και κάποιες επιπλέον παραμέτρους σε αυτήν την ρύθμιση.

Επίσης ο λέβητας βρίσκεται σε εσωτερικό χώρο (μικρή αποθήκη) και είναι τοποθετημένος σε απόσταση ενός μέτρου από τους συλλέκτες.

Πολλά πράγματα παίζουν ρόλο (έστω και μικρό), αλλά όταν τα αθροίσεις η διαφορά στο αποτέλεσμα είναι μεγάλη.

Πριν από 15 χρόνια στο ίδιο σπίτι έδινα 200-300 ευρώ κάθε μήνα τον χειμώνα με κεντρική θέρμανση πετρελαίου και τιμή λίτρου 0,6-0,8 ευρώ.

Νομίζω πως ήμουν σαφής.

Ακριβώς πίσω από τον τοίχο που μπαίνει ο σωλήνας βρίσκονται οι συλλέκτες της ενδοδαπεδιας. Δεν θερμαινω ούτε ένα λίτρο παραπάνω από αυτά που μου χρειάζονται για θέρμανση.

Screenshot_2025-02-23-16-05-47-38_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

Ξεκινάει ο λέβητας στην αρχή με λίγο κάτω από 30 βαθμούς (28-29) και λίγο πριν σβήσει φτάνει περίπου 33-34. Φουλ συμπύκνωση. Πολύ σημαντική και η ενδοδαπεδια ξηράς δόμησης, 15-20% πιο οικονομική από την συμβατική, ιδίως σε σπίτια με χαμηλές απώλειες.

Screenshot_2025-02-23-17-21-10-04_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

Screenshot_2025-02-23-17-21-31-21_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

Αν ξέρεις τίς συνολικές σου απώλειες, κατέβασε την ισχύ κοντά σε αυτήν την τιμή. Για τις υπόλοιπες παραμέτρους ζήτησε βοήθεια από έναν θερμουδραυλικο που έχει γνώση του λέβητα σου. Πολύ σπάνια θα βρεις κάποιον που γνωρίζει ρυθμίσεις για όλες τις μάρκες.

Όχι τίποτα άλλο, αλλά να μην βρεθείς χωρίς θέρμανση μέσα στο καταχείμωνο.

23-02-2025, κατανάλωση 1,554 κυβικά μέτρα (θέρμανση + ένα καυτό μπάνιο της συζύγου γιατί το νερό του ηλιακού δεν έφτασε σήμερα για όλους λόγω συννεφιάς). Σταθερά 20,4-20,6 η θερμοκρασία.

Θα τροποποιήσω την συνολική διάρκεια από 180 σε 240 λεπτά (4 ώρες) χωρίς να πειράξω τα μεσοδιαστήματα, πιο πολύ για να δω αν μεταβάλλεται η μέση ωριαία κατανάλωση αλλά και να παρατηρήσω την μεταβολή της θερμοκρασίας του χώρου και των on/off. 

Για να δούμε....

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα,

Διαβάζω τις εμπειρίες σας για τις καταναλωσεις και προβληματίζομαι ότι μάλλον κάτι δεν πάει καλά στη δική μου εγκατάσταση...

Αλλαγή μέσα Δεκεμβρίου από πετρέλαιο σε ΦΑ , διαμέρισμα 125τμ σε ενδιάμεσο όροφο του 2000 με πολύ βασική μόνωση στην Αττική, με λέβητα Ariston Clas one 30Kw , χωρίς αλλαγή των σωμάτων πάνελ που υπήρχαν στο σπίτι. Θερμοστάτης Siemens RDH100.

Ο εγκαταστάτης άφησε το λέβητα στις εργοστασιακές ρυθμίσεις 70 βαθμούς νερά θέρμανσης.

Ζεστή έχουμε ικανοποιητική αλλά οι καταναλώσεις είναι πάρα πολύ υψηλές. 208 κυβικά το Γενάρη , 200 κυβικά το Φεβρουάριο μέχρι σήμερα..

θερμοστάτης στους 20 βαθμούς από 16.00 - 24.00 και μετά 18 βαθμούς..

Έχω δοκιμάσει κάποιες μέρες να κατεβάσω νερά στους 60 αλλά αργεί πολύ να ανεβάσει θερμοκρασία σε καλά κρύα, και ουσιαστικά φαίνεται να καταναλώνει τα ίδια με τους 70 βαθμούς...

Τα παραπάνω τα παρακολουθώ μέσω της εφαρμογής του λέβητα που δείχνει αναλυτικά ημερήσιες καταναλώσεις 

Με βάση ότι διαβάζω από τις εμπειρίες σας η κατανάλωση είναι υπερβολική... Θα βοηθούσε αν άλλαζα το θερμοστάτη με τις ariston που επικοινωνεί με το λέβητα? Είτε για αντιστάθμιση ή μήπως μπορεί να διαμορφώνει την ισχύ του λέβητα ανάλογα με τη διαφορά θερμοκρασίας που ζητείται στο χώρο, μιας και τώρα ο simenes λειτουργεί απλά ως on off?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας και απολογούμαι για το μακροσκελές κείμενο..

Δημοσ.

Έκανα ένα πείραμα χτες και έβαλα τον λέβητα να τρέχει μόνο με την εξωτερική θερμοκρασία, άρα σύμφωνα με την καμπύλη.

Στους 3 που είχε έξω τον έβαλα στους 35 βαθμούς.

Το σπίτι μια χαρά, στους 20,5 με 20,9 σταθερά.

Αλλά σε ένα τρίωρο έκαψε 2,12 κυβικά οπότε δεν θεωρώ επιτυχημένο το πείραμα. Από ότι είδα βγαίνοντας στο μπαλκόνι πρέπει να κάνει συνέχει on-off οπότε δεν βοηθάει η κατάσταση. Πρέπει να βρω πως κατεβαίνει σε kw ο λέβητας... Αν ξέρει κανείς για de detriech πείτε.

@steliosnt κατέβασε τα νερά 50 και άσε όλη την μέρα στους 20. Το πολύ μέχρι 19,5 το βραδύ. Τι εννοείς 'αργεί" να ανεβάσει θερμοκρασία; Με 60 βαθμούς αργεί; Τι σώματα έχεις;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...