Millisec Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα παιδία, Με πήραν τηλέφωνο από elpedison και ενώ δεν είχα σκεφτεί ποτέ να αλλάξω πάροχο, με δελέασαν. Έχει κανείς εμπειρία με αυτούς; (btw, έχω ΔΕΗ Γ1Ν) Ευχαριστώ πολύ Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2018 από Millisec
idomeneas7 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Είμαι εδω και ένα χρόνο χωρίς πρόβλημα. 2
Millisec Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 5 λεπτά πριν, idomeneas7 είπε Είμαι εδω και ένα χρόνο χωρίς πρόβλημα. Είναι όντως οικονομικότερη μακροπρόθεσμα;
rfc Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Ο πιο φθηνός είναι ο ΗΡΩΝ, με μόνιμο τιμολόγιο νυχτερινού ρολογιού, για πάντα και για απεριόριστες κιλοβατωρες, όχι μέχρι 2000kw κ.λ.π. Δε στοιχίζει και η μετάβαση ακόμη ούτε μισό ευρώ. 2 2
opcorsa Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 15 λεπτά πριν, idomeneas7 είπε Είμαι εδω και ένα χρόνο χωρίς πρόβλημα. το ρευμα πως ειναι? καλο? 1
idomeneas7 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 23 λεπτά πριν, Millisec είπε Είναι όντως οικονομικότερη μακροπρόθεσμα; Ναι αλλά εμείς έχουμε ειδικό πακέτο εργαζόμενων του ομίλου, δεν ξέρω στα εμπορικά πως είναι οι τιμές. 17 λεπτά πριν, opcorsa είπε το ρευμα πως ειναι? καλο? Πολύ σέξι, βγηκαμε και ραντεβού. 5 2
giorgosvet Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Καταρχην πες μας τη προσφορα που σου εκαναν 1
thodoras13 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Τώρα τελευταία έχουν γίνει σταθερά Νο1 ενοχλητικοί τα μεσημέρια είδαμε και πάθαμε να μας αφήσουν στην ησυχία μας , αυτοί με το internet και μας κινηγάνε τώρα αυτοί με το ρεύμα!
papoys1 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δεν παίζονται , μου έχουν σπάσει τα νεύρα κάθε μεσημέρι για φτηνό ρεύμα και για φτηνό τηλέφωνο. Και τζάμπα να μου πούνε δεν πάω με τίποτε. 1 1
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει το νυχτερινό ρεύμα (κοιμάμαι νωρίς!) ποια εταιρεία είναι περισσότερο συμφέρουσα;
Iamthagod Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Και εγω λογω εργασιας σε συγκεκριμενη εταιρεια εχω εκπτωση 24% σε συγκριση με δεη, αλλα ακομα δεν εχω αποφασισει αν αξιζει. Χθες μαλιστα μας ηρθε η προσφορα
Millisec Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Παιδιά σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας! Λογικά δεν θα προχωρήσω μαζί τους. Σας ευχαριστώ και πάλι!
dimrozos Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Η δικη εμπειρια απο την Elpedison ειναι ότι χειροτερο μου εχει συμβεί. Σας παρουσιάζω λοιπόν παρακάτω την καταγγελεία που είχα συντάξει για να αποστείλω που τελικά μετά από άπειρα τηλεφωνηματα και email δικαιωθηκα και δεν εστειλα. Καταγγέλλω την εταιρεία προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας Elpedison και την εταιρεία Nextline για την αλλοίωση και παραποίηση της αρχικής υπογεγραμμένης σύμβασης μεταξύ εμού και της ως άνω εταιρείας με σκοπό την είσπραξη παρανόμων χρεώσεων πέραν των αρχικών συμφωνηθέντων. Συγκεκριμένα στις 6/3/2020 μετά από τηλεφωνική όχληση από αντιπρόσωπο της Nextline που μου συστήθηκε ως elpedison, συμφώνησα στην υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με την elpedison. Η επιλογή του προγράμματος ήταν ElectricityHome Day με χρέωση 0,0895 e/kwh 15% έκπτωση συνεπείας , χωρίς πάγιο, και χωρίς εγγύηση σε περίπτωση εξόφλησης με πάγια εντολή (1o συννημένο –σύμβαση- αποστολή με email σε nextline) Συμπλήρωσα τα απαραίτητα στην σύμβαση (δ/νση, τηλ, αρ μετρητή ΔΕΗ, αποστολή του λογαριασμού μου με email, κλπ), και επίσης και το πεδίο 7 με τα στοιχεία της χρεωστικής μου κάρτας για να μην χρεωθώ εγγύηση 50 ευρώ όπως προβλέπεται στους όρους του συμβολαίου. Αφού το υπέγραψα στις 25/3/2020 το έστειλα με email στη Νextline μαζί με τα σχετικά δικαιολογητικά. Μετά την έκδοση του λογαριασμού μου στην εφαρμογή my elpedison διαπίστωσα τις εξής αλλοιώσεις και τροποποιήσεις στον λογαριασμό μου: 1ο ) το τιμολόγιο που μου χρέωσαν δεν ήταν αυτό που είχα υπογράψει ElectricityHome Day (χωρίς πάγιο) αλλά το το 24 ώρες νυκτερινό day με σκοπό να χρεωθώ με πάγιο 4,69 +ΦΠΑ. (2ο συνημμένο , 1ος λογαριασμός elpedison) 2ο ) η nextline παραποιήσε την υπογεγραμμένη σύμβαση χωρίς την συγκατάθεσή μου, και είχε διαγράψει α) από το πεδίο 7 τα στοιχεία της κάρτας μου για παγία εντολή, και με χρέωσαν 50 ευρώ εγγύηση και β) και την επιλογή αποστολής του λογαριασμού στο email που είχα συμπληρώσει για να ενημερωθώ καθηστερημένα. 3ο ) Μου χρέωσαν αυθαίρετα στον λογαριασμό, πρόσθετη κατανάλωση 100 Kwh που χωρις ο ΔΕΔΔΗΕ να τους έχει στείλει κατανάλωση, (πρόκειται για εξοχική κατοικία σε ορεινό χωριό και δεν κατοικείται τα τελευταία δυο χρόνια συνημμένο 3, ΔΕΗ τελευταίος λογαριασμός) 4ο ) η διεύθυνση ήταν γραμμένη λάθος. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλεφωνικό κέντρο της elpedison στις 12/5/2020 μου είπαν ότι όντως ή σύμβαση είχε άλλο πρόγραμμα και άλλο είχαν τιμολογήσει και θα το διόρθωναν. Επίσης ο εκπρόσωπος με ενημέρωσε ότι τα στοιχεία της χρεωστικής μου κάρτας για την πάγια εντολή δεν ήτα συμπληρωμένα ούτε το email για αποστολή λογαριασμού. Ο εκπρόσωπος όμως συμπλήρωσε άμεσα το email και τα υπόλοιπα θα διορθωθούν από άλλο τμήμα. Κατόπιν μετά τη διόρθωση έλαβα τον λογαριασμό μέσω email παρ ότι είχε εκδοθεί από τις 7/5/2020. Στις 15/5/2020 έστειλα το πρώτο email σε elpedison και nextline και κατόπιν αντιπρόσωπος της elpedison αναγνώρισε ότι υπάρχουν αυτά τα λάθη και θα διορθωθούν, μου έστειλε δε, νέο έντυπο να συμπληρώσω εκ νέου τα στοιχεία μου για την ενεργοποίηση της πάγιας εντολής προκειμένου να αφαιρεθεί η εγγύηση το οποίο και απέστειλα (4ο συνημμένο) Στις 22/5/2020 βλέποντας πάλι στην εφαρμογή της elpedison τον λογαριασμό μου διαπίστωσα ότι ενώ είχαν διορθώσει τη διεύθυνση, και είχαν ενεργοποιήσει την εξόφληση με παγία εντολή, οι χρεώσεις εγγύηση, πάγιο και κατανάλωση παρέμεναν οι ίδιες. Στις 22/5/2020 μιλώντας πάλι με εκπρόσωπο της elpedison μου προτείνε να αποστείλω εκκαθαριστικό λογαριασμό της ΔΕΗ και φωτογραφία του μετρητή για να εκδοθεί νέος λογαριασμός, τα οποία και απέστειλα άμεσα με email στις 21/5/2020. Στις 25/5/2020 εκδόθηκε νέος διορθωμένος λογαριασμός ως προς το πρόγραμμα τιμολόγησης και την κατανάλωση αλλά όχι ως προς την εγγύηση. Στις 29/5/2020 παλι εποικοινωνησα με elpedison και αφού τους ανέφερα οτι θα προχωρήσω άμεσα σε καταγγελεία στη Ρυθμιστικη αρχή ενέργειας, Συνηγοροκαταναλωτή και 1520@efplois εντός ολίγων ωρών όλα ειχαν διορθωθεί. Συμπερασμα ο λογαριασμός μου αφορούσε ακίνητο χωρίς κατανάλωση. Η elpedison δεν είχε να εισπράξει τίποτα και ούτε κέρδος θα έχει από μένα. Η δε nextline αντιπρόσωπος elpedison αλλοίωσε και πλαστόγραψε το συμφωνητικό μου με αποτέλεσμα να εισπράξει αυξημένη προμήθεια. Ειχε επίσης διαγράψει και το email αποστολής του λογαρισαμού για να μην προλάβω να αντιδράσω και να γίνει η χρέωση. Κατα κακή τους τύχη έπεσαν πάνω μου που είχα τον χρόνο και τη όρεξη να τους κυνηγήσω. Επίσης μου ηλθε και από ΔΕΔΔΗΕ εγγραφο για αποστολή σχεδίου ηλεκτρολόγου. Πρόσθετα έξοδα χωρίς λόγο. ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΕΛΘΕΙ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΗ. ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ Η ΔΕΔΔΗΕ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ + 130 ΕΥΡΩ. ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ. Επεξ/σία 1 Ιουνίου 2020 από dimrozos 5
DrLo Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, dimrozos είπε Η δικη εμπειρια απο την Elpedison ειναι ότι χειροτερο μου εχει συμβεί. Σας παρουσιάζω λοιπόν παρακάτω την καταγγελεία που είχα συντάξει για να αποστείλω που τελικά μετά από άπειρα τηλεφωνηματα και email δικαιωθηκα και δεν εστειλα. Καταγγέλλω την εταιρεία προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας Elpedison και την εταιρεία Nextline για την αλλοίωση και παραποίηση της αρχικής υπογεγραμμένης σύμβασης μεταξύ εμού και της ως άνω εταιρείας με σκοπό την είσπραξη παρανόμων χρεώσεων πέραν των αρχικών συμφωνηθέντων. Συγκεκριμένα στις 6/3/2020 μετά από τηλεφωνική όχληση από αντιπρόσωπο της Nextline που μου συστήθηκε ως elpedison, συμφώνησα στην υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με την elpedison. Η επιλογή του προγράμματος ήταν ElectricityHome Day με χρέωση 0,0895 e/kwh 15% έκπτωση συνεπείας , χωρίς πάγιο, και χωρίς εγγύηση σε περίπτωση εξόφλησης με πάγια εντολή (1o συννημένο –σύμβαση- αποστολή με email σε nextline) Συμπλήρωσα τα απαραίτητα στην σύμβαση (δ/νση, τηλ, αρ μετρητή ΔΕΗ, αποστολή του λογαριασμού μου με email, κλπ), και επίσης και το πεδίο 7 με τα στοιχεία της χρεωστικής μου κάρτας για να μην χρεωθώ εγγύηση 50 ευρώ όπως προβλέπεται στους όρους του συμβολαίου. Αφού το υπέγραψα στις 25/3/2020 το έστειλα με email στη Νextline μαζί με τα σχετικά δικαιολογητικά. Μετά την έκδοση του λογαριασμού μου στην εφαρμογή my elpedison διαπίστωσα τις εξής αλλοιώσεις και τροποποιήσεις στον λογαριασμό μου: 1ο ) το τιμολόγιο που μου χρέωσαν δεν ήταν αυτό που είχα υπογράψει ElectricityHome Day (χωρίς πάγιο) αλλά το το 24 ώρες νυκτερινό day με σκοπό να χρεωθώ με πάγιο 4,69 +ΦΠΑ. (2ο συνημμένο , 1ος λογαριασμός elpedison) 2ο ) η nextline παραποιήσε την υπογεγραμμένη σύμβαση χωρίς την συγκατάθεσή μου, και είχε διαγράψει α) από το πεδίο 7 τα στοιχεία της κάρτας μου για παγία εντολή, και με χρέωσαν 50 ευρώ εγγύηση και β) και την επιλογή αποστολής του λογαριασμού στο email που είχα συμπληρώσει για να ενημερωθώ καθηστερημένα. 3ο ) Μου χρέωσαν αυθαίρετα στον λογαριασμό, πρόσθετη κατανάλωση 100 Kwh που χωρις ο ΔΕΔΔΗΕ να τους έχει στείλει κατανάλωση, (πρόκειται για εξοχική κατοικία σε ορεινό χωριό και δεν κατοικείται τα τελευταία δυο χρόνια συνημμένο 3, ΔΕΗ τελευταίος λογαριασμός) 4ο ) η διεύθυνση ήταν γραμμένη λάθος. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλεφωνικό κέντρο της elpedison στις 12/5/2020 μου είπαν ότι όντως ή σύμβαση είχε άλλο πρόγραμμα και άλλο είχαν τιμολογήσει και θα το διόρθωναν. Επίσης ο εκπρόσωπος με ενημέρωσε ότι τα στοιχεία της χρεωστικής μου κάρτας για την πάγια εντολή δεν ήτα συμπληρωμένα ούτε το email για αποστολή λογαριασμού. Ο εκπρόσωπος όμως συμπλήρωσε άμεσα το email και τα υπόλοιπα θα διορθωθούν από άλλο τμήμα. Κατόπιν μετά τη διόρθωση έλαβα τον λογαριασμό μέσω email παρ ότι είχε εκδοθεί από τις 7/5/2020. Στις 15/5/2020 έστειλα το πρώτο email σε elpedison και nextline και κατόπιν αντιπρόσωπος της elpedison αναγνώρισε ότι υπάρχουν αυτά τα λάθη και θα διορθωθούν, μου έστειλε δε, νέο έντυπο να συμπληρώσω εκ νέου τα στοιχεία μου για την ενεργοποίηση της πάγιας εντολής προκειμένου να αφαιρεθεί η εγγύηση το οποίο και απέστειλα (4ο συνημμένο) Στις 22/5/2020 βλέποντας πάλι στην εφαρμογή της elpedison τον λογαριασμό μου διαπίστωσα ότι ενώ είχαν διορθώσει τη διεύθυνση, και είχαν ενεργοποιήσει την εξόφληση με παγία εντολή, οι χρεώσεις εγγύηση, πάγιο και κατανάλωση παρέμεναν οι ίδιες. Στις 22/5/2020 μιλώντας πάλι με εκπρόσωπο της elpedison μου προτείνε να αποστείλω εκκαθαριστικό λογαριασμό της ΔΕΗ και φωτογραφία του μετρητή για να εκδοθεί νέος λογαριασμός, τα οποία και απέστειλα άμεσα με email στις 21/5/2020. Στις 25/5/2020 εκδόθηκε νέος διορθωμένος λογαριασμός ως προς το πρόγραμμα τιμολόγησης και την κατανάλωση αλλά όχι ως προς την εγγύηση. Στις 29/5/2020 παλι εποικοινωνησα με elpedison και αφού τους ανέφερα οτι θα προχωρήσω άμεσα σε καταγγελεία στη Ρυθμιστικη αρχή ενέργειας, Συνηγοροκαταναλωτή και 1520@efplois εντός ολίγων ωρών όλα ειχαν διορθωθεί. Συμπερασμα ο λογαριασμός μου αφορούσε ακίνητο χωρίς κατανάλωση. Η elpedison δεν είχε να εισπράξει τίποτα και ούτε κέρδος θα έχει από μένα. Η δε nextline αντιπρόσωπος elpedison αλλοίωσε και πλαστόγραψε το συμφωνητικό μου με αποτέλεσμα να εισπράξει αυξημένη προμήθεια. Ειχε επίσης διαγράψει και το email αποστολής του λογαρισαμού για να μην προλάβω να αντιδράσω και να γίνει η χρέωση. Κατα κακή τους τύχη έπεσαν πάνω μου που είχα τον χρόνο και τη όρεξη να τους κυνηγήσω. Επίσης μου ηλθε και από ΔΕΔΔΗΕ εγγραφο για αποστολή σχεδίου ηλεκτρολόγου. Πρόσθετα έξοδα χωρίς λόγο. ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΕΛΘΕΙ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΗ. ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ Η ΔΕΔΔΗΕ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ + 130 ΕΥΡΩ. ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ. Δε ξέρω για όλα τα άλλα, αλλά για τα κόκκινα έχεις 100% λάθος είναι πάγια νομοθεσία να ζητά ο ΔΕΔΔΗΕ νέα υπογραφή ηλεκτρολόγου αν αλλάξεις κάτι στο λογαριασμό όχι μόνο να φύγεις από έναν πάροχο και να πας σε άλλο, ακόμα και όνομα να αλλάξεις στο ίδιο πάροχο ανα 14 χρόνια Αυτό δεν έχει σε τίποτα να κάνει με τον κάθε πάροχο - και δε θα μπορούσε να ξέρει πότε έχεις το τελευταίο πιστοποιητικό και για μένα δε θα έπρεπε να τον αφορά καν - είναι 100% θέμα ΔΕΔΔΗΕ. Επεξ/σία 1 Ιουνίου 2020 από DrLo 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα