Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, phanispal είπε

Ισχύει ότι τα μπεκ δεν είναι να τα καθαρίζεις αρκετές φορές;

Το κυριότερο είναι να είναι καλό το μηχάνημα καθαρισμού και να ρυθμιστεί στα σωστά Ohm.

Εχω διαβάσει οτι χάνεται η ελαστικότητα της μεμβράνης που έχουν μέσα  στόν καθαρισμό τους

Για αυτό και είμαι διστακτικός, και το ψάχνω.

Δημοσ.

Εαν τα μπεκ σας ειναι φθηνα αλλαξτε τα...ο καθαρισμός συνηθως απλα κουκουλωνει προσωρινα το προβλημα δε το λυνει...

Με νεα μπεκ (και ενα σετ μπουζι ακομα καλυτερα) θα εχετε άλλο αμαξι

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Εαν τα μπεκ σας ειναι φθηνα αλλαξτε τα...ο καθαρισμός συνηθως απλα κουκουλωνει προσωρινα το προβλημα δε το λυνει...

Με νεα μπεκ (και ενα σετ μπουζι ακομα καλυτερα) θα εχετε άλλο αμαξι

Αυτό είναι το πρόβλημα μου , το σέτ (4) στοιχίζει 492 ευρώ, αλλιώς δεν θα το συζητούσα , θα προχωρούσα κατευθείαν στην αντικατάσταση

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Αυτό είναι το πρόβλημα μου , το σέτ (4) στοιχίζει 492 ευρώ, αλλιώς δεν θα το συζητούσα , θα προχωρούσα κατευθείαν στην αντικατάσταση

Ε ειναι μετρίως ακριβα... Ισως αξίζει μια δοκιμη για καθαρισμό (εαν καθαρίζονται, τα δικα μου π.χ. δε καθαριζονται και εχουν 1200 €)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μελέτη πολλά μπορεί να είναι.

Και εγώ υγραεριοκίνητος ως γνωστόν πέρασα τα 115.000 χιλιόμετρα με lpg στο opel vectra c.Και εμένα μου κάνει κάποια προβληματάκια ορισμένες φορές και όχι  πάντα στο ξεκίνημα με βενζίνη. Στο υγραέριο δεν έχω κανένα πρόβλημα.Αρυθμίες δεν έχω απλά όπως είπα όχι πάντα αλλά μερικές φορές στο ξεκίνημα με βενζίνη έχω βύθισμα στις χαμηλές στροφές λες και δουλεύει με 2 ή 3 κυλίνδρους. Εάν το μαρσάρω και του δώσω μπόλικες στροφές ξεκινάει κανονικά.Στα χαμηλά υπάρχει αυτό το πρόβλημα.

Το έχω ψάξει άλλος λέει μπεκ , άλλος πολλαπλασιαστή , άλλος αισθητήρες , άλλος αντλία βενζίνης άλλος εγκέφαλο υγραερίου ότι νάναι.Από τη στιγμή που κανένας δεν μου λέει με σιγουριά είναι το τάδε δεν πληρώνω στην τύχη και ψάχνοντας;;;; Τέτοιο μαστορηλίκι το κάνω και μονάχος.Δεν ανάγκη να τους πληρώνω.Επειδή και εγώ είμαι κοντά στις 250.000 χιλιόμετρα λέω να αλλάξω αισθητήρες λ.Παίρνει 2 έναν πριν τον καταλύτη έναν μετά και είμαι στο ψάξιμο.Από 180 έως 200 ευρώ κοστίζουν.Θα τους πάρω και θα τους κουμπώσω μόνος κάποια στιγμή και βλέπουμε.

Αν το δουλέψω λίγα χιλιόμετρα μόνο με βενζίνη το πρόβλημα εξαφανίζεται.Όταν το βάλω υγραέριο μπορεί να το ξανακάνει.

Ευτυχώς δεν είναι κάτι σημαντικό το έχω συνηθίσει ξεκινάω το πρωί με μικρό ζέσταμα και πολύ λίγες στροφές μέχρι να γυρίσει υγαέριο.

edit.Πρίν καμιά βδομάδα αντί για καθαρισμό έδωσα 40 ευρώ παραπάνω άλλαξα και πνεύμονα γιατί ο πρώτος ήταν φτηνός Βουλγάρικος.Έβαλα ιταλικό και μέχρι στιγμής έχω δει αισθητή διαφορά.

 

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Μελέτη πολλά μπορεί να είναι.

Και εγώ υγραεριοκίνητος ως γνωστόν πέρασα τα 115.000 χιλιόμετρα με lpg στο opel vectra c.Και εμένα μου κάνει κάποια προβληματάκια ορισμένες φορές και όχι  πάντα στο ξεκίνημα με βενζίνη. Στο υγραέριο δεν έχω κανένα πρόβλημα.Αρυθμίες δεν έχω απλά όπως είπα όχι πάντα αλλά μερικές φορές στο ξεκίνημα με βενζίνη έχω βύθισμα στις χαμηλές στροφές λες και δουλεύει με 2 ή 3 κυλίνδρους. Εάν το μαρσάρω και του δώσω μπόλικες στροφές ξεκινάει κανονικά.Στα χαμηλά υπάρχει αυτό το πρόβλημα.

Το έχω ψάξει άλλος λέει μπεκ , άλλος πολλαπλασιαστή , άλλος αισθητήρες , άλλος αντλία βενζίνης άλλος εγκέφαλο υγραερίου ότι νάναι.Από τη στιγμή που κανένας δεν μου λέει με σιγουριά είναι το τάδε δεν πληρώνω στην τύχη και ψάχνοντας;;;; Τέτοιο μαστορηλίκι το κάνω και μονάχος.Δεν ανάγκη να τους πληρώνω.Επειδή και εγώ είμαι κοντά στις 250.000 χιλιόμετρα λέω να αλλάξω αισθητήρες λ.Παίρνει 2 έναν πριν τον καταλύτη έναν μετά και είμαι στο ψάξιμο.Από 180 έως 200 ευρώ κοστίζουν.Θα τους πάρω και θα τους κουμπώσω μόνος κάποια στιγμή και βλέπουμε.

Αν το δουλέψω λίγα χιλιόμετρα μόνο με βενζίνη το πρόβλημα εξαφανίζεται.Όταν το βάλω υγραέριο μπορεί να το ξανακάνει.

Ευτυχώς δεν είναι κάτι σημαντικό το έχω συνηθίσει ξεκινάω το πρωί με μικρό ζέσταμα και πολύ λίγες στροφές μέχρι να γυρίσει υγαέριο.

edit.Πρίν καμιά βδομάδα αντί για καθαρισμό έδωσα 40 ευρώ παραπάνω άλλαξα και πνεύμονα γιατί ο πρώτος ήταν φτηνός Βουλγάρικος.Έβαλα ιταλικό και μέχρι στιγμής έχω δει αισθητή διαφορά.

Καλησπέρα, το θέμα με το υγραέριο εμένα είναι πρωτοφανές!Είναι καθαρά σπαζοκεφαλιά! Σήμερα μου τηλεφώνησε ο επίσημος εισαγωγέας και δεν μπορεί να με καλύψει σε εγγύηση λόγω 2 χρόνων.  Άλλωστε έχω κάνει με υγραέριο 75000 χλμ. Η εγγύηση καλύπτει 2 χρόνια ή 50.000χλμ Ακριβώς 1 μήνας πέρασε.

Πιθανόν  η ζημιά θα προήλθε από το κόλλημα της πλεξούδας απο το 1ο εγκαταστάτη και με το καιρό έγινε το πρόβλημα, ή ήταν η ώρα του Τι να πω....Πάντως και από άλλα άτομα με Lovato στα 2 χρόνια βγάζουν ζημιές μπέκ, Map Sensor.

Το υγραέριο δεν το λειτουργώ εδώ και 2 μηνες!

Το αμάξι έχει αρκετά χιλιόμετρα επάνω. Από ρεύματα δέν έχει θέματα.

Το πρόβλημα είναι οτι μου έχει κάψει και 1 αισθητήρα λάμδα το εμπρός. Το κόστος 300 ευρώ ΟΕΜ. Σε εμπορίου Bosch  200.

Δέν ξέρω εάν είναι φυσιολογική φθορά ή κάηκε στίς αρχές που το υγραέριο ήταν αρύθμιστο. Πρίν μπεί το υγραέριο το αμάξι δούλευε μια χαρά, και δέν είχε κωδικό βλαβης

Η συμφωνία είναι οτι εάν δεν δώ διαφορά με τα μπέκ , που μάλλον θα τα καθαρίσω , λεφτά δέν δίνω.

Το θέμα του υγραερίου θα το αφήσω για πιο πίσω.

Πρίν 1 μήνα έδωσα για καινούργια ελαστικά 4αδα και για μάζεμα στο σύστημα διεύθυνσης.Φυσιολογικά για τα χιλιόμετρα που έχει.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, christopher0016 είπε

σκυλι το hodnaki φιλε μελετη!     η αληθεια ειναι οτι τα χει τα χιλιομετρα του  και δεν ξερω εαν αξιζει να δινεις χρημα 

Το εχω 1ο χέρι απο το 2003.

Δέν εχω παράπονο αλλά τώρα με άφησε το υγραέριο, ωστε να το κράταγα ακόμη 2-3 χρόνια.

Μπέκ θα βρω μετ/σμενα ώστε εάν πάθουν κάτι τα δικά μου να τα βάλω επάνω. 

Έχω 1 αμάξι και δεν μπορώ να μείνω χωρίς αμάξι.

Μηχανικά και το σασί είναι προσεγμένο και καθαρό

Μόνο περιφερειακά αναλώσιμα έχει ζητήσει και 1 γρύλο παραθύρου τα 14 χρόνια.

Κάνω 120 χιλιόμετρα καθημερινά και μου έχω πρόβλημα τώρα με τις βενζίνες , φεύγουν τα 20 αρικα αέρας.

Και το καημένο δεν καίει 7/100 αλλά αφού έχει 1.55 ευρώ/λτ που να φτουρήσει η βενζίνη

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Οσο αφορά το υγραέριο βρέθηκε λύση.

Έγινε φορμάτ και έγινε εγκατάσταση νέας έκδοσης firmware.

Εδω και 2 εβδομάδες που έχω κάνει 2000 χλμ δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.

Τώρα όσο αφορά τα μπέκ της βενζίνης θα προχωρήσω σε καθαρισμό.

Τα ανταλλακτικά απο την ανάκληση τα περιμένω εδω και 1.5 μήνα.

Είναι 1 αισθητήρας λάμδα εμπρός , 1 βαλβίδα ρελαντί, και έλεγχο μηχανισμού αερόσακου συνοδηγού.

Όλα τα Ιαπωνικά που έχουν αερόσακο της Takata έχουν ανάκληση.

Δημοσ.

φιλε μου αυτο το θεμα αρρυθμιας ειναι ενοχλητικο,πολλες φορες σβηνει και το οχημα ειδικα σε σημεια που πατας φρενα (τραβαει αερα),ειναι κλασσικο φαινομενο σε αυτοκινητα με χρονακια,εσυ εχεις και χιλιομετρα πανω

το κακο ειναι οτι δεν μπορει ευκολα ο καθε  μαστορας να βρει τι φταιιει απο τη στιγμη που το διαγνωστικο δεν βγαζει βλαβη,υποθεσεις μπορουμε να κανουμε πολλες,συνηθως καθαριζουν την πεταλουδα και κανουν μια επανεκκινηση το κοστος ειναι μικρο 15-25 ευρω,μετα πας σε διαφορους αισθητηρες,μετα στον  λ (αυτος ο λ παντα γιατι πρεπει να φταιει)κτλ,θα πρπει να βγαζει να βαζει μεχρι να βρει την αστοχια

να ξερεις δεν συνιθιζεται σε βενζινοκινητο οχημα καθαρισμος(υποθετω με μια ΄΄αμφισβητουμενη΄΄ μεθοδο υπερηχων) η αλλαγη μπεκ,οπως σου ειπε ο μαστορας μπορει να αποτυχει η μπορει και να μην κανει διαφορα καν σε αντιθεση με τα  πετρελαιοκινητα που ενας καθαρισμος τα βγαζεις τα κανεις κομματια / αλλαγη εμβολου και ρυθμιση στα μπεκ νομιζεις οτι οδηγας αλλο αυτοκινητο

ελπιζω να βρεις λυση να φταιει οντως αυτο 

 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

φιλε μου αυτο το θεμα αρρυθμιας ειναι ενοχλητικο,πολλες φορες σβηνει και το οχημα ειδικα σε σημεια που πατας φρενα (τραβαει αερα),ειναι κλασσικο φαινομενο σε αυτοκινητα με χρονακια,εσυ εχεις και χιλιομετρα πανω

το κακο ειναι οτι δεν μπορει ευκολα ο καθε  μαστορας να βρει τι φταιιει απο τη στιγμη που το διαγνωστικο δεν βγαζει βλαβη,υποθεσεις μπορουμε να κανουμε πολλες,συνηθως καθαριζουν την πεταλουδα και κανουν μια επανεκκινηση το κοστος ειναι μικρο 15-25 ευρω,μετα πας σε διαφορους αισθητηρες,μετα στον  λ (αυτος ο λ παντα γιατι πρεπει να φταιει)κτλ,θα πρπει να βγαζει να βαζει μεχρι να βρει την αστοχια

να ξερεις δεν συνιθιζεται σε βενζινοκινητο οχημα καθαρισμος(υποθετω με μια ΄΄αμφισβητουμενη΄΄ μεθοδο υπερηχων) η αλλαγη μπεκ,οπως σου ειπε ο μαστορας μπορει να αποτυχει η μπορει και να μην κανει διαφορα καν σε αντιθεση με τα  πετρελαιοκινητα που ενας καθαρισμος τα βγαζεις τα κανεις κομματια / αλλαγη εμβολου και ρυθμιση στα μπεκ νομιζεις οτι οδηγας αλλο αυτοκινητο

ελπιζω να βρεις λυση να φταιει οντως αυτο 

Να υποθέσω από την καλή ποιότητα βενζίνης και τα καθαρότατα καυσαέρια που περνάνε από αυτόν συγκινείται και χαλάει :P

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

φιλε μου αυτο το θεμα αρρυθμιας ειναι ενοχλητικο,πολλες φορες σβηνει και το οχημα ειδικα σε σημεια που πατας φρενα (τραβαει αερα),ειναι κλασσικο φαινομενο σε αυτοκινητα με χρονακια,εσυ εχεις και χιλιομετρα πανω

το κακο ειναι οτι δεν μπορει ευκολα ο καθε  μαστορας να βρει τι φταιιει απο τη στιγμη που το διαγνωστικο δεν βγαζει βλαβη,υποθεσεις μπορουμε να κανουμε πολλες,συνηθως καθαριζουν την πεταλουδα και κανουν μια επανεκκινηση το κοστος ειναι μικρο 15-25 ευρω,μετα πας σε διαφορους αισθητηρες,μετα στον  λ (αυτος ο λ παντα γιατι πρεπει να φταιει)κτλ,θα πρπει να βγαζει να βαζει μεχρι να βρει την αστοχια

να ξερεις δεν συνιθιζεται σε βενζινοκινητο οχημα καθαρισμος(υποθετω με μια ΄΄αμφισβητουμενη΄΄ μεθοδο υπερηχων) η αλλαγη μπεκ,οπως σου ειπε ο μαστορας μπορει να αποτυχει η μπορει και να μην κανει διαφορα καν σε αντιθεση με τα  πετρελαιοκινητα που ενας καθαρισμος τα βγαζεις τα κανεις κομματια / αλλαγη εμβολου και ρυθμιση στα μπεκ νομιζεις οτι οδηγας αλλο αυτοκινητο

ελπιζω να βρεις λυση να φταιει οντως αυτο 

Καλησπέρα. Η πεταλούδα γκαζιού εμένα είναι με ντίζα . Έχει καθαριστεί με λεπτομέρεια. Βγήκε μέχρι και η φλάντζα της αλλάχτηκε.

Όσο αφορά το αισθητήρα λάμδα το περιμένω για παραλαβή απο το Σαρακακη. Εμπίπτει μέσα σε ανάκληση.

Εμπορίου δέν υπάρχει , ο γνήσιος εδω στην Ελλάδα 408 ευρώ, απο Αγγλία 271 ευρω ακριβώς ίδιος κωδικός ανταλλακτικού. 

Για να δείς τι καπέλο μας βάζουν οι ελληνικές αντιπροσωπείες στο κόστος ανταλλακτικών.

Για την αρρυθμία μου έχει περάσει και η βαλβίδα ρελαντί. Τήν περιμένω και αυτή από την ανάκληση Δέν  κάνει συνέχεια τις αρρυθμίες.

Εμένα δεν σβήνει απλώς μου σπάει τα νεύρα, το κάνει ειδικά όταν βγάζω για λίγο ταχύτητα ή όταν σταματάω στο φανάρι. Όχι πάντα όμως.

 

Επεξ/σία από meletis_m
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Ενημερώνω, τελικά καθαρίστηκαν τα μπέκ βενζίνης με ειδικό υγρό και σε μηχάνημα.

Εμφανή η διαφορά καθώς εξαφανίστηκαν και τα προβλήματα εκκίνησης.

Έχω παραγγείλει και τον αισθητήρα οξυγόνου και σε ~1 μήνα θα το παραλάβω.

Έγινε και έλεγχος στις βαλβίδες του κινητήρα. Βρέθηκαν μια χαρά , ειδικά οι εξαγωγής που φοβόμαστε λόγω υγραέριου.

Έχω συμπληρώσει ~92000 με υγραέριο σε 2.5 έτη.

Ελπίζω να στρώσει με το λ και εκ νέου ρύθμιση του υγραερίου στο δρόμο.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Πρόσφατα που έβαλα ξανά υγραέριο σε 1 Mazda 6 του 2005 αναγκαστικά κάνω 40.000 χιλιόμετρα /ετησίως και χρήματα για καινούργιο ντίζελ δέν μπορώ να διαθέσω , έγινε καθαρισμός μπέκ πρωτού τοποθετηθεί το υγραέριο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...