Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Μόνο που τώρα, είναι απλά στην φάση του vision. Ο τίτλος αυτός θα ήταν έγκυρος το 2035 όταν θα γινόταν το 80% του στόλου ηλεκτρικός και θα ήταν σχεδόν Reality !

Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το θέμα, ειλικρινά: ο δεδηλωμένος στόχος είναι να περάσουν σε πλήρως ηλεκτροκίνητο εσωτερικό δίκτυο μέχρι το 2040.

Υπάρχει μια είδηση: μεταφράζεται ακριβώς. Περιγράφει μια δέσμευση (pledge) από μια χώρα με αποδεδειγμένη ικανότητα και έφεση προς τις καθαρές πηγές ενέργειας. Κι αντί να συζητάμε την ουσία του άρθρου, λέμε για πιασάρικους τίτλους;

Συγγνώμη, παντελώς ανούσιο μου φαίνεται.

Ό,τι προτιμά ο καθένας, βέβαια.

  • Like 1
  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπαρχουν, εστω και σε πιλοτικη μορφη, καποιου ειδους ηλεκτρικα επιβατικα αεροσκαφη; Δεν μιλαω για πρωτοτυπα αεροσκαφη που φτιαχνεται ενα μοντελο για να καταρριψη ενα ρεκορ συνηθως.

Επεξ/σία από kargo130
  • Super Moderators
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, kargo130 είπε

Υπαρχουν, εστω και σε πιλοτικη μορφη, καποιου ειδους ηλεκτρικα επιβατικα αεροσκαφη; Δεν μιλαω για πρωτοτυπα αεροσκαφη που φτιαχνεται ενα μοντελο για να καταρριψη ενα ρεκορ συνηθως.

Πράγματι υπάρχουν, και το αγγλικό άρθρο παραπέμπει εδώ (στα νορβηγικά) που μιλάνε για 20θεσιο μέχρι το 2025.

Γενικά, είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα είδηση, κι επειδή η Νορβηγία "το έχει" σε αυτό το κομμάτι, νομίζω πως θα δούμε εξελίξεις.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Expecto Patronum είπε

Να έχεις τόσα νησιά ,η χώρα σου να περιβάλλεται απο νερό και να μην έχεις δίκτυο υδροπλάνων είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

 

Δεν ειναι τοσο απλό να στησεις υδατοδρόμια και το Αιγαίο δεν προσφέρεται ιδιαιτερα για τετοιου ειδους δραστηριοτητα. Just saying.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Snoob είπε

Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το θέμα, ειλικρινά: ο δεδηλωμένος στόχος είναι να περάσουν σε πλήρως ηλεκτροκίνητο εσωτερικό δίκτυο μέχρι το 2040.

Υπάρχει μια είδηση: μεταφράζεται ακριβώς. Περιγράφει μια δέσμευση (pledge) από μια χώρα με αποδεδειγμένη ικανότητα και έφεση προς τις καθαρές πηγές ενέργειας. Κι αντί να συζητάμε την ουσία του άρθρου, λέμε για πιασάρικους τίτλους;

Συγγνώμη, παντελώς ανούσιο μου φαίνεται.

Ό,τι προτιμά ο καθένας, βέβαια.

 

Φυσικά και ο τίτλος είναι σημαντικός, και πρέπει να υπάρχει σύνδεση με την πραγματικότητα για να μην δημιουργούνται ψεύτικες εικόνες και εντυπώσεις στους αναγνώστες. Αλλιώς είναι marketing, προώθηση, προπαγάνδα, ό,τι θες ονόμαστο. Η είδηση είναι πως ο κρατικός αερομεταφορέας της Νορβηγίας, εξετάζει το ενδεχόμενο (και καλά κάνει) να πάει σε πλήρως ηλεκτρικά αεροπλάνα για εσωτερικές πτήσεις μέχρι το 2040. Δεν υπάρχει ούτε δέσμευση, ούτε τίποτα περισσότερο, ούτε τίποτα λιγότερο. Μπορούμε άνετα να συζητήσουμε αυτή την σκέψη - σχέδιο της Avinor, χωρίς πιασάρικους και ανακριβείς τίτλους, όπως αρμόζει σε μια τεχνολογική ανακοίνωση.

Σε λίγο θα φτάσουμε τίτλους του στυλ, ΤΡΑΓΙΚΟ - ΣΟΚ - Εφυγε ένας πόντος από το καλσόν της Kardashian. 

Όσο για το σχέδιο, θεωρώ ότι είναι εφικτό, λόγο της μεγάλης ανάπτυξης στα Hydrogen Fuel Cell, που δυστηχώς δεν αναφέρονται αρκετά σε αυτό το forum. Είδη υπάρχουν τρένα που χρησιμοποιούν αυτή την τεχνολογία για την κίνηση τους, (πχ κάνει δοκιμές η Alstrom που υπάρχει είδηση για την αυτοματοποίηση αλλά όχι για το τρένο υδρογόνου) και είναι ένας από τους λόγους, που η Ιαπωνία πάει στο υδρογόνο αντί στις μπαταρίες. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτοκίνητα, φορτηγά, σπίτια, τρένα, βάρκες, αεροπλάνα. 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, TheAccountant είπε

Δεν ειναι τοσο απλό να στησεις υδατοδρόμια και το Αιγαίο δεν προσφέρεται ιδιαιτερα για τετοιου ειδους δραστηριοτητα. Just saying.

http://www.zougla.gr/zouglaport/aktoploia/article/to-proto-idatodromio-sto-egeo-ine-sxedon-etimo

Και όμως είναι ότι πιό φθηνό σε σχέση κόστους κατασκευής και συντήρησης. Όλη την δουλειά σου την κάνει το υδροπλάνο απο την φύση του.

Άν βάλεις μέσα και την διασύνδεση με τις λίμνες στο εσωτερικό της χώρας, απλά πάς σε άλλο επίπεδο.

Επεξ/σία από Expecto Patronum
  • Super Moderators
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Φυσικά και ο τίτλος είναι σημαντικός, και πρέπει να υπάρχει σύνδεση με την πραγματικότητα για να μην δημιουργούνται ψεύτικες εικόνες και εντυπώσεις στους αναγνώστες. Αλλιώς είναι marketing, προώθηση, προπαγάνδα, ό,τι θες ονόμαστο. Η είδηση είναι πως ο κρατικός αερομεταφορέας της Νορβηγίας, εξετάζει το ενδεχόμενο (και καλά κάνει) να πάει σε πλήρως ηλεκτρικά αεροπλάνα για εσωτερικές πτήσεις μέχρι το 2040. Δεν υπάρχει ούτε δέσμευση, ούτε τίποτα περισσότερο, ούτε τίποτα λιγότερο. Μπορούμε άνετα να συζητήσουμε αυτή την σκέψη - σχέδιο της Avinor, χωρίς πιασάρικους και ανακριβείς τίτλους, όπως αρμόζει σε μια τεχνολογική ανακοίνωση.

Σε λίγο θα φτάσουμε τίτλους του στυλ, ΤΡΑΓΙΚΟ - ΣΟΚ - Εφυγε ένας πόντος από το καλσόν της Kardashian. 

Eιλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί έχεις στυλώσει τα πόδια.

Είναι σαφές ότι υπάρχει δέσμευση, υπήρξε σχετική ανακοίνωση και έχει μεταδοθεί από αρκετά και σημαντικά μέσα ενημέρωσης.

Π.χ., εδώ:

State-owned Avinor, which operates most of Norway’s civil airports, is aiming to be the “first in the world” to switch to electric air transport, according to its chief executive Dag Falk-Petersen.

“We think that all flights lasting up to 1.5 hours can be flown by aircraft that are entirely electric,” he told AFP.

“Our target is for Norway, based on hydro power and better collaboration between businesses and the authorities, to become the world’s first fully electric society by 2050,” Oluf Ulseth, the director of Energi Norge, told NTB.

Και η σχετική έκθεση από το 2017 για το project ανάπτυξης ηλεκτρικών αεροσκάφών: εδώ.

Η εταιρία είναι του Νορβηγικού κράτους, έχει δεδηλωμένο στόχο, και πρέπει για να μην είναι "πιασάρικος" ο τίτλος να πούμε, τι, ακριβώς; Να περιμένουμε μέχρι το '40 που θα είναι πραγματικότητα, γιατί αλλιώς είναι "προπαγάνδα"; Έχουν βάλει μπροστά, έχουν ήδη αεροσκάφη, έχουν πλάνο για τις πρώτες δοκιμές 20θεσιου μέχρι το 2025.

Οκ, ΤΡΑΓΙΚΟ-ΣΟΚ. Ό,τι πεις.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Snoob είπε

Eιλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί έχεις στυλώσει τα πόδια.

Είναι σαφές ότι υπάρχει δέσμευση, υπήρξε σχετική ανακοίνωση και έχει μεταδοθεί από αρκετά και σημαντικά μέσα ενημέρωσης.

Π.χ., εδώ:

State-owned Avinor, which operates most of Norway’s civil airports, is aiming to be the “first in the world” to switch to electric air transport, according to its chief executive Dag Falk-Petersen.

“We think that all flights lasting up to 1.5 hours can be flown by aircraft that are entirely electric,” he told AFP.

“Our target is for Norway, based on hydro power and better collaboration between businesses and the authorities, to become the world’s first fully electric society by 2050,” Oluf Ulseth, the director of Energi Norge, told NTB.

Και η σχετική έκθεση από το 2017 για το project ανάπτυξης ηλεκτρικών αεροσκάφών: εδώ.

Η εταιρία είναι του Νορβηγικού κράτους, έχει δεδηλωμένο στόχο, και πρέπει για να μην είναι "πιασάρικος" ο τίτλος να πούμε, τι, ακριβώς; Να περιμένουμε μέχρι το '40 που θα είναι πραγματικότητα, γιατί αλλιώς είναι "προπαγάνδα"; Έχουν βάλει μπροστά, έχουν ήδη αεροσκάφει, έχουν πλάνο για τις πρώτες δοκιμές 20θεσιου μέχρι το 2025.

Οκ, ΤΡΑΓΙΚΟ-ΣΟΚ. Ό,τι πεις.

 

Ξανακοίταξε το edit μου, για την γνώμη μου

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Snoob είπε

Eιλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί έχεις στυλώσει τα πόδια.

Είναι σαφές ότι υπάρχει δέσμευση, υπήρξε σχετική ανακοίνωση και έχει μεταδοθεί από αρκετά και σημαντικά μέσα ενημέρωσης.

Π.χ., εδώ:

State-owned Avinor, which operates most of Norway’s civil airports, is aiming to be the “first in the world” to switch to electric air transport, according to its chief executive Dag Falk-Petersen.

“We think that all flights lasting up to 1.5 hours can be flown by aircraft that are entirely electric,” he told AFP.

“Our target is for Norway, based on hydro power and better collaboration between businesses and the authorities, to become the world’s first fully electric society by 2050,” Oluf Ulseth, the director of Energi Norge, told NTB.

Και η σχετική έκθεση από το 2017 για το project ανάπτυξης ηλεκτρικών αεροσκάφών: εδώ.

Η εταιρία είναι του Νορβηγικού κράτους, έχει δεδηλωμένο στόχο, και πρέπει για να μην είναι "πιασάρικος" ο τίτλος να πούμε, τι, ακριβώς; Να περιμένουμε μέχρι το '40 που θα είναι πραγματικότητα, γιατί αλλιώς είναι "προπαγάνδα"; Έχουν βάλει μπροστά, έχουν ήδη αεροσκάφει, έχουν πλάνο για τις πρώτες δοκιμές 20θεσιου μέχρι το 2025.

Οκ, ΤΡΑΓΙΚΟ-ΣΟΚ. Ό,τι πεις.

Καλά...να μιλάμε τώρα για το 2040...δεν είναι και στα άμεσα σχέδια.

Και για Drones στο Dubai διαβάζουμε αλλά δεν βλέπω να υιοθετούνται σύντομα. 

Όταν με τα Drones έχει θέμα πόσο μάλλον δέ για Αεροσκάφη.

Επεξ/σία από Expecto Patronum
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Expecto Patronum είπε

http://www.zougla.gr/zouglaport/aktoploia/article/to-proto-idatodromio-sto-egeo-ine-sxedon-etimo

Και όμως είναι ότι πιό φθηνό σε σχέση κόστους κατασκευής και συντήρησης. Όλη την δουλειά σου την κάνει το υδροπλάνο απο την φύση του.

Άν βάλεις μέσα και την διασύνδεση με τις λίμνες στο εσωτερικό της χώρας, απλά πάς σε άλλο επίπεδο.

Ναι... δεν εχουν ολα τα νησια καταλληλο χωρο για να φιλοξενησουν υδατοδρομια. Το προβλημα ειναι καιρικο σε συνδυασμό με την τοποθεσια... μέχρι καποια κατάσταση θαλάσσης μπορουν να παιξουν μπάλλα. Τα υδατοδρομια δεν μπορουν να διασφαλισουν τακτικη επικοινωνια καθολη την διάρκεια του ετους στις θαλασσες μας. Παντως σε υδροπλανο σαν και αυτα που θελουν να δρομολογησουν, δεν θα μπαινα. Don't want to be part of the statistics.

Δημοσ.

Πω πω... ονειρεύομαι μια εποχή όπου ΟΛΑ πλέον τα μεταφορικά μέσα θα είναι ΜΟΝΟ ηλεκτρικά.. φανταστείτε το λιγάκι. Πόση ησυχία και πόσο καθαρή θα είναι η ατμόσφαιρα...! Προς το παρόν μόνον στις ταινίες. Μακάρι να προλάβουμε να τα δούμε όλα αυτά! 

  • Super Moderators
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Expecto Patronum είπε

Καλά...να μιλάμε τώρα για το 2040...δεν είναι και στα άμεσα σχέδια.

Και για Drones στο Dubai διαβάζουμε αλλά δεν βλέπω να υιοθετούνται σύντομα. 

Όταν με τα Drones έχει θέμα πόσο μάλλον δέ για Αεροσκάφη.

Σωστά, γιατί το αεροπλάνο σήμερα αποφασίζεις να το κάνεις ηλεκτρικό και σε ένα χρόνο πετάει...

Πρώτα λέγαμε ο τίτλος είναι "πιασάρικος", τώρα λέμε "ε, είναι για το μακρινό μέλλον".

Οκ. Εντάξει.

Ο τίτλος αποδίδει σωστά τον δεδηλωμένο στόχο αυτών που προχώρησαν στην ανακοίνωση. Τώρα το ανακοίνωσαν, τώρα το μετέφερε το insomnia.

Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω τον αρνητισμό. Τέλος πάντων, ό,τι νομίζει ο καθένας, ξαναλέω. Καρντάσιαν; Καρντάσιαν. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, TheAccountant είπε

Ναι... δεν εχουν ολα τα νησια καταλληλο χωρο για να φιλοξενησουν υδατοδρομια. Το προβλημα ειναι καιρικο σε συνδυασμό με την τοποθεσια... μέχρι καποια κατάσταση θαλάσσης μπορουν να παιξουν μπάλλα. Τα υδατοδρομια δεν μπορουν να διασφαλισουν τακτικη επικοινωνια καθολη την διάρκεια του ετους στις θαλασσες μας. Παντως σε υδροπλανο σαν και αυτα που θελουν να δρομολογησουν, δεν θα μπαινα. Don't want to be part of the statistics.

Άν ο υδρολιμένας είναι σε σωστή τοποθεσία με συνδυασμό παρουσίας κυματοθραυστη όπου χρειάζεται δεν σε απασχολεί το Αιγαίο. Το πρόβλημα δεν είναι άνεμοι αλλά τα κύματα στους υδρολιμένες.

Επί του θέματος τα ηλεκτροκίνητα αεροπλάνα δεν θα έχουν καυσαέρια με ότι συνεπάγεται αυτό.

Απλά το θέμα αυτονομία δεν ξέρω πώς και τί παίζει.

Επεξ/σία από Expecto Patronum
  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
6 minutes ago, Snoob said:

Σωστά, γιατί το αεροπλάνο σήμερα αποφασίζεις να το κάνεις ηλεκτρικό και σε ένα χρόνο πετάει...

Μην το βλέπεις έτσι, στην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει πχ να μην ξέρουμε το φορολογικό για τους επόμενους μήνες και μας φαίνεται παράξενο που υπάρχουν χώρες οι οποίες κοιτάνε τόσο χρόνια στο μέλλον...

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...