Christos84# Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Δηλαδή αν μπεις στο ίντερνετ πως ακριβώς σε χρεώνει; Εν τω μεταξύ τα δεδομένα του πακέτου, που κανονικά έληγαν χθες, λήγουν το 9999. Αν επιχειρήσω να μπω τώρα έφυγε άλλο 2 ευρώ. Τέλος πάντων είχαν στείλει ένα κατεβατό στο messanger, δεν έβγαζε καν νόημα, ότι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα αν έκλεινα τη συνομιλία κι αν συμφωνούσα, λες και μου έκαναν χάρη. Ούτε καν τους απάντησα και τη διέγραψα. Με κλειστά δεδομένα δεν χρεώνεις κόσμο. Τέλος. Στο 90% σε τέτοια θέματα η Wind Q βρίσκεται από πίσω. Επεξ/σία 12 Αυγούστου 2022 από Christos84#
poulinos Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 On 12/08/2022 at 00:20, Christos84# said: Δεν γίνεται να απενεργοποιήθει η συγκεκριμένη προσφορά στη wind. Δηλαδή και 1kb να καταναλώσεις 2 ευρώ θα χρεωθείς γιατί ενεργοποιεί το πακέτο,οκ πολιτική τούς. Εγώ αμφισβητώ ότι χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα μεταξύ 00:00 με 00:01. στειλε email ασχετα με την τηλεφωνικη κληση που εκανες.το πιο πιθανο εινα να στα δωσουν αφου σαν ποσο ειναι αστειο.το να σε χασουν απο πελατη ειναι πολυ μεγαλυτερη ζημια. Μια αλλη λυση εινα να αλλαζεις το apn. μπορει με κλειστα data να κατεβουν data αν εχεις volte οσο ξερω.την εχω πατησει. On 11/08/2022 at 23:31, Christos84# said: Το μόνο που θα καταφέρω είναι να χάσω αλλά 0,25 και να συγχυστώ. Εσύ τι θα τους έλεγες παραπάνω; Αφού η συζήτηση είναι τι κάνεις Γιάννη κουκιά σπέρνω. στελνεις email. On 11/08/2022 at 01:02, Christos84# said: MOΛIΣ EΛABEΣ 1GB AΠO THN YΠHPEΣIA MOBILE INTERNET DAILY ME XPEΩΣH 2E EΩΣ KAI AYPIO TA MEΣANYXTA. ΓIA NA ΣEPΦAPEIΣ OΣO ΘEΣ, MΠEΣ ΣTO MYQ.GR/ MYQ APP 'H KAΛEΣE 12200 ΓIA NA ENEPΓOΠOIHΣEIΣ TO AΓAΠHMENO ΣOY NTATA ΠAKETO! Μόλις έλαβα κι εγώ το συγκεκριμένο μύνημα από Q 00:01 με τα δεδομένα του κινητού μου απενεργοποιημένα 20 λεπτά πριν, μιας και έληγε το πακέτο. Θα τους πάρω αύριο τηλέφωνο αλλά μάλλον άκρη δεν θα βγει.Εχουν επιστρέψει σε κάποιον χρήματα; οι περισσοτεροι βγαζουν ακρη και τα πιστωνουν.
chipakos Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Τα ίδια προβλήματα είχα κι εγώ με τα Data του κινητού μου και ζήτησα από τον πάροχο να μην χρεώνομαι Data αν δεν έχω πληρώσει γι αυτά και μου έκανε φραγή και επιστροφή τα 1.20 ευρώ.Από τότε πριν 3 χρόνια περίπου δεν έχω κάποια χρέωση απατηλή.Ο πάροχός μου είναι η Cosmote. Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου 2022 από chipakos
Aprile Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Λοιπόν η Wind κάνει κάτι τέτοια λάθη συστηματικά από παλιά που τότε ήταν ένα ευρώ δεν έδινα σημασία με αποτέλεσμα στο εξάμηνο να έχουν κάνει κάπου δέκα φορές το "λάθος" Τότε τους πήρα σε γραμμή με χρονοχρέωση μάλιστα και κλείδωσα εντελώς τα data για να ησυχάσω από το δήθεν λάθος τους. Τώρα όμως δεν μπορεί να γίνει αυτό του αναφέρω ότι θα τους κάνω καταγγελία στη ΕΕΤΤ και μόνο τότε επιστρέφουν τα δύο ευρώ. Ξεκάθαρα έχουν λερωμένη την φωλιά τους για να φοβούνται την καταγγελία στη ΕΕΤΤ.
poulinos Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2022 On 07/09/2022 at 01:49, Aprile said: Λοιπόν η Wind κάνει κάτι τέτοια λάθη συστηματικά από παλιά που τότε ήταν ένα ευρώ δεν έδινα σημασία με αποτέλεσμα στο εξάμηνο να έχουν κάνει κάπου δέκα φορές το "λάθος" Τότε τους πήρα σε γραμμή με χρονοχρέωση μάλιστα και κλείδωσα εντελώς τα data για να ησυχάσω από το δήθεν λάθος τους. Τώρα όμως δεν μπορεί να γίνει αυτό του αναφέρω ότι θα τους κάνω καταγγελία στη ΕΕΤΤ και μόνο τότε επιστρέφουν τα δύο ευρώ. Ξεκάθαρα έχουν λερωμένη την φωλιά τους για να φοβούνται την καταγγελία στη ΕΕΤΤ. απλα αλλαζεις εταιρεια και τελειωνεις.
prefuse Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2022 Επικοινωνία μεσω chat Q, οι οποίοι σου κλείνουν το chat στην μάπα.. Η συγκεκριμένη υπηρεσία αφορά την πλοήγηση στο διαδίκτυο και σας προσφέρει 1GΒ ανά ημέρα χρήσης με κόστος 2,00€. Η ενεργοποίηση έγινε καθότι δεν έχετε ενεργοποιημένο πρόγραμμα με διαθέσιμα δεδομένα και συνδεθήκατε στο ίντερνετ. Χρεώνεστε μόνο αν πραγματοποιηθεί κίνηση Internet από το κινητό σας, δηλαδή αν μπείτε σε σελίδα Internet ή συνδεθείτε σε wap. Αν δεν πραγματοποιηθεί κίνηση δεδομένων δεν χρεώνεστε. Προς αποφυγή της συγκεκριμένης χρέωσης, μπορείτε να ενεργοποιήσετε οποιοδήποτε πακέτο δεδομένων, εφόσον επιθυμείτε, ή να απενεργοποιήσετε οτιδήποτε μπορεί να προκαλέσει κίνηση δεδομένων από τη συσκευή σας. Η υπηρεσία daily δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί και αποτελεί την βασική χρέωση καρτοκινητής σε γραμμές f2g/q., Πιστεύουμε ότι τα ερωτήματά σας έχουν καλυφθεί. Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι στόχος μας είναι η συνεχής βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών μας για την καλύτερη δυνατή ικανοποίηση και εξυπηρέτησή σας. Σας ευχαριστώ πολύ για την επικοινωνία, παραμένουμε στην διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε! Καλή συνέχεια στη μέρα σας! Επιπλέον - θα βρείτε γρήγορα και εύκολα απαντήσεις σε ότι χρειαστείτε #md#[https://www.wind.gr/support/idiotes/](https://www.wind.gr/support/idiotes/)#/md#
poulinos Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 On 31/10/2022 at 11:19, prefuse said: Επικοινωνία μεσω chat Q, οι οποίοι σου κλείνουν το chat στην μάπα.. Η συγκεκριμένη υπηρεσία αφορά την πλοήγηση στο διαδίκτυο και σας προσφέρει 1GΒ ανά ημέρα χρήσης με κόστος 2,00€. Η ενεργοποίηση έγινε καθότι δεν έχετε ενεργοποιημένο πρόγραμμα με διαθέσιμα δεδομένα και συνδεθήκατε στο ίντερνετ. Χρεώνεστε μόνο αν πραγματοποιηθεί κίνηση Internet από το κινητό σας, δηλαδή αν μπείτε σε σελίδα Internet ή συνδεθείτε σε wap. Αν δεν πραγματοποιηθεί κίνηση δεδομένων δεν χρεώνεστε. Προς αποφυγή της συγκεκριμένης χρέωσης, μπορείτε να ενεργοποιήσετε οποιοδήποτε πακέτο δεδομένων, εφόσον επιθυμείτε, ή να απενεργοποιήσετε οτιδήποτε μπορεί να προκαλέσει κίνηση δεδομένων από τη συσκευή σας. Η υπηρεσία daily δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί και αποτελεί την βασική χρέωση καρτοκινητής σε γραμμές f2g/q., Πιστεύουμε ότι τα ερωτήματά σας έχουν καλυφθεί. Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι στόχος μας είναι η συνεχής βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών μας για την καλύτερη δυνατή ικανοποίηση και εξυπηρέτησή σας. Σας ευχαριστώ πολύ για την επικοινωνία, παραμένουμε στην διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε! Καλή συνέχεια στη μέρα σας! Επιπλέον - θα βρείτε γρήγορα και εύκολα απαντήσεις σε ότι χρειαστείτε #md#[https://www.wind.gr/support/idiotes/](https://www.wind.gr/support/idiotes/)#/md# αν και ασχετο θα το πω.φιλη καλεσε την q για καποια πραγματα. μεσω chat να αναφερω.αφου ειπαν οτι θα δουν το αιτημα η απαντηση ηταν καλεστε το support. για ποιο στο διαολο λογω βαζετε το chat τοτε. ιδια βλακεια με τραπεζα με εμενα.ναι θελω να μην μπορει να γινει υπεραναληψη και να απενεργοποιηθει. ναι περαστε απο καταστημα. fuck off δηλαδη
lector Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2022 Στις 4/11/2022 στις 9:03 ΜΜ, poulinos είπε αν και ασχετο θα το πω.φιλη καλεσε την q για καποια πραγματα. μεσω chat να αναφερω.αφου ειπαν οτι θα δουν το αιτημα η απαντηση ηταν καλεστε το support. για ποιο στο διαολο λογω βαζετε το chat τοτε. ιδια βλακεια με τραπεζα με εμενα.ναι θελω να μην μπορει να γινει υπεραναληψη και να απενεργοποιηθει. ναι περαστε απο καταστημα. fuck off δηλαδη Δε θα ελεγα οτι ειμαι 100% σιγουρος οτι πισω απο τα "live chat" υποστηριξης υπαρχουν πραγματικοι ανθρωποι και οχι botακια που πασαρουν τυποποιημενες απαντησεις... Βασικα, ακομα και οντως ανθρωποι να υπαρχουν, πιθανολογω οτι δεν εχουν ειτε τις γνωσεις ειτε τη θεληση να εξυπηρετησουν, ειτε και τιποτα απο τα δυο, απλα υπαρχουν εκει δηθεν για να φαινεται οτι υπαρχει live εξυπηρετηση...
bep1995 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2022 4 hours ago, lector said: Δε θα ελεγα οτι ειμαι 100% σιγουρος οτι πισω απο τα "live chat" υποστηριξης υπαρχουν πραγματικοι ανθρωποι και οχι botακια που πασαρουν τυποποιημενες απαντησεις... Βασικα, ακομα και οντως ανθρωποι να υπαρχουν, πιθανολογω οτι δεν εχουν ειτε τις γνωσεις ειτε τη θεληση να εξυπηρετησουν, ειτε και τιποτα απο τα δυο, απλα υπαρχουν εκει δηθεν για να φαινεται οτι υπαρχει live εξυπηρετηση... Το ίδιο και με την nova, όσες φορές μίλησα με το live chat δεν έβγαλα άκρη, bots δεν είναι, αλλά έχω την εντύπωση δεν έχουν τις ίδιες γνώσεις. 1
poulinos Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 9 hours ago, lector said: Δε θα ελεγα οτι ειμαι 100% σιγουρος οτι πισω απο τα "live chat" υποστηριξης υπαρχουν πραγματικοι ανθρωποι και οχι botακια που πασαρουν τυποποιημενες απαντησεις... Βασικα, ακομα και οντως ανθρωποι να υπαρχουν, πιθανολογω οτι δεν εχουν ειτε τις γνωσεις ειτε τη θεληση να εξυπηρετησουν, ειτε και τιποτα απο τα δυο, απλα υπαρχουν εκει δηθεν για να φαινεται οτι υπαρχει live εξυπηρετηση... δεν ειναι bots.εχω μιλησει σε chat με bot και μετα σε ριχνει σε agent.απλα ολοι ακολουθουν ενα τυφλοσουρτι και ακομα και αν μπορουν δεν θα βοηθησουν παραπανω για πολλους λογους. εχω μιλησει με πολλα support και εχω περασει και απο support και που να ξεκινησω και που να καταληξω 4 hours ago, bep1995 said: Το ίδιο και με την nova, όσες φορές μίλησα με το live chat δεν έβγαλα άκρη, bots δεν είναι, αλλά έχω την εντύπωση δεν έχουν τις ίδιες γνώσεις. ισχυει και αυτο.και να πω την αληθεια τα support γενικοτερα εχουν πολλα προβληματα παγκοσμιως ακομα και σε εταιρειες οπως cisco. το first level support ειναι τηλεφωνητες και οχι support..τοσο απλα. 1 1
Kaldar Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2022 Καλησπέρα. Μου χρέωσε κι εμένα η wind 2 ευρώ γιατί έληξε το πρόγραμμα μου και είχα ξεχάσει τα δεδομένα ανοιχτα. Ενεργοποιήθηκε το mobile internet daily. Ξέρετε σε ποιο 4ψηφιο στέλνουμε; Θυμάμαι ότι το είχα κάνει στου γιου μου το κινητό, στέλνοντας σε ένα 4ψηφιο end day, stop day... Κάτι τέτοιο. Στο τηλ εξυπηρέτησης η κοπέλα επέμενε ότι δεν γίνεται τίποτα για να σταματήσει αυτό το πρόγραμμα. Της είπα ότι το έκανα μέσα στο καλοκαίρι, λέει δεν γινόταν ποτε. Της λέω, ανθρωποι είμαστε και μπορεί να ξεχάσουμε τα δεδομένα ανοιχτα (δεν μπήκα ίντερνετ, απλά ήταν ανοιχτά) χωρίς να σημαίνει ότι θέλουμε άμεσα χωρίς έγκριση να χρεωθουμε κτλ. Ειρωνική, με υφακι να επαναλαμβάνει το ίδιο ξανά και ξανα...
poulinos Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2022 11 hours ago, Kaldar said: Καλησπέρα. Μου χρέωσε κι εμένα η wind 2 ευρώ γιατί έληξε το πρόγραμμα μου και είχα ξεχάσει τα δεδομένα ανοιχτα. Ενεργοποιήθηκε το mobile internet daily. Ξέρετε σε ποιο 4ψηφιο στέλνουμε; Θυμάμαι ότι το είχα κάνει στου γιου μου το κινητό, στέλνοντας σε ένα 4ψηφιο end day, stop day... Κάτι τέτοιο. Στο τηλ εξυπηρέτησης η κοπέλα επέμενε ότι δεν γίνεται τίποτα για να σταματήσει αυτό το πρόγραμμα. Της είπα ότι το έκανα μέσα στο καλοκαίρι, λέει δεν γινόταν ποτε. Της λέω, ανθρωποι είμαστε και μπορεί να ξεχάσουμε τα δεδομένα ανοιχτα (δεν μπήκα ίντερνετ, απλά ήταν ανοιχτά) χωρίς να σημαίνει ότι θέλουμε άμεσα χωρίς έγκριση να χρεωθουμε κτλ. Ειρωνική, με υφακι να επαναλαμβάνει το ίδιο ξανά και ξανα... στειλε email αν καποιος δεν απαντησει πως σταματαει.
thant Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2022 12 ώρες πριν, Kaldar είπε Καλησπέρα. Μου χρέωσε κι εμένα η wind 2 ευρώ γιατί έληξε το πρόγραμμα μου και είχα ξεχάσει τα δεδομένα ανοιχτα. Ενεργοποιήθηκε το mobile internet daily. Ξέρετε σε ποιο 4ψηφιο στέλνουμε; Θυμάμαι ότι το είχα κάνει στου γιου μου το κινητό, στέλνοντας σε ένα 4ψηφιο end day, stop day... Κάτι τέτοιο. Στο τηλ εξυπηρέτησης η κοπέλα επέμενε ότι δεν γίνεται τίποτα για να σταματήσει αυτό το πρόγραμμα. Της είπα ότι το έκανα μέσα στο καλοκαίρι, λέει δεν γινόταν ποτε. Της λέω, ανθρωποι είμαστε και μπορεί να ξεχάσουμε τα δεδομένα ανοιχτα (δεν μπήκα ίντερνετ, απλά ήταν ανοιχτά) χωρίς να σημαίνει ότι θέλουμε άμεσα χωρίς έγκριση να χρεωθουμε κτλ. Ειρωνική, με υφακι να επαναλαμβάνει το ίδιο ξανά και ξανα... Το mobile internet daily δεν απενεργοποιείται γιατί έτσι βολεύει τη wind. Το μόνο που μπορείς να κάνεις, λίγο πριν λήξουν τα δεδομένα να αλλάζεις το όνομα APN. 1
poulinos Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2022 5 hours ago, thant said: Το mobile internet daily δεν απενεργοποιείται γιατί έτσι βολεύει τη wind. Το μόνο που μπορείς να κάνεις, λίγο πριν λήξουν τα δεδομένα να αλλάζεις το όνομα APN. η αλλαζεις παροχο:p 1
Aprile Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2022 Το κάνουν συστηματικά από παλιά στη συγκεκριμένη εταιρεία και ελπίζουμε ότι τώρα που θα εξαφανιστεί σαν όνομα δεν θα το κληρονομήσει στη Νova. Για την ιστορία ίσα αναφέρω ότι φίλος είχε πάει στη Nova την σταθερή γραμμή γιατί είχε διαπιστώσει στη ανάλυση του λογαριασμού του ότι του είχαν χρεωθεί τηλεφωνήματα που ποτέ δεν είχε κάνει όπως και υπηρεσίες που ποτέ δεν είχε ζητήσει (εκεί σάλταρε και τους έβρισε). Τώρα και αυτός ελπίζει ότι δεν θα γίνει σαν την παλιά Wind με τις περίεργες ιδιοκτησίες από την Μάλτα η νέα Nova.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα