Προς το περιεχόμενο

honda &toyota για δεν εχουν διπλου συμπλεκτη ?


speedman_26

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολλοι λογοι... Καταρχας ειναι πανακριβα. Απο την μελετη και την αναπτυξη λογισμικου, μεχρι και την επισκευη εντος εγγυησης (οπου το κοστος το αναλαμβανει η εταιρια). Κατα δευτερον, για αρκετα μοντελα καθημερινης χρησης, δεν υπαρχει λογος να μπει τετοιο κιβωτιο. Το κλασσικο αυτοματο, θα εξυπηρετησει ανετα τον απλο χρηστη.

Γενικα αν το δεις, η μονη εταιρια που χρησιμοποιει πολυ τετοιο σασμαν (σε πολλα μοντελα) ειναι το group vag. Και αυτο γιατι μπορει να αποσβεσει την επενδυση, μοιραζοντας το ιδιο κιβωτιο σε πολλες μαρκες και πολλα αυτοκινητα. Πλεον το βαζει απο 1000αρια μοτερ μεχρι και στα διλιτρα της. Οι υπολοιπη κατασκευαστες που προσφερουν αυτη τη τεχνολογια την διαθετουν σε συγκεκριμενα μοντελα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, speedman_26 είπε

γιατι δεν βγαζουν παρομοια κιβωτια τυπου dsg ?

Γιατί τα dsg είναι μάπα, του vag. (χαλάνε εύκολα, μεγάλο κόστος επισκευής, πολλοί τριγμοί).
Και με μονό συμπλέκτη μια χαρά δουλεία κάνουν. Ο διπλός συμπλέκτης, είναι για σπορ οδήγηση. Για καθημερινή οδήγηση, μόνο επιπλέον κόστος στην αγορά και στην επισκευή θα φέρει. Και διπλό συμπλέκτη, έχουν, και τα Honda και τα Toyota, στα σπορ μοντέλα, βλέπε acura kai lexus.

Καλημέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα dsg δεν είναι μάπα. Έχουν μεγάλη φήμη και οι επιδόσεις τους είναι καλύτερες από τα περισσότερα αυτόματα. Ναι, θα κάψουν το mechatronic (ζημιά 1000€) αλλά είναι από τα καλυτερα σασμάν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, speedman_26 είπε

Είναι τα αυτόματα το μέλλον η όχι; 

Το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά και δεν χρειάζονται ταχύτητες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
9 ώρες πριν, toyo73 είπε

Θα μπορουσαν και αυτα να εχουν.

Φυσικά και θα μπορούσαν αλλά μόνο βάρος και πολυπλοκότητα συνεισφέρουν

Ενας ηλεκτροκινητήρας μιας αχεσης ,των 200 kW με την μέγιστη ροπή από τις 1000 έως τις 20.000 στροφές είναι υπεραρκετος για τα περισσότερα αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...