Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/1/2018 στις 9:33 ΠΜ, kostasSTi είπε

Τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις; Είναι δυνατόν να μας εγκλωβίζουν με τέτοιους γελοίους κανονισμούς; Έχετε κάποια παρόμοια εμπειρία; 

ΔΕΝ ΠΑΤΕ VODAFONE για σταθερή κλπ παρά μόνο κινητά και ΑΝ.

Στις 25/1/2018 στις 7:56 ΜΜ, VonLoutsos είπε

Έχω την εντύπωση οτι η HOL από τότε που έγινε Vodafone ΜΟΝΟ προς το χειρότερο έχει βελτιωθεί. Ταλαιπωρία πάντως χωρίς λόγο γιατί και περισσότερα χρήματα θα πάρουν και δεν τους υποχρεώνεις να σου βάλουν πάλι το Vodafone TV. Πραγματικά έχουμε αρχίσει ακόμα και τα αυτονόητα να μην τα θεωρούμε λογικά.

Συγγνώμη, αλλά χωρίς να διαφωνώ, πως βελτιώνεσαι προς το χειρότερο; :P

 

 

Η γιαγιά μου είχε κάνει καρτοσυμβόλαιο-στεθερό στο σπίτι της με Vodafone. Της είχανε δυο αριθμούς, ένα κινητό, ένα σταθερό απ' την ίδια συσκευή (με SIM). Όταν έπαιρνες κινητό, εμφανίζονταν το κινητό. Όταν ήθελες όμως να πάρεις στην γιαγιά, έπρεπε να καλέσεις το σταθερό. Της έρχονταν δυο λογαριασμοί, ένας για τον έναν αριθμό, ένας για τον άλλον. Ενώ στην αρχή της λέγανε για 20€ περίπου ο λογαριασμός με 400λεπτά προς όλους κλπ, έφτασε αθροιστικά να φτάνει στα ~35€. Όταν πήγε να ξεκαθαρίσει τι γίνεται, της είπανε ότι ο ένας αριθμός είναι δηλωμένος αλλού και γενικά δεν ξέρανε που πάνε τα τέσσερα. Εν τέλει τους ακύρωσε και άλλαξε εταιρεία με αλλεπάλληλα παρακάλια στο να παραμείνει στην Vodafone.

Όσοι άκρη βγάλατε εσείς, άλλη τόση έβγαλα και εγώ. Η Vodafone προσπαθεί να κάνει αρπακώλα και το κάνει καλά, ειδικά σε μεγαλύτερους ανθρώπους και λιγότερο ξύπνιους.

Επεξ/σία από Adanos
Δημοσ.

Ρε παιδια οντως,μην τα γενικευετε ολα.. 

Κανεις τους δεν ειναι φιλαρακι μας.. Ολοι να μας τα φανε θελουνε.. Απλα σε καποιους βρισκουν παραθυρακια κ τους χτυπανε, αλλους τους κοροιδευουν κ σε αλλους ειναι κομπλε! (μεχρι να την κανουν κ σ αυτους) 

Κ εγω εχω σταθερο κ ειμαι κ ευχαριστημενος.. Κ στον ΟΤΕ ημουν ευχαριστημενος αλλα ακριβος.. Η μανα μου πχ δεν ηταν.. 

Απλα μην αφηνετε καποια παρατυπια να περναει ετσι.. 2 μηνες σε χρεωνουν vodafone tv κ δεν κανεις τιποτα?Απ τον πρωτο μηνα επρεπε να ησουν εκει.. 

Δημοσ.

Σωστός ο φίλος πάνω 

Κανονικά μόλις εκδίδεται ο λογαριασμός πρέπει να γίνεται έλενχος για το τι χρεώσεις έχει μέσα 

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

για να ξέρετε τι έχετε να αντιμετωπίσετε όταν θα γίνετε πελάτες Vodafone αν δεν είστε ακόμα...

 Vodafone!!! είναι πραγματικά λυπηρό κάποιος πελάτης σαν εμένα κάτοχος τριών σταθερών γραμμών και ενός συμβολαίου κινητής  τουλάχιστον για 15 χρόνια  πληρώνει ανελλιπώς κάθε μήνα με πάγια εντολή χωρίς να έχει καθυστερήσει εδώ και χρόνια ούτε μία δόση να φτάνει στο σημείο να μπαίνει στον κόπο να γράψει εδώ μία κριτική για να καταλάβει ο κόσμος πλέον σε τι κατάντημα έχει Πέση η Vodafone...και ας ξεκινήσουμε με τις συνδρομητικές υπηρεσίες οι οποίες με την έγκριση της Vodafone ενεργοποιούνται από μόνες τους χωρίς κάνεις να γνωρίζει με ποιο τρόπο και γιατί, με χίλιες δικαιολογίες σας ότι μπορεί να πατήθηκε κάτι στο ίντερνετ και με την κάλυψη σας φυσικά ενεργοποιείται κάθε τόσο διάφορες υπηρεσίες οι οποίες επαγγελματίες όπως εγώ που πληρώνουν με πάγια εντολή μπορεί να έχουν ενεργοποιηθεί για χρόνια χωρίς να το καταλάβουν και φυσικά πληρώνεις νομίζοντας ότι είναι παραπάνω οι κλήσεις σου ή οτιδήποτε άλλο, μετά από ψάξιμο έχετε κατοχυρωθεί.. Ειδικά οι εταιρείες αυτές συνδρομητικές νομικά.. και πολύ δύσκολα θα πάρουμε τα χρήματά μας πίσω.. και σας Ρωτώ Vodafone εσύ που Υποτίθεται ότι είστε μία σοβαρή εταιρεία τι είστε ο εισπράκτορας των παράνομων? που ενεργοποιούν υπηρεσίες παράνομες καταχρηστικές και Επειδή προφανώς λαμβάνεται προμήθεια γίνεστε ο εισπράκτορας με εξαναγκασμό πληρωμής του λογαριασμού τηλεφώνου ??και παμε στο θέμα των συμβολαίων κάθε δύο χρόνια περίπου ή ένα χρόνο στα συμβόλαια κινητής έχουμε την ανανέωση των συμβολαίων μέχρι στιγμής δεν έδινα σημασία στο είδος των συμβολαίων πού ανανεώνουμε..Μέχρι που έπεσε στην αντίληψή μου ότι αυτή τη στιγμή δίνεται σε νέους συνδρομητές το ίδιο πρόγραμμα κινητής το οποίο έχω στα 27.90€ ενώ Εμένα με χρεώνεται με 42€ πάγιο το μήνα και ακόμη χειρότερα το ίδιο πρόγραμμα ,παρέχεται μέσω κάποιων dealers σας στη τιμή 23,90€ Μετά από πολύ δύσκολη επικοινωνία και και με χρέωση φυσικά με το προσωπικό σύμβουλο μου είπε ότι δεν είναι δυνατόν να πάρω το ίδιο συμβόλαιο στην ίδια τιμή που παίρνει ένας νέος συνδρομητής και θα πρέπει να συνεχίσω να πληρώνω τα 42 ευρώ ανά μήνα πάγιο... και σας Ρωτώ Vodafone Αυτή είναι η επιβράβευση ενός πελάτη όπως εγώ που σας πληρώνει επί χρόνια ανελλιπώς?? θελεται να κρατήσετε συνεπέστατους πελάτες σας? είναι ηθικό και ταυτόχρονα εμπορικά έξυπνο να συμπεριφέρεστε με τέτοια τακτική στους παλιούς συνεπείς πελάτες στους οποίους θεωρείται δεδομένους? θα πρέπει να φύγουμε.. να πάμε σε άλλη εταιρεία και να έρθουμε ξανά σαν νέος συνδρομητής για να μπορέσουμε να πάρουμε την τιμή που δίνεται σε νέους συνδρομητές? Τι είδους εταιρεία είναι αυτή η οποία ο ίδιος ο σύμβουλος λέει ακριβώς αυτό φύγετε για να έρθετε σαν νέος συνδρομητής ώστε να μπορέσω να σας κάνω την τιμή που δίνω σε νέο συνδρομητή.... Τα συμπεράσματα δικά σας...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...