Επισκέπτης Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 42 λεπτά πριν, Todoras είπε Αααααααχχχχχχ.... EASA safety regulations? .... μεχρι το 2040 θα εχουν αλλαξει .... Κάθε λίγο αλλάζουν οι κανονισμοί, αλλά ακόμα και να περάσει, μπορεί να το φοβάται το κοινό. Αν παρουσιάσει το παραμικρό, υποθέτοντας ότι βγαίνει στην αγορά, παίζει να παιχτεί καμιά φάση σαν αυτή με τα q400 της sas, αλλά πιο δραματική.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilk Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Νομίζω την είδηση την δημοσίευσαν για να μετρήσουν παλμό. Θα δούνε τι γράφουμε εδώ, τι μας απασχολεί, τι τους προτείνουμε και μετά θα υλοποιήσουν τις καλύτερες ιδέες μας . Οπότε δώστε ιδέες τώρα που γυρίζει. Εδώ θα είμαστε σε 22 χρόνια να δούμε ποιες από τις ιδέες μας θα έχουν υλοποιήσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Todoras Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 2 λεπτά πριν, Sierra Levin είπε Κάθε λίγο αλλάζουν οι κανονισμοί, αλλά ακόμα και να περάσει, μπορεί να το φοβάται το κοινό. Αν παρουσιάσει το παραμικρό, υποθέτοντας ότι βγαίνει στην αγορά, παίζει να παιχτεί καμιά φάση σαν αυτή με τα q400 της sas, αλλά πιο δραματική.. SAS Q400 πράγματι... LG collapse.. Το θέμα είναι πως δεν ξεκινάς έναν νεο τύπο αεροπλάνου με γνώμωνα την μετακίνηση στα φιορδ.. Ξεκινάς έναν νέο τύπο αεροπλάνου με γνώμωνα την ασφάλεια και επειτα την οικονομία (καυσιμα-λειτουργία-συντήρηση) και το περιβαλλοντικο αποτύπωμα. Και φυσικά να υπάρχει αγορά για το εν λόγω προιον. Εάν η αγορά αυτή εξυπηρετει και τα φιορδ τοτε ναι υπάρχει μέλλον. Η αλήθεια είναι πάντως οτι από την εν λόγω αγορά έχουν εξαφανιστεί τα μικρά αεροπλάνα (τύπου DHC8-100) και είναι δυσευρετα. Και το αστείο είναι οτι εξαφανίστηκαν γιατι (και καλα) δεν υπηρχε αγοραστικό κοινο. Εταιρείες δηλαδη να τα πετάνε. Και να τωρα η αγορα γυρίζει... και χρειάζονται παλι πίσω τα μικρά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Omnigeek είπε Υδρογόνο δεν πρόκειται να μπει, ακριβό, πολύπλοκο, επικίνδυνο, πολύ χαμηλή αξιοπιστία, πολύ μικρή διάρκεια ζωής κυψελών, χαμηλή απόκριση που χρειάζεται μπαταρίες για πολύ ενεργοβόρες εφαρμογές. Το πιθανότερο για το προσεχές μέλλον (μέχρι τις επερχόμενες τεχνολογίες μπαταριών, π.χ γραφένιου) είναι μόνο μπαταρίες για τα μικρά αεροσκάφη και ένα είδος hybrid electric (ηλεκτροκινητήρες με μικρή τουρμπίνα για παραγωγή ρεύματος) σαν αυτά που σχεδιάζει τώρα η Airbus. Ναι έχεις δίκαιο. Το υδρογόνο είναι επικίνδυνο για την αεροπλοΐα (άσχετο πως είναι πιο ασφαλές από την βενζίνη) και οι μπαταρίες είναι υπέρασφαλείς. Γι' αυτό όλος ο στόλος των καινούργιων 787 καθηλώθηκε για 3-4 μήνες με προβλήματα στις LiOn μπαταρίες που συνεχίζονταν μέχρι τον Δεκέμβρη. Boeing 787 Dreamliner battery problems . Επίσης είναι αναξιόπιστα, πολύπλοκα, ακατάλληλα για ενεργοβόρες εφαρμογές κλπ. Γι αυτό θέλουν να αντικαταστήσουν τις APU (Auxillary Power Units) με hydrogen fuel cells. EasyJet to trial world's first hydrogen hybrid plane Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2018 από Whargoul Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 9 ώρες πριν, Whargoul είπε Επίσης είναι αναξιόπιστα, πολύπλοκα, ακατάλληλα για ενεργοβόρες εφαρμογές κλπ. Γι αυτό θέλουν να αντικαταστήσουν τις APU (Auxillary Power Units) με hydrogen fuel cells. EasyJet to trial world's first hydrogen hybrid plane Τα APU θα μείνουν για καιρό, γιατί είναι από τα πιο αξιόπιστα backup συστήματα, αν πέσει το ρεύμα για οποιονδήποτε λόγο. Ακόμα και το concept που παρουσιάζεται στην φωτογραφία, φοράει APU. O μόνος λόγος που θέλουν να τα αντικαταστήσουν, είναι ο λόγος που γίνονται όλα.. Λεφτά. Πιο φθηνά σου έρχεται να έχεις μια κυψέλη, που θα αποτελούσε LRU, παρά ένα τρίτο, ή ένα πέμπτο κινητήρα, γιατί το APU αυτό είναι, ένας κινητήρας jet, που αντί για fan, κινεί μια γεννήτρια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dts_Dimensions Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Σε τι είμαστε μπροστά για να είμαστε και σε κάτι παρόμοιο...Μπροστά είμαστε στον τουρισμό ίσως και αυτό γιατί έχουμε φανταστικά μέρη, φανταστικές παραλίες και παχύ ήλιο!! Όμως τίποτα από όλα αυτά δεν δημιουργήσαμε εμείς και επειδή τα βρήκαμε έτοιμα και ψιλο-δεδομένα δεν προσπαθούμε και να τα εξελίξουμε. Hopeless... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Sierra Levin είπε Τα APU θα μείνουν για καιρό, γιατί είναι από τα πιο αξιόπιστα backup συστήματα, αν πέσει το ρεύμα για οποιονδήποτε λόγο. Ακόμα και το concept που παρουσιάζεται στην φωτογραφία, φοράει APU. O μόνος λόγος που θέλουν να τα αντικαταστήσουν, είναι ο λόγος που γίνονται όλα.. Λεφτά. Πιο φθηνά σου έρχεται να έχεις μια κυψέλη, που θα αποτελούσε LRU, παρά ένα τρίτο, ή ένα πέμπτο κινητήρα, γιατί το APU αυτό είναι, ένας κινητήρας jet, που αντί για fan, κινεί μια γεννήτρια. Το θέμα δεν είναι αν θα μείνουν καιρό. Προφανώς και θα πάρει χρόνο μέχρι να αλλάξει πλήρως το σύστημα. Το θέμα είναι ότι μελετάτε έντονα το ενδεχόμενο να χρησιμοποιούνται hydrogen fuel cell στα αεροπλάνα, για APU, gia emergency systems κλπ, κάνοντας τους ισχυρισμούς του Omnigeek πλήρως ανυπόστατους και άκυρους. 2015 Airbus Research Program Fuel Cells (παρουσίαση από την ίδια την Airbus) Workshop on aeronautical applications of fuel cells and hydrogen technologies , με τις παρουσιάσεις (ελεύθερες για κατέβασμα) από μεγάλες aerospace και σχετικές εταιρείες. Airbus wins prestigious Greentec Award for innovative fuel cell project : The “Multifunctional Fuel Cell Integration” analyses the replacement of the auxiliary power unit (APU) and the ram air turbine (RAT) by a multifunctional fuel cell..... “Fuel cells are one of the most promising “step change” technologies to make our aircraft even more efficient, cleaner and quieter (Airbus Chief Operating Officer) Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου 2018 από Whargoul Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 2 ώρες πριν, Whargoul είπε Το θέμα δεν είναι αν θα μείνουν καιρό. Προφανώς και θα πάρει χρόνο μέχρι να αλλάξει πλήρως το σύστημα. Το θέμα είναι ότι μελετάτε έντονα το ενδεχόμενο να χρησιμοποιούνται hydrogen fuel cell στα αεροπλάνα, για APU, gia emergency systems κλπ, κάνοντας τους ισχυρισμούς του Omnigeek πλήρως ανυπόστατους και άκυρους. 2015 Airbus Research Program Fuel Cells (παρουσίαση από την ίδια την Airbus) Workshop on aeronautical applications of fuel cells and hydrogen technologies , με τις παρουσιάσεις (ελεύθερες για κατέβασμα) από μεγάλες aerospace και σχετικές εταιρείες. Airbus wins prestigious Greentec Award for innovative fuel cell project : The “Multifunctional Fuel Cell Integration” analyses the replacement of the auxiliary power unit (APU) and the ram air turbine (RAT) by a multifunctional fuel cell..... “Fuel cells are one of the most promising “step change” technologies to make our aircraft even more efficient, cleaner and quieter (Airbus Chief Operating Officer) Γενικά, μετά από το πρώτο κόμμα στο post μου, λέω περιληπτικά, αυτό που λέει το τελευταίο quote που έκανες, το ίδιο πράγμα λέμε. Το efficiency είναι αυτό που μας ενδιαφέρει, πάντα μετά από την ασφάλεια. Γιατί άλλο κόστος έχει το να στείλεις έναν εκπαιδευμένο Β ή C να κάνει inspection σε ένα APU και να κρίνει τι θέλει αλλαγή, τι θα κρατήσει κι άλλο, και πόσο θα κρατήσει, και άλλο να έχεις έναν Α και να του λες ότι σε τόσες ώρες κόβεις κόκκινο χαρτί στο fuel cell και ρίχνεις πάνω ένα καινούριο. Που και πάλι θα χρειάζεται inspection από κάποιον, αλλά λέμε τώρα. Η ιδέα πάντως αυτή είναι: Εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων. Επίσης, προσωπική άποψη, το rat, θα πρέπει να μείνει ακόμα και μετά την "αλλαγή", τουλάχιστον για την αρχή, γιατί γενικά το rat είναι η έσχατη λύση, πριν ξεκινήσεις να λες το Πάτερ ημών.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 1 ώρα πριν, Sierra Levin είπε Γενικά, μετά από το πρώτο κόμμα στο post μου, λέω περιληπτικά, αυτό που λέει το τελευταίο quote που έκανες, το ίδιο πράγμα λέμε. Το efficiency είναι αυτό που μας ενδιαφέρει, πάντα μετά από την ασφάλεια. Γιατί άλλο κόστος έχει το να στείλεις έναν εκπαιδευμένο Β ή C να κάνει inspection σε ένα APU και να κρίνει τι θέλει αλλαγή, τι θα κρατήσει κι άλλο, και πόσο θα κρατήσει, και άλλο να έχεις έναν Α και να του λες ότι σε τόσες ώρες κόβεις κόκκινο χαρτί στο fuel cell και ρίχνεις πάνω ένα καινούριο. Που και πάλι θα χρειάζεται inspection από κάποιον, αλλά λέμε τώρα. Η ιδέα πάντως αυτή είναι: Εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων. Επίσης, προσωπική άποψη, το rat, θα πρέπει να μείνει ακόμα και μετά την "αλλαγή", τουλάχιστον για την αρχή, γιατί γενικά το rat είναι η έσχατη λύση, πριν ξεκινήσεις να λες το Πάτερ ημών.. Δεν διαφωνούμε σε κάτι. Οικονομικό είναι κυρίως το θέμα. Εδώ θεωρούν στα υπέρ των fuel cell, το νερό που δεν θα χρειάζονται να μεταφέρουν για τις τουαλέτες. Εξάλλου όσα περισσότερα ανεξάρτητα συστήματα ασφαλείας, τόσο το καλύτερο. Ελπίζω να μην εννοείς αυτό το rat. : Rat boards flight at Oakland, California, airport, forces cancellation Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Ελπίζω να μην εννοείς αυτό το rat. : Rat boards flight at Oakland, California, airport, forces cancellation Αν δεν πετάει, δεν πέφτει κιόλας XD Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Omnigeek Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, Whargoul είπε Ναι έχεις δίκαιο. Το υδρογόνο είναι επικίνδυνο για την αεροπλοΐα (άσχετο πως είναι πιο ασφαλές από την βενζίνη) και οι μπαταρίες είναι υπέρασφαλείς. Γι' αυτό όλος ο στόλος των καινούργιων 787 καθηλώθηκε για 3-4 μήνες με προβλήματα στις LiOn μπαταρίες που συνεχίζονταν μέχρι τον Δεκέμβρη. Boeing 787 Dreamliner battery problems . Επίσης είναι αναξιόπιστα, πολύπλοκα, ακατάλληλα για ενεργοβόρες εφαρμογές κλπ. Γι αυτό θέλουν να αντικαταστήσουν τις APU (Auxillary Power Units) με hydrogen fuel cells. EasyJet to trial world's first hydrogen hybrid plane Ε άμα το χρησιμοποιεί η Easy Jet για να τροφοδοτεί τις τουαλέτες τότε θα έχεις δίκιο. Τα ηλεκτρικά αεροπλάνα με μπαταρίες είναι maρκετινιες και προπαγάνδα από την μαφία των μπαταριάδων να φιμώσουν το υδρογόνο. Δεν έχει νόημα να απαντάω. Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου 2018 από Omnigeek Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα