speedman_26 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 γιατι δεν βγαζουν παρομοια κιβωτια τυπου dsg ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Γιατί χαλάνε, χάνουν λάδια, είναι καγκουρια και για άσχετους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Η Honda έχει. Από εκεί και πέρα η κάθε εταιρεία κάνει τις επιλογές της. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Supernova21 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Πολλοι λογοι... Καταρχας ειναι πανακριβα. Απο την μελετη και την αναπτυξη λογισμικου, μεχρι και την επισκευη εντος εγγυησης (οπου το κοστος το αναλαμβανει η εταιρια). Κατα δευτερον, για αρκετα μοντελα καθημερινης χρησης, δεν υπαρχει λογος να μπει τετοιο κιβωτιο. Το κλασσικο αυτοματο, θα εξυπηρετησει ανετα τον απλο χρηστη. Γενικα αν το δεις, η μονη εταιρια που χρησιμοποιει πολυ τετοιο σασμαν (σε πολλα μοντελα) ειναι το group vag. Και αυτο γιατι μπορει να αποσβεσει την επενδυση, μοιραζοντας το ιδιο κιβωτιο σε πολλες μαρκες και πολλα αυτοκινητα. Πλεον το βαζει απο 1000αρια μοτερ μεχρι και στα διλιτρα της. Οι υπολοιπη κατασκευαστες που προσφερουν αυτη τη τεχνολογια την διαθετουν σε συγκεκριμενα μοντελα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Το μελλον ειναι CVT 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fisherman95 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 14 ώρες πριν, speedman_26 είπε γιατι δεν βγαζουν παρομοια κιβωτια τυπου dsg ? Γιατί τα dsg είναι μάπα, του vag. (χαλάνε εύκολα, μεγάλο κόστος επισκευής, πολλοί τριγμοί). Και με μονό συμπλέκτη μια χαρά δουλεία κάνουν. Ο διπλός συμπλέκτης, είναι για σπορ οδήγηση. Για καθημερινή οδήγηση, μόνο επιπλέον κόστος στην αγορά και στην επισκευή θα φέρει. Και διπλό συμπλέκτη, έχουν, και τα Honda και τα Toyota, στα σπορ μοντέλα, βλέπε acura kai lexus. Καλημέρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 H Lexus δεν έχει κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgeSmirlis Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Τα dsg δεν είναι μάπα. Έχουν μεγάλη φήμη και οι επιδόσεις τους είναι καλύτερες από τα περισσότερα αυτόματα. Ναι, θα κάψουν το mechatronic (ζημιά 1000€) αλλά είναι από τα καλυτερα σασμάν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
speedman_26 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Είναι τα αυτόματα το μέλλον η όχι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 2 ώρες πριν, speedman_26 είπε Είναι τα αυτόματα το μέλλον η όχι; Το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά και δεν χρειάζονται ταχύτητες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
toyo73 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Στις 1/2/2018 στις 3:40 ΠΜ, amagawd είπε Το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά και δεν χρειάζονται ταχύτητες. Θα μπορουσαν και αυτα να εχουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 9 ώρες πριν, toyo73 είπε Θα μπορουσαν και αυτα να εχουν. Φυσικά και θα μπορούσαν αλλά μόνο βάρος και πολυπλοκότητα συνεισφέρουν Ενας ηλεκτροκινητήρας μιας αχεσης ,των 200 kW με την μέγιστη ροπή από τις 1000 έως τις 20.000 στροφές είναι υπεραρκετος για τα περισσότερα αυτοκίνητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα