Προς το περιεχόμενο

Δοκιμή από την Alstom του πρώτου τρένου χωρίς οδηγό στην Ολλανδία


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, vapon είπε

Oi μηχανές σου παίρνουν την δουλειά, μέσω των trends που επιβάλλουν τα τραστ. Δεν σου παίρνουν την δουλειά έτσι όπως το εννοείς.

Και ποιος σου είπε στην τελική οτι υπάρχουν άνθρωποι που δεν αξίζουν; Έστω αν δεν μπορούν να καταφέρουν πολλά.

Φοβάμαι οτι έχει χαθεί ο ανθρωποκεντρικός τρόπος σκέψης.

ύμαρτον λυπήσου μας.

ακου εκει οι μηχανές μας παιρνουν την δουλεια.

 

Δεν ειδα καμια μηχανη να αναλαβει καθηκοντα καθηγητή, καθηκοντα λογιστη, ναυτικού κλπ κλπ κλπ

Εαν το να πατας ενα κουμπακι για να παει μπροστά και ενα κουμπακι για να σταματησει ενα τρενο μπορει να γινει αυτοματοποιημενα φθηνοτερα, με λιγοτερα λαθη, 24 ωρες το 24ωρο, ευχαριστως να γινει!

 

εαν εσυ πιστευεις οτι ηρθε μια μηχανη και σου πηρε τη δουλεια, τοτε μαντεψε, η μηχανη κανει τη δουλεια σου καλυτερα απο εσενα και σιγουρα πιο φθηνα. δεν αξιζεις για αυτη τη δουλεια, εισαι ΚΑΚΟΣ.

 

βρες κατι αλλο να κανεις ή ας ειχες μαθει να κανεις κατι πιο εξειδικευμενο απο κατι που μπορει να κανει μια μηχανη με τον ιδιο τροπο λειτουργιας μιας ΚΑΦΕΤΙΕΡΑΣ.

 

εαν κλαιγεσαι γιαυτό, μαλλον δεν μπορεις να χωνεψεις οτι δεν εισαι τοσο ικανος οσο νομιζες.

 

και για του λογου το αληθες, ο ανθρωποκεντρικος τροπος σκεψεις εχει σκοπο να κανει τη ζωη του ανθρωπου πιο ευκολη, καλύτερη, χωρις να κουραζει τον ανθρωπο. αυτο ακριβως εχει σκοπο να κανει μια μηχανη και αν την κανει καλα την δουλεια της την ΘΕΛΟΥΜΕ. αν οχι βγαζουμε το πριζακι απο τον τοιχο και παει στα σκουπιδια. οποτε τσαμπα φοβασαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, vapon είπε

Oi μηχανές σου παίρνουν την δουλειά, μέσω των trends που επιβάλλουν τα τραστ. Δεν σου παίρνουν την δουλειά έτσι όπως το εννοείς.

Και ποιος σου είπε στην τελική οτι υπάρχουν άνθρωποι που δεν αξίζουν; Έστω αν δεν μπορούν να καταφέρουν πολλά.

Φοβάμαι οτι έχει χαθεί ο ανθρωποκεντρικός τρόπος σκέψης.

Μια χαρα τα λες.

Οι χιπστεραδες φιλοι των ρομποτ και της τεχνολογιας ειναι αυτοι που κλαιγονται για την υπερφορολογια και τον..κομμουνισμο οταν αυξανεται η ανεργια και μειωνονται οι ασφαλιστικες εισφορες.

Ειναι αυτοι που λενε να στραφεις σε αλλους κλαδους αλλα κλαιγονται για τον... κομμουνισμο , οταν οι αλλοι κλαδοι ειναι οι υπηρεσιες και οι χρηματοπιστωτικες φουσκες και τα απονερα τους ..οι υπερ-κρισεις 

Βεβαια υπαρχει λυση , την ειπε ο Βασιλης Γκειτς .Θα  φορολογουνται τα ρομποτ :lol:

Επεξ/σία από bluesattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως θα αισθανθούν πιο ασφαλής αν δίπλα στην τεχνητή νοημοσύνη υπάρχει και ένας άνθρωπος κατάλληλα εκπαιδευμένος για να επέμβει αν χρειαστεί. Γιατί θα χρειαστεί. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, parlapipas25 είπε

Να κοιτάξουν τότε να φτιάξουν την τεχνολογια των φρενων κι όχι να βάζουν αυτόματους πιλότους λες και θα πετύχουν κάτι..

Η τεχνολογία των φρένων μια χαρά είναι. Η φυσική μας τα χαλάει. Δε μπορείς να αναπτύξεις 5G στο φρενάρισμα και να ελπίζεις ότι οι άνθρωποι από 'κει μέσα δε θα βγουν σούπα μινεστρόνε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
3 minutes ago, Haldol said:

Η τεχνολογία των φρένων μια χαρά είναι. Η φυσική μας τα χαλάει.

Ε να φτιάξουν τη φυσική, με ένα νόμο κι ένα άρθρο! :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι απλό. Μπαίνουμε σε νέα εποχή. Δεν χάνει κανείς την δουλειά του. Γίνεται περισσότερο για ασφάλεια. Θα χάσει την δουλειά του ένας οδηγός και θα βρουν δουλειά 10 στην θέση του (προγραμματιστής, συντηρητής ελεγκτής συστημάτων κλπ κλπ). Ότι γίνεται για καλό γίνεται. Εύκολο μου φαίνεται στην εφαρμογή και σίγουρα ποιο ασφαλές στην πράξη.

Εδώ το σύστημα αυτόματης οδήγησης των tesla σε ένα αυτοκίνητο με 16 κάμερες και λειτουργεί απίστευτα τέλεια σε τυχαίους δρόμους και αμέτρητους παράγοντες για υπολογισμό. Εδώ μιλάμε για την απόλυτη γραμμή πορείας και απλά αύξηση και μείωση ταχύτητας. Όσο για εμπόδια 2-3 αισθητήρες/κάμερες είναι υπέρ αρκετές. 

Ίσα ίσα με κάποιο σύστημα αισθητήρων στις γραμμές δεν θα χρειάζεται να πατήσει φρένο τελευταία στιγμή που ο οδηγός θα δει τελευταία στιγμή αλλά πολύ νωρίτερα αυτοματοποιημένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Haldol είπε

Η τεχνολογία των φρένων μια χαρά είναι. Η φυσική μας τα χαλάει. Δε μπορείς να αναπτύξεις 5G στο φρενάρισμα και να ελπίζεις ότι οι άνθρωποι από 'κει μέσα δε θα βγουν σούπα μινεστρόνε.

Θες να πεις ότι οι inertial dampeners στο Star Trek δεν είναι αληθινοί;  

Τί άλλο μας κρύβουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ATO (Automatic Train Operation) είναι ένα πολυδάπανο και δύσκολο έργο για να μπορέσει να εφαρμοστεί στον σιδηρόδρομο..Οι λόγοι πάρα πολλοί..Η κάθε χώρα ακόμα έχει το δικό της σύστημα σηματοδότησης και το δικός της ATP (Automatic Train Protection). Υπάρχει οδηγία της ΕΕ ώστε να υπάρχει ενίαιο τέτοιο σύστημα το ERTMS/ETCS. Οι εταιρείες που κατασκευάζουν αυτά τα συστήματα είναι υποχρεωμένες να έχουν συμβάτα μεταξύ τους αυτά τα συστήματα.. Καταλαβαίνετε λοιπόν οταν υπάρχουν και λειτουργουν τουλάχιστον 12 διαφορετικα τέτοια συστήματα σηματοδότησης πόσο δύσκολο είναι να πιστοποιηθεί ένα σύστημα ΑΤΟ για να είναι συμβατό με όλα αυτα καθώς και η μεγάλη ποικιλομορφία σε τροχαίο υλικό..Αντιθέτως το ΑΤΟ μπορεί εύκολα να εφαρμοστεί στους μητροπολιτικούς σιδηροδρόμους (μετρό) γιατί οι γραμμές είναι κλειστές..Στην Ελλάδα λειτουργεί άλλο ΑΤP στη γραμμη 1 και άλλο στις γραμμές 2&3 του μετρό..Στον σιδηρόδρομο έχει εγκατασταθεί ATP στα τμήματα των γραμμών Πειραιάς - Αεροδρόμιο, Κιάτο,  Χαλκίδα ενώ αναμένεται να εγκατασταθεί και στον κεντρικό άξονα εως και Προμαχώνα, μελλοντικά έως την Πάτρα, Λάρισα και Καλαμπάκα..Επίσης έχει εγκατασταθεί και ο αντίστοιχος εξοπλισμός πάνω στους συρμούς και μηχανές (όχι σε όλα)  αλλά το σύστημα δεν έχει τεθεί ποτέ σε λειτουργία ούτε κάν έως το Αερδρόμιο όπου εκεί ειχαν γίνει δοκιμές τόσο με συρμους του προαστιακού όσο και με συρμούς του μετρό που πηγαίνουν Αερδρόμιο (αυτοί εχουν 2 διαφορετικά συστήματα ATP)  ..Τα συστήματα αυτά έχουν τοποθετηθεί από τις  εταιρείες Siemens, Alstom και Ansaldo /Thales, Bombardier

Επεξ/σία από vg1979
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, jackess είπε

ύμαρτον λυπήσου μας.

ακου εκει οι μηχανές μας παιρνουν την δουλεια.

 

Δεν ειδα καμια μηχανη να αναλαβει καθηκοντα καθηγητή, καθηκοντα λογιστη, ναυτικού κλπ κλπ κλπ

Εαν το να πατας ενα κουμπακι για να παει μπροστά και ενα κουμπακι για να σταματησει ενα τρενο μπορει να γινει αυτοματοποιημενα φθηνοτερα, με λιγοτερα λαθη, 24 ωρες το 24ωρο, ευχαριστως να γινει!

 

εαν εσυ πιστευεις οτι ηρθε μια μηχανη και σου πηρε τη δουλεια, τοτε μαντεψε, η μηχανη κανει τη δουλεια σου καλυτερα απο εσενα και σιγουρα πιο φθηνα. δεν αξιζεις για αυτη τη δουλεια, εισαι ΚΑΚΟΣ.

 

βρες κατι αλλο να κανεις ή ας ειχες μαθει να κανεις κατι πιο εξειδικευμενο απο κατι που μπορει να κανει μια μηχανη με τον ιδιο τροπο λειτουργιας μιας ΚΑΦΕΤΙΕΡΑΣ.

 

εαν κλαιγεσαι γιαυτό, μαλλον δεν μπορεις να χωνεψεις οτι δεν εισαι τοσο ικανος οσο νομιζες.

 

και για του λογου το αληθες, ο ανθρωποκεντρικος τροπος σκεψεις εχει σκοπο να κανει τη ζωη του ανθρωπου πιο ευκολη, καλύτερη, χωρις να κουραζει τον ανθρωπο. αυτο ακριβως εχει σκοπο να κανει μια μηχανη και αν την κανει καλα την δουλεια της την ΘΕΛΟΥΜΕ. αν οχι βγαζουμε το πριζακι απο τον τοιχο και παει στα σκουπιδια. οποτε τσαμπα φοβασαι.

με την εξέλιξη του ai και τον καθηγητή αντικαταστατά και λογιστή και του προγραμματιστή κλπ αυτά που δεν μπορεί να αντικαταστήσει (ποτέ όμως) είναι του πολιτικού του φιλοσόφου κλπ (δλδ δυο τρία επαγγέλματα που απαιτούν άνθρωπο σαν ον) από εκεί και πέρα με την εξέλιξη του AI θα μπορεί να αντικατασταθεί κάθε επάγγελμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

με την εξέλιξη του ai και τον καθηγητή αντικαταστατά και λογιστή και του προγραμματιστή κλπ αυτά που δεν μπορεί να αντικαταστήσει (ποτέ όμως) είναι του πολιτικού του φιλοσόφου κλπ (δλδ δυο τρία επαγγέλματα που απαιτούν άνθρωπο σαν ον) από εκεί και πέρα με την εξέλιξη του AI θα μπορεί να αντικατασταθεί κάθε επάγγελμα

και του παπά και του παπά... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Black Demis είπε

με την εξέλιξη του ai και τον καθηγητή αντικαταστατά και λογιστή και του προγραμματιστή κλπ αυτά που δεν μπορεί να αντικαταστήσει (ποτέ όμως) είναι του πολιτικού του φιλοσόφου κλπ (δλδ δυο τρία επαγγέλματα που απαιτούν άνθρωπο σαν ον) από εκεί και πέρα με την εξέλιξη του AI θα μπορεί να αντικατασταθεί κάθε επάγγελμα

Είμαστε στο 2018. Δεν ειδα καμία μηχανή να αναλάβει καθήκοντα καθηγητή, λογιστή, ναυτικού, προγραμματιστή κλπ κλπ κλπ

Το 2000τάδε που θα αντικατασταθούν και αυτά, θα βγω και θα πω ακριβώς το ίδιο. Ας δουλεύαμε καλύτερα.

Και αν δεν ζω, θα μιλήσουν οι σκόνες μου.

 

Βουρ για να μην ξαναδουλέψει ο άνθρωπος ποτέ. Πολύ θα χαρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, freegr είπε

ήδη τα ηλεκτροκίνητα τρένα είναι αυτοματοποιημένα με μόνη επίβλεψη του οδηγού στην ευρώπη...

Απο που προκύπτει αυτό; Άλλο αυτόματη προστασία συρμού  (ATP) που επιτηρεί την ταχύτητα και άλλο αυτόματη λειτουργία συρμού (ATO)..Ο οδηγός υπακούει στο σύστημα βάζοντας τα δεδομένα (μηκος τραίνου, μέγιστη ταχύτητα, id) και το σύστημα ελέγχει την ταχύτητα ανάλογα με το τμήμα της γραμμής και υπολογίζει κάθε φορά το μήκος που χρειάζεται ο συρμός για να πεδήσει ώστε να φτάσει με ασφάλεια στο αμέσως επόμενο σημείο..Αυτά στα σύγχρονα συστήματα δηλαδή στις γραμμές υψηλών ταχυτήτων (άνω των 160 χλμ) . Στα παλιά συστήματα δεν γίνεται τιποτα απο αυτά..Γι αυτό και τα δυστυχήματα που οφείλονται στην παραβίαση ερυθρού φωτόσημου..Δυστυχώς τα παλιά αντιδρούν όταν είναι πλέον αργά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...