Προς το περιεχόμενο

Νορβηγία: Εσωτερικές πτήσεις μόνο με ηλεκτροκίνητα αεροσκάφη από το 2040


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Οι Νορβηγοί έχουν ενοχές για τα πετροδολάρια (ή πιό σωστά πετροkrone) που βγάζουν με τη σέσουλα και προσπαθούν να εξιλεωθούν ηλεκτροδοτώντας όλα τους τα μεταφορικά μέσα.

Ούτε ενοχές έχουν, ούτε να εξιλεωθούν προσπαθούν. Ξέρουν ότι η οικονομία τους βασίζεται στις εξαγωγές πετρελαίου, και αυτό θα είναι πρόβλημα στο μέλλον γι' αυτό προσπαθούν να την μετατρέψουν. Επενδύουν τα έσοδα και τη τεχνογνωσία που έχουν στην διαχείριση και μεταφορά φυσικού αερίου, σε μεθόδους παραγωγής και μεταφοράς υδρογόνου, και ποντάρουν ότι θα έχουν το πλεονέκτημα έναντι των άλλων επειδή θα παράγεται από πλήρως ανανεώσιμες πηγές. Είναι η μόνη χώρα αυτή τη στιγμή, που μπορεί να τροφοδοτήσει την Ιαπωνία, ή οποιαδήποτε άλλη χώρα  με υδρογόνο από ανανεώσιμες πηγές. 

Οπότε προωθώντας, εξελίσσοντας και χρησιμοποιώντας η ίδια τα ηλεκτρικά αεροπλάνα, πλοία και βαπόρια, είναι τρόπος να δείξει ότι αυτό είναι δυνατό οπότε μπορεί να  προωθήσει γρήγορα το νέο της οικονομικό μοντέλο. Και αν μπορέσει να κρατήσει χαμηλή τιμή και μεγάλο όγκο εξαγωγών υδρογόνου, τότε θα είναι ανούσιο και ασύμφορο για άλλες χώρες να κάνουν δικές τους εγκαταστάσεις. Απλός το προϊόν μετατρέπεται από πετρέλαιο/ φυσικό αέριο σε υδρογόνο από οικονομικής άποψης. 

http://www.scandinavianhydrogen.org/wp-content/uploads/2016/11/20161027_H2-Prod_Norways-unexpl-RES_Potent-for-export_HFC-Nordic_FINAL.pdf

http://www.fuelcelltoday.com/media/1838763/fuel_cells_and_hydrogen_in_norway.pdf

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Άν οι μηχανικοί τους έχουν λύσει το θέμα παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας απο ανανεώσιμες πηγές, το θέμα κινητήρες και αυτονομία εμείς περισσεύουμε.

Αυτοί πάνε μπροστά και εμείς εδώ με τα μνημόνια να πετάμε χρήματα στον κάδο.

Θα μπορούσαμε να καλύψουμε άνετα τις ανάγκες μας απο Ήλιο, Νερό, Θάλασσες (ανέμους, κυματισμούς κτλ) και εδώ καίμε ακόμη λιγνίτη και πετρέλαιο.

Πεθαίνει κόσμος στις μεγαλουπόλεις απο την μόλυνση, η ατμοσφαιρική ρύπανση ξεπερνάει τα όρια συχνά, ένα σωρό προβλήματα και περιμένουμε απο μερικούς χαρτογιακάδες που βάλανε στις βιλίτσες τους φωτοβολταικά με επιδοτήσεις αλλά τις σταματήσανε στον απλό κόσμο των μεγαλουπόλεων και της επαρχίας επειδή θίγονται τα συμφέροντα των μεγαλομετόχων της ΔΕΗ και λοιπών. Να δούμε υδρογεννητριες σε χωριά ούτε για αστείο, τα ηλεκτρικά οχήματα θα τα δούμε όταν ξεπουλήσουντα diesel του προηγούμενου αιώνα, για ΜΜΜ  καθολικά με ηλεκτρική ενέργεια ούτε λόγος, απλά μερικά για δείγμα να κόβουν κορδέλες προεκλογικά, και έτσι θα πηγαίνουμε σε μία χώρα άχρηστη να εκμεταλλευτεί τους πόρους της.

Συνεπώς καλά κάνουν και μιλάνε για 2040, τουλάχιστον έχουν πλάνο. Εδώ; Ούτε αυτό...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άλλο πράγμα το ηλεκτροκινητο αεροπλάνο και άλλο αυτό που καίει υδρογόνο που έχει παραχθεί από ηλεκτρόλυση από ρεύμα που παράχθηκε από ΑΠΕ.

Το concept υδρογόνοκινητού αεροπλάνου δεν είναι καινούργιο. Οι σοβιετικοί είχαν πειραματιστεί περισσότερο από 22 χρόνια πριν ... Φτωχά τα αποτελέσματα.

Αν σκεφτεί κανείς ότι ο κύκλος ανάπτυξης ακόμα και ενός συμβατικού αεροπλάνου μπορεί να φτάσει αυτά τα επίπεδα σε χρόνο ... Για να το καταφέρουν αυτό θα έπρεπε να υπάρχουν ήδη υδρογονοκινητα αεροπλάνα σε κάποια φάση της ανάπτυξης τους ... Δεν υπάρχει τίποτα.

Το άλλο το κουφό είναι ότι το αποφάσισε ο Νορβηγία ... Ε και ? ... Αν καμιά μεγάλη εταιρία που παράγει τέτοια αεροπλάνα δεν έχει κάτι να δείξει αυτή τη στιγμή τι θα κάνει η Νορβηγία ? Θα φτιάξει αεροβιομηχανια και θα φτιάξει νέου τύπου αεροπλάνα μόνη της?

Επεξ/σία από DrLo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, DrLo είπε

Άλλο πράγμα το ηλεκτροκινητο αεροπλάνο και άλλο αυτό που καίει υδρογόνο που έχει παραχθεί από ηλεκτρόλυση από ρεύμα που παράχθηκε από ΑΠΕ.

Το concept υδρογόνοκινητού αεροπλάνου δεν είναι καινούργιο. Οι σοβιετικοί είχαν πειραματιστεί περισσότερο από 22 χρόνια πριν ... Φτωχά τα αποτελέσματα.

Αν σκεφτεί κανείς ότι ο κύκλος ανάπτυξης ακόμα και ενός συμβατικού αεροπλάνου μπορεί να φτάσει αυτά τα επίπεδα σε χρόνο ... Για να το καταφέρουν αυτό θα έπρεπε να υπάρχουν ήδη υδρογονοκινητα αεροπλάνα σε κάποια φάση της ανάπτυξης τους ... Δεν υπάρχει τίποτα.

Το άλλο το κουφό είναι ότι το αποφάσισε ο Νορβηγία ... Ε και ? ... Αν καμιά μεγάλη εταιρία που παράγει τέτοια αεροπλάνα δεν έχει κάτι να δείξει αυτή τη στιγμή τι θα κάνει η Νορβηγία ? Θα φτιάξει αεροβιομηχανια και θα φτιάξει νέου τύπου αεροπλάνα μόνη της?

Που υπάρχει στην είδηση κάτι για το υδρογόνο? Για ηλεκτροκίνητα γράφει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, DrLo είπε

Άλλο πράγμα το ηλεκτροκινητο αεροπλάνο και άλλο αυτό που καίει υδρογόνο που έχει παραχθεί από ηλεκτρόλυση από ρεύμα που παράχθηκε από ΑΠΕ.

Το concept υδρογόνοκινητού αεροπλάνου δεν είναι καινούργιο. Οι σοβιετικοί είχαν πειραματιστεί περισσότερο από 22 χρόνια πριν ... Φτωχά τα αποτελέσματα.

Αν σκεφτεί κανείς ότι ο κύκλος ανάπτυξης ακόμα και ενός συμβατικού αεροπλάνου μπορεί να φτάσει αυτά τα επίπεδα σε χρόνο ... Για να το καταφέρουν αυτό θα έπρεπε να υπάρχουν ήδη υδρογονοκινητα αεροπλάνα σε κάποια φάση της ανάπτυξης τους ... Δεν υπάρχει τίποτα.

Το άλλο το κουφό είναι ότι το αποφάσισε ο Νορβηγία ... Ε και ? ... Αν καμιά μεγάλη εταιρία που παράγει τέτοια αεροπλάνα δεν έχει κάτι να δείξει αυτή τη στιγμή τι θα κάνει η Νορβηγία ? Θα φτιάξει αεροβιομηχανια και θα φτιάξει νέου τύπου αεροπλάνα μόνη της?

Ποιος μιλησε για υδρογονο? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, DrLo είπε

Άλλο πράγμα το ηλεκτροκινητο αεροπλάνο και άλλο αυτό που καίει υδρογόνο που έχει παραχθεί από ηλεκτρόλυση από ρεύμα που παράχθηκε από ΑΠΕ.

Το concept υδρογόνοκινητού αεροπλάνου δεν είναι καινούργιο. Οι σοβιετικοί είχαν πειραματιστεί περισσότερο από 22 χρόνια πριν ... Φτωχά τα αποτελέσματα.

 

39 λεπτά πριν, leo066 είπε

Που υπάρχει στην είδηση κάτι για το υδρογόνο? Για ηλεκτροκίνητα γράφει

 

29 λεπτά πριν, newton91 είπε

Ποιος μιλησε για υδρογονο? 

 

Και κάπως έτσι δουλεύει το μοντέρνο Marketting. Γεμίζεις το Internet και τα forum  με τα δικά σου, και θάβεις του αντίπαλους να μην τους γνωρίζει κανείς. Γι' αυτό έλεγα πριν ότι ο τίτλος είναι σημαντικός!

Hydrogen Fuel Cell: Μετατρέπεις το υδρογόνο σε ηλεκτρισμό επί τόπου. Ηλεκτροκίνητο δεν σημαίνει κατ' ανάγκη μπαταρία! ΠΧ Αυτοκίνητα, ΤρέναΥποβρύχια, Φορτηγά, αεροπλανα(κια)

 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου κάνει εντύπωση μη σοβαρότητας να κάνεις προγραμματισμό να εφαρμόσεις μια τεχνολογία που δεν υπάρχει σε ρεαλιστική βάση και είναι μόνον αντικείμενο έρευνας και πειραματισμού. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μπαταρίες είναι βαριές, η ενέργεια που παρέχουν δεν είναι "συμπυκνωμένη", θέλουν ώρα να φορτίσουν. Το αεροπλάνο δεν μπορεί να μείνει πολλές ώρες στο έδαφος για να φορτιστεί γιατί δεν συμφέρει, χρειάζεται τριπλάσιος, τετραπλάσιος στόλος για την ίδια επιβατική κίνηση.

Το υδρογόνο είναι πιο "συμπυκνωμένη" ενέργεια και μοιάζει περισσότερο με τα υγρά καύσιμα που βασιζόμαστε τώρα. 

13 λεπτά πριν, mjaros είπε

Το 35% του κόστους της πτήσης είναι τα καύσιμα και 25% η συντήρηση. 

Ένα ηλεκτρικό αεροσκάφος θα μπορεί να μειώσει κατά 90% το κόστος καυσίμου και άλλο ένα 90% στην συντήρηση. 

Και μόνο αυτό αρκεί. 

Η ηλεκτρική ενέργεια είναι 10 φορές πιο φθηνή από τα υγρά καύσιμα; Και υπό αυτές τις συνθήκες (πτήση);

Το 90% της συντήρησης είναι μόνο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης; Που και αυτός δεν θα εξαφανιστεί μαγικά. Θα αντικατασταθεί με έναν άλλο κινητήρα (ηλεκτρικό) ο οποίος μπορεί να είναι εξίσου ή και πιο περίπλοκος, και που θα θέλει την ίδια συντήρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Whargoul είπε

Και κάπως έτσι δουλεύει το μοντέρνο Marketting. Γεμίζεις το Internet και τα forum  με τα δικά σου, και θάβεις του αντίπαλους να μην τους γνωρίζει κανείς. Γι' αυτό έλεγα πριν ότι ο τίτλος είναι σημαντικός!

Hydrogen Fuel Cell: Μετατρέπεις το υδρογόνο σε ηλεκτρισμό επί τόπου. Ηλεκτροκίνητο δεν σημαίνει κατ' ανάγκη μπαταρία! ΠΧ Αυτοκίνητα, ΤρέναΥποβρύχια, Φορτηγά, αεροπλανα(κια)

Κάποιοι πιτσιρικάδες ανακαλύψανε τελευταία το internet και τα μάθανε όλα.

Οποιοσδηποτε έχει στοιχειώδεις γνώσεις μηχανικής καταλαβαίνει πως ΔΕΝ γίνεται από το αεροπλανάκι του link σου να πας σε επιβατικό αεροπλάνο έστω και της τάξης που μιλά το άρθρο σε 22 χρόνια.

Αντίθετα η "κανονική" υδρογονοκίνηση είχε φτάσει πολύ κοντύτερα ΠΟΛΛΑΑΑΑ χρόνια πριν.

 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-155

 

-

1 ώρα πριν, mjaros είπε

Το 35% του κόστους της πτήσης είναι τα καύσιμα και 25% η συντήρηση. 

Ένα ηλεκτρικό αεροσκάφος θα μπορεί να μειώσει κατά 90% το κόστος καυσίμου και άλλο ένα 90% στην συντήρηση. 

Και μόνο αυτό αρκεί. 

Από που προκύπτουν αυτά τα νούμερα?

-

-

 

 

Για να καταλάβουμε πόσο "λίγο" είναι τα 22 χρόνια μέχρι να υπάρχουν μόνο τέτοια αεροπλάνα σε μια χώρα (όχι πρώτη πτήση, όχι πρώτο εμπορικό δρομολόγιο) αν πιστέψουμε το Wikipedia, η ανάπτυξη της C Series της Bombardier (ενός αεροσκάφους της κλάσσης που θα μπορούσε να κάνει αυτά που περιγράφει το άρθρο) ξεκίνησε το 2004-5 και έκανε πρώτη εμπορική πτήση το 2016 ενώ το Mitsubishi Regional Jet ξεκίνησε να αναπτύσσεται (το πρόγραμμα του συκεκριμένου αυτού αεροπλάνου ... όχι η ε΄ρευνα πάνω σε μια τεχνολογική εφαρμογή) το 2008 και θα μπει σε υπηρεσία, αν όλα πάνε καλά, μετά από 12 χρόνια. Αυτά από εταιρείες που είχαν γνώση πάνω στην αεροναυπηγική και τα νέα αεροπλάνα ήταν απλες, συμβατικές κατασκευές χωρίς καποια ιδαίτερη προτοεμφανιζόμενη τεχνολογία.

Επεξ/σία από DrLo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, DrLo είπε

Κάποιοι πιτσιρικάδες ανακαλύψανε τελευταία το internet και τα μάθανε όλα.

Οποιοσδηποτε έχει στοιχειώδεις γνώσεις μηχανικής καταλαβαίνει πως ΔΕΝ γίνεται από το αεροπλανάκι του link σου να πας σε επιβατικό αεροπλάνο έστω και της τάξης που μιλά το άρθρο σε 22 χρόνια.

Αντίθετα η "κανονική" υδρογονοκίνηση είχε φτάσει πολύ κοντύτερα ΠΟΛΛΑΑΑΑ χρόνια πριν.

....

 

Για να καταλάβουμε πόσο "λίγο" είναι τα 22 χρόνια μέχρι να υπάρχουν μόνο τέτοια αεροπλάνα σε μια χώρα (όχι πρώτη πτήση, όχι πρώτο εμπορικό δρομολόγιο) αν πιστέψουμε το Wikipedia, η ανάπτυξη της C Series της Bombardier (ενός αεροσκάφους της κλάσσης που θα μπορούσε να κάνει αυτά που περιγράφει το άρθρο) ξεκίνησε το 2004-5 και έκανε πρώτη εμπορική πτήση το 2016 ενώ το Mitsubishi Regional Jet ξεκίνησε να αναπτύσσεται (το πρόγραμμα του συκεκριμένου αυτού αεροπλάνου ... όχι η ε΄ρευνα πάνω σε μια τεχνολογική εφαρμογή) το 2008 και θα μπει σε υπηρεσία, αν όλα πάνε καλά, μετά από 12 χρόνια. Αυτά από εταιρείες που είχαν γνώση πάνω στην αεροναυπηγική και τα νέα αεροπλάνα ήταν απλες, συμβατικές κατασκευές χωρίς καποια ιδαίτερη προτοεμφανιζόμενη τεχνολογία.

Εεεε... Μάλλον έχεις παρασυρθεί λίγο από την Marketistiki Photo του άρθρου (σαν παππούλης που είσαι το δικαιολογώ. Λίγο η άνοια, λίγο η σύγχυση με την τεχνολογία...) Αεροπλανάκια σαν αυτό θέλουν να αντικαταστήσουν. Δεν έχουν καν ανασυρόμενα σκέλη προσγείωσης, και ταξιδεύουν με 250km/h. Το bombardier που λες είναι full jet των 130 θέσεων! Για πτήσεις με μεγάλη ζήτηση που θέλουν 100+ άτομα επιβάτες, γι αυτές έχεις δίκαιο, λίγο χλομό να γίνουν ηλεκτρικές μέχρι το 2040

800px-WinAir_De_Havilland_Canada_DHC-6-300_Twin_Otter_Breidenstein.jpg

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Εεεε... Μάλλον έχεις παρασυρθεί λίγο από την Marketistiki Photo του άρθρου (σαν παππούλης που είσαι το δικαιολογώ. Λίγο η άνοια, λίγο η σύγχυση με την τεχνολογία...) Αεροπλανάκια σαν αυτό θέλουν να αντικαταστήσουν. Δεν έχουν καν ανασυρόμενα σκέλη προσγείωσης, και ταξιδεύουν με 250km/h. Το bombardier που λες είναι full jet των 130 θέσεων! Για πτήσεις με μεγάλη ζήτηση που θέλουν 100+ άτομα επιβάτες, γι αυτές έχεις δίκαιο, λίγο χλομό να γίνουν ηλεκτρικές μέχρι το 2040

800px-WinAir_De_Havilland_Canada_DHC-6-300_Twin_Otter_Breidenstein.jpg

 

Το IQ των νέων πηγαίνει όλο και χαμηλότερα.

όλων των τοπικών πτήσεων ... τα ηλεκτρικά αεροπλάνα θα μπορούν να πραγματοποιούν πτήσεις διάρκειας έως 1,5 ώρας ... καθώς και αυτές προς τις πρωτεύουσες των γειτονικών σκανδιναβικών κρατών.

Το Kristiansand - Stavanger το λές και τοπική πτήση και είναι κάτω από 1,5 ώρα

γίνεται με Dash-8, Boeing 737 και regional jets και πολύ μεγαλύτερα απότο de hallivand της φωτο.

Αν σου δώσω λεφτά μπορείς να μου αγοράσεις εισητήριο από Νορβηγία για Στοκχόλμη με τέτοιο αεροπλανάκι ? 

Με τί αεροπλάνα γίνονται τώρα οι πτήσεις από Νορβηγία πτος "πρωτεύουσες γειτονικών σκανδιναβικών κρατών" ? ... περισσότερο σαν αυτά που περιγράφω εγώ ή σαν αυτά που φαντάζεσαι εσύ (γιατί τίποτα στο άρθρο δεν μιλάει για τέτοια).

Εσύ από που βγάζεις αυτό το συμπέρασμα?

 

Από το αρχικό ξένο άρθρο ..

Avinor is now looking into electrifying all local flights in Norway and has a strong ambition of making all the planes electric by 2040. Dag Falk-Petersen believes that all flights lasting up to 1.5 hours can operate with pure battery electric aircrafts, which would cover all domestic flights and those to neighbouring Scandinavian capitals.

 

Επεξ/σία από DrLo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, DrLo είπε

.....

Με τί αεροπλάνα γίνονται τώρα οι πτήσεις από Νορβηγία πτος "πρωτεύουσες γειτονικών σκανδιναβικών κρατών" ? ... περισσότερο σαν αυτά που περιγράφω εγώ ή σαν αυτά που φαντάζεσαι εσύ (γιατί τίποτα στο άρθρο δεν μιλάει για τέτοια).

Εσύ από που βγάζεις αυτό το συμπέρασμα?

Από το αρχικό ξένο άρθρο ..

Avinor is now looking into electrifying all local flights in Norway and has a strong ambition of making all the planes electric by 2040. Dag Falk-Petersen believes that all flights lasting up to 1.5 hours can operate with pure battery electric aircrafts, which would cover all domestic flights and those to neighbouring Scandinavian capitals.

Καταρχήν μίλησα για τις πτήσεις εκτός από αυτές με μεγάλη πελατεία -> αυτές μεταξύ των κύριων αεροδρομίων, και των γειτονικών κρατών, που σε αυτές συμφωνώ μαζί σου. Διάβαζε λίγο καλύτερα τι γράφετε. 

Επίσης λέει και αυτό:  “ Due to Norwegian topography and physical barriers like fjords and mountains, there are many small airports scattered around, often within short distances .... Many of our airports are less than 130 km away from each other”, explains Avinor advisor Olav Mosvold Larsen. For example, from Bodø airport in Northern Norway, there is only 100 km to four other Avinor airports. 

Λες να έχει τοπικές πτήσεις των <100km από το ένα φιορδ στο άλλο, με Jet αεροπλάνα των 150 θέσεων? Η Widerøe που κάνει αυτές τις πτήσεις δεν έχει καν Jet, μόνο bombardier dash-8, και τα περισσότερα είναι των 40 θέσεων, και μέχρι το 2000 χρησιμοποιούσε αυτά που ανέφερα. Επίσης στο άρθρο αναφέρονται σαν πρώτα βήματα, αεροπλάνα των 20 θέσεων

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να δω τι μπαταρίες θα βάλουν και ποιος θα τους δώσει τύπο. Γιατί καλή σκέψη, και γλυτώνει πολύ βάρος και πολλά αξεσουάρ του κινητήρα, αλλά γενικά η πολιτική αεροπορία, ακόμα με Νi-Cd μπαταρίες δουλεύει.

Edit: Διάβασα το input, του DrLo, το οποίο είναι πολύ ενδιαφέρον, αλλά για λόγους, κυρίως ασφαλείας, το υδρογόνο, δεν θα μπει σε πολιτικό αεροσκάφος ή θα πρέπει να περάσουν πάρα πολλά χρόνια για να γίνει αυτό. Σίγουρα το 2040 είναι πολύ κοντά για κάτι τέτοιο. Οπότε, μάλλον με μπαταρία και ένα APU για backup θα το κάνουν, γι'αυτό υπάρχει και το inlet που φαίνεται στο πίσω μέρος του σκάφους.

Ο κύριος κανόνας γύρω από τον οποίο περιστρέφεται η πολιτική αεροπορία είναι είναι ο νόμος του Murphy.. "If something can go wrong, it will go wrong", οπότε, για να περιορίσουμε τα περιθώρια λάθους, χρησιμοποιούμε δοκιμασμένες τεχνικές, και δοκιμασμένα υλικά. Οι καινοτομίες γίνονται ή σε πειραματικό επίπεδο, ή στη γενική αεροπορία, ή στον στρατό, αλλά περνάνε από χίλια κόσκινα πριν μπουν σε πολιτικό αεροσκάφος.

Επεξ/σία από Sierra Levin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υδρογόνο δεν πρόκειται να μπει, ακριβό, πολύπλοκο, επικίνδυνο, πολύ χαμηλή αξιοπιστία, πολύ μικρή διάρκεια ζωής κυψελών, χαμηλή απόκριση που χρειάζεται μπαταρίες για πολύ ενεργοβόρες εφαρμογές. Το πιθανότερο για το προσεχές μέλλον (μέχρι τις επερχόμενες τεχνολογίες μπαταριών, π.χ γραφένιου) είναι μόνο μπαταρίες για τα μικρά αεροσκάφη και ένα είδος hybrid electric (ηλεκτροκινητήρες με μικρή τουρμπίνα για παραγωγή ρεύματος) σαν αυτά που σχεδιάζει τώρα η Airbus.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αααααααχχχχχχ....

EASA safety regulations?

.... μεχρι το 2040 θα εχουν αλλαξει ....

Redundancy??? Πως το εξασφαλίζεις? Δεν μιλάμε για χομπυ τυπου general aviation με 2-4 ατομα στο σκάφος. Μιλάμε για ΜΜΜ.....

Πολύ ρομαντικό και αφελες για να ειναι αληθινό μεχρι το 2040.

Και για να ειναι και οικονομικά βιώσιμο θα πρεπει να χωράει κοσμο. Οχι 20 που μπορει να ειναι οκ για τα φιορδ, την αλασκα η καλη ώρα το Αιγαίο, αλλα τουλαχιστον 80 ή 190 για κοντραρει στα ισα την αγορα (dhc8-Q400, a320, b737).

Και εκτός από easa αν θελει να πάει και κατά τραμπ πλευρα πρεπει νε περάσει και απο FAA regulations που λόγω ταλιμπανεζων είναι τρεις χειροτερες.

Επεξ/σία από Todoras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...