mitsosbmx Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Καλησπέρα παιδιά.Ήμουν κάτοχος μιας Asus H97M-E μέχρι που χάλασε και την πήγα στο eshop για αντικατάσταση(εντός εγγύησης).Μετά από έλεγχο μου πίστωσαν την αξία της κάρτας αλλα διαπίστωσα πως δεν μπορώ να βρώ μητρικές H97/Z97 ούτε στο eshop αλλά ούτε και σε κανένα άλλο μαγαζί.Οί διαθέσιμες H81 με καλύπτουν προς το παρών αλλα μου "κόβουν" κάθε δυνατότητα αναβάθμισης.Υπάρχει κάποιος τρόπος να απαιτήσω την αντικατάσταση της??
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 επειδή κάποτε δούλευα στο eshop αν έχεις δεχτεί το πιστωτικό τότε δυστυχώς δε μπορείς να κάνεις κάτι..
mitsosbmx Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν έχω πραγματοποιήσει καμία ενέργεια ακόμη.Επίσης με αποζημίωσαν όπως ορίζει η εγγύηση ,άρα απο μεριά τους είναι καλλυμένοι, και δεν νομίζω οτι μπορώ να τους πιέσω μιας και το πρόβλημα είναι η γενική έλλειψη του chipset στην ελλάδα. Θα επικοινωνήσω αύριο μαζί τους και με την asus και θα postάρω οτιδήποτε νεότερο. Επεξ/σία 1 Φεβρουαρίου 2018 από mitsosbmx
masteripper Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Υπάρχουν πάντα και τα μεταχειρισμένα...αν βρεις με εγγύηση δεν σε χαλάει...
Manjaro Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 Αυτό που έπρεπε να κάνεις ειναι RMA και θα σου δίνανε ίδιων ή καλύτερων δυνατοτήτων μητρική. Απο την στιγμή που πήρες λεφτά στο χέρι ή δέχτηκες πιστωτικό δύσκολα ξεμπερδεύεις ειναι στην ευχέρεια του υπαλλήλου που θα επικοινωνήσεις το αν θα ξεχάσουν πως δέχτηκες πιστωτικό και να πάνε σε RMA.
leros2004 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Για να του έδιναν άλλη μητρική θα έπρεπε να έχουν κιόλας, γιαυτό και του έκοψαν αμέσως πιστωτικό, το μόνο λάθος ήταν ότι το δέχτηκε και δεν απαίτησε επιστροφή χρημάτων 1
Manjaro Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, leros2004 είπε Για να του έδιναν άλλη μητρική θα έπρεπε να έχουν κιόλας, γιαυτό και του έκοψαν αμέσως πιστωτικό, το μόνο λάθος ήταν ότι το δέχτηκε και δεν απαίτησε επιστροφή χρημάτων Του έκοψαν πιστωτικό επειδή δεν μπορούν να παραγγείλουν μητρική αυτοί ως κατάστημα απο τον εισαγωγέα γιατί δεν πουλιέται πια. Αν έκανε RMA η μητρική δεν θα είχε σχέση με το τι έχει και δεν έχει το e-shop θα πήγαινε στην ASUS κατευθείαν και αυτοί έχουν και αν δεν έχουν θα είχε η ASUS γερμανιας που εσωτερικά θα έστελνε στην ASUS ελλάδας.. και αν δεν έχει καμία ASUS σε όλο τον κόσμο τότε θα του δίνανε μια άλλη αντίστοιχων ή καλύτερων δυνατοτήτων. Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2018 από Manjaro
Dr_73 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Με βάση τα ισχύοντα δεδομένα πουλάει τα υπόλοιπα και πάει σε νέα πλατφόρμα. Το να πληρώσει τώρα 250 ευρώ για Ζ97 ... δεν λέει . Ειδικά αν σκεφτείς ότι stock i5 8400 αποδίδει τα ίδια με i7 4790K στα 4,5GHz . 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα