Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, GenesisX είπε

Εμπόδιο στην φορητότητα δεν μπαίνει. Η φορητότητα γίνεται πλέον σε λίγες ώρες.

Το να σε βάλει να πληρώσεις για να φύγεις δεν είναι εμπόδιο; Κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας; Φυσικά και είναι εμπόδιο. Για να σου το απαγορεύσουν δεν μπορούν πια. Αυτό μπορούν να κάνουν νομότυπα και αυτό κάνουν. Αν δεν σου αρέσει το "εμπόδιο" μπορούμε να το πούμε "οικονομικό αντικίνητρο" :P

33 λεπτά πριν, GenesisX είπε

Παλιότερα υπήρχε πρόβλημα γιατί ο καθένας έκανε παζάρια με 3-4 εταιρείες ταυτόχρονα, του έκαναν μετά νέα προσφορά για να μην φύγει και τραβούσε πολύ το ζήτημα ή καθυστερούσε την μεταφορά ο παλιός πάροχος.

Το σύστημα των προσφορών, αντιπροσφορών και του γυφτοπαζαριού το καθιέρωσαν οι ίδιες οι εταιρίες και όχι οι καταναλωτές. Οι καταναλωτές απλά προσαρμώστηκαν στο δικό τους ανατολίτικο παζάρι. Δική τους επιλογή ήταν που τους γύρισε μπούμερανγκ, δεν μπορώ να τους λυπηθώ για αυτό. Στο χέρι τους είναι εξάλλου να το κόψουν όποτε θελήσουν. Ξεκάθαρες, ενιαίες χρεώσεις για όλους και ας μοιράσουν την πίτα σύμφωνα με την αξία τους (και όχι με παζάρια).

  • Like 1
  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εσύ έκανες αναφορά στις νέες ρυθμίσεις της ΕΕΤΤ που δεν σχετίζονται όμως καθόλου με τις χρεώσεις.

http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0360.html

Αναφορά σε κείμενο

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΕΤΤ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑ
α. Επιταχύνεται ο χρόνος εξέτασης και υλοποίησης του αιτήματος της φορητότητας   
•    Μειώνεται σε 6 εργάσιμες ώρες από μία εργάσιμη ημέρα ο χρόνος εξέτασης της αίτησης που υποβάλλεται από τον νέο πάροχο στον υφιστάμενο. Ως αποτέλεσμα, μειώνεται αντίστοιχα ο χρόνος υλοποίησης της φορητότητας και στην κινητή τηλεφωνία είναι δυνατή η αυθημερόν ολοκλήρωση του αιτήματος.
β. Περιορίζονται οι λόγοι απόρριψης της αίτησης και ορίζεται υποχρέωση ενημέρωσης
•    Για την έγκριση της αίτησης απαιτούνται πλέον τα απολύτως αναγκαία στοιχεία ταυτοποίησης του συνδρομητή (ΑΦΜ ή ΑΔΤ). Την ευθύνη της ταυτοποίησης του συνδρομητή έχει ο νέος πάροχος.
•    Εντός μίας εργάσιμης ημέρας, ο νέος πάροχος οφείλει να ενημερώσει το συνδρομητή για τους λόγους απόρριψης.
γ. Καθορίζονται συγκεκριμένες προθεσμίες για την ακύρωση της αίτησης φορητότητας
δ. Επιβεβαιώνεται η υποβολή όλων των αιτήσεων φορητότητας και των αιτήσεων ακύρωσης
ε. Καθορίζεται διαδικασία αποζημίωσης για καθυστέρηση μεταφοράς και καταχρηστική μεταφορά αριθμών
 

Δεν έχουμε μόνο δικαιώματα, έχουμε και υποχρεώσεις ως πολίτες.

Οι εταιρείες προφανώς προσαρμόζονται στον Ελληνα πολίτη, που θέλει να ακούει ψέματα, να κάνει παζάρια, να δημιουργεί κινήματα "δεν πληρώνω" κλπ.

 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, GenesisX είπε

Εσύ έκανες αναφορά στις νέες ρυθμίσεις της ΕΕΤΤ που δεν σχετίζονται όμως καθόλου με τις χρεώσεις.

http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0360.html

Δεν έχουμε μόνο δικαιώματα, έχουμε και υποχρεώσεις ως πολίτες.

Οι εταιρείες προφανώς προσαρμόζονται στον Ελληνα πολίτη, που θέλει να ακούει ψέματα, να κάνει παζάρια, να δημιουργεί κινήματα "δεν πληρώνω" κλπ.

Σε έβαλα να ψαχτείς και να διαβάζεις βραδιάτικα :P αλλά δεν έκανα αναφορά σε αυτά που παραθέτεις. Είπα μόνο ότι σύμφωνα με το νόμο "δεν πρέπει να βάζουν εμπόδια στην φορητότητα". Το έχω διαβάσει στο foritotita.gr που διαχειρίζεται η ΕΕΤΤ.

Για τα "οικονομικά αντικίνητρα" επί λέξη γράφει "Τέλος, πρέπει να εξασφαλίζεται ότι οι τυχόν άμεσες επιβαρύνσεις των συνδρομητών από τους παρόχους δικτύων επικοινωνιών, για την παροχή της υπηρεσίας φορητότητας δεν πρέπει, εάν υπάρχουν, να λειτουργούν ως αντικίνητρο για τη χρήση της υπηρεσίας." Τώρα σε πιο νόμο ακριβός το γράφει δεν ξέρω να σου πω την αλήθεια και δεν το έψαξα. Αφού το λέει η ΕΕΤΤ που είναι η δουλειά της πρέπει να ισχύει.

Αν τα 20€ "οικονομικό αντικίνητρο" είναι ή όχι εμπόδιο φαίνεται να έχουμε διαφορετική άποψη. Εσύ (και οι εταιρίες) πιστεύετε πως δεν είναι εμπόδιο, εγώ συνεχίζω να το βλέπω σαν εμπόδιο (όχι ανυπέρβλητο, αλλά εμπόδιο). Δεν είναι κακό να έχουμε διαφορετική άποψη.

Φυσικά και έχουμε υποχρεώσεις, δεν υποστήριξα κάτι διαφορετικό. Προσωπικά δεν παρότρυνα το φίλο να μην πληρώσει (παρότι θεωρώ παράλογο το τέλος διακοπής). Ο ίδιος δεν χρωστάω ούτε 1€ σε καμία μετά από 23 χρόνια σταθερού και κινητού.

Τώρα το "Οι εταιρείες προφανώς προσαρμόζονται στον Ελληνα πολίτη" το πιστεύεις; Το ότι ο Γιάννης, ο Γιώργος και ο Κώστας επέβαλαν τα παζάρια στις εταιρίες (που κατέχουν και το καρπούζι και το μαχαίρι); Δεν ήθελαν οι ίδιες να μοιράσουν την πίτα με ανέντιμο τρόπο (παζάρια) αλλά τις ανάγκασαν ο Γιάννης, ο Γιώργος και ο Κώστας; Και δεν μπορούσαν να το κάνουν με το σωστό τρόπο (ξεκάθαρες, ενιαίες χρεώσεις για όλους);

Πάντως τελευταία (μετά τα "τέλη διακοπής" και "τέλη σύνδεσης") φαίνεται να έχουν καταφέρει να ξεφύγουν λίγο από τον εκβιασμό του Γιάννη, του Γιώργου και του Κώστα. Προσωπικά μου ταιριάζει καλύτερα βέβαια. Ποτέ δεν μου άρεσαν τα παζάρια.

  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ.

Δεν γνωρίζω από Vodafone καθώς δεν είμαι συνδρομητής της, αλλά σε συγγενικό πρόσωπο ζητήθηκε το τέλος αποσύνδεσης των 20 ευρώ, για μετατροπή από συμβόλαιο σε κάρτα.

Να πάει να το πληρώσει ή μετά τις τελευταίες οδηγίες της ΕΕΤΤ έχει αλλάξει κάτι;

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Το χαράτσι αυτό του "τέλους απενεργοποίησης" συνεχίζει... Θέλω να σταματήσω ένα καρτοσυμβόλαιο που έχω στη vodafone προκειμένου να το κάνω καρτοκινητό. Και παρόλο που δεν αλλάζω εταιρία μου ζητάνε αυτό το "τέλος απενεργοποίησης"!!!! Είναι δυνατόν;;;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το τέλος αποσύνδεσης έχει καταργηθεί με απόφαση της Ε.Ε.Τ.Τ.

Στο λένε για να μην φύγεις. 

Υποβάλεις την αίτηση αλλαγής σε κινητό και ες τους να το βα΄λουν στον τελευταίο λογαριασμό όπου δεν θα τολμησουν.

Ακόμα και αν σε χρεώσουν πάρε απόδειξη με λεπτομερή αιτιολογία.

Προϋπόθεση να έχει λήξη το συμβόλαιο σου. Αλλιώς πληρώνεις.

 

https://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0905.html

 

Επεξ/σία από Vasileios-gr
  • Like 1
Δημοσ.

Αν δεν εχεις ανανεωσει το συμβολαιο σου φευγεις οποτε θες,παπατζες της vodafone,κανε κανονικα αιτηση αλλου και φυγε,θα σου κλασουν

Απλα να ξερεις οτι αυτοι πολλες φορες παιρνουν για ανανεωση και αν πεις ναι σε οτιδηποτε το παιρνουν σαν ανανεωση,την εχω φαει απο αυτη την εταιρεια και ειναι μεγαλες απατες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...