deligkos Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Μπορεί να ακούγεται σενάριο επιστημονικής φαντασίας, ωστόσο στη Νορβηγία εξαγγέλθηκε πως οι εσωτερικές πτήσεις θα πραγματοποιούνται από ηλεκτρικά αεροσκάφη από το 2040. Η ραγδαία ανάπτυξη των εναέριων μεταφορών καθιστά την αεροπλοΐα μία από τις ραγδαία αυξανόμενες πηγές εκπομπών αέριων ρύπων, που ευθύνονται για το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Ταυτόχρονα, εξαιτίας των τεχνολογικών εξελίξεων στο κόστος και τις επιδόσεις των μπαταριών, ο εξηλεκτρισμός γίνεται μία ολοένα και προσφορότερη οικονομικά λύση για κλάδους όπως οι αερομεταφορές. Παρά το γεγονός ότι είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός πετρελαίου και φυσικού αερίου στη Δύση, η Νορβηγία αποτελεί ηγέτιδα στην ηλεκτροκίνηση, με εφαρμογές στις θαλάσσιες μεταφορές και τα βαρέα οχήματα. Έτσι, η Avinor, υπεύθυνη λειτουργίας των τοπικών αεροδρομίων και πάροχος υπηρεσιών πολιτικής αεροπορίας, στοχεύει να κάνει τους αερολιμένες και τις εσωτερικές πτήσεις φιλικότερες στο περιβάλλον. Εξαιτίας του νορβηγικού ανάγλυφου, που περιλαμβάνει φιόρδ και βουνά και δημιούργησε την ανάγκη για πολλά μικρά αεροδρόμια, διάσπαρτα σε μικρές αποστάσεις μεταξύ τους. Έτσι, οι αερομεταφορές έγιναν ο κυρίαρχος τρόπος μεταφοράς στη χώρα. Η Avinor εξετάζει την πραγματοποίηση όλων των τοπικών πτήσεων με πλήρως ηλεκτροκίνητα αεροσκάφη, φιλοδοξώντας πως θα κυριαρχήσουν πλήρως έως το 2040. Ο λόγος είναι πως τα ηλεκτρικά αεροπλάνα θα μπορούν να πραγματοποιούν πτήσεις διάρκειας έως 1,5 ώρας - χρόνος που καλύπτει όλες τις τοπικές πτήσεις καθώς και αυτές προς τις πρωτεύουσες των γειτονικών σκανδιναβικών κρατών. Σύμφωνα με την ίδια, η ηλεκτροκίνηση θα φέρει μείωση του λειτουργικού κόστους σε σχέση με τα συμβατικά αεροσκάφη, εξαιτίας της εξοικονόμησης του κόστους καυσίμων. Επιπλέον, οι ηλεκτροκίνητες πτήσεις θα προκαλούν πολύ χαμηλότερα επίπεδα ηχορύπανσης. Βellona Δείτε ολόκληρο το άρθρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papars Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Και εμείς ακόμα να αδειοδοτήσουμε τα υδροπλάνα ... 15 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
masteripper Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Ως τώρα στις πτήσεις ψαχνανε γιατρό.. βαριά βαριά κανένα πιλότο ...στις νορβηγικές πτήσεις το must θα είναι.." μήπως έχετε powerbank γιατί σε λίγο μένουμε από μπαταρία και...." 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Skylined Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Ηλεκτρικά οπότε ελικοφόρα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Expecto Patronum Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, papars είπε Και εμείς ακόμα να αδειοδοτήσουμε τα υδροπλάνα ... Να έχεις τόσα νησιά ,η χώρα σου να περιβάλλεται απο νερό και να μην έχεις δίκτυο υδροπλάνων είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Τα οφέλη θα ήταν τεράστια. Μνημόνια μας χρειάζονται και φόροι, εκεί να ρίχνουμε χρήμα σε άπατα βαρέλια. Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2018 από Expecto Patronum 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
yiannis_volos Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 23 λεπτά πριν, Skylined είπε Ηλεκτρικά οπότε ελικοφόρα Ε ναι, και τι πειράζει; Μια χαρά είναι για μικρές πτήσεις εσωτερικού. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DrLo Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 λέμε και καμιά μ@λ@κια να περνά η ώρα .... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Super Moderators Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Σε συνδυασμό με την προώθηση τεχνολογικών παραγωγής ενέργειας από το υδρογόνο, θα μπορούσε να αποτελέσει υπόδειγμα. Γενικά, πολύ οργανωμένη χώρα η Νορβηγία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kargo130 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Βεβαια οταν ακουω μακρινες ημερομηνιες πιο πολυ σαν ευχολογιο μου ακουγεται μιας και ακομα δεν εχουν ανπτυχθει τετοιες τεχνολογιες(τουλαχιστον μαζικα). Παντως σιγουρα αξιο αναφορας... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Super Moderators Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 2 λεπτά πριν, kargo130 είπε Βεβαια οταν ακουω μακρινες ημερομηνιες πιο πολυ σαν ευχολογιο μου ακουγεται μιας και ακομα δεν εχουν ανπτυχθει τετοιες τεχνολογιες(τουλαχιστον μαζικα). Παντως σιγουρα αξιο αναφορας... Δεν είναι μεγάλο διάστημα τα 22 χρόνια για να έχεις πλήρως ηλεκτροκίνητο στόλο, συν τις σχετικές εγκαταστάσεις συντήρησης, ανεφοδιασμού κτλ. Είναι μεγάλο βήμα, πρέπει μέσα να μπει σχεδιασμός-κατασκευή-παράδοση αεροσκαφών. Συμφωνώ, τα 22 χρόνια ακούγονται κάπως, αλλά νομίζω πως είναι ένας ρεαλιστικός ορίζοντας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Πως το: Η Avinor εξετάζει την πραγματοποίηση όλων των τοπικών πτήσεων με πλήρως ηλεκτροκίνητα αεροσκάφη, φιλοδοξώντας πως θα κυριαρχήσουν πλήρως έως το 2040, μεταφράζεται στον τίτλο που δώσατε στο άρθρο? Ο τρόπος που είναι γραμμένος ο τίτλος είναι λες και βγήκε νόμος από την βουλή. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
turbat0s Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 3 λεπτά πριν, Whargoul είπε Πως το: Η Avinor εξετάζει την πραγματοποίηση όλων των τοπικών πτήσεων με πλήρως ηλεκτροκίνητα αεροσκάφη, φιλοδοξώντας πως θα κυριαρχήσουν πλήρως έως το 2040, μεταφράζεται στον τίτλο που δώσατε στο άρθρο? Ο τρόπος που είναι γραμμένος ο τίτλος είναι λες και βγήκε νόμος από την βουλή. Είναι πιο πιασάρικη αυτή η απόδοση. Στην πραγματικότητα όμως, η avinor μπορεί και να διαπιστώσει ότι ίσως δεν είναι ρεαλιστικό αυτό που εξετάζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Super Moderators Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Δεν είναι θέμα "πιασάρικης" απόδοσης. Αυτό ακριβώς γράφει και ο τίτλος του άρθρου από το οποίο μεταφράστηκε η είδηση: From vision to reality: Norway to fly fully electric by 2040. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
turbat0s Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 3 λεπτά πριν, Snoob είπε Δεν είναι θέμα "πιασάρικης" απόδοσης. Αυτό ακριβώς γράφει και ο τίτλος του άρθρου από το οποίο μεταφράστηκε η είδηση: From vision to reality: Norway to fly fully electric by 2040. Προφανώς και το πρωτογενές άρθρο τον ίδιο στόχο είχε, να είναι πιασάρικο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 2 λεπτά πριν, Snoob είπε Δεν είναι θέμα "πιασάρικης" απόδοσης. Αυτό ακριβώς γράφει και ο τίτλος του άρθρου από το οποίο μεταφράστηκε η είδηση: From vision to reality: Norway to fly fully electric by 2040. Μόνο που τώρα, είναι απλά στην φάση του vision. Ο τίτλος αυτός θα ήταν έγκυρος το 2035 όταν θα γινόταν το 80% του στόλου ηλεκτρικός και θα ήταν σχεδόν Reality ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα