l337 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, grinder_ είπε Όπως σου είπαν άλλαξε το apn όποτε δεν θέλεις data. Είναι απλό δεν χρειάζεται να το διαγράψεις τελείως. Απλά πχ. απο internet.vodafone.gr σε internet.vodafone.g. Έχε υπόψιν σου ότι για q υπάρχουν αναφορές για χρέωση ακόμα και μετά απο "πείραγμα" apn... Καθόλου λάθος δεν είναι. Καθαρό κλέψιμο είναι. Είναι αδιανόητο την εποχή των smartphone όπου εν αγνοία σου κάποιο app θα ενημερωθεί για ελάχιστα KB να χρεώνεσαι "daily pass" 1ευρω. Μάντεψε λοιπόν γιατί δεν σου δίνουν την δυνατότητα να απενεργοποιούνται εντελώς τα data όταν δεν υπάρχει ενεργό πακέτο... (μόνο η cosmote το προσφέρει αυτό) Συναισθηματικά βλέποντας το, ναι και εγώ θα μπορούσα να το θεωρήσω ως "κλέψιμο". Σε νομικό επίπεδο όμως ΔΕΝ είναι κλέψιμο γιατί επιτρέπεται. Και επειδή η λέξη "κλοπή" και "κλέψιμο" μάλλον γίνεται καραμέλα, περισσότερα εδώ Και ξαναλέω, ας προσέχουμε τους τίτλους που βάζουμε γιατί το μόνο που χάνει τελικά είναι το παρών forum (σε αξιοπιστία και σοβαρότητα) Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2018 από l337
nipoa Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 f2g εχω ειχα συμβολαιο παλιοτερα ( αν παιζει ρολο) ακριβως αυτο λεω και εγω.. ΚΑΘΑΡΟ ΚΛΕΨΙΜΟ ΚΑ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ μιας και πονταρουν απλα στην αγνοια του πλεταη ( αν ισχυει κατι τετοιο) δλδ αμα αλλαξω με EDIT το adress, αυτο μου λες..ειναι σαν να του "χαλαω" την διευθυνση που παει και συνδεεται εν αγνοια μου?
l337 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Ο πελάτης όταν αγοράζει κάτι, το οτιδήποτε, καλό για εκείνον είναι να ξέρει πως χρησιμοποιείται. Δική του 100% ευθύνη είναι αυτό. Αν κάποιος δεν γνωρίζει πως λειτουργεί ένα smartphone πχ. αυτό είναι δική του και μόνο ευθύνη.
nipoa Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, grinder_ είπε Μάντεψε λοιπόν γιατί δεν σου δίνουν την δυνατότητα να απενεργοποιούνται εντελώς τα data όταν δεν υπάρχει ενεργό πακέτο... (μόνο η cosmote το προσφέρει αυτό) στο σαππορτ μου ειπε ο τυπος οτι μπορει να μου απενεργοποιησει τελειως τα mobile data αλλα καλο θα ητραν μη το κανω γιατι σε μια αναγκη που ισως τα χρειαστω δε θα εχω αμεση προσβαση σε αυτα. θα πρεπει να ξανακαλεσω ψστε να ξαναμπουν.. καλα χαος 2 λεπτά πριν, l337 είπε Ο πελάτης όταν αγοράζει κάτι, το οτιδήποτε, καλό για εκείνον είναι να ξέρει πως χρησιμοποιείται. Δική του 100% ευθύνη είναι αυτό. Αν κάποιος δεν γνωρίζει πως λειτουργεί ένα smartphone πχ. αυτό είναι δική του και μόνο ευθύνη. ελα ρε μαν τωρα. κινητο ξερουμε να χρησιμοποιουημε. δεν ηξερα οτι πρεπει να ξερω απο δικτυα, τεχνικα ζητηματα και τηλεπικοινωνιες για να μπορω να παιρνω 2 τηλεφωνα Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2018 από nipoa
l337 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Λογικό αυτό που σου είπε εφόσον ζητήσεις φραγή από τον πάροχο. Τι έπρεπε δηλαδή να σου πει; 1
nipoa Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) δε με νοιαζει τι θα μου πει. μια λυση απο τον παροχο μου ηθελα ( που ειναι και τεχνικοι ) ωστε να μη χρεωνομαι τσαμπα.. τοσο δυσκολο τους ειναι ? μου ειπαν για το 4g.. Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2018 από nipoa
l337 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 2 λεπτά πριν, nipoa είπε στο σαππορτ μου ειπε ο τυπος οτι μπορει να μου απενεργοποιησει τελειως τα mobile data αλλα καλο θα ητραν μη το κανω γιατι σε μια αναγκη που ισως τα χρειαστω δε θα εχω αμεση προσβαση σε αυτα. θα πρεπει να ξανακαλεσω ψστε να ξαναμπουν.. καλα χαος ελα ρε μαν τωρα. κινητο ξερουμε να χρησιμοποιουημε. δεν ηξερα οτι πρεπει να ξερω απο δικτυα και τηλεπικοινωνιες για να μπορω να παιρνω 2 τηλεφωνα Το smartphone δεν είναι κινητό αλλά smartphone. Κάποιος που θέλει απλά κινητό για να παίρνει 2 τηλέφωνα παίρνει και ένα απλό feature phone nokia των 20 ευρώ. 1
nipoa Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2018 και για να μη χρεωνομαι αεριτζιδικα.. ας ξεθαψω το νοκια 8210 που δεν ειχα θεματα 2018 --> 8210 ιδια νουμερα τυχαιο ??? Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2018 από nipoa
Zaknafein Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 5 λεπτά πριν, l337 είπε Ο πελάτης όταν αγοράζει κάτι, το οτιδήποτε, καλό για εκείνον είναι να ξέρει πως χρησιμοποιείται. Δική του 100% ευθύνη είναι αυτό. Αν κάποιος δεν γνωρίζει πως λειτουργεί ένα smartphone πχ. αυτό είναι δική του και μόνο ευθύνη. Υπάρχει εύκολος τρόπος να λυθεί αυτό, απ'την μεριά του παρόχου, ζητώντας επιβεβαίωση πριν την χρέωση για το ημερήσιο πακέτο των 50mb, που θα ήταν και το λογικό, εφόσον ο πάροχος, αν μη τι άλλο, γνωρίζει ότι μπορεί η ζήτηση για data να έγινε χωρίς παρέμβαση του χρήστη ή ακόμα και ενάντια στις επιθυμίες του (βλ. κλειστά data). Αλλά έτσι θα έχανε το 1.2€, οπότε κορόιδο είναι ο πάροχος; 4
l337 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, nipoa είπε 2018 και για να μη χρεωνομαι αεριτζιδικα.. ας ξεθαψω το 8210 που δεν ειχα θεματα Κάποιες συσκευές/υπηρεσίες χρειάζονται κάποιες γνώσεις και δεξιότητες από μεριάς μας. Δεν είναι όλα το ίδιο. Το να συγκρίνουμε το τάδε nokia (πχ. 8210) με ένα smartphone επειδή και τα δύο κάνουν κλήσεις είναι σαν να συγκρίνουμε ένα game boy με το PS4 επειδή και τα δύο παίζουν παιχνίδια. 6 λεπτά πριν, Zaknafein είπε Υπάρχει εύκολος τρόπος να λυθεί αυτό, απ'την μεριά του παρόχου, ζητώντας επιβεβαίωση πριν την χρέωση για το ημερήσιο πακέτο των 50mb, που θα ήταν και το λογικό, εφόσον ο πάροχος, αν μη τι άλλο, γνωρίζει ότι μπορεί η ζήτηση για data να έγινε χωρίς παρέμβαση του χρήστη ή ακόμα και ενάντια στις επιθυμίες του (βλ. κλειστά data). Αλλά έτσι θα έχανε το 1.2€, οπότε κορόιδο είναι ο πάροχος; Μαζί σου, δεν διαφωνώ σε αυτό. Ο πάροχος όμως πατάει στο γεγονός ότι η αρμόδια αρχή, η εεττ δηλαδή, πετάει χαρταετό και σύμφωνα με τις υποχρεώσεις των παρόχων (βάση εεττ πάντα) τον παίρνει (τον πάροχο) να το κάνει. Οι εταιρίες λοιπόν, καλώς ή κακώς και το ξέρουμε όλοι, κοιτάνε το κέρδος. Άρα και γι' αυτό το κάνουν και (καλώς ή κακώς) νόμιμα. Οπότε έχει περισσότερη ουσία ο δυσαρεστημένος καταναλωτής να εκφράσει την δυσαρέσκεια του στην εεττ παρά στον πάροχο (που κινείται νόμιμα) ή σε ένα forum. Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2018 από l337 1 1
nipoa Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) ειναι σα να λες οτι φταιω εγω για την χρεωση πηρα ενα κινητο απενεργοποιω τα mobile data απο παντου. βαζω τα apps να τραβανε μονο απο wifi κλεινω οποιοιδηποτε οπτιον σχετικα με mobile data use βαζω λειτουργια δικτυου 2g/3g χρηση ιντερνετ κανω σχεδον μηδενικη ..αντε το viber οτι θα εκανε ενας χρηστης νορμαλ. τι αλλο πια? και ξαναρωταω η μανα μου ο το φιλαρακι γιατι δεν εχουν ιδια θεματα? φιλαρακι ιδιος παροχος κιολας και δεν το εχει ψαξει καν το κινητο οπως ηταν το πηρε και το χρησιμοποιει εχει βαλει 100 αππσ εκει μεσα. εγω με 2-3 που εχω βαλει μονο και αυτα κομπλε οχι τπτ τσοντοβλακειες ποιος θα παει στην ΕΕΕΤ για ενα ευρω ρε μαν? αντε εγω θα παω.. αλλοι 1000 δε θα πανε.. ε καλα Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2018 από nipoa
grinder_ Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, l337 είπε Συναισθηματικά βλέποντας το, ναι και εγώ θα μπορούσα να το θεωρήσω ως "κλέψιμο". Σε νομικό επίπεδο όμως ΔΕΝ είναι κλέψιμο γιατί επιτρέπεται. Και επειδή η λέξη "κλοπή" και "κλέψιμο" μάλλον γίνεται καραμέλα, περισσότερα εδώ Και ξαναλέω, ας προσέχουμε τους τίτλους που βάζουμε γιατί το μόνο που χάνει τελικά είναι το παρών forum (σε αξιοπιστία και σοβαρότητα) Ευχαριστώ που μου το διευκρίνισες, τώρα καταλαβαίνω... Μα καλά με τις λέξεις θα παίζουμε; 25 λεπτά πριν, l337 είπε Το smartphone δεν είναι κινητό αλλά smartphone. Κάποιος που θέλει απλά κινητό για να παίρνει 2 τηλέφωνα παίρνει και ένα απλό feature phone nokia των 20 ευρώ. Ανέφερα ήδη πως σε wind/q χρεώνεσαι το daily pass ακόμα και μετά απο πείραγμα του apn. Επίσης υπάρχουν αναφορές για χρεώσεις ακόμα και σε feature phones. Αν ψαχτείς λίγο η wind φαίνεται να το έχει κάνει σύστημα το "ωχ σιγά το 1ευρώ"... Business plan myass. Μιας και δεν βλέπεις τίποτα κακό στην όλη τακτική και προσπαθείς να μας πείσεις ότι φταίει ο χρήστης απάντα στα παρακάτω. Γιατί χρεώνει αυτόματα ουσιαστικά πακέτο 50ΜΒ αν και η σύνδεση έγινε για λίγα ΚΒ. Και σημαντικότερο γιατί δεν δίνει την δυνατότητα να κλείσεις/ανοίξεις τα data με ένα απλό sms, όπως κάνεις η cosmote όταν δεν έχεις data πακέτο σου πετάει μήνυμα και δεν τραβάει αυτόματα υπόλοιπο. Αν δεν βλέπεις δόλο στα παραπάνω και σου φαίνονται "λογικά" δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο στην κουβέντα. Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2018 από grinder_ 4
l337 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, grinder_ είπε Ευχαριστώ που μου το διευκρίνισες, τώρα καταλαβαίνω... Μα καλά με τις λέξεις θα παίζουμε; Ανέφερα ήδη πως σε wind/q χρεώνεσαι το daily pass ακόμα και μετά απο πείραγμα του apn. Επίσης υπάρχουν αναφορές για χρεώσεις ακόμα και σε feaure phones. Αν ψαχτείς λίγο η wind φαίνεται να το έχει κάνει σύστημα το "ωχ σιγά το 1ευρώ"... Business plan myass. Μιας και δεν βλέπεις τίποτα κακό στην όλη τακτική και προσπαθείς να μας πείσεις ότι φταίει ο χρήστης απάντα στα παρακάτω. Γιατί χρεώνει αυτόματα ουσιαστικά πακέτο 50ΜΒ αν και η σύνδεση έγινε για λίγα ΚΒ. Και σημαντικότερο γιατί δεν δίνει την δυνατότητα να κλείσεις/ανοίξεις τα data με ένα απλό sms, όπως κάνεις η cosmote όταν δεν έχεις data πακέτο σου πετάει μήνυμα και δεν τραβάει αυτόματα υπόλοιπο. α) Δεν παίζω με τις λέξεις αρκεί η λέξη να μην βρίσκεται στον τίτλο γιατι λειτουργεί πιθανόν παραπλανητικά. β) Αφού απενεργοποιήσει και τα background data μπορεί ο χρήστης να κατεβάσει μια εφαρμογή τύπου 3G Watchdog και να παρακολουθήσει την κίνηση του. Αν του σκάσει μήνυμα χρέωσης θα πρέπει να κοιτάξει στην εφαρμογή να δει αν κάποια άλλη εφαρμογή ανοίγει τα δεδομένα. Αν συμβαίνει αυτό, την "στέλνει". Αν δεν βλέπει κάποια εφαρμογή τότε το πιθανότερο είναι μαιμουδιά του παρόχου. γ) Γιατί χρεώνει πακέτο 50 Mb; Γιατί την παίρνει να το κάνει. Δες τι έγραψα παραπάνω στον zaknafein. δ) Το γιατί δεν σου δίνει την δυνατότητα να το κάνεις μέσω sms δεν μπορώ να στο απαντήσω φυσικά εγώ αλλά κάποιο στέλεχος του παρόχου. ε) Τι σημαίνει το αν τα βλέπω λογικά. Καλώς ή κακώς είναι νόμιμα όμως. Στο Αστικό Δικαστήριο δεν έχει καμία σημασία το τι ισχύει για τον καθένα "λογικά" αλλά το νομικό κομμάτι. Φιλικά το λέω, θα ήταν πιο ουσιώδες αντί να σπαταλάς τον χρόνο σου γράφοντας εδώ και να χαλάς την ζαχαρένια σου να στείλεις μια διαμαρτυρία στην εεττ (που είναι και ο κύριος υπέυθυνος για αυτά που σε δυσαρεστούν) και να μας πεις τι ακριβώς σου απάντησε. Που πάνω κάτω γνωρίζω, διότι τα κάναμε και άλλοι πριν 5-10 χρόνια.. Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2018 από l337
grinder_ Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 @nipoa Άλλαξε το apn όπως είπαμε. Για wind είναι gnet.b-online.gr ή gint.b-online.gr. Βγάλε το gr πχ. και βλέπεις αν θα έχεις ξανά χρεώσεις. Επίσης μπορεί οι φίλοι σου να μην το παίρνουν καν χαμπάρι αλλά να χρεώνονται και αυτοί.
nipoa Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 ελεγα να περιμενω τωρα που απεκλεισα το 4g δικτυο, οπως μου ειπαν και απο το σαπορτ ετσι ωστε αμα ξανασυμβει να ξερω και να αποκλεισω περιπτωσεις να κανω και το apn λες τωρα μαζι ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα