deligkos Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Αυτόνομο τρένο, που θα πραγματοποιεί δρομολόγια χωρίς την παρέμβαση οδηγού, αναμένεται να δοκιμάσει φέτος στο ολλανδικό σύστημα σιδηροδρόμων ο γαλλικός «γίγαντας» στον κλάδο των κατασκευών, Alstom. Η καινοτόμος αμαξοστοιχία έχει τη δυνατότητα να διανύει αποστάσεις 100 χλμ. ενώ, χάρις στην αυτοματοποίηση, ο “οδηγός” θα μπορεί να επικεντρωθεί στην επίβλεψη της λειτουργίας της. Στόχος είναι να φανεί εάν αλληλεπιδρούν σωστά το σύστημα σηματοδότησης και το σύστημα ελέγχου της αμαξοστοιχίας, ώστε να πραγματοποιούνται τα δρομολόγια με ασφάλεια. Η Alstom υπέγραψε συμφωνία με την ολλανδικό οργανισμό σιδηροδρόμων ProRail και την εταιρεία Rotterdam Rail Feeding (RRF), προκειμένου να πραγματοποιήσει δοκιμές στη διπλή γραμμή Betuweroute για φορτηγά τρένα, η οποία συνδέει την πόλη του Ρότερνταμ με τη Γερμανία. Αν και η αυτόνομη πλοήγηση θεωρείται το μέλλον των μετακινήσεων, δεν αναμένεται τα τρένα χωρίς οδηγούς να έχουν πλήρη αυτονομία. Ειδικοί επισημαίνουν στο BBC ότι πάντοτε κάποιος χρειάζεται για να παρεμβαίνει στο δρομολόγιο σε έκτακτες περίπτωσεις, όταν π.χ. υπάρχουν αυτοκίνητα ή άνθρωποι επάνω στις ράγες. Ο οδηγός έχει πιο άμεση αντίληψη αυτών των γεγονότων και υπολογιστές δεν είναι ακόμη αρκετά «έξυπνοι». Ήδη τεχνολογία αυτοματισμού εφαρμόζεται στη γραμμή Docklands Light Railway (DLR) στη Βρετανία. Εντούτοις, προβλέπεται ότι θα χρειαστούν 30 με 50 έτη για την εφαρμογή της στην Ευρώπη, επειδή είναι δύσκολο να υλοποιηθεί ένα ασφαλές σύστημα σηματοδότησης για μεγάλες αποστάσεις. Ευκολότερο είναι να σχεδιαστούν εξαρχής αυτοματοποιημένες γραμμές, παρά να αναβαθμιστούν οι υπάρχουσες. BBC Δείτε ολόκληρο το άρθρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JS v.i.p. Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) "....δεν αναμένεται τα τρένα χωρίς οδηγούς να έχουν πλήρη αυτονομία." Τα αυτοκίνητα που υπάρχουν ένα δισεκατομύριο παράγοντες μπορούν...... και τα τρένα που είναι full ελεγχόμενα και σε δικό τους "δρόμο" όχι. Τρελό μου ακούγεται. Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2018 από JS v.i.p. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aris1986 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Ελα ντε μεγαλη πρωτοτυπία, μεχρι και τα αεροπλανα και μη επανδρωμενα "κυκλοφορουν" χωρις πιλοτο. Αργησε πολυ η "εξελιξη" μαλλον κανενα συνδικατο μηχανοδηγων την καθηστερουσε την "εξελιξη". 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mordred Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Τι έγινε εκείνο το τρένο που έβλεπε τα άλλα τρένα να περνούν... https://youtu.be/kuRbI4uhapo Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2018 από mordred 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Θυμήθηκα τώρα αυτό το φοβερό 7ωρο βίντεο που έβλεπα τις προάλλες στο Netflix... (νταξ, το παραδέχομαι, στο μισάωρο κοιμήθηκα αλλά αυτός ήταν και ο αρχικός σκοπός μου) 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antwnella79 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 9 λεπτά πριν, JS v.i.p. είπε "....δεν αναμένεται τα τρένα χωρίς οδηγούς να έχουν πλήρη αυτονομία." Τα αυτοκίνητα που υπάρχουν ένα δισεκατομμύρια παράγοντες μπορούν...... και τα τρένα που είναι full ελεγχόμενα και σε δικό τους "δρόμο" όχι. Τρελό μου ακούγεται. Το αυτοκίνητο δεν έχει μέσα έως και 800 άτομα +, τα αυτοκίνητα "μπορούν" αλλά επί το πλείστον όχι εντελώς μόνα τους και σε μικρές ταχύτητες, και όλα φαντάζομαι είναι μέχρι να γίνει το μεγάλο μπαμ, μετά και μόνο στην ιδέα ότι δεν υπάρχει οδηγός δεν θα μπαίνει κάνεις μέσα παρόλο που συμβαίνουν ατυχήματα που πολλές φορές οφείλονται σε λάθος του οδηγού, είναι θέμα ψυχολογίας νομίζω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Retromaniac Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Αναφορά σε κείμενο Ειδικοί επισημαίνουν στο BBC ότι πάντοτε κάποιος χρειάζεται για να παρεμβαίνει στο δρομολόγιο σε έκτακτες περίπτωσεις, όταν π.χ. υπάρχουν αυτοκίνητα ή άνθρωποι επάνω στις ράγες. Ο οδηγός έχει πιο άμεση αντίληψη αυτών των γεγονότων και υπολογιστές δεν είναι ακόμη αρκετά «έξυπνοι». Ακόμη και στην περίπτωση που το ΑΙ του τραίνου δεν έχει ορατότητα του εμποδίου, δεν έχει ούτε ο οδηγός. Και αν ο οδηγός μπορεί να ειδοποιηθεί από το κέντρο για το εμπόδιο, το ίδιο μπορεί και το ΑΙ. Πάντως για μένα περισσότερο μου ακούγεται σαν πολιτική εφησυχασμού του επιβάτη παρά σαν αναγκαιότητα. Δύσκολα ο άλλος θα ανέβει σε τραίνο χωρίς οδηγό που ξέρει ότι για να φρενάρει θέλει 1 χιλ. και όχι 40 μέτρα όπως το αυτοκίνητο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vapon Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Θα μπορούσε κάποιος να μου πεί κάποιο όφελος; Μήπως να ονομαζόταν smart train; Αυτή η μόδα, του να λειτουργούν όλα χωρίς τον άνθρωπο, μόνο το matrix μου θυμίζει. Άνθρωποι!..? ... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Retromaniac Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 1 λεπτό πριν, vapon είπε Θα μπορούσε κάποιος να μου πεί κάποιο όφελος; Μήπως να ονομαζόταν smart train; Αυτή η μόδα, του να λειτουργούν όλα χωρίς τον άνθρωπο, μόνο το matrix μου θυμίζει. Άνθρωποι!..? ... Το matrix τι σχέση έχει; Εκεί οι άνθρωποι κινούσαν τα πάντα αφού ήταν οι μπαταρίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 14 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Ακόμη και στην περίπτωση που το ΑΙ του τραίνου δεν έχει ορατότητα του εμποδίου, δεν έχει ούτε ο οδηγός. Και αν ο οδηγός μπορεί να ειδοποιηθεί από το κέντρο για το εμπόδιο, το ίδιο μπορεί και το ΑΙ. Πάντως για μένα περισσότερο μου ακούγεται σαν πολιτική εφησυχασμού του επιβάτη παρά σαν αναγκαιότητα. Δύσκολα ο άλλος θα ανέβει σε τραίνο χωρίς οδηγό που ξέρει ότι για να φρενάρει θέλει 1 χιλ. και όχι 40 μέτρα όπως το αυτοκίνητο. λες και αμα ο οδηγος δει το εμποδιο μπορει να κανει κατι, θα τραβηξει το φρενο και το τρενο θα σταματησει μετα απο κανα λεπτο αφου πρωτα εχει διαλυσει οτι ηταν στις γραμμες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
parlapipas25 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Να κοιτάξουν τότε να φτιάξουν την τεχνολογια των φρενων κι όχι να βάζουν αυτόματους πιλότους λες και θα πετύχουν κάτι.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vapon Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 6 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Το matrix τι σχέση έχει; Εκεί οι άνθρωποι κινούσαν τα πάντα αφού ήταν οι μπαταρίες. Ακριβώς! Δεν είχαν κανένα ρόλο σαν άνθρωποι, μόνο σαν μπαταρίες. Όλα (οι μηχανές) λειτουργούσαν χωρίς τον άνθρωπο - αυτός ήταν ο πραγματικός κόσμος. Εκτός βέβαια αν θεωρείς οτι το να είσαι μπαταρία είναι κ αυτό κάτι! Υπήρχαν και τέτοιοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Retromaniac Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 5 λεπτά πριν, vapon είπε Ακριβώς! Δεν είχαν κανένα ρόλο σαν άνθρωποι, μόνο σαν μπαταρίες. Όλα (οι μηχανές) λειτουργούσαν χωρίς τον άνθρωπο - αυτός ήταν ο πραγματικός κόσμος. Εκτός βέβαια αν θεωρείς οτι το να είσαι μπαταρία είναι κ αυτό κάτι! Υπήρχαν και τέτοιοι. Μην προτρέχεις. Δεν είμαι "τέτοιος". Εννοώ το concept είναι διαφορετικό. Εδώ η μηχανή εξυπηρετεί τους ανθρώπους, οι άνθρωποι είναι τα αφεντικά. Εκεί το αντίθετο. Είναι μπαταρίες. Εκτός και αν θεωρείς ότι είναι το ίδιο. Υπάρχουν και τέτοιοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ihavetheanswers Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 6 λεπτά πριν, vapon είπε Ακριβώς! Δεν είχαν κανένα ρόλο σαν άνθρωποι, μόνο σαν μπαταρίες. Όλα (οι μηχανές) λειτουργούσαν χωρίς τον άνθρωπο - αυτός ήταν ο πραγματικός κόσμος. Εκτός βέβαια αν θεωρείς οτι το να είσαι μπαταρία είναι κ αυτό κάτι! Υπήρχαν και τέτοιοι. Αν δεν χρειάζονται πλέον οι μηχανοδηγοί (μετά από πολλές δεκαετίες δηλαδή) απλώς θα στραφούν σε άλλα επαγγέλματα, όπως έχει γίνει μέχρι τώρα π.χ. με τους νερουλάδες και γαλατάδες και χίλια δύο άλλα επαγγέλματα τα οποία η τεχνολογία έχει ξεπεράσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kostasspil Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα