epipi Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σας, έχω ένα ερώτημα σχετικά με συνάρτηση αναζήτησης στο Excel. Έχοντας αρκετά φύλλα σε ένα Workbook με ονομ/μα και τηλέφωνα, (το κάθε φύλλο έχει 4 στήλες και στην τελευταία είναι το τηλ) θα ήθελα να χρησιμοποιώ μια συνάρτηση αναζήτησης μόνο για το τηλέφωνο σε όλα τα φύλλα του workbook. Πχ, θέλω να βρω σε ποιόν αντιστοιχεί ένα συγκεκριμένο νούμερο τηλεφώνου. Αυτή την συνάρτηση θα ήθελα να την χρησιμοποιώ κάθε φορά που θέλω να κάνω αναζήτηση, σε ένα συγκεκριμένο κελί σε ένα νέο φύλλο στο ίδιο workbook, και να μου βγάζει αποτέλεσμα την γραμμή που αντιστοιχεί το τηλέφωνο μαζί με όλα τα υπόλοιπα στοιχεία της γραμμής. Έχω προσπαθήσει με την VLOOKUP αλλά δεν μπόρεσα να έχω το αποτέλεσμα που θέλω. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου 2018 από epipi
omrtlegol Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Γιατί συνάρτηση? Ctr+f --> επιλογες Εκεί που λέει "αναζήτηση σε: " Βάζεις "όλο το βιβλίο εργασίας" Και γράφεις το τηλ που θες ! Μετά ή εύρεση ή εμφάνιση όλων ! Αναλόγως τι σε βολεύει. 1
epipi Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Υπάρχει όμως συνάρτηση που να μπορώ να το κάνω χωρίς να χρησιμοποιώ το Ctr + F? Δλδ, φτιάχνω ένα άλλο φύλλο, κι εκεί θέλω μόνο να κάνω την αναζήτηση πατώντας το νούμερο σε ένα κελί, και η συνάρτηση να μου βγάζει το αποτέλεσμα.
epipi Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Ωραία!!! Ούτε κι εγώ!!! VBA στο EXCEL του 07 δεν την έχει... Σε ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια!!
micos000 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Εγώ θα έλεγα ότι θέλεις access. Το excel δεν είναι τόσο ευέλικτο όσον αφορά την διαχείριση δεδομένων και τα reports. Αυτή είναι δουλειά για βάση δεδομένων.
demessakis Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Για να κάνεις αυτό που θες, θα πρέπει να εισάγεις 4 διαφορετικές συναρτήσεις, όπου η κάθε μια θα επιστρέφει και το αποτέλεσμα κάθε στήλης. Παράδειγμα: Ας πούμε πως είναι 4 τα φύλλα εργασίας, στο 5ο η μεταβλητή (αριθμός τηλεφώνου) είναι στο κελί Α1 και πως οι σειρές των δεδομένων σε κάθε φύλλο είναι από 1 έως 10. Τότε το ονοματεπώνυμο θα εμφανιστεί με την συνάρτηση: =IFERROR(INDEX(Φύλλο1!A1:D10;MATCH(A1;Φύλλο1!D1:D10;0);1);IFERROR(INDEX(Φύλλο2!A1:D10;MATCH(A1;Φύλλο2!D1:D10;0);1);IFERROR(INDEX(Φύλλο3!A1:D10;MATCH(A1;Φύλλο3!D1:D10;0);1);INDEX(Φύλλο4!A1:D10;MATCH(A1;Φύλλο4!D1:D10;0);1)))) Για τις δίπλα συναρτήσεις, απλά αλλάζεις τους κόκκινους άσσους σε 2, 3 και 4. Προσοχή στις ονομασίες των φύλλων εργασίας.
epipi Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια, αυτό μου φαίνεται πιο κατανοητό. Στην INDEX το πεδίο Α1:D10 είναι ο πίνακας που θα διαβάσει σε κάθε φύλλο, στην MATCH συγκρίνει την μεταβλητή με τις σειρές της στήλης που περιέχει τα τηλέφωνα (D1:D10). Οι κόκκινοι άσοι σε τι αναφέρονται ακριβώς? Δεν μου δουλεύει έως τώρα που το προσπάθησα με αυτό το παράδειγμα.
demessakis Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Οι κόκκινοι άσσοι είναι ο αριθμός στήλης του πίνακα της συνάρτησης index (A1:D10), που θέλεις να επιστρέψει το αποτέλεσμα. Παράδειγμα, αν έχουμε πίνακα στο πεδίο E25:R80, βάζοντας τον αριθμό 4, θα έχουμε επιστροφή από την στήλη H. Στην ουσία τα index και match, είναι η βελτιωμένη έκδοση των vlookup,hlookup. Η match μπαίνει για να επιστρέψει την γραμμή σειράς ή στήλης αντίστοιχα. Τις ονομασίες των φύλλων εργασίας τις έχεις σωστές; Σε περίπτωση που βάλεις αριθμό που δεν υπάρχει, επιστρέφει #Δ/Υ.
kormos Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Στις 1/31/2018 στις 8:38 ΜΜ, epipi είπε Ωραία!!! Ούτε κι εγώ!!! VBA στο EXCEL του 07 δεν την έχει... Σε ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια!! Λίγο περασμένες οι ημέρες απλά ήθελα να σημειώσω πως τα 2007 μια χαρά έχουν VBA Πρέπει να ενεργοποιήσεις το μενού Developers.
epipi Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2018 Αν και αρκετά καθυστερημένα ευχαριστώ πολύ!!! Δεν το πολυκατέχω με excel αλλά όλα ok.
gregdel Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2018 και με vlookup λογικά γίνεται αλλά ανά φύλλο εργασίας
epipi Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2018 Επειδή οι εγγραφές δεν είναι σταθερές, γιατί θα αυξάνονται με τον καιρό, η vlookup δεν με βοηθά τόσο, ωστόσο με βοήθησε αρκετά η λύση του demessakis για να κατανοήσω πως μπορεί να γίνει. Ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια!!!
kostas 234 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2022 Καλησπέρα παιδιά θέλω μια βοήθεια στο excel Τι θέλω να κάνω βγάζω της υπηρεσίες σε συναδέλφους και στο excel στο 1 φύλλο έχω το συγκεντρωτικό και στο δεύτερο και τρίτο φύλλο έχω τα πόστα που κάνουν η συνάδελφοι. και στο 1 φύλλο αλλά και στα άλλα φύλλα είναι πίνακας με ονόματα και ημερολογιακά θέλω αν ξέρετε την συνάρτηση που θα βάλω στο 1 φύλλο για να αντλεί της πληροφορίες από τα άλλα φύλλα και να μου τα εμφανίζει στο 1 φύλλο δηλ πχ την 1 του μηνός βάζω τον χ συνάδελφο στο κουτί της ημέρας βάζω το γράμμα χ και αυτό να καταλαβαίνει και να το εμφανίζει στο 1 φύλλο και ου το καθεξής για της άλλες ημέρες η συνάδελφοί είναι 10 άτομα για τα 2 διαφορετικά πόστα που έχω
MastroGiannis Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Φτιάξε ένα αντίγραφο του αρχείου με ψεύτικα ονόματα και μερικά "χειροκίνητα" αποτελέσματα όπως τα θέλεις και ανέβασέ το.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα